mario party 4 is hier ook wel een succes, alhoewel het bordspel ietwat vervelend soms is, maar de minigames maken het spel weer interessant.
vooral met 4 mensen is het een leuk en soms heftig spel =)
bijna ook alle minigames unlocked (volgens mij alle, maar je weet het nooit zeker natuurlijk =), en redelijk al sinds ik het gekocht heb een party-spel wat vaak erin wordt gepropt
on a different note :
super monkey ball 2 ruled =)
monkey target is verbeterd, monkey tennis is ook een hit hier, verder zijn de andere minigames ook verbeterd en leuker geworden (vind zelf monkey fight wel verneukt, maar anderen vonden die wel beter, en de monkey golf is ipv midget-golf een echte golf geworden, en de banen zijn dus "realistisch" (als dat kan als je met een aapje in een balletje moet spelen =), hier moet je ook van houden, plus dat 1 golf potje met 4 mensen.. toch al gauw.. anderhalf uur ofzo kan duren =)
gister ook met 6 mensen de story mode uitgespeeld (11 werelden / 10 levels) met een paar echt krankzinnige levels erin, (telkens afgeven aan elkaar, werkte best goed, en het is gezellig om met zijn allen de levels uit te vinden)
vanaf wereld 8 worden de levels best moeilijk, met waarschijnlijk als 1 van de lastigere levels een ringen level
verder voor 4 speler actie aan te raden toch wel : sega soccer slam, is een sluimersucces

, werd er 1 keer voorzichtig in gedaan, is er de rest van die avond niet meer uitgeweest..
timesplitters 2 werd ietsjes minder gespeeld, maar de mensen die kwamen waren vooral pc-FPS'en gewend.. (net zoals ik..) dat spel moet je een beetje een kans geven om het leuk te gaan vinden met meerdere mensen
nou ja.. het was gezellig iig