Omdat ik me altijd aan me beloftes hou
Hier een paar betere foto's
De schroeven waarmee de 2 woofers nu vast zitten zijn gewoone spaanplaatschroeven, ik heb een setje extreem mooie zwarte trepaschroeven gehaalt, maar die komen er pas in nadat ik hem afgewerkt heb, zijn namelijk wel gevoelig voor beschadigingen (ik vooral

)
Tja en nu mijn set
Typisch een voorbeeld van jong en je wil wat. Ik heb dit in 3 delen gekocht (ook getuige de typenummers) Was iets van 13 toen ik de receiver kocht, ben nog steeds blij dat ik niet met de rage van setjes ben meegegaan en deze versterker gekocht hebt. Toen echt een rib uit me lijf, heb ik ook veel kranten voor moeten lopen. Ongeveer een jaar erna had ik budget genoeg voor de cd-speler en nog een jaartje erna kwam de Minidisk. Heb echt onwijs veel lol van deze spullen gehad, veel kwijlende vriendjes, en veel luisterplezier. Weet ook niet hoevaak ik weer nieuwe boxen erop aansloot (zelf in elkaar geprutst, gekregen en gekocht.)
Denk dat ik wel een boxje of 15 in de tussentijd heb gehad.
Pas geleden heb eindelijk een paar fatsoenlijke speakers gekocht, ben zeer tevreden over het laag en de prijs

. Het hoog is best pruts, maar met deze versterker kan ik toch niet veel beter halen.
De set bestaat dus uit:
Sony STR-DE415 (Receiver)
Sony CDP-XE220 (Cd-speler)
Sony MDS-JE530 (MD)
Speakers
2x Infinity Reference 51 MK-II (Front)
2x Infinity Reference 31 MK-II (Rear)
Zelfbouw center of Akai pruts ding
Subje:
Het hele setje staat op punt vervangen te worden, en als m'n werk 2 weken geleden niet afgebrand was had ik hier waarschijnlijk al lang een Marantz + Nieuwe Tvstaan. Dat is nu niet zo, helaas. Over een maandje dan maar wanneer ik weer een nieuw baantje heb.
Dit verhaaltje en deze pics zijn natuurlijk niet gratis
In ruil voor m'n strory wil ik graag een advies over isolatie materiaal. Dit heb ik net ff uit een paar kasten gerukt, iets nuttigs tussen?
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 21-02-2003 21:02
]