-= Radeon Topic - Deel 63 =-

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.268 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Euh, maar waarom biedt Ati dan 2 verschillende drivers aan op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:51
Anoniem: 50624 schreef op 06 February 2003 @ 21:35:
Tuurlijk :P, die luisteren naar de naam Catalyst, download ze van www.ati.com (je moet er alleen ff achter komen of het een Build By Ati of Powerd By Ati kaart is)
Nu vraag ik mij af welke de verschillen tussen de drivers van een BBA- en een PBA- kaart zijn :? want op de site van Ati wordt er idd verschil tussen gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

De hercules valt af omdat deze slectere 2d filters heeft
De his en Sapphire komen goed uit de test (qua 2d dan)
Moet kijken welke beter OC :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39835

Ehm, hoe kom ik erachter of ie BB ATI is of niet?! staat het op de kaart zelf of wat?! Ik heb trouwens nog een vraagje, is het normaal dat deze kaart twee keer geïnstalleerd staat bij apparaatbeheer?! :? Ik vond het een beetje vaag, maar dacht dat het misschien te maken had met de TV out ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik ook, zal wel komen door de dualhead mogelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Anoniem: 77710 schreef op 06 February 2003 @ 21:02:
[...]

maar.. hoe bepaalt ie dit dan per applicatie/spel? doet de driver dat, of doet het spel dit?
Ja dat doet de applicatie cq. game!

-------------------

Wat is Hyper-Z en waarom staat het standaar uit.. en wat houdt de Z-buffer in!?

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 07-02-2003 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Anoniem: 39835 schreef op 06 February 2003 @ 21:51:
Ehm, hoe kom ik erachter of ie BB ATI is of niet?! staat het op de kaart zelf of wat?! Ik heb trouwens nog een vraagje, is het normaal dat deze kaart twee keer geïnstalleerd staat bij apparaatbeheer?! :? Ik vond het een beetje vaag, maar dacht dat het misschien te maken had met de TV out ofzo..
Staat bij mij op de doos

op de onderkant van de doos en @ de boven kant

Powered By ATi radeon 8500
Btw:
Omdat mijn kaart problemen geeft in games ect.
Heb ik vanmiddag eens mijn vinger op een chip gehouden (andere kant van de cooler) Ik hield hem er niet lang op zal ik je zeggen.
Is dat normaal dat ie zooo warm word?
Niet normaal to be honest

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 58729 op 07-02-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 20:07
IS het voor een radeon 9500 gewoon om 337,5 core mhz en 324 mem te halen ? en wat is de limiet van deze kaart? Hij draait nu op deze aantallen stabiel, weet alleen niet hoe heet hij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
ken schreef op 06 February 2003 @ 21:51:
De hercules valt af omdat deze slectere 2d filters heeft
De his en Sapphire komen goed uit de test (qua 2d dan)
Moet kijken welke beter OC :)
HIS en Sapphire komen allebei uit de Sapphire fabriek. En gezien Sapphire de kaarten voor ATi zelf maakt, is de beeldkwaliteit nagenoeg identiek aan Built By ATi kaarten.

Bij Hercules zijn er uitzonderingen. :) Ik heb zelf een Red Edition Hercules 3D Prophet 9700Pro. Dat is gewoon een Built By ATi, maar dan met koeling van Hercules. Dus beeldkwaliteit ligt op het niveau van een BBA.

En het is lekker te overklokken dankzij de koperen Titan TTC-CUV2AB cooler (komt vaak zeer goed uit verschillende tests) die Hercules altijd gebruikt en de memsinks.

Over het algemeen zijn de verschillen heel klein wat filters betreft. Door het Certified By ATi label moeten bedrijven wel goed materiaal leveren en zullen ze elkaar niet veel ontlopen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 17:10
Hallo :+

Ik ben vanplan om een "Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128MB" te kopen.

Nou heeft een maat van mij de zelfde config als mij en die had een groot probleem met zijn Hercules 8500. Hij kreeg bij deze kaart allemaal strepen over het scherm en we hebben dus die kaart terug gestuurd voor garatie. (het gekke is dat hij het wel goed deed in een ander mobo).

We hebben toen een andere kaart terug gekregen en die weer in de pc geplaatst.
helaas kregen we het zelfde resultaat....

Hij heeft toen een 9700 van Club3d gekocht en die doet het prima.

Ik wil dus graag de 9700pro van hercules gaan kopen, maar dan wil ik wel zeker weten dat het 100% goed gaat met mijn config. Omdat die maat van mij dezelfde pc heeft als mij en hij problemen had met een hercules kaart maak ik me daar een beetje zorgen over ;)

Ik neem aan dat het geen probleem zou moeten zijn, maar ik vraag het toch maar even na.

spec's
------------------------
P4 2,4 Ghz
Asus P4T533
512 RIMM PC1066
------------------------

voor de rest klik op system specs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
ik heb dezelfde als CJ, en ik ben zeer tevreden over de 2d beeldkwaliteit........en de overclockbaarheid is ook wel lekker. Al kun je ook behoorlijk ver komen met zo'n Zalman heatpipe (zie maar es wat ze gedaan hebben op ocsystem.com)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77710

Anoniem: 33358 schreef op 06 February 2003 @ 23:21:
[...]

Ja dat doet de applicatie cq. game!
ok maar hoe weet je dan zeker of je wel op optimale kwaliteit draait? hoe bepaalt een spel dit dan? bedoel.. neem een oud spel, sof1 of zo, die kan toch niet weten hoe snel mijn kaart is? doet ie een snelle fps test of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 50624 schreef op 06 February 2003 @ 21:47:
Euh, maar waarom biedt Ati dan 2 verschillende drivers aan op hun site?
Misschien o.a. voor oudere kaarten. Sommige oudere kaarten moest je eerst bios-flashen voordat ze de BBA drivers pakten. En de gemiddelde consument weet volgens mij niet eens wat flashen is.

Maar in de FAQ van ATi staat dus gewoon dat het geen verschil meer uit maakt:
Q14: Do I have to have a "Built by ATI" graphics accelerator to use CATALYST?

A14: No. Both "Powered by ATI" and "Built by ATI" graphics accelerators can use the CATALYSTsoftware package.
Bron: http://mirror.ati.com/products/pc/catalyst/faq.html#14

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77043

ik moet zeggen, toen ik bij mij de hercules drivers erin deed, hij bij mij 400 punten meer haalde dan bij de ati drivers zelf, ik weet niet kan aan de configuratie liggen.
trouwens ik heb dus ook een 9700 pro van hercules, en ik heb ook nog nooit een probleem gehad met deze kaart, ook nooit problemen gehad met de drivers, en de kaart is ook nog goed te overclocken, zoals solo18 al zei, kost een beetje duurder maar je krijgt echt kwaliteit. tenminste dat is mijn ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 77043 schreef op 07 February 2003 @ 11:47:
zoals solo18 al zei, kost een beetje duurder maar je krijgt echt kwaliteit. tenminste dat is mijn ervaring. :)
:D Foei!

[zeik-mode]
"Kost meer" of "is duurder", maar niet "kost duurder". :D
[/zeik-mode]

;)

[ Voor 7% gewijzigd door CJ op 07-02-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77710 schreef op 07 February 2003 @ 11:01:
[...]

ok maar hoe weet je dan zeker of je wel op optimale kwaliteit draait? hoe bepaalt een spel dit dan? bedoel.. neem een oud spel, sof1 of zo, die kan toch niet weten hoe snel mijn kaart is? doet ie een snelle fps test of zo?
Nee de drivers laten het bij deze optie aan jou over qua FSAA enzo.. in de game zelf kun je dan instellen of je voor dat spel FSAA wilt gebruiken of niet... niet elk spel ondersteunt FSAA en zal dan dus ook niet ingeschakeld kunnen worden!

-------

nog maar even: waarom staat de Hyper-Z standaard uit en wat heeft het voor doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:30

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Anoniem: 33358 schreef op 07 February 2003 @ 13:49:
nog maar even: waarom staat de Hyper-Z standaard uit en wat heeft het voor doel?
Zoek in Google naar Hyper-Z: http://www.google.com/search?sourceid=&q=Hyper%2DZ
Eerste hit:http://www6.tomshardware....020718/radeon9700-08.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:01
Denken jullie dat de prijs van een radeonnetje 9700 pro binnenkort nog wat gaat zakken (lees: veeeel gaat zakken)?

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729 schreef op 07 February 2003 @ 01:15:
[...]

Staat bij mij op de doos

op de onderkant van de doos en @ de boven kant

Powered By ATi radeon 8500
Btw:
Omdat mijn kaart problemen geeft in games ect.
Heb ik vanmiddag eens mijn vinger op een chip gehouden (andere kant van de cooler) Ik hield hem er niet lang op zal ik je zeggen.
Is dat normaal dat ie zooo warm word?
Niet normaal to be honest
Het probleem is dus bij mij, dat ik geen doos heb. Hij zat namelijk al in mn Dell computer. Ik zou dus echt niet weten of ie BB ATI is of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CJ schreef op 07 February 2003 @ 12:17:
[...]

:D Foei!

[zeik-mode]
"Kost meer" of "is duurder", maar niet "kost duurder". :D
[/zeik-mode]

;)
nou je het zegt. geef ik je gelijk. ik schaam me diep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39835 schreef op 07 februari 2003 @ 15:01:
[...]

Het probleem is dus bij mij, dat ik geen doos heb. Hij zat namelijk al in mn Dell computer. Ik zou dus echt niet weten of ie BB ATI is of niet..
Ik zou gewoon 1 downloaden. (maar volgens mij staat het op de kaart zelf ook wel.)
scheur hem er eens uit en bekijk hem eens nader :)
(maar: Hoe warm word jou vid-kaart (die chip aan de andere kant van de cooler?)
die van mij word zo warm. dat ik me finger er niet 30 seconden kan ophouden >:)
en ik kan goed tegen warme dingen. dus hij word ECHT heet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
CJ schreef op 07 februari 2003 @ 11:14:
[...]

Misschien o.a. voor oudere kaarten. Sommige oudere kaarten moest je eerst bios-flashen voordat ze de BBA drivers pakten. En de gemiddelde consument weet volgens mij niet eens wat flashen is.

Maar in de FAQ van ATi staat dus gewoon dat het geen verschil meer uit maakt:

[...]

Bron: http://mirror.ati.com/products/pc/catalyst/faq.html#14
Hoho, daar staat niet dat BBAdrivers=PBAdrivers. Daar staat dat je de Catalysts ook op óók op PBA-kaarten kan draaien, en niet alleen op BBA-kaarten. Ze zeggen idd niet welke Catalysts maar ik vermoed dat ze er van uit gaan dat de lezers slim genoeg zijn om de PBAdrivers voor hun PBA kaart te downloaden en vice versa. Er staat niet dat je de BBA-drivers op alle kaarten kunt draaien (dat mag in de praktijk dan wel werken, maar ATi zegt vooralsnog niets over).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ok, maar waarom staat het uit.. ik bedoel uit het stukje blijkt dat Hyper-Z alleen maar bevordelijk is voor de preformance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77710

Anoniem: 33358 schreef op 07 februari 2003 @ 13:49:
[...]

Nee de drivers laten het bij deze optie aan jou over qua FSAA enzo.. in de game zelf kun je dan instellen of je voor dat spel FSAA wilt gebruiken of niet... niet elk spel ondersteunt FSAA en zal dan dus ook niet ingeschakeld kunnen worden!
tnx, dat wilde ik precies weten.. ik config het zelf wel dan :)

btw.. mn sys *lijkt* eindelijk stabiel.. vreemde is.. heb er niet zo gek veel aan veranderd.. had de radeon even in oude pc gestopt.. werkte prima.. teruggestopt.. simm in ander slot geprobeerd.. wilde niet booten.. teruggezet in originele slot.. lijkt te werken (???) .. ik hoop het maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58621

Breepee schreef op 07 February 2003 @ 20:36:
[...]
Hoho, daar staat niet dat BBAdrivers=PBAdrivers. Daar staat dat je de Catalysts ook op óók op PBA-kaarten kan draaien, en niet alleen op BBA-kaarten. Ze zeggen idd niet welke Catalysts maar ik vermoed dat ze er van uit gaan dat de lezers slim genoeg zijn om de PBAdrivers voor hun PBA kaart te downloaden en vice versa. Er staat niet dat je de BBA-drivers op alle kaarten kunt draaien (dat mag in de praktijk dan wel werken, maar ATi zegt vooralsnog niets over).
Volgens mij zit het huidige verschil tussen de drivers in de taal:
Probeer maar es, via de BBA of PBA kant:
je komt uit bij of 7-81-021218a-007192c = engels, duits en frans of bij
7-81-021218a-007193c = de overige talen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

CJ schreef op 07 februari 2003 @ 09:55:
[...]

HIS en Sapphire komen allebei uit de Sapphire fabriek. En gezien Sapphire de kaarten voor ATi zelf maakt, is de beeldkwaliteit nagenoeg identiek aan Built By ATi kaarten.

Bij Hercules zijn er uitzonderingen. :) Ik heb zelf een Red Edition Hercules 3D Prophet 9700Pro. Dat is gewoon een Built By ATi, maar dan met koeling van Hercules. Dus beeldkwaliteit ligt op het niveau van een BBA.

En het is lekker te overklokken dankzij de koperen Titan TTC-CUV2AB cooler (komt vaak zeer goed uit verschillende tests) die Hercules altijd gebruikt en de memsinks.

Over het algemeen zijn de verschillen heel klein wat filters betreft. Door het Certified By ATi label moeten bedrijven wel goed materiaal leveren en zullen ze elkaar niet veel ontlopen.
Waar heb jij deze gekocht??
Ik wil ook wel zo'n rode PCB hebben. Wie weet waar ik die kan kopen?? Ik kom hem dan meteen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
ken schreef op 07 februari 2003 @ 23:45:
[...]

Waar heb jij deze gekocht??
Ik wil ook wel zo'n rode PCB hebben. Wie weet waar ik die kan kopen?? Ik kom hem dan meteen halen :)
Bij Funprice. :) Maar uhm... het was wel een limited edition. Deze versie werd uit pure noodzaak geboren. Iets van leverings/productie-problemen met het blauwe PCB, dus stuurde ATi maar gewoon haar eigen rode (er zit gewoon een ATi-logo onder het Hercules stickertje). :)

Als je de Prophet 9700Pro tegen komt dan moet je even checken of er een stickertje op zit met: "Red Edition".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Laatste nieuws(geruchten) van ATi:

Radeon9900
0.15 micron
375 Mhz core
256-bits geheugen interface
Geheugensnelheid: onbekend
8 pipes
1 TMU
Presentatie: Cebit
Beschikbaarheid: direct na Cebit (evenals de FX dus rechtstreekse confrontatie)

9900 Pro
0.13 micron
375 Mhz core +
8 pipes
2 TMUs
Beschikbaarheid: niet direct na Cebit. Waarschijnlijk tegen de zomer.

De dingen van de Radeon9900 waren al bekend, maar over de 9900Pro was er nog niet veel bekend.

9900Pro moet het opnemen tegen NV35, dus als deze geruchten waar zijn dan betekent dit dat R400 zal worden uitgesteld en het dus rechtstreeks tegen NV40 moet opnemen.
Bron: http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=1044532924

[ Voor 3% gewijzigd door CJ op 08-02-2003 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe warm word Jullie vid-kaart (die chip aan de andere kant van de cooler?)
die van mij word zo warm. dat ik me finger er niet 30 seconden kan ophouden :)
en ik kan goed tegen warme dingen. dus hij word ECHT heet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 17:10
Sonic- schreef op 07 February 2003 @ 10:33:
Hallo :+

Ik ben vanplan om een "Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128MB" te kopen.

Nou heeft een maat van mij de zelfde config als mij en die had een groot probleem met zijn Hercules 8500. Hij kreeg bij deze kaart allemaal strepen over het scherm en we hebben dus die kaart terug gestuurd voor garatie. (het gekke is dat hij het wel goed deed in een ander mobo).

We hebben toen een andere kaart terug gekregen en die weer in de pc geplaatst.
helaas kregen we het zelfde resultaat....

Hij heeft toen een 9700 van Club3d gekocht en die doet het prima.

Ik wil dus graag de 9700pro van hercules gaan kopen, maar dan wil ik wel zeker weten dat het 100% goed gaat met mijn config. Omdat die maat van mij dezelfde pc heeft als mij en hij problemen had met een hercules kaart maak ik me daar een beetje zorgen over ;)

Ik neem aan dat het geen probleem zou moeten zijn, maar ik vraag het toch maar even na.

spec's
------------------------
P4 2,4 Ghz
Asus P4T533
512 RIMM PC1066
------------------------

voor de rest klik op system specs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 21:41

Scighera

swim-bike-run

Waarom wil je perse een Hercules? De Gigabyte bijvoorbeeld is aanzienlijk goedkoper en eveneens van zeer goede kwaliteit

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 10:06
Idd. de Hercules die ik had was een VGA die niet werkte op AGP8X, de gigabyte is de beste keus!

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostdevriesede
  • Laatst online: 12-06 12:20
Ik wilde een connection3d 9500 prokopen, enige rede waarom ik daar vanaf zou moeten zien. Club 3d is namelijk heeeeel slecht leverbaar. Wordt er moe van.

Zijn er toevallig ergens reviews te vinden tussen de verschillende 9500 pro's?
Kan ze namelijk niet goed vinden

Joost de Vries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostdevriesede schreef op 08 February 2003 @ 11:19:
Ik wilde een connection3d 9500 prokopen, enige rede waarom ik daar vanaf zou moeten zien. Club 3d is namelijk heeeeel slecht leverbaar. Wordt er moe van.

Zijn er toevallig ergens reviews te vinden tussen de verschillende 9500 pro's?
Kan ze namelijk niet goed vinden
Als ik jou was zou ik de Connect3D 9500 kopen en niet de PRO versie..
De 9500 kun je namelijk dmv een simpele patch tot een 9700 pro maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostdevriesede
Ik heb al gelezen dat dat niet kan, 9500 heeft toch ook maar 4 pipelines, zulk soort dingen kan je toch moeilijk veranderen, of snap ik er nou weinig van?

Joost de Vries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostdevriesede schreef op 08 February 2003 @ 11:38:
Ik heb al gelezen dat dat niet kan, 9500 heeft toch ook maar 4 pipelines, zulk soort dingen kan je toch moeilijk veranderen, of snap ik er nou weinig van?
moet je toch beter lezen ;)
De 8 pipelines zijn namelijk wel aanwezig alleen niet geactiveerd, dmv een patch kun je deze activeren en krijg je dus een 9700!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostdevriesede
Wil trouwens ook niet al te veel prutsen er aan, wil hem lekker origineel houden, heb ik tenminste geen gezeik met garantie en dat soort dingen.
Maar waar kan ik een roundup vinden tussen de verschillende 9500 pro's?

Joost de Vries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostdevriesede schreef op 08 February 2003 @ 11:38:
kun je wel, met de nieuwe rivatuner, kun je van de 4 pipelines er 8 maken. :)
tenminste je kan de andere 4 aanschakelen.
op de kaart zitten er wel 8 op, maar daar van zijn 4 uitgeschakelt, met rivatuner zet je die 4 weer aan, maar sommige mensen krijgen dan wel last van schaakborden.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 77043 op 08-02-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729 schreef op 08 February 2003 @ 05:43:
Hoe warm word Jullie vid-kaart (die chip aan de andere kant van de cooler?)
die van mij word zo warm. dat ik me finger er niet 30 seconden kan ophouden :)
en ik kan goed tegen warme dingen. dus hij word ECHT heet :'(
Die van mij is lauw niet warm en net niet koud! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostdevriesede
OK, ik wist dacht dat die pipelines gewoon iets hardware matigs was. Maar zijn er verder dingen aan de connection-3d 9500 pro die ik moet weten, dat ze raar gaan doen bij bepaalde dingen? Las bevoorbeeld in een topic dat de hercules versie niet naar de AGP8X wil. (Weet verder niet of dit waar is) Zijn er ook zulk soort dingen bij de connection versie?

Joost de Vries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
joostdevriesede schreef op 08 February 2003 @ 11:46:
OK, ik wist dacht dat die pipelines gewoon iets hardware matigs was.
Dat zijn ze ook, alleen bij de 9500nonpro zijn ze software matig uitgeschakeld (en kun je ze dus ook softwarematig inschakelen).

Ik lees trouens net op de frontpage dat de 9900 een .15micron chip wordt en de 9900pro een .13micron chip? Ik dat dat de RV350 Ati's eerste .13micron chip zou worden en dat de 9900pro alleen wat sneller zou lopen dan de 9900nonpro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostdevriesede
Ja las het nog een keer en toen zag ik het ook ja, sorry. Maar dan alsnog zijn er negatieve dingen aan de connection 3d versie die jullie hebben ontdetk?

Joost de Vries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee over het algemeen niet nee.... het kan zijn dat jij net een brakke kaard hebt met een kras cq. scheurtje ofzo maar over globaal zijn er geen problemen met een Connect3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

CJ schreef op 08 February 2003 @ 00:30:
[...]

Bij Funprice. :) Maar uhm... het was wel een limited edition. Deze versie werd uit pure noodzaak geboren. Iets van leverings/productie-problemen met het blauwe PCB, dus stuurde ATi maar gewoon haar eigen rode (er zit gewoon een ATi-logo onder het Hercules stickertje). :)

Als je de Prophet 9700Pro tegen komt dan moet je even checken of er een stickertje op zit met: "Red Edition".
Ok thanx

Taat het gewoon op de doos?? Of moet ik de doos openmaken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Breepee schreef op 08 februari 2003 @ 12:07:
[...]
Dat zijn ze ook, alleen bij de 9500nonpro zijn ze software matig uitgeschakeld (en kun je ze dus ook softwarematig inschakelen).

Ik lees trouens net op de frontpage dat de 9900 een .15micron chip wordt en de 9900pro een .13micron chip? Ik dat dat de RV350 Ati's eerste .13micron chip zou worden en dat de 9900pro alleen wat sneller zou lopen dan de 9900nonpro.
Het is ook nog maar een gerucht.

Maar de RV350 wordt zowiezo ATi's eerste 0.13micron chip. Die komt namelijk eerder uit dan de R350 op 0.15micron. En de R350 op 0.13micron komt waarschijnlijk niet eens tegelijk met de R350 op 0.15micron uit.

Uit het verhaal van X-Bit labs kun je het volgende opmaken
code:
1
2
3
Kaart/Chip    RV350             R350@0.15       R350@0.13
Introductie   Cebit             Cebit           Cebit (?)
Beschikbaar   Direct na Cebit   Direct na Cebit Als NV35 uit komt (?)

