Hoe lang duurde het bij jullie?
200 posts !
200 posts !
Nou ik wacht ook al sinds eergisteravond. Klinkt misschien niet lang, maar das het wel als je moet wachten
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door ADMK op 30-12-2002 17:45 ]
Verwijderd
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
vuile smiecht, ik wacht al 2 dagen man.Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 18:46:
Ik had maar ff ingevuld dan ik een Chinees ben en dat ik graag de Chinese games industrie wil verbeteren!
Gelijk na 4 uur een account
...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verkopen.
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 22:51 ]
Verwijderd
na hoeveel dagen was dat sun.. en wat heb je ingevuld, voor land en contact number...Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 22:50:
W00T! kheb meel!hij zit dr bij!
Edit:
Information
You have successfully created a tester account
Account: SunCrusher2k
En was dat voor degene die je al had verzonden of de nieuww?Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 22:50:
W00T! kheb meel!hij zit dr bij!
Edit:
Information
You have successfully created a tester account
Account: SunCrusher2k
Verwijderd
Verwijderd
Wil je dan maybe mij je accountgegevens mailen? Ik zit al _lang_ te wachten op accountbevestiging... Als je er niks aan vind dan wil ik graag ff kijkenVerwijderd schreef op 30 December 2002 @ 23:36:
geen reet aanMe hungers for lineage: the bloodpledge, stom dat die **k*ls er geld voor gingen vragen na de beta, zo'n gruwelijke mmorpg. Kvind deze beetje spelen als anarchy online.
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Dit was van de eerste keer dat ik em heb ingevuld, ik verwacht vandaag of morgen nog een mailtje omdat ik me 2x heb aangemeld.Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 23:13:
[...]
na hoeveel dagen was dat sun.. en wat heb je ingevuld, voor land en contact number...
Kan ik een beetje schatten wanneer ik die van mij mag verwachten?
Verwijderd
edit/Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 00:48:
[...]
Wil je dan maybe mij je accountgegevens mailen? Ik zit al _lang_ te wachten op accountbevestiging... Als je er niks aan vind dan wil ik graag ff kijken
bar@chello.nl
[ Voor 15% gewijzigd door ajampaniki op 31-12-2002 10:41 ]
*Vinger opsteektVerwijderd schreef op 31 december 2002 @ 08:44:
Waarschijnlijk krijg ik vandaag of morgen nog een mailtje, als ik die binnenheb wil ik wel even een account voor iemand aanmaken.
Maar het kan ook zijn dat die mail helemaal neit komt, ik post et hier wel, en dan is het wie et eerst maalt wie et eerst haalt (oid).
Verwijderd
http://www.fungwanonline.com/html/map.htmVerwijderd schreef op 31 december 2002 @ 08:41:
[...]
Dit was van de eerste keer dat ik em heb ingevuld, ik verwacht vandaag of morgen nog een mailtje omdat ik me 2x heb aangemeld.
Meeltje kwam na 2 dagen. Het spel is best leuk, ik ben nu een chick met een staff oid, alleen ik weet neit waar alle dorpen zijn, is er neit ergens een map oid?
Ik heb nergens de maps van de dorpjes waar je begint kunnen vinden
doen dan!BlackMage schreef op 31 december 2002 @ 12:05:
[...]
Ik heb nergens de maps van de dorpjes waar je begint kunnen vinden
Eigenlijk moet je gewoon zelf je eigen maps maken. Dat is veel cooler
dit geloof ik niet helemaal....Fung Wan Online will be accepting the applications in batches, so if you are not accepted right away, please be patient. There will be opportunity for all interested to test the game as we expand the test later on.
Verwijderd
geef die andere account maar aan mij als je wilt.. het duurd bij mij ook nogal vrij lang..Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 08:44:
Waarschijnlijk krijg ik vandaag of morgen nog een mailtje, als ik die binnenheb wil ik wel even een account voor iemand aanmaken.
Maar het kan ook zijn dat die mail helemaal neit komt, ik post et hier wel, en dan is het wie et eerst maalt wie et eerst haalt (oid).
Verwijderd
Das geen party, das een brotherhood.Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 12:30:
We zien wel, eerst ff wachten op die mail.
Ben nu level 5, al wat koele moves geleerd, maar moet nu 2 feral boars (everzwijnen zeg maar) killen, en die zijn nog net ff iets te sterk (lees: veel te sterk). FF nog levellen dan
.
Tis wel leuk, je kan heel makkelijk partys maken, dus zonet met een 'nieuweling' ff een party opgezet om em ff snel op level 3 te krijgen. Hij krijgt dan zeg maar een deel van mijn verdiende exp, en andersom ook.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 12:32 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 12:44 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 31-12-2002 14:26 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 16:15 . Reden: spellingsfout ]
Verwijderd
Verwijderd
Idd, 3 kleine patches...Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 16:14:
er is weer een nieuwe update
Verwijderd
heh vet, welk spel is dat eigenlijkBloodclot schreef op 31 December 2002 @ 16:43:
ik hou het toch bij dit spel
[afbeelding]
maar Fung wang is nog maar een beta. dus hopelijk dat het grafisch er beter uit gaat zien.
Dark Age of Camelot dacht ik.
OMG Dark Age Of CamelotBloodclot schreef op 31 december 2002 @ 16:43:
ik hou het toch bij dit spel
[afbeelding]
maar Fung wang is nog maar een beta. dus hopelijk dat het grafisch er beter uit gaat zien.
En dat ga ik dus hoogstwaarschijnlijk spelenHi-Sintar schreef op 31 December 2002 @ 21:18:
[...]
OMG Dark Age Of Camelot![]()
![]()
Uber meesterlijke spel, kan gewoon niets tegenop
Heb opeens zin om te spelen, dus dat ga ik dan ff doen tot 23.30u
TheGreatest Level 9 Armsman Prydwen-Albion
Waarom kom je niet op de Europese servers spelen? Is toch veel beter qua connectie enzo en de kans dat je een Nederlander tegenkomt lijkt mij veel hogerajampaniki schreef op 01 January 2003 @ 00:40:
[...]
En dat ga ik dus hoogstwaarschijnlijk spelen. Hopen dat dat een beetje gaat lukken. Eerst key kopen @ ebay zodat ik op de usa server kan. Daar spelen paar maten van me. Is toch wel leuk als je wat bekenden hebt die je het een beetje kunnen leren.
ik gisterenajampaniki schreef op 01 januari 2003 @ 01:38:
Wanneer heeft iemand voort het laatst een account gekregen?
Kwil gewoon met die mates samenspelen. Gaat er niet om dat ze nl zijn.Hi-Sintar schreef op 01 January 2003 @ 01:51:
[...]
Waarom kom je niet op de Europese servers spelen? Is toch veel beter qua connectie enzo en de kans dat je een Nederlander tegenkomt lijkt mij veel hoger
Verwijderd
Verwijderd
Clan gejoined? kan dat al zo snel dan? ik ga eerst beetje levellen en questjes doen, voordat ik clans ga joinen, dan ben je toch om de 3 sec weer dood...ajampaniki schreef op 01 January 2003 @ 10:51:
Whoohoo, ik heb me pass gekregen. Het nieuwjaar begint goed.
Eej welke clan hebben jullie gejoined?
Ik ga ff kijken waar ik ben. Weet niet preciesVerwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 10:57:
Ok, ik heb hier nu nog een account liggen, zojuist mail gehad. Wie o wie kan ik blij maken met een accountje? Contact me dan maar op jasper@muhlenbaumer.com (dus gewoon mailen).
Ik zit in Dong Chang district en ben nu bijna level8, waarzitten jullie? We moeten een keer een party gaan maken, en dan wat spiders gaan slachten!
[ Voor 4% gewijzigd door ajampaniki op 01-01-2003 11:21 ]
Ik zit nu ook in de dong chang district. Ik heb jouw alleen nog niet gezien. Kom dan ff naat dorpie toe ofzow.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 10:57:
Ok, ik heb hier nu nog een account liggen, zojuist mail gehad. Wie o wie kan ik blij maken met een accountje? Contact me dan maar op jasper@muhlenbaumer.com (dus gewoon mailen).
Ik zit in Dong Chang district en ben nu bijna level8, waarzitten jullie? We moeten een keer een party gaan maken, en dan wat spiders gaan slachten!
Verwijderd
Verwijderd
Flatinus! dan ben ik je al tegengekomen, ik ben IsmiliaH, jij zat ook in die party die niks voorstelde maar alleen maar daar stondajampaniki schreef op 01 January 2003 @ 11:20:
[...]
Ik ga ff kijken waar ik ben. Weet niet precies
Me naam is trouwens Flatinus.
Verwijderd
Daar kwam ik je tegen jaajampaniki schreef op 01 januari 2003 @ 12:41:
Ik zit nu in Yan An village. Is er nog wel iemand bezig?
Kunnenw e niet ff eenlijste maken van de namen
-Flatinus
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 13:13 ]
Waarom heb je me niet ff geroepen dan man? Ff eenm party maken. Ik ben bijna level 3 nu.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:09:
[...]
Daar kwam ik je tegen ja. Ik zit nu in Xu village, kmoet een boek brengen naar Xin Yi village, ff kijken waar dat dan is...
Verwijderd
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 15:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 16:09 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq