Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] U-Profiel raamrubber voor 1,40.- euro p/m

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 435 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Nog een paar uurtjes, en Swop kan de rollen gaan bestellen... Ik hoop dat dit direct gebeurd. Dan kan ik aan mijn window beginnen!!! Of word er gewacht tot iedereen heeft betaald??

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Voor de zekerheid heb nog geen geld overgemaakt, maar wil dat vandaag doen, krijg ik dan nog RaamRubber, of zit de kans er in dat me geld terug gestort wordt???

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Is mijn geld al binnen?
Sorry dat ik zo laat ben met de betaling O+ .
Het is de schuld van school ;) .

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Heb Laupro geupdated en gelijk maar gesloten :'(

Ik ga dus komende week nog eens 200 meter bestellen (totaal wordt het voor deze IA 400 meters, toch nog best veel vind ik :D), dus het is nu wie het eerst betaald, wie het eerst maalt ;) Nog 60 meter te gaan...

Als je buiten de laatste 60 meter valt en ik krijg toch nog je betaling binnen, dan zal ik zo spoedig mogelijk je geld terug boeken op de rekening waar het vandaan kwam :)
edit:
Sorry dat ik het niet elke dag heb kunnen updaten, m'n ouders vonden het niet zo leuk. Heb thuis nog maar een 56k6-modem (over een paar maanden ADSL >:) )

• euro
Zojuist een Girotel afschrijving ingevult van € 13,45

Trouwens zet de optie vrijwillige bijdrage Organisator er bij, ik had je wel een kleine vergoeding willen betallen. ;)

[ Voor 66% gewijzigd door euro op 24-01-2003 16:30 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 09:55

Steve

Krokodil \o/

Ik zie deze nu pas... :+

24 januari is vandaag.. Al te laat om te bestellen?

En wat zijn de precieze verzendingskosten naar België nu?

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Swop1200 schreef op 24 January 2003 @ 14:58:
Heb Laupro geupdated en gelijk maar gesloten :'(

Ik ga dus komende week nog eens 200 meter bestellen (totaal wordt het voor deze IA 400 meters, toch nog best veel vind ik :D), dus het is nu wie het eerst betaald, wie het eerst maalt ;) Nog 60 meter te gaan...

Als je buiten de laatste 60 meter valt en ik krijg toch nog je betaling binnen, dan zal ik zo spoedig mogelijk je geld terug boeken op de rekening waar het vandaan kwam :)
edit:
Sorry dat ik het niet elke dag heb kunnen updaten, m'n ouders vonden het niet zo leuk. Heb thuis nog maar een 56k6-modem (over een paar maanden ADSL >:) )
Geld is al een paar dagen geleden over gemaakt,
rabo naar giro...
Mare, ik heb me al vanaf het begin bij deze ia aangemeldt,
vindt dat je daar wel even rekening mee mag houden :S

• euro
Staat duidelijk op de Laupro site : Betalen = bestellen
Wist je dus van te voren en overguns er zijn altijd mensen die zich aanmelden en dan niks meer laten horen of niet betalen.

[ Voor 40% gewijzigd door euro op 24-01-2003 18:49 ]

Verwijderd

LOL, zelfs de "Vergoeding voor Laupro" is uitverkocht :)

• Weezer-DC
euro schreef op 24 januari 2003 @ 18:25:
Staat duidelijk op de Laupro site : Betalen = bestellen
Wist je dus van te voren en overguns er zijn altijd mensen die zich aanmelden en dan niks meer laten horen of niet betalen.
Gelijk heb je,
maar wat als ik al vanaf het begin mee doe,
en ik betaal netjes, maar toch is er iemand net ietsje eerder met betalen,
al heeft hij zig net aangemeld, dan vindt ik dat ik gewoon het recht heb op de spullen,
ik heb tenslotte eerder intressen getoont !

Dit lijkt mij toch de normaalste manier van denken 8)7

Maarje, ik heb al 5 dagen gelden over gemaakt, dus zo zal het hopelijk niet lopen :7

• euro
Dus als jij een auto wil gaan kopen dan toon je interesse en zeg je dat je terug komt, dus geen koop over een komst getekend ofzo, maar er komt net voordat jij komt iemand met het geld, wie denk jij dat hem dan krijgt??!Nu neem ik een auto als voorbeeld, maar kan ook kleding zijn of watever.........
Recht van wie betaalt krijgt er een produkt voor, als er iemand eerder betaald heeft heeft die gene er eerder recht op.
Jij hebt dus niet eerder recht op die spullen indien een ander eerder betaalt dan jou, ongeacht zijn aanmelding.Betalen = bestellen is overduidelijk en staat in de voorwaarde, anders stond er wel aanmelden = bestellen

Verwijderd

@Weezer-DC: Ik heb 15 meter besteld, mocht je niks meer krijgen dan hoor ik het wel. Je kunt wel een paar metertjes van me krijgen (lees: kopen) dan. Ik krijg het zeker weten, want ik zat met miojn betaling tussen de 200 en 300 meter, en die is al definitief! >:)

• Weezer-DC
euro schreef op 25 januari 2003 @ 21:19:
Dus als jij een auto wil gaan kopen dan toon je interesse en zeg je dat je terug komt, dus geen koop over een komst getekend ofzo, maar er komt net voordat jij komt iemand met het geld, wie denk jij dat hem dan krijgt??!Nuee neem ik een auto als voorbeeld, maar kan ook kleding zin of waterever.........
Recht van wie betaalt krijgt er een produkt voor, als er iemand eerder betaald heeft die gene er eerder recht op.
Jij hebt dus niet eerder recht op die spullen indien een ander eerder betaalt dan jou, ongeacht zijn aanmelding.Betalen = bestellen is overduidelijk en staat in de voorwaarde, anders stond er wel aanmelden = bestellen
LOL, heb nog geen auto gekocht, wel kleding,
en daar wil ik wel ff iets van zeggen, ik laat redelijk vaak iets apart leggen in de winkel,
weet niet of je dat iets zegt.......
Enne jij hebt het over de voorwaarden,
toen ik deelnaam aan de ia, stond er dit,
"Als je deel gaat nemen aan een inkoopactie dan accepteer je de volgende punten:"
Het deelnemen is in principe bindend. Dus denk goed na als je je aanmeld.
Na het deelnemen dien je minimaal 1 product bij de inkoopactie te kopen/bestellen.

;)

Enne Swop1200 mijn geld al binnen ?

• euro
Weezer-DC schreef op 27 January 2003 @ 13:19:
[...]

LOL, heb nog geen auto gekocht, wel kleding,
en daar wil ik wel ff iets van zeggen, ik laat redelijk vaak iets apart leggen in de winkel,
weet niet of je dat iets zegt.......
Enne jij hebt het over de voorwaarden,
toen ik deelnaam aan de ia, stond er dit,
"Als je deel gaat nemen aan een inkoopactie dan accepteer je de volgende punten:"
Het deelnemen is in principe bindend. Dus denk goed na als je je aanmeld.
Na het deelnemen dien je minimaal 1 product bij de inkoopactie te kopen/bestellen.

;)

Enne Swop1200 mijn geld al binnen ?
Iets apart leggen zegt mij inderdaad niks, lol heb altijd genoeg geld bij me.
Die regel zal wel ingevoerd zijn omdat er in veel I.A. door mensen wel aan gemeld is en een bestelling op gegeven is en die vervolgens niks ondernemen.
De I.A. heeft altijd het recht om de voorwaarde te veranderen,blijkt doordat hij dat heeft gedaan,Betalen=bestellen.

• Weezer-DC
euro schreef op 27 januari 2003 @ 14:50:
[...]

Iets apart leggen zegt mij inderdaad niks, lol heb altijd genoeg geld bij me.
Die regel zal wel ingevoerd zijn omdat er in veel I.A. door mensen wel aan gemeld is en een bestelling op gegeven is en die vervolgens niks ondernemen.
De I.A. heeft altijd het recht om de voorwaarde te veranderen,blijkt doordat hij dat heeft gedaan,Betalen=bestellen.
Humzz, eerst zeg je dat het je niks zegt en dan ineens weetje het wel,
aangezien je zegt dat je altijd gewoon geld bij je hebt.....
Maarja, gaat weer way offtopic zo....

• euro
Laat ik het dan voor jou begrijpelijk houden : iets apart laten leggen gebeurt mij nooit omdat het mij nooit overkomt dat ik geen genoeg geld bij me heb, in deze context moet je het zien en niet in jouw interpertatie.

[ Voor 3% gewijzigd door euro op 27-01-2003 17:20 ]

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:11
euro, je was zelf ook laat met betalen; laten we nu niet gaan zeiken over mensen die te laat zijn maar gewoon duidelijkheid scheppen: Wanneer wordt besteld, wanneer wordt aankomst verwacht en wanneer kan het volk het elastiek in huis hebben?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• euro
Voor de duidelijkheid ik heb tot het laatst gewacht met betalen, maar als ik er buiten val dan hoor je mij niet klagen, staat in de voorwaarde.Ben wel benieuwd of ik er nog wel bij zit, bij die laatste 60 meter.

• Swop1200
Damn... ik wilde vanavond updaten, maar nu is Girotel weer offline :(

Morgen nog n's proberen...

Geen paniek over of we wel of geen rubber krijgen, morgen zal ik proberen nog n's op Girotel te kijken en dan kijken we wel weer verder. :)

• Weezer-DC
euro schreef op 27 januari 2003 @ 17:18:
Laat ik het dan voor jou begrijpelijk houden : iets apart laten leggen gebeurt mij nooit omdat het mij nooit overkomt dat ik geen genoeg geld bij me heb, in deze context moet je het zien en niet in jouw interpertatie.
En jij loopt altijd met +/- 400 euro over straat ?
Laats nog toen ik een mooie jas zag,
die moest ik hebben, maar kosten wel ff 400 euro.....
En dat ik het op jouw manier "moet" zien slaat natuurlijk alles 8)7

Nee, ik kan ook wel altijd een truitje bij de wibra betalen hoor

• euro
400€ maar!!! loop elke dag met 1500-2000€ euro op zak, lol.Nee, ik moet iets dat ik schrijf op jou manier interperen, hahahah laat me niet lachten.Jij gaat op iets in waar ik de eerste keer al uitleg op geef, "iets apart leggen zegt mij niks,lol,want ik heb altijd genoeg geld bij mij!! Wibra kan je dat eten......, ik koop elke week kleren in de P.C. Hoofdstraat.
Jij wil gewoon ergens je gelijk hallen, vanwege dat Betalen= bestellen, maar dat krijg je niet.
Dus laten we nu maar op houden....

[ Voor 27% gewijzigd door euro op 02-02-2003 15:42 ]

• Swop1200
Wie is M.Batenburg? (@ Laupro) :?

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

M.Batenburg dat ben ik Onroptemraakle, had ik er toch bij gezet :?.

• Swop1200
Kon ik niet zien op Gitotel, maar dat geeft niet hoor! ;)

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Oke maakt niet uit hoor ;) ;).
Wanneer kunnen we het raamrubber verwachtten als je binnen de boot valt?
Ben de eerste met deze vraag maar zal zeker niet de laatste zijn :).

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 15:33

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

idd, actie is gesloten:
Uiterste betaaldatum is: 31-01-2003. Bestellingen en/of betalingen daarna kunnen geweigerd worden (worden terugbetaald als je buiten de boot valt, maak je geen zorgen )
dus zal vanaf volgende week wel bestellen worden...

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Die laatste mensen die op Geen Actie staan...... Wat gebeurd daar mee??? De mensen die nu tussen de 300 en 400 zitten, hebben die nu pech???? Of krijgen ze ook hun rubber?? Ik zat gelukkig tussen de 200 en 300, maar zou wel klote voor die anderen zijn. Niet dat ik mijn deel af wil staat hoor! Hopelijk volgende week mijn rubber binnen >:)
edit:
typefout

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 00:16 ]

• Weezer-DC
euro schreef op 28 januari 2003 @ 15:30:
400€ maar!!! loop elke dag met 1500-2000€ euro op zak, lol.Nee, ik moet iets dat ik schrijf op jou manier interperen, hahahah laat me niet lachten en je hebt gelijk dat je je zelf voor je kop slaat met die hamer, mischien snap je het dan.Jij gaat op iets in waar ik de eerste keer al uitleg op geef, "iets apart leggen zegt mij niks,lol,want ik heb altijd genoeg geld bij mij!! Wibra kan je dat eten......, ik koop elke week kleren in de P.C. Hoofdstraat.
Jij wil gewoon ergens je gelijk hallen, vanwege dat Betalen= bestellen, maar dat krijg je niet.
Dus laten we nu maar op houden....
"400€ maar!!! loop elke dag met 1500-2000€ euro op zak, lol."
Ik zeg dat ik nog geen eens 400 euro op zak heb...
Maar wees er maar trots op dat je elke dag zoveel geld op zak hebt,
niet dat ik er ook maar iets van geloof :X
"ik koop elke week kleren in de P.C. Hoofdstraat."
Wow wil jij mijn vriendje zijn :X
"Dus laten we nu maar op houden...."
Lees mijn 2de bericht aan jouw gericht, en let dan op de laatste regel...

Noem eens een paar dure kleding merken,
volgens mij ben je gewoon een jongentje van 12 die achter pappie's pc zit

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

zijn er al updates over termijnen???

Cogito Ergo Credo

• Weezer-DC
Deelnemer heeft betaald V
De organisator heeft betaling bevestigd V
De organisator heeft je bestelling ingepakt ?
De organisator heeft de producten verzonden ?
Deelnemer bevestigt de ontvangst ?

Yes ;)

Verwijderd

Weezer-DC schreef op 01 February 2003 @ 04:44:
[...]

"400€ maar!!! loop elke dag met 1500-2000€ euro op zak, lol."
Ik zeg dat ik nog geen eens 400 euro op zak heb...
Maar wees er maar trots op dat je elke dag zoveel geld op zak hebt,
niet dat ik er ook maar iets van geloof :X
"ik koop elke week kleren in de P.C. Hoofdstraat."
Wow wil jij mijn vriendje zijn :X
"Dus laten we nu maar op houden...."
Lees mijn 2de bericht aan jouw gericht, en let dan op de laatste regel...

Noem eens een paar dure kleding merken,
volgens mij ben je gewoon een jongentje van 12 die achter pappie's pc zit
_/-\o_ Weezer-DC!

jonge euro wat ben jij triest zeg. noem dan eens de specs van je "eige" pc en bewijs die met foto's van je digitale camera! want tut, tut, tut zeg, 1500 euro is voor jou zeker kleingeld! en van 1500 euro alleen al kan je een aardige pc/digi-cam kopen! en zelfs al was je de zoon van een belangrijk iemand in de zakenwereld en word je ongelofelijk verwend, is dat nog geen reden om ons te kleineren, want wij "werken" namelijk voor ons geld, of hebben gewoon heel veel geduld in het wachten op ons zakgeld.

sorry modjes O-)

• Swop1200
On-topic please... :(

-edit
Als er nog mensen vanuit België geld willen overmaken, neem dan zo snel mogelijk contact op met Psychodweep (email: zie Laupro -> infopagina over raamrubber). Dan kan hij ook zijn geld overmaken :)

[ Voor 85% gewijzigd door Swop1200 op 02-02-2003 14:53 ]

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Swop1200 schreef op 02 February 2003 @ 14:26:
On-topic please... :(

-edit
Als er nog mensen vanuit België geld willen overmaken, neem dan zo snel mogelijk contact op met Psychodweep (email: zie Laupro -> infopagina over raamrubber). Dan kan hij ook zijn geld overmaken :)
Wanneer ga je bestellen Swopje? :)

• Weezer-DC
Conan schreef op 02 February 2003 @ 15:25:
Wanneer ga je bestellen Swopje? :)
Ben ik ook wel benieuwd naar !

Verwijderd

Volgens mij word het tijd dat je gaat bestellen!!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

ja, als we het over "on topic" hebben lijkt me dat idd zeer relevant!

Cogito Ergo Credo

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Oh, wat zijn we weer allemaal ongeduldig. Maar wanneer O-) ??
Kan ik eindelijk is een window inbouwen nadat ik een dremel heb gekocht natuurlijk. Of kan je het ook doen met een stanley mes :+?

• Swop1200
Jaja, ik ga heus wel bestellen. Ik zal deze week nog wel eens even bellen.

Maarre, hoe staat het met de betalingen? De betalingen blijven momenteel bij 378 meter hangen i.p.v. 400 :?

Verwijderd

Swop1200 schreef op 04 February 2003 @ 12:56:
Jaja, ik ga heus wel bestellen. Ik zal deze week nog wel eens even bellen.

Maarre, hoe staat het met de betalingen? De betalingen blijven momenteel bij 378 meter hangen i.p.v. 400 :?
Foutje, zie volgende......... O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 17:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 17:56:
[...]

Sorry, maar helaas lijkt mij.... De Inkoopactie loopt al bijne een week uit!!! Dus lijkt me dat de mensen niet meer kunnen wachten.... Vooral niet op de laatbetalers!!! De andere mensen die wel op tijd waren worden er de dupe van!!!!
;(

• Swop1200
Maar, ik kan dus alleen per 100 meter bestellen (zie Laupro) :(
Ff een paar dagen geduld dus nog denk ik.

• euro
is het niet mogelijk om iedereen die nog niet betaald heb via laupro een e-mail te sturen

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

euro schreef op 05 februari 2003 @ 13:14:
is het niet mogelijk om iedereen die nog niet betaald heb via laupro een e-mail te sturen
Ja een vriendelijk doch dringend verzoek om nu eens te betalen.
Bijvoorbeeld :).

Geachte ....

Je hebt besteld bij de ia van Swop1200. Het betalingstermijn is verlopen en we hebben nog niks van uw mogen verwachtten. Ik wil u vriendelijk doch dringend erop wijzen dat bestellen betalen betekend in de algemene voorwaarden waarmee u heeft in gestemd met u inschrijving. Om u geweten te zussen is het ook beter om te betalen want door u wachtten er nu een x aantal mensen.

Hoogachtend,

blabla

IA organisator

• Swop1200
Dat mailtje is vorige week al de deur uitgegaan, maar dan dus alleen naar alle mensen die nog niet betaald hadden :)

-edit-
Nice sig trouwens! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Swop1200 op 06-02-2003 09:22 ]

Verwijderd

offtopic:
Dat stampersgat.... Damn, klein dorpje he... De Opa en Oma van mijn vriendin wonen daar. Verry klein.

Kan ik het ook op komen halen?? :? Nee, geintje... Ik kan in ieder geval niet wachten.... Kan ik eindelijk beginnen. De lichten en leds zijn inmiddels in mijn systeem gemonteerd. :D
edit:
Jammer dat de mensen die wel optijd zijn er de dupe van worden. Ik zou haast een aparte inkoopactie voor de laatste 22 meter opzetten. Puur om de laatbetalers te stangen. Sorry hoor, maar de IA is al afgelopen toch?????

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 22:21 ]

• euro
Dat mensen te laat betalen of de boel op houden gebeurt wel vaker. Ispierings en zijn Mega Inkoopaktie 67 produkten, heeft daar ook last gehaden daardoor ogeveer het zelfde probleem.Alleen heeft deze van Swop1200 het extra probleem dat hij alleen per 100 meter kan bestellen.Vindt trouwens dat ze de regels voor I.A. in het algemeen best wel aan mogen scherpen, met betrekking tot betalen en bestellen, voorkomt hoop iritattie.

[ Voor 3% gewijzigd door euro op 06-02-2003 22:38 ]

• Weezer-DC
Damm, nog steeds hebben er ee stel niet betaalt.....

NU DOEN MENSEN

En Swop1200, ga anders ff een beetje spammen ofzo,
ik w8 al heel lang op het rubber,
ik zou het al sinds de ia van Fleppuhstein,
die helaas nie doorging :(

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

swoppie, reken anders ff uit wat je break even point is en maak een inschatting of je het nog gaat halen of niet: if so, direct bestellen, if not dan maar 100m minder... Je kunt beter bestellen en dat dan nog de laatsten betalen of de anderen er nog wat bij bestellen dan dat het weer een eeuwigdurende inkoopactie wordt imho... En als alle mensen die wel snel betalen een paar meter extra zouden bijbestellen ben je zo van het overschot af!

Cogito Ergo Credo

• Weezer-DC
jopiek schreef op 09 February 2003 @ 00:05:
swoppie, reken anders ff uit wat je break even point is en maak een inschatting of je het nog gaat halen of niet: if so, direct bestellen, if not dan maar 100m minder... Je kunt beter bestellen en dat dan nog de laatsten betalen of de anderen er nog wat bij bestellen dan dat het weer een eeuwigdurende inkoopactie wordt imho... En als alle mensen die wel snel betalen een paar meter extra zouden bijbestellen ben je zo van het overschot af!
Ik wil eventueel nog wel wat extra bestellen !
Maar geen 22 meter :+

Verwijderd

Na een lang weekend (ziek in mijn vriendin haar bed te hebben gelegen) zie ik dat er nog steeds geen actie is ondernomen. Tijd voor actie!!!

- Vraag aan Swop: wat gaat ons dat kosten die 22 meter???? En wil iemand er een deel van hebben, zoals Weezer-DC al heeft gezegd. Ik wil wel wat extra's bestellen. 7 meter ofzo, maar ik zou echt niet weten wat ik met 22 meter moet... 15 meter is al veel. en dat heb ik gedaan om snel aan de 100 meter te zitten. Dus:

!!!! Oproep aan iedereen KOOP EEN EXTRA METER EN WE ZIJN KLAAR EN KRIJGEN ONS RUBBER BINNEN. !!!!

:) Ik ben het wachten zat.

P.S. Swop, stuur eventueel maar 7 meter extra naar mij toe.......... Ik hoor het wel. Nog 15 meter te gaan.

• Weezer-DC
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 12:09:
Na een lang weekend (ziek in mijn vriendin haar bed te hebben gelegen) zie ik dat er nog steeds geen actie is ondernomen. Tijd voor actie!!!

- Vraag aan Swop: wat gaat ons dat kosten die 22 meter???? En wil iemand er een deel van hebben, zoals Weezer-DC al heeft gezegd. Ik wil wel wat extra's bestellen. 7 meter ofzo, maar ik zou echt niet weten wat ik met 22 meter moet... 15 meter is al veel. en dat heb ik gedaan om snel aan de 100 meter te zitten. Dus:

!!!! Oproep aan iedereen KOOP EEN EXTRA METER EN WE ZIJN KLAAR EN KRIJGEN ONS RUBBER BINNEN. !!!!

:) Ik ben het wachten zat.

P.S. Swop, stuur eventueel maar 7 meter extra naar mij toe.......... Ik hoor het wel. Nog 15 meter te gaan.
Omdat de ia starter niet echt veel meer doet, correct me if i'm wrong !
Ga ik maar alle niet betalers een bietje "spammen" >:)

"http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=167&p=d

Ga je nog betalen ???
zie ook [rml]Erik O in "[ IA] U-Profiel raamrubber voor 1,40.- eu"[/rml]

Weezer-DC

http://www.weezer-dc.net"

Dus heb je nog niet betaalt, snel betalen, of ik start mijn spam tooltjes.
Nee, grapje nu blijft het nog bij 1 mailtje

BETALEN MENSEN, KOM OP
Zelfs crew van casejunkies geven het slechte voorbeeld,
ons wel aanmoedige te casemodden hee,
maar hoe moet dat zonder spullen ? :+

[ Voor 8% gewijzigd door Weezer-DC op 10-02-2003 22:42 ]

• Weezer-DC
LOL

Ik kreeg een mailtje na mijn herinderings mails ;)

----
sry kan jij je rekening nummer geven dan zal ik het nog eens proberen over te maken. Want ik kan niet meer op de kut site komen van de bank met dat klote apparaatje en in alle opwinding ben ik je inkoop actie helemaal vergeten. Dus ik weet ook niet meer waar naar toe ik het moet over maken enzo.

Grts KicKiT
----- Original Message -----
From: Weezer-DC
To: kickit@zeelandnet.nl
Sent: Monday, February 10, 2003 10:41 PM
Subject: ????????????

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=167&p=d

Ga je nog betalen ???
zie ook [rml]Erik O in "[ IA] U-Profiel raamrubber voor 1,40.- eu"[/rml]

Weezer-DC
----

Wat zal ik doen :+
Nee, grapje ;)

• Swop1200
Weezer-DC, moet ik je er nog aan herinneren dat ik deze IA organiseer? :( Ik denk niet dat al deze commotie nodig is. Mail mij dan gewoon!. Als er deelnemers gemaild moeten worden, dan doe ik dat als IA-starter heus wel!

Bovendien is het rubber (gisteren) al besteld/betaald, dus komt het binnen 1 1/2 week bij jullie in de brievenbus te liggen (verwacht ik).

Ik doe er heus nog wel wat aan hoor, maar het heeft geen zin om elke dag te gaan roepen dat nog niet alle betalingen binnen zijn :+

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:24
Als het goed is moet mijn geld er nu ook zijn. Dus als iemand ff wil kijken. Dan ben ik ook weer blij. :d

• Swop1200
heb net gekeken op Girotel, maar er is niks bijgekomen (al enkele dagen niet). Sorry.
Morgen misschien :)

• euro
Swop1200 schreef op 11 February 2003 @ 09:23:
Weezer-DC, moet ik je er nog aan herinneren dat ik deze IA organiseer? :( Ik denk niet dat al deze commotie nodig is. Mail mij dan gewoon!. Als er deelnemers gemaild moeten worden, dan doe ik dat als IA-starter heus wel!

Bovendien is het rubber (gisteren) al besteld/betaald, dus komt het binnen 1 1/2 week bij jullie in de brievenbus te liggen (verwacht ik).

Ik doe er heus nog wel wat aan hoor, maar het heeft geen zin om elke dag te gaan roepen dat nog niet alle betalingen binnen zijn :+
Groot gelijk Swop en dreigen met spammen, zoals hij doet, slaat ook nergens op |:(

• Weezer-DC
Swop1200 schreef op 11 February 2003 @ 09:23:

Nee, dat hoeft niet :)
Maar is helpen verboden ?

Vet, dan komt is ongeveer samen met me 2de chieftec in de bus vallen ( :+ ),
life is good >:)
euro schreef op 11 February 2003 @ 09:54:
Groot gelijk Swop en dreigen met spammen, zoals hij doet, slaat ook nergens op |:(
Och, daar hebben we ons roodhoofddriftkikkertje,
sommige nieuwsgroep gebruikers snappen het wel :D

"Nee, grapje nu blijft het nog bij 1 mailtje"

[ Voor 19% gewijzigd door Weezer-DC op 11-02-2003 13:30 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Rustig allemaal.... 't komt wel goed, laten we er geen geflame van maken ok?

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

m-m schreef op 11 February 2003 @ 16:02:
Rustig allemaal.... 't komt wel goed, laten we er geen geflame van maken ok?
Oke m-m _/-\o_ :> we zullen lief zijn.
Swop1200 hoe komen ze het eigenlijk bij je afleveren met een vrachtwagen of een bestelbusje en wordt het dan zo bij je naar binnen gerold :?.

• Weezer-DC
Onroptemraakle schreef op 11 February 2003 @ 18:27:
[...]

Swop1200 hoe komen ze het eigenlijk bij je afleveren met een vrachtwagen of een bestelbusje en wordt het dan zo bij je naar binnen gerold :?.
Me is toch altijd al lief :? :P
Mare, dit is geen flame hoor...heb toch erger gezien/meegemaakt >:)

Mare ff ontopic, nou ja...
Afdeling noord holland van gend en loos komt met 12 vrachtwens het raambubber afleveren 8)

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Weezer-DC schreef op 11 February 2003 @ 19:37:
[...]

Me is toch altijd al lief :? :P
Mare, dit is geen flame hoor...heb toch erger gezien/meegemaakt >:)

Mare ff ontopic, nou ja...
Afdeling noord holland van gend en loos komt met 12 vrachtwens het raambubber afleveren 8)
volgens mij leveren ze het met een paradrop (je kuntwel zien dat ik de laatste tijd iets teveel een bepaald spel gespeeld heb :))

Cogito Ergo Credo

• Swop1200
Onroptemraakle schreef op 11 februari 2003 @ 18:27:
[...]
Euhh.... ik weet da eigenlijk niet. Als ik terug kom van school/stage staat er een grote doos op mij te wachten (thuus :Y) ).

Ze komen een grote doos thuis brengen met een vrachtwagen (waarschijnlijk) (Van Gent en Loos, TGP, whatever.) :)
Weezer-DC schreef op 11 February 2003 @ 19:37:
Voor 200 meter raamrubber van 60 gram per meter? Neuhh. zo groot en zwaar is het ook weer niet. De vorige keer was de doos ong. 50x50X50cm. (+/- 12kg.) :Y)

• Swop1200
De 2e (en laatste...) zending raamrubber is binnen!!! :)
Iedereen die betaald heeft, kan begin komende week z'n bestelling binnen verwachten!

Er is nog wat metertjes over, dus als iemand nog intresse heeft, dan kan je mij daarvoor nog mailen :) rob.vankempen@NOSPAMstampersgat.com (zonder NOSPAM)

• Weezer-DC
Swop1200 schreef op 14 February 2003 @ 22:28:
De 2e (en laatste...) zending raamrubber is binnen!!! :)
Iedereen die betaald heeft, kan begin komende week z'n bestelling binnen verwachten!

Er is nog wat metertjes over, dus als iemand nog intresse heeft, dan kan je mij daarvoor nog mailen :) rob.vankempen@NOSPAMstampersgat.com (zonder NOSPAM)
Yoepie :D

Ik wacht met ongeduld af :)

Nogmaals bedankt

:9~ :9~ :9~

Verwijderd

mooi :D

alvast bedankt Swop1200 ;)

• My-life
Mooi zo!!! De spullen van KoD's IA komen er ook al aan dus dat wordt weer genieten! :D

Suc6 met inpakken en ik zie het wel verschijnen! 8)

• euro
Heb je een mailtje gestuurd swop, wilde die 8 meter erbij , maar het bedrag dat je opgaf, wat ik nu bij moet betalen is dat inclusief verzend,want het pakketje wordt nu wel wat zwaarder.

• Swop1200
Vandaag gaat de eerste lading naar het postkantoor! :)
Check Laupro voor de status van je bestelling!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Die van mij staat op verzonden :9.
Prima dat betekend dat ik volgende week in de vakantie mijn maagdelijkheid kan verliezen op het mod vlak >:).

• My-life
Die van mij staat nog niet op ingepakt :(. laat staan op verzonden. Wordt er vandaag nog meer weggebracht? Of gaat ut morgen verder???

Verwijderd

Swop1200 schreef op 18 februari 2003 @ 10:01:
Vandaag gaat de eerste lading naar het postkantoor! :)
Check Laupro voor de status van je bestelling!
Ha great, men bestelling staat op verzonden :) thanks m8 !!! wordt een leuke vakantie die er nu aankomt !

• Rickstah
Hmm...ik sta (nog) niet op verzonden :(
Wanneer verstuur je de rest?

• Swop1200
Ik probeer vandaag de rest te verpakken en op te sturen :) Dat gaat wel lukken denk ik.

't Is best wel wat werk om zo'n rol op maat af te knippen en te versturen.

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

beterz! kan ik servertje van m'n ouders ff afmaken, ik wil het rubber gebruiken ter afwerking van twee blowholes o.a.

Cogito Ergo Credo

• Aesculapius
Mooiz, staat op ingepakt en verzonden....kan nog niet met mn raampie beginnen (geen dremel :-() maar toch fijn dat et er dan volgende week al is!
Good work Swoppie!!

Verwijderd

Swop, Thanx. Het raamrubber is binnen (15 meter).
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~olthofwa/casemod/pictures/raamrubber02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~olthofwa/casemod/pictures/raamrubber01.jpg

Ik liet mijn eten er voor staan.
edit:
Size van pictures

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 21:36 ]

Verwijderd

Vandaag in de bus gehad! :)
Goede IA :) Netjes verpakt ;)
tnx voor je werk!

• Aesculapius
vandaag binnen gekomen. Prima verpakt en perfect rubber ! Bedankt Swoppie !!

• Swop1200
Thanks ;)

Heb gister de rest verzonden, dus dat zal iedereen vandaag wel ontvangen denk ik :)

Cheeta: ik heb vandaag je betaling binnen gekregen. Ik zal het vandaag nog inpakken.
Moeloo: ik wacht nog op je bijbetaling.

-edit-
Owja, de plastic zakken waren gister op, dus bij een paar bestellingen zit er geen plastic zak omheen (kan geen kwaad, maar ik wil het toch ff melden)

Tip:
Je kunt d.m.v. een beetje zwart schoenpoets en een oude doek het rubber oppoetsen! Dan wordt ie mooi zwart! 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Swop1200 op 20-02-2003 10:17 ]

• My-life
Mooi dan zien we het wel verschijnen! Vast bedankt voor de moeite heh!!!

offtopic:
Helaas zijn mijn stuff van KoD's IA nog niet verzonden. En aangezien ik vanacht op vakantie gaat duurt het nog een week voordat ik alles mag aanschouwen :9.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
yep ik heb hem binnen thanx ;)

ik zal pics posten zodra me mod af is

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• My-life
nou rob mijn raamrubber is binnen

thanx

Verwijderd

Thx Swop, het is binnen , prima gedaan !!

:p

Maareh: Er staat op de envelop E 1.56 (voor 3 meter). En ik heb aan verzend kosten E 2,46 betaald ??

Zijn er nog wat andere kosten aan verbonden geweest ?? Of heb ik iets teveel betaald ???

Laat ff horen Swop 8)7

---------------------------------------

Het verschil zal wel het plastic zakje zijn geweest |:(

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 14:58 ]

Verwijderd

Bedankt Swop, mijn rubber is binnen :D

Nu nog ff wachten op de spullen die ik bij KoD heb besteld en modderen maar ;)

offtopic:
XcE, wat boeit die euro :P

Verwijderd

Yo hier ook binnen! Perfect.

Alleen hoort dat rubber zover open te staan? Die andere die ik had besteld sloot zichzelf.....ik ga hem zo erop zetten dan zal ik wel ff laten weten of het gelukt is......

Verwijderd

Ik krijg er geen fatsoenlijke bochten mee......dan gaat hij bol staan.....dat had ik met die andere niet.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen???

Verwijderd

XcE, wat boeit die euro :P
mij niet zoveel, vraag me alleen af waar het verschil in zit, en trouwens als er 100 man bestellen, is dat toch weer 100 pleuro :)
Ik krijg er geen fatsoenlijke bochten mee......dan gaat hij bol staan.....dat had ik met die andere niet.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen???
Misschien een driehoekje eruit knippen, en dan moet het wel goed sluiten. ff experimenteren maar >:)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 16:13 ]

Verwijderd

Ik heb vanalles geprobeerd maar hij gaat alleen maar boller in de bochten.....en op rechte stukken hangt ie zowat los.

Dit raamrubber is zwaar bagger vergeleken met die andere die ik ook via Laupro heb gekocht. sorry

Verwijderd

Ik zie het al.....dat andere raamrubber van Laupro is veel dikker en vouwt daarom niet zo snel. Ook zitten er groeven in.....deze blijft veel beter zitten

Verwijderd

Mja, de plexiplaten die ik hier heb liggen pas goed met die raamrubber, tis net wat je hebt he :)

• Rickstah
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 16:24:
Ik heb vanalles geprobeerd maar hij gaat alleen maar boller in de bochten.....en op rechte stukken hangt ie zowat los.

Dit raamrubber is zwaar bagger vergeleken met die andere die ik ook via Laupro heb gekocht. sorry
Ik heb zelf de onderkant wat ingeknipt zodat de bocht iets makkelijker wordt....en daar waar het echt bol komt te staan, speciale seconde lijm van Bison gebruikt (speciaal voor ondergrond metaal-rubber)

Zit perfect :)

• My-life
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 14:42:

Maareh: Er staat op de envelop E 1.56 (voor 3 meter). En ik heb aan verzend kosten E 2,46 betaald ??

Zijn er nog wat andere kosten aan verbonden geweest ?? Of heb ik iets teveel betaald ???

Laat ff horen Swop 8)7

verzekering??

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Swop1200 aka Rob bedankt :>.

• Weezer-DC
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 14:42:

Laat ff horen Swop 8)7

FF nadenken is soms moeilijk ;)
Dat raamrubber, hoe kwam dat bij hem ?
Dat raambubber kwam in een enveloppe bij jouw,
die groeien bij hem zeker in de tuin ?
Hij is zeker wel een paar uur bezig met inpakken en organiseren....

Moet ik nog meer gaan voorkauwen ?

--------------------------------------
Nee, de fricandelen bij de snackbar :P :9

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

mijnes is ook binne, dankie swoppie!!!

Cogito Ergo Credo

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Jammer dat ik nu pas deze actie zie, ik heb zelf ook raamrubber nodig :/

• Weezer-DC
Ik heb trouwens het raambubber al ontvangen, nu ook ff op laupro aangepast ;)

Thanks Swop1200

• Swop1200
Die 90 eurocent extra bij de verzendkosten is i.v.m. de enveloppe. Die kost 90 eurocent (zware kwaliteit, ja toch? :Y) ). Daarbij komen dus nog het plastic zakje en de nietjes.

Wat betreft de financiën: uiteindelijk heb ik het met deze IA quite gespeeld denk ik (moet balans nog opmaken). Dat zou mooi zijn, want dat was ook mijn bedoeling. Het gaat immers om het raamrubber.

Succes met modden! Ik laat binnenkort mijn resultaat nog zien.

Verwijderd

Mijn Window met het raamrubber. })

[img=600,450]http://home.planet.nl\~olthofwa\casemod\pictures\window1.jpg[/img]

Alleen nog fff het rubber poetsen.

[img=450,600]http://home.planet.nl\~olthofwa\casemod\pictures\window3.jpg[/img]

En ja............. Er zit plexiglas achter gemonteerd. 8)

[img=600,450]http://home.planet.nl\~olthofwa\casemod\pictures\window2.jpg[/img]

edit:
Formaat van pictures

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 00:28 ]

• Swop1200
Mooi werk Erik O! :Y)

Alle rubber is op! ;) Alles is verzonden/ontvangen! :+

[ Voor 65% gewijzigd door Swop1200 op 09-03-2003 16:09 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.