volgens mij is het alleen een upgrade versie.. niet een compleet nieuwe GBA.. maar alleen andere vormgeving + die lichtjes...
die gba is nog kleiner als dit bierviltje!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Is er nog meer nieuws van die persconferentie? Ik wil hem gewoon in Real life zien... denk ik
Anoniem: 23844
Op message boarden like GAGamegod schreef op 07 januari 2003 @ 10:34:
[...]
Uh waar kan je die aankondigingen live volgen
op nintendo.com zie ik er nix op staan
Zal wel iets te maken hebben met het vroege ochtend uur
Heeft iemand trouwens al filmpjes gezien van SMB2 of Phantasy Star Online
en zo ja waar
Haha, Nee.RareGast schreef op 07 January 2003 @ 10:35:
ik denk dat ds japanees kan.
Die reactie was te verwachtenPhusebox schreef op 07 januari 2003 @ 10:47:
[...]
fuck nintendo... echt sterf achterlijke jappen
iedereen nog eens 100$ aftroggelen terwijl je al een inferieur incompleet product hebt gekocht (gba)
Ik zei niks over goedkoper, maar als geld zo'n groot probleem is dan ga je toch importeren vanuit Amerika via DVDBOX voor 100 euro?ennuh ds, je zei goedkoper?
Klopt, dat blad is gericht op kinderen dus voor HUN doelgroep is dit een aankondiging van 'Megaton' kaliber... Jammer dat mensen dit zo gehyped hebben. Oh well, je moet er nooit te veel van verwachten, dan kan het ook niet tegenvallenIk lees op Gamer.nl dat Megaton een GC game is gebasseerd op een japanse comic..... zou dat ff tegenvallen als het zo is
/edit: De game is gebasseerd de anime Naruto.
En hier sluit ik mij volledig bij aan. Ja, De GBASP is meer geavanceerder maar qua hardware is er niks veranderd (geen sneller geheugen, geen extra knoppen zoals EDGE zei). Het enige wat nieuw is, is de backlit maar daar betaal je ook extra voor!Koffiezuiper schreef op 07 January 2003 @ 11:30:
Jeetje wat een zeikerdsSorry hoor maar je hoeft het niet te kopen? Iedereen zeikt eerst dat een blacklight mist, en willen ze een nieuwe gba. Nu brengt nintendo een nieuwe gba uit en nu beginnen ze te mekkeren dat het ding te klein is en willen ze weer zo lomp geval, het blijft pocket gaming hoor
Ik vind het geweldig wat ze doen, en nieuwe design zal heus wel in orde zijn anders hadden ze er niet voor gekozen.
De oude GBA blijft gewoon bestaan hoor, die verdwijnt niet ineens van je bureauHeb je geen gba nodig dan koop je de nieuwe niet..simpel...
Nooit is iemand tevreden, willen ze een megaton, willen ze een aankondiging of ze zeiken weer op NOE...krijgen ze er 1tje en meteen weer negatief de dag en press conf is nog niet voorbij hoor
Nogmaals, vind je het niks, DAN KOOP JE HET TOCH NIET!
Dit verhaaltje komt mij bekent voor, stelletje hypocrieten!
Maar ik ga nog steeds geen GBA aanschaffen
/edit: Hier is trouwens het EDGE bericht over de GBA 2 van een paar maand geleden. Als je het nu nog een keer doorleest en vergelijkt met de echte 'GBA 2' dan zul je zien dat EDGE er ook flink naast zat (alleen qua lay-out en backlit zaten ze in de goede richting).
/edit:
• Splinter Cell Officieel aangekondigd voor de cube
Paris, FRANCE - January 7, 2003 - Ubi Soft® Entertainment, one of the world’s largest video game publishers, announced today that it will release Tom Clancy’s Splinter Cell™ for the PlayStation®2 computer entertainment system as well as for Nintendo’s GameCube™ and Game Boy® Advance by autumn 2003. Impatient fans will be treated to a PC-version of the blockbuster game earlier this year.
Since its initial release for the Xbox™ video game system in November 2002, Splinter Cell has gone on to sell 1 million units in North America alone, and 600, 000 units in PAL territories. It boasts an average rating of 94.4 (out of a possible 100), based on a sample of 54 reviews, and was most recently awarded GameSpy’s Xbox Game of the Year 2002 title.
Splinter Cell on the Xbox™ has already been one of the most talked about games in the industry during this holiday season and the game is now anticipated to be very popular on the other platforms this autumn. By expanding the game's release, Ubi Soft confirms its commitment to offer outstanding moments of entertainment to all players as well as its long-term ambition for the Splinter Cell brand.
“With its all-around stupendous reviews and now its record sales, Splinter Cell is blazing a trail the likes of which the industry has rarely seen. We are eager to take the run-away success of this game to an even wider audience,” said Yves Guillemot, President and CEO of Ubi Soft Entertainment.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 07-01-2003 12:27 ]
Anoniem: 30913
Jullie zeiken echt te veel. Veel mensen willen een versie met backlight en met bescherming voor het scherm. Komen ze ermee, is het weer niet goed. Ik vind het een prachtig ding en ga het waarschijnlijk kopen. Ik heb de afgelopen 2 jaar van m'n gba genoten en dat was de prijs zeker waard.
En te klein is ie zeker niet. De knoppen zitten niet dichter bij elkaar dan op de oude gb color. En die speelde heerlijk.
En te klein is ie zeker niet. De knoppen zitten niet dichter bij elkaar dan op de oude gb color. En die speelde heerlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 30913 op 07-01-2003 12:22 ]
Why oh why koop jij 2(?!?!) keer een apparaat wat je constant aan het afkraken bent? Je zou zeggen dat je na de eerste GBA wel door had hoe klein/verrot/donker ie was.Phusebox schreef op 07 January 2003 @ 11:39:
1. ik heb nooit gevraagd om een nieuwe gba... hij had gewoon van het begin af aan goed moeten zien
2. te klein is te klein, de eerste gba was al te klein, en ja natuurlijk moet het klein zijn om portable te zijn, maar als ze nou een gsm konden maken zo groot als een postzegel, en ze zouden dat doen? vond je zeker ook geweldig... alleen jammer dat je dan niet meer op de juiste knoppen kunt drukken
3. als het design niet juist was hadden ze het niet gekozen? hmmf... en de vorige gba dan ? die suckt ook de pan uit qua ergonomie
Ik hoop trouwens wel dat je de GBA en de GBASP kunt linken, dan gaat m'n ouwe GBA richting kleine broertje.
[ Voor 7% gewijzigd door jOzh op 07-01-2003 12:25 ]
Grab shell dude!
deze gadget ga ik alleen al kopen om de dope style van 't ding!!
en ik snap de reactie van phusebox ook niet helemaal, volgens mij had ie een te hoge verwachting van deze aankondiging... xcuse if i'm wrong
en ik snap de reactie van phusebox ook niet helemaal, volgens mij had ie een te hoge verwachting van deze aankondiging... xcuse if i'm wrong
Uhm...ik ben het wel degelijk deels met Phuse eens.
Wat is dit nou weer voor een bullshit design? Was de GBA eindelijk horizontaal geplaatst (ook niet ideaal voor iedereen, maar wel een verbetering), komt Nintendo weer gezellig op de proppen met het krampachtige GB Pocket design
Daarnaast: Waarom hebben ze in hemelsnaam de koptelefoonplug verwijderd?
Wat is dit nou weer voor een bullshit design? Was de GBA eindelijk horizontaal geplaatst (ook niet ideaal voor iedereen, maar wel een verbetering), komt Nintendo weer gezellig op de proppen met het krampachtige GB Pocket design

Daarnaast: Waarom hebben ze in hemelsnaam de koptelefoonplug verwijderd?
[ Voor 3% gewijzigd door ilyc op 07-01-2003 12:58 ]
Hier wat informatie van de aankondiging, gevonden bij cube-europe.News: Nintendo's 2003 Planstoon volledige bericht
Jan 7th 2003 12:24 by Jim
Nintendo have a great list of surprises lined up for us in 2003. In wake of today's press release, we have their 2003 plans inside!
Here's a basic guide to what 2003 holds for Nintendo at this stage. Read on friends!
- Nintendo's New Game Boy Advance SP will launch in Europe on 28th March 2003. Click here for the tech specs: GBA SP
- The First ever online game for the GameCube in Europe, Phantasy Star Online from Sega, will launch on March 7th 2003. Finally, the GameCube's European online debut has been announced. Prices are not yet known, and the date the actual modems will go online have not been announced either. But as soon as we have this information, you'll be the first to know about it! There's sure to be more online software to be launched after this debut, so stay tuned!
- Over 80 new NINTENDO GAMECUBE games launching in 2003. We have plenty of fantastic games to look forward to this year including - The Legend of Zelda: The Wind Waker, 1080° Avalanche, Resident Evil 0, Metroid Prime, F-Zero, and of course Mario Kart!
- Over 60 new Game Boy Advance games launching in 2003 Nintendo haven't forgotten about the handheld wonder, in fact, with the announcement of the SP, it's just got a whole lot more attention! With big titles such as Golden Sun 2, Advance Wars 2, Super Monkey Ball jr (Infogrames), Formula One, and Need For Speed, you can be rest assured that there is plenty of life in that GBA of yours yet!
Stand-by Nintendo fans, things have started off this year with a bang! We'll of course keep you updated with all of Nintendo's announcements as the year progresses. It's looking like a big year for Nintendo.
[ Voor 5% gewijzigd door RareGast op 07-01-2003 13:04 ]
jeej wat een vet nieuws weer vandaag: NOT!!RareGast schreef op 07 January 2003 @ 13:01:toon volledige bericht
News: Nintendo's 2003 Plans
Nintendo have a great list of surprises lined up for us in 2003. In wake of today's press release, we have their 2003 plans inside!
Here's a basic guide to what 2003 holds for Nintendo at this stage. Read on friends!
- Nintendo's New Game Boy Advance SP will launch in Europe on 28th March 2003. Click here for the tech specs: GBA SP
- The First ever online game for the GameCube in Europe, Phantasy Star Online from Sega, will launch on March 7th 2003. Finally, the GameCube's European online debut has been announced. Prices are not yet known, and the date the actual modems will go online have not been announced either. But as soon as we have this information, you'll be the first to know about it! There's sure to be more online software to be launched after this debut, so stay tuned!
- Over 80 new NINTENDO GAMECUBE games launching in 2003. We have plenty of fantastic games to look forward to this year including - The Legend of Zelda: The Wind Waker, 1080° Avalanche, Resident Evil 0, Metroid Prime, F-Zero, and of course Mario Kart!
- Over 60 new Game Boy Advance games launching in 2003 Nintendo haven't forgotten about the handheld wonder, in fact, with the announcement of the SP, it's just got a whole lot more attention! With big titles such as Golden Sun 2, Advance Wars 2, Super Monkey Ball jr (Infogrames), Formula One, and Need For Speed, you can be rest assured that there is plenty of life in that GBA of yours yet!
Stand-by Nintendo fans, things have started off this year with a bang! We'll of course keep you updated with all of Nintendo's announcements as the year progresses. It's looking like a big year for Nintendo.
- Nintendo kondigt een sucky GBA aan die de originele gba zeker waardig is: hij zuigt namelijk evenveel, misschien zelfs meer
- Nintendo kondigt online gamen in Europa aan, whoopie!!! met een sucky Phantasy Star en verder geen enkel fatsoenlijk spel in het vooruitzicht.
- 80 spellen in 2003... hmm beetje weinig niet? er vanuitgaande dat er maar 5 toppers bij zitten...
- 60 nieuwe gba spellen... who cares? de gba zuigt toch gigantisch
dan maar even het gba.ign.com news item :
en 99$ .. zal wel 115/119 euro worden hier ofzo
verder heb ik volgens mij mijn gba al 2 jaar ofzo (japanse gba gekocht bij de launch van de gba in japan..) en vind dit wel leuk dingetje, ga hem natuurlijk niet kopen =)
ga verder maar niet op de 'NINTENDO @#$@#%@#% GELD @#$@#$@#$' stukjes in.. want daar komt toch niets meer van dan een hoop extra messages met niets erin
veel dezelfde info, maar die koptelefoonplug is dus weg, maar kan je iets anders voor op de link-slot plaatsen en dan kan je wel koptelefonen =)Lit GBA in Marchtoon volledige bericht
Nintendo's set to reveal its advanced GBA system. Picture right here.
January 06, 2003 - Nintendo today revealed a brand new version of the Game Boy Advance.
The unit, called the Game Boy Advance SP, will be a foldable version of the GBA that, most importantly, features a lit LCD screen. The GBA SP will be released in Japan on February 14th for 12,500 yen. It is reported that the system will go on sale in the US this March 23rd, the two-year anniversary of the GBA system's Japanese release. The device will retail for $99 in the US, but it will not replace the current Game Boy Advance system.
The Game Boy Advance SP system will feature a rechargeable, replaceable battery pack that gives the GBA SP system approximately 10 hours playtime with the light on, 18 hours with the light off. The unit will be sold in three colors: Platinum Silver, Indigo, and Jet Black. The unit can fully charge its battery in three hours through the AC adaptor.
The screen size and hardware are virtually identical to the current Game Boy Advance system. The unit will not have a headphone jack; Nintendo has created a special adapter for the GBA SP that plugs into the link port which enables users to plug in standard headphones. Sold seperately, of course.
Nintendo will likely demonstrate the Game Boy Advance SP system at the CES this week. We'll be there.
en 99$ .. zal wel 115/119 euro worden hier ofzo
verder heb ik volgens mij mijn gba al 2 jaar ofzo (japanse gba gekocht bij de launch van de gba in japan..) en vind dit wel leuk dingetje, ga hem natuurlijk niet kopen =)
ga verder maar niet op de 'NINTENDO @#$@#%@#% GELD @#$@#$@#$' stukjes in.. want daar komt toch niets meer van dan een hoop extra messages met niets erin
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
phusebox loopt altijd te zeiken op alles wat nintendo nu doet.RSP schreef op 07 januari 2003 @ 12:31:
deze gadget ga ik alleen al kopen om de dope style van 't ding!!
Hij heeft namelijk zijn eerste gameboy verkocht en toch maar weer een nieuwe gekocht omdat hij dacht dat nintendo toch niet meer met een backlit versie zou komen. Nu doet nintendo dat wel en is phusebox dus op zijn pik getrapt door nintendo... en hard ook
Ik vind hem wel strak die GBA II, zal hem waarschijnlijk ook wel halen ter vervanging van mijn oude ondanks dat ik er amper op speel. Vond die oude al top en goed van formaat alleen die L en R toetsen vond ik wat rot zitten. En een backlight is helemaal vet, hoef je tenminste niet meer onder een lamp te zitten.
En je kan wel zeggen doe het meteen goed, maar dit is het zelfde als met de GB en de GB Pocket en GB Color. Al is dit wat sneller, maar goed er was al een hele tijd sprake van een GBA II dus niet zeuren als je er vorige maand 1 gekocht hebt ofzo.
En je kan wel zeggen doe het meteen goed, maar dit is het zelfde als met de GB en de GB Pocket en GB Color. Al is dit wat sneller, maar goed er was al een hele tijd sprake van een GBA II dus niet zeuren als je er vorige maand 1 gekocht hebt ofzo.
Jongens doe eens rustig man wat een gezeik allemaal weer. Er word kwa hardware niks veranderd alleen een backlight erin en een iets ander design.
btw dit is veel leuker nieuws:
Ik bedoel Nintendo naait jullie echt niet harder als Sony ofzo.
En jah ik snap best dat sommige mensen zich genaait voelen maar he jullie zeuren constant om backlights en dat het zo slecht zichtbaar is nu komt Nintendo met een oplossing is het weer niet goed?Not only Nintendo released some interesting news. Head inside for the Namco juice...
We have got word that Namco's Ridge Racer 6 (working title) for the first time will feature licensed cars.
Ridge Racer 6 will be released march 2004 in Europe on all consoles including the Nintendo GameCube.
We will have more as it breaks!
[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 07-01-2003 13:49 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ja, die GBASP zal ik ook wel gaan halen denk ik, dat backlit is echt een groot voordeel. Maar niemand weet nog of je de oude en de nieuwe kan linken? Kan me bijna niet voorstellen dat Nintendo dat niet zou fixen, maar daarentegen zit er ook geen headphone jack op.
Grab shell dude!
Geldverspilling, maar goed, moet je zelf weten.TAG_Speedy schreef op 07 januari 2003 @ 13:30:
Ik vind hem wel strak die GBA II, zal hem waarschijnlijk ook wel halen ter vervanging van mijn oude ondanks dat ik er amper op speel.
Heb je gezien hoe krampachtig klein dit ding is?Vond die oude al top en goed van formaat alleen die L en R toetsen vond ik wat rot zitten.

Is inderdaad wel cool.En een backlight is helemaal vet, hoef je tenminste niet meer onder een lamp te zitten.
Toen liep ik ook te kankeren.En je kan wel zeggen doe het meteen goed, maar dit is het zelfde als met de GB en de GB Pocket en GB Color.
Uhm, Nintendo heeft tot gister nooit iets losgelaten over een GBA2. Dus wat je hier zegt is grote onzin.Al is dit wat sneller, maar goed er was al een hele tijd sprake van een GBA II dus niet zeuren als je er vorige maand 1 gekocht hebt ofzo.
waar rook is is vuur ilyc.ilyc schreef op 07 January 2003 @ 13:48:
[...]
Uhm, Nintendo heeft tot gister nooit iets losgelaten over een GBA2. Dus wat je hier zegt is grote onzin.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat is ook onzin. Er zijn zoveel geruchten die uiteindelijk geen waarheid worden. Als we constant op onze hoede moeten zijn voor geruchten omtrent nieuwe producten kan je toch niks meer kopen?schnumi schreef op 07 January 2003 @ 13:50:
[...]
waar rook is is vuur ilyc.niks voor niks constant geruchten.
yep maar het was gewoon te verwachten. Overall op elk fora constant zeuren over het slechte zicht ook gamesbladen enz. Nintendo is ook niet dom en springt daar gewoon op in.ilyc schreef op 07 januari 2003 @ 13:52:
[...]
Dat is ook onzin. Er zijn zoveel geruchten die uiteindelijk geen waarheid worden. Als we constant op onze hoede moeten zijn voor geruchten omtrent nieuwe producten kan je toch niks meer kopen?
Ik verwacht niet dat ik na 2 jaar alweer een nieuwe handheld aan moet schaffen eerlijk gezegd.schnumi schreef op 07 January 2003 @ 13:54:
[...]
yep maar het was gewoon te verwachten. Overall op elk fora constant zeuren over het slechte zicht ook gamesbladen enz. Nintendo is ook niet dom en springt daar gewoon op in.
Van een groot bedrijf als Nintendo verwacht ik dat ze weloverwogen beslissingen nemen, dus ging ik ervan uit dat ze GBA met hun volle verstand in de oorspronkelijke staat uit hadden gebracht en dat er geen andere versie zou verschijnen.
jeuj weer een spel dat pas over jaren uitkomt hier... momenteel zuigt de cube echtschnumi schreef op 07 januari 2003 @ 13:47:
Jongens doe eens rustig man wat een gezeik allemaal weer. Er word kwa hardware niks veranderd alleen een backlight erin en een iets ander design.
[...]
En jah ik snap best dat sommige mensen zich genaait voelen maar he jullie zeuren constant om backlights en dat het zo slecht zichtbaar is nu komt Nintendo met een oplossing is het weer niet goed?![]()
Gameboy Advance Sucky Portable
alle platforms krijgen hem pas in 2004. Stja rustig maar Phuse ga even relaxen anders.Phusebox schreef op 07 januari 2003 @ 13:59:
[...]
jeuj weer een spel dat pas over jaren uitkomt hier... momenteel zuigt de cube echt
Gameboy Advance Sucky Portable
Advance Wars 2.
Alleen de screens zijn alweer weggehaalt ofzo
http://gamespot.com/games...ex/0,11104,589391,00.html
Alleen de screens zijn alweer weggehaalt ofzo
http://gamespot.com/games...ex/0,11104,589391,00.html
Je hoeft toch ook geen nieuwe aan te schaffen? De nieuwe games doen het net zo goed op de oude als op de nieuwe GBA. Enige (functionele) verschil is dus de backlight.ilyc schreef op 07 January 2003 @ 13:59:
Ik verwacht niet dat ik na 2 jaar alweer een nieuwe handheld aan moet schaffen eerlijk gezegd.
Grab shell dude!
Klopt, en dat miste ik ook op zeker in de oude GBA. Als ik dit geweten had had ik de oude GBA ook niet aangeschaft.jOzh schreef op 07 januari 2003 @ 14:03:
[...]
Je hoeft toch ook geen nieuwe aan te schaffen? De nieuwe games doen het net zo goed op de oude als op de nieuwe GBA. Enige (functionele) verschil is dus de backlight.
Nogmaals: Nintendo behoort weloverwogen beslissingen te nemen en alleen hardware te releasen als die aan hun eisen voldoet. Nu de GBASP is aagekondigt laten ze duidelijk blijken dat de oude GBA dat niet deed.
dus je hebt de keuze...jOzh schreef op 07 January 2003 @ 14:03:
[...]
Je hoeft toch ook geen nieuwe aan te schaffen? De nieuwe games doen het net zo goed op de oude als op de nieuwe GBA. Enige (functionele) verschil is dus de backlight.
tussen je games die veel te veel kosten niet zien, of wel zien
wat een keuze... dank u wel ow groot Nintendo!!!
Haha, ik had vorige maand nog een GBA gekocht.
Maarja ik zit er niet echt mee, want de GBA bevalt me nog best.
Dat je er geen oordopjes op de GBA2 kan aansluiten is voor mij al de druppel.
Tenzij je voor $$ een koptelefoon aansluiting koopt
Dolby showed Metroid Prime :
Maarja ik zit er niet echt mee, want de GBA bevalt me nog best.
Dat je er geen oordopjes op de GBA2 kan aansluiten is voor mij al de druppel.
Tenzij je voor $$ een koptelefoon aansluiting koopt

Dolby showed Metroid Prime :
Known for its constant contributions to the world of audio, Dolby will be showcasing all of its acclaimed sound technology at this year's Consumer Electronics Show, which takes place from January 9-12. Those who pay a visit to Dolby's booth, presented under the theme "The Sound of Entertainment," will find demonstrations of all its technologies ranging from Dolby Headphone to Dolby Pro Logic II. In the case of the latter, Dolby will be using Nintendo's Metroid Prime to flaunt the surround sound format. Additionally, Tony Hawk's Pro Skater 4, The Lord of the Rings: The Two Towers, Burnout 2: Point of Impact, Splinter Cell, Delta Force: Black Hawk Down, and Panzer Dragoon Orta will also be used to showcase the other various technologies including Dolby Digital 5.1.
zeg, zullen we ff stoppen met zieken, of het wel leuk vinden, en niet leuk vinden van die nieuwe GBA, want het zijn hele discussies hier geworden over elkaars mening
niet leuk
laten we gewoon gezellug met z'n alleen weer lullen over leuke dingen.... 
iemand al wat gevonden over mario kart ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Uh, discussies zijn best leuk en het heeft wat mij betreft niks met "zieken" te maken.Yohann!s schreef op 07 januari 2003 @ 14:36:
zeg, zullen we ff stoppen met zieken, of het wel leuk vinden, en niet leuk vinden van die nieuwe GBA, want het zijn hele discussies hier geworden over elkaars meningniet leuk
Het is slechts het geven van jouw visie ten aanzien van het onderwerp en zorgt daarnaast voor wat afwisseling.
EDIT: Over Mario Kart is verder nog niks bekend helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door ilyc op 07-01-2003 14:39 ]
ow vet, dat is al vrij snel. Dan hebben we maart en april om op Metroid te kwijlen en dan kunnen we in Mei gelijk doorgaan met het volgende kwijlspel.Anoniem: 30913 schreef op 07 January 2003 @ 14:39:
Jippie, zelda: the wind waker komt 3 mei uit
Bron
Ik vind het trouwens ook nergens op slaan dat het Xbox topic hier nog steeds Grote mag gebruiken. Waarom zij wel en wij niet
Hehe, 't wordt weer tijd voor een vatje bierYohann!s schreef op 07 January 2003 @ 14:36:
zeg, zullen we ff stoppen met zieken, of het wel leuk vinden, en niet leuk vinden van die nieuwe GBA, want het zijn hele discussies hier geworden over elkaars meningniet leuk
Ach ja, meningsverschillen zijn er nu eenmaal, een forum is er om te discussieren, niet?
Conspiracy!! Het forum wordt overgenomen door Microsoft, nog even en "Het GameCube Topic" wordt verboden!schnumi schreef op 07 januari 2003 @ 14:56:
Ik vind het trouwens ook nergens op slaan dat het Xbox topic hier nog steeds Grote mag gebruiken. Waarom zij wel en wij niet
[ Voor 27% gewijzigd door jOzh op 07-01-2003 15:01 ]
Grab shell dude!
trouwens... ook wel leuk om te weten is dat de GameCube weer op de 2de plaats staat in Europa... dan heeft die waanzinsactie van ms dus toch weinig zin gehad 
Nintendos Gamecube hat am vergangenen Weihnachtsgeschäft den 2. Platz auf dem europäischen Konsolenmarkt erobert. Das gibt das Unternehmen in einer Pressemitteilung bekannt.
Anoniem: 51617
Ach man. Wat maken jullie je druk om (althans sommige van jullie). Ten eerste vind ik de GBA SP er goed uitzien! Beetje klein en daarom vraag ik me ook af of het wel lekker speelt.. lijkt mij dat nintendo daar wel wat "research" in gestopt heeft?
Ten tweede: zoals vele zeggen, je hoeft het niet te kopen toch... als je het niet waard vind koop het dan niet! Je GBA is niet opeens van de kaart. SP is een gba met backlight, dus de spellen die nu / toekomst uitkomen doen het gewoon perfect. Volgens mij willen gewoon sommige het nieuwste van het nieuwste...
Wat ik wel minder vind is dat ze het zo laat aankondigen en dan zo snel al uit kunnen brengen. Voor de mensen die er bv. gister 1 gekocht hebben zuigt dat gewoon.
Zelf heb ik ook een GBA (met afterburner) heb er ook bar weinig mee gespeeld maar ik ga ZEKER die SP halen. Mede doordat ik de GBA beetje verneukt heb bij het inbouwen van die afterburner..
my 2 cents
Ten tweede: zoals vele zeggen, je hoeft het niet te kopen toch... als je het niet waard vind koop het dan niet! Je GBA is niet opeens van de kaart. SP is een gba met backlight, dus de spellen die nu / toekomst uitkomen doen het gewoon perfect. Volgens mij willen gewoon sommige het nieuwste van het nieuwste...
Wat ik wel minder vind is dat ze het zo laat aankondigen en dan zo snel al uit kunnen brengen. Voor de mensen die er bv. gister 1 gekocht hebben zuigt dat gewoon.
Zelf heb ik ook een GBA (met afterburner) heb er ook bar weinig mee gespeeld maar ik ga ZEKER die SP halen. Mede doordat ik de GBA beetje verneukt heb bij het inbouwen van die afterburner..
my 2 cents

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 07-01-2003 15:02 ]
Anoniem: 51765
Handig zo'n gbasp, koop ik misschien ook een keer een gba 
oja, niet zeuren want niemand hoeft zo'n ding te kopen om nieuwe spellen nog te kunnen spelen. Als jaloers bent op die backlight koop je maar zo'n afterburner ding
http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=3953
oja, niet zeuren want niemand hoeft zo'n ding te kopen om nieuwe spellen nog te kunnen spelen. Als jaloers bent op die backlight koop je maar zo'n afterburner ding
http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=3953
Anoniem: 63989
News: Nintendo's 2003 Plans
bron http://www.cube-europe.com/news.php?nid=3369
Hmmm..... deze jongens zien het toch wat positiever in. Tsja voor de één is het glas altijd half leeg, en voor de ander weer half vol.......
bron http://www.cube-europe.com/news.php?nid=3369
Hmmm..... deze jongens zien het toch wat positiever in. Tsja voor de één is het glas altijd half leeg, en voor de ander weer half vol.......
...
GBA:SP geBL44T
...
...
...
Ik vind de GBA:SP phat...
...
hij is mooier en koeler als de GBA ...
je moet deze ontwikkeling (lees:evolutie) hetzelfde zien als de GB en de GB Pocket
This is the Way.
maar dit was het dus... het nieuws is dus die gbasp en een paar games enzo...
nou prima, op naar de e3!
damn, ik moet echt mijn gamecube wegteren, ik lig elke avond in mijn nest: "damn, nog ff die ene shine extra halen..."
slecht voor mijn slaap...
nou prima, op naar de e3!
damn, ik moet echt mijn gamecube wegteren, ik lig elke avond in mijn nest: "damn, nog ff die ene shine extra halen..."
slecht voor mijn slaap...
Anoniem: 57029
Nou nou, wat een emoties maakt één zo'n bericht los
Nog 1 klein vraagje over RGB, Ik heb in mijn handleiding gezocht of mijn SCART rgb ondersteunt en bij informatie over de scart-terminal staat dat pinnetje 16 de RGB status is en pinnetje 18 RGB status aarde is, maar ondersteunt hij nu RGB-kabels???
Nog 1 klein vraagje over RGB, Ik heb in mijn handleiding gezocht of mijn SCART rgb ondersteunt en bij informatie over de scart-terminal staat dat pinnetje 16 de RGB status is en pinnetje 18 RGB status aarde is, maar ondersteunt hij nu RGB-kabels???
lol
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dus eigenlijk zouden ze nooit een console meer moeten releasen, omdat de volgende toch beter wordt?ilyc schreef op 07 januari 2003 @ 14:04:
[...]
Klopt, en dat miste ik ook op zeker in de oude GBA. Als ik dit geweten had had ik de oude GBA ook niet aangeschaft.
Nogmaals: Nintendo behoort weloverwogen beslissingen te nemen en alleen hardware te releasen als die aan hun eisen voldoet. Nu de GBASP is aagekondigt laten ze duidelijk blijken dat de oude GBA dat niet deed.

ja, dit is mijn box die naar m huis verreden wordt:)
Anoniem: 25187
Een heel huis, heerlijk verwarmd maar ook airconditioning included, en dat voor maar 259 euro, hoe fantastisch!
lol.Anoniem: 25187 schreef op 07 januari 2003 @ 16:01:
Een heel huis, heerlijk verwarmd maar ook airconditioning included, en dat voor maar 259 euro, hoe fantastisch!
En portable he!Anoniem: 25187 schreef op 07 januari 2003 @ 16:01:
Grab shell dude!
Anoniem: 25187
Uiteraard
Binnen 4 uur doorkruis je heel Noord Amerika, en Microsoft werkt aan een patch, waar je wel ff voor moet dokken natuurlijk, waarmee je je Xbox upgrade zodat je je ook met de snelheid van het licht verplaatsen kan! Van rondslingerende Gamecube's wordt dan dus simpelweg gehakt gemaakt
Hoezo geen goede online games? Wat dacht je van Pokemon en Mario Kart?Phusebox schreef op 07 January 2003 @ 13:07:
[...]
jeej wat een vet nieuws weer vandaag: NOT!!
- Nintendo kondigt een sucky GBA aan die de originele gba zeker waardig is: hij zuigt namelijk evenveel, misschien zelfs meer
- Nintendo kondigt online gamen in Europa aan, whoopie!!! met een sucky Phantasy Star en verder geen enkel fatsoenlijk spel in het vooruitzicht.
- 80 spellen in 2003... hmm beetje weinig niet? er vanuitgaande dat er maar 5 toppers bij zitten...
- 60 nieuwe gba spellen... who cares? de gba zuigt toch gigantisch
Ik ben overigens erg blij met de GBA 1.1 het design, het licht en de accu is alles wat ik (en vele) anderen wilden. Je HOEFT hem niet te kopen want hij is verder hetzelfde als de GBA....
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Zo groot is de GBA SP : http://www.computerandvid...65%2Fvortal_pic_82642.jpg
http://www.computerandvid...id=82642&article_id=85231
Valt wel mee niet ?
http://www.computerandvid...id=82642&article_id=85231
Valt wel mee niet ?
[ Voor 20% gewijzigd door Theebag op 07-01-2003 17:38 ]
mario kart online is nog helemaal niet bevestigd hoor
iig, hier 5 filmpjes van Final Fantasy Crystal Chronicles :
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc1.mov
Intro to the stage of play
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc2.mov
The characters take on a particularly tough enemy. Note how one of the characters carries the Crystal Cage wherever the party goes. The small screen in the bottom-right is what the game looks like at this point on the Game Boy Advance -- you don't actually see it on your television monitor while playing the GameCube version of the game.
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc3.mov
Using a key and magic.
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc4.mov
Crossing a bridge and using a water spell to counter a flame spell.
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc5.mov
Everyone dies. Although the attract screen at the end of this clip says "Thank you for playing 'Jump Festa' version, the game was not playable at the show (we asked multiple times).
hf ermee
lijkt wel stoer 4player spel te worden.. toch wel leuk dat de cube zo multiplayer gericht is, blijft echt de aantrekkelijkste party console die er is.. (eigenlijk ook de enigste)
alleen jammer dat niet iedereen dat door heeft =\
iig, hier 5 filmpjes van Final Fantasy Crystal Chronicles :
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc1.mov
Intro to the stage of play
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc2.mov
The characters take on a particularly tough enemy. Note how one of the characters carries the Crystal Cage wherever the party goes. The small screen in the bottom-right is what the game looks like at this point on the Game Boy Advance -- you don't actually see it on your television monitor while playing the GameCube version of the game.
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc3.mov
Using a key and magic.
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc4.mov
Crossing a bridge and using a water spell to counter a flame spell.
yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/ffcc5.mov
Everyone dies. Although the attract screen at the end of this clip says "Thank you for playing 'Jump Festa' version, the game was not playable at the show (we asked multiple times).
hf ermee
lijkt wel stoer 4player spel te worden.. toch wel leuk dat de cube zo multiplayer gericht is, blijft echt de aantrekkelijkste party console die er is.. (eigenlijk ook de enigste)
alleen jammer dat niet iedereen dat door heeft =\
coole filmpies.. het heeft een beetje weg van secret of mana waar je ook met 2/3 mensen kon spelen in een adventure. Het heeft echt helemaal niks met de "normale" final fantasy te maken. Hoewel ik daar ook wel trek in heb
damn ziet er goed uit.
Ik ben zeer benieuwd naar de Gameboy Advance SP. (waar SP dan ook voor moge staan). Oke, qua design van de knoppen - zeker L en R weet ik het nog niet zo. Maar een Gameboy waarbij ik mijn scherpje kan beschermen tegen allemaal krassen en die ook nog een backlit is sta ik ip niet afkerig tegenover.
Eindelijk mijn Gameboy overal kunnen meenemen zonder dat er nog meer krassen bijkomen, en nog wat op het scherm kunnen zien ook!
Eindelijk mijn Gameboy overal kunnen meenemen zonder dat er nog meer krassen bijkomen, en nog wat op het scherm kunnen zien ook!
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Waar blijft nou die info over Winning Eleven:Final Evolution
Dat filmpje wat op ign heb ik ondertussen al tig keer gezien...
Nog steeds niks bekend over releasedates ed? Hij moet nu geloof ik al uit zijn in Japan maar er komt maar weinig nieuws door vanuit het oosten.
Nog steeds niks bekend over releasedates ed? Hij moet nu geloof ik al uit zijn in Japan maar er komt maar weinig nieuws door vanuit het oosten.
Grab shell dude!
Alle europese releasedates:
Nintendo GameCube Release Schedule 2003
January 2003
24th January Blood Omen 2 (Eidos)
30th January VIP (Ubi Soft)
Outlaw Golf (TDK)
Robotech - Battlecry (TDK)
Bounty Hunter (Lucas Arts)
Evolution Skateboarding (Konami)
February
6 February Evolution World/NEO (Ubi Soft)
20th February Super Bust A Move All
Stars/3000 (Ubi Soft)
28th February Rolling (Rage)
28th February Paris Dakar 2 (Acclaim)
Disney Sports Skateboarding (Konami)
Pac Man World 2 (Namco/EA)
Super Monkey Ball 2 (Infogrames/SEGA)
Rally Championship (Sales Curve)
Darkened Skye (TDK)
Jimmy Neutron Boy Genius (THQ)
Battle Bots (THQ)
Summoner 2: The Prophecy (THQ)
Rugrats Royal Ransom (THQ)
Rayman 3 Hoodlum Havoc (Ubi Soft)
March 1st March Shaun Murray’s Pro Wakeboarder (Activision)
7th March Resident Evil 0 (Capcom)
7th March Phantasy Star Online (Infogrames/SEGA)
21st March Metroid Prime (Nintendo)
27 March City Racer (Ubi Soft)
Zapper (Infogrames)
Batman - Dark Tomorrow (Kemco/Kotobuki)
RTX Red Rock (Lucas Arts)
Disney Sports Basketball (Konami)
MBWR (TDK)
Monsters Inc. Scream Arena (THQ)
ET Search for Dragora (Ubi Soft)
Tom & Jerry (Ubi Soft)
Tom Clancy’s Ghost Recon (Ubi Soft)
Q1 Celebrity Deathmatch (Gotham Games/Take 2)
NFL 2K3 (Infogrames)
NHL 2K3 (Infogrames)
Skies of Arcadia (Infogrames)
Monopoly Party (Infogrames)
Racing Simulation 3 (Ubi Soft)
Freeky Flyers (Midway)
April
4th April Def Jam Vendetta (EA)
Hitman 2: Silent Assassin (Eidos)
Drome Racers (Lego/EA)
Island Xtreme Stunts (Lego/EA)
Conflict: Desert Storm (Sales Curve)
WWE Crush Hour (THQ)
May 3rd May The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo)
NBA Street Vol 2 (EA)
Gladius (Lucas Arts)
Enter the Matrix (Infogrames)
Dragon’s Lair 3D (THQ)
Shrek Super Party (TDK)
June Wario World (Nintendo)
GALIDOR: Defenders of the Outer Dimension (Lego/EA)
Q2 Castleween (Wanadoo)
X-Men Wolverine’s Revenge (Activision)
NBA 2K3 (Infogrames)
Crashed (Rage)
Twin Caliber (Rage)
Futurama (Sales Curve)
The Great Escape (Sales Curve)
Viewtiful Joe (Capcom)
P.N.03 (Capcom)
Lost Kingdoms II (Activision)
August
WWE Wrestlemania X9 (THQ)
September
BIONICLE: Mask of Light (Lego/EA)
Q3
Tom Clancy’s Rainbow 6 - Raven Shield (Ubi Soft)
Dead Phoenix (Capcom)
XIII (Ubi Soft)
Q3/Q4
F-Zero (Nintendo)
Mario Golf (Nintendo)
1080° Avalanche (Nintendo)
Mario Kart (Nintendo)
October
Sphinx (THQ)
Disney/Pixar Finding Nemo (THQ)
November
Scooby Doo (THQ)
December
Power Rangers Ninja Force (THQ)
Q4 Killer 7 (Capcom)
Lamborghini (Rage)
Golf (Studio 3)
The Last Ninja (Studio 3)
Scary Tales 2003 (Wanadoo)
2003
Pikmin 2 (Nintendo)
Tankers (Titus)
Rubu Tribe (Virgin)
Meer GBA SP shots:

Meer shots kan je hier vinden
Dit alles komt van planetgamecube
January 2003
24th January Blood Omen 2 (Eidos)
30th January VIP (Ubi Soft)
Outlaw Golf (TDK)
Robotech - Battlecry (TDK)
Bounty Hunter (Lucas Arts)
Evolution Skateboarding (Konami)
February
6 February Evolution World/NEO (Ubi Soft)
20th February Super Bust A Move All
Stars/3000 (Ubi Soft)
28th February Rolling (Rage)
28th February Paris Dakar 2 (Acclaim)
Disney Sports Skateboarding (Konami)
Pac Man World 2 (Namco/EA)
Super Monkey Ball 2 (Infogrames/SEGA)
Rally Championship (Sales Curve)
Darkened Skye (TDK)
Jimmy Neutron Boy Genius (THQ)
Battle Bots (THQ)
Summoner 2: The Prophecy (THQ)
Rugrats Royal Ransom (THQ)
Rayman 3 Hoodlum Havoc (Ubi Soft)
March 1st March Shaun Murray’s Pro Wakeboarder (Activision)
7th March Resident Evil 0 (Capcom)
Zapper (Infogrames)
Batman - Dark Tomorrow (Kemco/Kotobuki)
RTX Red Rock (Lucas Arts)
Disney Sports Basketball (Konami)
MBWR (TDK)
Monsters Inc. Scream Arena (THQ)
ET Search for Dragora (Ubi Soft)
Tom & Jerry (Ubi Soft)
Tom Clancy’s Ghost Recon (Ubi Soft)
Q1 Celebrity Deathmatch (Gotham Games/Take 2)
NFL 2K3 (Infogrames)
NHL 2K3 (Infogrames)
Skies of Arcadia (Infogrames)
Monopoly Party (Infogrames)
Racing Simulation 3 (Ubi Soft)
Freeky Flyers (Midway)
April
4th April Def Jam Vendetta (EA)
Hitman 2: Silent Assassin (Eidos)
Drome Racers (Lego/EA)
Island Xtreme Stunts (Lego/EA)
Conflict: Desert Storm (Sales Curve)
WWE Crush Hour (THQ)
May 3rd May The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo)
NBA Street Vol 2 (EA)
Gladius (Lucas Arts)
Enter the Matrix (Infogrames)
Dragon’s Lair 3D (THQ)
Shrek Super Party (TDK)
June Wario World (Nintendo)
GALIDOR: Defenders of the Outer Dimension (Lego/EA)
Q2 Castleween (Wanadoo)
X-Men Wolverine’s Revenge (Activision)
NBA 2K3 (Infogrames)
Crashed (Rage)
Twin Caliber (Rage)
Futurama (Sales Curve)
The Great Escape (Sales Curve)
Viewtiful Joe (Capcom)
P.N.03 (Capcom)
Lost Kingdoms II (Activision)
August
WWE Wrestlemania X9 (THQ)
September
BIONICLE: Mask of Light (Lego/EA)
Q3
Tom Clancy’s Rainbow 6 - Raven Shield (Ubi Soft)
Dead Phoenix (Capcom)
XIII (Ubi Soft)
Q3/Q4
F-Zero (Nintendo)
Mario Golf (Nintendo)
1080° Avalanche (Nintendo)
Mario Kart (Nintendo)
October
Sphinx (THQ)
Disney/Pixar Finding Nemo (THQ)
November
Scooby Doo (THQ)
December
Power Rangers Ninja Force (THQ)
Q4 Killer 7 (Capcom)
Lamborghini (Rage)
Golf (Studio 3)
The Last Ninja (Studio 3)
Scary Tales 2003 (Wanadoo)
2003
Pikmin 2 (Nintendo)
Tankers (Titus)
Rubu Tribe (Virgin)
Meer GBA SP shots:

Meer shots kan je hier vinden
Dit alles komt van planetgamecube
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 30913 op 07-01-2003 19:40 ]
klein maar fijn
Er zitten wel veel poorten achterop, btw. Waar zouden die voor zijn?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 30913 op 07-01-2003 19:42 ]
1'tje is in ieder geval voor de koptelefoon uitbreiding, misselijk dat die er niet standaard opzit. Dan nog 1'tje voor het linken met GC/andere GBA.Anoniem: 30913 schreef op 07 januari 2003 @ 19:41:
klein maar fijnlaten we hopen
Er zitten wel veel poorten achterop, btw. Waar zouden die voor zijn?
Ben toch wel erg benieuwd hoe de SP in de hand gaat liggen, ik neem aan/hoop dat dat toch wel een van de belangrijkste punten voor Nintendo geweest is.
Welke kleur gaat iedereen halen btw? Ik ga voor de zilveren.
[ Voor 8% gewijzigd door jOzh op 07-01-2003 19:52 ]
Grab shell dude!
Ik moet zeggen dat ik hem er wel stijlvol uit vind zien, en minder speelgoed achtig als de huidige GBA. Beetje Sony Clié achtig eigenlijk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 23844
Even een korte samenvatting
• 28 maart in Europa
• Officiële prijs is 129 ~ 139 euro (verschilt per land) (NL is probably 139 euro).
Voor en Nadelen van de GameBoy Advance Special Project:
+ compact dus makkelijk mee te nemen
+ backlight
+ oplaadbaar
+ krasvrij
- Prijskaartje
- Onmogelijk om op te laden en muziek te luisteren via een koptelefoon (maw, je kan niet spelen en opladen tegelijk met muziek via een koptelefoon).
- Kleine L en R buttons

Verder zien we op de acherkant twee verschillende poorten, 1 voor de GC-GBA linkup kabel en 1 voor de oordopjes EN adapter. Ook zien we dat de L en R buttons ontiegelijk klein zijn maar volgens de eerste impressies is dit geen probleem!

• Zelda op 3 mei! (Cube is dan precies 1 jaar oud!)
• Grappig detail: Final Fantasy Tactics Advance en de GBA SP komen allebei op 14 maar uit. Dat worden weer lange wachtrijden
• Nintendo heeft 1.5 miljoen cubes verkocht in Europa en staat daarmee (voorlopig) nog steeds op nummer 2 (ver achter de PS2).
• Golden sun 2 aangekondigd
• Advance wars 2 aangekondigd

• De NoE en NoA persconferenties waren voor mij een teleurstelling want ze gingen allebei over de GBA SP en vooruitzichten voor 2003..
Oh well...
, kan jij mij even mailen
Need your help
• 28 maart in Europa
• Officiële prijs is 129 ~ 139 euro (verschilt per land) (NL is probably 139 euro).
Voor en Nadelen van de GameBoy Advance Special Project:
+ compact dus makkelijk mee te nemen
+ backlight
+ oplaadbaar
+ krasvrij
- Prijskaartje
- Onmogelijk om op te laden en muziek te luisteren via een koptelefoon (maw, je kan niet spelen en opladen tegelijk met muziek via een koptelefoon).
- Kleine L en R buttons

Verder zien we op de acherkant twee verschillende poorten, 1 voor de GC-GBA linkup kabel en 1 voor de oordopjes EN adapter. Ook zien we dat de L en R buttons ontiegelijk klein zijn maar volgens de eerste impressies is dit geen probleem!
Judging by the reaction from the forums, most of you seem to have come to the conclusion that it’s too small for western hands. The SP is just wider than the screen of the original GBA, and exactly the same depth when closed. It really is pocket sized, so some of you will wonder how it feels in the hands of an adult. Fret not. Unless you’ve got hands the size of shovels, you should be perfectly comfortable with the new design
Hele artikel (aanrader!)The distance between the D-pad and the two buttons has also concerned a few of you. While we only had twenty minutes or so to play about with it, and while it did feel a little too close together compared to what we’re used to, it shouldn’t cause any discomfort. The weeny shoulder buttons, however, are tiny compared to any other gaming device you’ll have ever come across. They do have a solid, responsive feel to them, and a quick blast on Metroid Fusion confirmed that they’re easy to use as long as you adopt a hand positioning with your index fingers permanently resting by them.

• Zelda op 3 mei! (Cube is dan precies 1 jaar oud!)
• Grappig detail: Final Fantasy Tactics Advance en de GBA SP komen allebei op 14 maar uit. Dat worden weer lange wachtrijden
• Nintendo heeft 1.5 miljoen cubes verkocht in Europa en staat daarmee (voorlopig) nog steeds op nummer 2 (ver achter de PS2).
• Golden sun 2 aangekondigd
• Advance wars 2 aangekondigd

• De NoE en NoA persconferenties waren voor mij een teleurstelling want ze gingen allebei over de GBA SP en vooruitzichten voor 2003..

Stond op Gamefront.de, redelijk betrouwbare site wat mij betreft.D³ schreef op 06 January 2003 @ 23:10:
[...]
*Gulp* Hoe betrouwbaar is dat??
Hmm zul je hier met een US Cube wel weer niet online kunnen natuurlijk. Snel weer verkopen dat ding
Zeg D³, aangezien jouw profiel niet zo interessant isMario Kart GC mit Online-Unterstützung
06.01.03 - Laut der neuesten Ausgabe der Nintendo Dream soll das Rennspiel Mario Kart GC von Nintendo Online-Mehrspieler-Duelle ermöglichen. Release: TBA.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 07-01-2003 20:26 ]
Anoniem: 57029
eigenlijk lijkt hij nu weer op de oude gameboy, alleen kan je de bovenkant nou dubbelklappen.
In eerste instantie dacht ik "oh wat lelijk" toen ik die pics van de GBASP zag, maar ik naarmate ik meer naar de screens kijk vind ik hem er steeds mooier uitzien.
en 28 maart, dat is al erg snel moet ik zeggen, en ik ga er zeker een halen.
en 28 maart, dat is al erg snel moet ik zeggen, en ik ga er zeker een halen.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ik vind die GBASP er ook erg gaaf uitzien. Heb wel een GBA maar denk wel dat die te koop komt te staan tegen die tijd. Tijd om m'n Flash Linker weer uit 't stof te halen...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Er gaan geruchten dat flash linker niet meer werken met de nieuwe GBA. Goede zaak IMO.spaceboy schreef op 07 January 2003 @ 20:26:
Ik vind die GBASP er ook erg gaaf uitzien. Heb wel een GBA maar denk wel dat die te koop komt te staan tegen die tijd. Tijd om m'n Flash Linker weer uit 't stof te halen...
Ben nog al nieuw met de GBA buisness maar wat kan je doen met een flash kaart.
En hoe worden de savegames opgeslagen.
Ik had ergens gelezen dat dat via de batterij ging, maar dan ben je toch al je savegames kwijt als je batterij leeg is
Er zijn vast mensen die hier het antwoord van weten
Ik had ergens gelezen dat dat via de batterij ging, maar dan ben je toch al je savegames kwijt als je batterij leeg is

Antw: met een flashkaart kan je GBA roms erop flashen en afspelen in je GBA.Elroy schreef op 07 January 2003 @ 20:55:
Saves games gaan iid op je batterij... maar je save games kan je opslaan op je HD van je pc. Die batterij gaan volgens mij iets van 1000 uur mee ofzo? Mijn advies: heb je een GBA of ga je er 1 halen, nr 1 gadget is dan een flashkaartje
yippie !! in februari Super Monkeyball 2 !!!
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
Gadget zou ik het niet willen noemen. Meer diefstal apparaat.Anoniem: 51617 schreef op 07 January 2003 @ 21:03:
[...]
Antw: met een flashkaart kan je GBA roms erop flashen en afspelen in je GBA.
Saves games gaan iid op je batterij... maar je save games kan je opslaan op je HD van je pc. Die batterij gaan volgens mij iets van 1000 uur mee ofzo? Mijn advies: heb je een GBA of ga je er 1 halen, nr 1 gadget is dan een flashkaartje
Hej GZ Last Ninja staat er ook bij!!!
wel pas in 4de kwartaal.. 
en die nieuwe Capcom games komen ook al snel naar europa...
Die zilver uitvoering ziet er erg mooi uit.. Ik vind het er mooi uit ziet. Het staat we
cool om zo'n dingetje te hebben. klapt het open om te spelen. klap het weer dicht als je klaar ben. Ook voor vrouwen handig in plaats van een make-up doosje + spiegeltje nu een game-boy.. ? eh girl.. eh.. aan de naam moeten ze nog wat doen...
Zelf heb ik er geen nodig.. Maar het ziet er erg mooi uit... Goed gedaan Nintendo..
en die nieuwe Capcom games komen ook al snel naar europa...
Die zilver uitvoering ziet er erg mooi uit.. Ik vind het er mooi uit ziet. Het staat we
Ja klopt. Eigenlijk schaam ik me ook. Maar then again: ik heb 'm ook gekocht om zelf iets te kunnen programmeren voor m'n GBA. Tot nu toe is er niet van gekomen, maar de plannen liggen er zeker nog!Anoniem: 30913 schreef op 07 januari 2003 @ 21:20:
[...]
Gadget zou ik het niet willen noemen. Meer diefstal apparaat.
Bijkomend voordeel is dat je de games tenminste op tijd hebt (vrijwel zonder uitzondering voor de europese release, zie http://www.pocketheaven.c...?section=gba&page=release, momenteel 844 roms released). Maar ik ben het met je eens: het is diefstal. Maaruh, ik koop m'n NGC games wel legaal...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Stond op Gamefront.de, redelijk betrouwbare site wat mij betreft.D³ schreef op 06 January 2003 @ 23:10:
[...]
*Gulp* Hoe betrouwbaar is dat??
Hmm zul je hier met een US Cube wel weer niet online kunnen natuurlijk. Snel weer verkopen dat ding
Ehm wat is redelijk betrouwbaar precies? Hetgeen waar D³ "*Gulp* Hoe betrouwbaar is dat??" op antwoord (en wat is dat dan?). Of dat we hier niet met een US cube online kunnen?
Of doel je met "redelijk betrouwbaar" op beide?
Ben namelijk erg benieuwd of de US cube in Europa online kan, want ik wil er ook eentje halen binnenkort uit de US.
[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 07-01-2003 22:04 ]
En hoe dacht je dat dat met legale roms gaat? Die hebben ook een batterij.Elroy schreef op 07 januari 2003 @ 20:55:
Omdat ik zelf ook zeer benieuwd ben naar deze game heb ik ook ff gezocht. Hier http://www.gamesdomain.com/news/8735.html lees ik dat de japanse release date january 2003 is. Echter er staat ook dat er geen plannen zijn voor een usa of euro versie, EN het is niet duidelijk of het om pes of iss gaat. Volgens deze site heetten beide spellen winning eleven in Japan. Best case scenario is dus nog lang wachten.jOzh schreef op 07 January 2003 @ 18:43:
Waar blijft nou die info over Winning Eleven:Final EvolutionDat filmpje wat op ign heb ik ondertussen al tig keer gezien...
heb hem zelf maar op de ps2 gekocht

10 second ninja DONE
Owkee bedankt man..!TheEvilCuber schreef op 06 January 2003 @ 01:00:
[...]
hij moet gewoon naast je gaan staan, en dus niet onder de brug dan komt het wel goed
Ik ga het morgen proberen....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Laad die batterij zich niet op als je em speelt?spaceboy schreef op 07 January 2003 @ 21:38:
[...]
En hoe dacht je dat dat met legale roms gaat? Die hebben ook een batterij.
d8 namelijk van wel mar weet niet zeker.....
Vandaag las ik in de nieuwe Nintendo Magazine dat ie 14 Februari (valetijn) in heel europa kwam???Anoniem: 30913 schreef op 07 January 2003 @ 19:38:
Alle europese releasedates:
...
...

Naja ik zie wel.....
klopt, die batterijen gaan heel lang mee. En laden ook nog eens op tijdens het spelen.ReCreator schreef op 07 January 2003 @ 22:06:
[...]
Laad die batterij zich niet op als je em speelt?
d8 namelijk van wel mar weet niet zeker.....
Doh, niet zo snel iig.Thunder schreef op 07 januari 2003 @ 15:29:
[...]
Dus eigenlijk zouden ze nooit een console meer moeten releasen, omdat de volgende toch beter wordt?
k heb vandaag Eternal Darkness en Smugglers run (€25)! gekocht
BIj Eternal darkness zat trouwens ook geen vip kaart
die die hoort er volgends mij toch echt bij!!
over de gba2:
ik vind het erg cool.. iedereen die zeurde over het donkere scherm moet nu zijn @$#^% kutkop houden want die hebben nu hun zin.. en anders kopen ze maar een afterburner!!!
BIj Eternal darkness zat trouwens ook geen vip kaart
over de gba2:
ik vind het erg cool.. iedereen die zeurde over het donkere scherm moet nu zijn @$#^% kutkop houden want die hebben nu hun zin.. en anders kopen ze maar een afterburner!!!
[ Voor 24% gewijzigd door Collaborator op 07-01-2003 22:29 ]
This space is occupied
...TheEvilCuber schreef op 07 januari 2003 @ 22:23:
over de gba2:
ik vind het erg cool.. iedereen die zeurde over het dondere scher moet nu zijn @$#^% kutkop houden want die hebben nu hun zin.. en anders kopen ze maar een afterburner!!!
Iets aardiger mag ook wel
Trouwens, an sich vind ik het best een cool apparaatje hoor! Het is ook overduidelijk dat Nintendo in deze voorbereiding op een volwassener publiek mikt, door vooral de Platinum versie van de GBASP te tonen. En dat is denk ik een goed streven.
Ik vind em ook gaaf!!!ilyc schreef op 07 januari 2003 @ 22:27:
[...]
...
Trouwens, an sich vind ik het best een cool apparaatje hoor! Het is ook overduidelijk dat Nintendo in deze voorbereiding op een volwassener publiek mikt, door vooral de Platinum versie van de GBASP te tonen. En dat is denk ik een goed streven.
ik heb wel al een GBA....
maar GBASP?? bestel er maar 1 voor mij
oké oké ,aar ik kan gewoon zo boos worden als iedereen weer zit te kankeren.. vooral die phusebox!!ilyc schreef op 07 januari 2003 @ 22:27:
[...]
...
This space is occupied
Ach joh, ieder zijn meningTheEvilCuber schreef op 07 January 2003 @ 22:32:
[...]
oké oké ,aar ik kan gewoon zo boos worden als iedereen weer zit te kankeren.. vooral die phusebox!!
Wij zitten ook te kankeren op de Xbox...
Halo rulez............ilyc schreef op 07 January 2003 @ 22:34:
[...]
Ach joh, ieder zijn mening
Wij zitten ook te kankeren op de Xbox...
uhm vraagje ik heb een dvd speler waar ik nette 5.1 set bij heb; hoe moet ik dan de NGC aansluiten zodat ik een surround geluid heb?
This is the Way.
en 14maart komt Mortal Kombat: Deadly Alliance nog uitAnoniem: 30913 schreef op 07 January 2003 @ 19:38:
Alle europese releasedates
Anoniem: 19566
Het was toch 14 februari??Thelema schreef op 07 January 2003 @ 22:54:
[...]
en 14maart komt Mortal Kombat: Deadly Alliance nog uit
Ligt eraan welke 5.1 set je hebt en wat voor soort ingangen je hebt.HIValicious schreef op 07 January 2003 @ 22:35:
uhm vraagje ik heb een dvd speler waar ik nette 5.1 set bij heb; hoe moet ik dan de NGC aansluiten zodat ik een surround geluid heb?
En de 5.1 set moet Dolby Pro Logic (2) ondersteunen anders heb je toch geen surround (dubbel stereo, voor en achter).
Maar bij mij zit hij gewoon via de tv-audio uitgang via een 2 tulp > mini-jack in mijn decoder. En dan natuurlijk op de optie DPL2
dus jij hebt gewoon 2 tulpjes in je tv en dan naar je Z680 toe?Elroy schreef op 07 January 2003 @ 23:06:
[...]
Ligt eraan welke 5.1 set je hebt en wat voor soort ingangen je hebt.
En de 5.1 set moet Dolby Pro Logic (2) ondersteunen anders heb je toch geen surround (dubbel stereo, voor en achter).
Maar bij mij zit hij gewoon via de tv-audio uitgang via een 2 tulp > mini-jack in mijn decoder. En dan natuurlijk op de optie DPL2
dat wil ik namelijk ook maar Logitech wil me niet antwoorden of de DPL2 dan verloren gaat
Ik snap die ophef niet over dat spel....

Naja zal wel aan mij liggen

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Speel em maar eens uit... cooperative.... met zn 2en.....[FrEEzEr] schreef op 07 januari 2003 @ 23:33:
[...]
Ik snap die ophef niet over dat spel....![]()
Naja zal wel aan mij liggen
Dan snap je het
edit:
haha idd AudiRS4.....
haha idd AudiRS4.....
[ Voor 8% gewijzigd door ReCreator op 07-01-2003 23:51 ]
ps. ... op legendaryReCreator schreef op 07 januari 2003 @ 23:40:
[...]
Speel em maar eens uit... cooperative.... met zn 2en.....
Dan snap je het
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
het valt mij op dat alle directe aanvallen op phusebox worden genegeerd door de almachtige phuse himself... waarom zou dat zijn?
en mocht ik ooit nog eens een pot met goud vinden, dan MOET ik echt een GBASP in mijn zak hebbe zitte!
en mocht ik ooit nog eens een pot met goud vinden, dan MOET ik echt een GBASP in mijn zak hebbe zitte!
[ Voor 77% gewijzigd door Fubaruba op 08-01-2003 00:22 ]
Dit topic is gesloten.