Het GameCube Topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.953 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Luitjes, ik heb nog effe hulp nodig. Ik word hier helemaal gek. Ben (dus) nog bezig met SMS en zit vast in het tweede level van die wereld waar je via het dak van een huis komt. (The Hotel Lobby's Secret heet het level geloof ik) Zie plaatje. Eerst moet je met zo'n draaiend ding naar de overkant, maar daar zit een "berg" met van die zandstenen. Hoe de hel kom je daar overheen? In het midden zit een gat, daar ben ik al 1x ingevallen. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/mario1.jpg

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
racing evoluzione komt echt niet op de cube
ja misschien in 2004 ja

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Misschien van de week eens even kijken of Smuggler's Run dan echt zo gaaf is. €30 is natuurlijk geen geld op zich.

Ik snap eerlijk gezegd niet wat nou die hype op zo'n racespel moet voorstellen. Ziet er zeker mooi uit, maar ik ben gewoon geen raceliefhebber (behalve F-Zero GC :9~ ). Zo vind ik Gran Turismo ook echt een klotespel. Kan mijn rijbewijs geeneens halen in dat spel :X . Maar ik heb dan ook niets met auto's voor de rest.

Woei, gisteren binnengekregen!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/SIMG0005.jpg

SMS vraag: Wie weet trouwens hoe je de shine in Pianta Village moet halen in Episode 5? 'The Secret of the Underside' heet dat level. Ben daar al 20x ondergelopen, maar geen shine te vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door GZ op 05-01-2003 13:47 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 05 January 2003 @ 13:37:
racing evoluzione komt echt niet op de cube
ja misschien in 2004 ja
Dacht ik ook jah volgens mij is die gewoon Xbox exclusief.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:02

jOzh

Sweet dude!

spaceboy schreef op 05 January 2003 @ 13:35:
Hoe de hel kom je daar overheen? In het midden zit een gat, daar ben ik al 1x ingevallen. :)
Hmm, ik kwam er gewoon overheen. Misschien omdat ik niet precies door het midden ging ofzo...

Nou, zal van de week eens langs Bart Smit gaan dan, eens vragen of ze daar ene "Rare Gast" kennen. Laat binnenkort dan wel ff weten hoe ik Smuggler's Run vind.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

schnumi schreef op 05 januari 2003 @ 13:41:
[...]

Dacht ik ook jah volgens mij is die gewoon Xbox exclusief.
Hij is exclusief, maar in een interview ( wat in het RE topic hier staat ), wordt aangegeven dat de mogelijkheid voor een GC/PS2 niet helemaal uitgesloten wordt, maar dat het op dit moment niet aan de orde is. Dus vooralsnog exclusive.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

jOzh schreef op 05 January 2003 @ 13:45:
[...]

Hmm, ik kwam er gewoon overheen. Misschien omdat ik niet precies door het midden ging ofzo...

Nou, zal van de week eens langs Bart Smit gaan dan, eens vragen of ze daar ene "Rare Gast" kennen. Laat binnenkort dan wel ff weten hoe ik Smuggler's Run vind.
JA IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*)
Ik nomineer dit level tot de moeilijkste (tot nu toe).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
spaceboy schreef op 05 januari 2003 @ 11:32:
[...]
Trouwens, nog een Mario-vraagje. Hoeveel shines ZIJN er eigenlijk? En nog 's wat, toen ik voor 't eerst Yoshi tegenkwam kreeg je even een filmpje dat er ergens een shine zou zijn die je met Yoshi kon pakken. (net als in dat kerkje die je met de booster kon pakken) Waar was dat?
Er zijn totaal 120 shines.
SMS vraag: Wie weet trouwens hoe je de shine in Pianta Village moet halen in Episode 5? 'The Secret of the Underside' heet dat level. Ben daar al 20x ondergelopen, maar geen shine te vinden.
Is dat niet dat level waar je met yoshi naar beneden moet en dan op die put met lava in het midden moet spuiten om het level af te kunnen maken?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

op bart smit.nl staat smugglers run, voor de PS2..nergens gamecube :?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 05 januari 2003 @ 14:06:
op bart smit.nl staat smugglers run, voor de PS2..nergens gamecube :?
dat is gewoon een kut site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Is dat niet dat level waar je met yoshi naar beneden moet en dan op die put met lava in het midden moet spuiten om het level af te kunnen maken?
YES. Eindelijk dat pokkelevel gehaald. Ik wist niet eens dat je met Yoshi die vreemde substantie kon wegschroeien of wat dan ook.

Nu zit ik in Corona Mountain, nu kan het toch niet lang meer duren?

Oh, mijn GOD. Wat een verschrikkelijk "£$@~%$ level is dat Corona Mountain. Dat bootje :X Zoiets triests heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een verschrikking. Die besturing dan. Ik vind SMS steeds meer een bagger game worden. Gelukkig is het spel bijna ten einde, dan hoeft hij nooit meer in mijn Cube.

[ Voor 30% gewijzigd door GZ op 05-01-2003 15:59 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mensen ik heb een vraagje. :) Aangezien mijn ouders vaak achter de "cube" tv zitten kan ik er s'avonds bijv niet op. Nou ondersteunen de rest van de TV's geen NTSC. Ik krijg wel mooi beeld maar dus ook zwart-wit.

Zijn er ook adapters verkrijgbaar die Pal in NTSC omzetten waardoor je toch kleur kunt krijgen?? :)

edit: is dit zo'n kabel???

hier kijken!

anders bestel ik hem want volgens mij is dit de goede. :)

[ Voor 25% gewijzigd door schnumi op 05-01-2003 15:41 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 05 January 2003 @ 15:36:
mensen ik heb een vraagje. :) Aangezien mijn ouders vaak achter de "cube" tv zitten kan ik er s'avonds bijv niet op. Nou ondersteunen de rest van de TV's geen NTSC. Ik krijg wel mooi beeld maar dus ook zwart-wit.

Zijn er ook adapters verkrijgbaar die Pal in NTSC omzetten waardoor je toch kleur kunt krijgen?? :)

hier kijken!

Lijkt me dat dat niet echt kan, of je zal wel kutbeeld krijgen. Want ander zou nintendo gewoon alleen maar ntsc cubes maken en in europa zo'n kabel erbij doen. Zou ze veel geld schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

schnumi schreef op 05 januari 2003 @ 15:36:

hier kijken!

kan je me emailen over je bevindingen van dat kabeltje?
thnx alvast :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

GolbeZeromus schreef op 05 January 2003 @ 15:03:
[...]

YES. Eindelijk dat pokkelevel gehaald. Ik wist niet eens dat je met Yoshi die vreemde substantie kon wegschroeien of wat dan ook.

Nu zit ik in Corona Mountain, nu kan het toch niet lang meer duren?

Oh, mijn GOD. Wat een verschrikkelijk "£$@~%$ level is dat Corona Mountain. Dat bootje :X Zoiets triests heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een verschrikking. Die besturing dan. Ik vind SMS steeds meer een bagger game worden. Gelukkig is het spel bijna ten einde, dan hoeft hij nooit meer in mijn Cube.
Ok, hijs niet zo koel als sm64, maas hij's toch niet slecht? :/
Mhm... Ik ben nog niet zo ver misschien, kheb nu 50 shines ofzo, maar ik vind t niet echt naar, t heeft wel minder levels dan 64, niet? Ik vinnem dus wel koel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Okyah schreef op 05 January 2003 @ 16:09:
[...]

Ok, hijs niet zo koel als sm64, maas hij's toch niet slecht? :/
Mhm... Ik ben nog niet zo ver misschien, kheb nu 50 shines ofzo, maar ik vind t niet echt naar, t heeft wel minder levels dan 64, niet? Ik vinnem dus wel koel :)
Grafisch ziet het er wel OK uit, de muziek is ook verre van slecht. Maar ik zit echt vaak in de knoop met de besturing en de camera. Nu ik dan eindelijk een beetje aan die camera gewend begin te raken komt die gammele besturing met dat bootje er als klap op de vuurpijl op. Echt waar, als je daar zelf dadelijk ook bent begrijp je gelijk wat ik bedoel.

Ik snap echt NIET dat Jurjen Tiersma, je weet wel, die knakker met Nintendo op zijn poot getatooeerd (spelling anyone?), dit spel een 94 heeft gegeven. Maar goed, smaken verschillen.

Worst Mario ever IMHO dus.

[ Voor 5% gewijzigd door GZ op 05-01-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
De besturing van SMS kan ik ook nog niet aan wennen, maar goed ik kom nog van de SNES he :)
Wel is de mario feel wat weg door dat 3D gebeuren, al zitten er wel leuke retro stukjes in (warpzone geluid, geluid in tunnels, dat spring level in het begin). Het is voor mij ook niet op en top mario moet ik zeggen, maar tot nu toe vind ik het buiten dat frustrerende geval door de camera wel een leuke game. Moet ook wel want heb voorlopig geen geld voor wat anders :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
kan je een pal cube ook op s-video aansluiten? want ik heb zo'n s-vidoe scart blokje liggen alleen daar zit een ander aansluiting op

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Capibara schreef op 05 January 2003 @ 16:41:
kan je een pal cube ook op s-video aansluiten? want ik heb zo'n s-vidoe scart blokje liggen alleen daar zit een ander aansluiting op
Als jij een s-video kabel vanaf je Cube hebt wel. Voor zover ik weet is die er niet. Wat is je point eigenlijk? :)

Jij hebt dus een s-video -> SCART convertor? Die is vrij useless in dit geval. Koop gewoon die SCART-kabel joh, is z'n geld dik waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

nou ik vind SMS zeer zeer fijn :)
leuk "verhaal" en dat spuitding vink phat bedacht :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
nee, ik zit evn te bekijken of ik zon rgb kabel ga halen. En toen kwam ik dat blokje ineens tegen. Dus ik vroeg het me gewoon af of ik daar nog wat mee kon.
Maar ik haal wel gewoon zo'n rgb kabeltje

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Capibara schreef op 05 januari 2003 @ 16:49:
nee, ik zit evn te bekijken of ik zon rgb kabel ga halen. En toen kwam ik dat blokje ineens tegen. Dus ik vroeg het me gewoon af of ik daar nog wat mee kon.
Maar ik haal wel gewoon zo'n rgb kabeltje
Eh, een RGB-kabeltje zat bij je Cube geleverd als 't goed is. Die moet je juist NIET hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

spaceboy schreef op 05 januari 2003 @ 16:52:
[...]

Eh, een RGB-kabeltje zat bij je Cube geleverd als 't goed is. Die moet je juist NIET hebben... ;)
Maak jij nu juist een geintje of niet :? Wat er bijgeleverd zit is een standaard SCART kabel. Die RGB kabel verbetert het beeld vele malen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 05 January 2003 @ 16:57:
[...]

Maak jij nu juist een geintje of niet :? Wat er bijgeleverd zit is een standaard SCART kabel. Die RGB kabel verbetert het beeld vele malen.
I am NOT kidding.
Bij MIJ zat er standaard een kabeltje bij met aan de ene kant zo'n Nintendo-connector die in je Cube gaat. Aan de andere kant zitten 3 stekkers (rood, wit voor video, geel voor audio). Eventueel met een convertor-boxje kun je deze ook in SCART prikken natuurlijk.

Wat ik GEKOCHT heb is een SCART-kabel, met aan de ene kant zo'n Nintendo-connector en aan de andere kant een SCART-plug (zo'n langwerpige met 20 pinnetjes ofzo).

Misschien bedoelen we hetzelfde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SCART en RGB is NIET hetzelfde, SCART is een fysieke aansluiting type, RGB is een signaal type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 16:04:
[...]

Lijkt me dat dat niet echt kan, of je zal wel kutbeeld krijgen. Want ander zou nintendo gewoon alleen maar ntsc cubes maken en in europa zo'n kabel erbij doen. Zou ze veel geld schelen.
ach ik zie wel bestel hem wel. :)
HIValicious schreef op 05 January 2003 @ 16:08:
[...]

kan je me emailen over je bevindingen van dat kabeltje?
thnx alvast :)
zal ik doen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door schnumi op 05-01-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

spaceboy schreef op 05 januari 2003 @ 17:06:
[...]

I am NOT kidding.
Bij MIJ zat er standaard een kabeltje bij met aan de ene kant zo'n Nintendo-connector die in je Cube gaat. Aan de andere kant zitten 3 stekkers (rood, wit voor video, geel voor audio). Eventueel met een convertor-boxje kun je deze ook in SCART prikken natuurlijk.

Wat ik GEKOCHT heb is een SCART-kabel, met aan de ene kant zo'n Nintendo-connector en aan de andere kant een SCART-plug (zo'n langwerpige met 20 pinnetjes ofzo).

Misschien bedoelen we hetzelfde? :)
Bij mij hebben juist rood en wit de functie voor het geluid en geel voor de video. Maar als bij jou alles omgekeerd is heb je inderdaad een RGB kabel standaard bij je Cube en kun je de SCART kabel los kopen :P ;)

Even zonder dollen. Die kabel die erbij zit is gewoon de SCART kabel hoor. (Met die drie kabels aan één uiteinde). Die connector met 20 pinnen is gewoon de echte, onvervalste RGB kabel.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/SIMG0006.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door GZ op 05-01-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ah I see now. Jullie hebben gelijk, mijn fout.
Heb 't doosje erbij gepakt en 't heet inderdaad "RGB Cable". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 05 januari 2003 @ 17:12:
[...]

Bij mij hebben juist rood en wit de functie voor het geluid en geel voor de video. Maar als bij jou alles omgekeerd is heb je inderdaad een RGB kabel standaard bij je Cube en kun je de SCART kabel los kopen :P ;)

Even zonder dollen. Die kabel die erbij zit is gewoon de SCART kabel hoor. (Met die drie kabels aan één uiteinde). Die connector met 20 pinnen is gewoon de echte, onvervalste RGB kabel.
:*) Damn, je hebt AL-WEER gelijk... ik houd m'n mond verder vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Die RGB-kabel blijft ook maar voor discussies zorgen he? Zal ik nog ff m'n steentje bijdragen:
Merk je nou echt verschil met zo'n RGB-kabel? :+ just kidding

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is zo'n 3rth party ding ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 17:34:
3th party is over het algemeen een stuk minder als de originele Nintendo kabel. Alleen heb je bij 3th party vaak wel 2 van die aparte aansluitingen voor bijv een DPL2 setje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 17:34:
3th party rgb kabel moet je echt NIET kopen. Die zorgen er vaak voor dat het beeld alleen maar slechter wordt en de kleuren fletser.
De officiele daarintegen zorgt echt voor onwijs mooi beeld. Ik kan niet meer zonder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga maar eens een S-VHS kabel versieren :), zo'n NTSC RGB kabel is veeeeeeel te duur, 55 GBP, hallo hé :D

Maar ik wacht ff af wat ik van de belasting terug krijg over 2002 en 2001 :), wil nl. gelijk een platina WaveBird en een 251 Memcard bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 18:06:
Ik ga maar eens een S-VHS kabel versieren :), zo'n NTSC RGB kabel is veeeeeeel te duur, 55 GBP, hallo hé :D

Maar ik wacht ff af wat ik van de belasting terug krijg over 2002 en 2001 :), wil nl. gelijk een platina WaveBird en een 251 Memcard bestellen :)
Idd ik ga ook maar een S-VHS kabel aanschaffen want dat kan op mijn tv en het beeld schijnt daardoor ook mooier te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep, bij Composite (rood/wit/geel) gaat het signaal door 1 kabel, bij RGB worden de 3 kleuren (Rood, Groen en Blauw) door aparte kabels verstuurd en bij S-VHS wordt het Y en het C signaal gescheiden en door aparte kabels verstuurd naar de TV.

RGB is dus de beste maar die kabel is gewoon te duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 05 January 2003 @ 16:22:
[...]

Grafisch ziet het er wel OK uit, de muziek is ook verre van slecht. Maar ik zit echt vaak in de knoop met de besturing en de camera. Nu ik dan eindelijk een beetje aan die camera gewend begin te raken komt die gammele besturing met dat bootje er als klap op de vuurpijl op. Echt waar, als je daar zelf dadelijk ook bent begrijp je gelijk wat ik bedoel.

Ik snap echt NIET dat Jurjen Tiersma, je weet wel, die knakker met Nintendo op zijn poot getatooeerd (spelling anyone?), dit spel een 94 heeft gegeven. Maar goed, smaken verschillen.

Worst Mario ever IMHO dus.
Ben ik het niet helemaal mee eens :)

Die camera kan je flink goed tijdens het lopen met je mee draaien, gebruik ik veel om te sturen, is heeeeel handig.

Dat bootje is lastig omdat het niet alleen uitmaakt welke kant je op spuit, maar ook waar je in het bootje staat.

Als Corona Mountain niet zo moelijk was geweest was het toch ook flauw geweest? :)

Wacht maar wat je na Corono Mountain tegenkomt, maakt het wel weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 18:39:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens :)

Die camera kan je flink goed tijdens het lopen met je mee draaien, gebruik ik veel om te sturen, is heeeeel handig.

Dat bootje is lastig omdat het niet alleen uitmaakt welke kant je op spuit, maar ook waar je in het bootje staat.

Als Corona Mountain niet zo moelijk was geweest was het toch ook flauw geweest? :)

Wacht maar wat je na Corono Mountain tegenkomt, maakt het wel weer goed
Je maakt MIJ niet bang. Ik vind SMS nog steeds erg leuk om te spelen, maar soms wel vrij lastig met die camera. Het idee is gewoon erg goed uitgewerkt.

Nog wel een vraagje. Ik heb nu net de raket voor m'n water-rugzak. Ik heb daarmee de grote vieze ster bereikt die in Delfino Plaza hangt (boven de haven) en die heb ik schoongespoten. Dan komt er een Shine, die lijkt heel hoog boven de berg te blijven hangen? Maar als ik later zoek kan ik 'm echt niet meer vinden. En waar hij lijkt te hangen kun je niet eens komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, van http://www.nintendouk.co.uk/nintendosex.html:
Nintendo have said that based on data gathered from callers to the Nintendo Hotline, no longer are male videogamers pallid, spotty inadequates who would rather stay in playing with their joysticks that run the gauntlet of the dating game. No, Nintendo claims that Nintendo players are better in bed than normal men.

The reason for Nintendo's claim is that gamers are "used to persevering for hours at the same level without giving up" and that "their finger dexterity is second to none." So ladies, if you are looking for a man, check out if he has a console in his bed room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 05 januari 2003 @ 18:59:
[...]

Je maakt MIJ niet bang. Ik vind SMS nog steeds erg leuk om te spelen, maar soms wel vrij lastig met die camera. Het idee is gewoon erg goed uitgewerkt.

Nog wel een vraagje. Ik heb nu net de raket voor m'n water-rugzak. Ik heb daarmee de grote vieze ster bereikt die in Delfino Plaza hangt (boven de haven) en die heb ik schoongespoten. Dan komt er een Shine, die lijkt heel hoog boven de berg te blijven hangen? Maar als ik later zoek kan ik 'm echt niet meer vinden. En waar hij lijkt te hangen kun je niet eens komen...
Als je de raket hebt kan je erbij, ga die toren met die grote ster maar eens van boven verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 19:17:
[...]

Als je de raket hebt kan je erbij, ga die toren met die grote ster maar eens van boven verkennen :)
Shit ja hoor. Je hebt nog gelijk ook. Thnx, dat was Shine 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

helpt die RGB kabel alleen op 100hz tv's eigenlijk?? ik heb hier namelijk een gewone grootbeeld Phillips tv staan..... dus voor ik die kabel ga halen wil ik wel weten of het bij de iets oudere tvs ook helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 05 January 2003 @ 19:52:
helpt die RGB kabel alleen op 100hz tv's eigenlijk?? ik heb hier namelijk een gewone grootbeeld Phillips tv staan..... dus voor ik die kabel ga halen wil ik wel weten of het bij de iets oudere tvs ook helpt
Zolang je tv RGB ondersteund, dan helpt het. Heeft niets met 100hz te maken. Maar echt bijna elke tv die een scartaansluiting heeft ondersteund wel RGB.
Volgens mij betekent het omcirkelde symbooltje dat het rgb ondersteunt. Weet het niet zeker:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~flox/rgb.png

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
Kan iemand misschien pics posten van het verschil tussen RGB en SCART? (beeldkwaliteit bedoel ik), want ik zit erover te denken om een RGB kabeltje te halen (heb redelijk groot scherm dus wel fijn met extra mooi beeld)...
Werkt dit trouwens op elke tv, want hierboven staat een redelijk oude tv (7 jaar oud, maar wel 100hz)..

[ Voor 3% gewijzigd door BlubberZwijn op 05-01-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Geen pics, maar als je de vorige delen van HGGCT hebt niet hebt bijgehouden, dan kan ik je vertellen dat er heel wat mensen overtuigd moesten worden van het verschil in beeldkwaliteit.

Maar die volgens mij geen van alle ook maar 1 seconde spijt hebben gekregen dat ze een RGB kabel hebben aangeschaft. :)

Ik was daar namelijk ook 1 van. ;)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Tja ik volg het allemaal pas sinds een paar dagen aangezien ik donderdag de cube heb gekocht :D
En ik wist niet eens (tot een uur geleden) dat er een andere kabel was ;) maarja als 'iedereen' het zo'n groot verschil vindt ga ik het ook maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik ben benieuwd naar je reactie als je er 1 gekocht hebt.

Laat het wel weten he!? ;)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel proberen pics te maken. Weet niet hoe goed het overkomt op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

misschien wel raar.... maar hier in dit forum, (gamecube deel dan) is het gewoon wel gezellig..in de andere niet zo :? hier hangt een leuke sfeer :D jah toch ?

--tis wel beetje offtopic maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 20:16:
Ik kan wel proberen pics te maken. Weet niet hoe goed het overkomt op de foto.
doe doe ! :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Yohann!s schreef op 05 January 2003 @ 20:19:
misschien wel raar.... maar hier in dit forum, (gamecube deel dan) is het gewoon wel gezellig..in de andere niet zo :? hier hangt een leuke sfeer :D jah toch ?

--tis wel beetje offtopic maar toch
Ja! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Reuze gezellie hier hoor :) maar weet iemand of super smash bros. op 60herz kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BlubberZwijn schreef op 05 januari 2003 @ 20:21:
Reuze gezellie hier hoor :) maar weet iemand of super smash bros. op 60herz kan?
yep zekers. :) gewoon na het gamecube logo de B knop ingedrukt houden totdat je in beeld krijgt of je SSB:M op de 60Hz stand wil spelen. :)

btw: jah die RGB kabel maakt zeker veel verschil echt zijn geld waard. :)

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 05-01-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Hmmm moet je dan elke keer opnieuw doen of slaat ie dat op in de mem card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, op de foto zie je het verschil echt niet. Terwijl het verschil echt merkbaar is. Gewoon een stuk minder scherp. Maar foto's van de tv zijn van zichzelf al niet echt scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Hmmmm als ik op 60 hz speel vind ik het er lelijker uitzien eigenlijk!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hm kan je GC multiplayer met meerdere tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan kan je tv het mischien niet aan.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 05 January 2003 @ 20:39:
Hm kan je GC multiplayer met meerdere tv's?
nog niet. :) Misschien als straks de modem uitkomt dat je kan linken maar voorlopig nog niet. :)
BlubberZwijn schreef op 05 January 2003 @ 20:31:
normaal zou het mooier moeten zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door schnumi op 05-01-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
De tv is 100hz dus die moet het wel aankunnen lijkt me...

Een aantal vlakken in het beeld golven een beetje zeg maar..
nouja tv zal wel brak zijn :Y)

[ Voor 48% gewijzigd door BlubberZwijn op 05-01-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Yohann!s schreef op 05 januari 2003 @ 20:19:
Komt door al het bier wat hier geschonken wordt. :Y)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

zondag : iedereen internet beetje + cubet :) (en/of gaan naar kerk) aantal post ligt altijd hoog op zondag-middag-avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jOzh schreef op 05 January 2003 @ 20:41:
[...]

Komt door al het bier wat hier geschonken wordt. :Y)
juist :Y) "geen bier met maten, maar bier met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BlubberZwijn schreef op 05 januari 2003 @ 20:40:
De tv is 100hz dus die moet het wel aankunnen lijkt me...

Een aantal vlakken in het beeld golven een beetje zeg maar..
nouja tv zal wel brak zijn :Y)
er zit ook een optie in het spel om het wat scherper te maken of wat "softer" iets waziger zeg maar misschien moet je daar eens mee kloten. :) of met de instellingen van je tv! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oke. Ik heb sowieso een crappy digitale camera en een crappy tv, dus ik kan 't verschil niet echt laten zien. Heb effe zelf een screenshot van IGN bewerkt zodat je een idee hebt. En ik zet 'rbij, dit is zeker niet overdreven, het verschil was bij mij zelfs nog iets duidelijker.

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/zonder.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/met.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Even een vraag uit een geheel andere hoek en ik denk dat RareGast ook wel interesse heeft in deze vraag:

Wanneer komt nu eigenlijk The Last Ninja uit?

Laat maar: Zo te zien komt hij uit in juni dit jaar en alleen een XBox versie gescheduled. Dat belooft weer wat...

[ Voor 28% gewijzigd door GZ op 05-01-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
spaceboy schreef op 05 January 2003 @ 21:18:
Oke. Ik heb sowieso een crappy digitale camera en een crappy tv, dus ik kan 't verschil niet echt laten zien. Heb effe zelf een screenshot van IGN bewerkt zodat je een idee hebt. En ik zet 'rbij, dit is zeker niet overdreven, het verschil was bij mij zelfs nog iets duidelijker.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dan is jouw TV echt crap, want zo geblurd als op dat eerst plaatje ziet het er hier niet uit, ik geloof best dat een RGB kabel beter beeld geeft maar dit verschil is nep imho (heb een RGB kabel op m'n PS2 en daar zag ik het verschil amper). Of mijn scartkabel is stiekum toch een RGB kabel :)

Maar weet 1 van jullie nog een goed onafhankelijk NGC magazine? Liefst 1 voor een redelijke prijs :) En zijn er ook bladen met demo schijfjes erbij? Engels of NL maakt me niet zoveel uit.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

[afbeelding]

[afbeelding]
eerste plaatje lijkt wel beetje op de N64 :+
en die onderse op de GC ;)

omdat die eerste beetje TE geblurd is hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[afbeelding]

[afbeelding]
:X

Kheb trouwens afgelopen week Halo uitgespeeld met mn neef samen (cooperative) echt een super spel hoor!

en ik zit nog vast met timesplitters :( ga er nu over zoeken op google anders horen jullie van me)

[ Voor 7% gewijzigd door ReCreator op 05-01-2003 22:31 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

waar zit je vast dan?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Neo Tokyo....
Mn neef en ik spelen dat spel samen.. (momenteel niet, maar we zijn ermee bezig)
maar we worden telkens gezien door die hacker! we lopen super rustig achter dr aan.. maar toch ziet ze ons.... de camera's komen we ook nog wel voorbij.. we hebben ook eens bij het lab om ded hoek gewacht tot ze kwam maar dat werkte ook niet.. we hebben echt vaak geprobeerd.....
En tot nu toe was t spel niet echt moeilijk.....
(speel wel GC versie uiteraard..... Halo was uitschieter :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ReCreator schreef op 05 January 2003 @ 22:30:
[...]

Neo Tokyo....
Mn neef en ik spelen dat spel samen.. (momenteel niet, maar we zijn ermee bezig)
maar we worden telkens gezien door die hacker! we lopen super rustig achter dr aan.. maar toch ziet ze ons.... de camera's komen we ook nog wel voorbij.. we hebben ook eens bij het lab om ded hoek gewacht tot ze kwam maar dat werkte ook niet.. we hebben echt vaak geprobeerd.....
En tot nu toe was t spel niet echt moeilijk.....
(speel wel GC versie uiteraard..... Halo was uitschieter :))
Dat stuk is echt zo makkelijk:
___
| _|========
| |
| | |
| |__|_____________
(/_______<---______
|__x|

met dit crappy plaatje word het je misscien duidelijk.
-de pijl is de richting warin de hacker loopt in het riool
-de x is waar je moet staan het lieft gebukt en helemaal in het hoekje

je moet gewoon meteen als je begint naar beneden springen en naar dat riool rennen. en het hoekje wacthen tot ze langs is.

Dan als zij voorbij de lasers is wachten tot HIJ ook zichwegdraaid van je en met haar gaat meelopen
dan sluip je snel het hokje in en kijk je via de camera naar de code die je intypt

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TheEvilCuber schreef op 05 January 2003 @ 22:40:
[...]

Dat stuk is echt zo makkelijk:
___
| _|========
| |
| | |
| |__|_____________
(/_______<---______
|__x|

met dit crappy plaatje word het je misscien duidelijk.
-de pijl is de richting warin de hacker loopt in het riool
-de x is waar je moet staan het lieft gebukt en helemaal in het hoekje

je moet gewoon meteen als je begint naar beneden springen en naar dat riool rennen. en het hoekje wacthen tot ze langs is.

Dan als zij voorbij de lasers is wachten tot HIJ ook zichwegdraaid van je en met haar gaat meelopen
dan sluip je snel het hokje in en kijk je via de camera naar de code die je intypt
plaatje is best duidelijk (tnx)
maar zoiets hadden we al geprobeert... maar we spelen cooperative en mn neef zat onder de brug.... kan dit ook met zn tweeen om de hoek dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
BlubberZwijn schreef op 05 januari 2003 @ 20:31:
dit heb ik ook. ik denk ook gewoon dat mijn tv het allemaal niet zo fijn vind.
ff gekeken, maar mijn tv heeft zowiezo maar 1 scart aansluiting en geen logo'tje erbij, dus ik denk dat een rgb kabel kopen voor mij niet zoveel zal schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

daFubar schreef op 05 January 2003 @ 22:47:
[...]

dit heb ik ook. ik denk ook gewoon dat mijn tv het allemaal niet zo fijn vind.
ff gekeken, maar mijn tv heeft zowiezo maar 1 scart aansluiting en geen logo'tje erbij, dus ik denk dat een rgb kabel kopen voor mij niet zoveel zal schelen...
Mijn RGB kabel werkt perfect! (LG tv.. welke ??? die zilvere ;) )
op 60 Hz gaat ie een eng geluid maken bij mij :D haha....
heel irri... vind ie niet lief denk ik ofzo... mja... RGB is het geld dubbel en dwars waard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ReCreator schreef op 05 January 2003 @ 22:43:
[...]

plaatje is best duidelijk (tnx)
maar zoiets hadden we al geprobeert... maar we spelen cooperative en mn neef zat onder de brug.... kan dit ook met zn tweeen om de hoek dan?
hij moet gewoon naast je gaan staan, en dus niet onder de brug dan komt het wel goed

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
GolbeZeromus schreef op 05 January 2003 @ 21:23:
Even een vraag uit een geheel andere hoek en ik denk dat RareGast ook wel interesse heeft in deze vraag:

Wanneer komt nu eigenlijk The Last Ninja uit?

Laat maar: Zo te zien komt hij uit in juni dit jaar en alleen een XBox versie gescheduled. Dat belooft weer wat...
Ja... dus als hij nog voor de GameCube komt is dat 6 maanden later of zo.. ach.. boeie... ik zal wel zien of het komt... anders ga ik wel met vrienden Smugglers Runnen.. ook leuk.. als ik een spel koop wil ik er graag coole multiplay bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Ik zit te twijfelen.

Of ik wacht nog ff of ik koop de platinum cube met metroid prime uit Amerika.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0000789TW.01.LZZZZZZZ.jpg

Ziet er leuk uit of niet? Komt dit setje trouwens ook in Nederland?

Zijn er hier veel mensen met een geïmporteerde cube? Trouwens krijg je problemen met de voltage en is er geen probleem met ntsc en pal als ik hem uit amerika haal?

[ Voor 20% gewijzigd door StyXL op 06-01-2003 08:07 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet volgens mij een stepdown converter hebben voor een geimporteerde cube.
En volgens mij moet je tv 60Hertz ondersteunen.
Je kan geen pal games op zo'n geimporteerde cube spellen....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ben d'r ff een weekend niet en 200+ post erbij, weer veel in te halen. :(
Kan iemand me toevallig helpen met zelda (NES) ik moet nu naar dungeon nr 7 maar ik heb geen flauw idee meer waar het domme ding zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 20:02:
[...]

Zolang je tv RGB ondersteund, dan helpt het. Heeft niets met 100hz te maken. Maar echt bijna elke tv die een scartaansluiting heeft ondersteund wel RGB.
Volgens mij betekent het omcirkelde symbooltje dat het rgb ondersteunt. Weet het niet zeker:
[afbeelding]
Kan iemand dit bevestigen, dat dat icoontje echt voor RGB is? Volgens mij zit dat ding namelijk ook op mijn TVtje. Zou wel mooi zijn, kan ik binnenkort even een RGB cable en Smugglers Run 2 halen (it'll better be good Raregast ;) )

ik zag trouwens dat Death to Rights voor de 15e gepland stond. Dat zou weer een game erbij betekenen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
ff voor mensen die problemen hebben met 60hz modus (kweet niet meer wie) maar je MOET de RGB kabel hebben om met 60hz te kunnen spelen. Anders kannik me wel voorstellen dat de kwaliteit achteruit gaat!

Ik heb trouwens net voor het weekend Ace Golf gekregen en dat is echt een super game (als je van Golf games houdt). Het swing systeem is erg goed en alles eromheen is niet serieus (game wel). Een directe concurrent voor Mario Golf...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 14:59
Deddiekoel schreef op 06 januari 2003 @ 11:36:
ff voor mensen die problemen hebben met 60hz modus (kweet niet meer wie) maar je MOET de RGB kabel hebben om met 60hz te kunnen spelen. Anders kannik me wel voorstellen dat de kwaliteit achteruit gaat!
je kan ook zonder de kabel op 60hz spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Hmmmm wat voor icoontje moet het zijn voor RGB? want ik zie nergens een icoontje :'(

Ik heb wel 2 SCART aansluitingen...

[ Voor 22% gewijzigd door BlubberZwijn op 06-01-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 14:59
BlubberZwijn schreef op 06 January 2003 @ 11:48:
Hmmmm wat voor icoontje moet het zijn voor RGB? want ik zie nergens een icoontje :'(

Ik heb wel 2 SCART aansluitingen...
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~flox/rgb.png
Met dank aan Fox

Maar sommige tv's hebben dit icoontje niet, maar ondersteunen wel RGB.

[ Voor 29% gewijzigd door Fred_Perry op 06-01-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fred_Perry schreef op 06 januari 2003 @ 12:01:
[...]

[afbeelding]
Met dank aan Fox

Maar sommige tv's hebben dit icoontje niet, maar ondersteunen wel RGB.
jep kheb dat icoontje ook niet maar wel 2 rgb aansluitingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor RGB ondersteuning lijkt het mij toch gewoon even slim om in de handleiding van je tv te kijken of ff de specs op het internet op te zoeken.
Tv's met meerder scart aansluitngen hebben in de regel altijd wel 1 die rgb is maar 100% zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Oh oh... ik lees nu allemaal berichten dat mensen Smugglers Run gaan halen... Opzich is dat positief het is nu eenmaal een leuk spel.. :*) Goede single play en nog betere multiplay.. Koop het spel natuurlijk alleen maar als het je een leuk spel lijkt.. niet omdat ik het zeg dat het een leuk spel is, (wat het wel is)... :X (ik snap nu mijzelf niet meer... 8)7

Ik ben overigens niet aansprakelijk als je het geen leuk spel vind. Mocht je vragen er over hebben dan kan je ze hier posten. Dan kan ik er mijn licht over laten schijnen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RareGast schreef op 06 January 2003 @ 12:19:
Oh oh... ik lees nu allemaal berichten dat mensen Smugglers Run gaan halen... Opzich is dat positief het is nu eenmaal een leuk spel.. :*) Goede single play en nog betere multiplay.. Koop het spel natuurlijk alleen maar als het je een leuk spel lijkt.. niet omdat ik het zeg dat het een leuk spel is, (wat het wel is)... :X (ik snap nu mijzelf niet meer... 8)7

Ik ben overigens niet aansprakelijk als je het geen leuk spel vind. Mocht je vragen er over hebben dan kan je ze hier posten. Dan kan ik er mijn licht over laten schijnen. O-)
hij is dus bij bartsmit 30 euro als ik t goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
dat werd gezegd.. ik weet van niets.. bij mij ligt het spel thuis... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Oké, toch maar besloten nederlands cubeje te kopen. Net bestelling geplaatst.

* Gamecube (zwart)
* Controller (zwart)
* RGB cable
* Memory card
* Super Mario sunshine
* Eternal Darkness

Jammer dat ze niet een Sunshine pack hebben met een zwarte cube, want paars is niet echt m'n favoriete kleur (opeens valt het kleurtje van het forum me op :Y) ).

Ik had vroeger een amerikaanse snes en kan me herrineren dat het me uiteindelijk meer heeft gekost dan als ik gewoon een nederlandse snes had gekocht, maar goed. Kan niet wachten tot de klassiekers komen, eens zien of de cube zelda de zelda van de snes me kan doen vergeten, want de snes zelda is voor mij het beste spel ooit..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 12:11:
Voor RGB ondersteuning lijkt het mij toch gewoon even slim om in de handleiding van je tv te kijken of ff de specs op het internet op te zoeken.
Tv's met meerder scart aansluitngen hebben in de regel altijd wel 1 die rgb is maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Helaas heb ik geen handleiding (tv van me oma geweest, maar was te groot voor verzorgingstehuis), en op de achterkant is niets te vinden over RGB...
Daar staat alleen dat het een Philips 29PT920B/00 is uit '93...
En op google is daarover (bijna) niets te vinden...

En over het icoontje, ik zie het plaatje niet... :? (tenminste, ik neem aan dat het geen vakje met een rood kruisje in de hoek moet zijn ;))

[ Voor 9% gewijzigd door BlubberZwijn op 06-01-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 10:19:
Damn ben d'r ff een weekend niet en 200+ post erbij, weer veel in te halen. :(
Kan iemand me toevallig helpen met zelda (NES) ik moet nu naar dungeon nr 7 maar ik heb geen flauw idee meer waar het domme ding zit.
Bij een leeg meer op de fluit blazen. Meer zeg ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Je kunt ook gewoon de hele tijd achter haar aan waggelen, op geruime afstand. Op die manier krijg je nog ergens betere wapens ook... Op je computertje kun je zien waar de camera's hangen zodat je niet door hun zichtsveld loopt.
Helaas heb ik geen handleiding (tv van me oma geweest, maar was te groot voor verzorgingstehuis), en op de achterkant is niets te vinden over RGB...
Daar staat alleen dat het een Philips 29PT920B/00 is uit '93...
En op google is daarover (bijna) niets te vinden...
Ondersteund waarschijnlijk gewoon RGB... TV van mijn ouders, een Aristona uit '92 doet dat zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ja en een Philips 58 CM tv van 11 jaar oud dan?
Heeft 1 scart aansluiting :p in de handleiding staat niks :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Sharp 37DT-25S van rond de 5 jaar oud handleiding is zoek en kan ook niets vinden op internet :| :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
hee douwe! sinds wanneer zit jij bij cubezone! ik geloof dat ik je naam daar heb gezien bij impressies voor 2003 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
GolbeZeromus schreef op 06 januari 2003 @ 13:14:
[...]

Bij een leeg meer op de fluit blazen. Meer zeg ik niet.
Mmm ik dacht dat dat level 6 was 8)7
Is level 7 niet in dat smalle doorgang rechtsonder.
Zoiets :

+++++++++++++++++++
.......................++++++
++++++++++++..++++++
++++++++++++..+...........
.......................+...........
.......................+...........
++++++++++++++...........

Ik weet niet meer hoe het er precies uit zag 8)7 maar als je wil kan ik het wel opzoeken, ik heb het ergens op mijn pc staan.

edit: Vergeet maar wat hierboven staat, ik had het al op m'n pc gevonden.
Dat hierboven is waar level 7 is in quest 2. quest 1 is zo makkelijk ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Elroy op 06-01-2003 14:51 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh Douwe heb je die Doshin nog :?
Ik ben een tijd offline geweest en heb je dus nog geen mail gestuurd
Nu ben ik er weer hoor 8)7

Heeft iedereen me nog een beetje gemist want het gaat weer nergens over, of scart of RGB

Ik ben lekker heel tevreden met mijn RF verbinding !!!
Alleen mijn TV is brak :/
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.