Nou ik wacht ook al sinds eergisteravond. Klinkt misschien niet lang, maar das het wel als je moet wachten
Verwijderd
Ik wacht sinds gistermiddag, maar het is nu al te veel voor mijn zenuwen
ik was na een kwartier weg , dat was leuk een kwartiertje spelen :D:P
maarja.. ik veind eigenlijk wel jammer dat ze geen ECHTE monsters hebben want wat ik zie is ratten, honden en katten.. alsof je die niet kan doodslaan met een zwaard :\ maar ik heb nog wel andere gezien zoals vleermuizen, tijgers, spinnen
ik hoop dat ze meer fantasie monsters erin doen zoals orcs, goblins etc..
[ Voor 53% gewijzigd door ADMK op 30-12-2002 17:45 ]
Verwijderd
Van mij hoeft et nie meer
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Heb m'n account binnen
Alleen niet bij de eerste keer! Voor iedereen die na drie (3) dagen nog niets ontvangen hebben, registreer met alle gegevens anders, gewoon nog een keer.
Dit account kreeg ik na 1,5 dag namelijk, de andere na 5 dagen nog niet.
vuile smiecht, ik wacht al 2 dagen man.Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 18:46:
Ik had maar ff ingevuld dan ik een Chinees ben en dat ik graag de Chinese games industrie wil verbeteren!
Gelijk na 4 uur een account
...
Gelijk nieuwe maken
* ajampaniki is boos
Verwijderd
Maar das makki, aangezien ik Chinees ben
Verwijderd
Amd XP 1600
512MB Sdram
20GB free Hard disk
Radeon 8500
Win XP
Beta testing heeft voor hun zin als er op verschillende systemen wordt gespeeld, hele snelle maar ook mindere, want ook daarop willen ze weten of het werkt...
Verwijderd
Je moet geen droom systeem invullen, maar een normale, boven gemiddelde..
Bv bij hoeveel uur game je per week... je moet geen 40 invullen, das niet serieus... maar rond de 20 is wel mogelijk..
Verkopen.
En over die aanmeldingen: Die gaan ze volgens mij echt niet allemaal bij na om te kijken wat voor systeem ze hebben enzo. Ze kiezen volgens mij gewoon steeds random een paar uit.
Verwijderd
Edit:
Information
You have successfully created a tester account
Account: SunCrusher2k
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 22:51 ]
Verwijderd
na hoeveel dagen was dat sun.. en wat heb je ingevuld, voor land en contact number...Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 22:50:
W00T! kheb meel!hij zit dr bij!
Edit:
Information
Kan ik een beetje schatten wanneer ik die van mij mag verwachten?
En was dat voor degene die je al had verzonden of de nieuww?Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 22:50:
W00T! kheb meel!hij zit dr bij!
Edit:
Information
Verwijderd
Verwijderd
Wil je dan maybe mij je accountgegevens mailen? Ik zit al _lang_ te wachten op accountbevestiging... Als je er niks aan vind dan wil ik graag ff kijkenVerwijderd schreef op 30 December 2002 @ 23:36:
geen reet aanMe hungers for lineage: the bloodpledge, stom dat die **k*ls er geld voor gingen vragen na de beta, zo'n gruwelijke mmorpg. Kvind deze beetje spelen als anarchy online.
bar@chello.nl
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Dit was van de eerste keer dat ik em heb ingevuld, ik verwacht vandaag of morgen nog een mailtje omdat ik me 2x heb aangemeld.Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 23:13:
[...]
na hoeveel dagen was dat sun.. en wat heb je ingevuld, voor land en contact number...
Kan ik een beetje schatten wanneer ik die van mij mag verwachten?
Meeltje kwam na 2 dagen. Het spel is best leuk, ik ben nu een chick met een staff oid, alleen ik weet neit waar alle dorpen zijn, is er neit ergens een map oid?
Verwijderd
Maar het kan ook zijn dat die mail helemaal neit komt, ik post et hier wel, en dan is het wie et eerst maalt wie et eerst haalt (oid
edit/Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 00:48:
[...]
Wil je dan maybe mij je accountgegevens mailen? Ik zit al _lang_ te wachten op accountbevestiging... Als je er niks aan vind dan wil ik graag ff kijken
bar@chello.nl
Woepsie
*schaamt
[ Voor 15% gewijzigd door ajampaniki op 31-12-2002 10:41 ]
*Vinger opsteektVerwijderd schreef op 31 december 2002 @ 08:44:
Waarschijnlijk krijg ik vandaag of morgen nog een mailtje, als ik die binnenheb wil ik wel even een account voor iemand aanmaken.
Maar het kan ook zijn dat die mail helemaal neit komt, ik post et hier wel, en dan is het wie et eerst maalt wie et eerst haalt (oid).
Eerst komt
Verwijderd
Pff, als het zo kinderachtig moet...
http://www.fungwanonline.com/html/map.htmVerwijderd schreef op 31 december 2002 @ 08:41:
[...]
Dit was van de eerste keer dat ik em heb ingevuld, ik verwacht vandaag of morgen nog een mailtje omdat ik me 2x heb aangemeld.
Meeltje kwam na 2 dagen. Het spel is best leuk, ik ben nu een chick met een staff oid, alleen ik weet neit waar alle dorpen zijn, is er neit ergens een map oid?
alstu
Ik heb nergens de maps van de dorpjes waar je begint kunnen vinden
Eigenlijk moet je gewoon zelf je eigen maps maken. Dat is veel cooler
doen dan!BlackMage schreef op 31 december 2002 @ 12:05:
[...]
Ik heb nergens de maps van de dorpjes waar je begint kunnen vinden
Eigenlijk moet je gewoon zelf je eigen maps maken. Dat is veel cooler
dit geloof ik niet helemaal....Fung Wan Online will be accepting the applications in batches, so if you are not accepted right away, please be patient. There will be opportunity for all interested to test the game as we expand the test later on.
Verwijderd
geef die andere account maar aan mij als je wilt.. het duurd bij mij ook nogal vrij lang..Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 08:44:
Waarschijnlijk krijg ik vandaag of morgen nog een mailtje, als ik die binnenheb wil ik wel even een account voor iemand aanmaken.
Maar het kan ook zijn dat die mail helemaal neit komt, ik post et hier wel, en dan is het wie et eerst maalt wie et eerst haalt (oid).
Verwijderd
Ben nu level 5, al wat koele moves geleerd, maar moet nu 2 feral boars (everzwijnen zeg maar) killen, en die zijn nog net ff iets te sterk (lees: veel te sterk
Tis wel leuk, je kan heel makkelijk partys maken, dus zonet met een 'nieuweling' ff een party opgezet om em ff snel op level 3 te krijgen
Das geen party, das een brotherhood.Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 12:30:
We zien wel, eerst ff wachten op die mail.
Ben nu level 5, al wat koele moves geleerd, maar moet nu 2 feral boars (everzwijnen zeg maar) killen, en die zijn nog net ff iets te sterk (lees: veel te sterk). FF nog levellen dan
.
Tis wel leuk, je kan heel makkelijk partys maken, dus zonet met een 'nieuweling' ff een party opgezet om em ff snel op level 3 te krijgen. Hij krijgt dan zeg maar een deel van mijn verdiende exp, en andersom ook.
* ajampaniki heeft de manual gelezen
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 12:32 ]
Verwijderd
Edit: als ik mail heb dan hoor je et wel, en mocht het spel niet goed draaien bij jou dan gaat jouw account naar de volgende, k?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 12:44 ]
Ik vind wel vreemd dat sommige mensen 4 dagen moeten wachten en sommige na 4 uur hun account al hebben. Stom dat ze dat niet gewoon op volgorde doen.
Screens van maximale viewdistance

Screens van 'medium' viewdistance

Nog een paar screens van maximale viewdistance

Ondertussen kan ik nog niet spelen, en daar heb ik goed de pest in. Ik ga straks echt mensen slaan
wrong screen
[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 31-12-2002 14:26 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 16:15 . Reden: spellingsfout ]

maar Fung wang is nog maar een beta. dus hopelijk dat het grafisch er beter uit gaat zien.
Verwijderd
Opzich wel jamemr dat ik geen sabre heb gekozen (wat ik eerst had), maar staff is ook we leuk. Je ziet je char ook echt anders vechten als je de stances trainde zeg maar, best leuk gedaan.
Verwijderd
Idd, 3 kleine patches...Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 16:14:
er is weer een nieuwe update
Verwijderd
heh vet, welk spel is dat eigenlijkBloodclot schreef op 31 December 2002 @ 16:43:
ik hou het toch bij dit spel
[afbeelding]
maar Fung wang is nog maar een beta. dus hopelijk dat het grafisch er beter uit gaat zien.
Dark Age of Camelot dacht ik.
Maar fung wan heeft bijna identieke gameplay aan daoc. Die kleurcode's voor hoe sterk een monster/player is is het zelfde, die layout van die towntjes is het zelfde, zelfs het vervoer tussen towns gaat op dezelfde manier (paard, hoewel je bij fwo niet echt rijd erop, je word gewoon geteleport)
OMG Dark Age Of CamelotBloodclot schreef op 31 december 2002 @ 16:43:
ik hou het toch bij dit spel
[afbeelding]
Uber meesterlijke spel, kan gewoon niets tegenop
Heb opeens zin om te spelen, dus dat ga ik dan ff doen tot 23.30u
TheGreatest Level 9 Armsman Prydwen-Albion
En dat ga ik dus hoogstwaarschijnlijk spelenHi-Sintar schreef op 31 December 2002 @ 21:18:
[...]
OMG Dark Age Of Camelot![]()
![]()
Uber meesterlijke spel, kan gewoon niets tegenop
Heb opeens zin om te spelen, dus dat ga ik dan ff doen tot 23.30u
TheGreatest Level 9 Armsman Prydwen-Albion
Waarom kom je niet op de Europese servers spelen? Is toch veel beter qua connectie enzo en de kans dat je een Nederlander tegenkomt lijkt mij veel hogerajampaniki schreef op 01 January 2003 @ 00:40:
[...]
En dat ga ik dus hoogstwaarschijnlijk spelen. Hopen dat dat een beetje gaat lukken. Eerst key kopen @ ebay zodat ik op de usa server kan. Daar spelen paar maten van me. Is toch wel leuk als je wat bekenden hebt die je het een beetje kunnen leren.
ik gisterenajampaniki schreef op 01 januari 2003 @ 01:38:
Wanneer heeft iemand voort het laatst een account gekregen?
Kwil gewoon met die mates samenspelen. Gaat er niet om dat ze nl zijn.Hi-Sintar schreef op 01 January 2003 @ 01:51:
[...]
Waarom kom je niet op de Europese servers spelen? Is toch veel beter qua connectie enzo en de kans dat je een Nederlander tegenkomt lijkt mij veel hoger
Eej welke clan hebben jullie gejoined?
Verwijderd
Ik zit in Dong Chang district en ben nu bijna level8, waarzitten jullie? We moeten een keer een party gaan maken, en dan wat spiders gaan slachten!
Verwijderd
Clan gejoined? kan dat al zo snel dan? ik ga eerst beetje levellen en questjes doen, voordat ik clans ga joinen, dan ben je toch om de 3 sec weer dood...ajampaniki schreef op 01 January 2003 @ 10:51:
Whoohoo, ik heb me pass gekregen. Het nieuwjaar begint goed.
Eej welke clan hebben jullie gejoined?
Ik ga ff kijken waar ik ben. Weet niet preciesVerwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 10:57:
Ok, ik heb hier nu nog een account liggen, zojuist mail gehad. Wie o wie kan ik blij maken met een accountje? Contact me dan maar op jasper@muhlenbaumer.com (dus gewoon mailen).
Ik zit in Dong Chang district en ben nu bijna level8, waarzitten jullie? We moeten een keer een party gaan maken, en dan wat spiders gaan slachten!
Me naam is trouwens Flatinus.
[ Voor 4% gewijzigd door ajampaniki op 01-01-2003 11:21 ]
Ik zit nu ook in de dong chang district. Ik heb jouw alleen nog niet gezien. Kom dan ff naat dorpie toe ofzow.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 10:57:
Ok, ik heb hier nu nog een account liggen, zojuist mail gehad. Wie o wie kan ik blij maken met een accountje? Contact me dan maar op jasper@muhlenbaumer.com (dus gewoon mailen).
Kunnenw e niet ff eenlijste maken van de namen
-Flatinus
Verwijderd
Verwijderd
Flatinus! dan ben ik je al tegengekomen, ik ben IsmiliaH, jij zat ook in die party die niks voorstelde maar alleen maar daar stondajampaniki schreef op 01 January 2003 @ 11:20:
[...]
Ik ga ff kijken waar ik ben. Weet niet precies
Me naam is trouwens Flatinus.
Verwijderd
Daar kwam ik je tegen jaajampaniki schreef op 01 januari 2003 @ 12:41:
Ik zit nu in Yan An village. Is er nog wel iemand bezig?
Kunnenw e niet ff eenlijste maken van de namen
-Flatinus
Verwijderd
Misschien wel een handige link, alle paard routes...
Strax maka ik wel ff pics van mn char, ziet er best vet uit namelijk
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 13:13 ]
Waarom heb je me niet ff geroepen dan man? Ff eenm party maken. Ik ben bijna level 3 nu.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:09:
[...]
Daar kwam ik je tegen ja. Ik zit nu in Xu village, kmoet een boek brengen naar Xin Yi village, ff kijken waar dat dan is...
Verwijderd
ik heb vandaag mijn account!!
Ff snel downloaden en dan lekker gamen
P.S.
Iedereen een gelukkig nieuw jaar!
En iedereen Gelukkig nieuwjaar!
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Maar elke x als ik alles invul en op het "create" knopje druk zie ik het blauwe laad balkje van mijn brouwnser een beetje bewegen en en daarna nix. Hoor ik niet een soort berichtje te ontvangen met "Your account has been created bla bla bla"
Iemand?
Als iedereen die het spel speelt gewoon even op een bepaalde tijd even naar Kang Tian gaan in het Xi Chang district ??
Verwijderd
Zonet met ajampaniki al lekker gecreeped, alleen op et einde was hij een beetje verdwaald.
De server zou nu even down gaan, kreeg een msg...
Een screenie komt later
Edit: in welke clan zitten jullie/wat voorn chars zijn jullie/pics! ?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 15:12 ]
Ik was de weg ff kwijt. Dat was welminder maargoed. Kben nu level 4 enheb net een stoer power geleerd: saber fury (ofzoiets)
eej sun: voeg me ff toe aan msn. ajampaniki@hot...
Verwijderd
Ik heb die mail gekregen etc. maar mijn account werkt niet!
kan iemand mij ff zeggen hoe dat preccies te werk gaat??
Zonet maar weer eens opgegeven, met wat valse info
Verwijderd
kan iemand effe een imponerende lijst met Massively Multiplayer Online Games(MMOG) en Non Massively Multiplayer Online Games(MMOG) spellen ??
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 16:09 ]