-= Radeon Topic - Deel 63 =-

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

IK denk erover om van m'n GF kaartjes af te stappen en eens een Radeon te proberen. :)

Zeker nu je met wat geluk een 9500 naar een 9700 pro kan krijgen.

Nu blijf ik achter met de vraag: welke fabrikant is top?
Met GF had ik dus altijd Asus. Nooit problemen mee gehad. Wat is voor een Radeon aan te bevelen?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
MrJ schreef op 28 januari 2003 @ 20:53:
IK denk erover om van m'n GF kaartjes af te stappen en eens een Radeon te proberen. :)

Zeker nu je met wat geluk een 9500 naar een 9700 pro kan krijgen.

Nu blijf ik achter met de vraag: welke fabrikant is top?
Met GF had ik dus altijd Asus. Nooit problemen mee gehad. Wat is voor een Radeon aan te bevelen?
Maakt niet echt uit. ik zou gewoon de goedkoopste nemen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Idd de goedkopere merken presteren niet altijdt slechter!!!!!

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

En dat is een Connect 3D kaardje oid?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Breepee schreef op 28 January 2003 @ 20:30:
[...]

Al wat info over de RV400 eigenlijk? Ben wel benieuwd naar dit kaartje eigenlijk. En zal de RV350 te vergelijken zijn met de R300?
Over de RV400 is nog niets bekend. Maar als RV400 een afgeleide is van R400, dan kunnen we een compleet nieuwe architectuur verwachten. Je moet dan niet meer in termen gaan denken als 8x2 architectuur, maar veel verder gaan... en dan natuurlijk in combinatie met GDDRIII. Volgens geruchten op Rage3D heeft R400 het stadium van tape-out inmiddels genaderd en kan er de komende maanden mee getest worden.

RV350 performance zal liggen rond de 9500-serie. Misschien is het iets sneller, misschien iets langzamer, maar het belangrijkste is: het zal goedkoper zijn. Kostenbesparing is het idee achter het 0.13micron proces die ze er voor hebben gebruikt. De RV350 zal de 9500-serie dan ook uiteindelijk vervangen.

Als R400 komt, dan zal R300 volledig naar de mainstream markt verschuiven. Dit is het moment waar ATi heel erg naar uit kijkt (in juli 2002 zeiden ze tijdens de presentatie van de R300 dat ze meer uitkeken naar de release van R400, dan naar de release van R300). Met de komst van R350 wordt deze verschuiving langzaam op gang gebracht.

Zoals ik er tegen aan kijk, denk ik dat dit het gaat worden:

R350 zal de hi-end kaart worden.
Sommige R300 modellen gaan naar het mainstream segment (9700-serie)
Andere R300 modellen zullen verdwijnen door de komst van RV350 (zoals de 9500)
RV350 zal het grensgebied tussen de mainstream en value opvullen.
De valuemarkt wordt verder opgevuld met de R200 (9100) en RV250 (9000Pro).
De gewone 9000 zal de budgetmarkt bedienen samen met oudere modellen zoals de RV200.

Volgens mij hebben we dan alles gedekt. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 19:26:
[...]

Is goed, alleen pleur ik wel meteen als ik die 9700 heb een ad want heb het geld nodig om die 9700 enigzins te compenseren :P
np dat kan ik wel begrijpen. :P :) En stja dit word ook voor mij de 1ste keer dat ik een ATI kaartje in mijn PC krijg. :)

Ben benieuwt.

[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 29-01-2003 11:18 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:10

HenkS

Da_king alias HenkS

zit nu al bijna 3 weken op mijn systeem te wachten omdat alleen de club3d ati radeon 9500pro er nog niet is...

pfft iemand enig idee wanneer die dingen aan de winkeliers geleverd worden?

duurt me nu toch wel erg lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Weer wat nieuws over de R350, RV350 en R400.

Tijdens de "Premium Event - With No Limits In Mind" in Rusland ging ATi zelf niet veel in op de toekomst. Ze noemden alleen de 'Next Generation', zonder in detail er op in te gaan.

Toen kwam later op de dag echter een speech van een medewerker van CP Technology die hun roadmap liet zien. Daarop stonden R350, RV350 en R400 al gepland.

R350 kaarten zullen in April verschijnen (aankondiging maart?)
RV350 zullen eerder verschijnen (dus waarschijnlijk maart, aankondiging februari?)
R400 staat gepland na juli (aankondiging juli, verkrijgbaar augustus?)

Natuurlijk kunnen hier dingen in wijzigen en waren de meeste dingen al bekend, maar het is toch leuk om weer even een bevestiging te krijgen.

Bron: http://www.digit-life.com/articles2/ati-jan2k3/index.html

[ Voor 8% gewijzigd door CJ op 29-01-2003 12:00 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HenkS schreef op 29 January 2003 @ 11:54:
zit nu al bijna 3 weken op mijn systeem te wachten omdat alleen de club3d ati radeon 9500pro er nog niet is...

Tsja het schijnt dat er nu een erg tekort is.

Volgens de winkel waar ik mijn Gigabyte 9000pro heb besteld (computerboot en ook een andere winkel) komen ze als het goed is eind van de week/ begin volgende week pas weer op voorraad. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Ik meen mij te herinneren dat er ooit werd gespeculeerd over de R200 en R300 (2 jaar terug). Toen werd er gehoopt/gedacht dat de R300 al wel Edram zou meekrijgen. Dit is niet gebeurd, maar is het uberhaupt nog een speerpunt voor een komende chip of was het duidelijk een geval van de wens is vader van de gedachte...

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
Ik heb een paar probleempjes met games.
Als ik max payne wil spelen knalt hij er uit net voordat hij geladen word.
bij mohaa loopt het spel om de haverklap vast.
ik heb catalyst 3.0 geinstaleerd.
Iemand een idee wat het kan zijn.
Zie signatuur voor spects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
HenkS schreef op 29 January 2003 @ 11:54:

Ik wacht ook al 3 weken op m'n pc door een Hercules Radeon 9700 pro...

:( bah.

(funprice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
TangLeFuzZ schreef op 30 January 2003 @ 12:31:
[...]

Ik wacht ook al 3 weken op m'n pc door een Hercules Radeon 9700 pro...

:( bah.

(funprice)
Die Hercules is het wachten waard hoor. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Damn. Die collega's van mij moeten eens leren om zichzelf uit te loggen. :{ Die post hierboven, dat was ik dus. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CJ schreef op 30 januari 2003 @ 14:11:
Damn. Die collega's van mij moeten eens leren om zichzelf uit te loggen. :{ Die post hierboven, dat was ik dus. :*)
lol. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb ze hier nog niet voorbij zien komen, dus post ik ze alsnog even hier.

De Hercules Radeon9500Pro. Kijk eens hoe slim ze de powerconnector verplaatst hebben, zodat-ie niet in de weg zit en ze gewoon hun eigen koelblokken op het geheugen konden plaatsen.

Edit 2: Hmm... deeplinken werkt blijkbaar niet. Dan maar de rechtstreekse link:
http://www.digit-life.com/archive.shtml?20030128

Edit: op de Herculessite staat ook een foto, maar die gebruikt andere koelblokken.

[ Voor 38% gewijzigd door CJ op 30-01-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 29 januari 2003 @ 11:16:
[...]

np dat kan ik wel begrijpen. :P :) En stja dit word ook voor mij de 1ste keer dat ik een ATI kaartje in mijn PC krijg. :)

Ben benieuwt.
Hey hey vergeet niet wat er in de gamecube zit :z !!!! Dus je hebt al goeie ervaringen ermee O-) :D .

Maar ffe ontopic: Mijn radeon 8500 van gigabyte doet het nog uitstekend. Ik heb er nu een 9 cm papst fan erop gezet dus dat gaat wel lekker koel :D . Ik heb sinds dat ik em heb nog niet overgeclocked want ik wil eigenlijk een 2400+ kopen zodat ik alles uit mijn pc kan halen en dus ook uit mijn videokaart.

Maarja we zien wel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 14:45:
[...]

Hey hey vergeet niet wat er in de gamecube zit :z !!!! Dus je hebt al goeie ervaringen ermee O-) :D .

Maar ffe ontopic: Mijn radeon 8500 van gigabyte doet het nog uitstekend. Ik heb er nu een 9 cm papst fan erop gezet dus dat gaat wel lekker koel :D . Ik heb sinds dat ik em heb nog niet overgeclocked want ik wil eigenlijk een 2400+ kopen zodat ik alles uit mijn pc kan halen en dus ook uit mijn videokaart.

Maarja we zien wel :P .
Idd jah helemaal niet aan gedacht. :D OHH dan zit het wel goed. :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

certefied schreef op 29 januari 2003 @ 18:34:
Ik heb een paar probleempjes met games.
Als ik max payne wil spelen knalt hij er uit net voordat hij geladen word.
bij mohaa loopt het spel om de haverklap vast.
ik heb catalyst 3.0 geinstaleerd.
Iemand een idee wat het kan zijn.
Zie signatuur voor spects.
Max payne v1.1 patch installeren, eerste werkte het ook niet op m'n radeon 9700pro. MOHAA geeft geen problemen hier maar misschien brengt de patch ook wel de nodige oplossing

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 14:55 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:04
Hey, weet er iemand wanneer de "Hercules/Ati All In Wonder 9700 Pro" in de benelux te verkrijgen zal zijn? En hoe zit het met PAL/NTSC ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
is het slim om een radeon 9700 pro te halen met deze kast :

V06 Midi ATX Case:
300 Watt Supply

AUDIO FRONT (usb&audio)
Screwless Mounting System" (skruløst system)
Drive Space:
4 exposed bays for 5.25" devices
2 exposed bays for 3.5" devices
1 hidden bay for 3.5" devices

Dimensions: (d) 430 x (w) 192 x (h) 495

ik ben nou nog niet een expert in kasten etc maar ik las op verschillende plekken dat als de voeding te weinig of laag is de kaart niet goed zal werken deze heeft dus 300 watt zou dat genoeg zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Trank00l op 30-01-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Jack Flushell schreef op 30 januari 2003 @ 14:10:
[...]

Die Hercules is het wachten waard hoor. :7
Dat hoop ik dan maar (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder00x schreef op 30 januari 2003 @ 16:40:
ik ben nou nog niet een expert in kasten etc maar ik las op verschillende plekken dat als de voeding te weinig of laag is de kaart niet goed zal werken deze heeft dus 300 watt zou dat genoeg zijn?
Hangt er een beetje van af wat er verder in zit.

300watt zou voldoende moeten zijn volgens de specificaties van Ati zelf.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder00x schreef op 30 januari 2003 @ 16:40:
is het slim om een radeon 9700 pro te halen met deze kast :

V06 Midi ATX Case:
300 Watt Supply

AUDIO FRONT (usb&audio)
Screwless Mounting System" (skruløst system)
Drive Space:
4 exposed bays for 5.25" devices
2 exposed bays for 3.5" devices
1 hidden bay for 3.5" devices

Dimensions: (d) 430 x (w) 192 x (h) 495

Zolang je geen 6 dvd/cd roms spelers en 6 pci kaarten erin stopt moet het wel goed kunnen trekken.

Maar ik zal iig hoger als de 230 pakken. En als je het safe wilt spelen dan pak je een voeding van 350 watt. En als je een tijdje mee wilt gaan pak je eentje van 550 watt ofzo :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff hulp nodig,
Ik heb onlangs de nieuwste drivers (radeon 8500Le 64mb met winxp) gedownload,
+ de extra menu/tab bladen voor ati, (ben ff naam kwijt)
Iig,
Zodra ik in een spel hoge resolutie heb, Crashed alles.
Geluid schokt (telkens het zelfde als een LP die overslaat :P)
en dat mijn monitor zegt, OVER RANGE.
Ik speel het spel Quake 3 Arena
en ik heb details laag (beter zicht) picmip 9 (voor de kenners)
ZOdra ik die op standaart zet Crasht mijn pc en monitor geeft dat weer. Best wel irri
want in alles spellen die ik leuk vind/vond
Need for Speed Hp2 / Quake 3 (als ik full detail zet) / Ut2003 / en zelfs Benchmark
Weet iemand een sollution?
Mijn pc specs
Amd athlon 2400+
Radeon 8500 Le 64mb
265 mbram
Asus a7v8x
(meer info? Ask)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg weet iemand welke Radeon kaart de beste prestatie kan halen met behulp van ocen heb nu een Club 9700 gekocht en ben er niet zo erg tevreden mee ik zit nu op de Gigabyte 9700Pro te wachten hoop dat deze een stuk beter werkt! ne over dat 9500Pro naar 9700Pro over zet verhaal Is het zo dat die 9500 verders gewoon de zelfde hardware heeft dus Memory Core enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 23:46

Lightah

Strikes Again

de 9500 pro niet want die heeft ander pcb design

de 9500 kan lopen zoals de 9700 (pro) als je lucky bent, dan heb je geen schaakborden of verrotte pipelines ofzow

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik de connect-3D Radeon 9500 128 MB. Erg fijn maar ik heb wat problemen met de tv out.
Ik krijg het formaat niet goed gecorrigeerd. Betaat er voor de ATI kaarten ook een soort van tv-tool? (ja ik heb de faq gelezen :) )

En dat overklokken van de kaart, is dat voor een minder handig manneke ook te doen? Zoja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overclocken zijn naar mij weten 2 tools voor Powerstrip
http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=718
en
Riva Tuner
http://www.guru3d.com/rivatuner/

de laaste is een speciaale prog waar je de hele register kan modden van je vid driver als je dat te veel vind moet je gewoon bij de eerste tab blijven van het programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 23:54:
Sinds een paar dagen heb ik de connect-3D Radeon 9500 128 MB. Erg fijn maar ik heb wat problemen met de tv out.
Ik krijg het formaat niet goed gecorrigeerd. Betaat er voor de ATI kaarten ook een soort van tv-tool? (ja ik heb de faq gelezen :) )

En dat overklokken van de kaart, is dat voor een minder handig manneke ook te doen? Zoja, hoe?
Een Connect-3D 9500 128 MB nonpro?

Dan heb je de goeie voor de 9500 ->9700PRO-truuk

kijk hier hoe: Ati Radeon 9500 rebuild to radeon 9700(pro) --- Part II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

jasjenl

Liab A Tymo

Ik snap het volgende trouwens niet: als ik op m'n Club3d radeon 9500 pro de Dolphin Truform demo probeer te draaien, krijg ik de foutmelding:

'This demo requires hardware support of N-Patches. The graphics processor and/or drivers in this system do not meet these requirements. If the graphics processor is an ATI RADEON 8500 or newer, please visit ATI.COM to download the latest drivers.'

Deze demo moet toch zeker op m'n 9500 pro kunnen draaien? Ik heb de laatste drivers (Catalyst 3.0) en directx 9 geïnstalleerd. Ik heb ook al geprobeerd in de Direct3D instellingen te spelen met de instellingen voor Truform, maar of ik die nu op 'Always off' of 'Application Preference' zet, de foutmelding blijft en de demo draait niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "-= Radeon Topic - Deel 63 =-"
??
Kan iemand deze Tweakert helpen? ;)
Ik heb btw SP1 installed (service pack 1 voor winxp)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 28 januari 2003 @ 21:02:
En dat is een Connect 3D kaardje oid?
Ik heb sinds afgelopen dinsdag een Connect3D 9500 Pro!!
Lekker kaartje, met nog geen enkele game problemen gehad en alles draait smooth as silk!!

