Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] U-Profiel raamrubber voor 1,40.- euro p/m

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 435 views sinds 30-01-2008

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Ik heb toestemming van Phreak gekregen voor deze IA :)

Iedereen heeft dan genoeg tijd gehad om iets te bestellen lijkt mij, ook aangezien de meeste bestellingen de eerste dagen al binnen waren :)

Wil je je casewindow met een mooi rubberprofiel netjes afwerken, koop dan van dit lekkere materiaal :P :

Afbeeldingslocatie: http://www.technigro.nl/cat/media/profiel_15_3.jpg

Niet duur, maar wel mooi! :)

Ik kan dit rubber enkel per rol van 100 meter inkopen bij de fabriek zelf (www.technigro.nl), dus daarom zal pas kunnen gaan bestellen wanneer we met z'n allen in totaal 100 meter hebben besteld (lees: betaald) of een veelvoud daarvan.

Ik doe deze IA, omdat ik zelf aan een vorige IA heb meegedaan die helaas niet kon doorgaan i.v.m. problemen met de leverancier :( Ik heb nu daarom zelf een andere leverancier/fabrikant gezocht die ons het raamrubber wel kan leveren :).
Tevens lijkt het me ook gewoon leuk om te doen (belangenloos=zonder winst te maken)

Informatie over het betalen krijg je niet via de email, maar dat staat gewoon in dit topic of op Laupro. Ik denk niet dat het nodig is om voor deze (relatief simpele) IA een mailtje te moeten sturen :) Ik heb zelf geen ervaring met geldstoringen vanuit het buitenland (België), dus wanneer er een van onze zuiderburen ook graag wil mee inkopen, graag even overleggen in het GoT-topic hoe we dit gaan en kunnen doen. ;)

Jullie bestelling stop ik in een plastic zak. Deze zak maak ik dicht en stop ik in een grote stevige "Monster bag" >:). (zie Laupro voor een mooie foto) Deze verstevig ik met een stel nietjes aan de rand en daarna stuur ik het je op. Omdat ik zelf ook na een IA wel eens een lege enveloppe heb opgestuurd gekregen :( , zal ik er alles aan doen om dit bij deze IA te voorkomen.

Mocht er nog meer belangrijke info komen, dan zet ik dat behalve als reply in het topic, ook in dit eerste bericht. O-)

Link van de IA op Laupro.nl is: IA U-profiel (is misschien nog niet helemaal volledig, maar dat komt in de loop van de tijd nog wel ;) )

-edit-
De verzendkosten staan nu ook vast, en er is voor de Belgen onder ons gekozen om geen priority stickers te plakken. Dit scheelt voor jullie weer kosten (tot wel 2 eur :( ) en heeft voor dit doel amper voordelen.

Om te betalen kunnen de Belgen onder ons het beste contact opnemen met Psychodweep (email: zie :Laupro!)Dan kunnen jullie de internationale transactiekosten met z'n allen delen! Scheelt al gauw 5 a 6 euro p/p :)

Je kun al betalen als je zeker bent van je bestelling, die info staat nu op Laupro. Ik wil deze IA nog niet meteen na 2 dagen sluiten, om zo iedereen de kans te geven om te bestellen. Ik stuur pas na 2 weken iedereen een mailtje. Maar in principe staat er op Laupro om te betalen al genoeg info, dus daarmee moet het wel kunnen dacht ik zo :)

De "Monsterbags" die ik als envelope gebruikt, zijn wel iets duurder dan een normale A4-envelope (0,90 eurocent), maar er past dan ook veel in (afmetingen zijn ong. gelijk aan het maximumformaat >:) van TPG-post: 37 x 26 x 3,2 cm). Ik er een gewogen en hij weegt 50-60gram (weegschaal was niet zo heel nauwkeurig ;) ). Bovendien zijn deze enveloppen zeer stevig, dus kan ik ervanuit gaan dat de verzending daarmee goed verloopt :)

Ik verpak en verstuur het rubber in volgorde van datum waarop ik de betaling heb binnengekregen, dus mensen die het eerste betaald hebben krijgen het het eerste 8)

Ik heb de sluitingsdatum van deze IA verschoven naar: 24 januari 2003!
Deadline voor betalingen is 1 februari 2003 :+

-edit-

Deelnemers waarbij de status nu op "ingepakt" staat, vallen binnen de eerste bestelling!, andere mensen hoeven hun bestelling niet te annuleren, want die blijft staan tot de 2e bestelling (mits voldoende animo) in eind januari. Mocht je niet meer willen wachten tot de 2e bestelling en heb je al wel betaald? Mail me dan even, dan kun je eventueel je geld terug gestort krijgen :)

Oja, veel plezier allemaal! :Y)

[ Voor 59% gewijzigd door Swop1200 op 28-12-2002 18:57 . Reden: Update: 28-12-02 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
we hebben al 2 deelnemers en 10 meter :D gaat goed :)

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
moet dit dan niet in OCE ?

Wel leuk idee :)
Zelf helaas neit meer nodig.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Swop1200
Ai, fout... Komt goed, ik meld het meteen ff in SeM :)

• Weezer-DC
  • Laatst online: 20-11 22:48
dj_tsunami schreef op 10 December 2002 @ 11:01:
we hebben al 2 deelnemers en 10 meter :D gaat goed :)
Heb ook ff 7 meter besteld,
ja, ik heb die 7 meter echt nodig :+
En idd voor raampjes in pc'S >:)

• Weezer-DC
Swop1200 schreef op 10 December 2002 @ 11:19:
Ai, fout... Komt goed, ik meld het meteen ff in SeM :)
Zou je ook ff willen posten op mijn forum, deze IA dan :+
Wilde je mailen, alleen die heb je niet op zichtbaar staan ;(

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

www.watbenjedan.com

[DOC] -> [CME]

• Weezer-DC

• Swop1200

• Swop1200
Weezer-DC schreef op 10 December 2002 @ 11:23:
[...]
Zou je ook ff willen posten op mijn forum, deze IA dan :+
Wilde je mailen, alleen die heb je niet op zichtbaar staan ;(
Ik heb mijn mailadres nu zichtbaar staan:
rob.vankempen@NOSPAMstampersgat.com (zonder NOSPAM natuurlijk)

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:45
Woei ik heb direct ook wat besteld :)

• Dennizz
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik ga ff 5 meter bestellen :) goeie timing btw =]

ff offtopic weet iemand waar teh fuck je in hemelsnaam siliconenslang binnendiameter 10 mm buitendiameter 13 of 14 mm kan krijgen als particulier...kep heel nederland nu wel gehad....val welk bedrijf was u meneer ? erm ik ben gewoon een particulier...ow dan houdt t op :x
(sorry voor t ontbreken van leestekens =] op eigen inzicht invullen: ,,,,,,,,..........????!!!!!)

• Weezer-DC
Swop1200 schreef op 10 December 2002 @ 11:31:
[...]
Ik heb mijn mailadres nu zichtbaar staan:
rob.vankempen@NOSPAMstampersgat.com (zonder NOSPAM natuurlijk)
Thanks, zit nog een oplossing te zoeken voor post op mijn forum,
check je mail ff !

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
i'm in, denk ik :P

• butsj
ik heb 6 meter besteld, maar wanneer weet je hoeveel de verzendkosten zijn e.d.?
edit: sorry, erover heen gelezen :P

[ Voor 19% gewijzigd door butsj op 10-12-2002 13:31 . Reden: foutje ]

• Swop1200
Ik weet nu hoeveel het rubber weegt per meter (60gr.) en heb het er bij Laupro erin gezet. Vanmiddag kijk ik hoeveel goede :P enveloppen gaan kosten en daarna kan ik op Laupro de verzendkosten vaststellen (morgen staat het erop) :)

• Weezer-DC
Swop1200 schreef op 10 december 2002 @ 14:13:
Ik weet nu hoeveel het rubber weegt per meter (60gr.) en heb het er bij Laupro erin gezet. Vanmiddag kijk ik hoeveel goede :P enveloppen gaan kosten en daarna kan ik op Laupro de verzendkosten vaststellen (morgen staat het erop) :)
Mooi, mijn mail gelezen ?

• Swop1200
Yep!

• Tsunami
  • Niet online
al 39 meter in 5 uur :)

• Weezer-DC
We gaan gewoon voor de 1000 meter 8)
Mischien nog korting ook :P

• Swop1200
Je weet maar nooit nee, als we idd zosnel zoveel hebben kan ik het uiteraard proberen :P

• Tsunami
  • Niet online
Weezer-DC schreef op 10 December 2002 @ 14:29:
[...]

We gaan gewoon voor de 1000 meter 8)
Mischien nog korting ook :P
> "Hallo, meneer. Wat wilt u bestellen?"
< "1 kilometer raamrubber graag."

:*) 8) :+

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 13:35

pbd

ook besteld....mooi dat er zo snel een alternatief is voor de IA van fleppuhstein

Verwijderd

hievoor ga ik mezelf GELIJK registreren bij laupro....
sorry dat ik maar 1 meter nodig heb, maar heb al een paar vrienden gemaild over deze uitstekende inkoopactie...nice timing ook

edit: ik heb voor hun besteld...3 meter totaal...
staat wat beter dan een lullig metertje...dan lijk je net een hollander

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 16:32 ]

Verwijderd

bestelt 8)

Verwijderd

Het is nu nog geen 17:00 uur, en er is 100 euro aan raamrubber besteld.....tsss, wat is nou eigenlijk de reden dat er niet meer IA's worden gehouden...je ziet dat je je goederen toch wel kwijtraakt

Keep up the good work Swop1200 !

• Tsunami
  • Niet online
al 75 meter in 8 uur :)

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

schiet op :) al enig idee wanneer je m sluit ?

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

zo ik heb ook weer besteld :)

Verwijderd

welke kleur heeft het raamrubber, of is dit al ergens gezegt

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Ook fleppuhstein heeft maar ff 8 meter besteld aangezien het wel erg handig is om rubber te hebben. Totaal staat nu op 93 meters

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 18:35:
Zwart

• Sensei Zeon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 13:01
besteld

PS ga je hem echt tot 28-2-2003 laten duren?

• Swop1200
_Dennizz_ schreef op 10 December 2002 @ 17:50:
schiet op :) al enig idee wanneer je m sluit ?
Ik ben deze IA pas op 10 december begonnen en iedereen wil meteen al dat ik 'm sluit :D
Sensei Zeon schreef op 10 December 2002 @ 20:53:
PS ga je hem echt tot 28-2-2003 laten duren?
Nee, dat denk ik niet (anders duurt het zolang totdat we ons raamrubber hebben ;) ), maar misschien dat ik na 2 weekjes alvast een bestelling doe bijvoorbeeld. Bestellen wil ik niet te snel doen (misschien krijgen we nog korting bij grotere afname dan 100meter })), maar zeker ook niet te laat.
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 18:35:
Rubber is zwart (normaalgesproken) 8)

• Weezer-DC
101 meter besteld,
laten we meteen maar bestellen :+

Gaat wel lekker deze IA :)

• Swop1200
Ik heb de verzendtarieven nu vastgesteld :)

Voor onze Zuiderburen heb ik gekozen voor de verzendmethode "standard" i.p.v. "priority", want dit scheelt behoorlijk in kosten (tot wel 2 euro :( )en dat vond ik niet echt opwegen tegenover de voordelen.

Zouden de mensen die reeds een verzendmethode gekozen hebben, aub ff willen checken of die nog wel goed is O-), want die kan veranderd zijn. Thanks.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
Weezer-DC schreef op 11 december 2002 @ 08:47:
101 meter besteld,
laten we meteen maar bestellen :+

Gaat wel lekker deze IA :)
108 and counting :P

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• pbd

pbd

Ik zie een rekeningnummer staan op de persoonlijk pagina.....zou het voor een snelle afhandeling niet handig zijn dat mensen al kunnen beginnen met het overboeken van het bedrag?

• Swop1200
Je kun al betalen als je zeker bent van je bestelling, die info staat nu op Laupro. Ik wil deze IA nog niet meteen na 2 dagen sluiten, om zo iedereen de kans te geven om te bestellen, dus ik stuur pas na 2 weken iedereen een mailtje. Maar in principe staat er op Laupro al genoeg info, dus daarmee moet het wel kunnen dacht ik zo :)

• Tsunami
  • Niet online
Swop1200 schreef op 11 December 2002 @ 10:39:
Je kun al betalen als je zeker bent van je bestelling, die info staat nu op Laupro. Ik wil deze IA nog niet meteen na 2 dagen sluiten, om zo iedereen de kans te geven om te bestellen, dus ik stuur pas na 2 weken iedereen een mailtje. Maar in principe staat er op Laupro al genoeg info, dus daarmee moet het wel kunnen dacht ik zo :)
ik wacht nog wel even met betalen, als we toch nog 2 weken hebben :)

• Swop1200
Geen probleem :) Ik zie het wel over 2 weken dan.

-edit-
Toch wel belangrijk om snel te betalen eigenlijk... link

[ Voor 112% gewijzigd door Swop1200 op 12-12-2002 09:57 ]

• butsj
ik heb besteld (8meter) en ga binnen nu en een paar dagen wel betalen ;)

Verwijderd

giro enveloppe is op weg 8)

• R_6
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

Even een vraagje :? is het niet handiger om raamrubber te hebben met twee gleuven, een voor het raam en de ander voor de rand van de kast? hoe lossen jullie dat dan op met dit raamrubber? ik zou alleen kunnen bedenken dat dit rubber is voor een gat van bijvoorbeeld een fan.

The emperor

Verwijderd

Door msschien het glas erachter op de kast te bevestigen?

• R_6
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

rubber om de rand van kast deur en dan glas tegen rubber aan vanbinnenuit, lijkt me niet echt mooi. maar kan wel ja |:(

The emperor

• Tsunami
  • Niet online
R_6 schreef op 11 December 2002 @ 17:54:
rubber om de rand van kast deur en dan glas tegen rubber aan vanbinnenuit, lijkt me niet echt mooi. maar kan wel ja |:(
van buiten zie je dat niet, door dat raamrubber 8)

Verwijderd

Heb ook een paar metertjes besteld maar ik (en ik denk vele met mij) zou het zeer op prijs stellen als je alvast 200m besteld zodat de snelle betalers het aan het begin van de kerstvakantie binnen hebben.. _/-\o_

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 18:32:
Heb ook een paar metertjes besteld maar ik (en ik denk vele met mij) zou het zeer op prijs stellen als je alvast 200m besteld zodat de snelle betalers het aan het begin van de kerstvakantie binnen hebben.. _/-\o_
is idd een heel strak plan eerste 100 of 200 meter betaal meteen afhandelen...dan is t ook beetje verdeelt voor je :) zodat je niet in 1x 400 meter hoeft te versturen want dan kan de brievenbus om de hoek niet af ;)

• Tsunami
  • Niet online
_Dennizz_ schreef op 11 december 2002 @ 18:40:
[...]

is idd een heel strak plan eerste 100 of 200 meter betaal meteen afhandelen...dan is t ook beetje verdeelt voor je :) zodat je niet in 1x 400 meter hoeft te versturen want dan kan de brievenbus om de hoek niet af ;)
ow, dan betaal ik vast :)

• Weezer-DC
Ben ik het helemaal mee eens,
ga vanavond geld overmaken :P

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:24
kHeb ook 3 meter besteld. Alleen geen ID ofk het allemaal goed heb gedaan.

• Tsunami
  • Niet online
My-life schreef op 11 December 2002 @ 21:41:
kHeb ook 3 meter besteld. Alleen geen ID ofk het allemaal goed heb gedaan.
Wees gerust, je hebt het heel goed gedaan hoor :)

• pbd

pbd

ok...bedrag is alvast overgeboekt.....

• Swop1200
R_6 schreef op 11 December 2002 @ 17:54:
Je kunt het rubber om de rand doen van je kast, plexiglas ertegen aan en dan kun je je window gewoon vastklemmen met een klein stukje metaal ofzo. Met wat boutjes kan het ook denk ik. Zelf ga ik het vastklemmen met een paar stukjes aluminiumplaat, die ik vastmaak aan de zijkant m.b.v. popnagels :)

Ik had idd ook een IA kunnen beginnen voor H-profiel raamrubber, maar dan moet je je window wel precies op maat zagen :( en dat lijkt mij lastiger... Bovendien moet je er dan extra een pees bij bestellen. Volgens mij is dat rubber uiteindelijk duurder. Persoonlijk vind ik het met U-profiel mooier.
Ik begrijp jou/jullie/mijzelf wel, maar jullie begrijpen ookwel dat ik niet met 75 meter raamrubber wil achter blijven, omdat de mensen die zouden betalen nog niet betaald hebben. Ik stel voor dat als er ruim 100 meter al betaald is, ik ga bestellen.

Ik verpak en verstuur het rubber in volgorde van datum waarop ik de betaling heb binnengekregen, dus mensen die het eerste betaald hebben krijgen het het eerste :)
butsj schreef op 11 december 2002 @ 14:01:
ik heb besteld (8meter) en ga binnen nu en een paar dagen wel betalen ;)
Eerste betaling is binnen >:)
edit:
Je hebt wel de verkeerde verzendkosten geselecteerd, hierdoor riskeer je strafport! Check je email! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Swop1200 op 12-12-2002 11:14 ]

• Tsunami
  • Niet online
Swop1200 schreef op 12 December 2002 @ 08:34:
Ik verpak en verstuur het rubber in volgorde van datum waarop ik de betaling heb binnengekregen, dus mensen die het eerste betaald hebben krijgen het het eerste :)
ow, ik ga gelijk overmaken :D

heej, bij het nieuwe design van Laupro zit ook het kenmerk voor je betaling. Handig :)
edit:
overgemaakt

[ Voor 22% gewijzigd door Tsunami op 12-12-2002 14:35 ]

• Tsunami
  • Niet online
8)7 verkeerde knopje 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door Tsunami op 12-12-2002 14:35 ]

• butsj
Eerste betaling is binnen
edit:
Je hebt wel de verkeerde verzendkosten geselecteerd, hierdoor riskeer je strafport! Check je email!
ik ben als eerste \o/
ik heb email gelezen en kheb je terug gemailed ;)
:D

edit: gefixed

[ Voor 33% gewijzigd door butsj op 12-12-2002 22:41 . Reden: gefixed ]

Verwijderd

Voor onze Zuiderburen heb ik gekozen voor de verzendmethode "standard" i.p.v. "priority", want dit scheelt behoorlijk in kosten (tot wel 2 euro )en dat vond ik niet echt opwegen tegenover de voordelen.
hier is zo'n zuiderbuur :p en je hebt er goed aan gedaan om voor de standard methode te opteren, want die priority methode is nieuw en staat zeker nog niet op punt. ze beweren het item de volgende dag te leveren toch gebeurd dit momenteel maar voor 40 % van de verzendingen !!! :/

Anyway ben nog even aan't overdenken hoeveel metertjes te bestellen !! mooi en handig initiatief in ieder geval !

• _Hades_
  • Laatst online: 20:45
Woei ik heb nu betaald :)

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
ik wil ook graag bestellen, alleen kan ik me niet registreren op laupro :(

ik krijg geen mailtje van ze als ik alles heb ingevuld :?

• Tsunami
  • Niet online
Conan schreef op 12 December 2002 @ 19:11:

ehm, hoe lang heb je gewacht? Dat kan namelijk best een tijdje duren... (volgens mij kreeg ik hem ook pas de volgende dag)

Verwijderd

ehm, hoe lang heb je gewacht? Dat kan namelijk best een tijdje duren... (volgens mij kreeg ik hem ook pas de volgende dag)
toch wel raar, ik heb me gisteren bij laupro geregistreed en had meteen een emailtje om te bevestigen, ik moet wel zeggen da er problemen waren met het afwerken van die bevestiging mail maar dat is ondertussen toch geluk *strange*

• Weezer-DC
Conan schreef op 12 December 2002 @ 19:11:

Ik zou het nog een keer proberen...
Bij mij kwam het mailtje maar niet,
toen regde ik me opnieuw en mailtje kwam meteen binnen ;)

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:04

reiker

dan jij!

ook maar even 2 meter georderd... en direct betaald via internetbankieren :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

MKay dan, 3 meter besteld, en gelijk betaald. Dus centen zijn onderweg! (€ 7.00 om precies te zijn ;))

Verwijderd

Swop1200 schreef op 12 December 2002 @ 08:34:

Ik begrijp jou/jullie/mijzelf wel, maar jullie begrijpen ookwel dat ik niet met 75 meter raamrubber wil achter blijven, omdat de mensen die zouden betalen nog niet betaald hebben. Ik stel voor dat als er ruim 100 meter al betaald is, ik ga bestellen.
Snap ik volledig, mar ik denk als je 100 mtr besteld, je met niets blijft zitten hoor. En ik wil er nu al wel bijzeggen dat mocht het onverhoopt wél zo zijn, ik nog wel 5 mtr erbij wil. Das dan voor toekomstige zaken ofzo... :)

• Swop1200
Ik zal maandag nog eens kijken hoe het met de betalingen staat :)
Vergeet niet dat 2 rollen van 100 meter 200 x 1,40 = 280 Euro kost. (=ong. 617,- gulden ;)) Dat is ook niet niks.

[ Voor 13% gewijzigd door Swop1200 op 13-12-2002 12:38 ]

• Sjadow_

Sjadow_

wassup?

Ik heb me geld inmiddels overgemaakt :) als het goed is moet je dat vanmiddag nog binnenkrijgen...

• Swop1200
Zou dat zo snel gaan denk je? :? Werk je zelf bij de Postbank? >:)

• Sjadow_

Sjadow_

wassup?

Swop1200 schreef op 13 december 2002 @ 13:21:
Zou dat zo snel gaan denk je? :? Werk je zelf bij de Postbank? >:)
nee ik werk niet bij de postbank gelukkig niet zeg >:), maar aangezien ik girotel(postbank) gebruik zou het volgens mij dezelfde dag erop moeten staan... of ben ik in de war met me abn rekening? :S

• butsj
Sjadow_ schreef op 13 December 2002 @ 14:38:
[...]

nee ik werk niet bij de postbank gelukkig niet zeg >:), maar aangezien ik girotel(postbank) gebruik zou het volgens mij dezelfde dag erop moeten staan... of ben ik in de war met me abn rekening? :S
als je ook over girotel beschikt, word het de volgende dag overgemaakt.
dat was/is wel met mijn betaling zo voor Rob (Swop1200)
:D

Verwijderd

ook 3 metertjes besteld! (en direkt betaald natuurlijk he.... :) ...gaat in één moeite door met internetbankieren 8) ). Gaat in de kerstvakantie de zaag in de kist! :7

Verwijderd

En de zuiderburen hebben ook nog een bestellingske gedaan :) 15 meterkes. als'k morgen vroeg genoeg op geraak >:) wordt de internationale transactie gereged anders zal het pas voor dinsdag zijn. Anyway money is on the way

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

kep net ff overgemaakt =]

• melvie
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

Heb je ook een voorbeeldje hoe het er in het echie uit gaat zien?

• Swop1200
melvie schreef op 14 December 2002 @ 18:56:
Heb je ook een voorbeeldje hoe het er in het echie uit gaat zien?
Precies zoals op het plaatje @ Laupro, maar dan wat langer ;)

Nee, sorry. Ik heb geen echte foto ofzo. Maar het ziet er precies zo uit als dat het er op het plaatje uitziet. De kleur van het U-profiel is dan geheel "rubber-zwart" (=pikzwart :+)

• melvie

melvie

Retro Icon

ooh nou maakt ook niet zoveel uit komt wel goed denk ik :*) ik zie het wel in mijn brievenbus ploffen ik heb het geld iig al overgemaakt

• Weezer-DC
* Weezer-DC wilt graag geldovermaken, alleen TPG maakt het geld van me rembours zending maar niet over :(

• Rickstah
ik heb net besteld :) eindelijk..want laupro deed vreemd :?
2 metertjes..geld is overgemaakt..zal er morgen wel zijn :)

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

heb girotel besteld, maar heb het nog niet...
zodra ik kan girotellen maak ik het geld over, en als dat te lang duurt gwoon de oude manier :D

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 09:20

daaf258

For Aiur

Wat ik me afvraag: Kan je hier ook blowholes mee afwerken?. Respectievelijk 8 en 12 cm doorsnee?
En kan je er ook scherpe hoeken mee maken?

- specs - audioscrobbler -

• Rickstah
daaf258 schreef op 15 december 2002 @ 22:47:
Wat ik me afvraag: Kan je hier ook blowholes mee afwerken?. Respectievelijk 8 en 12 cm doorsnee?
Aan een meter heb je dan wel genoeg d8 ik zo voor 8/12 cm :)
Is perfect spul voor een blowhole, heb het er zelf ook voor gebruikt.

Is ook goed om een scherpe hoeken te maken ja, zolang het maar niet veel wordt dan 90 graden.

• Swop1200
daaf258 schreef op 15 december 2002 @ 22:47:
Toen ik Technigro belde, vertelden ze me dat een blowhole met een diameter van 10 cm geen probleem moet zijn en dat het profiel zeer flexibel is. Een diameter van 8 cm zal waarschijnlijk nog wel gaan denk ik. :)

Scherpe hoeken kun je het beste maken door een kleine inkeping te knippen in het U-profiel:
Afbeeldingslocatie: http://www.bills-web.lucky-pc.de/billswork/newupload/pics/scherpehoek.jpg

• Rickstah
Swop1200 schreef op 16 December 2002 @ 09:53:
[...]
Toen ik Technigro belde, vertelden ze me dat een blowhole met een diameter van 10 cm geen probleem moet zijn en dat het profiel zeer flexibel is. Een diameter van 8 cm zal waarschijnlijk nog wel gaan denk ik. :)

Scherpe hoeken kun je het beste maken door een kleine inkeping te knippen in het U-profiel:
[afbeelding]
wat een fotosoeper :P

• Swop1200
Ff wat met paint in elkaar geflanst ;) Is toch wel duidelijk genoeg zo neem ik aan :)

Heb vanmorgen al een heel stel betalingen binnen gekregen! Check Laupro om te kijken of je betaling al binnen is gekomen! :) Misschien dat ik het vanmiddag of morgen nog ga bestellen!

[ Voor 53% gewijzigd door Swop1200 op 16-12-2002 11:37 ]

Verwijderd

Halverwege de ia al bestellen en een gedeelte afwerken...
Super...
Het geld is onderweg hoop dat ik nog bij de eerste 100 meters zit...

• psychodweep
  • Laatst online: 08-06-2023
Voor de Belgen die willen bestellen is het beter dat ze op een Belgische rekening storten, en dan in 1 keer naar Nederland storten, want de transferkosten naar Nederland zijn 6-8 € en dan is het eigenlijk de moeite niet waard om dat te kopen. Dus wil ik gerust de taak op me nemen om al die stortingen om m'n rekening te laten gebeuren en dan stort ik in 1 keer alles naar de Nederlandse rekening. Voor stortingen van Belgie naar Nederland heb je denk ik ook een SWIFT code nodig ....
Ik weet niet hoeveel de kosten zullen zijn per persoon, er zijn ook zo weinig Belgische deelnemers zie ik.

Verwijderd

_Dennizz_ schreef op 10 december 2002 @ 12:12:

ff offtopic weet iemand waar teh fuck je in hemelsnaam siliconenslang binnendiameter 10 mm buitendiameter 13 of 14 mm kan krijgen als particulier...kep heel nederland nu wel gehad....val welk bedrijf was u meneer ? erm ik ben gewoon een particulier...ow dan houdt t op :x
(sorry voor t ontbreken van leestekens =] op eigen inzicht invullen: ,,,,,,,,..........????!!!!!)
Rubberhuis in Maastricht ?

• Swop1200
psychodweep schreef op 16 December 2002 @ 12:43:
Voor de Belgen die willen bestellen is het beter dat ze op een Belgische rekening storten, en dan in 1 keer naar Nederland storten, want de transferkosten naar Nederland zijn 6-8 € en dan is het eigenlijk de moeite niet waard om dat te kopen. Dus wil ik gerust de taak op me nemen om al die stortingen om m'n rekening te laten gebeuren en dan stort ik in 1 keer alles naar de Nederlandse rekening. Voor stortingen van Belgie naar Nederland heb je denk ik ook een SWIFT code nodig ....
Ik weet niet hoeveel de kosten zullen zijn per persoon, er zijn ook zo weinig Belgische deelnemers zie ik.
"SWIFT-code" :? Geen idee wat dat is ;)
Als je me ff je gegevens toestuurd, dan kan ik het op Laupro en in dit topic zetten, zodat alle Belgische deelnemers via jou kunnen betalen :)

• Swop1200
Belgen kunnen het beste contact opnemen met Psychodweep (email: zie Laupro!). Dan kunnen jullie de internationale transactiekosten met z'n allen delen! Scheelt al gauw 5 a 6 euro p/p :)
edit:
Hej! Ik zie net dat dit m'n 400ste post is! :) Op naar de 4000!

[ Voor 19% gewijzigd door Swop1200 op 16-12-2002 14:40 ]

Verwijderd

/me kijkt naar zijn Rabo overzicht...
16-12-2002 tb P006883088 R Van Kempen af € 7,00
Het is dus alweer overgemaakt :)

• Swop1200
Ik heb net per e-mail (vonden ze goed, zeiden ze aan de telefoon), alvast 200 meters besteld! :P Ik wacht nu op een definitieve prijsopgave (zal niet echt verschillen met wat in dit topic staat, maar dat is de officiële manier om zoiets bij een bedrijf te bestellen (8> )

Ze dachten eerst dat ik voor een bedrijf bestelde :D Maar toen ik vertelde dat het van een inkoopactie was, wisten ze nog precies hoe het verhaal in elkaar stak! GoT is daar dus nu ookal 'berucht'!!! ;) (in de positieve zin natuurlijk: grote afnemers bij IA's!)

• Weezer-DC
Swop1200 schreef op 16 December 2002 @ 16:20:
Ik heb net per e-mail (vonden ze goed, zeiden ze aan de telefoon), alvast 200 meters besteld! :P Ik wacht nu op een definitieve prijsopgave (zal niet echt verschillen met wat in dit topic staat, maar dat is de officiële manier om zoiets bij een bedrijf te bestellen (8> )

Ze dachten eerst dat ik voor een bedrijf bestelde :D Maar toen ik vertelde dat het van een inkoopactie was, wisten ze nog precies hoe het verhaal in elkaar stak! GoT is daar dus nu ookal 'berucht'!!! ;) (in de positieve zin natuurlijk: grote afnemers bij IA's!)
Hehe, GoT rulez dik ;)

Kreeg vandaag een brief van de tpg,
dat ik me rek. nummer niet goed had ingevuld...
Moet ik het nog eens invullen en opsturen,
ben benieuwd wanneer ik *eindelijk* me geld krijg....

* Weezer-DC is :( op zichzelf

• melvie

melvie

Retro Icon

krijgen dan de mensen die wel al hebben betaalt of wilde je de aanvraag volgorde aanhouden zoals je eigenlijk wilde doen? of begin ik nou een beetje domme taal uit te slaan :P

[ Voor 19% gewijzigd door melvie op 16-12-2002 19:14 ]

• Tsunami
  • Niet online
mooi, mijn geld is er. Nu maar rustig op het raamrubber wachten :)

• Rickstah
en wanneer mogen die monsterbags nou thuis verw8en ? :)

• imthecool1
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Ik wil ook 4 meter!!!!!

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Jelle Steenbergen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:16
Zo ik heb ook zeven metertjes besteld en ook al betaald. Vanaf een raborekening dus duurt wel even voor het er is denk.
Ik heb alleen niet die regel overgenomen van LauPro.
Ik heb gewoon bij omschrijving mijn echt naam en mijn GoT naam gezet.

[ Voor 35% gewijzigd door Jelle Steenbergen op 16-12-2002 22:02 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.