Problemen @ SkyAccess

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik heb me op de uitkomst dag van skyaccess aangemeld

en er staan geen huizen naast ons dus ..

ik heb net weer de antenne helemaal bovenin gehangen en hij krijgt noch geen signaal ik baal hiervan ik wil breedband :'(

P.s de nok van onze zolder is 9 meter duszzz ik zit hoog genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
Maar moet je nou ook nog betalen voor zo'n buitenantenne?? Lijkt me wel erg als je ook nog extra moet lappen, omdat je verbinding niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You sick Fuck!! :X heb je niets beters te doen dan die onzin te posten?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op 10 January 2003 @ 18:45:
ik heb me op de uitkomst dag van skyaccess aangemeld

en er staan geen huizen naast ons dus ..

ik heb net weer de antenne helemaal bovenin gehangen en hij krijgt noch geen signaal ik baal hiervan ik wil breedband :'(

P.s de nok van onze zolder is 9 meter duszzz ik zit hoog genoeg
Hey, dan moet je nog ff w8ten op de nieuwe buiten antennes van introweb!! Die zijn ongeveer 20m hoog, zou je wel goed ontvangst moeten hebben......... d8 ik zo :9 ( zit wel een w8termijn op de hoogwerker :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 16:12:
[...]

Maaruh, mag ik misschien ff een vraag stellen???

Betalen jullie nu(op dit moment) al voor die SkyAccess verbinding??
Nee, er wordt nog niet betaald voor de dienst. Dit wordt pas gefactureerd als de dienst werkt zoals deze zou moeten werken.
Dit is tot op heden niet het geval, dus is het nog niet gefactureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pensmaster-b, je moet hem echt eens boven op het dak proberen. Dat scheelt echt. Het kan zijn dat jullie huis als schild werkt en als Introweb strax een 40m hoog centrale antenne heeft heb je vast wel ontvangst. Breng het niet terug, want dan krijg je nooit breedband. Je betaald toch nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 00:36
zwahiel schreef op 10 January 2003 @ 15:37:
[...]

flame eens niet zo jij... :(

is die antenne ook een beetje naar de centrale antenne GERICHT
Hoezo flamen? Hij zegt toch netjes iets? Hij zegt toch niet iets van "GVD K*T 2COM!" ofzo...?

Mja, je kan zo'n raam ding moeilijk richten met nopjes :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 11:58:
de problemen die er waren, werden veroorzaakt door twee brakke modems.
deze zijn eruitgepeild, vervangen en de snelheid is nu acceptabel.
introweb is op dit moment bezig met fine tuning en verwacht daar vandaag mee klaar te zijn.
Waar haal jij die informatie vandaan? heb je misschien bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Als ADSL in losser komt komt het ook wel in overdinkel.

En ik breng het morgen terug , zeggen ze dan van er komt verbetering in dan wacht ik wel af maar laten ze het hierbij dan lever ik alles in.

want ik heb ook 65 euro voor de buitenantenne moeten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Pensmaster-B schreef op 10 January 2003 @ 21:43:
Als ADSL in losser komt komt het ook wel in overdinkel.

En ik breng het morgen terug , zeggen ze dan van er komt verbetering in dan wacht ik wel af maar laten ze het hierbij dan lever ik alles in.

want ik heb ook 65 euro voor de buitenantenne moeten betalen
Zo gezien is het eigenlijk wel gek dat je extra moet betalen voor zo'n antenne omdat je als gebruik er ja niets aan kunt doen (bedoel is te snappen). En ja ADSL komt in Overdinkel (zelfs in februarie). Je moet alleen geluk hebben dat je net binnen het bereik van de centrale woont :). Dus ff checke :P
Voor mezelf gaat tot nu toe ook mijn keuze uit naar ADSL, ook al werkt skyaccess ook bij mij, omdat het me gewoon minder storingsgevoelig lijkt en ik ook minder te klagen krijgen over mijn downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
WarWorm gaat ff afkoelen met een bannetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gebeden zijn Gehoord :)

Thanks anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 21:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 20:27:
pensmaster-b, je moet hem echt eens boven op het dak proberen. Dat scheelt echt. Het kan zijn dat jullie huis als schild werkt en als Introweb strax een 40m hoog centrale antenne heeft heb je vast wel ontvangst. Breng het niet terug, want dan krijg je nooit breedband. Je betaald toch nog niets.
Mijn id dus ook ;)
Mja, je kan zo'n raam ding moeilijk richten met nopjes
Ligt eraan, dat is een makkelijke bevestiging, maar de antenne kun je zeer zeker richten...

Kan iemand een pic post van die antennes... ?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op dit moment gaat het goed zit hier nu tussen de 45 en 55 kbyte de update van de software lijkt geslaagd maar we houden het de komende uren in de gaten maar ik ben zeer positief :P :9 :9~ btw ik zit in overdinkel

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 46.4 KByte/sec

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 47.3 KByte/sec

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 39.8 KByte/sec

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 48.6 KByte/sec

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
He kilroy waar woon jij dan in overdinkel ?

[ Voor 47% gewijzigd door Pensmaster-B op 19-01-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op het veldkamp maar jij hebt denk ik last van de kerk en het bos
heb hier vrij zicht naar Losser
Tweecom heeft verteld dat als je van losser overdinkel binnen komt en je zit rechts van de hoofdstraat kan het wel eens moeilijk worden dit bleek nu met de uitlevering van de buiten antennes (het blijft ook voor hun natuurlijk een praktijk ervaring) maar ook hier word aan gewerkt zei men. dus misschien nog ff wachten

test nu om 11.40

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 41.5 KByte/sec

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02-2017
kilroy: de snelheid is nog steeds niet optimaal maar goed, er zit verbetering IN DE DOWNLOAD SNELHEID inderdaad.
Wat de meeste hier vergeten is dat de "verbeteringen" die IntroWeb in de firmware heeft aangemaakt, gericht zijn op de download snelheid en niets anders.

bijv.:
1. Het pingen is langzamer dan ooit. 3 van de 4 pogingen (standaard test bij windows) timen out, de ene die het doet zit rond de 300-400 msec.
2. De connecties per minuut is ontzettend laag. Dit betekend dat het lang duurt voordat een pagina lijkt te "reageren" als je hem opvraagd (eigen ervaring).
3. Upload hakt ENORM veel snelheid af van je download snelheid (denk aan e-mailen, KazAA enz.)
4. Spelletjes spelen is nog steeds onmogelijk, natuurlijk door de hoge ping, maar vooral ook door de 3 van de 4 timeouts.
5. Voor zover ik weet, blokt IntroWeb nog steeds de upload functie van KaZaA (je kan dus wel downloaden, maar niemand kan van jou downloaden). Dit vind ik een slechte zaak, en een waarschuwing voor de toekomst.

Dus mensen, het is nog LANG niet ideaal en het kan nog LANG niet concureren met ADSL (dat hier komt tussen 01 en 15 februari).

Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal mee eens maar ze pakken het probleem deel voor deel aan en wat ik nu zie is een hele verbetering :) dus ik heb nog steeds vertrouwen in ALLE partijen BTW als het allemaal sneller gaat zal denk ik ook kazaa meer "ruimte" krijgen. en zal ook de ping beter worden.

maar het is nog geen 20.00 uur dus afwachten

ik gun ze de tijd kpn had adsl ook niet in een paar maand draaien ik d8t iets van 4 jaar of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mottebelke schreef op 10 januari 2003 @ 19:21:
Maar moet je nou ook nog betalen voor zo'n buitenantenne?? Lijkt me wel erg als je ook nog extra moet lappen, omdat je verbinding niet goed werkt.
als je een radio koopt dan zit er ook geen antenne bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ADSL beschikbaar in Losser.
Als je je aanmeld bij Planet Internet voor 't Advanced Pakket ( € 88,15 per maand )
dan krijg je nog steeds een gratis modem en € 100,00 korting.
Bovendien is de snelheid met 50% verhoogd.
1536/256 Kbit/s geen datalimiet.

Dus iedereen die graag sneller wil internetten zonder problemen; dump SkyAccess
met alle problemen.
Ook hebben ze KaZaa en WinMX geblockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Kilroy ik woon aan de Linkerkant van overdinkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 12:28:
Er is ADSL beschikbaar in Losser.
Als je je aanmeld bij Planet Internet voor 't Advanced Pakket ( € 88,15 per maand )
dan krijg je nog steeds een gratis modem en € 100,00 korting.
Bovendien is de snelheid met 50% verhoogd.
1536/256 Kbit/s geen datalimiet.

Dus iedereen die graag sneller wil internetten zonder problemen; dump SkyAccess
met alle problemen.
Ook hebben ze KaZaa en WinMX geblockt.
??? heb jij al adsl dan????

de tekst is :u kunt nu direct aanmelden voor adsl (kan ook voor een nieuwe mercedes duurt ook een jaar)

uw opdracht is gepland op 28 jan. als u op 28 feb. nog niets van ons hebt gehoord dan mag u bellen met 0800......

en dan krijg je misschien wel te horen dat dat het 28 maart word voor ze komen

IK heb DEZE TEKST HIER :(

hier komt dan ook nog bij dat je niet meer dan 3 a 4 km van de centrale af mag zitten dus mensen in overdinkel,glane, de Lutte:'(

en over een jaar net als met @home "ja mensen het kan niet uit dus moet er 10 euro bij" geen concurent in de gemeente losser en daar gaan we weer een heel forum over adsl hmmm misschien was sky wel niet zo slecht

mensen ik ben het eens dat het niet zo snel is maar we zien vandaag een hele verbetering en dat zal de komende dagen (weken) denk ik wel zo doorgaan.
ik wil mij niet ophangen aan een kpn het is al slim genoeg dat ik moet betalen en een ander bepaald wat er op mijn TV komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op 11 januari 2003 @ 12:47:
Kilroy ik woon aan de Linkerkant van overdinkel :)
hoera er is hoop

heb je de antenne dan ook buiten zitten dan?? en het stikkertje aan de achterkant dus de blanke kant naar het gemeentehuis dan zou dat moeten lukken

heb je een kaart waar overdinkel en losser op staan zo ja trek eens een lijn van je huis en het gemeente huis als er geen kerk staat of het bos dan moet het buiten lukken, eigenaar van tweecom zit nog verder naar achter en zit op 4 meter in huis en volgens hem prima verbinding

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Ik heb het gisteren uitgeprobeert en geen signaal wat ik ook dee.
Ik ben vandaag naar 2com geweest en kreeg ik zo'n lul verhaal van ja waarschijnlijk komt er nog een antenne in overdinkel bla bla.
Het is gewoon heel simpel men weet hoe bagger skyaccess is, en men probeert via valse hoop nog klanten te houden.
Ik heb het helemaal gehad met deze zooi , ik lever het hele zooitje weer in en wacht op adsl want ik heb geen zin om hier aan vast te zitten voor een jaar.
Als adsl komt in losser komt het ook wel in overdinkel Mark My Words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kilroy..., nee ik heb nog geen ADSL maar ik heb al wel de meeting v.d. ptt gehad en brief gehad dat ik binnen 14 dagen de spullen thuis gestuurd zou krijgen.
En wat de afstand v.d. centrale betreft daar woon ik nog geen 50 meter vanaf, ik heb er zelfs nog bijgestaan toen ze er een paar dagen mee bezig waren.
Dus ik heb er wel het volste vertouwen in.
In idergeval wel 90% meer dan SkyAcces, want die beloofde op de voorlichting avond van alles en er is niets vanuit gekomen.
Bovendien vind ik het ook niet normaal om KaZaA en WinMX te blocken in de upload, iedereen weet dat wanneer je geen uploads hebt de helft v.d. tijd gekickt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb kazaa al een tijd aanstaan, en heb winMX ook maar even geprobeerd, maar ik heb gewoon downloads en uploads... dus er is volgens mij helemaal niets geblocked?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een brief gestuurd naar Introweb. Ik ga mijn abonnement opzeggen. Ik ga toch voor adsl. Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat komen met skyaccess, maar echt stabiel wordt het nooit. Dat kan ook niet, want wireless heeft veel meer packet loss dan via een kabel. Wil je wireless goed laten gaan heb je een ontzettend snelle verbinding nodig.

