ik heb ook al een account ^^
ben nu het spel aan het downen
ben nu het spel aan het downen
Verwijderd
Jaaaa , Mag ik 'm plz?Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 09:59:
Ik heb nog een nieuw accountje weg te geven....
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Wat bedoel je?II_BurN_II schreef op 07 januari 2003 @ 17:07:
hm...Scitzo replied niet , mag ik een van jullie misschien ?
Verwijderd
Mail me maar ik heb nog 1 xtra account.II_BurN_II schreef op 07 januari 2003 @ 17:07:
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Je heb al een wapen in je inventory, tenzij je de unarmed stance heb, dan zal het handen en voetenwerk wordenVerwijderd schreef op 07 January 2003 @ 19:10:
Hmm. heb vanmiddag het account aangemaakt, maar snap niet hoe ik nu geld moet verdienen. Ik begrijp dat ik animals moet killen en hun goodies kan verkopen voor geld.
Maar hoe leg ik zo'n beest om als ik niet eens een wapen kan kopen?
Heb al de handleiding doorgelezen en het forum daaro, en ik heb niet echt zin om 22 pagina's door te spitten. Kan iemand mij helpen?
Verwijderd
Verwijderd
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik werk ook nogII_BurN_II schreef op 07 January 2003 @ 17:07:
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat is juist het probleem. Ik zie helemaal niemand. Ook geen npc's. Als je in zo'n stadje begint staan daar allemaal shopkeepers, die zie ik opeens ook niet meer als ik unarmed stance heb gekozen, die waren er wel toen ik saberstance had gekozen. En met de unarmed stance ben ik het hele gebied al doorgelopen. Niemand te zien alleen.Twixxx schreef op 09 januari 2003 @ 08:59:
StricklyRickly Die mensen die je in de chat ziet kunnen overal zitten, ze kunnen zelfs 5 gebieden verder op zitten. En die beesten moet je even zoeken want als je npc's ziet moet je de beesten
ook kunnen zien
Ja, en mijn enige karakter dat nog in een werkende zone zit, zit vast in het water3CLipZ schreef op 09 januari 2003 @ 18:19:
damn.. FV ligt weer plat
Verwijderd
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 14:28:
Jezus wat een kutspel is dit zeg. De graphics zien er niet uit en er is geen hond te bekennen.
[ Voor 15% gewijzigd door Rafe op 10-01-2003 15:32 ]
Als je gewoon ff de tijd neemt en om je heen loopt zie je dt er genoeg mensen zijn hoor.Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 14:28:
Jezus wat een kutspel is dit zeg. De graphics zien er niet uit en er is geen hond te bekennen.
Verwijderd
Kheb een interview met de mkaers gehouden voor mn gamesite, maar heb nog steeds geen antwoord...Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 09:23:
Al nieuws hoeveel het gaat kosten per maand ? Of heb ik er overheen gelezen
je kan zoveel quests doen als je wilt.. ik ben er al meer dan 20 tegengekomenVerwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 19:14:
ok game bedoeling is alleen maar levelen. Bijna geen quests.
Verwijderd
Verwijderd
msg mij maar een keer op XingYiVerwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 10:51:
Is de server down ofzo, dat bolletje was de hele tijd rood en nu disconnect die steeds, GEBEURT MIJ WEER ALS IK NET IEMAND VAN SSC ZIE WAAR IK AL EEN WEEK WIL JOINEN
1
| /tell nick message |
Verwijderd
Verwijderd
Misschien omdat het nog een beta isVerwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 15:53:
Alles is al uuuuuuren down, is in de tussentijd 20 minuten up geweest, instabiel zooitje....
Servers kunnen niet meer dan 300 mensen aan, dat noem ik dan geen mmorpg...
[ Voor 25% gewijzigd door ajampaniki op 11-01-2003 19:05 ]
Verwijderd
Alpha: incompleet, veel bugs, globaal opgezet.
Verwijderd
Eigenlijk is dat de stress test, dan worden er ook vaak Charwipes gedaan.Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 17:27:
[...]
Beta: Grotendeels compleet, weinig tot geen toevoegingen, kleine bugs verwijderen > final.
Verwijderd
tuurlijk..Twixxx schreef op 12 January 2003 @ 14:32:
3clipz ben jij nog actief?
Verwijderd
niet als je een relaxte clan hebt.... in SWC was ik Senior.. MET inspraakajampaniki schreef op 13 januari 2003 @ 16:31:
Hahaha, boeit mij dat nou. Ik vind beetje overdreven met al die clangrut. Het enige wat je berijkt met een clan is dat je sommige powers bij sommige clans wel kan krijgen en bij anderen niet. En dat je af en toe een beetje geld krijgt van iemand. Met raids heb je als low lvl eigenlijk niets te maken omdat je volgens de high lvls "nutteloos" bent. En je hebt gewoon 0.0 inspraak in een clan. Dus het aansluiten bij een clan is puur uit eigenbelang, en niet omdat het zo leuk is om in een groep te zitten. Fuck aan hurr.
niet zeiken, mensen helpen, actief meedoen in clanwarsajampaniki schreef op 13 January 2003 @ 19:12:
Damn hoevaak heb je daarvoor moeten bukken man. Ikke ook willuh. Wat heb je allemala gedaan om master te worden?
[ Voor 16% gewijzigd door Eeruku op 13-01-2003 23:13 ]
Verwijderd
Jawel ikke , lvl 33 nu3CLipZ schreef op 15 January 2003 @ 07:52:
whaaa, dit topic zakt nu wel heel erg...
speelt er niemand meer ofzow?
Verwijderd
Verwijderd
Trieste gozer...Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 21:52:
woei dit was de laatste post van mij voor een week.... heb me zus geslagen (en ook geschopt) en nu mag ik een week niet meer 8er me compDus ook niet meer spelen
Anders heb ik hier ergens tussen mijn bergen mail nog steeds een account liggen hoorPromWarMachine schreef op 28 January 2003 @ 11:52:
lolololol
Heb nu een reactie op m'n eerste inschrijving, ze hebben zeker mensen te kort, het is inmiddels meer dan een maand geleden dat ik die geregistreerd heb
Maar goed, als je dus geen tweede keer wilt registreren heb je dus nog een kans
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 21:04:
oei die smiley kijkt boos, dat moet een teleurgestelde smiley zijn
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 14:25 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Eeruku op 05-02-2003 22:38 ]
max lv is 100Bloodclot schreef op 05 February 2003 @ 22:36:
wat is max lvl btw?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 00:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 18:44 ]
Verwijderd
Ik was al blij dat ik in een middagje naar lvl 3 was 'gestoomd'Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 18:43:
Mijn laatste en hoogste char was binnen 1 dag lvl 32, 2de dag 40+, etc
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
lucky bastardAlpha-sphere schreef op 16 March 2003 @ 12:55:
Ik ben net begonnen met Fung Wan. In 2 dagen naar level 19... maar ik had geen zin meer dus ik was even gestopt met levelen. Ik level nu met eclair die ergens in level 90 zit. Dacht level 94.. maar weeet het niet zeker.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq