Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] Vantec producten

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 593 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:09

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
fouteje sorry, zal het even verbeteren!! moet je even aan geven in een mail, je rijgt toch nog een bevestiging, dus dan kan je hetd aar aangeven

bla?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Q-bone schreef op 13 January 2003 @ 15:41:

[knip]

10inch 1 apparaat (ide)(€6 + btw en verzend, reken maar uit)
18inch ja beetje moeilijke prijzen gaat ook nog eens per kleur :)
nou ja er zijn er maar een paar boven de €10, de 36inch ;)
en scussiiii zijn wat duurder, maar ligt aan lengte, kleur, en versie... pfff over moeilijk gesproken..
kan je me uitrekenen wat 10 zwarte IDE kabels voor 2 apparaten (dus drie aansluitingen) kosten?
en ook 10 scsi kabels U160 de goedkoopste :)

[ Voor 8% gewijzigd door delyver op 13-01-2003 21:53 . Reden: ff verduidelijken ]

Audi A8 W12 6.0

• Jukebox126
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2023
Hmmz, ligt het nu aan mij of kan ik die IA niet vinden op de LauPro site, waar kan ik die ergens vinden

• delyver
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=176

staat helemaal bovenaan bij het overzicht..
erg irri, is altijd zo, zo valt ie minder op :P

Audi A8 W12 6.0

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 15:51

JT

VETAK y0

Q-bone schreef op 13 January 2003 @ 19:59:
tuurlijk krijg je het dan terug, whehe zou wel leuk zijn ff 19% xtra verdienen op elk artikel, maar dan kan je dus geen bon krijgen want dan is hetw eer legaal, om het maar zo te noemen.
Je krijgt van mij wel wat extra voor de moeite hoor :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
hoe doe je het met die fancontroller kleuren?
ik wil hem 2x in alu :)

Verwijderd

/me Wil ook graag die Nexus Fancontroller in het Alu/zilver, whatever.. :) Oja en Q-BoNe voor die 39,82 of anders 40 euro ( en een goede .......... :P ) maak je me HEEL blij :D

--------------------------------

Hoe gaat het betalen eigenlijk Q-bone? Vooraf betalen.. dmv acceptgiro, of aan huis of hoe of wat ? krijgen we een bank/gironr. of... weer wat anders..

Hou ons op de hoogte ;) Kheb de fancontroller besteld :7

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 09:08 ]

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
als jullie een product hebben besteld krijg je daar een bevestiging van, van mij persoonlijk, daar kan je aangeven welke kleur, maar enz je wilt hebben. dan regel ik dat verder.

de leverancier heeft trouwens ook, andere spullen van andere merken, Tyan, adaptec en proise raid controllers.. maar ja dan wordt het zo ingewikkeld..

9700Pro van tyan is 395 ex

oke de kabels:

18inch ata 100/133 3 connectors, zwart, 8.90 per kabel. en als er veel meer zijn worden ze misschien iets goedkoper.

scsssi welke kabels zijn dat 68 pins? 30 inch 3 connectors?

[ Voor 54% gewijzigd door Q-bone op 14-01-2003 16:27 ]

bla?

• delyver
q-bone:
kan je nog antwoord geven op mijn vraag?
quote: delyver
kan je me uitrekenen wat 10 zwarte IDE kabels voor 2 apparaten (dus drie aansluitingen) kosten?
en ook 10 scsi kabels U160 de goedkoopste

Audi A8 W12 6.0

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

lordsnow

I know nothing

De Vantec Aeroflow VA4-C7040 wordt heel goed getest in de nieuwe CPU cooler round-up op Tom's Hardware (duitsland). Daar wil ik wel een van :)

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
bestel maar :D http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=176&p=l

ik maak de ia ff wat overzichterlijker...

bla?

• 418O2
tot wanneer wou je die IA laten lopen en wanneer kenne we gaan overboeken :) ?

• JT

JT

VETAK y0

Maar hoe zit het nou met die belasting ??? Ik bedoel, je moet niks betalen aan belastig als het kapitaalverkeer is binnen de EU omdat dit een monetaire unie is...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
JT schreef op 14 January 2003 @ 17:33:
Maar hoe zit het nou met die belasting ??? Ik bedoel, je moet niks betalen aan belastig als het kapitaalverkeer is binnen de EU omdat dit een monetaire unie is...
Volgens mij koop je excl. wat we in Nederland BTW noemen (kweet niet wat dat in Belgie is), maar moet je het daarna aangeven bij de douane en betaal je daar BTW en wellicht invoerrechten

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
invoerechten betalen we niet :) en de btw wordt gewoon berekend, dus die zit er al bij op de ia, want ik kan alleen bestellen als ik een bedrijf heb (dat heb ik, dan betaal ik geen btw omdat men er van uit daat dat ik het wederverkoop, maar dan met btw, en dat ik dan die btw opgeef, als ik echter als gewoon klant bij die mensen ga bestellen betaal ik gewoon de prijs inclusief btw, dus ik bestel zonder btw en ik reken de btw aan jullie door, en ik draag de btw weer af aan de belasting dienst :( dat betekend dus ook dat je gewoon een bon krijgt van me.

de ia loopt tot de 27 ste, of is dat te vroeg, laat?
dan 1 week betalings termijn, bankgegevens staan in me profiel bij laupro. maar wacht daar even mee tot dat je een mail van mij hebt gehad. das ongeveer rond de 27ste...
dan bestel ik, zetten hun de producten klaar, betaal ik dat bedrijf, betsellen hun eventueel al het gene wat zei niet op voorraad hebben (hopelijk hebben ze alles) anders 1 week er bij, als ze alles wel hebben kan ik de spullen inclusief mijn betaling aan hun in 5 dagen hebben, en dan natuurlijk gelijk aan jullie door verzenden.

dat was'm weer :)

bla?

• JT

JT

VETAK y0

mlevd schreef op 14 January 2003 @ 17:40:
[...]

Volgens mij koop je excl. wat we in Nederland BTW noemen (kweet niet wat dat in Belgie is), maar moet je het daarna aangeven bij de douane en betaal je daar BTW en wellicht invoerrechten
Invoerrechten betaal je nooit binnen de EU. BTW in principe ook niet, alleen nu wel omdat hij alleen als bedrijf kan kopen.

Ecodan warmtepomp

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ja kan misschien ook wel als particulier, maar dan betaal ik btw in belgie, en die is toch 2 % hoger als die in de nl, en misschien krijg ik als bedrijf xtra korting.... bedrijf hebben, heeft gewoon meer voordeel.

bla?

• 418O2
ik wil het liefste zo snel mogelijk alles in huis hebben eigenlijk :)

• delyver
Q-bone schreef op 14 januari 2003 @ 13:52:
knip

oke de kabels:

18inch ata 100/133 3 connectors, zwart, 8.90 per kabel. en als er veel meer zijn worden ze misschien iets goedkoper.

scsi welke kabels zijn dat 68 pins? 30 inch 3 connectors?
ja 68 pins en 30 inch met 3 connectors
mag eventueel ook nog korter...

Audi A8 W12 6.0

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
WOEI, PRIJSDROP, ik denk pas als ik alles heb dat ik dan de echt definitieve prijzen kan hebben, want die lui hebben mij nu al 3 x andere prijzen gegeven, eerst laag, toen iets hoger (prijzen op ia nu) en nu weer lager.... maar dan storten we natuurlijk gewoon terug!!zal ff alles doorberekenen.... benk wel ff mee bezig..

kabels update: 68pins scsi 30inch, 3 conector, wit of blauw, per stuk € 15, damn wat zien die dingen duur...

bla?

Verwijderd

Q-bone, waar koop je deze spullen eigenlijk??

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:20
Q-bone schreef op 13 January 2003 @ 17:38:
whehhe :D, maare zijn er veel geinterresserder voor cables, minimaal 10 dan, als dat zo is zet ik ze er bij, anders niet....
*Meld zich*

Alleen mijn controller zit is nog niet aangekomen, moet dus nog ff kijken welke kabels ik precies nodig heb

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• delyver
okay,
* delyver neemt geen rounded ide kabels meer..
k kan ze nu krijgen via m'n baas voor 4 eurotjes :)

scsi nog wel belang bij.. maar alleen maar 4 stuks kan dat ook Q-bone?

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Ey Q-bone.. lijkt het je niet verstandig om ff een topic-titel aanpassing aan te vragen.. nu staat er nog steeds Animo check.. laat er ff [IA] Vantec producten van maken ofzo.. dan trek je ook meer bezoekers en is het wat duidelijk ;)

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
k dat zou idd wel een id zijn, we werken er aan.

bla?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 20:14:
Q-bone, waar koop je deze spullen eigenlijk??

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

sapphire

Die-hard pruts0r

bij vantec??? klinkt logisch toch ?

Gabriël AM5

Verwijderd

Vantec zit volgens mij niet zelf in Europa dus is het een ander bedrijf, maar wie dan??

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 21:14

Youk

Volvo For Life

hint: misschien eens zoeken op Unipress in België :)

Volvo Classic Club Belgium

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
klopt, de producten worden bij www.unipress.be besteld.
als er nog vragen zijn hoor ik dat graag (zit nu op school, dus vanmiddag weer antwoord op al jullie vragen.)

bla?

Verwijderd

Totdat je toestemming hebt voor een IA gaat hij helaas dicht. Moderatiepolicy DOC (update 7 November 2002) *lezen*

Voorlopig gaat hij weer open en ik zal em wijzigen. Dit omdat je wel toestemming had van Kaj zo blijkt. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 12:43 ]

• delyver
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 12:17:
Totdat je toestemming hebt voor een IA gaat hij helaas dicht. Moderatiepolicy DOC (update 7 November 2002) *lezen*

Voorlopig gaat hij weer open en ik zal em wijzigen. Dit omdat je wel toestemming had van Kaj zo blijkt. :)
tnx Fewture :) _/-\o_ _/-\o_

(was dat je eerste slotje?)

q-bone: mag je alles bestellen wat op die site staat?
er staan namelijk nogal wat leuke dingen :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Ik heb maar een heatsink besteld.

Maar komt die prijs nu op uit? Die 35 euro die er nu staat?

Verwijderd

Wanneer worden die spullen dan eigenlijk verstuurd als je bestelt?

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
lees een paar posten terug please, is een lang verhaal :)
misschien kan de ia eerder dicht als jullie het daar mee eens zijn, want dan hebben we de spullen ook eerder. en ja van mij part mag je alle producten bestellen, dat moet lukken volgens mij, als je gewoon opgeeft wat je wilt hebben, dan kan ik de prijs uitrekenen.

bla?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik wil mee doen aan deze inkoop actie, als de prijs niet super hoog wordt door inkoop kosten en als ik het product kan bestellen via deze inkoopactie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vantecusa.com/fancontroller.jpg

De silver kleurige is :9~

Vantec Nexus NXP201 4-Port Fan Controller - Silver

Ik heb ze ongeveer gezien voor 29 dollars bij de dealers @ de officiele site, kan ik deze bestellen ;) ?

[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 15-01-2003 15:49 ]

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
tuurlijk kan je die bestellen, de prijs ligt op €31 (vooralsnog)
je kan hier bestellen.
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=176&p=l

bla?

Verwijderd

Q-bone: www.space-promotion.nl importeert ook tamelijk veel van Vantec en hebben die fan controllers ook in voorraad volgens hun web-site. Misschien een goed idee...

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
een goed id voor wat, zei halen ze bij de euopesche dealer weg, wij nu ook, dus dat bespaard ons een tussen kanaal, en wat zijn hun prijzen, en die van de ia, juistem.

bla?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 16:04:
Q-bone: www.space-promotion.nl importeert ook tamelijk veel van Vantec en hebben die fan controllers ook in voorraad volgens hun web-site. Misschien een goed idee...
Als je ze bij space besteld dan zijn ze standaard al 49 euro :7 dus Q-Bone is met zn IA veeel veeel goedkoper uit ;) :Y)

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10 14:27
Kan je met die Nexus fancontroller ook bijv. een kanaal/fan uitzetten?
Ik heb al meerdere reviews gelezen, maar ik kan hier nix over trug vinden.

Verwijderd

Abductor schreef op 15 januari 2003 @ 16:51:
Kan je met die Nexus fancontroller ook bijv. een kanaal/fan uitzetten?
Ik heb al meerdere reviews gelezen, maar ik kan hier nix over trug vinden.
Dat vroeg ik me inderdaad ook af

• 418O2
ja lijkt me wel he ! Als je een fan helemaal wegdraait (1v ofzo) dan gaatie echt wel uit :+

• Abductor
  • Laatst online: 15-10 14:27
Nou, blijkbaar kunnen ze dus toch niet uit. :(
http://www.subzerotech.co...iews_display&id=82&page=4

Misschien dat ik dan toch maar de Sunbeam Rheokit #2 neem, die kan je wel uitzetten. Plus dattie ook nog eens 20W per kanaal is en dat je er ook nog CCFL's op kan aansluiten. :*)

[ Voor 44% gewijzigd door Abductor op 15-01-2003 17:43 ]

Verwijderd

Q-bone schreef op 15 January 2003 @ 16:22:
een goed id voor wat, zei halen ze bij de euopesche dealer weg, wij nu ook, dus dat bespaard ons een tussen kanaal, en wat zijn hun prijzen, en die van de ia, juistem.
Pureoptical heeft laatst review samples van Vantec gekregen van Space. Space Promotion is rechtstreeks importeur van Vantec en heeft ze ook op voorraad. Via via heb ik gehoord dat unipress ze NIET op voorraad heeft en wellicht dat space wat met de prijs doet bij een bepaald aantal. just my 2 cents...

Verwijderd

Abductor schreef op 15 January 2003 @ 16:58:
Nou, blijkbaar kunnen ze dus toch niet uit. :(
http://www.subzerotech.co...iews_display&id=82&page=4

Misschien dat ik dan toch maar de Sunbeam Rheokit #2 neem, die kan je wel uitzetten. Plus dattie ook nog eens 20W per kanaal is en dat je er ook nog CCFL's op kan aansluiten. :*)
Ze gaan inderdaad van 7 tot 12V.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ik zal morgen space bellen, als zij goedkoper zijn, dan is het me duidelijk dat we voor hun kiezen, ze kunnen kiezen leveren van +- 15 fancontrollers (tot nu toe) vor €30 of gewoon niets leveren :)

bla?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Klopt deze info ? ;

Rheobus:
Watt per kanaal : 18 watt plenty
Voltage bereik min/max : 7~12 volt Ik had liever 5~12v gezien
Optie uit/aan : nee jammer

Multi functie paneel:

Watt per kanaal : ???
Voltage bereik : ??
optie aan/uit : nee

Kan iemand voor mij de ontbrekende info geven, kan het niet vinden namelijk, onduidelijke site van vantec...

Weet iemand of fans op 7 volt echt een stuk stiller zijn, echt veel ?

Jammer trouwens dat ze geen 120mm tornado hebben 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Bartjuh op 15-01-2003 20:20 ]

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ja fans zijn een heel stuk stiller, ligt er alleen aan hoe veel lawaai je fans maakten op 12 volt, dan kan je pas zien of ze echt stiller zijn, je snapt me vast wel :)
en ja die fan bus gaat van 7-12 volt, elk kanaal anders en 10watt perkanaal, dat zijn dus 16 papst 8412 (12db versie) fans op 1 kanaal, dus dat x 4, dat zou eventueel kunnen

whaha met een 120mm tornado blaas je je kast uiteen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Q-bone op 15-01-2003 20:23 ]

bla?

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Q-bone schreef op 15 January 2003 @ 20:22:
ja fans zijn een heel stuk stiller, ligt er alleen aan hoe veel lawaai je fans maakten op 12 volt, dan kan je pas zien of ze echt stiller zijn, je snapt me vast wel :)
en ja die fan bus gaat van 7-12 volt, elk kanaal anders en 10watt perkanaal, dat zijn dus 16 papst 8412 (12db versie) fans op 1 kanaal, dus dat x 4, dat zou eventueel kunnen

Dus die multi panel heeft een 10watt output voor fans ?
En van 7~12v ?
Dit ding heb ik het over:
Afbeeldingslocatie: http://www.vantecusa.com/nexus.jpg

Ik wil er namelijk 2x 120mm fans opzetten en die tegelijk zachter en harder zetten door aan dat ding te draaien, ik gebruik zo'n verdeelstekkertje daarvoor dan.
Maar het moet dus zeker 8 watt output hebben ...

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Q-bone schreef op 15 januari 2003 @ 20:22:

Ik heb het net ff geprobeerd met me titan aluminium 120mm fan, eerst op 7 volt, wat al een heel stuk minder herrie maakte, maar nog wel hoorbaar, en toen op 5volt en hijs echt stil, en d'r komt nog een hoop wind vanaf ook nog, wel de helft van normaal, maar normaal doet ie 80 CFM!
5volt ruled ! 8)
op 12v doet ie ongeveer 30dba.

Nou die stealth fan op 5v :9~

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

voor mij een zwarte fan controller en nog een paar fans, vanavond zijn me ouders weg dus dan kan ik me beeldscherm weer ff terug zetten en dan bevestig ik alles wel op laupro.

Gabriël AM5

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Q-Bone, je doet er verstandig aan om die Nexus Fan Controllers 2x in de lijst te zetten en dan de ene Zwart en de andere Zilver/Alu, scheelt je veel mailtjes ;)

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:39
Weet iemand hoe die silveren fancontroller lijkt in een Lian-LI kast? Want het zou jammer zijn dat er veel kleurverschil in zit... Dat is de enige reden waarom ik nog niet zeker ben of ik hem zal bestellen.

Hoop dat iemand dit weet.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• mlevd
Saeverix schreef op 16 januari 2003 @ 14:29:
Weet iemand hoe die silveren fancontroller lijkt in een Lian-LI kast? Want het zou jammer zijn dat er veel kleurverschil in zit... Dat is de enige reden waarom ik nog niet zeker ben of ik hem zal bestellen.

Hoop dat iemand dit weet.
Ik zou er niet te veel op rekenen dat die er precies bij past.
Ik heb zelf de PC70 en de Sunbeam rheobus, maar dat lijkt er dus totaal niet op, ik ga hem dus ook eerdaags overzetten in een Lan-Li cover.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:39
Lian Li is donkerder van kleur of niet?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• SinergyX
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afbeeldingslocatie: http://www.vantecusa.com/fancontroller.jpg
klein vraagje over dit schitterend beesie (kep zwarte kast).

Hoe "lang" zijn die knoppen ongeveer? Ik heb namelijk zo'n hydrolic schuifkap voor mijn 5 1/4 bays, moet natuurlijk wel passen..
2de vraagje (n00bstyle), die 15-18W, betekent dus dat je 2x een fan van +/- 7 watt(bestaan die wel?) erop kan zetten, die dan wel full speed (@12v) draaien? doen ze nu namelijk niet op mn el-cheopo schakel kit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

KarreMania schreef op 16 January 2003 @ 19:11:
[afbeelding]
klein vraagje over dit schitterend beesie (kep zwarte kast).

Hoe "lang" zijn die knoppen ongeveer? Ik heb namelijk zo'n hydrolic schuifkap voor mijn 5 1/4 bays, moet natuurlijk wel passen..
2de vraagje (n00bstyle), die 15-18W, betekent dus dat je 2x een fan van +/- 7 watt(bestaan die wel?) erop kan zetten, die dan wel full speed (@12v) draaien? doen ze nu namelijk niet op mn el-cheopo schakel kit.
Je kan in princiepe naar behoeve fan's aansluiten, dus 4 fan's van 4,5watt, 6 van 3 watt, 1 van 18watt of 18 van 1 watt 8)7
Het maakt niet uit zolang je maar niet boven de aangegeven watt komt.
Je kan dus het wattage van die fan's optellen en zorgen dat je niet over de 18watt heen komt ...

Ik zou hier trouwens 15 watt nemen als grens, want er staat 15-18watt ....

Verwijderd

Wanneer moet er betaald worden? Moet ik dat maar alvast doen? :)

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
iedereen krijgt een mailtje met alle gegevens, en het staat al in het forum, binnen 1 week na het aflopen van de actie, dus vanaf de 27ste.... en vermeld wel je nick name van laupro (die je bij laupro gebruikt, en je e-mail adres)

bla?

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 21:14

Youk

Volvo For Life

Wanneer komen de single device rounded IDE cables op laupro? Dan kan ik eindelijk bestellen

bedankt voor het toevoegen, maar ik heb nog een vraagje: zijn die 18 inch kabels enkel verkrijgbaar in die 2 kleuren? Ik ben namelijk op zoek naar de silver shielded versie, op de site van Vantec staat toch nergens een beperking over bepaalde kleuren voor bepaalde lengtes (of lees ik ergens over :? )

[ Voor 64% gewijzigd door Youk op 17-01-2003 20:31 ]

Volvo Classic Club Belgium

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

hoe gaat die betaling nou, accept giro of overmaken ofzo. K moet namelijk met me ouders regelen anders gaan ze weer zeiken. :(

Gabriël AM5

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ja is wel zo, in iedergeval dan in mijn prijslijst, is dd wel vreemd dat er alleen geel en blauw is :( ik wil ook andere kleuren... gewoon overmaken, via bank, dat is het snelste..

bla?

Verwijderd

ik zal ook ff wat bestellen als dat nog kan ?