Had eerst bij Salland op 30 december 2002 de Hercules versie besteld. Na hen erop gewezen te hebben dat zij op hun website nog steeds de vermelding "leverbaar vanaf februari" hebben staan maar de kaart helemaal niet kunnen leveren, heb ik de bestelling geannuleerd. Het vooruit betaalde bedrag wordt teruggestort!
Wel heeft Salland nu de gegevens op hun website aangepast in "niet leverbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck, nee he :'(

Ik heb woensdag een mailtje gestuurd naar computerconcurrent met laat maar zitten, krijg ik vandaag ineens een mailtje dat hij verstuurd is, terwijl ik hem al ergens anders besteld heb :(

Shit man, dit is echt klote... die andere heeft hem misschien ook al opgestuurd, en nog belangrijker, die andere is goedkoper..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 13:51:
Fuck, nee he :'(

Ik heb woensdag een mailtje gestuurd naar computerconcurrent met laat maar zitten, krijg ik vandaag ineens een mailtje dat hij verstuurd is, terwijl ik hem al ergens anders besteld heb :(

Shit man, dit is echt klote... die andere heeft hem misschien ook al opgestuurd, en nog belangrijker, die andere is goedkoper..
LOL! dat word betalen. :P

de mijnes komt waarschijnlijk pas morgen binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 31-01-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer dom ;)
Bush, kijk voortaan de pricewatch voor je shit besteld (dubbel nog wel) DOH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej, ik heb toch geannuleerd op woensdag? ik weiger hem gewoon....

Ik heb ze inmiddels even een mailtje gestuurd, heb het annuleringsmailtje gelukkig bewaard, dus heb bewijs :P

Over die opmerking hierboven, die lagere prijs stond er pas vanaf woensdag in, is een actie van die winkel.

En dom, das dom van die winkel, want ik heb hem 2 dagen gelden geannuleerd :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol en ik dan ik moet tot volgende week vrijdag wachten dan krijgt de winkel hem pas binnen. ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majah. Hoeveel scheelde het dan ;) moet toch minimaal 25 euro zijn anders zou ik zeggen. Boeie :)
maaruh
Hint: Verwijderd in "-= Radeon Topic - Deel 63 =-"
Help eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:41

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 14:38:
Neej, ik heb toch geannuleerd op woensdag? ik weiger hem gewoon....

Ik heb ze inmiddels even een mailtje gestuurd, heb het annuleringsmailtje gelukkig bewaard, dus heb bewijs :P

Over die opmerking hierboven, die lagere prijs stond er pas vanaf woensdag in, is een actie van die winkel.

En dom, das dom van die winkel, want ik heb hem 2 dagen gelden geannuleerd :)
Welke kaart heb je nu besteld? de 9500 Pro of de 9700?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Club-3D 9700, de 9500 Pro zou trouwens nu ook weer op voorraad moeten zijn bij computerconcurrent.com

Verschil is dus €19, dat vind ik al genoeg, ik moet hard werken voor mijn geld dus wil zoveel mogelijk besparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een Radeon9500pro gaan kopen.. alleen zit ik nog te twijfelen tussen de fabrikanten..

Club3D of Hercules.. Hercules is iets duurder.. ook beter? Zo ja hoeveel scheelt dat en waar zit dat em in..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei ik heb net een Club 3D ATI Radeon 9700 128MB DDR DVI TVOut, kaartje gekocht @ hardwareconcurrent.nl voor 267Euro..

Ben echt benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik hem ook vandaan :)

Alleen hebben ze hem jammer genoeg gister niet opgestuurd, dus dat wordt na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "-= Radeon Topic - Deel 63 =-"
Pfff.. PLz help mij eens.
Dit probleem is ZWAAR klote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 15:08:
Club-3D 9700, de 9500 Pro zou trouwens nu ook weer op voorraad moeten zijn bij computerconcurrent.com

Verschil is dus €19, dat vind ik al genoeg, ik moet hard werken voor mijn geld dus wil zoveel mogelijk besparen :P
Eeehm... €19 euro verschil? De 9700 is €267 euro en de 9500 pro is €216. Da's dus €51 verschil, een dikke 100 piek... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

OMX2000 schreef op 31 January 2003 @ 17:59:
[...]

Eeehm... €19 euro verschil? De 9700 is €267 euro en de 9500 pro is €216. Da's dus €51 verschil, een dikke 100 piek... :?
Wacht ik ben aan het slapen. Je bedoelt het prijsverschil tussen computerconcurrent en hardwareconcurrent van de 9700. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nieuwste drivers voor geluidskaart en misschien monitor drivers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op 31 januari 2003 @ 18:05:
[...]

Wacht ik ben aan het slapen. Je bedoelt het prijsverschil tussen computerconcurrent en hardwareconcurrent van de 9700. |:(
Jah, wou het net gaan schrijven toen ik deze reply las :P

Heb hardwareconcurrent.nl een mailtje gestuurd met de vraag of hij al verstuurd is, zo nee dan annuleer ik die maar want ik heb niet zo'n zin in gezeik met die andere winkel, dan maar €19 meer betalen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 04:41
Hehe , eindelijk eens gedurft om een videokaart te flashen. Het ging om Hercules 8500LE met 64 mb. Qua overclocken was het een ramp bij 250/254 al artifacs dat het niet meer normaal was. Dan geflasht naar een retail build by ati 8500 die standaart loopt op 275/275. _/-\o_
Nu geen enkel probleem meer , lijkt wel magie :) , alles is gewoon sneller en de marks zijn omhoog gegaan . Dus iedereen die zit te twijfelen , doen . De bios is de 7004P van de omega website.

[ Voor 9% gewijzigd door Theebag op 31-01-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand ervaring met die bios van de Gigabyte Radeon 9700 pro? Is die te flashen met een standaard ati bios ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Theebag schreef op 31 January 2003 @ 18:58:
Hehe , eindelijk eens gedurft om een videokaart te flashen. Het ging om Hercules 8500LE met 64 mb. Qua overclocken was het een ramp bij 250/254 al artifacs dat het niet meer normaal was. Dan geflasht naar een retail build by ati 8500 die standaart loopt op 275/275. _/-\o_
Nu geen enkel probleem meer , lijkt wel magie :) , alles is gewoon sneller en de marks zijn omhoog gegaan . Dus iedereen die zit te twijfelen , doen . De bios is de 7004P van de omega website.
hmm, zal ik dan ook eens doen? Ik heb namelijk ook een LE (wel een BBA) en diet geeft hij 2mhz of meer overklokken ook al (weliswaar hele kleine) artifacts. wat zou de reden zijn dat software overklokken wel artifacts geeft en een andere bios niet?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 04:41
Ik zou het niet weten , maar op het rade3d forum kun je er erg veel over terug vinden . Zeggen daar wel dat het enkel met de 64mb versie van hercules gaat.
Gebruik trouwens het "atiflash" programma en niet die andere , die werkte bij mij namelijk niet. Bij de oude bios van hercules kreeg ik al bij 250/254 artifacten en met de ander van ati zelf is er bij 275/275 geen vuiltje aan de lucht , ik zou waarschijnlijk nog hoger kunnen gaan + plus het is nu een build by ati en niet een powerd by , schijnt ook een verschil in te zijn ?

[ Voor 57% gewijzigd door Theebag op 31-01-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mensen met een hercules kaart, er zijn nieuwe drivers beschikbaar op de site van hercules, het zijn de catalyst 3.0 maar dan speciaal voor de hercules kaarten, ik heb ze geinstaleerd en ik had 300 punten meer in 3d mark 2001 se. dus voor de liefhebbers. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Mensen een probleempje. Ik en een vriend hebben hetzelfde probleem, ik met radeon 9500 pro en hij met radeon 8500 pro. Direct X 9.0 en Catalyst 3.0 (update) drivers. Als we een msn schermpje afsluiten dan houd je zo'n raar lijntje over. Als je er dan overheen sleept met iets dan verdwijnt het weer.

Dat is echt vaag. Dit is zonder ocen ofzowiets dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 09:39:
[...]

Een Connect-3D 9500 128 MB nonpro?

Dan heb je de goeie voor de 9500 ->9700PRO-truuk

kijk hier hoe: Ati Radeon 9500 rebuild to radeon 9700(pro) --- Part II
Ik had alleen deeltje 1 gezien en dat was me echt even teveel. :+
Bedankt, hier staat het wat overzichtelijker, wel een tikkeltje aan de riskante kant voor mij (2 linkerhanden)

Maar goed, weet iemand of er voor de radeon ook een soort van tv-tool is?
Ik krijg de filmpjes amper in een fatsoenlijk formaat op m'n tv, het is een te smal beeld met van die gedrongen figuren, je kent het wel.
Met de tool die er nu bij zit (foto) kan ik amper iets veranderen. Het lijkt wel of de hoogte van het beeld zich niet laat aanpassen.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.keijzers/tv-tool.jpg

Als ik de resolutie wil veranderen schiet hij telkens terug in de laagste stand (bij de tv) Moet ik ergens anders de instellingen voor de tv aanpassen?
Ik ga geloof ik een beetje offtopic, maar ik zit er al dagen mee te pielen, dus.
Speler is de BSplayer in Windows XP, als dat wat zou uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal..

Heb me ook een Radeon 9700 pro aangeschaft.
Nu alleen het volgende...ik heb de Hercules drivers geinstalleerd en geen probleem.
Als ik nu de tweak utility van Hercules installeer, loop Windows XP Pro vast tijdens
het opzetten van het bureau blad. Kan dit een irq probleem zijn ??
Ik weet het niet, want zonder de tweak utility werkt ie verders prima.
Ik heb de Catalist 0.25 er op staan, is dus de 7.80 van Hercules...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus ook een hercules en bij mij deed die het ook niet, maar naar andere drivers geinstalleerd te hebben deed die het wel weer, het is niet iets waar je zorgen om moet maken, want meer mensen hebben dit probleem, trouwens er staan nu nieuwe drivers op de side van hercules, catalyst 3.0, ik weet catalyst drivers zijn er al een tijdje, maar deze zijn speciaal voor de hercules, bij mij leverde die drivers performance winst op, zowel in u.t.2003 als in 3d mark 2001 se, en bij mij doet dus die tweak utilitie ook met deze drivers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 13-09 23:23

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Waar kan ik Directx 9.0 Network setup vandaan halen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 23:54:

Ga hier naar toe: http://www.rage3d.com/files/?page=files en download Rage3D Tweak! Hiermee kun je zowat alles; overclocken, overscan voor TV instellen, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik heb van beide winkels een reactie gekregen:

Beide zijn gister verstuurd, die duurdere (die ik dus woensdag geannuleerd heb) mag ik weigeren gezien het hun fout is :P

Is dat gelukkig ook weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 15:06:
OK, ik heb van beide winkels een reactie gekregen:

Beide zijn gister verstuurd, die duurdere (die ik dus woensdag geannuleerd heb) mag ik weigeren gezien het hun fout is :P

Is dat gelukkig ook weer opgelost :)
ohh dat valt weer mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:15

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Woei! :) Heb gisteren mijn nieuwe Hercules 3D Prophet 9500pro in mijn systeem gezet. Had eerst nogal wat problemen met de origineel meegeleverde Hercules drivers en utility's (zelfs de Hercules 3DTweaker deed het niet -> gaf aan dat hij alleen werkte met een Hercules kaart ???? :? )

Heb nu m'n bios geflashed (anders kan je niet overklokken) en gebruik de originele ATI-drivers. Kaartje kan ik nu vet overklokken, waarbij die geheugen-koelribbetjes zowel op de voor- als achter-kant van de kaart wat zullen meehelpen. :)

Gebruik voor het overklokken het perfect werkende en simpele tooltje RadClocker (Win2000/XP) die alleen een extra overklok tabblad toevoegd aan het ATI control-panel. Geen zoekwerk, maar gewoon lekker direct zoals ik met mijn oude ti4200 gewend was. (soort Coolbits voor Ati-kaarten :P )

Specs:
- P4 2.4B(B0)@3.0Mhz (1.625V) met een Zalman 6500B-Cu
- Gigabyte 8PE667 Ultra
- 512Mb Corsair XMS3200@ 420Mhz (2.7V)
- Hercules 3D Prophet 9500pro @ 350/640 (1.7V) _/-\o_ (default: 270/540)

3DMark2001SE score: 15140

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 22:33:
[...]

Ik had alleen deeltje 1 gezien en dat was me echt even teveel. :+
Bedankt, hier staat het wat overzichtelijker, wel een tikkeltje aan de riskante kant voor mij (2 linkerhanden)

Maar goed, weet iemand of er voor de radeon ook een soort van tv-tool is?
Ik krijg de filmpjes amper in een fatsoenlijk formaat op m'n tv, het is een te smal beeld met van die gedrongen figuren, je kent het wel.
Met de tool die er nu bij zit (foto) kan ik amper iets veranderen. Het lijkt wel of de hoogte van het beeld zich niet laat aanpassen.

[afbeelding]

Als ik de resolutie wil veranderen schiet hij telkens terug in de laagste stand (bij de tv) Moet ik ergens anders de instellingen voor de tv aanpassen?
Ik ga geloof ik een beetje offtopic, maar ik zit er al dagen mee te pielen, dus.
Speler is de BSplayer in Windows XP, als dat wat zou uitmaken.
Had hiervoor een 8500 en dat was retesimpel:
- TV inschakelen bij eigenschappen beeldscherm/geavanceerd
- Monitor leading houden, TV als "slave" za 'k ma' zegge'
- Bij overlay "theatermode aan".
Als je nu een fil start gaat de TV std. naar fullscreen en kun je op de monitor gewoon met vensters blijven draaien B)

En als je denkt dat het moeilijk is.....'k heb nu tijdelijk een nVidia MX440 8)7
Da's pas een drama :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps!

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen als ik het goed begrijp word de 8500 dus van naam verandert naar de 9100 omdat hij sneller is als de 9000 klopt dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zondeag een 9500PRO besteld en die is gisteren gestuurd. Ik zit hem te tracken want ik kan niet wachten ... Status: Zending wordt afgeleverd. Nou ik bestel niet vaak online so ik heb niet de TGP elke dag voor mijn huis. Betekent het dat ze het vandaag leveren? Normaal komt de TGP voor 12uur 's middags, vandaag niet.. :( Het weer misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

hmmzz....mij is ooit duidelijk egworden dat de TPG niet op zaterdag levert.... tenminste dat is mij nog nooit overkomen.

Produkten die ik bestel komen meestal of op vrijdag of op maandag... maar noooooiiittt op zaterdag :/

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 01 February 2003 @ 15:53:
Mensen als ik het goed begrijp word de 8500 dus van naam verandert naar de 9100 omdat hij sneller is als de 9000 klopt dat? :)
Ik dacht zo:
eerst was er de 8500 (275/550), toen kwam de 8500LE (250/500) en ging men de 8500 PRO noemen, toen kwam de 9000-serie en werd de 8500 of PRO 9000 of PRO, de 9000LE is dan te gegenhanger van de 8500LE en nu is er dus ook een 9100. Ik gok dat die, afhankelijk van LE of PRO aanduiding net even wat sneller is dan de 8500/9000. Tja en dan heb je de 9200, 9500 en 9700, al dan niet PRO en binnen een paar weken de 9900 (YEEHAA)

NVIDIA, KISS AND SAY GOODBYE TO ATI'S ASS })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou misschien komt ie nog. alleen met dit weer? en nu iedereen achter de tv zit voor dat space shuttle crash of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Lightah schreef op 31 January 2003 @ 21:48:
Mensen een probleempje. Ik en een vriend hebben hetzelfde probleem, ik met radeon 9500 pro en hij met radeon 8500 pro. Direct X 9.0 en Catalyst 3.0 (update) drivers. Als we een msn schermpje afsluiten dan houd je zo'n raar lijntje over. Als je er dan overheen sleept met iets dan verdwijnt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 16:02:
[...]

