Ik vind hem PRACHTIG. Jammer dat ie geen DTS ondersteuntVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:15:
Wegens uitbreiding van mijn Sony ES familie biedt ik mijn **Dual CR-1750** te koop aan. Het gaat niet van harte, ik ben erg op deze Dual gesteld geraakt, maar ja... Even wat meer info: Hij dateert uit 1978, uit de tijd dat elke fabrikant topcomponenten gebruikte, en dat is te horen en te voelen. Alle knoppen hebben en prachtige "feel", (natuurlijk geen "plestik"...) de voorzijde heeft de unieke bronskleur, die Dual als enige voerde. Het is een zwaar beestje, hij weegt zo'n 18 kilo. Het geluid verrast me iedere keer weer, heel helder en transparant, hij kan goed overweg met een groot scala aan muziekstijlen, zelfs hedendaagse compu gegenereerde brouwsels... Ik vindt hem op z'n best met jaren 70 en 80 muziek. Het vermogen is 2x75 watt. De staat is MINT, geen krasjes, kraakjes, of piepjes. Ben je een liefhebber van moooooie vintage, kom gerust eens kijken / luisteren! De prijs is echter vast: 125 euro.
Reageer maar op deze topic als het wat voor je is...
[afbeelding]
Nederlands is makkelijker als je denkt