hehe ofcourse 
100ste post
100ste post
Ik zag alleen maar een test server met een population van 479 peeps, dus die heb ik gekozenADMK schreef op 26 december 2002 @ 20:56:
Rafe! welke server?? kunnen we gelijk een brotherhood vormen en dan Huntuuh
[ Voor 1% gewijzigd door Rafe op 26-12-2002 23:15 . Reden: dat kijg je ervan als [TAB] het niet doet, ga je nicks verkeerd schrijven ]
[ Voor 77% gewijzigd door Apocrypha op 26-12-2002 23:09 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Hennie-M op 26-12-2002 23:27 ]
Wanneer had jij je account aangevraagd?Apocrypha schreef op 26 December 2002 @ 22:55:
Apocrypha, met kleine C. Welk district hebben jullie trouwens gekozen?
Hmm Rafe en ik komen het spel niet in. Als we willen connecten naar de game komt er "You were disconnected" te staan. Server zou wel down zijn i hope.
Nee, de meeste (iig de populaire) spellen hebben een goede 'beveiliging' hier tegen. Als je doodgaat bij Diablo raak je zover ik weet ook je skills niet kwijt, alleen je items. En zo gaat het bij de meeste spellen. Het is echt niet dood=doodHennie-M schreef op 26 December 2002 @ 23:26:
Dit houd mij ook tegen van het online spelen met een opbouwend karakter. net als Diablo 2, Je wordt toch metteen helemaal kapot gemaakt door de goede en kun je WEER overnieuw beginnen.
Nee, je hebt het compleet verkeerd. Het gaat hier niet echt om "ik ben beter dan jij", maar het is jij versus de wereld. Je komt er op een gegeven moment vanzelf wel, op een gegeven moment is het steeds moeilijker om te levellen. Onderstaand lijstje geeft je zeg maar een klein inzicht hoe het allemaal in elkaar zitHennie-M schreef op 26 december 2002 @ 23:26:
Is het niet zo bij MMORPG dat je echt uberuberubernerd moet zijn en minimaal 10uur per dag online moet zijn om een klein beetje weerstand te kunnen bieden tegen de ECHT hele goede?
Ik heb een aantal online spellen gedaan (webbased zoals cashwars) en alleen als je echt HEEL VEEL speelde had je kans op niet totaal vernietigd te worden.
Dit houd mij ook tegen van het online spelen met een opbouwend karakter. net als Diablo 2, Je wordt toch metteen helemaal kapot gemaakt door de goede en kun je WEER overnieuw beginnen.
het zal vast wel duidelijk zijn, ik heb er weinig tot geen ervaring mee en ik wil het toch wel een keertje proberen.
kleine toevoeging; Het is toch zonde als je veel geld per maand betaald om zon spel te kunnen spelen terwijl je om de 5 minuten weer overnieuw kan beginnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hi-Sintar op 26-12-2002 23:48 ]
De dag dat dit topic geopend werd
nou ja ik doe het toch niet, want die site linkt ook naar een account nr. en dan weten ze dat er 2 account zijn gemaakt via zelfde link..Dat kan volgens mij nog niet eens...Hij zegt dat hij zijn mailtje al om 18.15u ontvangen had, dat is dus een paar uurtjes na registratie...Waarom moeten wij dan zo lang wachten... *zucht*
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ik ga nog een keer proberenbAdmuTs schreef op 27 december 2002 @ 00:17:
Sjees man, ik heb ook nog niks, duurt eruug lang z.
Raar dat sommige mensen em zo goed als meteen hadden en andere nog steeds nie
En wat about het emeel en je naam dan, zien ze toch dat je je al aangemeld had en nu weer maar met hele andere dingenPromWarMachine schreef op 27 December 2002 @ 00:19:
[...]
ik ga nog een keer proberen
Nu met andere specsHad bij een paar velden ingevuld "udontneedtoknow"
Bij adres enzo
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik heb een stuk of 6 mailadressen, dat is het probleem nietbAdmuTs schreef op 27 December 2002 @ 00:23:
[...]
En wat about het emeel en je naam dan, zien ze toch dat je je al aangemeld had en nu weer maar met hele andere dingen
Als het te lang duurt meld ik me ook maar nog es aan
Ik zeg toch niet dat ik me 6x geregistreerd heb, ik zeg alleen dat het invullen van een ander mailadres geen probleem is. En tuurlijk kun je het weggeven, gewoon de url aan iemand geven waarmee diegene een account naar eigen zin kan makenHennie-M schreef op 27 december 2002 @ 00:41:
jah leuk
dan heb je straks 6 logins gekoppeld aan je nick
die je dus ook niet kan weggeven.
En ik heb gelukkig meerdere vriendenLoadichus schreef op 27 December 2002 @ 00:49:
Maar als je vriend al een account heeft verkregen op zijn IP adres, wat zou je denken dat hij nog een 2e account krijgt als er naar IP adressen worden gekeken ???
Ik heb gelukkig meerdere computers, en meerdere e-mail adressen, dus mijn hoop is nog niet op !!
[ Voor 22% gewijzigd door Hi-Sintar op 27-12-2002 03:01 ]
Xi Chang ofzo heette t dorpje waar ik begon, ik weet het zo niet meer uit mijn hoofdADMK schreef op 27 december 2002 @ 02:20:
welke District?
Geef je account info maar, ga ik ook even kijkenApocrypha schreef op 27 December 2002 @ 16:25:
Hmm ja ik heb net ff gespeeld en een kwartier rond gelopen maar ik ben echt niks tegengekomen helemaal niks. Geen anders spelers, geen enemy's helemaal niks. Toen had ik was ik het zat en sloot het af.
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
dat is een server prob. had dat ook, ze gaan de server fixen.. hoop ikApocrypha schreef op 27 December 2002 @ 16:25:
Hmm ja ik heb net ff gespeeld en een kwartier rond gelopen maar ik ben echt niks tegengekomen helemaal niks. Geen anders spelers, geen enemy's helemaal niks. Toen had ik was ik het zat en sloot het af.
Hi-Sintar schreef op 27 December 2002 @ 03:09:
[...]
Resized naar 640x480
1024x768x32
4x Anti-Aliasing
Alles op Very High
[In-Game]
View Distance High
Shadows High
Level Detail Very High
Player Detail High
[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 27-12-2002 21:05 ]
Heel goed, kijk het topic er maar op na, ik wacht denk ik het langstHi-Sintar schreef op 27 december 2002 @ 20:04:
Ik heb nog steeds geen account gekregen maarja het boeit mij ook niet meer waaaant:
Ik heb vandaag Dark Age Of Camelot gekocht!! Yesss
Ik heb als het goed is nog 2 accounts tegoed van ze, dus als ik nog wat van ze hoor mogen jullie (diegene die het langst heeft gewacht eerst) de accounts hebben. Goed van me toch
Owh ja maar ik ken het spel goed genoeg want ik heb lang meegedaan met de Amerikaanse beta en daarna met de EuropeseBosmonster schreef op 27 december 2002 @ 21:03:
[...]
Als het spel zo lelijk is op de allerhoogste detailsettings dan belooft het niet veel goeds imhoDe shots missen alle diepte en detail..
Grappig trouwens hoe je eerst DAoC aanprijst en vervolgens zegt dat je hem vandaag gekocht hebt
DAoC is imho ook al weer zwaar verouderd.. Er zijn weinig moderne alternatieven dat geef ik toe.. op AC2 na is er nagenoeg niks.. en AC2 is ook niet echt super.
[ Voor 15% gewijzigd door Rafe op 28-12-2002 21:08 ]
Anoniem: 20627
Anoniem: 33173
WoeiHi-Sintar schreef op 28 december 2002 @ 23:15:
Helaas na 4-5 dagen nog steeds geen bericht...Een vriend van mij heeft zijn account wel gekregen alleen hij speelt het niet meer, we hebben nu allebei DaoC dus FWO spelen zou best onzin zijn eigenlijk
Misschien dat hij zijn account weg wilt geven, dan krijgt wel BlackMage hem
Gezien joris.s van de aardbodem verdwenen blijkt te zijn, ben ik de volgende kandidaad toevallig?Hi-Sintar schreef op 28 December 2002 @ 23:15:
Helaas na 4-5 dagen nog steeds geen bericht...Een vriend van mij heeft zijn account wel gekregen alleen hij speelt het niet meer, we hebben nu allebei DaoC dus FWO spelen zou best onzin zijn eigenlijk
Misschien dat hij zijn account weg wilt geven, dan krijgt wel BlackMage hem
Ja, bij mij is het bijna 100 uurAnoniem: 73718 schreef op 29 december 2002 @ 02:13:
Day 4 of waiting...
Als blackmage hem niet wilt mag jij hem hebbenPromWarMachine schreef op 29 December 2002 @ 00:34:
[...]
Gezien joris.s van de aardbodem verdwenen blijkt te zijn, ben ik de volgende kandidaad toevallig?
woeiii, tyHi-Sintar schreef op 29 december 2002 @ 04:13:
[...]
Als blackmage hem niet wilt mag jij hem hebben
Ik ga het nu ff vragen...Jullie krijgen morgen waarschijnlijk bericht
The devil is in the details.
Anoniem: 20627
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 20627 op 29-12-2002 12:30 ]
[ Voor 22% gewijzigd door ajampaniki op 29-12-2002 12:47 ]
Tuurlijk, altijd controleren, maar die van jou is waarschijnlijk sowieso nog niet binnen....ajampaniki schreef op 29 December 2002 @ 12:51:
Misschien een stom idee, maar zou het niet kunnen dat hun mail bij de ongewenste post komt???
Ik gebruik geen hotmail. Heb een standaard pop3 account. En ik heb geen anti-spam shit erop. Dus ik denk niet dat ie om een of andere reden niet bij mij door mij aankomtajampaniki schreef op 29 December 2002 @ 12:51:
Misschien een stom idee, maar zou het niet kunnen dat hun mail bij de ongewenste post komt???
kinderachtig hoor om daarover te beginnenAnoniem: 33173 schreef op 28 december 2002 @ 21:45:
ADMK ga je bij fung wang online nu ook de scammer/cheater uithangen net zoals je bij RO deed?
Oneeeeejjjj dat was je "broertje" achter jouw comp met jouw account![]()
bij mij zattie daar tussen ja, ik heb hotmail en ja bij mij lag die daar tussenajampaniki schreef op 29 December 2002 @ 12:51:
yepAnoniem: 20627 schreef op 28 december 2002 @ 21:40:
ADMK>> ben jij die gast die op [GoT]-forum heeft gepost over die bf42 film?
[ Voor 42% gewijzigd door ADMK op 29-12-2002 13:50 ]
Ok dat word dus vaak kijkenADMK schreef op 29 december 2002 @ 13:48:
bij mij zattie daar tussen ja, ik heb hotmail en ja bij mij lag die daar tussen
Anoniem: 20314
[ Voor 125% gewijzigd door Anoniem: 20314 op 29-12-2002 14:47 . Reden: HmmZ page not found? ]
Dat vind ik echt oneerlijk. Ik had me eerder ingeschreven en hij krijgt hem
Just kiddin dude. Kwil gewoon graag spelen man.Hi-Sintar schreef op 29 December 2002 @ 14:42:
[...]
Jah en dat moet ik ruiken ofzo? Ik heb gewoon naar de reply's sinds de topicstart gekeken, sjesus
Ook net geinstalled en geupdate. En ook ik wacht nog op me account.Anoniem: 20627 schreef op 29 december 2002 @ 15:15:
Zo, ik heb em ook geinstalleerd, nu alleen mn account nog.
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Weest blij dat ja overnieuw kan beginnenTwixxx schreef op 29 december 2002 @ 16:38:
Me eerste bug in de game tegen gekomen, ik was aan het sprinten en dan kan je bergen op lopen, was ik op een berg komt me char. vast te zitte!! gvd lvl 7. Kan ik weer over nieuw begine
/stuckTwixxx schreef op 29 december 2002 @ 16:38:
Me eerste bug in de game tegen gekomen, ik was aan het sprinten en dan kan je bergen op lopen, was ik op een berg komt me char. vast te zitte!! gvd lvl 7. Kan ik weer over nieuw begine
had je niet nog een account over?
Nee ik zit ook al sinds 5 dagen te wachten, heb nog 2 accounts tegoed van ze. Als ik wat van ze hoor (denk het niet) mogen jullie (als eerst PromWarMachine) de accounts hebben...ajampaniki schreef op 29 December 2002 @ 17:54:
[...]
had je niet nog een account over?
Of kan ik ff voor 10 mins een account lenen van iemand?? ff om te kijken wat het is en of me comp het welt trekt.
goh ik zit al sinds 25dec te wachtenSchuey schreef op 29 December 2002 @ 19:54:
vraag ik me ook af, zit al vanaf 15:00 te wachten, duurt veel te lang![]()
[ Voor 61% gewijzigd door Schuey op 29-12-2002 19:58 ]
Hoeft niet hoor want ik ben sinds eergisteren begonnen Dark Age of Camelot te spelen (ook MMORPG maar je moet er voor betalen, is al lang uit dus). Ik heb zelfs een account voor Fung Wan Online gekregen van een vriend maar ik heb die weggegeven aan BlackMage
[ Voor 38% gewijzigd door Schuey op 29-12-2002 20:01 ]
Ik heb PromWarMachine al beloofd maar ik had 2x een account aangevraagd ook via andermans pc dus als ik nog iets te horen krijg geef ik wel ff een gilSchuey schreef op 29 December 2002 @ 20:00:
Ik heb ook er niet bij nagedacht om te liegen en heb geen andere beta tests ingevuld...Als je hem toch voortijdig krijgt, kun je hem dan ff doormailen?
Anoniem: 37763
heb ik ook gedaan. Alhoewel ik Big Brother the game soort van Betá heb getest, maar dat was net ietsje anders....Schuey schreef op 29 december 2002 @ 20:00:
Ik heb ook er niet bij nagedacht om te liegen en heb geen andere beta tests ingevuld...Als je hem toch voortijdig krijgt, kun je hem dan ff doormailen?
Uhm, hallow. Ikke ben er ook nog.Hi-Sintar schreef op 29 december 2002 @ 20:05:
[...]
Ik heb PromWarMachine al beloofd maar ik had 2x een account aangevraagd ook via andermans pc dus als ik nog iets te horen krijg geef ik wel ff een gil
Damn ok jij was eerder klopt
Ja, maar 'hallow', ik was lekker eerder dan jij
Ja i know, maar ik ben na jouwPromWarMachine schreef op 29 december 2002 @ 20:27:
[...]
Ja, maar 'hallow', ik was lekker eerder dan jij
Xi Chang???ADMK schreef op 30 december 2002 @ 00:51:
Xi nog wat, daar speel ik
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq