Het GameCube Topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:37:
dan weet je wat ik bedoel, bij GE en PD beweeg je met 1 pookje, en je richt niet :P, strafen doe je met de c-toetsen.
Bij TS was het echt kut, ik kon er niet aan wennen, dat ik het andere pookje moest gebruiken, als ik wou draaien.
jap dat was ik ook`gewend maar na een paar potjes Agent under fire en Halo was ik ook gewend aan de nieuwe control setups (bij AUF kon je ook de Halo controls instellen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nou ik ben vandaag dan weer eindelijk terug van vakantie.
Ik heb effe alles door gelezen en zo te zien heb ik niet veel gemist.

Om te beginnen is dat zelda gerucht het domste wat ik ooit gelezen heb.
Rare heeft helemaal geen recht op de naam zelda ( die is van Nintendo ), en er stond ook nog in dat celda een slecht spel was. Terwijl hij wel overal een 10 krijgt.

Dan hadden we nog dat kabeltje voor de US.
Met het kabeltje is echt niks mee, je kan op de US de normale, s-video en composite kabel opaan sluiten. En dat werkt natuurlijk. Als je zwart-wit hebt dan ondersteund je tv het niet of je tv ondersteund het wel maar de scart aansluitingen weer niet 8)7

Op m'n vakantie ben ik ook flik aan de slag gegaan met mijn GBA.
En ik vind mario echt fucking moeilijk. Ik heb hem ook nog nooit op de SNES gespeeld terwijl ik wel een SNES heb :X
Bij metroid fusion vind ik dat je zo snel dood kan gaan :X, maar voor de rest is het wel een lekker spelletje.

Dan hebben we ook nog de hi-res filmpjes van Zelda, maar ik vind die filmpjes zelf ook er erg goed uitzien. Maar het is wel erg spoilerig.

Ik had voordat ik wegging ook nog een filmpje van Final Fantasy: CC geupload maar ik was het vergeten te posten :+
Dus zie hier voor het filmpje.
Mmm tripod zit te kutten. Effe rechtermuis knop en save as..
Dan rename de .html naar .rar O-)

Trouwens ik heb nog effe een vraagje over de zelda op de GBA.
Is dat spel ook echt single player of moet je dat perse met meerdere personen tegelijk spelen. Of was het iets met een SNES kloon ofzo...
Mmm ik weet het niet meer.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het is:
Zelda a Link to the Past
+
Zelda The four swords (nieuwe multiplayer game)

tis een beetje de zelfde formule als de gba mario spellen. oud spel + multiplayer

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand een VIP code voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
phat een nieuwe zelda game... hoop er maar t beste van
zolang ie maar niet 3D wordt, want dat zuigt

hmm dat lente 2003 van FFCC spreekt me wel aan, maar eh, ik heb er alleen een slecht gevoel over
het ziet er namelijk zo kiddie uit, ze zijn toch niet een kiddie FF aan t maken he?

[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 28-12-2002 10:20 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9326

Wel een leuke vergelijking van alle beschikbare platform games op de cube.
Kun je mooi zien welke je wel en niet moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 28 december 2002 @ 09:33:
[...]

jap dat was ik ook`gewend maar na een paar potjes Agent under fire en Halo was ik ook gewend aan de nieuwe control setups (bij AUF kon je ook de Halo controls instellen
Jah en indertijd speelde ik 2 à 3 uur per dag PD. En als ik dan bij een vriend kwam voor TS, was dat echt heeeel moeilijk wennen. Hij speelde ook elke week iets van 4 uur PD bij mij... Ook voor hem was het dus lastig.
Maar ik begrijp dus dat die control setups inmiddels aangepast zijn in TS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 28 December 2002 @ 10:17:
phat een nieuwe zelda game... hoop er maar t beste van
zolang ie maar niet 3D wordt, want dat zuigt

hmm dat lente 2003 van FFCC spreekt me wel aan, maar eh, ik heb er alleen een slecht gevoel over
het ziet er namelijk zo kiddie uit, ze zijn toch niet een kiddie FF aan t maken he?
retro FF meer. :) Ik vind het juist wel wat hebben van de oude stijl zoals die van FF9.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Hallo jongens , even een vraagje??

Ik kreeg nog een kerstkado van mijn vriendin , nu kan ik uit 2 dingen kiezen (wel meer , maar dit zijn mijn keuzes).
Mario Pary 4 of een AC milan shirt.

Ik heb vroeger wel eens mario party 4 gespeeld op N64 , was op zich een leuke game , maar hoe is deze???

Is het niet zo dat als ik hem weer 10 keer gespeeld ik denk van , nu hebben we het weer gezien!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze mario party is veel beter!
En het is ook leuker dan een shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

henkyyyyyyy schreef op 28 december 2002 @ 11:10:
Hallo jongens , even een vraagje??

Ik kreeg nog een kerstkado van mijn vriendin , nu kan ik uit 2 dingen kiezen (wel meer , maar dit zijn mijn keuzes).
Mario Pary 4 of een AC milan shirt.

Ik heb vroeger wel eens mario party 4 gespeeld op N64 , was op zich een leuke game , maar hoe is deze???

Is het niet zo dat als ik hem weer 10 keer gespeeld ik denk van , nu hebben we het weer gezien!!
MP4 is een zeer goede multiplayer game. :) Singelplayer is slecht. Niet kwa gameplay enz maar gewoon het feit dat tegen de computer spelen lang niet zo leuk is als tegen vrienden/familie.

Dus als je vaak vrienden enz op bezoek krijgt of iemand hebt die met je kan spelen is het een superspel maar als je vaak in je 1tje game't kun je hem beter niet halen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
schnumi schreef op 28 december 2002 @ 11:41:
[...]

MP4 is een zeer goede multiplayer game. :) Singelplayer is slecht. Niet kwa gameplay enz maar gewoon het feit dat tegen de computer spelen lang niet zo leuk is als tegen vrienden/familie.

Dus als je vaak vrienden enz op bezoek krijgt of iemand hebt die met je kan spelen is het een superspel maar als je vaak in je 1tje game't kun je hem beter niet halen. :)
Oke thnx man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de RPG fans onder ons:

http://www.gamers.nl/nieuws/15880

De Japanse ontwikkelaar Skip heeft de officiële website van haar nieuwste cel-shaded RPG Giftpia gelanceerd. Helaas is de website volledig in het Japans en kan de gemiddelde leek er niet veel uit wijs worden. Gelukkig wist PlanetGamecube er met behulp van Babelfish het een en ander uit wijs te worden. Zo zal Giftpia in Japan reeds in april 2003 verschijnen maar is er nog niets bekend over de internationale release. Het verhaal gaat naar alle waarschijnlijkheid over volwassenen die in kinderen veranderd zijn. Het is aan de speler om dit ongedaan te maken.

The biggest source of info is the Q&A page, which reveals the first concrete details about the game's premise and gameplay. Giftpia is an "alternative RPG" for one player, to be released in April 2003 in Japan. No release date is given for North America. The name comes from combining the words "gift" and "utopia", and the story seems to revolve around the theme of coming of age. Specifically, Babelfish produces the term "re-adult", and combined with some other bits from the translation, it seems that some adults have been turned into children, and your job is to return them to their original forms.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Erwie/200212/small1041072411_0.jpg

Het ziet er naar uit dat de GameCube met Giftpia weer een leuke RPG in haar line-up heeft, al zal het waarschijnlijk nog wel eventjes duren voordat er een Engelse versie van het spel uitkomt, mocht dat ooit gebeuren. De officiële website toont nog een aantal nieuwe screenshots en artwork, en verder veel Japanse teksten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

Mario Kart Screens...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/mariokartgcn1.jpg
Title Screen?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/mariokartgcn2.jpg
Luighi chases Mario?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/mariokartgcn2.jpg
Mario in the lead?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/mariokartgcn5.jpg
Mario slides?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

die zijn toch al van spaceworld 2000?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn oude pics zeg die komen nog van spaceworld 2000, ik heb het filmpje nog wel ergens op me hd staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy, ik heb die .html van je gedownload en daarna naar .rar gerenamed, maar er staat gewoon 'geen archieven gevonden'. Weet je zeker dat dat FFCC filmpje wel goed is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik heb in het vorige topic ook al een download link gegeven maarja dan moet ik hem weer gaan zoeken. :P

edit: net de gamecube search gebruikt maar de link is helaas down. ;(

[ Voor 27% gewijzigd door schnumi op 28-12-2002 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi, is dat precies hetzelfde filmpje? Als dat zo is heb ik hem al gezien. Ik dacht dat het filmpje van Elroy misschien een andere was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 14:02:
Elroy, ik heb die .html van je gedownload en daarna naar .rar gerenamed, maar er staat gewoon 'geen archieven gevonden'. Weet je zeker dat dat FFCC filmpje wel goed is gegaan?
Je moet wel minstens versie 3.0 hebben anders leest hij hem niet. :/
En kijk ook effe of je hem wel helemaal gedownload hebt.
Het bestand is ongeveer 8,7 Mb.
euhh weet ik niet Elroy hoe groot is het filmpje als het uitgepakt is??

deze is: een .mov bestand en is 16,1mb groot.
Ja die is het, maar dan in avi formaat. Dus een beetje gecompressed. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Elroy op 28-12-2002 14:36 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 14:24:
schnumi, is dat precies hetzelfde filmpje? Als dat zo is heb ik hem al gezien. Ik dacht dat het filmpje van Elroy misschien een andere was...
euhh weet ik niet Elroy hoe groot is het filmpje als het uitgepakt is?? :)

deze is: een .mov bestand en is 16,1mb groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Kheb ff Smash Brothers geruild voor Eternal Darkness aangezien ik hier evt Smash Bro's kon overkopen voor 35 euro?
ED is iig erg mooi en spooky.. heb nog maar ff gespeeld want ik zit nu op LAN maar ziet er goed uit..
Wat is btw een vip code en wat kan je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan mij geven :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een RGB kabel kopen, maar dan heeft het niet 3 stekkertjes op het eind (rood, wit, geel). Die heb ik nodig om mijn 5.1 speakerset erop aan te sluiten.
Maar is er een RGB kabel met die drie stekkertjes op het eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee...een RGB kabel is 1 hele kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 17:23:
Ik wil een RGB kabel kopen, maar dan heeft het niet 3 stekkertjes op het eind (rood, wit, geel). Die heb ik nodig om mijn 5.1 speakerset erop aan te sluiten.
Moet je een 3th party kopen zit er een kastje in het midden van het snoer met 3 tulp-aansluitingen (video-out, audio links en rechts)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

GameSpy heeft hun Game Of The Year bekend gemaakt en de winnaar is.....

Metroid Prime! (verrassing :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/goty2002/_img/goty_logos/goty_master.jpg

http://www.gamespy.com/goty2002/overall/
Metroid Prime is one of those rare games that actually exceeds its hype.
Prime is a tight and complete package that contains amazing graphics, great music, and fabulous gameplay. It's a sublime experience that serves up entertainment in a way gamers never expected. Out of all the fantastic games released in 2002, none were as fresh, exhilarating, and enjoyable as Metroid Prime.
Eerder had GameSpot de GOTY award al aan MP uitgereikt.

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 03/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots

Vandaag Metroid Fusion ontvangen van dvdboxoffice :) Het verzenden heeft 10 daagjes geduurd, had wel langer verwacht eigenlijk. Aangezien ik de shipping confirmation van Metroid Prime 2 dagen na MF kreeg, zit ik misschien dus binnen enkele dagen aan de Prime! *slik*

Anyhoo, heb wat interessante (voor mij althans :P) info over dvdboxoffice's verzendmethodes gevonden. De reden dat ze zo goedkoop zijn is omdat ze alles in bulk versturen. Geen aparte pakketjes van Canada naar jouw voordeur dus maar een groot aantal orders tegelijk naar Europa. Voordeel is dat het zo een stuk goedkoper voor DVDBO is en wij zodoende geen verzendkosten hoeven te betalen. Nadeel is dat er niet echt een vaste tijd te noemen valt voor wanneer je order wordt verzonden. Als jij bijvoorbeeld net een order plaatst voordat de bulk verzending wordt verzonden, dan kan je order zo mee. Is er net bulk verzending verstuurd, dan moet je wachten tot de volgende lichting helemaal volzit. In Europa aangekomen heeft DVDBO verschillende distributiecentra (oa Frankrijk, België en Zweden waar mijn pakketje vandaan kwam) vanwaar de bestelling naar je toe gestuurd wordt. Dit heeft als voordeel dat geen douanerechten en BTW hoeven te worden betaald, het wordt immers verstuurd van EU naar EU land.

Bestellen bij dvdboxoffice vereist dus enig geduld, maar het is wel lekker goedkoop :)

Resident Evil Zero is overigens nog maar ~39 euro bij DVDBO inclusief T-shirt :o

En als we het toch over RE0 hebben:
RE0 commercial
Dat zombie gejank werkt altijd zo op mn lachspieren, dat is volgens mij niet de bedoeling :P
spaceboy schreef op 27 december 2002 @ 20:34:
Enne: D3, die events in SSBM waarbij je veel tegenstanders hebt vind ik meestal wel meevallen als je Donkey Kong kunt spelen. Gewoon op de grond blijven rammen en als die klojo's 150% damage hebben ofzo, gaan smashen. Heerlijk spel.
Thanks voor de tip :) Heb die Yoshi Challenge overigens nipt gehaald :D Had een powerup net onder een 'spawn point' van die Yoshi's geparkeerd, elke keer werden ze direct weggeschoten, schoot lekker op :+
Elroy schreef op 28 december 2002 @ 09:43:
Bij metroid fusion vind ik dat je zo snel dood kan gaan :X, maar voor de rest is het wel een lekker spelletje.
Energy Tanks verzamelen jongen :Y) En je kunt niet op vijanden springen zoals bij Mario he? ;) (Tenzij je de screw attack hebt :D)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb net 50% van de piratedata gedownload en toen kreeg ik een verrassing namelijk:

De image galery daarin zitten dus 14 concept arts lekker. :9~ :9~

Misschien krijg je er dus nog meer naarmate je meer scant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hey Fred_Perry.. wil je Smash Brotha's nog nou verkopen?
Voor 35 Euro he.. inclusief verzendkosten? En is ie in goede staat met boekje enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 17:23:
Of (zoals gezegd) een 3rd party kabel halen, of een tussenstuk alla:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/DCP_1551%20(Medium).JPG

Volgens mij zou dat ook moeten werken.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog ff een vraagje, welliswaar geen GC maar GBA, maar toch :)
Ik heb net GBA + Mario Kart gekocht van iemand, maar ik wil zijn scores wissen.
Hij had helaas het boekje niet meer ;( Weet iemand hoe ik dit moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Om D³ effe uit de droom te helpen.
Ik kreeg net bij Metroid Prime het bericht dat ik 50% gescand had van wat er gescand kan worden. Maar ik zit pas op 27% ( 9 1/2 uur :P ) van het spel :>
Ik weet ook niet of hij echt tot 100% gaat. Ikzelf denk van wel want ik scan echt alles wat ik tegen kom 8).
Trouwens die image gallery die je dan krijgt ziet er best wel goed uit _/-\o_

Ik heb net in een weerkaatsing het gehele gezicht van Metroid gezien _/-\o_
Jammer dat de cam nu leeg is :P

[ Voor 14% gewijzigd door Elroy op 28-12-2002 19:35 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 18:57:
heb nog ff een vraagje, welliswaar geen GC maar GBA, maar toch :)
Ik heb net GBA + Mario Kart gekocht van iemand, maar ik wil zijn scores wissen.
Hij had helaas het boekje niet meer ;( Weet iemand hoe ik dit moet doen?
If you want to delete all current save data:
Hold L + R + B + Start and turn on the game system.

Bron: http://www.gameshark.com/...e/objects/155748_109.html

Ik kon het ook niet vinden in de handleiding...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 28 december 2002 @ 19:23:
Om D³ effe uit de droom te helpen.
Ik kreeg net bij Metroid Prime het bericht dat ik 50% gescand had van wat er gescand kan worden. Maar ik zit pas op 27% ( 9 1/2 uur :P ) van het spel :>
Ik weet ook niet of hij echt tot 100% gaat. Ikzelf denk van wel want ik scan echt alles wat ik tegen kom 8).
Trouwens die image gallery die je dan krijgt ziet er best wel goed uit _/-\o_

Ik heb net in een weerkaatsing het gehele gezicht van Metroid gezien _/-\o_
Jammer dat de cam nu leeg is :P
dude ik zit al op 31% en 7 uur 47 :X damn iets rustiger aan doen dan maar. :P En idd die weerkaatsingen zien er lekker uit eerste keer toen ik zag dacht ik wtf is dat. :P

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 28-12-2002 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog tot 3 maart w88.
:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 19:29
RedruM schreef op 28 december 2002 @ 18:23:
Hey Fred_Perry.. wil je Smash Brotha's nog nou verkopen?
Voor 35 Euro he.. inclusief verzendkosten? En is ie in goede staat met boekje enzo? :)
SSB: Melee kun je idd nog van me overkopen. (helaas exclusief verzendkosten). Waar ligt Northrend eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtHomer schreef op 28 December 2002 @ 19:24:
[...]

If you want to delete all current save data:
Hold L + R + B + Start and turn on the game system.

Bron: http://www.gameshark.com/...e/objects/155748_109.html

Ik kon het ook niet vinden in de handleiding...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Fred_Perry schreef op 28 december 2002 @ 20:32:
[...]

SSB: Melee kun je idd nog van me overkopen. (helaas exclusief verzendkosten). Waar ligt Northrend eigenlijk :?
Hehe das een warcraft 3 land..
enig idee wa de verzendkosten zijn? woon in ede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 28 december 2002 @ 21:01:
[...]

Hehe das een warcraft 3 land..
enig idee wa de verzendkosten zijn? woon in ede..
redrum speel je ook wel eens de SOF2 demo online??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op 28 December 2002 @ 17:41:
[...]

Moet je een 3th party kopen zit er een kastje in het midden van het snoer met 3 tulp-aansluitingen (video-out, audio links en rechts)
Waar kan ik die kabel kopen?
TAG_Speedy schreef op 28 December 2002 @ 18:34:
[...]

Of (zoals gezegd) een 3rd party kabel halen, of een tussenstuk alla:

[afbeelding]

Volgens mij zou dat ook moeten werken.
Hoeveel kost dat en waar kan ik die kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon ff bij je spellenboer kopen, winkels die daarin gespecialiseerd zijn, die verkopen die dingen waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

heb 4 dagen een yamLAN hier (elk jaar terugkomend LAN'etje met vrienden)

dit jaar een console cornertje met 2 tv's enzo.. (1 modded jap cube en 2 normale cubes.. verder nog 2 ps2's/1xbox... maar die worden niet aangesloten ;))

staat heel de LAN (iig tot zondagmiddag) een cam op ->

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~t.zondag01/graphics/alucam.jpg

(elke minuut ofzo... verw8 tot morgenochtend rond 07/0800 iig nieuwe pics ;) )

ow.. en nog 10 pc's maar daar wordt wat minder op gespeeld

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
schnumi schreef op 28 December 2002 @ 21:05:
[...]

redrum speel je ook wel eens de SOF2 demo online??
nope...maar er zijn meer mensne die redrum heten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 28 december 2002 @ 21:54:
[...]

nope...maar er zijn meer mensne die redrum heten :)
jah ok maar ik dacht laat ik het maar vragen. :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen ga ik naar Zwitserland...
Lekker denfen jullie, maar er kleeft een nadeel aan; geen GC :P gelukkig wel m'n nieuwe GBA mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 21:05:

[...]

Hoeveel kost dat en waar kan ik die kopen?
Die 3rd party kabel koop je hier bij Discovery, die andere kabel (mij plaatje) zat bij m'n TV (sony kabel) maar iets soortgelijks moet bji een beetje megapool ofzo te vinden zijn. Anders display of conrad.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik de 3rd party kabel of dat andere ding mischien bij de mediamarkt kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
...brak...

ik... ben... zo... verschrikkelijk... brak...

vliegtuig -> zuipen
slapen -> nee
's avonds zuipen -> ja

bareuh!

* Fubaruba heeft nog een hoop te lezen...

* Fubaruba heeft het trouwens fucking koud!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

*daFubar moet nu heeel snel heel veel gaan spelen!!

*daFUbar loopt heeel erg achter!!

ik wil een mooi 5.1 setje gaan kopen maar jammergenoeg ondersteund de cube dat niet :( (gelukkig de xbox die er over 1.5 week is wel)

klinkt het dan nog wel een beetje mooi als je een spel met ''Dolby surround''(bijna alle EA spellen) ''DPL2'' of gewoon sterio speelt? of word elk ander geluid dan 5.1 teruggeschakeld naar sterio>>

[ Voor 67% gewijzigd door Collaborator op 29-12-2002 12:47 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
DPL2 schijnt enorm hard te rokken, maar dan moet je wel een decoder ervoor hebben. Ik heb die helaas niet en moet het dus doen met gewoon DPL en dat vind ik ook al prima klinken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb ook zo'n set en het geluid wordt gewoon geplaatst over de boxen. De Cube ondersteunt DPL2, ikzelf heb een DPL1 set. Met DPL wordt het geluid nog beter surround 'nagemaakt'. ALthans, zo heb ik het begrepen.

Mijn broertje heeft afgelopen zondag een PS2 gekocht. Man, wat is dat MGS2 toch prachtig. Zo'n spel heeft de Cube ook echt nodig. Ik was echt in de ban van Metal Gear. Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik dit tot nu toe nog niet met een Cube spel heb meegemaakt. Maar dat zal wel goedkomen wanneer Metroid Prime hier landt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:12
Ik weet niet of 't al voorbij is gekomen, maar bij de v&d loopt er nu een 4 halen 3 betalen aktie......
Op alle artikelen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.vroomendreesman.nl/upload/imgs/4voor3.gif

Oftewel 4 games voor 45euro p/s
Of 2 games en 2 wavebirds voor 167.50

[ Voor 19% gewijzigd door Delirium2001 op 29-12-2002 16:38 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 29 December 2002 @ 13:28:
Ik heb ook zo'n set en het geluid wordt gewoon geplaatst over de boxen. De Cube ondersteunt DPL2, ikzelf heb een DPL1 set. Met DPL wordt het geluid nog beter surround 'nagemaakt'. ALthans, zo heb ik het begrepen.

Mijn broertje heeft afgelopen zondag een PS2 gekocht. Man, wat is dat MGS2 toch prachtig. Zo'n spel heeft de Cube ook echt nodig. Ik was echt in de ban van Metal Gear. Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik dit tot nu toe nog niet met een Cube spel heb meegemaakt. Maar dat zal wel goedkomen wanneer Metroid Prime hier landt.
alleen zeer dom van Konami dat ze snake eruit halen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik zag bij de Bart Smit een stereo (?) setje voor de GC en andere consoles.. is dat wat?
En is het Dolby Prologic? Het had 1 sub en 2 speakertjes geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Delirium2001 schreef op 29 december 2002 @ 13:36:
Ik weet niet of 't al voorbij is gekomen, maar bij de v&d loopt er nu een 4 halen 3 betalen aktie......
Op alle artikelen :P

[afbeelding]

Oftewel 4 games voor 45euro p/s
Of 2 games en 2 wavebirds voor 167.50
tot waneer is die actie?? :9~ ik krijg over 1.5 weken mijn doekoes en als die actie dan geld... :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 29 December 2002 @ 13:50:
[...]

hij is er niet uit hoor (plisskin) en hij zit er wel in in substance binnenkort bij de extra missies

ohja wat nieuws:

Splinter celll- Maart op de cube met extra missies
-Nieuw kirby spel (Kirby's Air Land)
-Nieuw sonic spel (niet sonic adventure 3 maar iets nieuws)

www.cubezone.nl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jah ok maar om er nou zo'n mietje in te doen man net als in metroid samus vervangen door een klein meisje. :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Beter Splinter Cell op GC!!! _/-\o_

En kheb nog een vraagje... Hoe kom ik dat level door bij Timesplitters2 ... dat level dat je in Neo Tokyo bent en die hacker moet volgen naar de research lab....

Die griet ziet me elke keer... en dan gaat ze schieten... en jah dan schiet ik terug >:)
Kheb ook al eens geprobeerd bij het lab te w88 maar ze kwam niet opdagen.. of ze bleef hangen op een plek :(

dus jah.. tips??

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Resident Evil: _/-\o_ :9~
Super Mario Sunshine: _/-\o_ GAMEPLAY!!!
StarFox: _/-\o_ wel een ziekelijke zelda ripoff, maargoed :)

maargoed, voor jullie is dit natuurlijk allemaal oud nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 29 december 2002 @ 17:31:
Resident Evil: _/-\o_ :9~
Super Mario Sunshine: _/-\o_ GAMEPLAY!!!
StarFox: _/-\o_ wel een ziekelijke zelda ripoff, maargoed :)

maargoed, voor jullie is dit natuurlijk allemaal oud nieuws...
idd het is al oud nieuws maar dat maakt niet uit het zijn stuk voor stuk topgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ reacties op Zelda gerucht :P

Natuurlijk is dat dikke onzin, iemand had gewoon even zin om Xbox fan(boy)s lekker te maken. Valt me toch tegen van sommige mensen hier dat ze dit ook geloofden :'(. Wij zijn toch nuchtere nederlanders! If it's too good to be true than it's probably not true.. :)
Raven Blade = Retro Studios
Too Human = Silicon Knights
Thornado = Factor 5
Juist, dat lijstje :). Die zullen nu alledrie wel in ontwikkeling zijn tenzij Retro Studios bezig is Metroid Prime 2.
Zwart-wit kwam niet door de kabel, maar door de TV. Als we de verkeerde kabel gebruikten hadden we helemaal geen beeld.
Ah, vandaar. Ik heb even wat informatie gezocht op internet en dit is het resultaat:

PAL50 TV: zwart/wit --> ondersteunt geen NTSC
PAL60 TV: zwart/wit maar kan dmv een RGB scart kabel wel het NTSC signaal begrijpen. Een beeld vol met mooie kleurtjes is dan je resultaat. :)
Breedbeeld etc: ondersteunt NTSC mits bekend merk.

Nu heb ik via TV-TOOL (tv-out) mijn tv ff getest. Ik krijg dus een zwart/wit beeld met een NTSC signaal maar mijn TV ondersteunt wel PAL60.

Nu kan je via PSXshop.nl deze kabel bestellen:

Afbeeldingslocatie: http://images.psxshop.nl/big/p827.jpg

beschrijving: met deze kabel geen probleem met zwart wit als je NTSC spellen speelt op een europese TVmet audio video aan sluiting.

zie ook: http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P827

Zou ik mbv deze kabel nu kleur kunnen krijgen? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Paars > zwart !!
Platinum > Paars > zwart !! :P
TheEvilCuber schreef op 29 december 2002 @ 17:17:
[...]

hij is er niet uit hoor (plisskin) en hij zit er wel in in substance binnenkort bij de extra missies

ohja wat nieuws:

Splinter celll- Maart op de cube met extra missies
-Nieuw kirby spel (Kirby's Air Land)
-Nieuw sonic spel (niet sonic adventure 3 maar iets nieuws)

www.cubezone.nl
Lekkere spoilers.... En Schnumi moet niet alles geloven wat de PU zegt :+ :P.

Anyway, Splinter Cell is nog steeds niet officeel aangekondigd voor de Cube (waarschijnlijk begin volgend door contract met MS). Vergeet niet dat de Magicbox de bron is van dit artikel en zij zijn nou niet echt betrouwbaar :/. Waarschijnlijk komt de game wel op de cube aangezien Nintendo.com de game ook in de lijst heeft staan. Ga er maar van uit dat die drie extra mappen ook te downloaden zijn voor de Xbox (xb-live). Kortom, alledrie de versies worden gelijk muv de graphics. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By DS:
Ah, vandaar. Ik heb even wat informatie gezocht op internet en dit is het resultaat:

PAL50 TV: zwart/wit --> ondersteund geen NTSC
PAL60 TV: zwart/wit maar kan dmv een RGB scart kabel wel het NTSC signaal begrijpen. Een beeld vol met mooie kleurtjes is dan je resultaat.
Breedbeeld etc: ondersteunt NTSC mits bekend merk.

Nu heb ik via TV-TOOL (tv-out) mijn tv ff getest. Ik krijg dus een zwart/wit beeld met een NTSC signaal maar mijn TV ondersteund wel PAL60.

Nu kan je via PSXshop.nl deze kabel bestellen

beschrijving: met deze kabel geen probleem met zwart wit als je NTSC spellen speelt op een europese TVmet audio video aan sluiting.

zie ook: http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P827

Zou ik mbv deze kabel nu kleur kunnen krijgen?
w00t kan dat????

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

schnumi schreef op 29 december 2002 @ 13:50:
[...]

Ik wil niet gelijk te playstation-achtig overkomen, maar Snake is er zeker niet uit. Je hebt het spel duidelijk niet gespeeld, niet dat dat zo erg is, maatr Snake is er zeker niet uit. Als playable character trouwens wel. Maar dan weer niet op de tanker. Ingewikkeld hé? :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

idd :)
zeg eens allemaal David Hayter ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 29 december 2002 @ 19:22:
[...]

Ik wil niet gelijk te playstation-achtig overkomen, maar Snake is er zeker niet uit. Je hebt het spel duidelijk niet gespeeld, niet dat dat zo erg is, maatr Snake is er zeker niet uit. Als playable character trouwens wel. Maar dan weer niet op de tanker. Ingewikkeld hé? :P
ik weet wel dat hij er niet helemaal uit is maar dan nog. Je gaat toch ook niet in een mario spel ineens mario eruit halen? snap je wat ik bedoel.

Ook al is het maar voor 1 game dan is het nog teveel. Snake was gewoon een cool character die andere is een mietje vergeleken met snake. :+

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 29-12-2002 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:15
GolbeZeromus schreef op 29 December 2002 @ 13:28:

Same here. Mijn broertje heeft ook een PS2 en MGS2.
En Snake is speelbaar in de andere modes, als je het eerste verhaal uitspeelt.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 29 december 2002 @ 20:28:
[...]

ik weet wel dat hij er niet helemaal uit is maar dan nog. Je gaat toch ook niet in een mario spel ineens mario eruit halen? snap je wat ik bedoel.

Ook al is het maar voor 1 game dan is het nog teveel. Snake was gewoon een cool character die andere is een mietje vergeleken met snake. :+
/me sluit zich hier volledig bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

snake= plisskin.. das helemaal geen spoiler hoor. iedereen ziet het al de eerste keer als je het speelt

ennuh ds:
die maps die ze bij de Xbox versie kunnen downloaden zijn tegen betaling

ohja Neo tokio
gewoon blijven volgen.. NIET te dicht bij komen. als ze binnen is bij het 2e mannetje en ze lopen samen weg wacht je tot het mannetje zich omdraait en met haar mee gaat lopen.
dan schiet je snel het hokje in en kijk je door de security camera naar de code die de chick invult. en dan is het knallen :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 29 december 2002 @ 20:28:
[...]

Ik vind dat ''mietje'' stoerder dan snake hoor! hij heeft gewoon een gruwelijk zwaard :9~ hij is gewoon stijlvoller dan die ouwe opa snake die moet lekker oprotten naar het bejaardentehuis.

en snake was niet echt zon herkenbaar karakter omdat hij maar in 1 spel ECHT een persoon was met een mooi verhaal terwijl die andere game dat niet echt hadden

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

TheEvilCuber schreef op 29 december 2002 @ 21:24:
[...]

Ik vind dat ''mietje'' stoerder dan snake hoor! hij heeft gewoon een gruwelijk zwaard :9~ hij is gewoon stijlvoller dan die ouwe opa snake die moet lekker oprotten naar het bejaardentehuis.

en snake was niet echt zon herkenbaar karakter omdat hij maar in 1 spel ECHT een persoon was met een mooi verhaal terwijl die andere game dat niet echt hadden
Okee, dat is denk ik wel zo. Aangezien ik nog nooit Metal Gear 2: Solid Snake heb gespeeld, heeft hij denk ik wel zijn karakter gekregen in MGS.

En Metal Gear is een verhaal dat gewoon chronologisch verdergaat. Dat kun je niet vergelijken met Mario bijvoorbeeld. Die beleeft constant weer een nieuw avontuur.

Neem nou F-Zero. Je speelt altijd met Captain Falcon bijvoorbeeld, behalve in F-Zero: Maximum Velocity. Daar is het verhaal ook 25 jaar verder. Tja, dan zit Cpt. Falcon er ook niet meer in. Die is dan allang met de VUT.
HIValicious schreef op 29 december 2002 @ 22:00:
alweer zon NGC related onderwerp :/

ik lees net dat ze bij de psxshop ook een PanaCube krijgen :)
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?itemcode=P523
Mag ik ook eens... :P

Maarre, 522 € is wel wat veel. Denk niet dat ze er veel zullen verkopen.

[ Voor 17% gewijzigd door GZ op 29-12-2002 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

alweer zon NGC related onderwerp :/

ik lees net dat ze bij de psxshop ook een PanaCube krijgen :)
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?itemcode=P523

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ehm luitjes, nog een keer een vraagje over SSB:M. Hebben jullie nog tips voor multiplay-battles? Pas voor 't eerst tegen een maat gespeeld, maar dat gaat niet half zo goed (voor mij) als tegen de "computer".

Oh enne, echt niemand hier die IGN Insider is? Ik bied eeuwige dank voor de Guide in PDF-formaat van SSBM! :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

spaceboy schreef op 29 December 2002 @ 22:52:
Ehm luitjes, nog een keer een vraagje over SSB:M. Hebben jullie nog tips voor multiplay-battles? Pas voor 't eerst tegen een maat gespeeld, maar dat gaat niet half zo goed (voor mij) als tegen de "computer".

Oh enne, echt niemand hier die IGN Insider is? Ik bied eeuwige dank voor de Guide in PDF-formaat van SSBM! :)
Tips voor multiplay battles; gebruik veel items. Vooral op Pokemon ballen azen. Eenmaal gegooid, bidden voor een Charizard, Blastoise, of nog sterkere Pokemon. Aan Goldeen heb je niets in ieder geval.

Ik geloof dat Elroy een IGN subscriber is. Ik dacht dat schnumi dat ook was, of hij dacht erover na in ieder geval.

En zo'n guide kun je ook vinden als je je VIP-code hebt ingevuld bij www.nintendovip.com.

Veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

de guide zal ik strx ff uppen :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 29 december 2002 @ 23:22:
[...]

Tips voor multiplay battles; gebruik veel items. Vooral op Pokemon ballen azen. Eenmaal gegooid, bidden voor een Charizard, Blastoise, of nog sterkere Pokemon. Aan Goldeen heb je niets in ieder geval.

Ik geloof dat Elroy een IGN subscriber is. Ik dacht dat schnumi dat ook was, of hij dacht erover na in ieder geval.

En zo'n guide kun je ook vinden als je je VIP-code hebt ingevuld bij www.nintendovip.com.

Veel plezier. :)
Thnx! Die nintendovip.com, da's waar ook. Heb me daar in mei al ingeschreven. Probeer ik net m'n PIN-code van SSBM in te vullen, blijkt hij al geregd te zijn!! Ik heb 't spel in de winkel nieuw gekocht. :(
Anyway, als ik daar inlog op mijn account en ik naar SSBM ga, staat daar wel players guide, maar die niet te downloaden. Of vergis ik me.

Enne, HIValicious: als je 'm kunt uppen zou 't echt geweldig zijn. Alvast bedankt!!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik ga t nu doen ... :)

EDIT:
nu aan t uploaden

EDIT:
bijna klaar :)

EDIT:
bijna ...

EDIT:
98% ...

[ Voor 86% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-12-2002 23:57 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HIValicious schreef op 29 December 2002 @ 23:52:
ik ga t nu doen ... :)

EDIT:
nu aan t uploaden

EDIT:
bijna klaar :)

EDIT:
bijna ...
Aaaaargh... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Guide

[ Voor 14% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-12-2002 23:58 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Met 100kb/sec is hij al binnen! Hij is ook erg gaaf.
Echt, je weet niet half hoe blij ik hiermee ben! Thanks a lot!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

NP kid

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkJan
  • Laatst online: 28-08 22:43
yamAUchi schreef op 28 december 2002 @ 21:30:
heb 4 dagen een yamLAN hier (elk jaar terugkomend LAN'etje met vrienden)

dit jaar een console cornertje met 2 tv's enzo.. (1 modded jap cube en 2 normale cubes.. verder nog 2 ps2's/1xbox... maar die worden niet aangesloten ;))

staat heel de LAN (iig tot zondagmiddag) een cam op ->
ow.. en nog 10 pc's maar daar wordt wat minder op gespeeld
Cool yam, ziet er gezellig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice > platinum > paars > zwart! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.alain-lefebvre...eres_photos_de_mario.html

schijnen screens te zijn van mario kart gc. Maar ze zijn wel een beetje vaag :D

Oh ja, ben weer terug van snowboarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 10:01:
http://www.alain-lefebvre...eres_photos_de_mario.html

schijnen screens te zijn van mario kart gc. Maar ze zijn wel een beetje vaag :D

Oh ja, ben weer terug van snowboarden :)
wb

strakke screens :)
Dat lijkt me een vet goede game worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ziet er vet uit, maar het ziet er imho niet mario kartiaans uit ( :P ), benieuwd of je het gevoel nog hebt als je dit gaat spelen, maar ik wacht rustig af, nieuwe mario kart titels zijn altijd wat om naar uit te kijken iig :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die te lui is om op de link te klikken hier gaat het dus om:

Afbeeldingslocatie: http://www.alain-lefebvre.com/nintendomania/assets/images/mario_Kart_GC1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alain-lefebvre.com/nintendomania/assets/images/mario_Kart_GC2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alain-lefebvre.com/nintendomania/assets/images/mario_Kart_GC1.jpg

Vind het er zelf niet echt mooi uitzien veel en veel te dicht op de kart ingezoomd, lijkt me verre van overzichtelijk spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das BS...die stonden een paar maanden terug ook al op CE forums. Tziet er allemaal nogal on-nintendo uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

klopt jah maar je weet het maar nooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ook dat het fakes zijn. Kijk maar naar die hud, echt niet om aan te zien.
En het ziet er ook te gerenderd uit.
Of het is een hele vroege alpha versie. Of het is gewoon een fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Bijna niemand praat over Mario Party 4, heeft iemand hem al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
mensen die deze alszijnde echte screens zien, zijn niet goed bij hun hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op 30 December 2002 @ 11:52:
Bijna niemand praat over Mario Party 4, heeft iemand hem al???
Yep ik heb hem. Ik zou hem alleen kopen als je vaak met vrienden speelt. De 1 player mode is echt saai. Maar voor op cube party's een echte aanrader :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag iedereen :)

Ben weer eens ff online maar heb een boel gemist :'(
Het nadeel van vakantie 8)7

Ik heb ff een paar vraagjes :)

Weet iemand toevallig of je ergens in tilburg ook gc spellen kan huren ?
wil namelijk met oud en nieuw mp4 gaan spelen met flink wat drank maar het spel ligt nog op mijn werk :(
en hem nu 2 keer te kopen 8)7 :+

Megaton :?
Al iets over bekend of definitief naar het rijk der fabelen ?

Zelda
Don't believe the hype of mega game :? (ik las net iets over geruchten maar de geruchten zelf kon ik niet vinden)

Zijn er nog mensen met een pal GC of is iedereen al amerikaan geworden :? :+

Andere leuke geruchten die ik niet mag missen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

well Zelda heeft van famitsu een score van 40/40 ontvangen dus lijkt mij wel goed zitten. :) (4 reviewers alle 4 een 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Mario Party 4 ook :) Single player is voor een keertje te doen, maar als je met z'n vieren speelt is het vet lachen. Tis ook leuk om je tegenstander gefrustreerd op die knoppen zien te rammen bij Domination :P.

Ik heb heel toevallig nog mijn PAL cube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 30 December 2002 @ 15:11:
well Zelda heeft van famitsu een score van 40/40 ontvangen dus lijkt mij wel goed zitten. :) (4 reviewers alle 4 een 10)
Heb ff gekeken bij gamerangkings en daar had ie 3 10en en 1 9 :p
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 15:20:
Ik heb Mario Party 4 ook :) Single player is voor een keertje te doen, maar als je met z'n vieren speelt is het vet lachen. Tis ook leuk om je tegenstander gefrustreerd op die knoppen zien te rammen bij Domination :P.

Ik heb heel toevallig nog mijn PAL cube ;)
Heb hem al een keertje 1 dag gehuurd en hij is echt gaaf dat weet ik :P

Maar gelukkig neemt een collega van mij hem vanavond ff mee :P
Leve inet :P

o ja en leve de pallers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 15:23:
[...]

Heb ff gekeken bij gamerangkings en daar had ie 3 10en en 1 9 :p

[...]

Heb hem al een keertje 1 dag gehuurd en hij is echt gaaf dat weet ik :P

Maar gelukkig neemt een collega van mij hem vanavond ff mee :P
Leve inet :P

o ja en leve de pallers :+
jah klopt srry. famitsu weekly had hem een 40/40 gegeven en de nintendo ding ofzo een 39/40 idd. :) damn al die bladen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend nog even ERG fanatiek Resident Evil gespeeld en... OMFG!
Ik had nog nooit eerder een Resident Evil spel gespeeld, maar dit is echt geweldig. Heb hem nu uitgespeeld; steevast mijn vriendin en haar ouders er ook bij (alle 4 verslaafd ;)) en echt een geweldige ervaring.
De graphics vind ik echt uitmuntend, inclusief alle details. Het mooiste stuk vond ik toch wel de Aqua Ring; aardig schrikmomentje gehad daar. :P
Anyway, thank you Nintendo en Capcom; heeft lang geduurd dat ik weer een weekend aan de buis gekluisterd was. :)
En zometeen naar mijn werk snel naar huis om mijn Wavebird uit te gaan proberen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

mario party 4 is hier ook wel een succes, alhoewel het bordspel ietwat vervelend soms is, maar de minigames maken het spel weer interessant.

vooral met 4 mensen is het een leuk en soms heftig spel =)

bijna ook alle minigames unlocked (volgens mij alle, maar je weet het nooit zeker natuurlijk =), en redelijk al sinds ik het gekocht heb een party-spel wat vaak erin wordt gepropt

on a different note :

super monkey ball 2 ruled =)

monkey target is verbeterd, monkey tennis is ook een hit hier, verder zijn de andere minigames ook verbeterd en leuker geworden (vind zelf monkey fight wel verneukt, maar anderen vonden die wel beter, en de monkey golf is ipv midget-golf een echte golf geworden, en de banen zijn dus "realistisch" (als dat kan als je met een aapje in een balletje moet spelen =), hier moet je ook van houden, plus dat 1 golf potje met 4 mensen.. toch al gauw.. anderhalf uur ofzo kan duren =)

gister ook met 6 mensen de story mode uitgespeeld (11 werelden / 10 levels) met een paar echt krankzinnige levels erin, (telkens afgeven aan elkaar, werkte best goed, en het is gezellig om met zijn allen de levels uit te vinden)

vanaf wereld 8 worden de levels best moeilijk, met waarschijnlijk als 1 van de lastigere levels een ringen level ;)

verder voor 4 speler actie aan te raden toch wel : sega soccer slam, is een sluimersucces :P, werd er 1 keer voorzichtig in gedaan, is er de rest van die avond niet meer uitgeweest..

timesplitters 2 werd ietsjes minder gespeeld, maar de mensen die kwamen waren vooral pc-FPS'en gewend.. (net zoals ik..) dat spel moet je een beetje een kans geven om het leuk te gaan vinden met meerdere mensen

nou ja.. het was gezellig iig ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:56
Weet iemand wanneer de Australian PAL versie van Animal Crossing uitkomt?

Op de site van [url=http://http://www.nintendo.com.au] Nintendo Australia[/url] staat alleen nog maar TBA.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.