Is de server nog down??? Anders moet ik me zorgen maaken vanwegen mijn account..
Nee ik kan gewoon spelen hoor.
Het kan trouwens wel ff duren voordat je je account krijgt. Ik heb ook 4-5 dagen moeten wachten. Ik krijg morgen misschien nog nieuwe accounts binnen. Dus als iemand dan nog wil zal ik degene die zich als eerste had aangemeld hem wel geven.
Het kan trouwens wel ff duren voordat je je account krijgt. Ik heb ook 4-5 dagen moeten wachten. Ik krijg morgen misschien nog nieuwe accounts binnen. Dus als iemand dan nog wil zal ik degene die zich als eerste had aangemeld hem wel geven.
ligt eraan in welke district je speelt.Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 16:07:
Is de server nog down??? Anders moet ik me zorgen maaken vanwegen mijn account..
Verwijderd
Ik hou me aanbevolen iigajampaniki schreef op 01 januari 2003 @ 16:49:
Nee ik kan gewoon spelen hoor.
En hier dan een aantal vraaie screens van SunCrusher aka IsmiliaH en ajampaniki (ik dus) aka Flatinus

Ik heb deze screens genomen maar sun komt zo de andere van mij posten. Op die onderste pic zie je ons een beetje sprinten. We hebben bijna de hele dag met ze tweeen lopen levelen. sun is wel een stuk sterker maar ik help hem wel beetje mee dmv reviven enzow. Is echt wel lachuh om samen te spelen, veel beter als alleen. We zitten nu bij Xu village dus als er iemand in de buurt zit, zegt het maar.
Ik heb deze screens genomen maar sun komt zo de andere van mij posten. Op die onderste pic zie je ons een beetje sprinten. We hebben bijna de hele dag met ze tweeen lopen levelen. sun is wel een stuk sterker maar ik help hem wel beetje mee dmv reviven enzow. Is echt wel lachuh om samen te spelen, veel beter als alleen. We zitten nu bij Xu village dus als er iemand in de buurt zit, zegt het maar.
Verwijderd
wie heeft er nog een account over.. ik hou mezelf aanbevolen.. heb em nog steeds niet binnen
Servertje is down op het moment. Zanac krijgt trouwens als eerst een account als ik er weer 1 binnen heb.
Verwijderd
Ok, hier komen mijn screens, ben inmiddels level 9, Ajampaki gaat ook al lekker (ben em ff aant helpen, bij lvl6 kan ie een veel sterker zwaard, dan kan ie meer alleen doen enzo
).
Dit is dus mijn virtuele-ik, met masker, shouder dingen, scheen dingen en een soldier spear:

Hier zijn we op weg naar wat wilde zwijnen ofzo:

Hier trek ik Ajampaniki druit met mn sprinting skills :P:

Ajampaniki heeft trek in hot-dogs :):

Ajampanikis enige power tot nu toe (wel lekker sterk al):

Hammmmmmmm, healen na een zware slag:

Yeah baby, let's rock! Ik nog een keer in combat stance:

PS.: Door het verkleinen is alles een beetje onduidelijker geworden. Later volgen misschien nog wat pics van m'n stats enzo.
Dit is dus mijn virtuele-ik, met masker, shouder dingen, scheen dingen en een soldier spear:
Hier zijn we op weg naar wat wilde zwijnen ofzo:
Hier trek ik Ajampaniki druit met mn sprinting skills :P:
Ajampaniki heeft trek in hot-dogs :):
Ajampanikis enige power tot nu toe (wel lekker sterk al):
Hammmmmmmm, healen na een zware slag:
Yeah baby, let's rock! Ik nog een keer in combat stance:
PS.: Door het verkleinen is alles een beetje onduidelijker geworden. Later volgen misschien nog wat pics van m'n stats enzo.
Verwijderd
ziet er iig wel mooi uit... maar waar koop je nieuwe wapens etc.. en tegen wie vecht je, NPC's of andere online gamers?
ik vind trouwens het vechten een beetje wazig, je ziet een beest attacked hem en vervolgens gaat dat mannetje schoppen enzo
Beest doet 2 keer wat ik ben dood... iemand tips?
Honden, katten, muizen,tijgers,reuze spinnen,zwijnen,vleermuizen,wolven, noem maar op
maar dan wel in verschillende klasses:
Weak
Normal
Strong
Feral
Hungry
Wild
Mad
Savage
en nog meer, maar je kan ook tegen andere gasten vechten, bijv. Gangsters, Thugs (ofsow) , Dieven. maar tuurlijk ook tegen andere online gamers
ben inmiddles opnieuw begonnen want, me lvl 10 staffuser was gedelete door m'n broertje dus moest ik weer opnieuw beginnen
ben nu inmiddles bijna lvl 6
maar dan wel in verschillende klasses:
Weak
Normal
Strong
Feral
Hungry
Wild
Mad
Savage
en nog meer, maar je kan ook tegen andere gasten vechten, bijv. Gangsters, Thugs (ofsow) , Dieven. maar tuurlijk ook tegen andere online gamers
ben inmiddles opnieuw begonnen want, me lvl 10 staffuser was gedelete door m'n broertje dus moest ik weer opnieuw beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door ADMK op 01-01-2003 19:10 ]
Ik kan niet meer connecten. Ik kom tot me character scherm en dan wil ik connecten maar dat doet ie dus niet. Ligt dat aan mij of is ie weer down?
Waar ben je nu ongeveer admk? En hoe heet je ingame?
Waar ben je nu ongeveer admk? En hoe heet je ingame?
YES, ik krijg net een mailtje binnen dat mijn account aangemaakt kan worden.
Zitten er hier GOT-ers in een guild oid?
Zitten er hier GOT-ers in een guild oid?
Dong Chan is iig down. Rest doet wel volgens mij. Zwaar naatje voor mij dus. (en Sun)
Nee dat zijn de 'newbie' stuff dingen. De goede shit moet je halen bij je guild (iig dat heb ik me laten vertellen)Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 20:39:
Hoe zit dat eigenlijk met de powers/wapens, bij elke merchant kan je dezelfde kopen, betekend dat dat dat (wow, vet) alle wapens/powers/skills uit et hele spel zijn?
Wanneer kan je trouwens tegen anderen pc's vechten?
Verwijderd
Je guild? is dat hetzelfde als je clan?BlackMage schreef op 01 January 2003 @ 21:26:
[...]
Nee dat zijn de 'newbie' stuff dingen. De goede shit moet je halen bij je guild (iig dat heb ik me laten vertellen)
ja
ook mij is geadviseerd GEEN powers te kopen bij de NPC maar te wachten tot je lv24 bent... (dat is minimum voor guild powers).. en dan heb je lekker veel puntjes opgespaard ^^
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Hmm vraagje: Hoe kan je jezelf van de voorkant zien?? Ik zie allemaal screens maar het is mij nooit gelukt
tab indrukken, dan met je muis bewegen.
Ik heb gewoon 1 power gekocht. Anders red jehet nooit tegen sterkere dudes.
Ik krijg het trouwens nouwelijks voor elkaar om gold te krijgen. Nog tactieken ervoor??
Ik heb gewoon 1 power gekocht. Anders red jehet nooit tegen sterkere dudes.
Ik krijg het trouwens nouwelijks voor elkaar om gold te krijgen. Nog tactieken ervoor??
argh... ik transfer al mn stuff naar me eigen account.... ik heb alles... daarna disconnect ik... ok... is te doen denk je dan..
ik kan weer inloggen.. ALLE stuff weg
ik check de andere account waar ik alles vandaan heb gehaald... ook alles weg 
iemand zin om ff een party te vormen nu om wat exp te krijgen ? ^^
ik kan weer inloggen.. ALLE stuff weg
Verwijderd
WTF waar blijft m'n mail, ik heb de eerste al 4 dagen geleden gestuurd en m'n tweede 2 dagen terug.
Als ik ze allebei krijg ga ik hem verkopen

Ik was die dude die de tijd op die van Singapore had gezet
Als ik ze allebei krijg ga ik hem verkopen
Ik was die dude die de tijd op die van Singapore had gezet
ik heb een paar gasten gezien van GoT, ik zag in iedergeval 3ClipZ, maar wies de rest? Omega-13 etc.?
veel nederlanders was er vanmiddag, best wel leuk
.
ik heb inmiddles ontdekt dat de clan waar ik in zit een eigen paleis heeft! in middle of nowhere, maar omg best wel kewl. ik zal een paar screenies uppen later
ik zit met Omega-13 in een party /(^.^)
veel nederlanders was er vanmiddag, best wel leuk
ik heb inmiddles ontdekt dat de clan waar ik in zit een eigen paleis heeft! in middle of nowhere, maar omg best wel kewl. ik zal een paar screenies uppen later
ik zit met Omega-13 in een party /(^.^)
[ Voor 59% gewijzigd door ADMK op 01-01-2003 23:38 ]
CaRNagY is mijn ingame naam
ben nu lvl 3 sword
ben nu lvl 3 sword
Verwijderd
Ze hebben dat dus wel beveiligd. Je kan zoveel accounts maken als je wil, maar niet onderling traden. Anders zou het wel een makkelijke manier van 'cheaten' zijn.3CLipZ schreef op 01 januari 2003 @ 23:12:
argh... ik transfer al mn stuff naar me eigen account.... ik heb alles... daarna disconnect ik... ok... is te doen denk je dan..
ik kan weer inloggen.. ALLE stuff wegik check de andere account waar ik alles vandaan heb gehaald... ook alles weg
Dat is een bug. Alle spullen die je trade blijven in je trade venster zitten. Je moet dus weer traden met iemand en daar staan je spullen dan.3CLipZ schreef op 01 January 2003 @ 23:12:
ik kan weer inloggen.. ALLE stuff wegik check de andere account waar ik alles vandaan heb gehaald... ook alles weg
hoop dat mijn account snel word aangemaakt.
had paar dagen geleden al een mailjte gestuurd.
maar waarschijnlijk vanwege nieuwjaar etc zal het wel ff duren
had paar dagen geleden al een mailjte gestuurd.
maar waarschijnlijk vanwege nieuwjaar etc zal het wel ff duren
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Ik ben Omega-13 
Edit: ik ben nu een lvl 9 Saber gast
Edit: ik ben nu een lvl 9 Saber gast
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 02:48 ]
Bij mij heeft een account een week geduurd. Voor kerst aangevraagd, vandaag binnen. Ik zal vanavond eens gaan spelen (moet eerst nog werken
)
Ik had trouwens ingevuld dat ik geen nauwelijks beta-test ervaring had, nauwelijks ervaring met MMORPGs, en zo'n 15 uur per week speel.
Ik had trouwens ingevuld dat ik geen nauwelijks beta-test ervaring had, nauwelijks ervaring met MMORPGs, en zo'n 15 uur per week speel.
[ Voor 33% gewijzigd door Homerius op 02-01-2003 11:01 ]
Verwijderd
Hmm ik heb de game nu maar snap er neit veel van :d wat moet je nu eigenlijk allemal doen?
Verwijderd
Ik ben nu level10, ten zuiden van Xin Yi is een soort tempeltje waar wat gasten rondlopen, die hebben allemaal wapens en gold en potions bij zich, is wel leuk levellen daar (niet erg veel exp ope t begin, maar ja). Daar heb ik ook flame bracers vandaan, add 4-24 fire damage
.
Ik heb tot nu toe gewoon al mn powers point gebruikt, anders red je het op et begin neit (of et duurt erg lang).
Zo'n gast (MaxPayne, level56) had mij 500 gold gegeven net, zodat ik met em mee kon naar SWC HQ, maar swc blijkt saber en sword only te zijn (zeg maar, de powers die je daar kan kopen). Dus ik ben uit swc gestapt (sorry ajampaniki
). Ben nu op zoek naar iemand van de Swift Meaning Clan, die wel ook voor staff zijn.
Ik heb tot nu toe gewoon al mn powers point gebruikt, anders red je het op et begin neit (of et duurt erg lang).
Zo'n gast (MaxPayne, level56) had mij 500 gold gegeven net, zodat ik met em mee kon naar SWC HQ, maar swc blijkt saber en sword only te zijn (zeg maar, de powers die je daar kan kopen). Dus ik ben uit swc gestapt (sorry ajampaniki
Verwijderd
typ /r, en je respawnt in het dorp waar je het laatst bij de inn bent geweest.
Anders moet je ff in een dorpje een trainer opzoeken, die kan je dit allemaal vertellen.
Anders moet je ff in een dorpje een trainer opzoeken, die kan je dit allemaal vertellen.
Verwijderd
Hmm, zit nu in An De village, wie weet hoe ik vanuit daar naar het HQ van de SMC kan komen?
Edit: Zo, ik zit in An San (hq is dat), maar er verder niemand, behalve killer rats, die freakin sterk zijn
. Denk dat ik ga joinen, 300 gold ga zoeken en weer terug ga naar de spinnen
.
Edit: Zo, ik zit in An San (hq is dat), maar er verder niemand, behalve killer rats, die freakin sterk zijn
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 12:43 ]
Verwijderd
@#$!@#( weer een dag later, nog steeds geen account 
ik wacht nu echt al TE lang (sinds zondag op mijn eerste en sinds eergister op mijn 2de poging)
ik wacht nu echt al TE lang (sinds zondag op mijn eerste en sinds eergister op mijn 2de poging)
Ik w8 nu al sinds vorige week dinsdag op me 1ste account en sinds maandag op me 2de en 3de account en heb ook nog niks binnen
, ik verw8 ook niks meer want dit duurt gewoon te lang, erg jmmr
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Wie was dta die mijn laatst had gemaild voor die account? 0 0 oid?
Kan je ff wat van je laten horen of het gelukt is?
Kan je ff wat van je laten horen of het gelukt is?
eej omega 13ik heb jouw ook al horen praten (chatten dus). Ik zit nu bij 1 of andere tempel. Die zit in de buurt vant dorpje ten westen van Xu (ik weet al die plaatsjes niet uit me hoofd
)
Zijn er trouwens al maps van alle dorpies?
als je het niet erg vind kom ik daar ook naar toeVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 13:17:
En bij de HQ zijn idd betere wapens/moves te halen. Wel duur, onder de 2000 vind je niks.
Ajampaniki>> ik kom zo snel mogelijk weer terug naar dong chang district omd aat weer samen met jou te levellen.
nick= Schuey
[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 02-01-2003 13:40 ]
Hoe komen jullie nou aan gold. behalve van quest krijg ik echt niks. Heb nu 70 gold ofzow en dat is al veel 
Ik ben nu weer in xu en ga terug naar die tempel toe bij Xin Yi
Waar zit jij nu omega13? en schuey?
Verwijderd
Ooh man! Wat een cool spel!
Ik heb gisteren avond tot half 5 gespeelt! Ik heb maar iets van 4 uur geslapen tot half 9. Na heel wat koffie en red bull ben ik weer direct begonnen met FWO 
Ben nu level 16 bijna 17 (saber)
maar nu ff een brake want ik trill helemaal en das niet helemaal gezond

En ik zit bij de HU village.. bij de grave yard te expen
maar nu ff een brake want ik trill helemaal en das niet helemaal gezond

Er wordt aan een map gewerkt (een player maakt em) en die kan je vinden op de forum -> http://www.fungwanonline....php?topic=940&forum=29&13ajampaniki schreef op 02 januari 2003 @ 13:22:
eej omega 13ik heb jouw ook al horen praten (chatten dus). Ik zit nu bij 1 of andere tempel. Die zit in de buurt vant dorpje ten westen van Xu (ik weet al die plaatsjes niet uit me hoofd)
Je komt aan geld door NPC's te doden en de dingen die je opraat te verkopen (als je laag lvl ben meestal ratten en zwakke honden etc) Btw nog ff om iets te onthouden --> de kleur letters heeft te maaken hoe sterk een NPC is.. dus van zwak naar sterk: Grijs/groen/blauw/geel/oranje/rood/paarsajampaniki schreef op 02 January 2003 @ 14:12:
Hoe komen jullie nou aan gold. behalve van quest krijg ik echt niks. Heb nu 70 gold ofzow en dat is al veel
Je krijg echt bijna nooit gold van npc's. Kheb nu 1 plek gevonden waar je ringen ed krijgt als je een npc dood. En een zooi gold.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 14:41:
Ooh man! Wat een cool spel!Ik heb gisteren avond tot half 5 gespeelt! Ik heb maar iets van 4 uur geslapen tot half 9. Na heel wat koffie en red bull ben ik weer direct begonnen met FWO
maar nu ff een brake want ik trill helemaal en das niet helemaal gezond![]()
[...]
Er wordt aan een map gewerkt (een player maakt em) en die kan je vinden op de forum -> http://www.fungwanonline....php?topic=940&forum=29&13
[...]
Je komt aan geld door NPC's te doden en de dingen die je opraat te verkopen (als je laag lvl ben meestal ratten en zwakke honden etc) Btw nog ff om iets te onthouden --> de kleur letters heeft te maaken hoe sterk een NPC is.. dus van zwak naar sterk: Grijs/groen/blauw/geel/oranje/rood/paars![]()
Trouwens, hoe gebruik je identify?? Lukt nl niet echt.
Verwijderd
Je gebruikt de skill zelf niet.. als je skill hoog genoeg ik indentify je het automatish..ajampaniki schreef op 02 January 2003 @ 15:03:
[...]
Je krijg echt bijna nooit gold van npc's. Kheb nu 1 plek gevonden waar je ringen ed krijgt als je een npc dood. En een zooi gold.
Trouwens, hoe gebruik je identify?? Lukt nl niet echt.
Als je die skill niet heb kan je die bij NPC's indentifyen.
Ben net heen en terug van xu naar fishing village geweest: compleet nutteloos. Niks mee opgeschoten.
Verwijderd
Beter, ik kwam daar toevallig iemand tegen, die riep de leader van SMC drbij, en die heeft me lid gemaakt en gaf me ff 1000 gold voor de terugreis
.
Van die mensen moet je et hebben
.
Van die mensen moet je et hebben
Verwijderd
IOh ja alles is gelukt ik heet daat ocram, is wel ff meoilijk maar kunen we neit een GoT brotherhood maken?
ja dat lijkt m wel wat, met 20 man door de server
Sun en ik zitten nu bij yan ang (of zoiets). Ga nog ff met sun levelen en dan gaan we beetje solo. Sun is nu stuk sterker als mij. Dus kmoet hem ff gaan inhalen.
Verwijderd
Yang An zitten wij nu
.
We kunnen afspreken dat iedereen naar Dong Chang district komt, en datw e daar een brotherhood oprichten.
Hunten in een party is wel leuk maar dat levellen gaat echt tering langzaam als je die spinnen bv ook alleen aankan nu (voor ajampaniki schiet et wel lekker op, maar voor mij niet zeg maar).
We kunnen afspreken dat iedereen naar Dong Chang district komt, en datw e daar een brotherhood oprichten.
Hunten in een party is wel leuk maar dat levellen gaat echt tering langzaam als je die spinnen bv ook alleen aankan nu (voor ajampaniki schiet et wel lekker op, maar voor mij niet zeg maar).
Verwijderd
Ik doe trouwens geen wedstrijdje, dus ik stop ff niet met party-en omdat hij me anders gaat inhalen, maar omdat ik ff snel naar level 12 wil, dan kan ik veel sterker wapen.
PS.: ik ben dus reviewer bij gamers4ever,net, en kwam net een demochar tegen (das 1 van de makers zelf) en daar heb ik ffmee afgesproken om een interview te doen, die kunnen jullie dan dus lezen op gamers4ever.net
.
PS.: ik ben dus reviewer bij gamers4ever,net, en kwam net een demochar tegen (das 1 van de makers zelf) en daar heb ik ffmee afgesproken om een interview te doen, die kunnen jullie dan dus lezen op gamers4ever.net
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 19:27 ]
Verwijderd
Dat is wel cewl, zo'n interview.
Maar ik w8 nog steeds op m'n account
, of niet ajam
Heeft er niet iemand een account over ofzoiets...?
Maar ik w8 nog steeds op m'n account
Heeft er niet iemand een account over ofzoiets...?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 19:54 ]
Ik ben nu bij dat dorpie bij die tempel, waar je al dat gold krijgt. Ik kan nu alleen die apprentice aan, dus dat wel lekker. Duurt wel focking lang om me hp wer terug te krijgen met sit.
Ik heb nog geen tweede power omdat ik nog niks kon kiezen wat me beviel. Als ik een tweede power neem doe ik dat wel bij me hq. Ik ben nu lvl8 enop weg naar lvl 9, dus het schiet al aardig op. Krijg voor zo'n apprentice 600 xp dus das wel lekker
Ik heb nog geen tweede power omdat ik nog niks kon kiezen wat me beviel. Als ik een tweede power neem doe ik dat wel bij me hq. Ik ben nu lvl8 enop weg naar lvl 9, dus het schiet al aardig op. Krijg voor zo'n apprentice 600 xp dus das wel lekker
Verwijderd
Als ik m'n account krijg... Ik zeg als dan ga ik jullie ook wel ff joinen
lekker voordelig voor mij. Ik zorg wel dat ik na 2 dagen ook wel lvl 10 ben ofzo
.
GVD ik ben hopeloos....
Kan nu alleen nog maar cs, battlefield en mafia spelen... die worden na een tijdje ook zaai... Misschien moet ik Diablo II maar weer eens installeren
GVD ik ben hopeloos....
Kan nu alleen nog maar cs, battlefield en mafia spelen... die worden na een tijdje ook zaai... Misschien moet ik Diablo II maar weer eens installeren
Verwijderd
Ik ben bijna lvl 11, je haalt me al in
. Ik krijg 1100xp voor die feral boars, maar vanaf lvl10 moeje dokken voor een respawn (exp en gold), dus we moeten maar weer gaan party-en
.
Doen we morgen dan, ben nu film aant kijken.
Doen we morgen dan, ben nu film aant kijken.
Morgen moet ik afrijden
. En kmoet nog wat dingetjes kopen dus ben pas rond 3 uur thuis ofzow. Kga ookniet al te laat slapen dus als je nog wil teamen moet je snel wezen.
Kheb nu wel iets van 800 gold en nog wat footwear erbij gekocht
Kheb nu wel iets van 800 gold en nog wat footwear erbij gekocht
Verwijderd
Ik voel me echt shit als jullie dit zitten te bespreken 
Sun heb je niet 34 accounts aangemaakt in het w88 en heb je er 1 over plz iemand
Sun heb je niet 34 accounts aangemaakt in het w88 en heb je er 1 over plz iemand
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 22:11 ]
Verwijderd
Neej sorry, zal morgen nog 1 aanvragen, misschien dat het nog een keer wil lukken...
Ajampaniki>> ben je nog online? ik wil nu nog wel ff...
Ajampaniki>> ben je nog online? ik wil nu nog wel ff...
Ben nu lvl 5, en begin de zaken een beetje door te krijgen. Morgen nog even verder levellen, zodat ik mee kan komen met de rest van de gotters
Nou ik ben nu pas thuis. Nog ff langs me gf geweest dus niet kunnen gamuh
. Ik zit nog steeds bij die tempel maar ben er morgen pas laat of niet. Reken er iig niet op dat ik er voor 3 uur ben.
Timbinos je mag morgen ff in me mail kijken of ik alwat heb en dan kan je die gewoon gebruiken. Je weet de pass enzow nog wel hoop ik
Timbinos je mag morgen ff in me mail kijken of ik alwat heb en dan kan je die gewoon gebruiken. Je weet de pass enzow nog wel hoop ik
woei.... LV15 nu... ik ben helemaal verslaafd aan deze game
Verwijderd
Welk district zit je? Welke clan? Ik ben lvl 11 staff user
.
Woei, de Genral Manager hgeeft me gemaild, ik mag de vragen opsturen!
Woei, de Genral Manager hgeeft me gemaild, ik mag de vragen opsturen!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 09:02 ]
Gvd kan ik weer niet inloggen. Tgaat bi de pass invullen al mis. Nog meer mensen?
Verwijderd
Yep.ajampaniki schreef op 03 januari 2003 @ 09:20:
Gvd kan ik weer niet inloggen. Tgaat bi de pass invullen al mis. Nog meer mensen?
Woei! Ik heb eindelijk ook een mailtje gehad 

Must have 6 to 20 alpha-numeric characters or underscore(_); blank space is no allowed.

edit:
Nou dan maar "Manic_"
Nou dan maar "Manic_"
[ Voor 68% gewijzigd door M@NIC op 03-01-2003 10:21 ]
Verwijderd
na hoeveel dagen was dat Manic?M@NIC schreef op 03 januari 2003 @ 09:58:
Woei! Ik heb eindelijk ook een mailtje gehad
[...]
edit:
Nou dan maar "Manic_"
Euhm... 3
Heb eerst 2weken op m'n eerste poging gewacht

Verwijderd
Woei level 12 nu
.
Kmoet alleen nog 3 agility hebben voor mn nieuwe speer, moek nog een level omhoog
.
Kmoet alleen nog 3 agility hebben voor mn nieuwe speer, moek nog een level omhoog
Verwijderd
yaaaaaaaaa, ik heb ook een account binnen
)
waar zit iedereen ?? Is die party al opgestart ??
oh, btw is het geluid erg belangrijk ??
Ik heb momenteel namelijk geen boxen staan hier...
waar zit iedereen ?? Is die party al opgestart ??
oh, btw is het geluid erg belangrijk ??
Ik heb momenteel namelijk geen boxen staan hier...
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 12:55 ]
Neuh geluid hoor je bijna niet. Alleen als je vecht hoor je wat iritante geluidjes.
Verwijderd
Ik heb altijd geluid
.
Ben inmiddels level13, maar Dong Chang is weer eens down.
Ik wil best een brotherhood/party opstarten, voor mensen vanaf lvl8 oid, omdat ik anders alleen maar weak cats moet gaan bevechten, en dat levert mij echt 0,0exp op. Dus eerst ff levellen naar lvl8 dan
.
We doen dan wel in DongChang, daar zijn wel leuke creeps enzo, die ook nog voor de low-level aardig wat exp geven.
Ben inmiddels level13, maar Dong Chang is weer eens down.
Ik wil best een brotherhood/party opstarten, voor mensen vanaf lvl8 oid, omdat ik anders alleen maar weak cats moet gaan bevechten, en dat levert mij echt 0,0exp op. Dus eerst ff levellen naar lvl8 dan
We doen dan wel in DongChang, daar zijn wel leuke creeps enzo, die ook nog voor de low-level aardig wat exp geven.
Verwijderd
Eindelijk, na 2 pogingen een account! Ben nu bezig met downloaden.
Op welke server zitten de meeste GoT-ers? (als je tenminste uit meerdere servers kan kiezen)
Op welke server zitten de meeste GoT-ers? (als je tenminste uit meerdere servers kan kiezen)
Kan iemand een lijst maken van alle namen, en in welke clan ze zitten.
Ik Zit nu In Sword Worship clan ben lvl 24 Saber
Ik Zit nu In Sword Worship clan ben lvl 24 Saber
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Nou ik zit al vanaf de kerst te w88 op een account.... heeft niemand er 1tje over
Ik word gek......
Ik word gek......

Lijsie dan maar:
- ""GoT-naam" - "FWO-naam" - Zone- Level - Clan
- ajampaniki - Flatinus - Dong Chang - lvl8 - SWC
- SunCrusher - Ismiliah - Dong Chang - lvl13 - SMC
-Twixx -? - ? - lvl24 - SWC
Zet ff in een post alle gegevens.
Ik stel voor om morgen een meeting te houden bij Xin Yi. Ligt ten Noord-westen van Xu in de Dong Chang zone. Daar kan je lekker levelen op elk niveau, ligt een soort tempel waar je ongelooflijk veel gold krijgt en zit volgens mij wel aardig centraal. Denk ook wel dat iedereen weet waar het ligt. Ik denk dat 11:00 wel eenmooie tijd is.
Ik stel voor om morgen een meeting te houden bij Xin Yi. Ligt ten Noord-westen van Xu in de Dong Chang zone. Daar kan je lekker levelen op elk niveau, ligt een soort tempel waar je ongelooflijk veel gold krijgt en zit volgens mij wel aardig centraal. Denk ook wel dat iedereen weet waar het ligt. Ik denk dat 11:00 wel eenmooie tijd is.
Verwijderd
Ik zal ff een voor je aanvragenm, hopen dat et nog een x werktVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 14:38:
Nou ik zit al vanaf de kerst te w88 op een account.... heeft niemand er 1tje over
Ik word gek......
Edit: kheb nu mn 3e account aangevraagd, als ik em binnen heb horen jullie het, en dan is het weer wie het eerst maalt ....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 15:04 ]
Nog wat screens:
SWC trophy room

Torentje

Huuuuummmm
SWC trophy room
Torentje
Huuuuummmm
hmmz ziet er indruk wekkend uit.. ffiies kijken of ik kan reggen
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
Lol, we zien het wel, er was ook al weer een ander, en anders ga ik gewoon loten.
En trouwens, er is opheldering over het offline zijn van de servers:
"Dear testers
One of our server will be left down for a couple of hours to debug a crash bug. Please avoid Dong Chang District (Starter Zone), Fishing Village, Min Yam Temple, Godless Palace and Land of Gold.
For people who just started the game, please do not select Dong Chang District when you create your character.
We apologise for the inconvenience."
Vanavond na werken dus nog maar een x proberen. Denk dat ik overstap naar Xi Chang oid, dies bijna nooit down.
En trouwens, er is opheldering over het offline zijn van de servers:
"Dear testers
One of our server will be left down for a couple of hours to debug a crash bug. Please avoid Dong Chang District (Starter Zone), Fishing Village, Min Yam Temple, Godless Palace and Land of Gold.
For people who just started the game, please do not select Dong Chang District when you create your character.
We apologise for the inconvenience."
Vanavond na werken dus nog maar een x proberen. Denk dat ik overstap naar Xi Chang oid, dies bijna nooit down.
Mijn Foutajampaniki schreef op 03 januari 2003 @ 14:44:
Lijsie dan maar:
-Twixx -? - ? - *lvl18* !!!! - SWC
BlAAT.
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
ik zat daarnet te denken, de account die ik niet heb binnen gekregen was eentje die naar hotmail moest. Degene die ik nu heb is 1tje van mijn normale e-mail adres. Kan het niet zijn dat ze alle hotmail accounts direct wegpleuren....Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 15:51:
suncrusher.. ok wie het eerst komt wie het eerst maalt..
Bij deze reserveer ik em dan
Verwijderd
Er is al eerder gepost dat mensen hem met hotmail habben binnengekregen en ik ik weet ook van ajampaniki dat hij hem ook op zn hotmail heeft binnengekregen...
ennuh Sun misschien is het bter om te loten
maar dan wel mij en ajam 5x erin doen
ennuh Sun misschien is het bter om te loten
- MmmBeer - HomerJay- DongChang - lvl56 - geenajampaniki schreef op 03 januari 2003 @ 14:44:
Lijsie dan maar:
[ Voor 13% gewijzigd door Homerius op 03-01-2003 19:16 ]
nou ik heb hier nog een account liggen, de eerste dieme benadert krijgt hem
Ik denk dat ik hem wel mag aangezien ik de mijne aan jouw heb gegeven. Hij gaat dus naar Timbinos die al vanaf kerst loop te wachten. Me mail weet je als het goed is nog wel want die staat in je msn lijst.Schuey schreef op 03 januari 2003 @ 18:45:
nou ik heb hier nog een account liggen, de eerste dieme benadert krijgt hem
Verwijderd
Thenk you very much dude... nu kan ik beginnen
Schuey was zo aardig mij zijn extra acoount te geven WHOOOHOOO geen gewacht meer!!!
Schuey was zo aardig mij zijn extra acoount te geven WHOOOHOOO geen gewacht meer!!!
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 19:32 ]
Ik denk dat de meeting maar verschoven moet worden naar naar een ander district aangezien dong chang zo vaak down is. Word dus waarschijnlijk egens in XI chang (oid). Stadje moeten we nog maar ff uitzoeken. Ik ben daar ook al een aantal dudes van got tegen gekomen: omega13, Rockyou en twixx volgens mij ook nog. Dus als iedereen daar eenbeetje heen wil komen. Kunnen we met ze allen beetje doorlopen, screens maken, de wat lagere gelevelden beetje opkrikken en gewoon lekker levelen. Dus wil iedereen die mee wil doen ff een berichie achterlaten hier dan maak ik ff een lijstje. Zet er ook ff bij of je geld hebt om 2x met een hors te reizen (200 gold). dan komen we waarschijnlijk wel bij elkaar in de buurt.
En de nieuwe lijst:
-Twixx -? - ? - lvl18 - SWC
-MmmBeer - HomerJay- DongChang - lvl6 - geen
Hoe zit het eigenlijk met onze grote vriend ADMK, aan wie we dit fantastische spel te danken hebben. Kheb al een tijdje niks meer van hem vernomen
-MmmBeer - HomerJay- DongChang - lvl6 - geen
Hoe zit het eigenlijk met onze grote vriend ADMK, aan wie we dit fantastische spel te danken hebben. Kheb al een tijdje niks meer van hem vernomen
[ Voor 29% gewijzigd door ajampaniki op 03-01-2003 19:48 . Reden: edit 56-> 6 ]
Is die niet druk aan het Camelotten?ajampaniki schreef op 03 January 2003 @ 19:41:
En de nieuwe lijst:
-MmmBeer - HomerJay- DongChang - lvl56 - geen
En mijn level is trouwens 6, geen 56