Ik vroeg me eigenlijk iets af over de nieuwe Zelda. Ik heb al een aantal reviews half gelezen zonder teveel spoilers maar ik heb tot nu toe nog geen vergelijking gezien met Zelda:Oot. Is de nieuwe zelda kwa omvang groter dan Zelda:Oot ? Ik ben ongeveer 2 maanden zoet geweest met Zelda:Oot en ik ben benieuwt hoe dat met de Wind Waker zal gaan.
Verwijderd
Zelda OOT werd in 6 uur uitgespeeld en ik dacht Zelda Wind Waker in 10 uur (snelste tijd). De omvang van Zelda Wind waker zou dan ongeveer op 40 uur uitkomen als je hem op normale snelheid uitspeeld. Langer dus dan Zelda OOT.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 15:42 ]
Verwijderd
En wat leren we hiervan. Altijd kleine wilde neefjes met de wavebird laten spelen.Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 14:37:
eergister was mijn ma jarig, toen kwam ook mijn kleine neefje op bezoek. We gingen samen ff medal of honour frontline op mijn cube spelen (hij mocht steeds schieten). Hij is een beetje wild, hij sprong van mijn bed af, maar het snoer van de controller bleef haken. Beng cube pleurt van tafel op bed, disc klepje gaat open, controllers er half uit, beeld doet raar ;'(. Mijn cube doet het nog wel maar toch... Ik ben altijd zo zeinig op hem (netjes handen wassen voor het cuben en af en toe met stofdoek mijn cube schoonmaken. Echt wel klote, maar hij doet het gelukkig nog wel.
Hey gelukkig nieuwjaar gasten!
En ik ben gisteravond niet verslagen (we hadden m'n Gamecube neergezet) met SSBM.
En ik ben gisteravond niet verslagen (we hadden m'n Gamecube neergezet) met SSBM.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Gelukkig viel hij op je bed als hij op de grond was gevallen was het denk ik anders afgelopen.Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 14:37:
eergister was mijn ma jarig, toen kwam ook mijn kleine neefje op bezoek. We gingen samen ff medal of honour frontline op mijn cube spelen (hij mocht steeds schieten). Hij is een beetje wild, hij sprong van mijn bed af, maar het snoer van de controller bleef haken. Beng cube pleurt van tafel op bed, disc klepje gaat open, controllers er half uit, beeld doet raar ;'(. Mijn cube doet het nog wel maar toch... Ik ben altijd zo zeinig op hem (netjes handen wassen voor het cuben en af en toe met stofdoek mijn cube schoonmaken. Echt wel klote, maar hij doet het gelukkig nog wel.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Het beeld blijft hangen als het disk klepje open gaat.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 14:37:
Ik doe em steeds open als ik wil reseten....
Maar als je cube op je bed valt is het niet zo erg.
Ik heb m'n cube altijd op de grond staan en dicht bij de stoelen zodat de controllers er niet zo snel uit gaan.
weet iemand wanneer die gba zelda hier uitkomt?? ik heb al een beetje gezocht maar ik kan niks vinden..
ik heb vandaag weer SSBM gespeeld en ben weer helemaal verslaafd, en ik heb nu een trophy die veel mensen volgends mij nog niet hebben: mr resetto (ofzoiets) hij kmt volgends mij uit animal crossing (die stijl een beetje)
ik kreeg hem toen ik 8 mannetjes heb gekild in de crual melee mode (super moeilijk)
ik heb vandaag weer SSBM gespeeld en ben weer helemaal verslaafd, en ik heb nu een trophy die veel mensen volgends mij nog niet hebben: mr resetto (ofzoiets) hij kmt volgends mij uit animal crossing (die stijl een beetje)
ik kreeg hem toen ik 8 mannetjes heb gekild in de crual melee mode (super moeilijk)
This space is occupied
Crap, die heb ik inderdaad niet. Hoeveel trophies heb je? Ik zit op de 124 ofzo. Maar ik ben dan ook nog niet echt vergevorderd, nog twee characters gelockt.TheEvilCuber schreef op 01 januari 2003 @ 20:27:
weet iemand wanneer die gba zelda hier uitkomt?? ik heb al een beetje gezocht maar ik kan niks vinden..
Trouwens, die Zelda (link to the past en four swords) heb ik al een paar weken op m'n gba. Maar goed, dat telt misschien niet omdat 't met een flashkaart is. Is trouwens 't enige gba-spel wat ik nog af en toe speel. Erg gaaf.
[ Voor 15% gewijzigd door spaceboy op 01-01-2003 20:50 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zo daFubar, dus jij bent in de blue geweest. Ik had je eigenlijk wel verwacht in de sporthal in Ambacht. Was wel een cool feest.
Beste wensen allemaal trouwens nog!
Mr. Resetti krijg je inderdaad bij het killen van 5 mannetjes in Cruel Melee Mode. Ik vond het wel meevallen eerlijk gezegd. Gewoon Kirby gebruiken en je telkens als rots laten vallen.ik heb vandaag weer SSBM gespeeld en ben weer helemaal verslaafd, en ik heb nu een trophy die veel mensen volgends mij nog niet hebben: mr resetto (ofzoiets) hij kmt volgends mij uit animal crossing (die stijl een beetje)
Beste wensen allemaal trouwens nog!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Rond Februari komt ie hier uit, maar je kan em ook al kopen bij Dimensionplus (USA import)weet iemand wanneer die gba zelda hier uitkomt?? ik heb al een beetje gezocht maar ik kan niks vinden..
www.dimensionplus.com
Dat van SMS is idd nep dat van MP is wel waar.Hidde schreef op 01 January 2003 @ 21:28:
Spaceboy>> Er zijn 290 trophies.
Vind het wel jammer, een paar maanden geleden was er een nieuwsbericht op Cubezone dat er een nieuw trophie op SSBM kwam als je een SMS savefile op je Memorycard had.
Zelfde gold voor Metroid Prime.
Maar nee, dat blijkt dus nep te zijn.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Weet iemand wanneer die SuperGameboyAdvance (oid) uit komt zodat je GBA games op je GC kan spelen? En hoeveel gaat die kosten?
[ Voor 13% gewijzigd door RedruM op 01-01-2003 21:42 ]
dat ding heet de GBA player.
Ik denk zelf wel dit jaar midden/eind.
Aha.. onze visionair is weer bezig...GolbeZeromus schreef op 31 December 2002 @ 19:15:
[...]
Maar als alle GBA's en Wavebirds op zijn gaan ze gratis NTSC Cubes weggeven met bijbehorende spellen als Metroid Prime 2, Zelda 128 Part 2 (tentative title), Kid Icarus Prime en Punch Prime. Heb je geen NTSC compatible TV, dan krijg je die erbij voor slechts 100 sterren.
Dank u... dank u.. maar de vraag is of je het ook gaat kopen.. ik heb op het moment geen digitale camera om de actie vast te leggen. Het is dus moeilijk om het te visualiseren. Maar als ik eens zin heb..Zullen we met zijn allen eens reviews gaan schrijven voor de GC. Dat idee besprong mij gisteren toen RareGast weer Smugglers Run zat op te hemelen.
Ik dus smugglers run. Aangezien ik de enige ben die het spel heb...Toen ds daarna ook nog eens een SFA review plantte wist ik het zeker. Wij moeten reviews gaan schrijven. Ik eigen alvast de SSBM review op![]()
Ennuh, komen er nog leuke middeleeuwse RPG's voor de GC?
Beetje 't Diablo idee met eventueel iets meer denk elementen
iemand????RareGast schreef op 30 december 2002 @ 21:39:
ff een vraagje.. Weet iemand van jullie waar je een "gamebit" schroeverdraaier kunt kopen in de buurt van Rotterdam. Het liefst in het Alexandrium, omdat ik daar bijna in woon. Een vriend van mij heeft een GBA en wil een afterburner in bouwen. BVD.

Prutser.. heb je er toch een gekocht.. alleen is dat Need for speed niet zo erg leuk... Mijn broertje heeft het ook... Maar nu is je geld weer op... das weer minder.. Maar je hoort er nu weer bij...Yohann!s schreef op 31 December 2002 @ 14:38:
jah...
ik heb een GAMECUBE !!!!!!!!!
240 euro, bartsmit + need for speed erbij (black)
vond ik wel leuk dealtje
--- ikke is erg trots ---
maar nu ga ik weer verder rossen op me GC, lat0rz !!
[ Voor 43% gewijzigd door RareGast op 01-01-2003 22:05 ]
Hm wanneer zullen er voor het eerst launchgames worden afgeprijsd? Bij de GBA duurde dat meer dan een jaar geloof ik :\
need for speed, is erg cool hoor (zker als je maar 1 game hebt
)
en smugglers run, is erg cool jah
bij NFS: HP2, zie je dan veel verschil met of zonder RGB kabel (of hoe zo'n ding ook heet) en die frame-drops ?? --> nog nix van gemorken

en smugglers run, is erg cool jah
bij NFS: HP2, zie je dan veel verschil met of zonder RGB kabel (of hoe zo'n ding ook heet) en die frame-drops ?? --> nog nix van gemorken
[ Voor 42% gewijzigd door Dutchie! op 02-01-2003 00:11 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Hoe lang gaat mario kart duren? zeker nog wel meer dan een jaar
want die MOET ik hebben
net als fzero trouwens...
Nou, ik ga mijn vraag gewoon hier neer gooien, aangezien het niet te doen is om 10000+ replies (letterlijk) door te gaan lezen 
Ik lees in het begin van dit topic:
Zit je dan ook niet met het conflict NTSC<>PAL (inclusief aansluitingen) ?
En is er nog iets bijzonders aan dat 'pakket'? Is het bijvoorbeeld goedkoper dan hier, of gaat het alleen maar om die andere kleur?
Ik wil ook een gamecube gaan kopen, maar als ik hem in het buitenland ergens goedkoper kan krijgen, in een mooiere kleur, doe ik dat wel. Moet wel tegenover staan dat de boel wel een beetje goed aan te sluiten is.

Ik lees in het begin van dit topic:
Volgens mij is dat de US versie van de gamecube, maar kun je dan nog wel games spelen die in europa uitkomen, of moet je dan per see al je games online bestellen? (de US versie dus). En zou daar dan ook iets van een converter voor uitkomen?Hier een paar shops waar je de cube vandaan kan halen, de beste optie is GoblinDirect, en dan met name de systemsavers, ben je ongeveer €300 keijt voor een Platinum Cube, een spel, memcard en stepdownconverter. Is een UK shop dus geen importkosten.
Zit je dan ook niet met het conflict NTSC<>PAL (inclusief aansluitingen) ?
En is er nog iets bijzonders aan dat 'pakket'? Is het bijvoorbeeld goedkoper dan hier, of gaat het alleen maar om die andere kleur?
Ik wil ook een gamecube gaan kopen, maar als ik hem in het buitenland ergens goedkoper kan krijgen, in een mooiere kleur, doe ik dat wel. Moet wel tegenover staan dat de boel wel een beetje goed aan te sluiten is.
[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 02-01-2003 00:20 ]
Dat is idd de US versie, ging ook over importeren
, EU games werken daar dus niet op, enigste optie is dan idd importeren (goedkoopste is dvdboxoffice met zo'n €45 per spel incl. verzendkosten), maar dan moet je dus wel een Credit Card hebben.
Over de prijs van het pakket, dat is zeer goed geprijsd, ff een rekensommetje: In NL. kost de cube gem. €219, dan komt daar nog €60 voor een spel en €20 voor een memcard bij, bij elkaar dus €300, net zoveel als een import cube van goblindirect dus
(mariopack daar buiten gelaten, scheelt je €20 in EU voordeel
)
Voordeel van golbindirect is dat ze in de UK zitten en dus geen import kosten, haal je hem uit de States dan komt er nog zo'n 30% bij aan importkosten, plus dat je nog een power converter moet kopen, bij goblindirect krijg je die erbij.
Als je TV NTSC ondersteunt moet aansluiten geen enkel probleem zijn.
Over de prijs van het pakket, dat is zeer goed geprijsd, ff een rekensommetje: In NL. kost de cube gem. €219, dan komt daar nog €60 voor een spel en €20 voor een memcard bij, bij elkaar dus €300, net zoveel als een import cube van goblindirect dus
Voordeel van golbindirect is dat ze in de UK zitten en dus geen import kosten, haal je hem uit de States dan komt er nog zo'n 30% bij aan importkosten, plus dat je nog een power converter moet kopen, bij goblindirect krijg je die erbij.
Als je TV NTSC ondersteunt moet aansluiten geen enkel probleem zijn.
dat had natuurlijk ook gekund, maarja, iedereen ging naar de blue... wat moet je dan heGolbeZeromus schreef op 01 januari 2003 @ 20:53:
Zo daFubar, dus jij bent in de blue geweest. Ik had je eigenlijk wel verwacht in de sporthal in Ambacht. Was wel een cool feest.
een maatje van mij is altijd zijn samegames kwijt als hij zijn cube opendoet tijdens het spelen.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 20:14:
[...]
Het beeld blijft hangen als het disk klepje open gaat.
Ik doe em steeds open als ik wil reseten....
Maar als je cube op je bed valt is het niet zo erg.
Ik heb m'n cube altijd op de grond staan en dicht bij de stoelen zodat de controllers er niet zo snel uit gaan.
zo is hij al meerdere malen zijn ziekelijk hoge monkey target scores kwijtgeraakt.
Goede vraag, wilde ik namelijk ook weleens wetenRedruM schreef op 01 January 2003 @ 21:58:
Ennuh, komen er nog leuke middeleeuwse RPG's voor de GC?
Ik weet iig dat Baldur's Gate: Dark Alliance eraan komt (aanrader, ik heb 'm op de PS2), maar veel verder kom ik nu helaas niet
Verwijderd
Heeft ie dan een third-party memcard ofzo? Want als het een officiele zou zijn, dan zou ik er echt mee terug gaan. Ik gooi zovaak m'n gamecube open verwissel de disk.En dan restart ik m pas. Dat hoort gewoon te kunnnen. Misschien als je m open doet tijdens het saven, dat het dan misgaat. Maar anders kan ik me niet voorstellen.daFubar schreef op 02 januari 2003 @ 02:34:
een maatje van mij is altijd zijn samegames kwijt als hij zijn cube opendoet tijdens het spelen.
zo is hij al meerdere malen zijn ziekelijk hoge monkey target scores kwijtgeraakt.
Dat moet wel een 3d Party zijn, en ander moet je even de Nintendo lijn bellen, die zeggen wel wat je dan verder kan doen.
Als dat goed gaat moet je je Memorycard naar ze toesturen, zij testen je card, als het waar is wat je zegt krijg je direct een nieuwe, of wordt ie gerepareerd.
Als dat goed gaat moet je je Memorycard naar ze toesturen, zij testen je card, als het waar is wat je zegt krijg je direct een nieuwe, of wordt ie gerepareerd.
Verwijderd
nou ja het is goedkoper om een nieuwe op te sturen dan een memory card repareren hoorHidde schreef op 02 januari 2003 @ 10:17:
Dat moet wel een 3d Party zijn, en ander moet je even de Nintendo lijn bellen, die zeggen wel wat je dan verder kan doen.
Verwijderd
lijkt me sterk dat ze die dingen gaan repareren dat loont de moeite niet dus zal gewoon een nieuwe worden.Hidde schreef op 02 januari 2003 @ 10:17:
heeft iemand al wat gehoord o ver spyro (dat draakje ?) is dat een goede/leuke game ?
of wachten jullie alleen maar op zelda & metriod prime ?
Spyro is dacht ik een flutgame geworden. (stukken minder als bijv Mario).Yohann!s schreef op 02 januari 2003 @ 11:10:
heeft iemand al wat gehoord o ver spyro (dat draakje ?) is dat een goede/leuke game ?
kijk hier maar!
gebaseerd op 15 reviews krijgt deze game gemiddeld een 5,1

Een portable gamecube stja.Yahoo published an article concerning the upcoming next-gen consoles and hints that the new Nintendo console might be portable...
In the article the analyst Richard Doherty predicts that 2003 might see a portable take on GameCube.
"A portable GameCube device would bring next-generation graphics to the portable market -- a market dominated by Nintendo with no competition from Sony or Microsoft," Doherty said.
We have printed the entire article below.
LOS ANGELES (The Hollywood Reporter) --- Now that the video game business has just wrapped a record year of sales, the industry's major players are preparing to unveil new products on the hardware front.
Nintendo (news - web sites), Sony and Microsoft all have hardware in the works that could be launched as early as May, during the annual E3 video game convention in Los Angeles.
The true next generation of hardware is pegged for a 2005 launch, with Microsoft planning Xbox (news - web sites) Next and Sony planning PlayStation 3. But 2003 might see a portable take on GameCube and cheaper variations of Xbox and PlayStation 2 (news - web sites), Envisioneering analyst Richard Doherty predicted.
"A portable GameCube device would bring next-generation graphics to the portable market -- a market dominated by Nintendo with no competition from Sony or Microsoft," Doherty said.
Doherty expects an Xbox 1.5 that will be cheaper to manufacture and will be a smaller, lighter version of the current Xbox. He said it will retail from $129-$149. Microsoft also might introduce a new combination Xbox-digital video recorder for about $199.
Sony is on the third generation of PlayStation hardware, and the company is expected to ship its second incarnation of PS2 this year.
"I believe you'll see the price of this PS2.5 drop as low as $99," Doherty said. And Sony is a TiVo (news - web sites) investor, which leads Doherty and others to think there's a combination TiVo-PS2 device in the works -- possibly a $149 add-on to "fit into the back bay of the PS2," Doherty said.
Microsoft co-founder Bill Gates (news - web sites), perhaps thinking that the PC market has peaked for now, and Sony, eager to expand its entertainment hardware empire, are each focused on the living room. PS2 already plays DVD movies and CDs, and Xbox now ships with DVD movie playback, an Ethernet card for broadband connectivity, a disk drive for storage and the ability to rip and listen to CDs. The next wave of hardware is expected to incorporate DVR technology, further positioning the game system as an entertainment hub.
Sony is working with IMB and Toshiba on a new chip, code-named "GRID," that will allow PS3 to connect to other consumer electronics devices and other PS3s via broadband to enhance its processing power. PS3 also is expected to ship with Ethernet connectivity and a disk drive and will feature an easier architecture for game developers to program.
Little is known about Xbox Next, other than that it will ship before PS3 and likely will include UltimateTV technology (DVR and TV Web surfing), and it could serve as a PC for the living room.
There's also the possibility that Sony and Microsoft will release two versions each of their systems: one devoted strictly to games and another with all the bells and whistles. Broadband connectivity will be at the center of all of these machines' functions.
9 ikaruga gamecube screens
[ Voor 99% gewijzigd door schnumi op 02-01-2003 12:06 ]
jammer
Tja, zulke Player Choice dingen, net als bij de N64, kunnen lang op zich laten wachten.RedruM schreef op 01 januari 2003 @ 23:02:
Hm wanneer zullen er voor het eerst launchgames worden afgeprijsd? Bij de GBA duurde dat meer dan een jaar geloof ik :\
Wellicht eind van dit jaar, dan kunnen de 1ste budgetgames al komen.
Grrr ik sta op het punt de Cube te halen, en nou regent het keihard
.....
Heb de eerste "afgeprijsde" spellen al gezien. voor 30 euro is het nu ook mogelijk spellen te kopen. Het betreft hier dan wel de bagger-launch games.. maar toch. ze komen er aan..Hidde schreef op 02 January 2003 @ 12:22:
[...]
Tja, zulke Player Choice dingen, net als bij de N64, kunnen lang op zich laten wachten.
Wellicht eind van dit jaar, dan kunnen de 1ste budgetgames al komen.
In mei al een portible GC... zo lang dat ding maar compatible is met mijn GC.. Dat zou mooi zijn. De schijfjes van de GC zouden met gemak in een portible apparaat kunnen. Dan hoeven de spelletjes makers ook nog maar 1 keer een spel te maken.
Ik word ook maar visionair...

betere graphics voor de GC? of lees ik het nu fout
?
mietje! ik moet zometeen pizza's rijden!BlubberZwijn schreef op 02 januari 2003 @ 12:43:
Grrr ik sta op het punt de Cube te halen, en nou regent het keihard.....
Ik moet zometeen weer zware pakketten tillen, zullen wel weer veel monitoren besteld zijn 
Kunnen die tweakers dat niet gewoon in de winkel halen?
Kunnen die tweakers dat niet gewoon in de winkel halen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 15:29 ]
Jeez wat een nadeel van Eternal Darkness dat je de filmpjes niet kan overslaan..
Ga nu voor de 5e keer tegen Pious vechten en elke keer moet je weer 3 minuten film zien
Ga nu voor de 5e keer tegen Pious vechten en elke keer moet je weer 3 minuten film zien

Oh dat meen je niet dat je al voor de 5de keer bezig bent.RedruM schreef op 02 januari 2003 @ 15:38:
Jeez wat een nadeel van Eternal Darkness dat je de filmpjes niet kan overslaan..
Ik had hem de eerste keer dat ik het probeerde meteen dood.
Ik vond hem echt veelste makkelijk ( kan ook komen omdat ik misschien mijn super zwaard gekregen had per post
Ik had dat enchanted zwaard niet omdat ik vergeten was met Karim een ruby effigy te pakken..
En ik had niet door dat je tijdens het vechten best veel tijd hebt om nog ff een defense spell of recover spell te doen
Maarja nu wel gehaald.. had nog maar 3 kogels in m'n shotgun.. (had ooit gelezen dat je in dit spel alles maar op moet schieten omdat je toch meer dan genoeg ammo krijgt.. )
Maar moest Pious dus nog wel een groot aantal keren raken met m'n zwaard.. maarja het is nu gelukt dan.. @ 4e of 5e keer.
Spel was wel een hele coole ervaring.. geweldig verhaal imho
Kga zeker ook met de andere Ancients em nog 2x uitspelen
Hey Elroy, hoeveel tijd had jij nodig om em de 1e keer uit te spelen?
Ikkeh iets meer dan 20 uur...(moet nog een beetje wennen aan de gamecube denk ik
)
Nog een vraagje aan Elroy, hoe is MK:DA ? Speelt 't een beetje als de oude MK2/3/Trilogy ?
En ik had niet door dat je tijdens het vechten best veel tijd hebt om nog ff een defense spell of recover spell te doen
Maarja nu wel gehaald.. had nog maar 3 kogels in m'n shotgun.. (had ooit gelezen dat je in dit spel alles maar op moet schieten omdat je toch meer dan genoeg ammo krijgt.. )
Maar moest Pious dus nog wel een groot aantal keren raken met m'n zwaard.. maarja het is nu gelukt dan.. @ 4e of 5e keer.
Spel was wel een hele coole ervaring.. geweldig verhaal imho
Kga zeker ook met de andere Ancients em nog 2x uitspelen
Hey Elroy, hoeveel tijd had jij nodig om em de 1e keer uit te spelen?
Ikkeh iets meer dan 20 uur...(moet nog een beetje wennen aan de gamecube denk ik
Nog een vraagje aan Elroy, hoe is MK:DA ? Speelt 't een beetje als de oude MK2/3/Trilogy ?
[ Voor 32% gewijzigd door RedruM op 02-01-2003 16:04 ]
he heb ED ook besteld lijkt me wel een vet spel.
Ja afgeprijsde, maar je kan ook bij sommige shops 2e hands kopen, bij Futurezone bijvoorbeeld.RareGast schreef op 02 januari 2003 @ 12:46:
[...]
Heb de eerste "afgeprijsde" spellen al gezien. voor 30 euro is het nu ook mogelijk spellen te kopen. Het betreft hier dan wel de bagger-launch games.. maar toch. ze komen er aan..
In mei al een portible GC... zo lang dat ding maar compatible is met mijn GC.. Dat zou mooi zijn. De schijfjes van de GC zouden met gemak in een portible apparaat kunnen. Dan hoeven de spelletjes makers ook nog maar 1 keer een spel te maken.
Ik word ook maar visionair...
In mei wordt het getoond, niet uitgebracht.....
Mwah, klein is voor Nintendo blijkbaar belangrijk.
Zie cartridges van de GBA, de GameCube zelf en de GC DVD's, en dan straks ook nog een portable, nóg kleinere GameCube.
Verwijderd
Nope, ik heb wel ooit voor gamers.nl geschreven als dat meeteltdaFubar schreef op 31 December 2002 @ 01:56:
zegge... ds... doe jij eigenlijk een beetje schrijven voor blaadjes?
Waarom niet? Ik had vrijwel geen medeleven met de hoofdpersonen omdat Rare ze veel te humoristisch laat overkomen. Neem nu als voorbeeld de intro van Zelda:The Wind waker wanneer Link het ruime sop neemt. De manier hoe de inwoners van het eiland afscheid van hem nemen en vooral het laatste moment met zijn oma. Dat aspect mis je volledig in StarFox. Ik kan mij helemaal inleven in Link's situatie, iets wat ik met Fox niet kon. Daarnaast heb ik een verhaallijn hoog in het vaandel staan en ik denk dat je het wel met mij eens bent als ik zeg dat de verhaallijn van StarFox flinterdun is.Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 10:25:Point taken maar om je daar nu zo erg druk om te maken...
Klopt, maar in Zelda kan je altijd en overal ergens naar toe wanneer je maar wilt! In StarFox word je verplicht om de desbetreffende puzzel op te lossen voordat je verder kunt. Als je in Zelda bijvoorbeeld vast zit dan kan je altijd iets anders doen. "Sh*t, ik weet niet wat ik moet doen. Nah, dan ga ik proberen om Epona te bevrijden". Of je gaat die overige potten zoeken. Zelda:OoT is ook lineair maar de volgorde kan je beinvloeden in sommige delen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.Volgens mij doe je dit ook gewoon in zelda oot, loop hierheen krijg info ga daarheen krijg meer info ga daarheen versla baasje ga terug krijg items die je weer gebruikt om verder heen en weer te lopen om uiteindelijk een eindbaas te verslaan, je loopt 2/3 van de tijd op en neer over hetzelfde veld van plek naar plek.
In zelda moet ook alles in een bepaalde volgorde of je wil of niet
Sorry? Ooit het boekje doorgelezen en bekeken hoeveel verschillende moves er zijn? Ik Citeer:Volgens mij is het vecht systeem een kopie van OOT, voor zover ik weet was het daar ook target vijand en button bashing time, met als uitzondering dat de rest niet allemaal netjes in de rij ging staan wachten , wat soms wel beetje saai is.
Maar link kon in oot ook alleen maar dezelfde moves tijdens het vechten
- Verticale zwaai
- Horizontale zwaai
- Steek
- Rondzwaai
- Sprongaanval
En dit zijn alleen de zwaard aanvallen. Je hebt ook nog vele andere wapens zoals een Pijl en Boog, Boemerang, Katapult, Megaton Hamer etc.. Daarnaast had je nog de magie spreuken, de zwaard upgrades, verschillende zwaarden. Kortom, heel veel verschillende items met andere eigenschappen. StarFox heeft één wapen met drie upgrades in totaal? Ik spring van blijheid

Werk iets goed uit, of doe het niet maar ga geen half gebakken sidequest toevoegen zonder enige uitleg..Het is dan ook niet als spel bedoeld en daarom niet goed uitgewerkt , het is slechts een koppeling tussen de werelden, voor het echte starfox werk moeten we nog even wachten op de namco versie.
Ja, zoals ik al zei: "Leg het uit". Rare had toch makkelijk een intro kunnen maken met: "once upon a time there was a time were the dinosaurs lived peacefully and in harmony with the planet untill blah blah blah.." Laat wat verwoestende scenes zien (hoe bijvoorbeeld het krachtveld tot stand kwam). Daarna schakel je over naar Fox die zo graag op avontuur wil voor geld. Op deze manier creëer je gelijk een band met de inwoners. De inwoners kunnen dan vertellen dat je op zoek moet gaan naar bepaalde items (met uitleg erbij wat ze kunnen) die jou kunnen helpen tijdens je quest.Ze hebben ook niks met starfox zelf te maken maar met die planeet, ik vind juist dat ze wel leuke dingen hebben verzonnen ook qua verhaal ideeen.
Zelda was slechts 1 wereld de enige die link kent, in starfox heb je een heel universum met planeten en tuurlijk zal er geen een zijn die ook maar een reet met starfox zelf heeft te maken, je moet dit ook niet vergelijken met lylat wars, want dat is een 3d-shooter dit een 3d-adventure.
Volgens mij denkt Rare ook zo, het ouder publiek heeft ook eisen en lang niet alle games zijn zo verschikkelijk makkelijk als StarFox.Het zit hem ook in hjet verkopen he, de cube blijft of je wil of niet toch meer gekocht door een jonger publiek daar moet de ingame nivo op aangepast zijn.
Van deze drie titels heb ik het kortst over StarFox gedaan (11 uur 23 minuten), Gevolgd door RE en ED. RE speel je trouwens niet in 5 uur uit als je hem voor de eerste keer speeltHet spel is wel tekort maar het spel heeft mij een hoop voldoening gegeven, ik bedoel RE heb je ook in 5 uur uitgespeeld , ED in 15-17 uur dus starfox gaat toch nog langer mee dan andere top=titels.
Kan niet wachten op SC:GhostRedruM schreef op 31 December 2002 @ 13:31:
Wat vindt men hier eigenlijk van StarCraft: Ghost?
Zal denk ik een topgame worden (al het goede komt van Blizzard?)
I can't wait iig.. filmpie zag er al zeer strak uit en met de gameplay zit het ook wel goed Blizzard kennende
Over Ghost gesproken, Blizzard heeft pas geleden drie nieuwe (XBOX) screenshots vrijgegeven:

Trouwens, SC:Ghost wordt niet gemaakt door Blizzard maar door Nihilistic
Hehe, ik ben benieuwdGolbeZeromus schreef op 31 December 2002 @ 19:15:
Zullen we met zijn allen eens reviews gaan schrijven voor de GC. Dat idee besprong mij gisteren toen RareGast weer Smugglers Run zat op te hemelen. Toen ds daarna ook nog eens een SFA review plantte wist ik het zeker. Wij moeten reviews gaan schrijven. Ik eigen alvast de SSBM review op![]()
Erm, hoe kom je daarbij? AFAIK konden alleen Japanners deze trophies verdienen tijdens een Nintendo Evenement. Dat van die 'saves-op-memorycard' was een gerucht en bleek uiteindelijk ook niet waar te zijn.
wtf dus dat van samus is ook niet waar?
heb altijd gedacht van wel zal me wel ontschoten zijn dan
Ja, je hebt inderdaad twee nieuwsberichten gepost ofzo en bent toen weer verdwenen... je staat trouwens nog wel in de 'selecteerbare lijst', als je begrijpt wat ik bedoelVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 19:13:
[...]
Nope, ik heb wel ooit voor gamers.nl geschreven als dat meetelt
* DouweGNL agrees.Klopt, maar in Zelda kan je altijd en overal ergens naar toe wanneer je maar wilt! In StarFox word je verplicht om de desbetreffende puzzel op te lossen voordat je verder kunt. Als je in Zelda bijvoorbeeld vast zit dan kan je altijd iets anders doen. "Sh*t, ik weet niet wat ik moet doen. Nah, dan ga ik proberen om Epona te bevrijden". Of je gaat die overige potten zoeken. Zelda:OoT is ook lineair maar de volgorde kan je beinvloeden in sommige delen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
In Starfox Adventures ben je echt de gehele tijd met de hoofdquest bezig, je loopt van hot naar her om de planeet te bevrijden, nergens vind je rust. Klaar op een rondvliegende rots? De volgende opdracht staat klaar.
In Zelda was het altijd zo dat als je uit een dungeon kwam je in principe even 'vrij' was. Ja, er werd je via hints duidelijk gemaakt dat je misschien daar eens een kijkje moest gaan nemen, maar had je daar nog geen zin in deed je het lekker niet.
Verwijderd
Die SC Ghost screenies zien er super uit gelukkig heb ik zowel een x-box als cube dus zal het spel hebben hoe dan ook 
Oh en DS ik zal verder niet ingaan op de OOT / starfox vergelijking want we komen toch nergens het blijven meningen.
En ik zal eerlijk zeggen OOT is 100x beter dan starfox, maar starfox mag er best wezen.
Oh en DS ik zal verder niet ingaan op de OOT / starfox vergelijking want we komen toch nergens het blijven meningen.
En ik zal eerlijk zeggen OOT is 100x beter dan starfox, maar starfox mag er best wezen.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 20:03 ]
Zelda heeft inderdaad heel veel leuke sidequests, je bent nergens toe verplicht, gewoon een hele wereld om te ontdekken.
SFA is inderdaad heel erg lineair.
Heel jammer.Dat maakt SFA veel minder leuk, als je eenmaal even vastzit heb je niks anders te doen.
SFA is inderdaad heel erg lineair.
Heel jammer.Dat maakt SFA veel minder leuk, als je eenmaal even vastzit heb je niks anders te doen.
he gasten goed nieuws we krijgen ook de sims (PS2 versie ervan 3d enz)

Wederom een onthulling via de Amerikaanse game rating comissie: The Sims zal ook voor de GameCube en de Xbox verschijnen, nadat we al eerder hoorden van een PlayStation2 en Gameboy Advance versie.
The Sims voor de GameCube en Xbox is gebaseerd op de PlayStation2 versie, die toch vrij anders is dan de PC versie. Zo kun je veel makkelijker om je karakters heen draaien en is de game uitgevoerd in 3 dimensies.
Wanneer The Sims op deze twee platforms uit zal komen is nog niet bekend. Iedereen die een bevestiging zoekt raad ik aan de site van ESRB aan.
The Sims op mijn console. No wayschnumi schreef op 02 januari 2003 @ 21:14:
he gasten goed nieuws we krijgen ook de sims (PS2 versie ervan 3d enz)![]()
[...]
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
Ik heb op de GC party ff MK:DA kunnen spelen (weliswaar in zwart/wit). Tis echt een lekkere snelle arcade fighting game. Controls zijn zeer makkelijk alleen enigste nadeel is dat je de vierpuntsdruktoets moet gebruiken om te bewegenRedruM schreef op 02 januari 2003 @ 15:59:
....
---SPOILER STARFOX--- (voor mensen die hem nog niet hebben uitgespeeld)
argh
ik was zo vol lof over starfox
en nu... nu... van desillusie wankel ik weg van mijn cube
hoe haalt RARE het in zijn hoofd?
wat dachten ze toen ze het spel maakten? Nou als afsluiting naaien we Nintendo door onze laatste game te verneuken op het einde?
het is een fucking adventure game... en die kleine vlieggedeeltes kon ik nog wel op de koop toe nemen
maar Andross als eindbaas? fuck RARE... echt stik maar in je microsoft geld...
ik heb 't 1x geprobeerd... daarna de console uit en ik wens starfox nooit meer te spelen
ben zelfs geneigd mijn spel retour te sturen naar RARE om ze te laten weten hoe ik erover denk...
argh
wat dachten ze toen ze het spel maakten? Nou als afsluiting naaien we Nintendo door onze laatste game te verneuken op het einde?
het is een fucking adventure game... en die kleine vlieggedeeltes kon ik nog wel op de koop toe nemen
ik heb 't 1x geprobeerd... daarna de console uit en ik wens starfox nooit meer te spelen
ben zelfs geneigd mijn spel retour te sturen naar RARE om ze te laten weten hoe ik erover denk...
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 02-01-2003 23:41 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dus toch een faaler?Phusebox schreef op 02 januari 2003 @ 23:40:
argh
Omae wa mō shindeiru.
Jahoe ik ben eindelijk in het bezit van een GC
ssb:m roels
Verwijderd
Oud nieuwsVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 23:36:
Ik zag nog een gerucht : http://forums.teamxbox.co...ad.php?s=&threadid=165828 , tweede post.
LOL
Zo, ik heb vandaag bijna 4 uur tijd besteed aan MKDA en ik ben heel erg onder de indruk. De controls zijn even wennen, maar na een tijdje is het goed speelbaar. De graphics zijn echt zwaar mooi. Geluid is ook weer lekker MK achtig. Gameplay is ook toppie. Levels zijn interactief. Verschillende vechtstijlen rulez. Deze ga ik zeker kopen.
omg, geen fatality's in MK:DA! aaaaaah, dat is echt een van de coolste dingen om ff te checken..
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Verwijderd
Ik heb die van Kung Lao, Sub-Zero en Scorpion gezien (gedaan). Ze waren wel bruut, maar inderdaad niet bruter dan die van MK2. Lijkt meer op MK - het eerste deel. Ik post niet hoe die fatality's eruit zien, want dat zou een spoiler zijn.
euhDeppOx schreef op 03 January 2003 @ 00:02:
omg, geen fatality's in MK:DA! aaaaaah, dat is echt een van de coolste dingen om ff te checken..
Quote van de midway site:
Brutal Fatalities. A Mortal Kombat favorite. They're back with gruesome
Nee, ik denk dat ze hem al weer hebben, maar dat je nog met het probleem zit dat de meesten nog vakantie aan het vieren zijn. Dus vanaf maandag heb je weer grote kans dat het opgestuurd wordt.Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 02:22:
Volgens mij is Metroid Prime weer uitverkocht bij dvdboxoffice, want hij is nog niet verstuurd
De eerste keer in 18 a 19 uur de tweede keer binnen 8 uur en de derde keer moet nog komen.Hey Elroy, hoeveel tijd had jij nodig om em de 1e keer uit te spelen?
Ikkeh iets meer dan 20 uur...(moet nog een beetje wennen aan de gamecube denk ik )
Mmm nu ik er aan denk, is het maar weer eens tijd om metroid prime te gaan spelen. Maar om 4 uur ga ik toch echt maffen

Zo, ik heb mbv een heel handig gnu tooltje uitgevonden dat mijn tv NTSC ondersteund, en voordat ik nou die US cube koop, wil ik nog 2 dingetjes weten.
1.) Je krijgt dus zo'n stepdown convertor, maar is die wel compatible met een nederlands stopcontact, of moet je daar weer een converter voor hebben?
2.) Ik las iets over een RGB kabel en dat je dan een betere beeldkwaliteit krijgt, maar kan het nu niet meer vinden. Is dat deze kabel? (prijzig dingetje)
Edit: hmmz, ik zit toch nog met een vraagstuk.
Ik heb die NTSC test uitgevoerd. Alleen bij een stilstaand plaatje leek het net of het beeld begon te 'lopen', je zag van die lijntjes schuin over het beeld lopen. Bij bewegend beeld zag ik dat niet. Nu las ik in een eerdere post dat dit komt omdat de tv dan geen 60Hz beeld aankan, maar in de handleiding van de tv staat toch echt '100 Hz digital scan'. Iemand die weet of die een probleem gaat worden tijdens het spelen van US games? Of zou dit gewoon door die demo komen?
De desbetreffende tv is nog geen jaar oud (Samsung WS-28W63N).
1.) Je krijgt dus zo'n stepdown convertor, maar is die wel compatible met een nederlands stopcontact, of moet je daar weer een converter voor hebben?
2.) Ik las iets over een RGB kabel en dat je dan een betere beeldkwaliteit krijgt, maar kan het nu niet meer vinden. Is dat deze kabel? (prijzig dingetje)
Ik heb die NTSC test uitgevoerd. Alleen bij een stilstaand plaatje leek het net of het beeld begon te 'lopen', je zag van die lijntjes schuin over het beeld lopen. Bij bewegend beeld zag ik dat niet. Nu las ik in een eerdere post dat dit komt omdat de tv dan geen 60Hz beeld aankan, maar in de handleiding van de tv staat toch echt '100 Hz digital scan'. Iemand die weet of die een probleem gaat worden tijdens het spelen van US games? Of zou dit gewoon door die demo komen?
[ Voor 51% gewijzigd door Mior op 03-01-2003 04:31 ]
het enige wat ik je in ieder geval kan vertellen is dat als je een 100hz tv hebt dat ie niet per se een input signaal van 60hz aankanPhantom schreef op 03 January 2003 @ 02:40:
Zo, ik heb mbv een heel handig gnu tooltje uitgevonden dat mijn tv NTSC ondersteund, en voordat ik nou die US cube koop, wil ik nog 2 dingetjes weten.
Verwijderd
Ik zag net een preview van Skies of Arcadia Legends op Gamespot staan. Ik heb de orginele dreamcast versie van dit spel gespeeld en ik kan hem van harte aanraden. Vooral de spelfigureren zijn in dit spel erg goed uitgewerkt en de verhaal vertelling is perfect waardoor je echt met ze meeleeft. Ik vond dit spel persoonlijk een stuk leuker dan FFVIII t/m FFX.
Ha... smugglers Run warzones.. is nog groter dan ik had gedacht. Gisteren avond na wat rond gespeur op internet. Nog een aantal verborgen missie's ontdekt. Ook nog een nieuw landschap... dit spel is vet.
Verwijderd
Ik koop em wel als ie een keer 2e hands of nieuw voor onder de 30 euro te koop is.RareGast schreef op 03 januari 2003 @ 09:28:
Ha... smugglers Run warzones.. is nog groter dan ik had gedacht. Gisteren avond na wat rond gespeur op internet. Nog een aantal verborgen missie's ontdekt. Ook nog een nieuw landschap... dit spel is vet.
inderdaad, dat zuigde hardPhusebox schreef op 02 January 2003 @ 23:40:
argh

Op zich is SFA best een leuk spel, maar je kan merken dat het een afgeraffelde haastklus is geweest... ( teveel glitches enzo , flauwe eindbaas etc. )
Stepdown Converter: deze heeft een UK stekker, maar is open te schroeven en gezien er in de UK dezelfde stroomnetwerk als hier loopt kan je hem er gewoon afschroeven en er een NL. stekker op schroeven, heb ik ook gedaan en werkt gewoon perfect.Phantom schreef op 03 januari 2003 @ 02:40:
RGB: kabel, standaard ondersteunt de US/JAP cube geen RGB, wil je dat wel dan moet je die kabel kopen, 55 GPB is zo'n €85 gok ik, beetje veel geld voor een kabeltje, als je TV een S-VHS aansluiting heeft kan je beter zo'n kabeltje kopen (10 GBP)
NTSC: ik zou even bellen met de Samsung helpdesk voor de zekerheid, tel nummer staat wel ergens op de site van ze.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 11:02 ]
Skies is inderdaad erg goed! DC versie compleet platgespeeld , een must voor RPG spelersVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 08:36:
Ik zag net een preview van Skies of Arcadia Legends op Gamespot staan. Ik heb de orginele dreamcast versie van dit spel gespeeld en ik kan hem van harte aanraden. Vooral de spelfigureren zijn in dit spel erg goed uitgewerkt en de verhaal vertelling is perfect waardoor je echt met ze meeleeft. Ik vond dit spel persoonlijk een stuk leuker dan FFVIII t/m FFX.
Verwijderd
uit: N-gamer interview met David Tomlinson van NOE
Animal crossing voor europa!!!N-Gamer: Why did Nintendo of Europe decide to not bring Animal Crossing to Europe?
David Tomlinson: Nintendo of Europe decided not to bring Animal Crossing to Europe because this genre of game hasn’t been tested in Europe or America. Because of this, Nintendo made a business decision to launch Animal Crossing in one region other than Japan. The region chosen was America. They then decided they couldn’t bring a new type of game out it one region, and not in Europe, the region complaining about being treated badly, so they launched Doshin the Giant here. Both games have been a success in both regions, and Nintendo of Europe is currently in the process of translating Animal Crossing for Europe.
N-Gamer: Will Animal Crossing every reach European shores?
David Tomlinson: Well, let’s just say that I am testing a PAL conversion of it at the moment…
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 11:04 ]
Heb je de controls al wat kunnen veranderen? Ik vind die v.p.d.t. te klein (en ik heb kleine vingersVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 21:42:
[...]
Ik heb op de GC party ff MK:DA kunnen spelen (weliswaar in zwart/wit). Tis echt een lekkere snelle arcade fighting game. Controls zijn zeer makkelijk alleen enigste nadeel is dat je de vierpuntsdruktoets moet gebruiken om te bewegen(en het valt ook niet te veranderen) Op zich geen ramp wel ff wennen. Ik heb helaas geen fatality's gezien, maar volgens Elroy moet je je er niet te veel van voorstellen. (Fatality's in MK2 zijn nog altijd de beste
)
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Even de melding dat er weer een GC verslaafde bij gekomen is ...

ooooh
En straks werken, weinig zin mensen
ooooh
En straks werken, weinig zin mensen
Geen flame, ik weet niet wat ik er cewler uit vind zien, die ps2 heb wel een slike look met ze zwarte kast, maar die gc weer een cewle compacte vorm, moeilijk kiezen:)
Daarom allebei heBizzarro schreef op 03 January 2003 @ 11:43:
Geen flame, ik weet niet wat ik er cewler uit vind zien, die ps2 heb wel een slike look met ze zwarte kast, maar die gc weer een cewle compacte vorm, moeilijk kiezen:)
Verwijderd
Die PS2 is toch ook wel aardag afgewerkt. Ja, ik vind de PS2 mooier, ook al heb ik een GC.
Ik vind de GC er juist erg mooi uitzien.. gewoon strak design en erg mooi in het zwart
en compact
Verwijderd
Wacht maar tot ik een Gamebit schroevendraaier hebRedruM schreef op 03 January 2003 @ 12:22:
Ik vind de GC er juist erg mooi uitzien.. gewoon strak design en erg mooi in het zwarten compact
Kun je die gamebit schroevendraaier alleen bij Lik-Sang bestellen of zijn er nog andere shopjes die het ook verkopen?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 12:44 ]
Hehe ik heb in het verleden ook mn (oude) pc kast gepaint maar dat is niet helemaal gelukt.. ff kijken of ik pics kan vindenVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 12:43:
[...]
Wacht maar tot ik een Gamebit schroevendraaier hebDan kan ik eindelijk mijn GC een mooi kleurtje geven, net zoals mijn pc.
Kun je die gamebit schroevendraaier alleen bij Lik-Sang bestellen of zijn er nog andere shopjes die het ook verkopen?

Metallic spuiten is echt verotte moeilijk als je het nog nooit gedaan hebt.. ik kreeg een beetje rare kleurverschillen ook als je met licht erop keek.
Maarja ik ben gewoon prutser
Wat voor kleur is jou GC nu en welke kleur wil je em painten dan? En kan je je GC alleen openmaken met die speciale GameBit schroevendraaier oid?
p.s. heb nu een nieuwe kast

Sorry voor layout fuckup
[ Voor 8% gewijzigd door RedruM op 03-01-2003 13:01 ]
ff gegoogeld:Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 12:43:
[...]
Bij futuremax kwam ik ze tegen.
Gamebit € 25
Om uw gamecube of N64 open te kunnen maken.
Niet in een normale ijzerwaren winkel verkrijgbaar.
levertijd | 1-2
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
Het is ook verdomt moeilijk om metallic te spuiten maar laat ik nou net een oom hebben met een vrachtwagen garage en heel toevallig heeft ie ook een spuitinstallatieRedruM schreef op 03 January 2003 @ 12:59:
[...]
Hehe ik heb in het verleden ook mn (oude) pc kast gepaint maar dat is niet helemaal gelukt.. ff kijken of ik pics kan vinden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Metallic spuiten is echt verotte moeilijk als je het nog nooit gedaan hebt.. ik kreeg een beetje rare kleurverschillen ook als je met licht erop keek.
Maarja ik ben gewoon prutser
Wat voor kleur is jou GC nu en welke kleur wil je em painten dan? En kan je je GC alleen openmaken met die speciale GameBit schroevendraaier oid?
p.s. heb nu een nieuwe kast
[afbeelding]
Sorry voor layout fuckup
Mijn GC is nu paars en wordt denk ik azuur blauw (metallic) misschien dat het wit met rode stippen word (net zoals Toad's paddestoelenhoed) Ik verzin wel iets. Nu eerst mijn nieuwe casemod afmaken. Totally plexiglas incl waterkoeling. En de GC kun je alleen openmaken met zo'n schroevendraaier, kijk maar ff aan de onderkant van je GC
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 13:16 ]
ik denk dat ik toch maar eensch smuggler's run ga huren...
poging 2 was succesvol:
Starfox Adventures completed... Andross defeated
Starfox Adventures completed... Andross defeated
De eindbaas is een makkiePhusebox schreef op 02 januari 2003 @ 23:40:
argh

Hey schnumi, hoe vond jij ED? En hoevaak heb je em al uitgespeeld?
Nee moet hem nog krijgen denk begin volgende week dus ik wacht af.RedruM schreef op 03 januari 2003 @ 14:21:
Hey schnumi, hoe vond jij ED? En hoevaak heb je em al uitgespeeld?
Skies of Arcadia: Legends intro movie
geeft een hele goede indruk van het spel volgens mij lekker sfeervol.
Skies of Arcadia: Legends preview
[ Voor 37% gewijzigd door schnumi op 03-01-2003 15:04 ]
Vind tot nu toe ED nog wel het beste spel voor de cube; heb hem net voor de 2e keer uitgespeelt
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Heb Nightfire gehaald! Dat is ook een aanradertje! Mooie graphics, vette James Bond tune en killer multiplayer!! Alleen ben ik al op de helft van de singleplayer, dus waarschijnlijk heb ik hem in 5 a 6 uur uitgespeeld
Maar ik en mijn huisgenoten zijn al helemaal verslaafd aan de MP. Echt vet. Je kan er nu 6 bots ingooien!
Weet iemand wanneer Timesplitters nou eindelijk in R'dam uitkomt.........
hij moet toch wel verkrijgbaar zijn??Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 15:23:
Heb Nightfire gehaald! Dat is ook een aanradertje! Mooie graphics, vette James Bond tune en killer multiplayer!! Alleen ben ik al op de helft van de singleplayer, dus waarschijnlijk heb ik hem in 5 a 6 uur uitgespeeldMaar ik en mijn huisgenoten zijn al helemaal verslaafd aan de MP. Echt vet. Je kan er nu 6 bots ingooien!
btw: jah had ook al gehoort dat Nightfire idd er kort is.
Verwijderd
Ik heb werkelijk heel R'dam (centrum) afgelopen al sinds de officiele releasedatum, Mediamarkt, Discovery, Free record shop, Dixons, enz enz...........nergens heb ik ook maar 1x gezien. Naja dan maar met mijn OV naar Zwolle, heb ik dat ding tenminste niet voor nix
Verwijderd
Oeh ja je mag TS2 van mij kopenVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 15:33:
Ik heb werkelijk heel R'dam (centrum) afgelopen al sinds de officiele releasedatum, Mediamarkt, Discovery, Free record shop, Dixons, enz enz...........nergens heb ik ook maar 1x gezien. Naja dan maar met mijn OV naar Zwolle, heb ik dat ding tenminste niet voor nix
Verwijderd
is goed!
mail me: kjmeijer@softhome.net
mail me: kjmeijer@softhome.net
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 16:00 ]
Verwijderd
'Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 15:23:
Heb Nightfire gehaald! Dat is ook een aanradertje! Mooie graphics, vette James Bond tune en killer multiplayer!! Alleen ben ik al op de helft van de singleplayer, dus waarschijnlijk heb ik hem in 5 a 6 uur uitgespeeldMaar ik en mijn huisgenoten zijn al helemaal verslaafd aan de MP. Echt vet. Je kan er nu 6 bots ingooien!
Wel 6 bots???
Erg jammer dat TS 2 zo moeilijk te krijgen is overal. Ik ben hem 1x tegengekomen, en dat was op de dag van de release. Toen heb ik ook meteen de laatste meegenomen natuurlijk!
Ik zelfs de dag voor de release viel me nog mee.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 16:08:
[...]
'
Wel 6 bots???Als je dat al veel vind prepare yourself voor TS 2!
Erg jammer dat TS 2 zo moeilijk te krijgen is overal. Ik ben hem 1x tegengekomen, en dat was op de dag van de release. Toen heb ik ook meteen de laatste meegenomen natuurlijk!![]()
Hé schnumi aangezien jij als een speer door Metroid P gaat, wil ik eigenlijk wel eens je stats weten. Hier zijn mijne [in blok vorm zodat ik niet spoil voor de rest ;)]
Hoe ver in het spel : 38% Hoeveel energie tanken : 6 [ die blokjes ] Hoeveel artifacts : 7 Hoeveel raketten : 75 Hoeveel super bommen : 4 Hoeveel Visors : 4 Hoeveel Wapens : 4 |
ik heb ook nog een TS2 te koop
Dit topic is gesloten.