• delyver
nog 8 dagen vrieserik85 dus dat kan :)

Audi A8 W12 6.0

• FlotterPower
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

zeg, ik wil wel zo'n NXP-201 bestellen maar dan wel een zwarte waar moet ik dat dan opgeven? gewoon even naar q-bone mailen?

I don't want no cake, I want me some pie!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ja :d je krijg een mail van me, dus dat komt wel goed:)

bla?

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

ok dan bestel ik nu nog wel even,.. maar hoe gaat de betaling?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Die fan controller ziet er echt gaaf uit; nou vroeg ik mij nog wat af; momenteel heb ik een ThermalTake Vulcano 7; dat ding maakt een herrie dat is niet leuk; maar aangezien het een standaard 8cm fan lijkt vroeg ik me af of ik hem kan vervangen door bijvoorbeeld een stealth uit deze actie? Of moet ik eerder gaan voor een Thermoflow of Tornado? Iemand ervaring met het vervangen van de cooler van de Tt Vulcano?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Youk schreef op 17 januari 2003 @ 14:15:
Wanneer komen de single device rounded IDE cables op laupro? Dan kan ik eindelijk bestellen

bedankt voor het toevoegen, maar ik heb nog een vraagje: zijn die 18 inch kabels enkel verkrijgbaar in die 2 kleuren? Ik ben namelijk op zoek naar de silver shielded versie, op de site van Vantec staat toch nergens een beperking over bepaalde kleuren voor bepaalde lengtes (of lees ik ergens over :? )
Ik heb ook interesse in een silveren 18" (+ 2 silveren 10" single divice rounded cables.) :9~

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:10
Spider.007 schreef op 19 January 2003 @ 15:21:
Die fan controller ziet er echt gaaf uit; nou vroeg ik mij nog wat af; momenteel heb ik een ThermalTake Vulcano 7; dat ding maakt een herrie dat is niet leuk; maar aangezien het een standaard 8cm fan lijkt vroeg ik me af of ik hem kan vervangen door bijvoorbeeld een stealth uit deze actie? Of moet ik eerder gaan voor een Thermoflow of Tornado? Iemand ervaring met het vervangen van de cooler van de Tt Vulcano?
Als je nu een V7+ hebt kun je die fan zowieso niet vervangen voor een van de modelen die je noemt. De v7+ is namelijk 7CM en die hierzo zijn allemaal 6CM of 8CM. Dit gaat dus niet eens passen.

Zou je de fan erop modden dan kun je beter voor een 8CM gaan. Maar als je de v7+ al lawaai vind maken moet je zeker geen Tornado nemen. ;). Voor de stilte kun je beter gaan voor een Stealth

Ik heb net de specs van de Tornado (8CM) te bekijken. Deze fan maakt nog meer lawaai dan een 8CM Delta HP fan (en heeft ook meer luchtverplaatsing):|
Ik zou hem graag op mn Swiftech blok hebben, maar ik twijfel nog i.v.m. de herrie, maar dat moet wel op te lossen zijn met een potmeter ertussen. :)

• Stinger666
Bartjuh schreef op 16 January 2003 @ 19:41:
[...]

Je kan in princiepe naar behoeve fan's aansluiten, dus 4 fan's van 4,5watt, 6 van 3 watt, 1 van 18watt of 18 van 1 watt 8)7
Het maakt niet uit zolang je maar niet boven de aangegeven watt komt.
Je kan dus het wattage van die fan's optellen en zorgen dat je niet over de 18watt heen komt ...

Ik zou hier trouwens 15 watt nemen als grens, want er staat 15-18watt ....
Even voor de voortgang van het topic gelijk deze post achter mn andere aan (of er zit iemand tussen ;) )

Maar als je goed leest kun je lezen dat je op 1 van die 4 kanalen MAX15W kunt aansluiten. Dus 15-18Watt per kanaal. In totaal dus 4*15 Watt. :9

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
de eerste betalingen zijn inmiddels binnen, als iedereen nou eerder het geld overmaakt, kan ik alvast bestellen :) scheeld tijd... als je betaald heb krijg jje een mail van me. wie niet betaad voor de 27ste krijgt hem de 27ste.
dat was het weer :D

bla?

Verwijderd

Ik heb het dan ook maar betaald :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

moet je ook al overmaken als je nog nie et meeltje heb gehad over de kleur?

en ,weet iemand, die standaard compaq evo's, zijn die fans qua geluid gelijk aan die stealth dingen? is er hier eentje aan vervangen toe, zo'n stealth fan lijkt dat wel prettig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ja, als je eerder overmaakt, dus voor de 27ste dan krijg je een amiltje wanner ik het geld heb, met kleur instructies enzo...vaag woord. en als je later betaald krijg je mailtje de 27ste zo ie zo, dus dat mailtje krijg je ..

bla?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Stinger666 schreef op 20 januari 2003 @ 10:30:
[...]

Als je nu een V7+ hebt kun je die fan zowieso niet vervangen voor een van de modelen die je noemt. De v7+ is namelijk 7CM en die hierzo zijn allemaal 6CM of 8CM. Dit gaat dus niet eens passen.
Ik heb dus een V7, maar geen V7+ en ik heb al meerdere malen nagemeten dat de FAN's inderdaad 8 cm zijn :)
Zou je de fan erop modden dan kun je beter voor een 8CM gaan. Maar als je de v7+ al lawaai vind maken moet je zeker geen Tornado nemen. ;). Voor de stilte kun je beter gaan voor een Stealth
Dat klinkt logisch; ik vraag me dan alleen af of dat wel voldoende gaat koelen; momenteel heb ik rond de 47 graden op de thermometer staan bij normaal gebruik (AMDXP 2000); ik een kans dat een stealth dit alleen maar omhoog haalt; maar misschien is dat gewoon een kwestie van proberen :)
Ik heb net de specs van de Tornado (8CM) te bekijken. Deze fan maakt nog meer lawaai dan een 8CM Delta HP fan (en heeft ook meer luchtverplaatsing):|
Ik zou hem graag op mn Swiftech blok hebben, maar ik twijfel nog i.v.m. de herrie, maar dat moet wel op te lossen zijn met een potmeter ertussen. :)
Daar heb ik ook aan zitten voor mijn CPU; een tornado op de FAN bus aansluiten; maar misschien is dat niet zo'n slim idee

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Hey Q-bone, heb je bij space promotion een betere prijs kunnen krijgen?? heb nog steeds interesse in je producten.

• 418O2
Spider.007 schreef op 20 January 2003 @ 22:26:

Daar heb ik ook aan zitten voor mijn CPU; een tornado op de FAN bus aansluiten; maar misschien is dat niet zo'n slim idee
ik denk dat je hem beter op je fanbus kan doen dan op je moederboard :/ dan issie zo gaar (je mobo)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Q-bone schreef op 20 January 2003 @ 21:34:
ja, als je eerder overmaakt, dus voor de 27ste dan krijg je een amiltje wanner ik het geld heb, met kleur instructies enzo...vaag woord. en als je later betaald krijg je mailtje de 27ste zo ie zo, dus dat mailtje krijg je ..
Geld overgemaakt (telebanken).

Naar R. de Jong (je email adres.. kon je naam nie vinden)

• Stinger666
Spider.007 schreef op 20 January 2003 @ 22:26:
[...]
Ik heb dus een V7, maar geen V7+ en ik heb al meerdere malen nagemeten dat de FAN's inderdaad 8 cm zijn :)
Sorry Leesfout.... ;)

Maaruh ik zou zo'n Delta of Vantec niet op je mobo aansluiten. De kans is groot dat je dan rook gaat ruiken... :?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Stinger666 schreef op 21 January 2003 @ 00:40:
[...]

Sorry Leesfout.... ;)

Maaruh ik zou zo'n Delta of Vantec niet op je mobo aansluiten. De kans is groot dat je dan rook gaat ruiken... :?
Waarom zou dat gebeuren? Ik zie geen enkele reden waarom ik die fan niet op mijn mobo zou kunnen aansluiten; zou m'n voeding dat niet mogen trekken ofzo?

---

• mlevd
Stinger666 schreef op 21 januari 2003 @ 00:40:
[...]

Sorry Leesfout.... ;)

Een Delta die veel watt trekt is idd niet zo verstandig, maar deze fans trekken niet meer dan ongeveer 1 watt, dus die kan je gewoon op je mobo aansluiten hoor.

• ReseT
  • Niet online
Ik heb trouwens de kleur van mijn (komende) fancontroller bij de mededelingen gezet, naast mijn nick en email. Vindt je van niet erg :)

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
tuurlijk niet:D alleen maar makkelijk...
er zijn al 3 betalingen binnen....

[ Voor 2% gewijzigd door Q-bone op 21-01-2003 13:15 . Reden: inmiddels 1 meer.. ]

bla?

Verwijderd

Ik zal morgen ffs betalen onder de naam: fuss, fuss@gamescentral.nl

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ja ik ga me ouders ff overhalen, krijg je jou bank nummer per mail als je wat besteld ? (bijna cker van wel)

Gabriël AM5

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
staat in me profiel bij laupro.... heb me profiel openbaar gemaakt dus dat moet lukken

bla?

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

chek je mail q-bone

edit:
roy.dejong(at)home.nl toch?

[ Voor 57% gewijzigd door FlotterPower op 21-01-2003 19:06 ]

Verwijderd

http://www.3dgameman.com/...ntroller/video_review.htm

Nog een leuke review van die Fancontroler :D

En nog een van die Aeroflow coolers :9

http://www.3dgameman.com/...va4_7040/video_review.htm

Ik ben blij dat ik er een besteld heb :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 19:27 ]

• Stinger666
Spider.007 schreef op 21 January 2003 @ 01:06:
[...]

Waarom zou dat gebeuren? Ik zie geen enkele reden waarom ik die fan niet op mijn mobo zou kunnen aansluiten; zou m'n voeding dat niet mogen trekken ofzo?
Sorry geen duidelijke uitleg van mij ;)

Ik bedoel dus dat je zo'n Tornado niet op je moederbord moet aansluiten! Deze trekken meer dan 10Watt en bijna 1Ampere. Je moederbord vind dit niet leuk!

De Stealth en de Thermoflow zouden het zonder probs op je mobo moeten doen!

MAAR IK GA OOK MAAR BESTELLEN DENK! :D Die fancontroller is echt zo.... :9~

BTW ook een Tornado erbij! ;)

ZO BESTELD! Q-bone, ik wil graag een WITTE Fancontroller

offtopic:
Nu hopen dat het door leveranciersprobs niet zo lang gaat duren als bij mn ledjes

[ Voor 5% gewijzigd door Stinger666 op 21-01-2003 22:54 ]

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 19:08:
http://www.3dgameman.com/...ntroller/video_review.htm

Nog een leuke review van die Fancontroler :D

En nog een van die Aeroflow coolers :9

http://www.3dgameman.com/...va4_7040/video_review.htm

Ik ben blij dat ik er een besteld heb :)
hmmm..ik had bijna een SLK800 besteld bij die andere IA, maar na dat filmpje gezien te hebben ben ik verkocht _/-\o_
ik moet wel snel een koeler hebben hebben, ga over een week of anderhalf nieuw systeem bouwen nl :9 (tenminste, dan zal ik alles binnenhebben behalve cooler)

dus voor de zekerheid, op 27jan (over 5 dagen) stopt de IA. dan nog een week voor geldovermaken. dan bestellen...dus op z'n vroegst 3 weken voordat ik die koeler binnen zal hebben?
:/

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• delyver
* delyver heeft ook betaald :)
Zwarte Fan controller voor moi :)
(past vast mooi bij mij nog te krijgen Yeong Yang Server Cube >:))

Audi A8 W12 6.0

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
misschien eerder!!, misschien later:(

bla?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Q-bone schreef op 22 januari 2003 @ 14:30:
misschien eerder!!, misschien later:(
IEDEREEN NU betalen!!! :*)

kunnen we de spulletjes sneller hebben _/-\o_ :9~

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

KarreMania schreef op 22 januari 2003 @ 17:59:
[...]

IEDEREEN NU betalen!!! :*)

kunnen we de spulletjes sneller hebben _/-\o_ :9~
Heb betaald :7 Mooie spulletjes; ik kan bijna niet wachten op de fancontroller :9

---

• Stinger666
Ik heb me een beetje vergist in de kleur van de 'witte' fancontroller. Deze is meer zilver dan wit zeg maar! :? Maar hij blijft vet en ik denk dat het even wennen is maar dat tie dan toch vet staat in mn witte Antec case :9~

Verwijderd

Ik heb ook de fan controller besteld en ook reeds betaald.

wil graag die zilveren hebben >:)
zie vanzelf wel een mail van je.

suc6 ermee

• ReseT
  • Niet online
Ik heb dinsdag mijn overschrijvingskaart verstuurt. Dat duurt altijd zo verdomd lang.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
oke dunkey :) mail is al onderweg :D silver zou ik in iedergeval voor je invullen...

tussenstand fancontrollers, silver vs zwart, 2-2

[ Voor 25% gewijzigd door Q-bone op 23-01-2003 14:50 ]

bla?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste