Fung Wan Online [MMORPG]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.587 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
hehe ofcourse :P

100ste post :P

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
ADMK schreef op 26 december 2002 @ 20:56:
Rafe! welke server?? kunnen we gelijk een brotherhood vormen en dan Huntuuh :P
Ik zag alleen maar een test server met een population van 479 peeps, dus die heb ik gekozen :D Apocrypha komt ook trouwens :)

[ Voor 1% gewijzigd door Rafe op 26-12-2002 23:15 . Reden: dat kijg je ervan als [TAB] het niet doet, ga je nicks verkeerd schrijven ]

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Apocrypha, met kleine C ;). Welk district hebben jullie trouwens gekozen?

Hmm Rafe en ik komen het spel niet in. Als we willen connecten naar de game komt er "You were disconnected" te staan. Server zou wel down zijn i hope.

[ Voor 77% gewijzigd door Apocrypha op 26-12-2002 23:09 ]

• Rafe
Trouwens, ziet de cursor er bij jullie ook zo 'uit elkaar getrokken' uit? En toen ik mijn stance aan het kiezen was, zag ik het wapen amper :{

Ik ben trouwens toch voor de sword stance gegaan, ik ben niet zo een verdedigend type.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-06 16:39
Is het niet zo bij MMORPG dat je echt uberuberubernerd moet zijn en minimaal 10uur per dag online moet zijn om een klein beetje weerstand te kunnen bieden tegen de ECHT hele goede?

Ik heb een aantal online spellen gedaan (webbased zoals cashwars) en alleen als je echt HEEL VEEL speelde had je kans op niet totaal vernietigd te worden.

Dit houd mij ook tegen van het online spelen met een opbouwend karakter. net als Diablo 2, Je wordt toch metteen helemaal kapot gemaakt door de goede en kun je WEER overnieuw beginnen.

het zal vast wel duidelijk zijn, ik heb er weinig tot geen ervaring mee en ik wil het toch wel een keertje proberen.

kleine toevoeging; Het is toch zonde als je veel geld per maand betaald om zon spel te kunnen spelen terwijl je om de 5 minuten weer overnieuw kan beginnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hennie-M op 26-12-2002 23:27 ]

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06 22:34
Apocrypha schreef op 26 December 2002 @ 22:55:
Apocrypha, met kleine C ;). Welk district hebben jullie trouwens gekozen?

Hmm Rafe en ik komen het spel niet in. Als we willen connecten naar de game komt er "You were disconnected" te staan. Server zou wel down zijn i hope.
Wanneer had jij je account aangevraagd? ;(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Hennie-M schreef op 26 December 2002 @ 23:26:
Dit houd mij ook tegen van het online spelen met een opbouwend karakter. net als Diablo 2, Je wordt toch metteen helemaal kapot gemaakt door de goede en kun je WEER overnieuw beginnen.
Nee, de meeste (iig de populaire) spellen hebben een goede 'beveiliging' hier tegen. Als je doodgaat bij Diablo raak je zover ik weet ook je skills niet kwijt, alleen je items. En zo gaat het bij de meeste spellen. Het is echt niet dood=dood

• Hi-Sintar
Hennie-M schreef op 26 december 2002 @ 23:26:
Is het niet zo bij MMORPG dat je echt uberuberubernerd moet zijn en minimaal 10uur per dag online moet zijn om een klein beetje weerstand te kunnen bieden tegen de ECHT hele goede?

Ik heb een aantal online spellen gedaan (webbased zoals cashwars) en alleen als je echt HEEL VEEL speelde had je kans op niet totaal vernietigd te worden.

het zal vast wel duidelijk zijn, ik heb er weinig tot geen ervaring mee en ik wil het toch wel een keertje proberen.

kleine toevoeging; Het is toch zonde als je veel geld per maand betaald om zon spel te kunnen spelen terwijl je om de 5 minuten weer overnieuw kan beginnen.
Nee, je hebt het compleet verkeerd. Het gaat hier niet echt om "ik ben beter dan jij", maar het is jij versus de wereld. Je komt er op een gegeven moment vanzelf wel, op een gegeven moment is het steeds moeilijker om te levellen. Onderstaand lijstje geeft je zeg maar een klein inzicht hoe het allemaal in elkaar zit

Level 1-5: 10 monsters doden om level hoger te komen
Level 5-10: 25 monsters doden om level hoger te komen
Level 10-15: 100 monsters doden om level hoger te komen
Level 15-20: 150 monsters doden om level hoger te komen
Level 20-25: 250 monsters doden om level hoger te komen

Enz enz...Dus je begrijpt dat iemand makkelijk tot level 15 ofzo kan komen, maar dan gaat het moeilijker om je te levellen. Dus iemand die level 15 bereikt heeft, doet er erg lang over om bij level 16 te komen. Als die gast uiteindelijk veel speelt en jij minder, hij komt bij level 18 en jij bij 15, is het verschil onderling toch best klein. De cijfers kloppen absoluut niet hoor, het is maar een indicatie (het wordt meestal per level gewoon meer, niet per 5 levels ofzo en het hangt natuurlijk af van de sterkte van de monster waar je tegen vecht). Dus nogmaals:

*Er bestaan zogenaamde no pvp zones, waar je dus elkaar niet af kunt slachten (enkel monsters)
*Je kunt best goed party'en met iemand die 5 levels ofzo hoger dan jij is, dan loop je minder gevaar om gekilled te worden door monsters met een hoger level als jij
*Je kunt je aansluiten bij een clan en op jacht gaan met een groep van 20-30+ mensen, dan loop je natuurlijk veel minder gevaar

En je begint nog niet eens overnieuw, als je zeg maar dood gaat bij level 22 en je hebt 1000 experience nodig om level 23 te worden, maar je hebt er nu pas 800 ofzo en je gaat dood, gaat er altijd wat van je experience af en nooit van je level. Als je dood gaat gaat je level nooit omlaag, al is je experience 0!

Ik hoop dat het duidelijk is, het is echt niet voor ubernerds ofzo ik heb wel degelijk een goed sociaal leven :P en ga morgen DAOC kopen. Het is vooral voor de vrije dagen/vakantie/zondag enz enz :)

[edit]
Ik heb 2 nieuwe berichten in mijn mailbox maar ik durf serieus niet te kijken :D
Ik check om het half uur mijn mailbox, half uur geleden lag er nog niets nu 2 nieuwe berichten :D

Omg spanned... >:) :X

[ Voor 4% gewijzigd door Hi-Sintar op 26-12-2002 23:48 ]

• Hi-Sintar
Aaaaarrgh het is een vriend die zegt dat hij zijn account heeft gekregen :'(

Hij heeft zich vanmiddag om 13u pas aangemeld, ik zit al 2 dagen te wachten...damn man :(

• ADMK
lmao sintar Tough luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hi-Sintar schreef op 26 December 2002 @ 23:40:
[...]

Wanneer had jij je account aangevraagd? ;(
De dag dat dit topic geopend werd :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
eehmm ik heb nou van die vriend die site gekregen waar je een account kunt aanmaken, ik kan nu zelf gewoon een account aanmaken maar zou dat een probleem kunnen opleveren denken jullie?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
proberen voor de 2de keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
ADMK schreef op 27 December 2002 @ 00:11:
proberen voor de 2de keer :P
nou ja ik doe het toch niet, want die site linkt ook naar een account nr. en dan weten ze dat er 2 account zijn gemaakt via zelfde link..Dat kan volgens mij nog niet eens...Hij zegt dat hij zijn mailtje al om 18.15u ontvangen had, dat is dus een paar uurtjes na registratie...Waarom moeten wij dan zo lang wachten... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 21:27

bAdmuTs

mAzE

Sjees man, ik heb ook nog niks, duurt eruug lang z.

Raar dat sommige mensen em zo goed als meteen hadden en andere nog steeds nie :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

bAdmuTs schreef op 27 december 2002 @ 00:17:
Sjees man, ik heb ook nog niks, duurt eruug lang z.

Raar dat sommige mensen em zo goed als meteen hadden en andere nog steeds nie :(
ik ga nog een keer proberen :+

Nu met andere specs }) Had bij een paar velden ingevuld "udontneedtoknow" :o Bij adres enzo

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 21:27

bAdmuTs

mAzE

PromWarMachine schreef op 27 December 2002 @ 00:19:
[...]

ik ga nog een keer proberen :+

Nu met andere specs }) Had bij een paar velden ingevuld "udontneedtoknow" :o Bij adres enzo
En wat about het emeel en je naam dan, zien ze toch dat je je al aangemeld had en nu weer maar met hele andere dingen :?

Als het te lang duurt meld ik me ook maar nog es aan >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
....... als ik binnen een dag nix hoor, ga ik zoveel mailtjes sturen dat ze gek van me worden >:)

Maar heb nog niet zolang gewacht als Sintar......, dus geef ze nog een kans !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
bAdmuTs schreef op 27 December 2002 @ 00:23:
[...]

En wat about het emeel en je naam dan, zien ze toch dat je je al aangemeld had en nu weer maar met hele andere dingen :?

Als het te lang duurt meld ik me ook maar nog es aan >:)
Ik heb een stuk of 6 mailadressen, dat is het probleem niet :P Kan ook zo talloze andere namen verzinnen en ik kan ook andere adressen opgeven (van mijn broer, van onze winkel enz.) maar het probleem ligt bij het ip-adres. Daarom heb ik een vriend alle gegevens gemaild die ingevuld moesten worden en hij heeft voor mij opnieuw aanvraag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-06 16:39
jah leuk
dan heb je straks 6 logins gekoppeld aan je nick :|
die je dus ook niet kan weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Hennie-M schreef op 27 december 2002 @ 00:41:
jah leuk
dan heb je straks 6 logins gekoppeld aan je nick :|
die je dus ook niet kan weggeven.
Ik zeg toch niet dat ik me 6x geregistreerd heb, ik zeg alleen dat het invullen van een ander mailadres geen probleem is. En tuurlijk kun je het weggeven, gewoon de url aan iemand geven waarmee diegene een account naar eigen zin kan maken :). Ieder url om een account te maken is namelijk uniek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Maar als je vriend al een account heeft verkregen op zijn IP adres, wat zou je denken dat hij nog een 2e account krijgt als er naar IP adressen worden gekeken ???

Ik heb gelukkig meerdere computers, en meerdere e-mail adressen, dus mijn hoop is nog niet op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Loadichus schreef op 27 December 2002 @ 00:49:
Maar als je vriend al een account heeft verkregen op zijn IP adres, wat zou je denken dat hij nog een 2e account krijgt als er naar IP adressen worden gekeken ???

Ik heb gelukkig meerdere computers, en meerdere e-mail adressen, dus mijn hoop is nog niet op !!
En ik heb gelukkig meerdere vrienden :D :+ :P

[edit]
Ik mag nu de account van mijn vriend lenen, hij vond het niets aan nu kan ik het eindelijk testen na 3 dagen O-)

ohja in-game naam: The_Greatest

[ Voor 22% gewijzigd door Hi-Sintar op 27-12-2002 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
welke District?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Xi Chang ofzo heette t dorpje waar ik begon, ik weet het zo niet meer uit mijn hoofd

Het spel viel me best tegen, besturing is niet echt optimaal en er is niet genoeg actie/spanning vind ik...Kan zeker niet tegenop Dark Age Of Camelot. Als het spel zo gratis blijft (dat blijft het dus niet) zou het nog best leuk zijn maar ik ga hier zeker niet voor betalen. Wel leuk om fftjes te doen :)

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/scr012.jpg

Resized naar 640x480

1024x768x32
4x Anti-Aliasing
Alles op Very High

[In-Game]
View Distance High
Shadows High
Level Detail Very High
Player Detail High

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Dang Nice screenies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73718

still waiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
heb net gespeelt en heb een clan gejoint :) de leider heeft me gelijk 1000 Gold gegeven, daarvan heb ik armor gekocht en ringen, kettingen en jammer genoeg geen nieuwe wapen , moet ik level 9 voor hebben en ben nu level 4 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Gister bleek dus dat de zone waar Apocrypha en ik in wilde starten down was vanwege onderhoud (gezien op het FWO forum). Ik probeerde vanochtend nog te connecten, en toen crashde FWO met de melding dat ik 3 files moest zippen en opsturen voor een bug report (braaf gedaan overigens :)).
Daarne checkte ik de logs (VKYLog.txt stond het in), nu blijkt dus dat ik het bestand bumpwave.dds mis. Ik heb al aan 3CLipZ gevraagd of hij hem heeft, maar helaas ;(

Kunnen de mensen met FWO even checken of ze bumpwave.dds hebben in hun FWO mappen hebben staan, en zo ja, die kunnen doormailen naar me? Is het bestand te groot om te mailen, ik ben te vinden in #spielerij op irc.tweakers.net .
Alvast erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm ja ik heb net ff gespeeld en een kwartier rond gelopen maar ik ben echt niks tegengekomen helemaal niks. Geen anders spelers, geen enemy's helemaal niks. Toen had ik was ik het zat en sloot het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:22

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb me net aangemeld en even de manual doorgelezen. Lijkt me gaaf spel. Hoop dat ik snel een mail krijg.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 27 December 2002 @ 16:25:
Hmm ja ik heb net ff gespeeld en een kwartier rond gelopen maar ik ben echt niks tegengekomen helemaal niks. Geen anders spelers, geen enemy's helemaal niks. Toen had ik was ik het zat en sloot het af.
Geef je account info maar, ga ik ook even kijken ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Laatst online: 08:10
Yes ik ben er in!!!!! Ik heb me account na 1 dag gekregen! Nu gaan we da spellke es teste :D

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Apocrypha schreef op 27 December 2002 @ 16:25:
dat is een server prob. had dat ook, ze gaan de server fixen.. hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik heb nog steeds geen account gekregen maarja het boeit mij ook niet meer waaaant:

Ik heb vandaag Dark Age Of Camelot gekocht!! Yesss *D

Ik heb als het goed is nog 2 accounts tegoed van ze, dus als ik nog wat van ze hoor mogen jullie (diegene die het langst heeft gewacht eerst) de accounts hebben. Goed van me toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 16:56

Bosmonster

*zucht*

Hi-Sintar schreef op 27 December 2002 @ 03:09:
[...]

Resized naar 640x480

1024x768x32
4x Anti-Aliasing
Alles op Very High

[In-Game]
View Distance High
Shadows High
Level Detail Very High
Player Detail High

Als het spel zo lelijk is op de allerhoogste detailsettings dan belooft het niet veel goeds imho :/ De shots missen alle diepte en detail..

Grappig trouwens hoe je eerst DAoC aanprijst en vervolgens zegt dat je hem vandaag gekocht hebt :P

DAoC is imho ook al weer zwaar verouderd.. Er zijn weinig moderne alternatieven dat geef ik toe.. op AC2 na is er nagenoeg niks.. en AC2 is ook niet echt super.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 27-12-2002 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hi-Sintar schreef op 27 december 2002 @ 20:04:
Ik heb nog steeds geen account gekregen maarja het boeit mij ook niet meer waaaant:

Ik heb vandaag Dark Age Of Camelot gekocht!! Yesss *D

Ik heb als het goed is nog 2 accounts tegoed van ze, dus als ik nog wat van ze hoor mogen jullie (diegene die het langst heeft gewacht eerst) de accounts hebben. Goed van me toch ;)
Heel goed, kijk het topic er maar op na, ik wacht denk ik het langst *D

Maar gameze met AoC ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Bosmonster schreef op 27 december 2002 @ 21:03:

[...]

Als het spel zo lelijk is op de allerhoogste detailsettings dan belooft het niet veel goeds imho :/ De shots missen alle diepte en detail..

Grappig trouwens hoe je eerst DAoC aanprijst en vervolgens zegt dat je hem vandaag gekocht hebt :P

DAoC is imho ook al weer zwaar verouderd.. Er zijn weinig moderne alternatieven dat geef ik toe.. op AC2 na is er nagenoeg niks.. en AC2 is ook niet echt super.
Owh ja maar ik ken het spel goed genoeg want ik heb lang meegedaan met de Amerikaanse beta en daarna met de Europese :P

Graphics zijn lang niet alles, ik heb toenet van 21u tot nu dus (3u) zitten spelen en DaoC blijft gewoon boeien. Dat kan ik (helaas) niet van AC2 of FWO zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ik heb nu na 2 dagen ook nog geen account, ga nu weer opnieuw een sign-up doen .... Maar Sintar ik hou me aanbevolen !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
WOEI~~!!
Ik had BlackMage even mijn account gegevens gegeven, en hij kon gewoon de game inkomen (geen error over een bumpwave.dds file die niemand heeft). Daarna probeerde ik nog een keer in te loggen, en het lukte :D Jammer alleen dat er texture errors zijn met mijn Kyro II :/ Bladeren van de bomen zie je bijv. amper, en wat je ziet is paarsig :( En als je gaat zitten, horen er van die oranje dingetje uit jezelf om hoog te komen, dat zijn zwart-witte blokken hier ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Rafe op 28-12-2002 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Beetje vage signup :?, waar kan je nou een account aanmaken?

Hij is nu aant downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Ik zit ook nog steeeeeds op de bevestiging te wachten...zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ADMK>> ben jij die gast die op [GoT]-forum heeft gepost over die bf42 film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33173

ADMK ga je bij fung wang online nu ook de scammer/cheater uithangen net zoals je bij RO deed?
Oneeeeejjjj dat was je "broertje" achter jouw comp met jouw account ;)

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Helaas na 4-5 dagen nog steeds geen bericht...Een vriend van mij heeft zijn account wel gekregen alleen hij speelt het niet meer, we hebben nu allebei DaoC dus FWO spelen zou best onzin zijn eigenlijk :P

Misschien dat hij zijn account weg wilt geven, dan krijgt wel BlackMage hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Hi-Sintar schreef op 28 december 2002 @ 23:15:
Helaas na 4-5 dagen nog steeds geen bericht...Een vriend van mij heeft zijn account wel gekregen alleen hij speelt het niet meer, we hebben nu allebei DaoC dus FWO spelen zou best onzin zijn eigenlijk :P

Woei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hi-Sintar schreef op 28 December 2002 @ 23:15:

Gezien joris.s van de aardbodem verdwenen blijkt te zijn, ben ik de volgende kandidaad toevallig? O+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Heb me half uurtje geleden ingeschreven dus dat word lang wachten als ik het zo hoor. Ga wel ff de manual lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73718

Day 4 of waiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja, bij mij is het bijna 100 uur :o

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
PromWarMachine schreef op 29 December 2002 @ 00:34:
[...]

Gezien joris.s van de aardbodem verdwenen blijkt te zijn, ben ik de volgende kandidaad toevallig? O+
Als blackmage hem niet wilt mag jij hem hebben :P

Ik ga het nu ff vragen...Jullie krijgen morgen waarschijnlijk bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hi-Sintar schreef op 29 december 2002 @ 04:13:
[...]

Als blackmage hem niet wilt mag jij hem hebben :P

Ik ga het nu ff vragen...Jullie krijgen morgen waarschijnlijk bericht :)
woeiii, ty O+

Aan zijn reactie te zien wil hij hem wel, helaas voor mij... maar goed, ik wacht geduldig, m'n 100e uur is inmiddels ingegaan :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23-06 21:14
Ik hoor alweer mensen dat het grafisch niet veel voorstelt. Waarom speel je dan dit soort spellen als het je om de graphics gaat :? Ga dan FPS spelen, want die zijn het mooist en ze zijn goed online te spelen. Dat er maar weinig andere MMORPG's zijn is niet waar. Ze zijn misschien wat ouder, de andere, maar maakt dat ze minder?
Er zijn altijd mensen die zeggen dat gameplay het belangrijkste is, maar ondertussen is het 'Dit ziet er niet uit, dit of dat ziet er beter uit hoor'...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Je zou mij wel heel erg blij maken met een account _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mij ook :(. Gister aangemeld en nog steeds geen email.

Maar zijn er wel quests enzo? Is er al een beetje een community?

Edit: zal dat formuliertje nog es invullen dan maar...

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 20627 op 29-12-2002 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ff opnieuw aangemeld, ik had naar mijn idee iets fout gedaan. Nu maar hopen en wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Nog niks binnen :( . Eerst maar de manual doorlezen :) . Kan je trouwens samen een groep vormen en daarmee levelen? En dan bedoel ik niet je clan. EEn groepie van 5-10 man ofzow.

[ Voor 22% gewijzigd door ajampaniki op 29-12-2002 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Misschien een stom idee, maar zou het niet kunnen dat hun mail bij de ongewenste post komt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

ajampaniki schreef op 29 December 2002 @ 12:51:
Misschien een stom idee, maar zou het niet kunnen dat hun mail bij de ongewenste post komt???
Tuurlijk, altijd controleren, maar die van jou is waarschijnlijk sowieso nog niet binnen....

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik gebruik geen hotmail. Heb een standaard pop3 account. En ik heb geen anti-spam shit erop. Dus ik denk niet dat ie om een of andere reden niet bij mij door mij aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Anoniem: 33173 schreef op 28 december 2002 @ 21:45:
ADMK ga je bij fung wang online nu ook de scammer/cheater uithangen net zoals je bij RO deed?
Oneeeeejjjj dat was je "broertje" achter jouw comp met jouw account ;)

:X
kinderachtig hoor om daarover te beginnen :/ en mij gelijk als scammer/cheater te noemen is zelfs achterlijker |:(
bij mij zattie daar tussen ja, ik heb hotmail en ja bij mij lag die daar tussen
Anoniem: 20627 schreef op 28 december 2002 @ 21:40:
ADMK>> ben jij die gast die op [GoT]-forum heeft gepost over die bf42 film?
yep

[ Voor 42% gewijzigd door ADMK op 29-12-2002 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
ADMK schreef op 29 december 2002 @ 13:48:
bij mij zattie daar tussen ja, ik heb hotmail en ja bij mij lag die daar tussen
Ok dat word dus vaak kijken :P . Bedankt voor de waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
BlackMage schreef op 29 december 2002 @ 12:10:
Je zou mij wel heel erg blij maken met een account _/-\o_
You've got mail dude! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20314

HmmZ wr33d, wou ook ff snel inschrijven, ben nu aan het downloaden... ;) Lijkt me wel een kickeh game... :D

edit:

HmmZ, aah hijs alweer up and running... ;) Soz })

THANK YOU
Thank you for applying to help us test Fung Wan Online. We are reviewing your application and will contact you regarding your selection.

Euhm whats wrong? >:)

[ Voor 125% gewijzigd door Anoniem: 20314 op 29-12-2002 14:47 . Reden: HmmZ page not found? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hi-Sintar schreef op 29 December 2002 @ 14:30:
[...]

Dank u zeer :)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Hi-Sintar schreef op 29 December 2002 @ 14:30:
[...]

Dat vind ik echt oneerlijk. Ik had me eerder ingeschreven en hij krijgt hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
[edit]
ok :)

[ Voor 126% gewijzigd door Hi-Sintar op 29-12-2002 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Hi-Sintar schreef op 29 December 2002 @ 14:42:
[...]

Jah en dat moet ik ruiken ofzo? Ik heb gewoon naar de reply's sinds de topicstart gekeken, sjesus :/
Just kiddin dude. Kwil gewoon graag spelen man. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik heb em ook geinstalleerd, nu alleen mn account nog :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 20627 schreef op 29 december 2002 @ 15:15:
Zo, ik heb em ook geinstalleerd, nu alleen mn account nog :(.
Ook net geinstalled en geupdate. En ook ik wacht nog op me account. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owja, ik heb em ook al geupdate :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Laatst online: 08:10
Me eerste bug in de game tegen gekomen, ik was aan het sprinten en dan kan je bergen op lopen, was ik op een berg komt me char. vast te zitte!! gvd lvl 7. Kan ik weer over nieuw begine :@

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Twixxx schreef op 29 december 2002 @ 16:38:
Me eerste bug in de game tegen gekomen, ik was aan het sprinten en dan kan je bergen op lopen, was ik op een berg komt me char. vast te zitte!! gvd lvl 7. Kan ik weer over nieuw begine :@
Weest blij dat ja overnieuw kan beginnen :p . Ik moet het nog doen met de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Twixxx schreef op 29 december 2002 @ 16:38:
/stuck :?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
had je niet nog een account over?

Of kan ik ff voor 10 mins een account lenen van iemand?? ff om te kijken wat het is en of me comp het welt trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
ajampaniki schreef op 29 December 2002 @ 17:54:
[...]

had je niet nog een account over?

Of kan ik ff voor 10 mins een account lenen van iemand?? ff om te kijken wat het is en of me comp het welt trekt.
Nee ik zit ook al sinds 5 dagen te wachten, heb nog 2 accounts tegoed van ze. Als ik wat van ze hoor (denk het niet) mogen jullie (als eerst PromWarMachine) de accounts hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Zijn er eigenlijk mensen die meerdere acounts hebben. Niet dat ik er eentje wil maar dan weet ik of ik er meerdere kan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
als je op die Xi nog wat District speelt contact me morgen @ 12 uur ofsow op de naam Shaolin, dan kunnen we een brotherhood vormen of clan.

bij Brotherhood kan je exp sharen ofsow is handig als je een lage level hebt en de leider een hoge level heeft. maar ik ben nu pas bij lvl 6 dus mjah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

geven ze eigenlijk nog wel accounts weg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 09:41
vraag ik me ook af, zit al vanaf 15:00 te wachten, duurt veel te lang :P :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Schuey schreef op 29 December 2002 @ 19:54:
vraag ik me ook af, zit al vanaf 15:00 te wachten, duurt veel te lang :P :'(
goh ik zit al sinds 25dec te wachten :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
:'( das lang ik heb medelijden met je :{
hopelijk doen ze het zo dat ze op maandagmorgen nieuwe aanmeldingen controleren :) dan ben ik toch aan't werk :P

[ Voor 61% gewijzigd door Schuey op 29-12-2002 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Schuey schreef op 29 December 2002 @ 19:57:
:'( das lang ik heb medelijden met je :{
Hoeft niet hoor want ik ben sinds eergisteren begonnen Dark Age of Camelot te spelen (ook MMORPG maar je moet er voor betalen, is al lang uit dus). Ik heb zelfs een account voor Fung Wan Online gekregen van een vriend maar ik heb die weggegeven aan BlackMage :P

Ik hoef het spel dus niet meer te spelen maar ik heb na 5 dagen nog steeds geen account (die vriend had al na 5u zijn account binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
:P Ik heb ook er niet bij nagedacht om te liegen en heb geen andere beta tests ingevuld...Als je hem toch voortijdig krijgt, kun je hem dan ff doormailen? ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Schuey op 29-12-2002 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Schuey schreef op 29 December 2002 @ 20:00:
:P Ik heb ook er niet bij nagedacht om te liegen en heb geen andere beta tests ingevuld...Als je hem toch voortijdig krijgt, kun je hem dan ff doormailen? ;)
Ik heb PromWarMachine al beloofd maar ik had 2x een account aangevraagd ook via andermans pc dus als ik nog iets te horen krijg geef ik wel ff een gil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ok ik zie het wel ;) Zal het wel ff mailen als ik mijn eigen acount heb, dan kun je iemand anders verblijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Schuey schreef op 29 december 2002 @ 20:00:
heb ik ook gedaan. Alhoewel ik Big Brother the game soort van Betá heb getest, maar dat was net ietsje anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Hi-Sintar schreef op 29 december 2002 @ 20:05:
[...]

Ik heb PromWarMachine al beloofd maar ik had 2x een account aangevraagd ook via andermans pc dus als ik nog iets te horen krijg geef ik wel ff een gil ;)
Uhm, hallow. Ikke ben er ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
ajampaniki schreef op 29 december 2002 @ 20:15:
[...]

Damn ok jij was eerder klopt :P

Niet dat ik nog denk die accounts ooit te krijgen maar misschien in een latere stadium van de beta ofzo, anyway al blijft de game free ik blijf er met mijn pootjes vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

ajampaniki schreef op 29 december 2002 @ 20:15:
[...]

Ja, maar 'hallow', ik was lekker eerder dan jij 8)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
PromWarMachine schreef op 29 december 2002 @ 20:27:
[...]

Ja, maar 'hallow', ik was lekker eerder dan jij 8)
Ja i know, maar ik ben na jouw :) .

Een vriend van me is zo leip geworden van het wachten dat ie ze klok maar op de tijd van singapore heeft ingesteld :P . 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Is wel een goed plan om een Got Party te maken. Wat voor district moeten we dan heen en welke town??

(ik ben level 5 of 6 unarmed btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Xi nog wat, daar speel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Degenen [lucky bastards] die een account hebben, hebben die hun aangemeld met een pop3 accountje, of een hotmail adresje ..... ?? wacht nu ook al 3/4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
hotmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ADMK schreef op 30 december 2002 @ 00:51:
Xi nog wat, daar speel ik
Xi Chang???

Daar was ik ook gebegonnen maar ik ben inmiddels al in Dong Chang ofzo :? Als ik zoveel geld bij elkaar kan krijgen om terug te gaan dan kom ik wel weer. Hier is haast niemand namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Xi Chang vind ik (IMO) de drukste district, ik zie daar veel mensen en ik ga soms mee met sommige mensen op een raid party, best wel fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Nou ook vandaag weer geen mail :( . Had wel verwacht dat ik hem vnadaag zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Kan iemand die wel een pass heeft ff op het forum vragen daar of er nog wel passes worden gegeven.

http://www.fungwanonline....ewforum.php?forum=27&1616

Omdat ik geen pass heb kan ik ook niet naart forum |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds nx binnen...
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste