Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] U-Profiel raamrubber voor 1,40.- euro p/m

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 435 views sinds 30-01-2008

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 09:20

daaf258

For Aiur

Conan schreef op 16 December 2002 @ 09:21:
[...]

Aan een meter heb je dan wel genoeg d8 ik zo voor 8/12 cm :)
Is perfect spul voor een blowhole, heb het er zelf ook voor gebruikt.

Is ook goed om een scherpe hoeken te maken ja, zolang het maar niet veel wordt dan 90 graden.
Swop1200 schreef op 16 december 2002 @ 09:53:
[...]
Toen ik Technigro belde, vertelden ze me dat een blowhole met een diameter van 10 cm geen probleem moet zijn en dat het profiel zeer flexibel is. Een diameter van 8 cm zal waarschijnlijk nog wel gaan denk ik. :)

Scherpe hoeken kun je het beste maken door een kleine inkeping te knippen in het U-profiel:
[afbeelding]
Ik dank jullie allebei.
Dit moest ik ff weten.
Dus ook maar wat bestellen nu :)

edit:

Besteld en ook gelijk betaald

[ Voor 3% gewijzigd door daaf258 op 16-12-2002 22:55 ]

- specs - audioscrobbler -

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
/me Fleppuhstein heeft betaald

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

woei wanneer krijg je die eerste meters ? :) * Dennizz heeft betaald dus w8 rustig om zn raamrubber terwijl hij langs zn verse lian-li pc70 zit...in afwachting van 4 illuminted buttons een blauw LCD siliconenslang en voor 250 euro aan waterkoeling ;) dus er komt weer wat aan mensen geloof me :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennizz op 16-12-2002 22:55 ]

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
melvie schreef op 16 december 2002 @ 19:11:
krijgen dan de mensen die wel al hebben betaalt of wilde je de aanvraag volgorde aanhouden zoals je eigenlijk wilde doen? of begin ik nou een beetje domme taal uit te slaan :P
Ik hou de volgorde aan waarop ik de betalingen heb binnengekregen. Alle mensen die vandaag (17-12-'02) op "betaald" staan, behoren tot de 1ste rol van 100 meter en gaan dus ook als eerste op de post.

* Swop1200 heeft vanmorgen weer een aantal mensen mogen blijmaken! @ Laupro :)

Wees (nu nog }) ) maar niet bang dat je achter het net vangt, ik bestel deze week 200 meter :). En als die op is, dan gaan we gewoon voor de volgende bestelling! :)

-edit-
Pffff.... had een klein foutje gemaakt met de prijs. :X Ik had gerekend met de prijs van U-profiel zonder BTW 8)7 Gelukkig heb ik nog met Technigro (_/-\o_) kunnen onderhandelen en past het binnen mijn begroting :*) Het geld is inmiddels onderweg, dus de levering zal niet lang meer duren! :P

Misschien dat ik het bij een eventuele volgende bestelling niet meer voor deze prijs kan aanbieden... Dan komt er dus misschien wel 19% BTW bij...

[ Voor 35% gewijzigd door Swop1200 op 19-12-2002 08:28 ]

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Swop1200 schreef op 17 december 2002 @ 08:27:
[...]
Ik hou de volgorde aan waarop ik de betalingen heb binnengekregen. Alle mensen die vandaag (17-12-'02) op "betaald" staan, behoren tot de 1ste rol van 100 meter en gaan dus ook als eerste op de post.

* Swop1200 heeft vanmorgen weer een aantal mensen mogen blijmaken! @ Laupro :)

Wees (nu nog }) ) maar niet bang dat je achter het net vangt, ik bestel deze week 200 meter (300 meter, indien er nu nog heel veel mensen nog gaan bestellen en betalen :P ) En als die op is, dan gaan we gewoon voor de volgende bestelling! :)
haal je de adres gegevens trouwens uit de user profielen op laupro? :/
mijn gegevens stonden namelijk op prive |:( en had al betaald..

• Swop1200
Wat is precies je Nickname op Laupro? :? Dan kan ik het wat sneller controleren... ik heb het wel ergens staan denk ik, maar dan moet ik opnieuw inloggen op Girotel :(

-edit-
Ah, ik zie het al... Jawel, (Stabilo85) ik kan jouw adresgegevens zien. Als je aan een IA meedoet, dan kan een IA starter (mits je betaling bevestigd is) je adres op Laupro terugvinden :) Dit is natuurlijk bedoeld om de bestelling naar toe te sturen, anders raak ik mijn U-profiel natuurlijk niet kwijt :( ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Swop1200 op 17-12-2002 10:15 ]

• Rickstah
Swop1200 schreef op 17 december 2002 @ 10:09:
Wat is precies je Nickname op Laupro? :? Dan kan ik het wat sneller controleren... ik heb het wel ergens staan denk ik, maar dan moet ik opnieuw inloggen op Girotel :(

-edit-
Ah, ik zie het al... Jawel, (Stabilo85) ik kan jouw adresgegevens zien. Als je aan een IA meedoet, dan kan een IA starter (mits je betaling bevestigd is) je adres op Laupro terugvinden :) Dit is natuurlijk bedoeld om de bestelling naar toe te sturen, anders raak ik mijn U-profiel natuurlijk niet kwijt :( ;)
joh..dank je wel voor de tip :P _/-\o_

• fleppuhstein
Damn mee dat ik mn nick ben vergeten te vermelden met over boeken, Ik zal vanmiddag ff een mailtje sturen

• Swop1200
Damn.... m'n webmail is down :( ..... Ik zie het later (morgen denk ik) nog wel :)

-edit-
fleppuhstein schreef op 17 December 2002 @ 11:14:
Damn mee dat ik mn nick ben vergeten te vermelden met over boeken, Ik zal vanmiddag ff een mailtje sturen
Webmail is weer online :) maar heb nog geen mailtje gezien van jou. Misschien heeft 't mailtje vertraging (mijn webmail heeft 'n gare mailserver vrees ik :( )

[ Voor 71% gewijzigd door Swop1200 op 17-12-2002 15:19 ]

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
ik kan niet wachten >:)
we want rubber :D
j/k, ik zit zowizo in de eerste 100meter, angezien ik als een van de eersten was \o/
dan heb ik wat te doen in de kerstvakantie :))

• fleppuhstein
Swop1200 schreef op 17 December 2002 @ 13:58:
Damn.... m'n webmail is down :( ..... Ik zie het later (morgen denk ik) nog wel :)

-edit-

[...]
Webmail is weer online :) maar heb nog geen mailtje gezien van jou. Misschien heeft 't mailtje vertraging (mijn webmail heeft 'n gare mailserver vrees ik :( )
Mail is nu send

Verwijderd

Ik heb ook maar fff 7 metertjes voor m'n cube besteld :D Ik ga morgen met Girotel het geld overmaken... Heb ik dan nog kans dat ik voor de einddatum m'n rubber krijg?

Owja, mocht je eventueel uiteindelijk rubber overhebben dan heb ik daar nog wel interesse in... Ik ga dit dan op modwarehouse aanbieden voor de mensen die te laat waren voor deze IA...

• Swop1200
* Swop1200 zegt: XNDR, You've got mail! :)

Ik heb de sluitingsdatum van deze IA verschoven naar: 24 januari 2003!
Deadline voor betalingen is 1 februari 2003 :+

Iedereen heeft dan genoeg tijd gehad om iets te bestellen lijkt mij, ook aangezien de meeste bestellingen de eerste dagen al binnen waren :)

• Swop1200
offtopic:
He Jochem! Da's toevallig! (oude bekende!) Wat is je nickname? Mail me anders ff :)

[ Voor 12% gewijzigd door Swop1200 op 18-12-2002 11:58 ]

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

deze IA = Chill!!

Verwijderd

Umm, ik wil ook 7m hebben en ik heb al geregistreerd en wacht nog totdat het geactiveerd word maar ik snap niet echt wat dan de bedoeling is... ? 8)7 (8>

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
wat is het standaard wat jullie denken da k nodig heb voor een grote window in een bigtower :? En ervan uitgaande da k nog wat verkloot ook :+

..::System Specs::..

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 18 December 2002 @ 22:26:
wat is het standaard wat jullie denken da k nodig heb voor een grote window in een bigtower :? En ervan uitgaande da k nog wat verkloot ook :+
Wat dacht je ervan de omtrek (2x breedte 2x hoogte :P) te nemen :?
rond deze af naar boven voor de verklootbuffer (8>

• Swop1200
Thanks! :9 :)
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 21:56:
Umm, ik wil ook 7m hebben en ik heb al geregistreerd en wacht nog totdat het geactiveerd word maar ik snap niet echt wat dan de bedoeling is... ? 8)7 (8>
Als je een nieuwe account bij Laupro activeerd, dan zou je volgens mij een emailtje moeten krijgen ofzo. Daarna kun je met die info inloggen en bestellen (onderaan de IA staat een knop: "Deelnemen aan deze Inkoop Actie", daar keek ik eerst ook altijd overheen ;) )
iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 18 December 2002 @ 22:26:
Ik denk dat je (als je niet al teveel verprutst ;) ) aan 2 a 3 meter genoeg hebt. Maar ik raad je aan om wat extra te nemen >:) , want als je eenmaal bezig bent .... Bij deze IA is het U-profiel toch niet zo duur (al zeg ik het zelf), want bij www.freezinghardware.nl kost een soortgelijk rubberprofiel ong. 8,- euro p/m :(

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

dus als ik t goed begrijp ga je de 1e 100 of 200 meter wel al soon versturen ? en dus niet na die einddatum die je noemde eh ? :)

• Swop1200
De eerste 200 meter is al besteld en komt (als het goed is) deze week nog bij mij thuis aan :) Als het er is, dan ga ik natuurlijk direct over tot verzenden! >:)

Ik denk dat ik nog wel een 2e keer ga bestellen (voor de late betalers ;) ), maar daarmee wacht ik dan nog tot eind januari (zie Laupro). Ik kan bij dat bedrijf natuurlijk niet nog ff 5 meter bijbestellen, dat gaat nl. per rol van 100 meter. De mensen die buiten de eerste 200 meter vallen, moeten dus helaas nog ff wachten.

Verwijderd

Swop1200 schreef op 19 december 2002 @ 11:11:
De eerste 200 meter is al besteld en komt (als het goed is) deze week nog bij mij thuis aan :) Als het er is, dan ga ik natuurlijk direct over tot verzenden! >:)

Ik denk dat ik nog wel een 2e keer ga bestellen (voor de late betalers ;) ), maar daarmee wacht ik dan nog tot eind januari (zie Laupro). Ik kan bij dat bedrijf natuurlijk niet nog ff 5 meter bijbestellen, dat gaat nl. per rol van 100 meter. De mensen die buiten de eerste 200 meter vallen, moeten dus helaas nog ff wachten.
Allright 8)
Wanneer denk je dat iemand uit Nederland hem ongeveer thuis kan hebben?

• Swop1200
Komende week 8) , als de TPG meezit.

• Swop1200
De eerste bestelling van 200 meter raamrubber is helaas nog niet binnen gekomen :'(, ik zal maandag de leverancier bellen of ze de betaling al ontvangen hebben :? Ik zou het jullie graag nog voor m'n kerstvakantie op willen sturen (a.s. dinsdag t/m vrijdag)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:46
Ik heb de overschijvingskaart klaar liggen en ga um morgen ff inleveren bij de bank.

Verwijderd

Swop1200 schreef op 21 December 2002 @ 17:07:
De eerste bestelling van 200 meter raamrubber is helaas nog niet binnen gekomen :'(, ik zal maandag de leverancier bellen of ze de betaling al ontvangen hebben :? Ik zou het jullie graag nog voor m'n kerstvakantie op willen sturen (a.s. dinsdag t/m vrijdag)
en?? nog nieuws?

• Rickstah
ja..what about it? :)
ik ben ook wel geinteresseerd

• Rickstah
*schop*
:)

Verwijderd

denk je dat het nog gaat lukken deze week , ivm kerst en al die shit :)

Verwijderd

Ik betaal as soon as possible ivm feestdagen :)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:29

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

jammer nog geen raamrubber :( Ach ja nog maar ff wachten, zal wel niet zo lang wachten als die ledjes worden :)

• fleppuhstein
Hurricane schreef op 26 december 2002 @ 23:17:
jammer nog geen raamrubber :( Ach ja nog maar ff wachten, zal wel niet zo lang wachten als die ledjes worden :)
IDD die ledjes spannen de kroon.
Verder al iets bekend van de binnenkomst van het rubber

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik kan mij herinneren dat ie ergens had gezegd dat ie ergens in de kerstvakantie op vakantie ging (lijkt mij nu dan, aangezien ie niet reageert :)), maar ik kan niet meer vinden waar dat stond...

Verwijderd

_Dennizz_ schreef op 10 December 2002 @ 12:12:
ik ga ff 5 meter bestellen :) goeie timing btw =]

ff offtopic weet iemand waar teh fuck je in hemelsnaam siliconenslang binnendiameter 10 mm buitendiameter 13 of 14 mm kan krijgen als particulier...kep heel nederland nu wel gehad....val welk bedrijf was u meneer ? erm ik ben gewoon een particulier...ow dan houdt t op :x
(sorry voor t ontbreken van leestekens =] op eigen inzicht invullen: ,,,,,,,,..........????!!!!!)
Mischien dat ik je wel een handje kan helpen daarbij. Als je ff mailt wat je nodig hebt en een adresje van bedrijven hebt die dat spul hebben. Mailen kan naar osluis@wanadoo.nl

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:11
geld is overgemaakt; let da rubber come :-P

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 20:21:
[...]

Mischien dat ik je wel een handje kan helpen daarbij. Als je ff mailt wat je nodig hebt en een adresje van bedrijven hebt die dat spul hebben. Mailen kan naar osluis@wanadoo.nl
thnx vboor aanbod maar ben immidels geholpen :) :)

• Swop1200
Hey beste GoT-ers! :)
'k Ben weer terug van m'n vakantie(-tje). Eigenlijk had ik een mooi pakketje bij de post verwacht, maar helaas: nog niet :'(. Had in die paar dagen Belgische Ardennen al wel alle benodigde energie opgespaard om het jullie direct daarna op te sturen, dat moet dan nog maar ff wachten. Heb al wel "monsterbags" ingekocht bij de lokale kantoorboekhandel! 50 stuks was een supermarkttas vol >:) ;)

A.s. maandag (30-12-02) is de eerst komende kantoordag (euh... als ze bij Technigro tenminste niet allemaal op vakantie zijn :? ) Bel ik ze even op om te vragen of ze het ondertussen al verstuurd hebben. Ben benieuwd.

-edit-
Heb Laupro bijgewerkt :)

Deelnemers waarbij de status nu op "ingepakt" staat, vallen binnen de eerste bestelling!, andere mensen hoeven hun bestelling niet te annuleren, want die blijft staan tot de 2e bestelling (mits voldoende animo) in eind januari. Mocht je niet meer willen wachten tot de 2e bestelling en heb je al wel betaald? Mail me dan even, dan kun je eventueel je geld terug gestort krijgen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Swop1200 op 28-12-2002 18:54 ]

• Aesculapius
euhmz, en als je net een paar dagen geleden betaald hebt neem ik dus aan dat het ook january wordt :S? Damn, noujah; bestel maar vast een tweede rol dan :)

• Tsunami
  • Niet online
Aesculapius schreef op 28 December 2002 @ 19:27:
euhmz, en als je net een paar dagen geleden betaald hebt neem ik dus aan dat het ook january wordt :S? Damn, noujah; bestel maar vast een tweede rol dan :)
Als je nog niet op ingepakt staat wel :) En hij heeft 200m besteld, dus voorlopig red ie het wel :)
edit:
woei, ik sta op ingepakt :) (maar dat had ik wel verwacht :))

[ Voor 11% gewijzigd door Tsunami op 28-12-2002 20:01 ]

• butsj
w00t, ik ook op ingepakt, maarja had ik ook wel verwacht.
ik had als een van de eerste betaald ;)
een prima IA dit (Y)!

• Rickstah
joy, ik sta op ingepakt :)
hopelijk komt het deze week nog :)

• Swop1200
Goed nieuws:
U-profiel is afgelopen vrijdag ingepakt en verstuurd vanaf Technigro!!!! :9
Vandaag of morgen moet het bij mij thuis arriveren!!! (als het goed is) Dan hebben jullie het waarschijnlijk deze week nog! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Swop1200 op 30-12-2002 14:00 ]

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

beter :)

• Rickstah
joepie... :)

laat ff horen of je het idd binnen hebt gekregen :)

• Aesculapius
Damn, dacht allang betaald te hebben kom ik opeens die stomme giro enveloppe tegen :@ Goed; morgen komtie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Aesculapius op 31-12-2002 01:19 ]

• Swop1200
Wow, heb gistermiddag een grote doos met U-profiel raamrubber ontvangen!
Mooi spul hoor! >:) Ben het meteen gaan op maat knippen en verpakken voor jullie :) Dat duurde trouwens wat langer dan dat ik had verwacht, ik ben er namelijk nog niet mee klaar. Ik verwacht er echter vanmiddag wel mee klaar te zijn en dan zal ik het gelijk naar het TPG Servicepunt (=Post) brengen om te versturen.

* Swop1200 zegt: Technigro: Mooie snelle bestelling. d:)b Thanks!

• Rickstah
* Rickstah zegt: super :)

• Swop1200
Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! :) Ik zorg ervoor dat jullie eind deze week of begin komende week het rubberprofiel binnen krijgen! :)

Verwijderd

Goed bezig!

Kijk je wel uit met vuurwerk ;)

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 17:56:
Kijk je wel uit met vuurwerk ;)
Ja, anders kan je ons raamrubber niet meer knippen >:) :P :D :+

Verwijderd

vet dat het dus hopelijk nog lukt in mn vakantie :7 allemaal een heel gelukig nieuwjaar toegewenst en happy tweaking :7

• Swop1200
Almost done :)
Vanmiddag gaat het grootste deel op de post :Y)

• fleppuhstein
Swop1200 schreef op 02 januari 2003 @ 08:28:
Almost done :)
Vanmiddag gaat het grootste deel op de post :Y)
Okee, dan zal het dinsdag of woensdag aankomen, kan ik weer verder modden. :9

• Rickstah
fleppuhstein schreef op 02 January 2003 @ 08:38:
[...]

Okee, dan zal het dinsdag of woensdag aankomen, kan ik weer verder modden. :9
komt het dan niet gewoon morgen aan :? of zaterdag..

of woon jij in belgië ? :P

• Swop1200
Post doet er normaal gesproken 1 werkdag over.... dus als ik het vanmiddag voor 17u. op de post krijg, dan ligt het morgen al in jullie bus (als het goed is dus!)

België kan idd iets langer duren. Zal niet zo heel veel zijn neem ik aan.

• melvie

melvie

Retro Icon

Swop1200 schreef op 02 januari 2003 @ 11:23:
Post doet er normaal gesproken 1 werkdag over.... dus als ik het vanmiddag voor 17u. op de post krijg, dan ligt het morgen al in jullie bus (als het goed is dus!)

Beter man! goed werk! bedankt alvast!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Tsunami
  • Niet online
Swop1200 schreef op 02 January 2003 @ 11:23:

Mooi, hopen dat het er zaterdag is, kan ik in het weekend nog wat dingetjes doen :)

• Aesculapius
wanneer denk je dat de tweede ronde aan de beurt is? je hebt je geld nu alst goed is, maar zit dus niet bij die eerste rol....:(

• bassio
  • Laatst online: 18:32
Ik wil ook wel graag weten wanneer de tweede verzending plaats gaat vinden. Als dat met een week of zo plaats kan gaan vinden maak ik ff geld over voor 3 meter. Anders ga ik nog even verder op zoek.

Wil jij dat even laten weten, Swop1200?

• Swop1200
Ik zal nog even bij Technigro informeren voor een 2e (en laatste) bestelling :)

Zoals hierboven in het topic beschreven staat, hebben we bij het bestellen van de eerste 200 meter best wat geluk gehad. Misschien dat dat bij de 2e bestelling niet meer mogelijk is. Dan ben ik helaas genoodzaakt tot het verhogen van het rubberprofiel met 15ct per meter tot 1,55 euro p/m.

Ik wil het voor jullie goedkoop inkopen, maar ik wil er natuurlijk geen verlies op lijden. Da's teveel van het goede.

• Rickstah
Heb je het trouwens gister nog voor 17uur op de post gekregen? :)

• Swop1200
Jep! De dames van het post-servicepunt waren er niet zo blij mee. Alle enveloppen moesten stuk voor stuk gewogen worden >:) en een aparte postzegel voor gedrukt worden, maarrrr het is verzonden ;)

Vanmiddag breng ik daadwerkelijk de laatste van de eerste 200meter weg (ook voor 17u) dus als je in Nederland woont, dan heb je het waarschijnlijk zaterdag zeker binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Swop1200 op 03-01-2003 11:23 ]

• Tsunami
  • Niet online
Ik heb het binnen!!! (tenminste, ik weet eigenlijk niet zeker of het raamrubber is, kan natuurlijk ook van een andere IA zijn :)). Ik ga nu kijken.
edit:
ok, aan de naam op de verpakking te zien, is het raamrubber :) thnx Swop1200 _/-\o_

edit:
nu al die nietjes er nog uit halen :X

edit:
en die knoop :X :X

[ Voor 41% gewijzigd door Tsunami op 03-01-2003 11:32 ]

• Rickstah
joepie..ik heb het ook net binnen :)

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

bassio schreef op 03 januari 2003 @ 00:55:
Ik wil ook wel graag weten wanneer de tweede verzending plaats gaat vinden. Als dat met een week of zo plaats kan gaan vinden maak ik ff geld over voor 3 meter. Anders ga ik nog even verder op zoek.

Wil jij dat even laten weten, Swop1200?
Ik zou het ook graag willen weten.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• Swop1200
Denk niet dat we binnen 1 week aan de 100 of 200 meter geraken (betaald dus)... Gewoon betalen aub, dat gaat het snelste.

Mocht het toch niet door gaan, dan krijg je je geld terug. Erewoord! :)
dj_tsunami schreef op 03 januari 2003 @ 11:26:
Ik heb het binnen!!! (tenminste, ik weet eigenlijk niet zeker of het raamrubber is, kan natuurlijk ook van een andere IA zijn :)). Ik ga nu kijken.
edit:
ok, aan de naam op de verpakking te zien, is het raamrubber :) thnx Swop1200 _/-\o_

edit:
nu al die nietjes er nog uit halen :X

edit:
en die knoop :X :X
Pas idd ff op met die nietjes! Ben er niet te zuinig mee geweest, maar gaat het er in de post tenminste niet uit :)

Bevalt het?

[ Voor 60% gewijzigd door Swop1200 op 03-01-2003 11:41 ]

• Rickstah
Swop1200 schreef op 03 januari 2003 @ 11:40:
Denk niet dat we binnen 1 week aan de 100 of 200 meter geraken (betaald dus)... Gewoon betalen aub, dat gaat het snelste.

[...]
Pas idd ff op met die nietjes! Ben er niet te zuinig mee geweest, maar gaat het er in de post tenminste niet uit :)

Bevalt het?
het bevalt zeker... :) alleen om een 80mm gat netjes af te werken is het niet zo ideaal :X maar daar heb ik al een oplossing voor..gewoon wat afknippen en het past prima :)

_/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Het is hier ook binnen Swopje. Wil je NOOIT meer dat soort knoopjes maken? JIj hebt zeker de cursus knopen leggen bij de verkenners niet helemaal afgemaakt... ;)

Maar verder is het mooi spulleke hoor, ik ga vandeweek dan toch maar een gaatje zagen :)

• Swop1200
Plastic zakje mag toch ook wel kapot of niet? :D

[ Voor 3% gewijzigd door Swop1200 op 03-01-2003 13:12 ]

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Swop1200 schreef op 03 januari 2003 @ 11:40:

Oke dan, het geld komt er zo snel mogelijk aan. Zo vlug als de Postbank is met overschrijvingen :'(.

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Weeee ik heb het ook binnen, werd wakker van een enorme dreun op me deurmat ;)

• Swop1200
15 meter, dat was inderdaad een aardig pak :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Swop1200 op 03-01-2003 14:56 ]

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Swop1200 schreef op 03 januari 2003 @ 14:54:
15 meter, dat was inderdaad een aardig pak :Y)
mwuahahha volgens mij heb ik ook het meeste besteld, ik d8 ik geef die Swop wat te doen, hij heeft toch vakantie 8), maaruh is niet alleen voor mezelf hoor, ook voor een maat van me

Verwijderd

Ik doe ook mee, heb al besteld, maar betaal morgen wel. :) thx

• butsj
ik heb het raamrubber binnen, prima werk \o/
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

foto:
Afbeeldingslocatie: http://n00bs.shrimpwars.be/casemod/rubber.jpg
beetje vage/brakke foto, maarja :P

[ Voor 13% gewijzigd door butsj op 03-01-2003 17:47 . Reden: img size verkeerd ]

• Tsunami
  • Niet online
butsj schreef op 03 januari 2003 @ 17:46:
ik heb het raamrubber binnen, prima werk \o/
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

foto:
[afbeelding]
beetje vage/brakke foto, maarja :P
9 meter :o

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 09:20

daaf258

For Aiur

Woei :D
Kheb het binnen.
Mooi verpakt en mooi spul. Bedankt

- specs - audioscrobbler -

Verwijderd

thanx mate 8)
heb alles binnen in perfecte staat.

Verwijderd

Bestelling geplaatst, overmaking gaat morgen de deur uit :D

Worden er nog bestellingen tussendoor gedaan, of wordt het pas eind januari?

edit: typo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 00:45 ]

Verwijderd

ik heb het het vanmorgen ook binnen gekregen :7 thnx voor het goed uitvoeren van mn besteling :7

Verwijderd

Alles in goede staat ontvangen :D Uitstekend geregeld !

Verwijderd

Geld is overgemaakt, tot hoeveel meter zit de nieuwe bestelling ???? :)

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Swop1200 schreef op 03 januari 2003 @ 08:47:
Ik zal nog even bij Technigro informeren voor een 2e (en laatste) bestelling :)

Zoals hierboven in het topic beschreven staat, hebben we bij het bestellen van de eerste 200 meter best wat geluk gehad. Misschien dat dat bij de 2e bestelling niet meer mogelijk is. Dan ben ik helaas genoodzaakt tot het verhogen van het rubberprofiel met 15ct per meter tot 1,55 euro p/m.
Hoe zit het hiermee moeten we gewoon 1,55 p/m betalen?
Anders moeten we straks allemaal 0.15 p/m apart gaan overstorten :).

[ Voor 8% gewijzigd door Temraakle op 04-01-2003 12:38 ]

• melvie

melvie

Retro Icon

Jeeej ik heb het ook ontvangen, bedankt swop1200!!!

• uzuri
  • Laatst online: 28-11 12:28
Het pakketje is binnen :) Bedankt voor deze perfecte IA Swop1200! _/-\o_

Verwijderd

Alles is binnen en naar wens...
Ook even op Laupro mijn status op ontvangen gezet..
Bedankt voor deze perfecte actie swop!
Dit is zeker de snelste IA waaraan ik heb deelgenomen.
Thanx m8

• Aesculapius
hoe zit het nu met die eventuele extra kosten? Wanneer denk je de tweede serie te kunnen gaan verpakken? Mijn raampie is af en heeft rubber nodig :D

• Swop1200
Aesculapius schreef op 06 januari 2003 @ 10:41:
hoe zit het nu met die eventuele extra kosten? Wanneer denk je de tweede serie te kunnen gaan verpakken? Mijn raampie is af en heeft rubber nodig :D
Ik heb gemaild, maar nog niks teruggehoord van Technigro. Ik zal ze vandeweek nog wel even bellen. Ze hebben het momenteel waarschijnlijk te druk met hun verhuizing. Bij de eerste bestelling was ik dat net voor :)

Ga er voorlopig nog maar vanuit dat het 1,40.- euro p/m blijft. Wanneer het hoger uitvalt, dan zal ik jullie helaas moeten vragen om geld bij te storten :'(

Verwijderd

*maakt betaling over*

laat maar komen die hap :P

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 15:33

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

heb al een tijdje geleden betaald, maar ook nog nooit email o.i.d. gehad... had 7m besteld...

Cogito Ergo Credo

• Swop1200
Ai... |:( dat moet ik thuis ff checken. Volgens mij had je idd al wel betaald.
Ik heb in elk geval geen rubberprofiel meer over, dus ik ben bang dat je dan moet wachten tot de 2e bestelling. Het spijt me ;(

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 13:35

pbd

was bij mij ook netjes binnen hoor....was alleen ff paar dagen weg dus vandaar late reactie...bedankt nog voor de nette afhandeling....

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 15:33

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Swop1200 schreef op 08 januari 2003 @ 09:25:
Ai... |:( dat moet ik thuis ff checken. Volgens mij had je idd al wel betaald.
Ik heb in elk geval geen rubberprofiel meer over, dus ik ben bang dat je dan moet wachten tot de 2e bestelling. Het spijt me ;(
da's ok, daar rekende ik ook al op, was namelijk net paar dagen te laat voor take 1 ;)

Cogito Ergo Credo

• Sensei Zeon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 13:01
in Belgie is de bestelling ook binnen

• Swop1200
Nice! 8)

• Swop1200
Ik ben weer een stel betalingen binnen gekregen! Heb Laupro ff ge-updated.

Heb een betaling binnen van 12,95.- maar ik kan op Girotel niet zien van wie...
Naam is: A.M. Nijhof Laat me hier ff weten welke nickname je hebt @ Laupro aub!

Verwijderd

die is van mij... mijn overschrijfkaartjes waren weer eens op :P

Dus mn moeder maar ff laten overmaken...

oja nickname @ LauPro = vrtn

Is trouwens ook snel gegaan dan ;) 4 dagen terug overgemaakt, kdenk een wereld record voor postbank :D

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 23:28 ]

Verwijderd

Ik heb het geld net overgemaakt, 25 Euro. Eens zien op hoeveel meter we nu zitten. Ik hoop dat het nog snel de deur uit gaat, ik heb een 19" kast om te modden. Zie: [rml][ CM] Wat te doen met een 19" kast????[/rml]

Verwijderd

Is mijn 15 Meter al verstuurd?? :*) :*) :*) :*)

GEINTJE!!!! Welterusten... Ik zie wel eind deze maand, maar hopelijk eerder.

En ik hoop dat de Postbank ook opschiet.

Verwijderd

Is mijn geld al binnen ?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.