Het GameCube Topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.948 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 15:50:
Dit weekend nog even ERG fanatiek Resident Evil gespeeld en... OMFG!
Ik had nog nooit eerder een Resident Evil spel gespeeld, maar dit is echt geweldig. Heb hem nu uitgespeeld; steevast mijn vriendin en haar ouders er ook bij (alle 4 verslaafd ;)) en echt een geweldige ervaring.
De graphics vind ik echt uitmuntend, inclusief alle details. Het mooiste stuk vond ik toch wel de Aqua Ring; aardig schrikmomentje gehad daar. :P
Anyway, thank you Nintendo en Capcom; heeft lang geduurd dat ik weer een weekend aan de buis gekluisterd was. :)
En zometeen naar mijn werk snel naar huis om mijn Wavebird uit te gaan proberen. :P
leuk om te horen de aqua ring is idd :9~ :9~ daar kun je idd behoorlijk schrikken. >:) :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Noisy schreef op 30 december 2002 @ 16:41:
Weet iemand wanneer de Australian PAL versie van Animal Crossing uitkomt?

Op de site van [url=http://http://www.nintendo.com.au] Nintendo Australia[/url] staat alleen nog maar TBA.
De games in Australie komen volgens mij op dezelfde datum uit als in europa (soms zelfs later). Maar 't is toch nog niet zeker of AC hier uitkomt :?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

hoi allemaal (terug van weggeweest) kzat ff bij de buren in het 3ds max forum, hier op tweakers, maar nu ben ik weer terug...

....weet iemand of de gamecube nog steeds 199 iz, of is ie gedaald ???

en het spel: reign of fire..heeft iemand deze al ? heeft iemand een revew ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 15:50:
Dit weekend nog even ERG fanatiek Resident Evil gespeeld en... OMFG!
Ik had nog nooit eerder een Resident Evil spel gespeeld, maar dit is echt geweldig. Heb hem nu uitgespeeld; steevast mijn vriendin en haar ouders er ook bij (alle 4 verslaafd ;)) en echt een geweldige ervaring.
De graphics vind ik echt uitmuntend, inclusief alle details. Het mooiste stuk vond ik toch wel de Aqua Ring; aardig schrikmomentje gehad daar. :P
Anyway, thank you Nintendo en Capcom; heeft lang geduurd dat ik weer een weekend aan de buis gekluisterd was. :)
En zometeen naar mijn werk snel naar huis om mijn Wavebird uit te gaan proberen. :P
Mhm... :)

Dit klinkt wel erg positief :)
Kzit een bit te twijfelen tussen Starfox, RE en ED, maar als ik dit zo hoor, zo positief.... :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 30 December 2002 @ 18:13:
en het spel: reign of fire..heeft iemand deze al ? heeft iemand een revew ?
Schijnt een beetje middelmatig te zijn. De gedeeltes dat je mens bent en moet drakenjagen zijn best goed. Maar het gedeelte dat je draak bent laat het weer afweten.
En toen ik m vandaag in de winkel zag staan moest ik gelijk kotsen. De titel is eerst in het frans en daarna de engelse titel. Alsof ze niet even twee versies van het doosje konden maken. Prutsers, als je zo weinig aandacht aan je spel besteedt krijg je mijn geld echt niet.
Okyah schreef op 30 December 2002 @ 18:15:
[...]

Kzit een bit te twijfelen tussen Starfox, RE en ED, maar als ik dit zo hoor, zo positief.... :)
Als je tussen die drie twijfelt zou ik echt voor ED gaan. Vind ik veel leuker dan RE. De besturing is veel beter en de combat ook. Het verhaal vind ik zelf ook best goed bedacht. Alleen de graphics zijn iets minder, maar wat wil je met echt 3d.
En sfa, ja dat kan je niet echt ermee vergelijken. Ik noem het altijd maar zelda lite, het is echt gewoon een versimpelde versie van zelda. Wel leuk, maar te simpel.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Okyah schreef op 30 december 2002 @ 18:15:
[...]

hmm Starfox no doubt
heb zelf Eternal Darkness en Starfox maar Eternal Darkness heb ik sinds Starfox niet meer aangeraakt

RE vind ik per definitie zuigen dus daar ga ik me niet over uit laten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Phusebox schreef op 30 December 2002 @ 18:41:
[...]

hmm Starfox no doubt
heb zelf Eternal Darkness en Starfox maar Eternal Darkness heb ik sinds Starfox niet meer aangeraakt

ARgh!

maar anderen hier zeiden weer dat Starfox de saaiheid zelve was... :/

Maar een oplossing --> allebei halen :Y)
mindere daarvan --> meer dan 100 euro kwijt :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Okyah schreef op 30 December 2002 @ 18:42:
[...]

ARgh!

maar anderen hier zeiden weer dat Starfox de saaiheid zelve was... :/

Maar een oplossing --> allebei halen :Y)
mindere daarvan --> meer dan 100 euro kwijt :/
starfox saai? no way...

- het zijn de beste graphics die je voorlopig zult zien op je cube
- het laatste rare spel op een nintendo console (in ieder geval in de komende paar jaar)
- simpelweg een meesterwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 11:55
Jahoe :) ik ga ook de gc kopen...
Ik kijk vooral uit naar fzero, weet iemand al een release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Phusebox schreef op 30 december 2002 @ 18:44:
[...]

starfox saai? no way...

- het zijn de beste graphics die je voorlopig zult zien op je cube niet zo belangrijk imo
- het laatste rare spel op een nintendo console (in ieder geval in de komende paar jaar) kheb ook een doos :)
- simpelweg een meesterwerk wil ik wel geloven
Maar veel mensen hier zeggen dat t enkel dingen verzamelen is en veel van t zelfde...

Maarja, ik zal t anders wel proberen en als ik t niet leuk vind kom ik je halen >:)
;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

BlubberZwijn schreef op 30 december 2002 @ 18:45:
Jahoe :) ik ga ook de gc kopen...
Ik kijk vooral uit naar fzero, weet iemand al een release date?
Ik kijk ook uit naar F-Zero GC. Heerlijk, dat Big Blue deuntje. Speel dat dat fimpje van F-Zero van Ruliweb op zijn minst wel 1x per dag. :)

Releasedate? Geen idee. Dit jaar iig nog in Japan. Dacht gelezen te hebben dat dat in mei was. US en EU release uiterard nog TBA. (to be announced) ;(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Okyah schreef op 30 december 2002 @ 18:46:
[...]

Maar veel mensen hier zeggen dat t enkel dingen verzamelen is en veel van t zelfde...

Maarja, ik zal t anders wel proberen en als ik t niet leuk vind kom ik je halen >:)
;)
ja het is wel enkel dingen verzamelen en puzzels oplossen en wat battlen

maar wat is resident evil dan? het is enkel wat monsters slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
hehehehe :)
vind ik een leuke zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hey Fred_Perry als je SSB:M nog wil sellen..stuur ff een meel naar p.smid@chello.nl met info mkay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb zowel RE, ED als SFA. Ik vind het alle drie toppers. Als ik een beste moet kiezen wordt het wel moeilijk.

RE is erg filmisch en gewoon enorm goed, alleen is het int begin wel wennen.
ED is qua sfeer erg sterk en heeft ook een goed verhaal, alleen een beetje kort
SFA is een Zelda kloon die in mijn ogen erg leuk was

Als ik nu moest kiezen zou ik RE doen al is het alleen als intro op de serie...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Weer een vraagje over SSB:M. Ik heb net een uurtje tegen iemand zitten spelen, Melee, en dan zonder tijds-limiet. Hoe STOP ik hier in vredesnaam mee? Op pauze zetten kan, maar je kunt niet exit'en ofzo. Uitzetten kan natuurlijk, maar waar zijn de stats?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh op pauze zetten en resetten kan wel dan in deze volgorde de knoppen indrukken (en vasthouden)

(L) dan (R) dan (A) dan start dacht ik. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

schnumi schreef op 30 December 2002 @ 19:58:
euhh op pauze zetten en resetten kan wel dan in deze volgorde de knoppen indrukken (en vasthouden)

(L) dan (R) dan (A) dan start dacht ik. :)
Hmm... dat werkt helaas niet. Als ik op pauze druk krijg je wel rechtsonderin beeld te zien: L R A St (RESET).
...blah blah, ik wil net verder blaten, maar het WERKT!!! :)
Thanks. Gewoon die vier knoppen tegelijk inrossen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFA, RE en ED zijn alle 3 TOPPERS dus kan je ze alle drie halen, doen! Kan je het niet dan moet je je bedenken welke game je het meest aanspreekt maar alle 3 zijn goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoeveel mensen we al hebben bekeerd tot een NGC :) dankzij dit heilige topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 20:32:
SFA, RE en ED zijn alle 3 TOPPERS dus kan je ze alle drie halen, doen! Kan je het niet dan moet je je bedenken welke game je het meest aanspreekt maar alle 3 zijn goed!
Mwoaaaah... ben ik niet helemaal met je eens. Het moet wel je type spel zijn. Ik heb Resident Evil, maar ik kan het niet echt waarderen. (het is te moeilijk misschien, als ik 5 kogels nodig heb voor zo'n klote hond haak ik al af zeg maar) :) Dussuh: als iemand RE wil overnemen, voor 40E mag je 'm hebben, als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

StarFox: leuk spel tot de helft.. dan denk je ohnee moet ik weer zon tempel in met van die supersimpele ''puzzels'' die iedereen op het eerste gezicht al snapt. dan zit je echt gewoon met tegezin te spelen. en is hij ook nog vrij kort.
grafisch is hij wel sterk

Resident evil: Supermooi en(mooier als SFA maar zonder echt de kracht te gebruiken van de gc dus het is niet echt eerlijk) fantastsch als je van de serie houdt of als je je lam wil schrikken. de puzzels zijn erg uitdagend maar soms wel een beetje onlogisch

Eternal darkness: weet ik nog niet.. die ga ik volgende week halen (ik ga dan 5 nieuwe spellen halen)

[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 30-12-2002 21:12 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 30 December 2002 @ 20:59:
StarFox: leuk spel tot de helft.. dan denk je ohnee moet ik weer zon tempel in met van die supersimpele ''puzzels'' die iedereen op het eerste gezicht al snapt. dan zit je echt gewoon met tegezin te spelen. en is hij ook nog vrij kort.
grafisch is hij wel sterk

Resident evil: Supermooi en(mooier als SFA maar zonder echt de kracht te gebruiken van de gc dus het is niet echt eerlijk) fantastsch als je van de serie houdt of als je je lam wil schrikken. de puzzels zijn erg uitdagend maar soms wel een beetje onlogisch

Eternal darkness: weet ik nog niet.. die ga ik volgende week halen (ik ga dan 5 nieuwe spellen halen)
Dat over starfox klopt wel. aan het begin was het wel leuk. maar daarna echt meer van hetzelfde.
RE heb ik niet
ED is gewoon een heel strax spel. Allemaal verschillende characters. Heel freaky als je sanity meter daalt.....

Als je die 5 games gaat kopen raad ik je aan om bij de V&D te kopen. als je 4 dingen koopt krijg je de goedkoopste gratis. Ik weet niet hoelang die aktie nog duurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

daarom.. ik krijg ruim 200 euro binnen. das dus vier spellen bij de V&D (ED MP4 007NF en nog een.. maar die weet ik nog niet

dan nog Agressive inline 2e hands (in een gameshop) en een 256mbit mem card
en dan weer weken spelen :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hej ho ff een berichtje dat ik er ook nog ben. :) ben bezig met vakantie.. :D En ik had mijn PC niet bij de hand... Gelukkig nieuwjaar voor straks. Nu ff het topic door bladeren. Ben al op pagina 1. 8)

Zelfs m'n pa aan het smugglers runnen gekregen.. :+ maar ben ik de enige met dit spel??? ;(

ff een vraagje.. Weet iemand van jullie waar je een "gamebit" schroeverdraaier kunt kopen in de buurt van Rotterdam. Het liefst in het Alexandrium, omdat ik daar bijna in woon. Een vriend van mij heeft een GBA en wil een afterburner in bouwen. BVD.

[ Voor 33% gewijzigd door RareGast op 30-12-2002 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo'n gamebit lijkt mij ook wel handig. Wil wel eens m'n controller openslopen. En vergelijken met de n64 controller. Die zat ook al errug slim in elkaar. Maar dit had gewoon kruiskopschroeven.
Weet iemand waar je dus zo'n gamebit kan krijgen? Of kan de lokale gereedschapboer m wel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:56
Door Crashman - Monday 30 December 2002 17:38

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Crashman schreef op 30 December 2002 @ 17:38:
De games in Australie komen volgens mij op dezelfde datum uit als in europa (soms zelfs later). Maar 't is toch nog niet zeker of AC hier uitkomt.
--------------------------------------------------------------------------------

AC PAL staat op site van Nintendo Australie in het lijstje "comming soon",
dus komt er een pal versie uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:56
Ik heb mijn gamebit bij lik-sang gekocht

[ Voor 3% gewijzigd door Noisy op 30-12-2002 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
guess what... het xbox topic zit al op nummer 2!!!!!

>:) hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

:X je bent in het xbox topic geweest! :X

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
schnumi aangezien jij nu ook Metroid Prime hebt kan ik eindelijk om hulp vragen, aangezien jij iets verder bent dan ik. Ik zit nu bij Phazon Mines en dan moet ik naar zo'n electriciteits centrale ofzo.
Dat is het gebied waar je voor het eerst beesten tegenkomt die je alleen maar met een specifieke soort wapen kunt killen.

Als eerst where the heck zit de volgende safe station.
Ik ben elke keer bijna dood en dan verwacht ik wel een safe station maar nee, ik kom nog effe een tussenbaas tegen :/
Maar ik ben eindelijk in de centrale gekomen maar wat moet je daar doen. Ik wordt alleen maar neergeknalt door dat vliegend ding dat je niet kan locken.
Helpi :? :? :?

edit:
( Ik zit trouwens nu op 29% ).

edit:
Hé D³ als het goed is krijg jij vandaag MP binnen of heb je hem al?

[ Voor 10% gewijzigd door Elroy op 31-12-2002 00:11 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
ED roelt wel..erg mooi..goede besturing.. spannend :)
En heel varierend.. speel nu al met m'n 9e char ofzo (monnik).
Denk alleen dat ik wel het einde nader.. maar ik geloof dat je wel verschillende endings hebt aangezien je keuzes maakt tijdens het spel die invloed hebben op 't verdere verloop en dat zou wel de houdbaarheid verlengen :)
Alleen wel een moeilijk verhaal.. komt denk ik door dat vage oude Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
DeppOx schreef op 30 December 2002 @ 23:18:
:X je bent in het xbox topic geweest! :X
hmmzzz. je kan het ook gewoon in de index zien :P

damn, net resident evil hard zitten spelen, ik zit nu al vast, maar foei! wat is dat spel vet zeg. en fucking mooi!!!

trouwens, waar ligge die kisten waar ik shite in ken gooien, ik kan mezelf nou niet eens meer healen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noisy schreef op 30 December 2002 @ 16:41:
Weet iemand wanneer de Australian PAL versie van Animal Crossing uitkomt?

Op de site van [url=http://http://www.nintendo.com.au] Nintendo Australia[/url] staat alleen nog maar TBA.
Reken er maar niet op dat Animal Crossing naar Europa komt. De vertaling van Japans naar Engels duurde al zes maanden. Moet je nagaan hoeveel tijd en geld het gaat kosten als je dit naar 4 andere talen moet vertalen. In de plaats van Animal Crossing hebben wij europeanen Doshin gekregen. Verder zou ik die australische release list niet teveel vertrouwen (zie reden NoE).
Okyah schreef op 30 December 2002 @ 18:15:
[...]
Ik zou voor RE kiezen of ED. SFA is echt een zuigspel, dumbed down versie van Zelda. RE heeft echt een machtige sfeer tijdens het spelen, dat moet je een keer hebben meegemaakt. (tenzij je niet van thrillers houdt ;)). ED heeft een heel goed verhaal, goede originele ideeën alleen de gameplay is zwakker (je krijgt magie door rennen, WTF?)

mijn keuze:
1. RE
2. ED
.
.
.
.
.
.
.
100. SFA
[...]

hmm Starfox no doubt

Jij.. Jij.. Jij hebt echt een vage smaak qua games :+ ;)
daFubar schreef op 30 December 2002 @ 23:03:
guess what... het xbox topic zit al op nummer 2!!!!!

>:) hehehe
Wordt de topic naam van het Xbox topic ook nog aangepast? Anders is het pure discriminatie! :+
Okyah schreef op 30 December 2002 @ 18:46:
[...]

;)
Klopt, StarFox is een echte collect-a-thon.. Een plaatje die dit goed illustreert:

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2002/20020927l.gif

Dan zal ik ook maar eens mijn definitieve StarFox mening geven:

• Verschrikkelijke verhaallijn. Totaal onlogisch, verschrikkelijk cliché verhaal aangevuld met nog meer afgezaagde hoofdpersonen. Neem nu General Pepper, je mag geen laser blaster meenemen omdat het niet de bedoeling is om de planeet op te blazen en dat Fox een diplomatische oplossing moet vinden. Maar… waarom zegt Slippy dan twee seconden later dat Fox op zoek moet naar een wapen.. Sterker nog, dat wapen blijkt ook nog eens een verwoestende magische staf te zijn!?! Belachelijk...

• Adventure games horen NOOIT linear zijn. Ik begrijp best dat een verhaallijn zorgt voor een lineair verloop maar Zelda heeft hier altijd een manier op gevonden dus het is niet onmogelijk. Het leukste element van 3D adventure games is imo het ontdekkings-element. Dit ontbreekt volledig in SFA. "Ga hierheen --> doe dat en dat --> Ga daarheen". *blaat* :Z

• Het vechtsysteem is te erg voor woorden. Het enige, en dan bedoel ik ook het ENIGE wat je moet doen is op "A" drukken maal 12x voor elke vijand. En dan moet je nagaan dat 90% van alle gevechten op deze manier gaan. Het "combo systeem" stelt niks voor, constant op "A" rammen net zolang tot je vijanden op de grond vallen. Je kan het "combo-systeem" een beetje beinvloeden met je control stick maar de enige meerwaarde van deze zogenaamde "andere gevecht combo's" is een andere animatie van Fox. Jaja!
Het is verschrikkelijk saai en vereist totaal geen taktiek. Het ziet er wel ubermooi uit voor de eerste paar keer dat je zo'n move uitvoert maar GEEN ENKELE adventure game hoort jou te dwingen om een vijand 20x te raken voordat hij neer gaat. Dit wordt helemaal een probleem als je 5-6 vijanden tegelijk moet verslaan. Dit betekent dat je ongeveer honderd keer op "A" moet drukken. En waarom staan die overige vijf vijanden, die je niet "getargetted" hebt, daar heel relax naar hun vriend te kijken die helemaal verrot wordt geslagen!? *Zucht* Saaai! Komt er nog eens bij dat er maar vier eindbazen zijn die totaal geen uitdaging zijn. Je kan namelijk alle aanvallen blokken door heel simpel op "R" te drukken, 100% protectie dus. Als je dus constant "R" indrukt dan kan GEEN vijand of een ander gevaar jou verwonden. *gaap* :Z

Dit zijn mijn hoofdreden waarom StarFox een slecht spel is. Dan heb ik ook nog wat kleinere minpunten:

- De klassieke StarFox missies zijn simpel, ongeinspireerd, nietszeggend, saai en taktiekloos. Alles wat de orginele StarFox zo leuk maakte ontbreekt hier volledig. Misschien was het wel beter geweest om deze eruit te halen :X. Ze hadden op z'n minst moeten uitleggen WAAROM en HOE er een "force field" om de gebieden zit waar je heen vliegt en WAAROM je door X aantal gouden ringen moet vliegen om dit "force field" te deactiveren.

- Zelda probeerde altijd om een geloofwaardige wereld in Hyrule neer te zetten waar je volledig in werd gezogen door alle elementen (magie, geschiedenis, mensen, verhaal) samen te voegen tot een groot fantasie verhaal. (bij geloofwaardig bedoel ik niet realistisch). SFA doet dit niet. Alles vanaf de onbelangrijke levende-scarabs-geld iets tot aan de dinosaurus-mythologie heeft helemaal niks met StarFox te maken. Kan iemand mij uitleggen wat Grubtubs, PukPuk Eggs, Dumbledang Pods en Bafomdads te maken heeft met het Star Fox universum?

Niks. Ik vind het helemaal niet erg dat Rare nieuwe items gaat verzinnen en ze een komische naam gaat geven maar leg ze dan ook uit zodat ze in de Star Fox mytho passen! Ik had geen flauw idee waar deze items voor diende en het spel legde het ook nooit uit. Neem nu als voorbeeld die teddybeer Bafomdad. Totaal onlogisch en past totaal niet in Star Fox. Ze leggen nooit uit wat je ermee kan of waarom ze je weer tot leven brengen als je sterft. En dit geldt voor bijna alle items in het spel.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.. De soundtrack is gewoon slecht met uitzondering van de klassieke SF deuntjes. Het irritante "nieuwe-item-gevonden-deuntje-die-je-200-keer-hoort". Slechte level design en belachelijke puzzles die zelfs een kind van zes jaar kan oplossen...

Heel erg jammer want het spel had een mooie adventure kunnen worden met een unieke Dino-taal en uitstekende "voice-acting". Helaas is er niks van terecht gekomen. In het begin had ik ook hoge verwachtingen voor deze game en wilde Rare nog een laatste kans geven na hun laatste twee geflopte spellen maar ook nu ontbreekt er weer de "Rare-magie". Jammer :'(, maar als Rare op dit niveau spellen gaat maken dan zal ik ze niet missen. Ik zal StarFox alleen aanraden voor de kleine kids als voorbereiding op het echte grote mensenwerk: Zelda.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 00:56 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zegge... ds... doe jij eigenlijk een beetje schrijven voor blaadjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 00:45:

Dan zal ik ook maar eens mijn definitieve StarFox mening geven:

• Verschrikkelijke verhaallijn. Totaal onlogisch, verschrikkelijk cliché verhaal aangevuld met nog meer afgezaagde hoofdpersonen. Neem nu General Pepper, je mag geen laser blaster meenemen omdat het niet de bedoeling is om de planeet op te blazen en dat Fox een diplomatische oplossing moet vinden. Maar… waarom zegt Slippy dan twee seconden later dat Fox op zoek moet naar een wapen.. Sterker nog, dat wapen blijkt ook nog eens een verwoestende magische staf te zijn!?! Belachelijk...

-----------------------------------------------------------------------------------------
Point taken maar om je daar nu zo erg druk om te maken...

------------------------------------------------------------------------------------------
• Adventure games horen NOOIT linear zijn. Ik begrijp best dat een verhaallijn zorgt voor een lineair verloop maar Zelda heeft hier altijd een manier op gevonden dus het is niet onmogelijk. Het leukste element van 3D adventure games is imo het ontdekkings-element. Dit ontbreekt volledig in SFA. "Ga hierheen --> doe dat en dat --> Ga daarheen". *blaat* :Z
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij doe je dit ook gewoon in zelda oot, loop hierheen krijg info ga daarheen krijg meer info ga daarheen versla baasje ga terug krijg items die je weer gebruikt om verder heen en weer te lopen om uiteindelijk een eindbaas te verslaan, je loopt 2/3 van de tijd op en neer over hetzelfde veld van plek naar plek.
In zelda moet ook alles in een bepaalde volgorde of je wil of niet
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Het vechtsysteem is te erg voor woorden. Het enige, en dan bedoel ik ook het ENIGE wat je moet doen is op "A" drukken maal 12x voor elke vijand. En dan moet je nagaan dat 90% van alle gevechten op deze manier gaan. Het "combo systeem" stelt niks voor, constant op "A" rammen net zolang tot je vijanden op de grond vallen. Je kan het "combo-systeem" een beetje beinvloeden met je control stick maar de enige meerwaarde van deze zogenaamde "andere gevecht combo's" is een andere animatie van Fox. Jaja!
Het is verschrikkelijk saai en vereist totaal geen taktiek. Het ziet er wel ubermooi uit voor de eerste paar keer dat je zo'n move uitvoert maar GEEN ENKELE adventure game hoort jou te dwingen om een vijand 20x te raken voordat hij neer gaat. Dit wordt helemaal een probleem als je 5-6 vijanden tegelijk moet verslaan. Dit betekent dat je ongeveer honderd keer op "A" moet drukken. En waarom staan die overige vijf vijanden, die je niet "getargetted" hebt, daar heel relax naar hun vriend te kijken die helemaal verrot wordt geslagen!? *Zucht* Saaai! Komt er nog eens bij dat er maar vier eindbazen zijn die totaal geen uitdaging zijn. Je kan namelijk alle aanvallen blokken door heel simpel op "R" te drukken, 100% protectie dus. Als je dus constant "R" indrukt dan kan GEEN vijand of een ander gevaar jou verwonden. *gaap* :Z
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij is het vecht systeem een kopie van OOT, voor zover ik weet was het daar ook target vijand en button bashing time, met als uitzondering dat de rest niet allemaal netjes in de rij ging staan wachten , wat soms wel beetje saai is.
Maar link kon in oot ook alleen maar dezelfde moves tijdens het vechten

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit zijn mijn hoofdreden waarom StarFox een slecht spel is. Dan heb ik ook nog wat kleinere minpunten:

- De klassieke StarFox missies zijn simpel, ongeinspireerd, nietszeggend, saai en taktiekloos. Alles wat de orginele StarFox zo leuk maakte ontbreekt hier volledig. Misschien was het wel beter geweest om deze eruit te halen :X. Ze hadden op z'n minst moeten uitleggen WAAROM en HOE er een "force field" om de gebieden zit waar je heen vliegt en WAAROM je door X aantal gouden ringen moet vliegen om dit "force field" te deactiveren.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is dan ook niet als spel bedoeld en daarom niet goed uitgewerkt , het is slechts een koppeling tussen de werelden, voor het echte starfox werk moeten we nog even wachten op de namco versie.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Zelda probeerde altijd om een geloofwaardige wereld in Hyrule neer te zetten waar je volledig in werd gezogen door alle elementen (magie, geschiedenis, mensen, verhaal) samen te voegen tot een groot fantasie verhaal. (bij geloofwaardig bedoel ik niet realistisch). SFA doet dit niet. Alles vanaf de onbelangrijke levende-scarabs-geld iets tot aan de dinosaurus-mythologie heeft helemaal niks met StarFox te maken. Kan iemand mij uitleggen wat Grubtubs, PukPuk Eggs, Dumbledang Pods en Bafomdads te maken heeft met het Star Fox universum?

Niks. Ik vind het helemaal niet erg dat Rare nieuwe items gaat verzinnen en ze een komische naam gaat geven maar leg ze dan ook uit zodat ze in de Star Fox mytho passen! Ik had geen flauw idee waar deze items voor diende en het spel legde het ook nooit uit. Neem nu als voorbeeld die teddybeer Bafomdad. Totaal onlogisch en past totaal niet in Star Fox. Ze leggen nooit uit wat je ermee kan of waarom ze je weer tot leven brengen als je sterft. En dit geldt voor bijna alle items in het spel.

Ze hebben ook niks met starfox zelf te maken maar met die planeet, ik vind juist dat ze wel leuke dingen hebben verzonnen ook qua verhaal ideeen.
Zelda was slechts 1 wereld de enige die link kent, in starfox heb je een heel universum met planeten en tuurlijk zal er geen een zijn die ook maar een reet met starfox zelf heeft te maken, je moet dit ook niet vergelijken met lylat wars, want dat is een 3d-shooter dit een 3d-adventure.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
En zo kan ik nog wel even doorgaan.. De soundtrack is gewoon slecht met uitzondering van de klassieke SF deuntjes. Het irritante "nieuwe-item-gevonden-deuntje-die-je-200-keer-hoort". Slechte level design en belachelijke puzzles die zelfs een kind van zes jaar kan oplossen...
Ik vind er juist wel redelijke muziek in zitten, qua puzzel niveau ben ik het helemaal met je eens, maar persoonlijk vind ik dit niet erg omdat ik dan zelf eindelijk eens verder kom.
Het zit hem ook in hjet verkopen he, de cube blijft of je wil of niet toch meer gekocht door een jonger publiek daar moet de ingame nivo op aangepast zijn.
Heel erg jammer want het spel had een mooie adventure kunnen worden met een unieke Dino-taal en uitstekende "voice-acting". Helaas is er niks van terecht gekomen. In het begin had ik ook hoge verwachtingen voor deze game en wilde Rare nog een laatste kans geven na hun laatste twee geflopte spellen maar ook nu ontbreekt er weer de "Rare-magie". Jammer :'(, maar als Rare op dit niveau spellen gaat maken dan zal ik ze niet missen. Ik zal StarFox alleen aanraden voor de kleine kids als voorbereiding op het echte grote mensenwerk: Zelda.
Ik vind er juist erg veel rare magie vanaf stralen, ok het is een zelda kloon maar wel een die er prachtig uitziet en echt het gevoel van een andere wereld geeft, met mooi uitgewerkte stemmen die soms gewoon erg leuk zijn.

Het spel is wel tekort maar het spel heeft mij een hoop voldoening gegeven, ik bedoel RE heb je ook in 5 uur uitgespeeld , ED in 15-17 uur dus starfox gaat toch nog langer mee dan andere top=titels.

Zo ff mijn mening over starfox gegeven, ik vind het 1 van de beste games die er is maar iedereen zijn mening he ;)

/me wacht wel af op zelda om daarna nog terug te komen op zijn mening over starfox....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 31 december 2002 @ 00:05:
schnumi aangezien jij nu ook Metroid Prime hebt kan ik eindelijk om hulp vragen, aangezien jij iets verder bent dan ik. Ik zit nu bij Phazon Mines en dan moet ik naar zo'n electriciteits centrale ofzo.
Dat is het gebied waar je voor het eerst beesten tegenkomt die je alleen maar met een specifieke soort wapen kunt killen.

Als eerst where the heck zit de volgende safe station.
Ik ben elke keer bijna dood en dan verwacht ik wel een safe station maar nee, ik kom nog effe een tussenbaas tegen :/
Maar ik ben eindelijk in de centrale gekomen maar wat moet je daar doen. Ik wordt alleen maar neergeknalt door dat vliegend ding dat je niet kan locken.
Helpi :? :? :?

edit:
( Ik zit trouwens nu op 29% ).

edit:
Hé D³ als het goed is krijg jij vandaag MP binnen of heb je hem al?
dat ding dat je niet kan zien zul je toch neer moeten knallen. :Y) :) Je kan hem idd niet locken dus het is wel lastig. misschien als je infrarood gebruikt kun je het beter zien maarja just try kan effe duren. :) Ikzelf gebruik btw de wave beam. :)

En over starfox. Het is idd geen topgame ik vind de graphics en de voiceacting gewoon top vooral die grote stenen gast is vet. :)

Maar idd je word constant verteld waar je naartoe moet wat je moet doen enz je kunt wel wat anders gaan doen maar dan kom je niet verder in het spel. Kwa graphics is het idd smullen.

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 31-12-2002 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Breaking news!! :)

Ik heb zojuist een RGB-kabeltje gekocht voor m'n Cube. Tot nu dacht ik eigenlijk, ach, ik zie bijna geen verschil. Maar echt mensen. Het beeld is nu haarscherp (en dat op een ouwe 50hz tv), terwijl eerst af en toe de letters best vaag waren. Echt, die rotkabel kost 30 euro's, maar is zeker het dubbele waard. Dus als je nog geen RGB-kabel hebt gekocht, denk daar nog maar 's over na, ik ben echt "astonished". Subliem!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

spaceboy schreef op 31 december 2002 @ 11:02:
Breaking news!! :)

Ik heb zojuist een RGB-kabeltje gekocht voor m'n Cube. Tot nu dacht ik eigenlijk, ach, ik zie bijna geen verschil. Maar echt mensen. Het beeld is nu haarscherp (en dat op een ouwe 50hz tv), terwijl eerst af en toe de letters best vaag waren. Echt, die rotkabel kost 30 euro's, maar is zeker het dubbele waard. Dus als je nog geen RGB-kabel hebt gekocht, denk daar nog maar 's over na, ik ben echt "astonished". Subliem!!
yep dat had ik dus ook. :) De menu's teksten enz waren gelijk haarscherp en ook ingame is het allemaal veel scherper en mooier. Kortom zo'n kabel is de aanschaf zeker waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 30 december 2002 @ 18:15:
[...]

Kijk, als je alles zo leest dan merk je wel dat smaken erg kunnen verschillen. Ik koop zelf voornamelijk nintendo klassiekers en party / mp games. Daar zit voor mij de kracht van console gaming. Ik had zelf nog nooit een resident evil spel gespeeld, maar door de verhalen die ik hoorde en graphics kocht ik het spel. Eigenlijk om eens mee te maken wat het nou was. En zoals iemand al zei; het verhaal en vooral de sfeer zuigen je echt op. Ik zat in de huiskamer van de ouders van mijn vriendin te gamen, met ouders en vriendin er bij. Iedereen zat ten eerste met de mond open wat betreft de graphics, details en sfeer. Zelf vond ik ook het "puzzelen" en het verhaal erg leuk. Ook het combat gedeelte trok me zeer, in tegenstelling tot een eerder bericht. Het bleef bij mij leuk om met mijn shotgun omhoog te richten, en dan net zolang wachten tot de zombij bijna zijn handen om mijn nek had en dan in 1 keer zijn kop eraf te blazen. Meesterlijk :P
Filmische momenten, spanning, echte schrikeffecten en geweldige graphics. Voor mij een superervaring. Ik weet echter niet of ik ook een volgend deel zal kopen. Voor mij was immers alles nieuw; zombies, s.t.a.r.s., alles. Dat draagt wel bij in de spanning.
Anyway, als je het mij vraagt is dit een aanradertje. _/-\o_

En ik geloof dat Yama iets zei over Sega Soccer Slam, en ik ben blij dat ik niet de enige lijk te zijn. SSS is simpelweg FUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op www.nintendo.nl staat het aftellen is begonnen....
wat zou dat kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 11:38:
Eh... oud en nieuw? Of ben ik nou helemaal gek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 11:38:
naar het nieuwe jaar misschien?? :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

hey, weet iemand waar je een platium gamecube kan kopen ?

en graag geen US cube, (ik lekker kijken op goblin, is dat alleen maar import :( )
maar weet iemand dat ?

en zoja, waar kun je hem het goedkoopst halen ? (ook kwa games dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
hey woei.. zat ook nog een vip code bij Metroid Fusion :) weer 250 puntjes erbij :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 31 december 2002 @ 11:40:
[...]

Eh... oud en nieuw? Of ben ik nou helemaal gek? :)
:) Ik was een beetje traag van begrip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nog een allerlaatste vraag over Smash Bros. Ik ben nu nog even heel snel aan 't oefenen voor oud&nieuw en heb zojuist Marth en Roy unlocked. Welke kan ik 't beste gebruiken om als ultieme SSBM Mega Master 2003 in te gaan? Wat ik zo snel merk is Roy wat sterker en Marth wat sneller.

Oh ja, weet iemand toevallig wat Roy zegt bij die 4-combo (B-knop). Iets van

OE-TIC-TORIA? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Heeft iemand ervaring met de Wavebird?
Ik zit namelijk te denken om deze te nemen, kan je verder zitten en draden niet in de weg enzo :)
Maar als ie zwaarder is en daardoor niet lekker in de hand ligt neem ik liever de normale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

1 woord : verlengsnoeren =)

werken perfect, kosten 5 euro ofzo.. en je kan veel verder zitten.. zo'n wavebird is heel cool, en werkt ook perfect, maar voor zo'n prijs.. ajajajajai

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Wat vindt men hier eigenlijk van StarCraft: Ghost?
Zal denk ik een topgame worden (al het goede komt van Blizzard?) :)
I can't wait iig.. filmpie zag er al zeer strak uit en met de gameplay zit het ook wel goed Blizzard kennende :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

spaceboy schreef op 31 December 2002 @ 12:48:
Nog een allerlaatste vraag over Smash Bros. Ik ben nu nog even heel snel aan 't oefenen voor oud&nieuw en heb zojuist Marth en Roy unlocked. Welke kan ik 't beste gebruiken om als ultieme SSBM Mega Master 2003 in te gaan? Wat ik zo snel merk is Roy wat sterker en Marth wat sneller.

Oh ja, weet iemand toevallig wat Roy zegt bij die 4-combo (B-knop). Iets van

OE-TIC-TORIA? :)
Ik als SSBM GC-party exterminator >:) zou altijd voor Link gaan. Mijn broertje is echter heel goed met Marth. Hij verslaat mij in 8 van de 10 gevallen met Marth als ik Link heb. Hij zou dus eigenlijk het beste zijn van dit topic :P. Want jullie zuigen allemaal in dat spel. >:) ;)

[/zelfophemelmodus]

[ Voor 3% gewijzigd door GZ op 31-12-2002 13:35 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

BlubberZwijn schreef op 31 December 2002 @ 13:28:
Heeft iemand ervaring met de Wavebird?
Ik zit namelijk te denken om deze te nemen, kan je verder zitten en draden niet in de weg enzo :)
Maar als ie zwaarder is en daardoor niet lekker in de hand ligt neem ik liever de normale...
Ik ben zelf dol op mn wavebird, tis echt heel handig en hij is niet veel zwaarder, ieg niet lastig :)

Een aanrader dus (en hij werkt echt EEUWEN op 2 penlites :), maar hij heeft geen rumblefunctie)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 31 December 2002 @ 13:34:
[...]

Ik als SSBM GC-party exterminator >:) zou altijd voor Link gaan. Mijn broertje is echter heel goed met Marth. Hij verslaat mij in 8 van de 10 gevallen met Marth als ik Link heb. Hij zou dus eigenlijk het beste zijn van dit topic :P. Want jullie zuigen allemaal in dat spel. >:) ;)

[/zelfophemelmodus]
Hehehe... I would kick your sorry ass! :D
Maar thnx, Link is inderdaad ook wel handig, maar ik ga toch maar voor Marth. Roy is net ietsje te sloom.

Over de Wavebird: ik wilde 'm pas gaan halen. Maar even op een rijtje:

pro's:
- draadloos

con's:
- batterijen
- prijs
- grijs (ik heb alles in 't zwart)
- geen rumble-feature!

Ik heb 't dus niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft GEEN rumble functie?
Zou ik dus een groot gebrek vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 11-09 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

RedruM schreef op 31 december 2002 @ 13:31:
Wat vindt men hier eigenlijk van StarCraft: Ghost?
Zal denk ik een topgame worden (al het goede komt van Blizzard?) :)
I can't wait iig.. filmpie zag er al zeer strak uit en met de gameplay zit het ook wel goed Blizzard kennende :p
Ik denk dat die uber gaat worden, vooral als je sc de rts hebt gespeelt. Nu dan alle units nu met detail! Hij gaat denk ik heel gaaf worden, alleen duurt het nog een tijdje voordat ik deze game mag aanschouwen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I hope so, zal wel overhyped worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 13:42:
I hope so, zal wel overhyped worden ben ik bang.
Ik heb bij blizzard nog nooit een echte opverhyped game zien komen die super tegenviel.

(Zelfs warcraft 3 was toch wel leuk! :X)
Het is natuurlijk wel een ander slag game dan dat we van blizzard gewend zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door MaDLiVe op 31-12-2002 13:45 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Ik denk zelf heel erg aan c&c renegade als ik over starcraft ghost lees. En die vond ik niet echt geweldig. Maar blizzard is natuurlijk meesterlijk in verhalen vertellen......dus euh reviews afwachten :?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 13:41:
Hij heeft GEEN rumble functie?
Zou ik dus een groot gebrek vinden.
rumblen kost veel batterijen en t zou weer extra ruimte innemen.

Eerlijk gezegd vind ik t niet zo'n ramp, hoor, maar ik speel nu ook enkel mario :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Okyah schreef op 31 December 2002 @ 13:49:
[...]

rumblen kost veel batterijen en t zou weer extra ruimte innemen.

Eerlijk gezegd vind ik t niet zo'n ramp, hoor, maar ik speel nu ook enkel mario :D
Mario "rumbelt" ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

spaceboy schreef op 31 December 2002 @ 13:52:
[...]

Mario "rumbelt" ook hoor.
Ja, maar t hoeft voor mij niet bij Mario..
Bij SSB zou ik t bijv. wel willen en bij shooters ook, maar bij mario of zeldda niet.. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 31-12-2002 13:54 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 08:22
Na het opruimen van mijn kamer heb ik het volgende gevonden:

- 1 Nintendo VIP code kaart.(ongebruikt)
Heb zelf niks aan zo'n kaart, dat sparen duurt mij te lang en er staat niks voor mij bij.

Wil 1 van jullie dit hebben? Anders wordt het weggeflikkerd. >:)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

BloodKnight schreef op 31 December 2002 @ 14:33:

Heb zelf niks aan zo'n kaart, dat sparen duurt mij te lang en er staat niks voor mij bij.

Pass het maar ;)

mail staat in profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jah...

ik heb een GAMECUBE !!!!!!!!!

240 euro, bartsmit + need for speed erbij (black)

:) vond ik wel leuk dealtje

--- ikke is erg trots ---

maar nu ga ik weer verder rossen op me GC, lat0rz !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
MaDLiVe schreef op 31 december 2002 @ 14:34:
[...]

Pass het maar ;)

mail staat in profile.
Rustig aan eerst even scannen. ;)

You have 1 new message. :)

[ Voor 8% gewijzigd door BloodKnight op 31-12-2002 15:35 ]

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodKnight schreef op 31 december 2002 @ 14:33:

Anders wil ik het wel van je overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 14:42:
[...]

Anders wil ik het wel van je overnemen
Helaas, Madlive was eerder(blame him door zijn snelle post) >:)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wavebird is echt heerlijk. Als je er eenmaal mee gespeelt hebt wil je nooit meer terug. Ik iig niet :D. En dat geen rumble boeit echt niet, rumble vind ik meestal toch maar irritant en niet veel toevoegen. Het is gewoon zo relaxt zonder draad te spelen. Lekker vanuit bed spelen :).

En rumble zit er niet in omdat er dan een receiver en een transmitter van radiosignalen ingebouwd moet worden, dat is weer meer kosten en meer batterijen.
Maar als ik jou was zou ik hem echt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodKnight schreef op 31 December 2002 @ 14:50:
[...]

Helaas, Madlive was eerder(blame him door zijn snelle post) >:)
Van welk spel was die VIP code nu eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 15:15:
[...]

Van welk spel was die VIP code nu eigenlijk?
SSBM

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratis vip sterren, gewoon even het markt onderzoek invullen en je krijgt 50 gratis sterren en een exclusieve desktop achtergrond.

Toch leuk die extra sterren, eerst 5 voor iedere dag inloggen, 200 van de advents kalender en nu weer 50 voor 10 vraagje beantwoorden, misschien krijg ik toch nog ooit die extra Wavebird (ik heb pas 2810 punten, dus het duurt nog wel even)

edit: hier is de rechtstreekse link: http://www.nintendo-europ....jsp%3FelementId%3D100006

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand z'n gamcube spellen ruilen tegen mijn pc games?
Ik heb te ruil : Unreal Tournament 2003, Diablo2 + expansion, half-life, oni, Tomb Raider 2, RTC wolfenstein en UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Shit die had ik gewild !!!! :'(

Ik kreeg namelijk bij mijn SSB:M geen vip-code (klote intertoys) :( :( :(

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 16:31:
Ik heb te ruil : Unreal Tournament 2003, Diablo2 + expansion, half-life, oni, Tomb Raider 2, RTC wolfenstein en UT.
Wat denk je nou zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
[FrEEzEr] schreef op 31 December 2002 @ 17:35:
[...]

Shit die had ik gewild !!!! :'(

Ik kreeg namelijk bij mijn SSB:M geen vip-code (klote intertoys) :( :( :(
Das idd niet zo mooi.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 16:31:
Goeie deal ;)

Maar ik denk niet dat ik de wavebird neem, aangezien ik de rumble functie wel belangrijk vind.
En over die verlengsnoeren ofzo? Waar kan je die krijgen/hoe duur? :)

[ Voor 23% gewijzigd door BlubberZwijn op 31-12-2002 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer 50 sterren verdient bij Nintendo :) voor het invullen van een vragenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Wat gebeurt er eigenlijk als de GBA's en Wavebirds van nintendovip "op" zijn?
Kan je dan ngo alleen boutdingen krijgen? Die stickertjes ofzo..? Of krijg je weer wat nieuws ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 31 December 2002 @ 18:56:
Kan je dan ngo alleen boutdingen krijgen? Die stickertjes ofzo..? Of krijg je weer wat nieuws ?
Ik denk dat ze dan wel weer met wat nieuws komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

RedruM schreef op 31 December 2002 @ 18:56:
ALs je op een gegeven moment genoeg sterren hebt is alles weg. Zo zijn er nu nog maar 13 GBA en 24 Wavebirds. Hadden er meer kunnen zijn als je niet van die klotemannetjes had die die VIP codes staan te jatten bij de FRS.

Maar als alle GBA's en Wavebirds op zijn gaan ze gratis NTSC Cubes weggeven met bijbehorende spellen als Metroid Prime 2, Zelda 128 Part 2 (tentative title), Kid Icarus Prime en Punch Prime. Heb je geen NTSC compatible TV, dan krijg je die erbij voor slechts 100 sterren.

Zullen we met zijn allen eens reviews gaan schrijven voor de GC. Dat idee besprong mij gisteren toen RareGast weer Smugglers Run zat op te hemelen. Toen ds daarna ook nog eens een SFA review plantte wist ik het zeker. Wij moeten reviews gaan schrijven. Ik eigen alvast de SSBM review op :Y) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hehe weer een stukkie verder in Metroid Prime. :) Heb nu de X-Ray visor en Grapple beem :*)

brw: zou D³ vandaag MP hebben gehad ofzo hij is er de hele dag al niet geweest. :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, die verlengsnoeren kan je kopen bij bart smit/intertoys etc. zijn niet duur en ze verlengen zo'n 2 meter ofzo (lijkt weinig, maar helpt toch best wel veel)

(zonder verlengkabels had het cuben tijdens de yamLAN best lastig gegaan...)

reviews.. hmmz.. wie maakt de site ? =]

kan wel wat proberen op te zetten in 2e week van vakantie.. soort cubezone ofzo =)

maar dan met mensjes van dit topic ;P

[ Voor 10% gewijzigd door yamAUchi op 31-12-2002 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik wil de Eternal Darkness review schrijven dan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woei als het goed is heb ik binnenkort ook MK: DA :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

sigh.. als je een amerikaanse cube hebt.. bestel dan verdorie SMB2 .. !

ultieme party game =P

(en iedereen die geen US cube heeft.. gewoon eventjes w8en.. en hem dan kopen ;P, je consolevrienden zullen je dankbaar zijn)

edit :

fubar.. ga jij is gauw oud/nieuw vieren :)

[ Voor 12% gewijzigd door yamAUchi op 31-12-2002 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Ding ding ding... wat een lekker ding... schoonheidskoningin... steek m er maar in...

* Fubaruba waant zich in de paddock... ;(

schnumi, wil je niet zoveel spoileren! zometeen kunnen we het spel zo in 1 keer doorlopen, dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten wezen.

ik wil ook nog even melden dat mario het eerste spel sinds lange tijd is waar ik echt een stijven krijg qua gameplay. jezus wat heerlijk!!! 0wn4g3!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 31 december 2002 @ 20:43:
Ding ding ding... wat een lekker ding... schoonheidskoningin... steek m er maar in...

/me waant zich in de paddock... ;(

schnumi, wil je niet zoveel spoileren! zometeen kunnen we het spel zo in 1 keer doorlopen, dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten wezen.

ik wil ook nog even melden dat mario het eerste spel sinds lange tijd is waar ik echt een stijven krijg qua gameplay. jezus wat heerlijk!!! 0wn4g3!!!
dafubar is back _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wacht maar tot ik prime heb, dan mag ieder van jullie €5 op mijn rekening storten, anders ga ik hier elke dag uitgebreidt staat vertellen wat ik allemaal tegengekomen ben en hoe ik een vijand verslagen heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 31 December 2002 @ 20:43:

* schnumi waant zich in de paddock... ;(

valt toch nog wel mee?? :) zeg alleen maar een visor en een ander item. :P :)

edit: oh ja alvast happy newyear voor het geval ik jullie niet meer spreek. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 31-12-2002 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
happy cube year!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

woei gelukkig newjaar mensen en nog veel gamingplezier in 2003. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig nieuwjaar aan allen en moge er maar veel gecubed worden en de toptitels aan de lopende band uitgespuugd worden door de bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de tweakers frontpage:

Metroid Prime is Game Of The Year 2002

Het einde van het jaar staat voor de deur en dus betekent het dat het tijd is om terug te blikken en te bekijken wat het afgelopen jaar ons allen gebracht heeft. Natuurlijk geldt dit ook voor de gameswereld en wordt er ook voor dit jaar bepaald wat het beste spel was. Reuters concludeert dat het dit jaar Nintendo's release op de Gamecube, Metroid Prime, moet zijn geweest. Dit baseert men op het feit dat twee van de grootste gamesites, GameSpot en GameSpy, de first-person shooter hebben bekroond tot Game of the Year. Na een sterke presentatie op de E3 volgde de comeback van deze klassieker in november en in dezelfde maand was het in de VS het op één na best verkochte spel. Volgens GameSpy behoort Metroid Prime tot één van de weinige spellen die zijn hype helemaal wist waar te maken:

Best of all, the gameplay stays true to its roots. Fans of the previous Metroid titles will adore Prime's puzzles, exploration, and use of power-ups. Newcomers will be dazzled by a game that looks like a first-person shooter, but plays like something entirely original. Prime is a tight and complete package that contains amazing graphics, great music, and fabulous gameplay. It's a sublime experience that serves up entertainment in a way gamers never expected. Out of all the fantastic games released in 2002, none were as fresh, exhilarating, and enjoyable as Metroid Prime.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00006IJJK.01-A3LTAW8FHJ63G2.LZZZZZZZ.jpg

Zat er natuurlijk al dik in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

iemand al reign of fire gekocht ?

reviews iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er weinig goed over gehoord. volgens mij stond er een review op www.insidegamer.nl
maar ik weet het niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Grrr waarom moet ik steeds opnieuw inloggen bij Nintendo VIP site?
Werken ze daar niet met cookies ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yohann!s schreef op 01 January 2003 @ 13:43:
iemand al reign of fire gekocht ?

reviews iemand ?
hiero van gamerankings.com:
Reign of Fire

gemiddeld van alle reviews dus een 5,9 niet echt top. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 01 januari 2003 @ 13:54:
Grrr waarom moet ik steeds opnieuw inloggen bij Nintendo VIP site?
Werken ze daar niet met cookies ofzo ??
Komt denk ik omdat je bij elke keer dat je in logt 5 sterren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eergister was mijn ma jarig, toen kwam ook mijn kleine neefje op bezoek. We gingen samen ff medal of honour frontline op mijn cube spelen (hij mocht steeds schieten :P). Hij is een beetje wild, hij sprong van mijn bed af, maar het snoer van de controller bleef haken. Beng cube pleurt van tafel op bed, disc klepje gaat open, controllers er half uit, beeld doet raar ;'(. Mijn cube doet het nog wel maar toch... Ik ben altijd zo zeinig op hem (netjes handen wassen voor het cuben en af en toe met stofdoek mijn cube schoonmaken. Echt wel klote, maar hij doet het gelukkig nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 14:37:
eergister was mijn ma jarig, toen kwam ook mijn kleine neefje op bezoek. We gingen samen ff medal of honour frontline op mijn cube spelen (hij mocht steeds schieten :P). Hij is een beetje wild, hij sprong van mijn bed af, maar het snoer van de controller bleef haken. Beng cube pleurt van tafel op bed, disc klepje gaat open, controllers er half uit, beeld doet raar ;'(. Mijn cube doet het nog wel maar toch... Ik ben altijd zo zeinig op hem (netjes handen wassen voor het cuben en af en toe met stofdoek mijn cube schoonmaken. Echt wel klote, maar hij doet het gelukkig nog wel.
wat een leed, zo op de vroege morgen... we leven met je mee, jongen!

en een gelukkig nieuwjaar. ik heb gisteren gezopen in de blue en heb daar 1 meid aan het huilen gemaakt omdat die verliefd op mij is maar een vriend heeft en ik heb ook met haar zus gezoend. oftewel... mijn aruba-skills werken nog perfect :D

en ja, ik ben een klootzak, een hufter... :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.