Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Heb gister de rest verzonden, dus dat zal iedereen vandaag wel ontvangen denk ik
Cheeta: ik heb vandaag je betaling binnen gekregen. Ik zal het vandaag nog inpakken.
Moeloo: ik wacht nog op je bijbetaling.
-edit-
Owja, de plastic zakken waren gister op, dus bij een paar bestellingen zit er geen plastic zak omheen (kan geen kwaad, maar ik wil het toch ff melden)
Tip:
Je kunt d.m.v. een beetje zwart schoenpoets en een oude doek het rubber oppoetsen! Dan wordt ie mooi zwart!
[ Voor 44% gewijzigd door Swop1200 op 20-02-2003 10:17 ]
Helaas zijn mijn stuff van KoD's IA nog niet verzonden. En aangezien ik vanacht op vakantie gaat duurt het nog een week voordat ik alles mag aanschouwen
ik zal pics posten zodra me mod af is
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Maareh: Er staat op de envelop E 1.56 (voor 3 meter). En ik heb aan verzend kosten E 2,46 betaald ??
Zijn er nog wat andere kosten aan verbonden geweest ?? Of heb ik iets teveel betaald ???
Laat ff horen Swop
---------------------------------------
Het verschil zal wel het plastic zakje zijn geweest
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 14:58 ]
Verwijderd
Nu nog ff wachten op de spullen die ik bij KoD heb besteld en modderen maar
XcE, wat boeit die euro
Verwijderd
Alleen hoort dat rubber zover open te staan? Die andere die ik had besteld sloot zichzelf.....ik ga hem zo erop zetten dan zal ik wel ff laten weten of het gelukt is......
Verwijderd
mij niet zoveel, vraag me alleen af waar het verschil in zit, en trouwens als er 100 man bestellen, is dat toch weer 100 pleuroXcE, wat boeit die euro
Misschien een driehoekje eruit knippen, en dan moet het wel goed sluiten. ff experimenteren maarIk krijg er geen fatsoenlijke bochten mee......dan gaat hij bol staan.....dat had ik met die andere niet.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen???
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 16:13 ]
Verwijderd
Dit raamrubber is zwaar bagger vergeleken met die andere die ik ook via Laupro heb gekocht. sorry
Verwijderd
Ik heb zelf de onderkant wat ingeknipt zodat de bocht iets makkelijker wordt....en daar waar het echt bol komt te staan, speciale seconde lijm van Bison gebruikt (speciaal voor ondergrond metaal-rubber)Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 16:24:
Ik heb vanalles geprobeerd maar hij gaat alleen maar boller in de bochten.....en op rechte stukken hangt ie zowat los.
Dit raamrubber is zwaar bagger vergeleken met die andere die ik ook via Laupro heb gekocht. sorry
Zit perfect
verzekering??Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 14:42:
Thx Swop, het is binnen , prima gedaan !!
Maareh: Er staat op de envelop E 1.56 (voor 3 meter). En ik heb aan verzend kosten E 2,46 betaald ??
Zijn er nog wat andere kosten aan verbonden geweest ?? Of heb ik iets teveel betaald ???
Laat ff horen Swop
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
FF nadenken is soms moeilijkVerwijderd schreef op 20 February 2003 @ 14:42:
Thx Swop, het is binnen , prima gedaan !!
Laat ff horen Swop
Dat raamrubber, hoe kwam dat bij hem ?
Dat raambubber kwam in een enveloppe bij jouw,
die groeien bij hem zeker in de tuin ?
Hij is zeker wel een paar uur bezig met inpakken en organiseren....
Moet ik nog meer gaan voorkauwen ?
--------------------------------------
Nee, de fricandelen bij de snackbar
Cogito Ergo Credo
Thanks Swop1200
Wat betreft de financiën: uiteindelijk heb ik het met deze IA quite gespeeld denk ik (moet balans nog opmaken). Dat zou mooi zijn, want dat was ook mijn bedoeling. Het gaat immers om het raamrubber.
Succes met modden! Ik laat binnenkort mijn resultaat nog zien.
Verwijderd
[img=600,450]http://home.planet.nl\~olthofwa\casemod\pictures\window1.jpg[/img]
Alleen nog fff het rubber poetsen.
[img=450,600]http://home.planet.nl\~olthofwa\casemod\pictures\window3.jpg[/img]
En ja............. Er zit plexiglas achter gemonteerd.
[img=600,450]http://home.planet.nl\~olthofwa\casemod\pictures\window2.jpg[/img]
Formaat van pictures
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 00:28 ]
Alle rubber is op!
[ Voor 65% gewijzigd door Swop1200 op 09-03-2003 16:09 ]
Dit topic is gesloten.
![]()