Ik dacht zo:
eerst was er de 8500 (275/550), toen kwam de 8500LE (250/500) en ging men de 8500 PRO noemen, toen kwam de 9000-serie en werd de 8500 of PRO 9000 of PRO, de 9000LE is dan te gegenhanger van de 8500LE en nu is er dus ook een 9100. Ik gok dat die, afhankelijk van LE of PRO aanduiding net even wat sneller is dan de 8500/9000. Tja en dan heb je de 9200, 9500 en 9700, al dan niet PRO en binnen een paar weken de 9900 (YEEHAA)

NVIDIA, KISS AND SAY GOODBYE TO ATI'S ASS })
wtf wat een uitleg. :P :) Ik wil alleen maar weten welke sneller is:

Gigabyte 9000Pro 128mb of Club3D 9100 128mb (is geen PRO versie van).

edit: oh de 9100 is dus sneller. :) Heb mijn bestelling gelijk verandert en krijg hem nu ook nog eens eerder binnen. :D

[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 01-02-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op 01 februari 2003 @ 15:57:
hmmzz....mij is ooit duidelijk egworden dat de TPG niet op zaterdag levert.... tenminste dat is mij nog nooit overkomen.

Produkten die ik bestel komen meestal of op vrijdag of op maandag... maar noooooiiittt op zaterdag :/
Onder rembours niet, is het product vooruit betaald wordt gewoon op zaterdag bezorgd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op 01 February 2003 @ 15:57:

Rembours zendingen worden niet op zaterdag geleverd idd, alleen aangetekend of gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 17:11:
[...]

Rembours zendingen worden niet op zaterdag geleverd idd, alleen aangetekend of gewoon.
Damn. dit was geen rembours... waarom kan ik het niet krijgen.. :'( TGP sux >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 15:44:
[...]

Had hiervoor een 8500 en dat was retesimpel:
- TV inschakelen bij eigenschappen beeldscherm/geavanceerd
- Monitor leading houden, TV als "slave" za 'k ma' zegge'
- Bij overlay "theatermode aan".
Als je nu een fil start gaat de TV std. naar fullscreen en kun je op de monitor gewoon met vensters blijven draaien B)

En als je denkt dat het moeilijk is.....'k heb nu tijdelijk een nVidia MX440 8)7
Da's pas een drama :X
Bedankt! Dat werkt dus prima.
En sterkte met je MX440. :)

Sjako98 zal dat programma ook eens proberen, maar alles werkt eik prima nu, heb die extra scherpte nog niet echt nodig. Stiekum wacht ik op een progje waar je met een klik je kaart van een 9500 omtovert in een 9700 pro. En eens zal dat er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 01:12
Ik heb ook maar een radeon9700 besteld, van club3d. Nu is dit echt een VET brakke kaart of ik doe iets fout :?
Als ik mijn mem overclock naar 276Mhz dan krijg ik al veel artifact's en strepen :r
Core gaat wel op 320, hoger heb ik nog niet geprobeert.
Heb er ook al die bios van dabit opgezet (voor die agp fix). Maar ik krijg mn mem echt voor geen meter omhoog!
Zelfs op standaart snelheden zie ik af en toe een artifact!
Dit heb ik met 3dmark getest.
Ik gebruik de catalyst 3.0 update en DX9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraggler schreef op 01 February 2003 @ 20:37:
Ik heb ook maar een radeon9700 besteld, van club3d. Nu is dit echt een VET brakke kaart of ik doe iets fout :?

...........................................
Zelfs op standaart snelheden zie ik af en toe een artifact!
Dit heb ik met 3dmark getest.
Ik gebruik de catalyst 3.0 update en DX9.
Lijkt me dat het geheugen niet goed is als je al op standaard snelheden artifacts krijgt. En ja overklokken gaat niet altijd goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 01:12
Ik heb er trouwens infeneon chippies opzitten, dat zal het misschien wel verklaren... Stuur hem denk ik terug, op standaart clocks hoort ie toch echt geen artifact's te geven lijkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Word hij ook niet te warm? (brakke cooler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo! Binnenkort m'n nieuwe PC en heb m'n videokaart die ik besteld had (GF4TI4600) veranderd in een Club 3D ATi Radeon 9700 Pro! Ik heb deze hele topic doorgelezen en ben zo tot m'n besluit gekomen.

Deze ex-nVidia aanhanger zegt; ATi rules! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik ben dus ook van Nvidia naar ATI overgestapt. :) Ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 21:08:
Woohoo! Binnenkort m'n nieuwe PC en heb m'n videokaart die ik besteld had (GF4TI4600) veranderd in een Club 3D ATi Radeon 9700 Pro! Ik heb deze hele topic doorgelezen en ben zo tot m'n besluit gekomen.

Deze ex-nVidia aanhanger zegt; ATi rules! :)
waarom nemen mensen een 9700 als je ti4600 hebt :?
je an nog alles spelen met alle details op max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je begrijpt me niet goed. ;)

Ik zou een nieuwe PC krijgen met een TI4600 erin... maar aangezien ik nu liever een 9700 Pro wil hebben, heb ik dat aangepast. Dus ik heb nog geen Ti4600, snap je?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 19:34:
[...]

Bedankt! Dat werkt dus prima.
En sterkte met je MX440. :)
Gelukkig, weet ik ook gelijk dat dat bij de 9x00-serie eender werkt.
Veel kijkplezier B)
En dat met die MX440..... verwacht binnenkort mijn 9500PRO te mogen ontvangen, kan ik die nVidia-bak ritueel verbranden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 21:46:
[...]

Waarom?...Waarom?...Alleen al voor de veel betere TV-out zou ik van nVidia op ATI gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, als ik een Ti4600 zou hebben zou ik ook niet naar een 9700 overstappen, beetje zonde van het geld...

Maar gezien ik die niet heb, boeie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Ti4200, maar die vind ik gewoon klote. Mijn specs zijn:

AMD Athlon 1,4 Ghz
256MB Ram
GeForce 4 Ti 4200

Mijn score in 3Dmark 2001SE was... 5765!! Da's toch veel te weinig? Kut PC. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom eerder door die pc denk ik :P

Ik had hiervoor een PIII 1.2 met Ti4200 en had iets van 7400 punten :?

Weet het niet zeker meer want heb sinds nov een PIV 2,4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een merkloos moederbord en merkloos geheugen... zou het daardoor komen?

Dit is een PC die m'n vader had samengesteld... Kijk, daar zit de fout. Maandag/dinsdag/woensdag bestel ik m'n nieuwe PC (zie sig). Daar kom ik wel ff mee door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:46

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als je een radeon 9700 club 3d wilt overclocken moet er zekers betere koeling op :)
Normaal kan het wel, maar worden de memchips vooral behoorlijk warm.
Als je overclocken gaat lukt dat dus niet meer.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard koeler gaat op een 9700 mee tot ongeveer 360mhz GPU, wel moet je dan de ring verwijderen en fatsoenlijke pasta gebruiken.

Die hieronder heeft dezelfde koeling, maar de 9500 gaat veel verder met dezelfde koeling als een 9500@9700. Hieronder zie je dezelfde kaart @max als 9500 en 9700. Let wel op dat de cpu niet even hard loopt. 3D marks is aan z'n eind :) tijd voor de 2003. Want er zit echt wel meer powerverschil tussen!

9500 128mb @ 411/324 http://service.futuremark.com/compare?2k1=5802576 = 14394
9500@9700 @ 370/320 http://service.futuremark.com/compare?2k1=5772754 = 15271

Ik wil waterkoeling op een 9500@9700 pro+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:47

DDX

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 21:46:
[...]

rage3d.com :

Saturday, February 01, 2003
How to trade your Ti4600 for a Radeon 9700 Pro - 8:31 pm EST - James Crivellone
So how do you do it? easy, go to a lan party that makes you destroy your Ti4600 for a new 9700 Pro :D It was rather amusing.

Afbeeldingslocatie: http://www.scchosting.com/james/gdfest/gdfest5small.jpg

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 12:59

Dax

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 02:41:
De standaard koeler gaat op een 9700 mee tot ongeveer 360mhz GPU, wel moet je dan de ring verwijderen en fatsoenlijke pasta gebruiken.
Guide? Klinkt interesant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vsteenis_adsl/Screens/Image8.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vsteenis_adsl/Screens/Image20.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vsteenis_adsl/Screens/Image21.jpg

Ik heb wat plaatjes toegevoegd, en ik geloof dat het alleen met de radeon kaarten is... catalyst drivers misschien? of de nieuwe msn 5.0??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Het ligt dus niet aan je drivers ofzo, maar enkel aan een vervelende bug in messenger 5.0.

Ik heb het ook met een geforce2 mx kaart.

[ Voor 19% gewijzigd door Dextro op 02-02-2003 14:37 . Reden: slecht gelezen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 13:32

porn*

...take on the world!

Heeft er iemand eigenlijk ervaring met de 2D-beeldkwaliteit van de R9500 Pro van budgetmerken zoals Connect3D en Club3D? Is die hetzelfde als van bijv. een Hercules? Maw. is de Hercules bijv. de meerprijs niet waard of vergis ik me daarin?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:10

HenkS

Da_king alias HenkS

porn schreef op 02 February 2003 @ 15:32:
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met de 2D-beeldkwaliteit van de R9500 Pro van budgetmerken zoals Connect3D en Club3D? Is die hetzelfde als van bijv. een Hercules? Maw. is de Hercules bijv. de meerprijs niet waard of vergis ik me daarin?
ik volg dit topic al een tijdje, en er is al vaker gezegd dat het echt geen bal uitmaakt....

ik heb dan ook de club3d 9500 pro besteld, maar de levering duurt echt super lang :(

hopelijk next week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightah schreef op 02 februari 2003 @ 14:11:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ik heb wat plaatjes toegevoegd, en ik geloof dat het alleen met de radeon kaarten is... catalyst drivers misschien? of de nieuwe msn 5.0??
ik heb speciaal ff msn 5.0 geinstalleerd om ff te kijken of ik het ook had, en ik had het ook, dus ik denk dat het bij msn 5.0 ligt. maar dan installeer je toch gewoon een andere msn ;)

trouwens op mijn andere pc gedaan met geforce 3 ti 200.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn schreef op 02 februari 2003 @ 15:32:
Connect3D 9500 heeft nog beter beeld dan m'n vorige Club3D 8500. Dit ligt vooral aan de hogere ramdac van 450Mhz en is bekeken op m'n 21"Eizo F78@1600x1200. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.