Dus RV350 is zeker de eerste 0.13micron chip van ATi.
ken schreef op 08 February 2003 @ 12:58:
[...]

Ok thanx

Taat het gewoon op de doos?? Of moet ik de doos openmaken??
De sticker staat op de doos zelf aan de zijkant. Hier een foto die ik er van gemaakt heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/redprophet9700-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:32
Een club3d Radeon 9700 heeft standaard 8x AGP, maar hij draait toch ook gewoon goed met 4x AGP?
En waarom staat de 9700 eigenlijk niet op de site van Club 3d? Best wel slordig

[ Voor 30% gewijzigd door brouwerpower op 08-02-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hoor, hij ondersteunt zowel 8x als 4x.

Wel vaag, in de bios heb ik toen ik problemen had hem op forced 4x gezet maar als ik in verschillende info programma's keek stond hij gewoon nog op 8x...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Mensen die weten waar ik een red edition hercules kan krijgen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
A litje modification of the Radeon 9000 :+ :

http://picture.imagestati.../01/r0/78019d31f998-0.jpg

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61853

Wauw :) . Dat vind ik wel zeer mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Kijk hier voor de fotosesie van deze mod ;) :

http://www.evilinsides.co...?forum=11&topic=79&show=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
ik heb die sticker niet op m'n doos CJ, maar de kaart is wel rood :) En daar gaat het om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Hey even een vraagje tussendoor.
Heeft iemand ervaring met de HIS excalibur 9700 pro?
Redelijk goedkope kaart maar ik kan niet veel revieuws vinden van een vergelijking met andere 9700 kaarten.

If it aint dutch,it aint much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
tja tis gewoon het reference model.........nix bijzonders............het is op de verpakking na hetzelfde als de BBA en oa. club3d..............geen bijzondere extra's..........en daar is de prijs dan ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraagje. Spelen jullie wel eens MOH Spearhead terwijl dan Messenger aanstaat ofzo. Mijn computer loopt behoorlijk vast als dan zo'n popup op komt terwijl ik aan het spelen ben :( Super irritant. Ik heb nu maar de drivers van ATI geïnstalleerd. (catalysator) Er was trouwens (geloof ik) maar een versie die ik kon downloaden... Hiervoor had ik de Dell drivers geïnstalleerd, maar die lopen altijd een beetje achter. Tenminste dat was zo bij de Geforce drivers... Ligt dit aan MOH of aan mn drivers?! (het vastlopen dan he :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 39835 op 09-02-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Tja,bij mij wordt hij ook enorm traag als msn omhoog komt, maar ik heb nu nog een geforce 2. Zet hem anders gewoon uit,je kan toch niet chatten als je aant spelen bent of kijk in msn of je die popup niet weg kan halen (uitzetten)

Even over mijn vraag. Die HIS excalibur,heeft die dezelfde prestaties als bijvoorbeld een hercules of scheelt dat echt veel en is hij stabiel?

If it aint dutch,it aint much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Traag vind ik niet erg, maar hij loopt gewoon gigantisch vast. Ik kan hem dan alleen nog maar uitzetten.. :( Messenger kan ik wel uitzetten. Maar eMule geeft ook popups, die ik niet uit kan zetten :D En ik vind het wel vervelend als ik eMule uit moet zetten..

edit:
klopt het trouwens dat ik maar één versie kon downloaden op ati.com?! Eerder werd hier namelijk verteld dat er onderscheid wordt gemaakt tussen BB Ati en anders...

edit:
het ligt denk ik aan Spearhead, want Age of Mythology heeft er geen problemen mee :P, phew

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 39835 op 09-02-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

Koetje_boe schreef op 09 February 2003 @ 15:55:
Tja,bij mij wordt hij ook enorm traag als msn omhoog komt, maar ik heb nu nog een geforce 2. Zet hem anders gewoon uit,je kan toch niet chatten als je aant spelen bent of kijk in msn of je die popup niet weg kan halen (uitzetten)

Even over mijn vraag. Die HIS excalibur,heeft die dezelfde prestaties als bijvoorbeld een hercules of scheelt dat echt veel en is hij stabiel?
Het zijn beide 9700Pro's dus dat verschilt niet veel.
Misschien dat Hercules betere koeling heeft... maar ja, daar betaal je dan ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 11:06

justifire

Shut up and squat !!

Ik heb sinds kort ook een 9700
Prima kaartje (had er igg meer van verwacht maar ja :) )
Nou heb ik dus als ik een spel speel (openGL en Direct3D) dat het beeld niet soepel loopt.
Ga ik gewoon rechtuit alles goed, draai ik me om of kijk ik omhoog (whatever beweging met de muis) dan schokt het beeld.
Het ligt niet aan de fps, die blijven gewoon goed, maar hij bouwt het beeld dan zo schokkerig op.
Hier had ik met me gf3 nooit geen last van.
Komt er dus op neer dat het gewoon niet vloeiend loopt.
Heb ook al refreshfix geprobeerd, blijft hetzelfde.
Iemand een andere mogenlijkheid om dit te verhelpen??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

justifire schreef op 09 februari 2003 @ 17:53:
Ik heb sinds kort ook een 9700
Prima kaartje (had er igg meer van verwacht maar ja :) )
Nou heb ik dus als ik een spel speel (openGL en Direct3D) dat het beeld niet soepel loopt.
Ga ik gewoon rechtuit alles goed, draai ik me om of kijk ik omhoog (whatever beweging met de muis) dan schokt het beeld.
Het ligt niet aan de fps, die blijven gewoon goed, maar hij bouwt het beeld dan zo schokkerig op.
Hier had ik met me gf3 nooit geen last van.
Komt er dus op neer dat het gewoon niet vloeiend loopt.
Heb ook al refreshfix geprobeerd, blijft hetzelfde.
Iemand een andere mogenlijkheid om dit te verhelpen??
Catalyst 3? Direct X 9? Opstart progs uit? Welke spellen? Wat meer info dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

ja
Catalyst 3 WHQL.
Dircetx9
Niet meer opstart progies dan nodig.
OpenGL: Quake 3, RTCW, SOF
Direct3D: UT2003
In UT2003 is het het ergste, kan ik nog inkomen omdat de framerate daar ook niet echt denderend is en het gewoon een zwaar spel is.
Maar als ik het in quake krijg vind ik toch wel heel lame.
Het is ook moeilijk uit te leggen vind ik, echt schokken is het niet, hij staat niet ff stil of zo, het is meer dat er net 1 beeldje mist steeds zodat het niet vloeiend loopt.
Nog meer info nodig? Zeg het maar :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je AA en AF misschien per ongeluk aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Voor Open GL wel, geforceerd maximaal quality
Voor Direct3d staat ie op balanced (default) en dus aplication preference
Ja waar koop je anders zo'n 9700 voor?
Zou de oplossing zijn op 800*640 alles laag spelen zijn?

[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 09-02-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7346

Hoe zijn je fps in games dan? Je moet minimaal 30 fps hebben om een enigszins vloeiend beeld te hebben. Al speel ik 3D shooters het liefst op 1024x768@120hz@120+fps.
Met het progje fraps kan je in alle games je fps zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Argh!

* MrJ wordt helemaal gek!

Laatst een 9500 kaartje proberen te softmodden naar een 9700, lukte jammergenoeg net niet.

Dus wil ik voor de 9700Pro gaan. Maar over een 2tal maandjes ligt de 9900Pro in de winkel.

Dus ik kan nu:
1) Nu de 9700Pro kopen voor veel geld
2) ff wachten en de 9700Pro kopen voor minder (prijsverlaging na release 9900 serie)
3) ff wachten en de 9900Pro kopen voor veel geld

Iemand tips? :?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
3 doen.........de 9900 word gewoon een heel lekkere kaart waarschijnlijk, geen revolutie zoals de R300 core dat was maar toch een lekkere kaart waar je langer mee vooruit kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik twijfel ook, wil eigenlijk over 2 a 3 weken een radeon 9700 halen en daar zalman passieve koeling ( _/-\o_ ) op zetten. Heb nu een ti 4400 die ik kan doorverkopen en weet dat ik er dan best op vooruit ga omdat ik bijna alleen spellen doe en het liefst op zo'n hoog mogelijk beeldkwaliteit :)
Echter met de 9900 ga ik er nog veel meer op vooruit waarschijnlijk er daar kan ik langer mee doen. Daar staat weer tegenover dat ie een stuk duurder is en ik wil me niet helemaal blut betalen aan nieuwe hardware natuurlijk. Blijft lastig allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29855

justifire schreef op 09 februari 2003 @ 18:21:
ja
Catalyst 3 WHQL.
Dircetx9
Niet meer opstart progies dan nodig.
OpenGL: Quake 3, RTCW, SOF
Direct3D: UT2003
In UT2003 is het het ergste, kan ik nog inkomen omdat de framerate daar ook niet echt denderend is en het gewoon een zwaar spel is.
Maar als ik het in quake krijg vind ik toch wel heel lame.
Het is ook moeilijk uit te leggen vind ik, echt schokken is het niet, hij staat niet ff stil of zo, het is meer dat er net 1 beeldje mist steeds zodat het niet vloeiend loopt.
Nog meer info nodig? Zeg het maar :)
Fastwrites disablen en hardwareacceleratie een streepje lager wil ook wel eens helpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Uhm... ik heb 'm hier nog niet voorbij zien komen... dus... hierbij de 9900Pro AIW:

Afbeeldingslocatie: http://www.rechten.rug.nl/servicedesk/ati9900.jpg

Mijn eerste reactie... wat een monster!!!! 8)7 :o

Let wel... het kan ook een nepplaatje zijn volgens de site. En gezien het feit dat er op staat RV350 ipv R350 lijkt me dat ook wel het geval... R350 zou namelijk de 9900 worden... Maar je weet maar nooit.

Edit: geblaat weg gehaald. :z
Edit 2: plaatje gefixed. Geupload naar eigen server.

[ Voor 31% gewijzigd door CJ op 10-02-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

plaatje doet het niet hier.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
schnumi schreef op 10 February 2003 @ 14:07:
plaatje doet het niet hier.
Nu wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wtf is dat :| Ik hoop niet dat het zoiets word zeg.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een grote kaart idd, vooral de lengte, en dan ook nog zo'n hevige koeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik denk dus dat het een fake is. Gewoon puur door dat er RV350 op staat. Denk niet dat een value-kaart beter gaat presteren dan het vorige topmodel. Of ze moeten van het verleden geleerd hebben, toen RV250 een hoger nummer kreeg en minder presteerde dan het vorige topmodel R200.

Maar goed, ik denk nog steeds dat het een fake is. RV350 moest de 9000-9500 gaan vervangen en niet de R300-serie.

Overigens zou zo'n grote koeler best kunnen. Het is namelijk een AIW met dochterbordjes/tuner er bij op geplakt als je naar het plaatje kijkt.

[ Voor 16% gewijzigd door CJ op 10-02-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

ZIJn er nog mensen die serieus denken dat dit echt is? Deze staat op Rage 3D ook, met het comentaar van de maker erbij, NATUURLIJK IS DAT DING NEP!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

The_PyroPath schreef op 10 February 2003 @ 14:34:
ZIJn er nog mensen die serieus denken dat dit echt is? Deze staat op Rage 3D ook, met het comentaar van de maker erbij, NATUURLIJK IS DAT DING NEP!
tsja maar dat kan ik niet weten als ik niet op die site kom. Je kan er natuurlijk vanuit gaan dat dat ding nep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

t makkelijkste te zien is het aan:
1: de kaart zelf
2:de brute aliassing in het build by logo rechts bovenaan op de doos
3: het ATi logo bovenop de doos en de text erachter die geheel scheef staat
4: RV350 vermelding

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Volgens mij was dit de speciale "toiletrolhouder"-edition. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Ik krijg al het goed is direct me nieuwe tft scherm :P
Ik wil nu een radeon 9500 pro gaan halen van club3d voor €225

Ik wil volgende gaan doen
analog aansluiting -> 19" crt monitor
dvi-d -> 15" tft

Kan ik het beste de bijgeleverde drivers gebruiken icm dx9.0 :?
of tog catylist 3.0 installeren :?

Ik draai @ moment win98se en dat blijft totdat ik me nieuwe hdd binnen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjepo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04-2022
Weet iemand of de ATI All-in-Wonder 9700Pro al in prijs is gedaald? Kheb de kaart alleen nog maar gezien bij Formazo Computers voor E519,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
MSI heeft een poll op haar website over de beste videokaart. Op dit moment is de stand:

(1)Nvidia FX5800 Ultra 157 26.8 %
(2)Nvidia Ti4600-8X 28 4.8 %
(3)Nvidia Ti4800SE-8X 46 7.9 %
(4)ATI Radeon 9700 Pro 318 54.4 %
(5)ATI Radeon 9700 26 4.4 %
(6)SiS Xabre 600 10 1.7 %

Zou dit betekenen dat MSI straks ook ATi-kaarten gaat maken, nu de FX zo tegenvalt? MSI is 's werelds grootste videokaartenfabrikant, dus dat zou wel een enorme boost zijn voor ATi, die nu dus met flinke voorsprong op 1 staat in de MSI-poll.

Dus vergeet niet te stemmen op de beste videokaart. You know which one to choose! O-)

Vergeten toe te voegen: http://www.msi.com.tw

[ Voor 5% gewijzigd door CJ op 10-02-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 7346 schreef op 09 February 2003 @ 23:24:
Hoe zijn je fps in games dan? Je moet minimaal 30 fps hebben om een enigszins vloeiend beeld te hebben. Al speel ik 3D shooters het liefst op 1024x768@120hz@120+fps.
Met het progje fraps kan je in alle games je fps zien.
Fps zijn goed Quake en RTCW >125fps (heb ik gelocked op 125)
UT2003 schommelt tussen de 100 en 40 fps, gemiddeld zo'n 60fps
Daar ligt het dus niet aan.
Heb al van alles geprobeerd, fast settings AA AF aan/uit quality high performance high zeg maar gerust alles.
Als ik beweeg met de muis gaat het wat schokkerig/trager en heb ik in de midden van mijn scherm een soort lijn , is geen lijn maar lijkt wel (damned dit is moeilijk uit te leggen, je moet het igg zien, screenshots zien er wel goed uit ,natuurlijk omdat hij dan 1 beeldje pakt)
Dus als ik in de ronde kijk/draai/spring/beweeg dan word het beeld vrij onduidelijk/wazig, zie zeg maar een hoek van een muur opschuiven in 3 gedeeltes, maakt niet uit hoe langzaam ik de muis beweeg.
Is dus beeldje-wazig-beeldje-wazig-beeldje-etc-etc
Als ik naar de hoek van een muur kijk en opzij stap dan word de muur een soort trap ipv een rechte lijn te blijven
Na een uurtje gamen heb ik ontzettende pijn in me hasses van al dat geflikker.
Iemand nog de gouden tip??

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 10-02-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Nog ff over die glitches, hier een afbeelding van quake.
Let op de muur en het ladder-effect :(
Zo valt het nog wel mee maar je zou het moeten zien als het beweegt igg.
Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nGwAAAMwHglD4*LTvbf5t5DDuBufzJaPLvkYgwFgyw6VvBgIR*ntiE6RGMUwQ5SZp
Wat is dit nou????
Moet toch wat aan te doen zijn?
Koop je een high end kaart en dan kan die nog niet eens quake soepel draaien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Even offtopic
wat is het command in quake 3 om je fps te zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
gfo schreef op 10 februari 2003 @ 21:46:
Even offtopic
wat is het command in quake 3 om je fps te zien :?
/cg_drawFPS 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 17:00
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maxkeyner/radeonerror.jpg

dat krijg ik als ik alt+tab doe om ff naar windows te gaan en vervolgens weer naar cs ga.

:s doettie met 3.0 en 3.1 catalysts.. Iemand een idee hoe het komt en hoe ik het weg krijg?

//

doettie dus alleen met cs. Als ik escape doe, is het menu wel goed. Doe ik dan weer resume, is het weer zo :/

[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 10-02-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7346

justifire schreef op 10 februari 2003 @ 21:12:
Nog ff over die glitches, hier een afbeelding van quake.
Let op de muur en het ladder-effect :(
Zo valt het nog wel mee maar je zou het moeten zien als het beweegt igg.
[pic]
Wat is dit nou????
Moet toch wat aan te doen zijn?
Koop je een high end kaart en dan kan die nog niet eens quake soepel draaien??
Ik zie het fenomeen niet op je pic, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Doet ie het ook als je niets overklokt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:28
418O2 schreef op 10 februari 2003 @ 23:06:
[afbeelding]

dat krijg ik als ik alt+tab doe om ff naar windows te gaan en vervolgens weer naar cs ga.

:s doettie met 3.0 en 3.1 catalysts.. Iemand een idee hoe het komt en hoe ik het weg krijg?

//

doettie dus alleen met cs. Als ik escape doe, is het menu wel goed. Doe ik dan weer resume, is het weer zo :/
doettie bij mij ook, ligt aan combo van alt+tab en msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
T7D_Sneezy schreef op 10 February 2003 @ 23:11:
[...]

doettie bij mij ook, ligt aan combo van alt+tab en msn
als msn uit is doettie ook zo

ik had eerst dat als ik msn aan had en er kwam iemand online terwijl ik cs speelde, dat ik wallhack had.

Daarvan lukte screenies en printscreens maken echter nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ja!!! Ik ben eruit.
Nieuwe cat 3.1 en nieuwe controlpanel gedowned.
Ik alles geinstaleerd, quake draaien en BAH nog steeds hetzelfde!!!
Ik ff in de controlpanel gedoken, zie ik opeens veel meer opties dan bij de vorige versie die ik had :)
Ik wait for vsync op always on gezet en ja hoor, alles weg.
Man wat is dit een heerlijk kaartje!!!
Zoals die nu presteerd had ik het nog nooit gezien, lekker soepel en snel.
Probleem opgelost en nu ga ik lekker fraggen :)
Toch bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik zou zeggen, als je nu een videokaart wilt kopen, koop dan de 9700 pro. Als de 9900 uitkomt zal ie wel zakken, maar zoals je al zei duurt dat nog een aantal weken/maanden. De 9900 is niets anders dan een hoger geklokte 9700 pro als ik alle info goed bij elkaar schraap. De 9900 pro is wel het wachten waard IMHO omdat die ook nog eens 2 texture units per pipeline zou krijgen en misschien een .13u design en DDR-II geheugen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

Wat gaat die 9900 kosten dan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
CJ schreef op 10 februari 2003 @ 14:03:
Uhm... ik heb 'm hier nog niet voorbij zien komen... dus... hierbij de 9900Pro AIW:

[afbeelding]

Mijn eerste reactie... wat een monster!!!! 8)7 :o

Let wel... het kan ook een nepplaatje zijn volgens de site. En gezien het feit dat er op staat RV350 ipv R350 lijkt me dat ook wel het geval... R350 zou namelijk de 9900 worden... Maar je weet maar nooit.

Edit: geblaat weg gehaald. :z
Edit 2: plaatje gefixed. Geupload naar eigen server.
Dit is echt overduidelijk nep. De kaart is groter als de bruine doos 8)7
en wat zijn dat voor vage aansluitingen? lijk wel op een gare mix tussen de printerpoort en de com poort. En wat is dat voor een audio kabeltje op het boekje 8)7
zonoskar schreef op 10 februari 2003 @ 23:41:
Ik zou zeggen, als je nu een videokaart wilt kopen, koop dan de 9700 pro. Als de 9900 uitkomt zal ie wel zakken, maar zoals je al zei duurt dat nog een aantal weken/maanden. De 9900 is niets anders dan een hoger geklokte 9700 pro als ik alle info goed bij elkaar schraap. De 9900 pro is wel het wachten waard IMHO omdat die ook nog eens 2 texture units per pipeline zou krijgen en misschien een .13u design en DDR-II geheugen.
Ik ga denk ik de 9900 pro halen. Kan pas na de zomervakantie iets duurs kopen. Ben nu aan het sparen voor zomervakantie.

[ Voor 29% gewijzigd door Alpha-sphere op 11-02-2003 00:03 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Alpha-sphere schreef op 11 February 2003 @ 00:01:
[...]

Ik ga denk ik de 9900 pro halen. Kan pas na de zomervakantie iets duurs kopen. Ben nu aan het sparen voor zomervakantie.
Met enig geluk kun je 9900Pro overslaan en voor R400 gaan. Die introductie staat namelijk gepland voor zomer 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 11-06 12:03
de catalyst 3.1 is official releashed

www.ati.com
www.3dchipset.com
www.rage3d.com

have fun !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
CJ schreef op 11 February 2003 @ 00:27:
[...]

Met enig geluk kun je 9900Pro overslaan en voor R400 gaan. Die introductie staat namelijk gepland voor zomer 2003.
O ja! relaxed.. dan gaan we maar gelijk voor de R400 dan.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Niet online
1. Die 9900 pro is nep, er staat NV350 op de doos en de 9900 pro is een N350. Plaatje deugt niet, de kaart bestaat uit 4 kleine kaartjes etc. is met photoshop ge-edit :O

2. Ik heb een Club3d Radeon 9700 TVD (TV-out/DVI), draait perfect. Ik wil iedereen er toch ff op wijzen om niet meteen Directx 9.0 en catalyst 3.0/3.1 te installeren. Ik draai nog steeds op standaard drivers (Cat. 2.4) en directx 8.1... draait gewoon super

check mijn sig voor mijn specs, -|3dmark score|-
(alles dus met standaard drivers, en niet overgeclocked)

btw let op de voeding, die is zeer belangrijk als je een vrij nieuw videokaartje hebt... mensen met een 300 of 350 watt voeding met onverklaarbare problemen zou ik er toch op wijzen om eens een zwaardere voeding te proberen van Antec ofzo...

btw in de bios stond Fastwrite op enabled & AGP8x ook al op enabled toen mijn pc'tje voor het eerst het levenslicht zag :P

nogmaals: Als alles goed draait op standaard drivers (en directx 8.1), wacht dan gewoon totdat het echt nodig is om directx 9.0 te nemen of de nieuwste catalyst drivers te gebruiken. Ik heb het idee dat de combinatie tussen die 2 niet echt heel erg goed is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
418O2 schreef op 10 februari 2003 @ 23:06:
[afbeelding]

//

Niemand een idee?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maxkeyner/radeonerror.jpg
Tis nogal lastig namelijk. Heeft niemand dit eerder gezien ? Dit heb ik ook zonder msn of firewalls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 11-06 12:03
je zult bedoel rv350 of r350 want nv = nvidia

beledigging voor ati :*) :*)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.