edit:
Hij zit nu dus in elkaar en er is iets heel anders uitgerold dan waar ik in deze topicstart op doelde, eigenlijk een beetje uit de hand gelopen...voor pics van het eindresultaat gewoon de laatste pagina's bekijken, maar raad je eigenlijk aan om het hele topic door te lezen, leer je ook nog wat van. Had namelijke een hoop vragen die allemaal beantwoord zijn. Thx Guys
Hij zit nu dus in elkaar en er is iets heel anders uitgerold dan waar ik in deze topicstart op doelde, eigenlijk een beetje uit de hand gelopen...voor pics van het eindresultaat gewoon de laatste pagina's bekijken, maar raad je eigenlijk aan om het hele topic door te lezen, leer je ook nog wat van. Had namelijke een hoop vragen die allemaal beantwoord zijn. Thx Guys
Ik ben van plan om zelf een subwoofer te bouwen, dit uit kosten overweging en omdat ik het gewoon erg leuk vindt.
Ik dacht aan een Tonsil GTC 30/80 woofer

Voor alle Thiele/Small parameters, het is de GTC 30/80/5
In een Visaton SUB T-36 behuizing.

Bouwtekening:

Deze behuizing is ontworpen voor de TIW360 woofer, maar die kost 300 euro
Dat hoeft ook niet, ik ben op zoek naar een flinke niet te "holle" bas, echt precies of nauwkeurig hoeft niet.
Specs van de woofer:
Voor alle Thiele/Small parameters, het is de GTC 30/80/5
In eerste instantie houd ik hem passief, maar als ik hem goed vindt klinken, komt er een versterker in, zodat hij ook echt te gebruiken is in een 5.1 systeem.
Alavast bedankt!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 22:15 ]