Ja hoor, ben er nog

Voornamelijk aan het 'lurken'. En Prime binnen gekregen natuurlijk
Hier even een familiefoto, nog geen trek gehad om meer pics te nemen zoals jullie zullen begrijpen
Grote broer Super links en klein zusje Fusion rechts van Prime.
En een lekker wazig shotje van de Cube running MP (ohhh)
Had jij nou al een US Cube? Dacht dat je een MP pakket van Goblin had besteld

(zo'n platinum

)
Vind NTSC trouwens minder mooi dan PAL, duidelijk te zien dat het minder beeldlijnen zijn. Dat ik een vrij grote TV heb en er hardstikke dichtbij zit zal ook niet meehelpen

Toch maar eens zo'n Wavebird* bestellen, kan ik aan de andere kant van de kamer gaan zitten
* Heb dvdboxoffice daarover gemaild, is inderdaad free shipping op die dingen. Zijn zo'n 35 euro geloof ik.
Fusion inmiddels al uitgespeeld, wat wil je met zo'n kort spel
Ik moet zeggen, het halen van 100% was wel het leukste deel van MF. Het te pakken krijgen van sommige items vereist toch behoorlijk wat movement skillz en af en toe moet je zelfs lichtjes nadenken

MF is op dit gebied zeker de beste Metroid tot nu toe (MP weet ik nog niet). Verder zoals gezegd een kort spel en in mijn ogen super makkelijk, hoorde hier en daar dat mensen de eindbazen moeilijk vonden, nou viel reuze mee wat mij betreft.
Nou nog zo'n GC-GBA kabel kopen, kan ik de goodies unlocken

- Eerste beelden Mario Kart Online
- Eerste beelden Pokemon Online
*Gulp* Hoe betrouwbaar is dat??
Hmm zul je hier met een US Cube wel weer niet online kunnen natuurlijk. Snel weer verkopen dat ding

Volgens mij ben je al aardig ver of niet? Speel je met hints aan trouwens, en jij schnumi? Ik heb ze uitstaan maar zit nu een beetje vast, verleiding is groot om het ff aan te zetten
Ik doe het iig rustig aan, het eerste level op dat ruimteschip al iets van 45 minuten over gedaan terwijl het in 10 kan ofzo

En aangekomen op Tallon eerst genoten van de schitterende regen en de flora en fauna

Die ene lift (eerste die je moet nemen geloof ik, Chozo Ruins West) is zwaar buggy bij mij

Gelukkig heb ik hem nog maar 1 keer hoeven nemen maar hij liep wel meteen vast, ugh. Naja verder geen probs, ik weet iig waar ie vastloopt dus ik kan er rekening mee houden met saven.
Spoiler
Dat moment in Phendrana Drifts dat Ridley over je heen vliegt en je die enorme schaduw op de sneeuw ziet is SUPERVET!!  |
Ik sla mezelf tegen me kop dat ik me ooit om het control scheme heb drukgemaakt. Eerlijk waar ik ben nu een tijdje bezig en het bestuurd gewoon als een droom. En dit komt van iemand die fervent PC (mouse+keyb) speler is. En dat het niet dual analog is heeft een aantal goede redenen, zo is springen/platformen echt super easy en het voelt gewoon 'right' en later in het spel moet je vaak van beam switchen omdat verschillende vijanden zwakker zijn voor bepaalde wapens. En omdat beams selecteren met de c-stick is geregeld kun je met 1 druk op de knop in het heetst van de strijd switchen. Althans, ik heb gehoord dat dit 1 van de redenen is, ik ben helaas nog niet zo ver.
Kan alleen zeggen dat je je er absoluut niet druk om hoeft te maken! Enige waar ik mee zit is dat ik gewend ben X = jump vanuit SSBM dus ik switch nog weleens naar Morph Ball mode als ik geassraped wordt, is wat minder

Plus dat de turning speed van mij wel wat sneller had gemogen (instelbaar), maar ik speel in PC FPS dan ook meestal met een vrij hoge sensitivity (=snel draaien dus).
Maar ja, dit vind ik, zullen ook vast mensen zijn (ik noem geen namen
) die moord en brand schreeuwen omdat ze de controls zo kut vinden en indiengevolge het spel geen enkele kans geven 
Vakantie op Tallon IV
• Speciaal voor
yamAUchi: Super Monkey Ball movies
http://www.elitecoder.com/pack/
Die vent heeft best wel skillz geloof ik
• Lekker trouwens die kerstkaart van Rare, wrijf het nog ff in jongens!
//edit
Waarom staat er bij zowel de Samus Aran als de Chozo trophies in SSBM: 'Metroid 1989' Lullig foutje? Moet toch echt 1986 zijn volgens mij.
[
Voor 4% gewijzigd door
Dyxtra op 06-01-2003 23:13
]