Damn hoevaak heb je daarvoor moeten bukken man
. Ikke ook willuh. Wat heb je allemala gedaan om master te worden?
niet zeiken, mensen helpen, actief meedoen in clanwarsajampaniki schreef op 13 January 2003 @ 19:12:
Damn hoevaak heb je daarvoor moeten bukken man. Ikke ook willuh. Wat heb je allemala gedaan om master te worden?
Met SWC tegen Matchless stond ik op een hoge rots te spioneren, dat was blijkbaar goed gevallen ^^
[ Voor 16% gewijzigd door Eeruku op 13-01-2003 23:13 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
whaaa, dit topic zakt nu wel heel erg...
speelt er niemand meer ofzow?
ik denkn dat de meesten het een beetje beu beginnen te raken als ze rond level 20 zitten en allemaal dezelfde quests tegenkomen
Verwijderd
Jawel ikke , lvl 33 nu3CLipZ schreef op 15 January 2003 @ 07:52:
whaaa, dit topic zakt nu wel heel erg...
woei.. lv38 nu...
Verwijderd
woei dit was de laatste post van mij voor een week.... heb me zus geslagen (en ook geschopt) en nu mag ik een week niet meer 8er me comp
Dus ook niet meer spelen
heeft er iemand paar ideeen om snel exp. te krijgen? want was net afgemaakt door een wilde kat. En zie geen andere beesten.
En of er iemand nog plaats heeft in zijn party/clan voor een n00b 1lvl
En of er iemand nog plaats heeft in zijn party/clan voor een n00b 1lvl
Verwijderd
Trieste gozer...Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 21:52:
woei dit was de laatste post van mij voor een week.... heb me zus geslagen (en ook geschopt) en nu mag ik een week niet meer 8er me compDus ook niet meer spelen

lolololol 
Heb nu een reactie op m'n eerste inschrijving, ze hebben zeker mensen te kort, het is inmiddels meer dan een maand geleden dat ik die geregistreerd heb
Maar goed, als je dus geen tweede keer wilt registreren heb je dus nog een kans
Heb nu een reactie op m'n eerste inschrijving, ze hebben zeker mensen te kort, het is inmiddels meer dan een maand geleden dat ik die geregistreerd heb
Anders heb ik hier ergens tussen mijn bergen mail nog steeds een account liggen hoorPromWarMachine schreef op 28 January 2003 @ 11:52:
lolololol
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 21:04:
oei die smiley kijkt boos, dat moet een teleurgestelde smiley zijn

Daarmee kun je editten...
En ik heb nog een account liggen als je wilt, mail maar ff:
Welke naam je in het spel wilt hebben
Welke naam je op het forum wilt hebben
Wachtwoord
Verwijderd
Zo, ik ben ook maar weer es begonnen, en ik meot zeggen, in 1 maand is er VEEL verbeterd! Mooie muziek en wat handige feutures! top werk van de makers. Kmoest wel 88 updates downlaoden, maja.
M'n oude account had ik verwijderd, dus heb een nieuwe account aangemaakt:
Meth0D - Bow User - Lvl4 - DanChang, Yan An Village
Is er nu iemand die MIJ wil helpen levellen?
Edit: lvl4 nu, nog steeds jammer dat er maar zo weinig te beleven is in die wereld...
M'n oude account had ik verwijderd, dus heb een nieuwe account aangemaakt:
Meth0D - Bow User - Lvl4 - DanChang, Yan An Village
Is er nu iemand die MIJ wil helpen levellen?
Edit: lvl4 nu, nog steeds jammer dat er maar zo weinig te beleven is in die wereld...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 14:25 ]
ik ben na een maand ook maar weer eens wezen kijken, En idd. er is veel verandert.
maar die muziek is zoooo irritant zit je net lekker naar winamp te luistere en dan opeens van da irritante muziek er tussen door.
weet iemand miss. hoe ik de muziek uit kan zette?
maar die muziek is zoooo irritant zit je net lekker naar winamp te luistere en dan opeens van da irritante muziek er tussen door.
weet iemand miss. hoe ik de muziek uit kan zette?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
kan niet.. is bugje...
maarreh.. ff hier stats screenie van moi

wie speelt et eigenlijk nog?
enneh.. Sun-Crusher... kom in Swift Meaning Clan dan powerlvl ik je zo naar 30
maarreh.. ff hier stats screenie van moi

wie speelt et eigenlijk nog?
enneh.. Sun-Crusher... kom in Swift Meaning Clan dan powerlvl ik je zo naar 30
[ Voor 21% gewijzigd door Eeruku op 05-02-2003 22:38 ]
max lv is 100Bloodclot schreef op 05 February 2003 @ 22:36:
wat is max lvl btw?
zijn er tot nu toe maar 10 van in FWO
Verwijderd
Ik heb het probleem dat ik lekker aan het rennen was (moest even naar de toillet) kom dus weer terug rent mijn poppetje door de "mist" .
Eerst dacht ik dat het gewoon een feature van het spel was net zoals de regen. later deed het me verdacht veel denken aan mislukte no_clip van (bv) duke nukem 3d (
) toen ik omdraaide bleek dat ik niet meer terug kon
zie plaatje

dit betekend dat ik nu moet wachten op de admin:'( aangezien /stuck niet werkt
Eerst dacht ik dat het gewoon een feature van het spel was net zoals de regen. later deed het me verdacht veel denken aan mislukte no_clip van (bv) duke nukem 3d (
zie plaatje
dit betekend dat ik nu moet wachten op de admin:'( aangezien /stuck niet werkt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 00:59 ]
Hrm, hebben jullie ook een mailtje gehad dat je opnieuw moet beginnen? 
Ze gaan het systeem om de characters op te slaan aanpassen ... 16 feb. gaat 'ie down en 20 feb. weer up... Alleen moet je dus opnieuw registreren. Beetje naaistreek, maar ja, dat heb je met een beta he....
Ze gaan het systeem om de characters op te slaan aanpassen ... 16 feb. gaat 'ie down en 20 feb. weer up... Alleen moet je dus opnieuw registreren. Beetje naaistreek, maar ja, dat heb je met een beta he....
Verwijderd
Ja, ik las het, aan de ene kant wel logisch, ze willen dat nieuwe systeem testen, en daar gaat het om in een beta, testen..
Maar aan de andere kant denk ik dat er nu wel een stuk minder mensen gaan testen, omdat de high-lvls weer helemala opnieuw moeten levellen enzo..
Maar aan de andere kant denk ik dat er nu wel een stuk minder mensen gaan testen, omdat de high-lvls weer helemala opnieuw moeten levellen enzo..
Verwijderd
Mja, verlies een lvl 84 Master in mxc (bijna 85) ScitzoFX, een lvl 53, en een lvl 27 
Maarja na die wipeout is er VEEL (!) verbeterd.
http://www.fungwanonline....php?topic=3281&forum=33&0
Maar ik begin gewoon opnieuw, heb nu al zoveel chars gelvled dat ik wel weet waar ik snel kan lvlen..
Mijn laatste en hoogste char was binnen 1 dag lvl 32, 2de dag 40+, etc
Maarja na die wipeout is er VEEL (!) verbeterd.
http://www.fungwanonline....php?topic=3281&forum=33&0
Maar ik begin gewoon opnieuw, heb nu al zoveel chars gelvled dat ik wel weet waar ik snel kan lvlen..
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 18:44 ]
Verwijderd
Tering, hoe doe/waar je dat zo snel? Of ga je gewoon met een lvl100 gast in een party en dan stone spiders oid killen?
Ik was al blij dat ik in een middagje naar lvl 3 was 'gestoomd'Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 18:43:
Hoe deed je dat?
Ik ben net begonnen met Fung Wan. In 2 dagen naar level 19... maar ik had geen zin meer dus ik was even gestopt met levelen. Ik level nu met eclair die ergens in level 90 zit. Dacht level 94.. maar weeet het niet zeker.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
lucky bastardAlpha-sphere schreef op 16 March 2003 @ 12:55:
Ik ben net begonnen met Fung Wan. In 2 dagen naar level 19... maar ik had geen zin meer dus ik was even gestopt met levelen. Ik level nu met eclair die ergens in level 90 zit. Dacht level 94.. maar weeet het niet zeker.