"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 16:50 ]
Bedankt voor de info, ik heb een mailtje gestuurd naar samsung, en als hun zeggen dat de tv 60Hz input ondersteund ga ik zo'n Platinum Cube kopen
Als de tv dat niet ondersteund, tja.. dan ga ik nog geen cube kopen denk ik, alle spellen die ik leuk vind (MK DA, Zelda) komen voorlopig nog niet uit in europa.
Is een W63 of 73 ofzo.. (zegt ie net via MSN
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 17:54 ]
ben net opnieuw begonnen met Zelda OoT... maar kan geeneens mijn zwaard vinden...
wil daarbij wel ff zeggen dat de laatste keer dat ik het spel speelde 4 jaar geleden was... maar goed
loop al bijna 2 uur rond in kokiri forest op zoek naar mijn zwaard
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat meen je nietPhusebox schreef op 03 January 2003 @ 18:04:
argh tis toch wel erg triest met me
ben net opnieuw begonnen met Zelda OoT... maar kan geeneens mijn zwaard vinden...
wil daarbij wel ff zeggen dat de laatste keer dat ik het spel speelde 4 jaar geleden was... maar goed
Het is voor mij ook al weer een paar jaar geleden, maar je moest iig ergens doorheen kruipen en dan zat het zwaard daar ergens.
yep het is een gangetjuh in het dorp waar je begint meer zeg ik niet. Dus niet verder gaan als het dorp zelf!Elroy schreef op 03 januari 2003 @ 18:07:
[...]
Dat meen je niet
Het is voor mij ook al weer een paar jaar geleden, maar je moest iig ergens doorheen kruipen en dan zat het zwaard daar ergens.
Het is echt simpel je vind het zo.
[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 03-01-2003 18:20 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Zijn timesplitters 2 en Super monkey ball (1) goed ervoor denken jullie?
Some new info has surfaced on the sequel to the pretty impressive Lost Kingdoms. Come inside for the heads up...
The sequel to the critically acclaimed RPG for the Nintendo GameCubeTM, Lost KingdomsTM II takes the immersive Real Time Action/RPG gaming experience to the next level with an expanded game world, new cards and exciting perils to face. Set 200 years after the events of the original Lost KingdomsTM, the Kingdom of Argwyll is on the brink of destruction. All hope lies in the hands of a new heroine Tara. Abandoned as a child and raised by a gang of thieves, Tara must use the force of her magical Runestone and summon Guardian Creatures to battle the invading evil force, uncover its terrible origins and save the kingdom.
GAME FEATURES:
Enhanced Card-Based System: Gamers collect and power up over 200 Guardian Creature Cards including 100 new cards that can be used to battle more than 200 enemies in real time. Creatures range from fighting skeletons and fire-breathing dragons to new mechanized beasts-each with unique attack moves.
Unlimited Battle Areas and Expanded RPG Gameplay: Players can use cards to battle enemies anywhere in an environment. A new Card Transformational Ability allows gamers to transform into creatures and use their abilities to launch multiple methods of power attacks, explore environments or overcome obstacles. In addition, each quest features new elements such as hidden quests, puzzles and magical items to collect. Players may also choose which quests they wish to embark on and trade collected items with other characters.
New, Magical RPG Adventure: The game challenges players to embark on an all-new quest to save the Kingdom of Argwyll from doom. Through over 30 hours of gameplay, players become immersed in a fantasy adventure as they journey through 25 3D worlds filled with forests, mountains and fortresses. Through their journey, players discover secret areas, interact with characters and unravel the mystery that threatens to destroy the kingdom.
Multiple Modes of Play:
In addition to single player Story Mode, players can pit their card collection against friend's and battle to the finish in head-to-head two-player Versus Mode.
Lost Kingdoms 2 should be available around April 2003
Verwijderd
Verwijderd
gewoon op images.google.com zoeken. Of op nitendo.nl of nintendo.com. En gamessites hebben ook altijd veel plaatjes.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 18:52:
O ja en waar vinden jullie van die plaatjes van de Gamecube om als plaatje te gebruiken (hier dan)
Je gaat Mario Sunshine toch niet ruilen man! Die doe ik echt nooit weg! Heiligschennis!Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 18:39:
Ik ben van plan mijn mario sunshine en starfox te ruilen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ik zou het niet doen. Super Monkey Ball is al best oud.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 18:39:
Ik ben van plan mijn mario sunshine en starfox te ruilen.
Verwijderd
Wat boeit het nou of smb oud is. Het is een superspel, wat IMO iedere gamecube eigenaar moet hebben.Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 20:03:
[...]
Ik zou het niet doen. Super Monkey Ball is al best oud.
Verwijderd
Ik bedoel eigenlijk bewegende en die kan ik daar niet vinden.Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 19:28:
[...]
gewoon op images.google.com zoeken. Of op nitendo.nl of nintendo.com. En gamessites hebben ook altijd veel plaatjes.
Nightfire gisteren gespeeld: lelijk (ps2 versie) en onrealistisch (de mannetjes schieten gewoon door als je hun schiet
Super Mario Sunshine is trouwens 49.95 bij de v&d
die aanbieding van 4 halen 3 betalen kan ik nergens vinden in de v&d
klinkt het GC geluid ook wel een beetje op een 5.1 setje anders moet ik weer een dure DPL2 decoder kopen terijwl alle andere dingen 5.1 zijn (dvd xbox)??

Logitech® Z-640
This space is occupied
Nightfire op de PS2 is ook de slechtste versie vooral grafisch.TheEvilCuber schreef op 03 January 2003 @ 21:15:
Mario party gisteren gespeeld : simpel en verslavend (zoals SMB)
Nightfire gisteren gespeeld: lelijk (ps2 versie) en onrealistisch (de mannetjes schieten gewoon door als je hun schiet
klinkt het GC geluid ook wel een beetje op een 5.1 setje anders moet ik weer een dure DPL2 decoder kopen terijwl alle andere dingen 5.1 zijn (dvd xbox)??
[afbeelding]
Logitech® Z-640
SMB2 is als je SMB1 niet wilde hebben ofzo omdat je beetje twijfelde, het geld het echt waard, heel erg leuke minigames, en de single player (maar die kan je dus ook multiplayer spelen
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Ik heb een 5.1 setje van Altec Lansing......TheEvilCuber schreef op 03 januari 2003 @ 21:15:
Mario party gisteren gespeeld : simpel en verslavend (zoals SMB)
[afbeelding]
Logitech® Z-640

Hij doet het niet helemaal goed maar het is wel een stuk beter als me geluid uit me 10 jaar oude tv.
Dan zou evt die Logitech Z-680 wat zijn denk ik..want die kan ook DTS en Dolby Digital 5.1 toch? We hebben namelijk beneden een breedbeeld + dvd alleen het geluid gaat nog over de stereo. Is het geluid bij dvd's wel goed voor in een kleine woonkamer?
Verwijderd
Die maken de meeste zelf uit filmpjes enzo. Dus op internet zo zal je ze niet vinden.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 20:47:
[...]
Ik bedoel eigenlijk bewegende en die kan ik daar niet vinden.
en helpt die RBG kabel bij NFS:HP2 ??
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ik heb dus zelf sinds kort een JVC th-a75r die Dolby Pro Logic II ondersteund.RedruM schreef op 03 januari 2003 @ 23:00:
Hm..ff voor de duidelijkheid.. als je Dolby Pro Logic II wil moet je dus een decoder hebben daarvoor en het geluid gaat dan over 5 speakers? Niet over 2?
Dan zou evt die Logitech Z-680 wat zijn denk ik..want die kan ook DTS en Dolby Digital 5.1 toch? We hebben namelijk beneden een breedbeeld + dvd alleen het geluid gaat nog over de stereo. Is het geluid bij dvd's wel goed voor in een kleine woonkamer?
Kan ik hier mijn Gamecube zonder problemen met de normale tulp plugjes op aan sluiten om hier gebruik van te maken?
ik verveelde me net dus ik heb alvast een TS2 review:
Deze game is gemaakt door onder andere 5 mensen die ook aan Goldeneye hebben gewerkt. Maar dat hoef ik alle mensen die het eerste level van dit spel gespeeld hebben niet meer te vertellen, want dat is gewoon een grote ode aan GE.
Je begint namelijk in Siberië bij een stuwdam (net als bij GE). Je hebt dus al meteen vanaf level 1 door dat dit een speciaal spel is.
Wat ook iedereen weet die ooit een shooter op de console heeft gespeeld , is dat de controls vaak erg wennen zijn (zeker voor fanatieke pc gamers) dat geld natuurlijk ook hier weer, alhoewel het spel zo lekker speelt dat je na het eerste level meteen vertrouwd bent met de conrols. En als er dan toch iets niet naar je wens is kan je dat gewoon weer aanpassen.
Het enige minpuntje in de besturing is dat het richten niet erg handig gedaan is, de crosshair die verschijnt bij het richten centreert zichzelf constant waardoor het moeilijk is om bv. Te sniperen.
Dat is trouwens ook het enige echte probleem wat ik heb kunnen vinden, en wat ook meteen de game in mijn ogen toch net achter Perfect Dark plaatst
De stijl van de graphics zijn ook erg anders dan de meeste shooters, waar zij het realisme opzoeken, word er hier flink gestrooid met fantasievolle kleuren en maffe wezens. Het ziet er allemaal erg cartoony uit. En dat is weer iets wat de meeste mensen niet zal bekoren dat dan is het weer zogenaamd kiddy en dat moeten ze niet hebben.
Maar ja, de graphics zijn gewoon mooi scherp, met een mooie hoge en constante framerate, maar die toch echt niet het uiterste uit de GameCube perst en dat blijft toch wel jammer.
Xtra’s, tja hier kan ik wel 10 pagina’s over schijven maar daar heb ik geen zin in natuurlijk. Er is gewoon ZO FOCKING VEEL te unlocken voor in de multiplayer zo zijn er in totaal 100 characters te halen samen met veel leuke gamemodes (noem ze op en ze zijn er) levels en leuke cheats
Hoe, wat, en waar, moet je maar gewoon ontdekken want het is gewoon verschrikkelijk veel
De replay lijkt me nu dus wel meteen duidelijk, alhoewel de singleplayer erg leuk maar wel wat kort is, is dit de nieuwe multiplayer game die eindelijk Melee uit mijn cube heeft verdreven.
Dus ff op een rijtje:
Plus:
-Co-op
-Super multiplayer (max 10 bots!)
-Veel unlockables
-super framerate (meestal 60fps)
-eigen levels bouwen
-10 singleplayer levels door verschillende tijdszones (van het wilde westen tot NEO-tokio)
-Sfeer!!!
Min:
-Richten moeilijk door een soort auto-centre
-graphics persen je cube echt niet uit
X-factor: dit is eigenelijk gewoon sfeer of verslavings gehalte, deze is bij SMB bv hoog en bij AUF laag
|| Graphics 8 || gameplay 9 ||replay 10 || X-factor 10 || eindcijfer (geen gemiddelde) 9.5
[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 04-01-2003 01:12 ]
This space is occupied
die rgb-kabel werkt onafhankelijk van het spel hoor...Yohann!s schreef op 04 januari 2003 @ 00:33:
iemand nog goed kope games gespot ? (new natuurlijk)
en helpt die RBG kabel bij NFS:HP2 ??
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
leuk dat sterren sparen
wil zelf toch maares kijken voor een ntsc cube, word dat wachten iedere keer echt zat

en wat was die site voor 2e hands nintendo's verkopen ookal weer ?
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=271
Wel wat ik er van verwacht had, een erg middelmatig spel.
Verwijderd
www.marktplaats.nlkaspur schreef op 04 januari 2003 @ 07:43:
Wat is een beetje goede prijs voor: GC black (pal), 2x controller, 59block memorycard, sms, ssbm, ssx, xg3, smb, re, sss, waverace, star wars:rl2
wil zelf toch maares kijken voor een ntsc cube, word dat wachten iedere keer echt zat
en wat was die site voor 2e hands nintendo's verkopen ookal weer ?
Verwijderd
Met de volgende spellen: SMB3,ZELDA 1 ,tiny toons , nintendo worldcup soccer , mario1+duckhunt+zapper
Heerlijk die nostalgie meteen maar aan zelda begonnen......

This space is occupied
Verwijderd
schieten met die zapper rulez.Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 10:33:
Yess sinds gister de trotse bezitter van een NES![]()
Met de volgende spellen: SMB3,ZELDA 1 ,tiny toons , nintendo worldcup soccer , mario1+duckhunt+zapperen kirby's dreamland.
Heerlijk die nostalgie meteen maar aan zelda begonnen......
daFubar schreef op 03 January 2003 @ 13:25:
ik denk dat ik toch maar eensch smuggler's run ga huren...
Wat betekenen "grijze" shines? Ik heb nu in een bepaald veld (dat veld waar je komt als je vanaf het strand in de "warp" onder het monument springt) dat je een grot ingaat, daar een stukje moet rennen/springen en daar een shine kunt pakken. Maar die is grijs. En als ik 'm gepakt heb, kom ik weer op Delfino Island, om vervolgens weer in het zelfde level te komen als ik van dezelfde warp gebruik maak. Vergeet ik dan iets? Moet ik eerst wat anders doen?
Oh, tweede vraagje zelfs. Pas kwam ik voor 't eerst een nieuw "koppelstuk" voor die waterfles tegen, de raket. Toen ik die pakte koos ik voor save&continue. Volgende dag toen ik met die savegame verder ging was m'n raket dus wel mooi pleitte. Hoort dat?
Verwijderd
Vraag 1: volgens mij betekend het dan dat je die shine al gepakt hebt. Je kan als je de warp in gaat kiezen welke shine je wilt gaan pakken door links en rechts te drukken.spaceboy schreef op 04 januari 2003 @ 11:15:
He nog 's effe een vraagje. Ik ben ondertussen (MET rgb-kabel, zelfs Mario is veel mooier!)weer druk verder gegaan met Mario Sunshine. Heb nu 15 shines ofzo.
Wat betekenen "grijze" shines? Ik heb nu in een bepaald veld (dat veld waar je komt als je vanaf het strand in de "warp" onder het monument springt) dat je een grot ingaat, daar een stukje moet rennen/springen en daar een shine kunt pakken. Maar die is grijs. En als ik 'm gepakt heb, kom ik weer op Delfino Island, om vervolgens weer in het zelfde level te komen als ik van dezelfde warp gebruik maak. Vergeet ik dan iets? Moet ik eerst wat anders doen?
Oh, tweede vraagje zelfs. Pas kwam ik voor 't eerst een nieuw "koppelstuk" voor die waterfles tegen, de raket. Toen ik die pakte koos ik voor save&continue. Volgende dag toen ik met die savegame verder ging was m'n raket dus wel mooi pleitte. Hoort dat?
Vraag 2: Ja de raket gaat weg.. de standaard "uitrusting" komt dan gewoon terug. Dus de spuit en hover. je kan dus niet met raket blijven
Verwijderd
Hoe weet je dat nou weer? Heb je bounty hunter al eens gespeeld? En rogue leader 2 bestaat btw nietTheEvilCuber schreef op 04 January 2003 @ 11:03:
Toch blijft bounty hunter het beste starwars spel. in Ieder geval 10x beter dan datRougue leader 2
Ik heb anders best veel plezier gehad aan rogue leader. En het beste star wars spel vind ik nog altijd x-wing vs tie-fighter.
Maar de raket nozzle is dan wel unlocked in elk level. Dus je kan m overal zo oppakken.Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 11:45:
[...]
Vraag 2: Ja de raket gaat weg.. de standaard "uitrusting" komt dan gewoon terug. Dus de spuit en hover. je kan dus niet met raket blijven
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 13:23 ]
net eerste eindbaas verslagen
zelda rules
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
hmm ik ben ook een racegame fanaat... maar alle racegames op de cube zuigenReiko schreef op 04 January 2003 @ 15:15:
Ik zou graag een nieuw GameCube spel kopen, een racegame. Ik weet niet goed welke ik moet kiezen, welke zijn de betere racespellen op de GameCube ? Welke zijn er allemaal te koop tegenwoordig ?
hetzelfde probleem was er al op de N64
maar nu vroeg ik mij af wanneer Soul Calibur 2 er op uitkomt..... ik kan namelijk geen fantsoenlijke releasedatum vinden
Hmm.... over vraag 1. Die shine heb ik inderdaad al gepakt, want ik mag in die grot zelfs m'n waterzak meenemen (die normaal gesproken altijd wordt afgejat). Dat van die pijltjes wist ik nog niet, dat je een level kon kiezen, maar ik heb in het betreffende level nog maar 4 shines. Het heet de revenge of Petey Piranha ofzo. Vaag... Misschien moet ik eerst in elke "world" 4 levels halen?Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 11:45:
[...]
Vraag 1: volgens mij betekend het dan dat je die shine al gepakt hebt. Je kan als je de warp in gaat kiezen welke shine je wilt gaan pakken door links en rechts te drukken.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Burnout scheen wel aardig te zijn (review op IGN.com meen ik), op de PS2 is het iig de titel die ik zeker nog wil (deel 2 dan). Verder heb je nog NFS:HP2, die vond ik op de PC wel ok, maar om daar 55 euro voor neer te tellen gaat wat te ver imho, zo goed was tie niet.Reiko schreef op 04 januari 2003 @ 15:15:
Ik zou graag een nieuw GameCube spel kopen, een racegame. Ik weet niet goed welke ik moet kiezen, welke zijn de betere racespellen op de GameCube ? Welke zijn er allemaal te koop tegenwoordig ?
Smugglers Run is ook erg leuk.. bevat ook vele race trajecten. En dat is dan nog niet eens het hoofd spel..TAG_Speedy schreef op 04 January 2003 @ 16:12:
[...]
Burnout scheen wel aardig te zijn (review op IGN.com meen ik), op de PS2 is het iig de titel die ik zeker nog wil (deel 2 dan). Verder heb je nog NFS:HP2, die vond ik op de PC wel ok, maar om daar 55 euro voor neer te tellen gaat wat te ver imho, zo goed was tie niet.
Gefeliciteerd.Thelema schreef op 04 januari 2003 @ 15:34:
ik heb dus net een Gamecube aangeschaft (met Mario Sunshine en Eternal Darkness)...
die is er ook nog niet... volgens mij ligt de datum nu ergenst bij november 2003 of zo... Laat dit jaar in dit jaar iig.maar nu vroeg ik mij af wanneer Soul Calibur 2 er op uitkomt..... ik kan namelijk geen fantsoenlijke releasedatum vinden
Heb je al gesprongen (butt stomp) op die grote rode knop/halve bal in 't begin v/h puzzel level.spaceboy schreef op 04 January 2003 @ 15:50:
Die shine heb ik inderdaad al gepakt, want ik mag in die grot zelfs m'n waterzak meenemen (die normaal gesproken altijd wordt afgejat).
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
Nou je kan shines halen doormiddel van yoshispaceboy schreef op 04 January 2003 @ 16:55:
En nog 's wat, ik heb net voor 't eerst Yoshi ontmoet in Mario Sunshine. Heel aardig allemaal, maar heeft het ook nog nut? Ziet er allemaal leuk uit, maar ik wil shines, geen dino's!
Verwijderd
lachenPhusebox schreef op 03 januari 2003 @ 18:04:
argh tis toch wel erg triest met me

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Nog niet zal effe de releasedatum opzoeken.robertos schreef op 04 januari 2003 @ 18:44:
ehm weet iemand of The Two Towers voor gamecube verkrijgbaar hier is in Nederland? Want overal waar ik gekeken heb, hebben ze hem niet.
edit: kan er nog geen vinden zal wel begin dit jaar zijn aangezien hij nu ong in de US is uitgekomen.
[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 04-01-2003 18:51 ]
ik denk dat mijn geld voorlopig naar microsoft gaat... racing evoluzione en misschien toejam & earl
Metroid, Zelda, FF, Resident Evil, Winning Eleven, 1080 om maar ff iets op te noemen.Phusebox schreef op 04 January 2003 @ 19:16:
hmm welk spel gaat er uberhaupt komen voor de cube dat de moeite waard is...?
ik denk dat mijn geld voorlopig naar microsoft gaat... racing evoluzione en misschien toejam & earl
Hoe weet je of Racing Evoluzione goed is? En T&E krijgt maar een 6.3 op IGN.
Ow shit. DAT is 't!Delirium2001 schreef op 04 januari 2003 @ 17:06:
[...]
Heb je al gesprongen (butt stomp) op die grote rode knop/halve bal in 't begin v/h puzzel level.
Maar nu zitten er ook memory karts bij de gamecube hoe moet ik dat precies zien en dan voornamelijk in de hoeveelheid dat je nodig hebt voor een spel. Dus wie kan mij dat uitleggen heb je die dingen altijd nodig of alleen als je iets wil opslaan ? En wat kosten die dingen zo ongeveer en welke groottes heb je allemaal.
Ook heb ik op mijn kamer een oude TV staan laten we zeggen een jaar of 8 is die nog te gebruiken voor deze cube of zijn de aansluitingen meer voor de nieuwere TV's. Er zit een aansluiting voor tv-kabel en nog een aansluiting met rood/wit/geel + een witte audio.
Alvast bedankt voor de reacties
Die memorycards heb je van nintendo in 2 grotes (59 blocks - 22 euro / 251 blocks -30 euro, bij het sunshine pack zit de kleine). Mario Sunshine neemt 7 blocks, verder heb ik er geen spellen bij dus kan het helaas niet zeggen, maar het staat achterop de dozen van de games.
Die rood/wit/gele aansluiting kan je je cube op aansluiten. Die kabel zit er ook bij. Zelfs hele antieke tv's kan je nog gebruiken, maar daarvoor moet je een RF switch bij kopen (die op de antenne gaat), maar in jouw geval volstaat de standaard scartkabel.
[ Voor 40% gewijzigd door Speedy op 04-01-2003 19:47 ]
Je hebt van Nintendo zelf 2 officiële memorycards namelijk:
De 59 blocks memorycard en de 251 blocks memorycard.
De naam zegt het al op de 251 blocks memorycard kun je VEEL meer opslaan. Je kunt het beste officiële memorycards kopen aangezien de andere 3th party memcards nog wel eens opeens corrupte data willen geven waardoor je in 1x alles kwijt bent.
Verwijderd
Ik heb een 5.1 setje op aangesloten...RedruM schreef op 04 januari 2003 @ 18:09:
Zijn hier al mensen die Dolby Prologic II gebruiken of in ieder geval iets anders dan de TV speakers?
Maar hij doet het niet goed maar het is duidelijk wel beter als dat geluid wat er normaal uitkomt.
Elke keer als hier iemand komt gamen zeggen ze: Jij hebt trak geluid.
Als je DPL2 hoort dan wil je niks anders meer
Verwijderd
ik heb zelf mijn cube op de stereo aangesloten van mijn pa en ma (dolby surround). Kep gewoon de rode en witte tulp-stekkertjes verlengd en aangesloten op de stereo. En dan gewoon spelen met stereo op aux. Daarom neem ik ook niet zo'n scart-kabel gebeuren dat het beeld mooier maakt, want dan zit ik weer met dat klote kwaliteit geluid.RedruM schreef op 04 January 2003 @ 18:09:
Zijn hier al mensen die Dolby Prologic II gebruiken of in ieder geval iets anders dan de TV speakers?
Verwijderd
SweetElroy schreef op 04 januari 2003 @ 20:51:
Ik gebruik ook een 5.1 setje met Dolby Pro Logic 2.
Als je DPL2 hoort dan wil je niks anders meer
Jij had toch die mooie Logitech?
Tenminste, had wat pics gezien van jou (heel mooie) game plek
Die set is misschien ook wel wat voor hier.. aangezien beneden breedbeeld + pioneer dvd is..
Die set kan dan voor gc Dolby Pro Logic geven en voor dvd DTS en Dolby Digital ?
Maar klinkt het geluid voor DVD wel een beetje in een (kleine) huiskamer of moet je dan toch al overgaan op de grotere speakers? Nu is de dvd aangesloten op stereo minisetje

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
RTX Red Rock screens
En aangezien hier mensen net een Cube hebben, in de aanbieding:
- Star Wars Rogue leader rogue squadron 2 voor €32,- (incl. verzendk.)
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
Harvest Moon word kewlBloodKnight schreef op 04 januari 2003 @ 22:03:
Harvest Moon screens
RTX Red Rock screens
En aangezien hier mensen net een Cube hebben, in de aanbieding:
- Star Wars Rogue leader rogue squadron 2 voor €32,- (incl. verzendk.)
[ Voor 93% gewijzigd door Speedy op 04-01-2003 22:16 ]
Verwijderd
Ik gebruik vaak mijn vader zijn hifi apparatuur, en ik moet zeggen dat het een genot is om te spelen, behalve dan Resident Evil, das echt super engRedruM schreef op 04 januari 2003 @ 18:09:

Maar wat wil je precies weten?
Tony hawk 3 : 25€
Smugglers run: warzones: 30€
free record shop:
crazy taxy: 30€
Xtreme g3 40€
V&d:
mario sunshine 50€
This space is occupied
Of het de speelervaring aanzienlijk verbeterdVerwijderd schreef op 04 January 2003 @ 22:20:
[...]
Ik gebruik vaak mijn vader zijn hifi apparatuur, en ik moet zeggen dat het een genot is om te spelen, behalve dan Resident Evil, das echt super eng![]()
Maar wat wil je precies weten?
Ik gebruik momenteel het mono geluid van een oude 55 CM Philips tv en dat geluid is niet echt geweldig..
Maar een goede stereo kan dus al voor een verbetering zorgen... maar Dolby Pro Logic lijkt me helemaal goed dan
Verwijderd
bij welke winkel zijn die bovenste 2 zo goedkoop?TheEvilCuber schreef op 04 January 2003 @ 22:20:
er zijn nu een aantal goedkoperen games:
free record shop:
Xtreme g3 40€
V&d:
mario sunshine 50€
Bartje Smit volgens mij.Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 23:00:
[...]
bij welke winkel zijn die bovenste 2 zo goedkoop?
Verwijderd
Beste racegame tot nu toe op GC is Waverace, imho dan hè! Totdat natuurlijk 1080 en Racing Evoluzione komtPhusebox schreef op 04 januari 2003 @ 15:28:
[...]
hmm ik ben ook een racegame fanaat... maar alle racegames op de cube zuigen
hetzelfde probleem was er al op de N64
Helemaal gelijk, Rogue Leader was/is gewoon een fantastisch spel. X-wing vs Tie Fighter is idd een van de beste starwars titels maar Jedi Knight - Dark Forces mag er ook wel zijn. Ik heb aan beide flink wat dagen aan verloren--------------------------------------------------------------------------------
TheEvilCuber schreef op 04 January 2003 @ 11:03:
Toch blijft bounty hunter het beste starwars spel. in Ieder geval 10x beter dan dat Rougue leader 2
--------------------------------------------------------------------------------
Hoe weet je dat nou weer? Heb je bounty hunter al eens gespeeld? En rogue leader 2 bestaat btw niet
Ik heb anders best veel plezier gehad aan rogue leader. En het beste star wars spel vind ik nog altijd x-wing vs tie-fighter.
Check voor de gein dit topic, en be Amazed. Dat word zeker een van De auto Race games van het jaar.Fred_Perry schreef op 04 January 2003 @ 19:26:
[...]
Metroid, Zelda, FF, Resident Evil, Winning Eleven, 1080 om maar ff iets op te noemen.
Hoe weet je of Racing Evoluzione goed is? En T&E krijgt maar een 6.3 op IGN.
NFS:HP2 --> erg goede race game hoor, zeker wel je geld waard.
(smugglers run 2:warzones ook
en weet iemand of Shrek beetje leuke game is ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ik heb mijn Cube dus aan een JVC hangen die Dolby Pro Logic II ondersteund. maar ben er zelf nog niet helemaal uit of dat ik alles goed heb aangesloten en heb ingesteld.RedruM schreef op 04 januari 2003 @ 22:56:
[...]
Of het de speelervaring aanzienlijk verbeterd
Ik gebruik momenteel het mono geluid van een oude 55 CM Philips tv en dat geluid is niet echt geweldig..
Maar een goede stereo kan dus al voor een verbetering zorgen... maar Dolby Pro Logic lijkt me helemaal goed dan
Welke spellen ondersteunen Pro Logic II en kan ik dus gebruiken om te testen of het allemaal goed werkt?
[kortste reply ooit van mij]NIET KOPEN!![/kortste reply ooit van mij]Yohann!s schreef op 04 januari 2003 @ 23:25:
en weet iemand of Shrek beetje leuke game is ?
Kijk zelf maar => http://cube.ign.com/articles/377/377110p1.html
[ Voor 14% gewijzigd door Delirium2001 op 05-01-2003 00:47 . Reden: toch iets langer gemaakt ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
euhh Mario, Eternal Darkness gebruiken zeker DPL2 ook SW: RS2 gebruikt DPL2.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 00:02:
[...]
Ik heb mijn Cube dus aan een JVC hangen die Dolby Pro Logic II ondersteund. maar ben er zelf nog niet helemaal uit of dat ik alles goed heb aangesloten en heb ingesteld.
Welke spellen ondersteunen Pro Logic II en kan ik dus gebruiken om te testen of het allemaal goed werkt?
Verwijderd
JA HALLO!!! Dan ken je em toch beter ergens heel goedkoop aanschaffen. Of nog beter, gewoon wachten op SMB2.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 20:14:
[...]
Wat boeit het nou of smb oud is. Het is een superspel, wat IMO iedere gamecube eigenaar moet hebben.
Verwijderd
Kewl, ik weer een keer bij jou langskomen en checken hoe het allemaal klinkt.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 00:02:
[...]
Ik heb mijn Cube dus aan een JVC hangen die Dolby Pro Logic II ondersteund. maar ben er zelf nog niet helemaal uit of dat ik alles goed heb aangesloten en heb ingesteld.
Kijk, PGR zag er voor die tijd ook geweldig uit... maar het is gewoon GEEN GT. Al ziet het er nog zo vet uit... je moet het gewoon eerst kunnen spelen en dan kun je het pas beoordelen. Ik denk dat Evoluzione dezelde "hype" veroorzaakt als blinx en dan gewoon enorm zal teleurstellen.Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 23:25:
Check voor de gein dit topic, en be Amazed. Dat word zeker een van De auto Race games van het jaar.
Verwijderd
Over racen gesproken.....word het niet weer eens tijd voor een WaveRace competitie?
Maar dat racing evoluzione komt dus op de NGC ?? ... dat is dan wel weer iets waar ik erg naar uitkijk, ook al is hij half zo goed als GT3 dan nog heb je een fijne racegame erbij. Laat maar komen
Op play.com zie ik nu net Pikmin en Star Wars Rogue Squadron voor 17,99 pond, das nog geen 30 euro! Hmm, Star Wars maar eens bestellen dan!
Huh, ik dacht dat dat Mary Kate & Ashley Sweet 16 spel een grap was? Maar bij Play kun je em pre-orderen Sweet 16
Vaag zeg...
[ Voor 58% gewijzigd door jOzh op 05-01-2003 10:09 ]
Grab shell dude!
Verwijderd
Mooi, heb Mario en Eternal Darkness. Zal die eens uitgebreid gaan testen hoe het klinktschnumi schreef op 05 January 2003 @ 00:41:
[...]
euhh Mario, Eternal Darkness gebruiken zeker DPL2 ook SW: RS2 gebruikt DPL2.
Is prima, zeg maar wanneer. Vanaf Donderdag heb ik drie weken het huis voor mezelf, kunnen we mijn set eens uitgebreid gaan testenVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 02:13:
[...]
Kewl, ik weer een keer bij jou langskomen en checken hoe het allemaal klinkt.
Ik heb nu ook Mario Party voor de Cube, dus misschien heeft Patjak ook zin om mee te komen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 11:03 ]
Verwijderd
Het zijn tijdelijk acties, maar telkens komen ze weer met nieuwe spullen.TAG_Speedy schreef op 05 januari 2003 @ 11:03:
Trouwens van die VIP codes, heeft dat nog zin om je daarvoor aan te melden? Voor een paar domme screensavers doen we het niet natuurlijk, maar weet iemand of er nog games/hardware komt? Die GBA haal ik never nooit (en heb er al), maar een controller of een game moet nog wel te doen zijn mits je de tijd ervoor krijgt. Of was dat een eenmalige actie?
Heb nu bijna een Gameboy Advance bij elkaar. nog iets van 1500 punten. Moet te doen zijn. En anders wacht ik wel op een volgende actie

This space is occupied
Het KON altijd bij www.futuremax.nl en www.psxshop.nl, maar sinds die lawsuit van Lik-Sang lijken ze wel van de aardbodem verdwenen. Ik ben blij dat ik 'r van voor die tijd eentje (256mb) heb kunnen fixen. Als je een goed bod doet...TheEvilCuber schreef op 05 January 2003 @ 11:20:
weten jullie waar je zon FLash linker voor je advance in nederland kan kopen, ik wil eigenlijk best bij gamegizmo kopen maar ik heb geen CC
Trouwens, nog een Mario-vraagje. Hoeveel shines ZIJN er eigenlijk? En nog 's wat, toen ik voor 't eerst Yoshi tegenkwam kreeg je even een filmpje dat er ergens een shine zou zijn die je met Yoshi kon pakken. (net als in dat kerkje die je met de booster kon pakken) Waar was dat?
Verwijderd
Ik ben ze vandeweek nog bij GSMoutlet.nl tegengekomen.TheEvilCuber schreef op 05 January 2003 @ 11:20:
weten jullie waar je zon FLash linker voor je advance in nederland kan kopen, ik wil eigenlijk best bij gamegizmo kopen maar ik heb geen CC
Hier is een linkje naar GSMoutlet.
En hier is een directe link.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 11:47 ]
Ah dan registreer ik me ff, je weet maar nooit waar ik gratis nog is aan zal komenVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 11:05:
[...]
Het zijn tijdelijk acties, maar telkens komen ze weer met nieuwe spullen.
Heb nu bijna een Gameboy Advance bij elkaar. nog iets van 1500 punten. Moet te doen zijn. En anders wacht ik wel op een volgende actie
En 6000 punten met alleen 1st party games? Netjes, of heb je ook code's van anderen gekregen? Is er toevallig ergens een lijstje waarbij je ze krijgt (weet van die 3 game - 500 punten actie maar verder niet)
[ Voor 21% gewijzigd door Speedy op 05-01-2003 11:47 ]
Eww die heeft maar een 64mbit cartridge.Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 11:46:
[...]
Ik ben ze vandeweek nog bij GSMoutlet.nl tegengekomen.
Hier is een linkje naar GSMoutlet.
En [url=http://www.gsmoutlet.nl/flash.html]hier[/url is een directe link.
True true, maar daar gaat dus maar 1 game op?
Verwijderd
Dat is waar, of twee hele kleintjes
Maar deze is in ieder geval in Nederland te koop zonder CC.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 12:05 ]
Mortal Kombat DA past er niet op.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 12:05:
[...]
Dat is waar, of twee hele kleintjes
Maar deze is in ieder geval in Nederland te koop zonder CC.
(en werkt trouwens wel op emulator maar niet op de gba zelf bij mij)
Kopen die hap... Het kan nooit een miskoop zijn. zeker niet als het voor de helft van de prijs is...TheEvilCuber schreef op 04 January 2003 @ 22:20:
er zijn nu een aantal goedkoperen games:
free record shop:
Xtreme g3 40€
V&d:
mario sunshine 50€
wie dacht je is de Bart Smit aan het bewerken om Smugglers Run goedkoper te maken..jOzh schreef op 05 January 2003 @ 10:03:
Smugglers run maar 30 euro, das misschien wel interessant dan... Rare Gast, kan jij me niet sponsoren, aangezien jij iedereen aan smugglers run wil krijgen
[ Voor 33% gewijzigd door RareGast op 05-01-2003 12:52 ]
komt dat spel echt ook op de GC???TAG_Speedy schreef op 05 januari 2003 @ 09:56:
GT (ik neem aan Gran Turismo) is imho meer dan hype, het is een game die gewoon garant staat voor Gameplay met de hoofdletter G en de hype waard maakt. Er waren zoveel games die het beter zouden kunnen maar nog geen een is er in de buurt gekomen buiten de graphics en een krat vol auto's.
Maar dat racing evoluzione komt dus op de NGC ?? ... dat is dan wel weer iets waar ik erg naar uitkijk, ook al is hij half zo goed als GT3 dan nog heb je een fijne racegame erbij. Laat maar komen
[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 05-01-2003 13:16 ]
Dit topic is gesloten.