Ik hoop dat skyaccess nog een keer goed gaat draaien. Ik zal de tests op speedtest.nl bijhouden. Bij adsl weet je wat je krijgt. Zie speedtest.nl. De snelheid is gewoon stabiel. Elk uur van de dag en de ping natuurlijk niet vergeten, een gemiddelde van 30 bij XS4ALL.

Dus phanTOM_xP. Veel plezier met je skyaccess verbinding, maar ik heb strax met adsl 768Kbit/s voor bijna hetzelde bedrag bij skyaccess die maar 512Kbit/s leverd. De upload heb ik niet nodig(de lage ping wel).

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima, dat is een keuze die iedereen maakt voor zichzelf... Ik zelf steek alleen liever mijn geld niet meer in KPN, die heeft al zoveel aan mij verdiend, in de tijd dat ik op ISDN/Analoog zat. Bovendien heb ik al een aantal keren daarvan gezien dat de prijzen zomaar omhoog gingen. Iets wat bij SkyAccess niet zal gebeuren (werd tijdens presentatie gezegd).

Maar wat je zegt klopt helemaal, fisieke verbindingen hebben meestal een veel betere ping dan draadloze verbindingen. Echter heb ik volgens mij van zakelijke gebruikers hier al resultaten ergens in dit topic zien staan, en dat is ook draadloos... dus het is ongetwijfeld mogelijk. En jah... een fanatiek gamer heeft een lage ping nodig, dat weet iedereen. Dus op dit moment zou dan een keuze voor ADSL voor de hand liggen. IntroWeb heeft erg veel pech dat SkyAccess niet een half jaar eerder is gestart denk ik, en dat er gewoon gezegd kan worden dat mensen uit Losser keuze hebben uit twee. En elke keuze die gemaakt word (ADSL òf SkyAccess) is een keuze die iedereen toch voor zichzelf moet maken. Ik snap daarom niet waarom er "Dus phanTOM-XP, veel plezier met Sky..." in je bericht moet staan.

Zelf maakt een ping mij niets uit, download is leuk, maar upload eigenlijk net zo belangrijk. SkyAccess is minder per maand dan ADSL (ook iets minder snelheid, maar dat hoort er dan bij) en een bedrijf uit de omgeving waar je klant bent, en waar je iets meer bent dan een nummertje dat betaald. Geen enorme callcentra met extra lange wachtrijen als je een keer wat voor elkaar moet krijgen. Ze waren de eerste waar ik uit kon kiezen om breedband internet te nemen, en ik het op dit moment te vroeg vind om al mijn vertrouwen op te geven. Dit is een beetje mijn argumentatie waarom ik voor SkyAccess heb gekozen (en nog bij SkyAccess zit). Ach... en misschien verdedig ik soms SkyAccess wel fanatiek omdat ik bang ben dat ik straks eigenlijk een verkeerde keuze heb gemaakt. Maar als ik op dit moment kijk naar de verbinding (laatste 3 dagen) zie ik dat ik nergens bang voor hoef te zijn als het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

respect voor de sprekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de ping is wel degelijk heel belangrijk en de packetloss al helemaal, voor gamers
Met adsl is het zo dat je over het algemeen de beste algemene lijnkwaliteit(stabieler als kabbel iig) hebt (stabiele ping, downloadsnelheden en natuurlijk uploadsnelheden)

Dit moet natuurlijk wel mogelijk gemaakt worden door de server waar op gegamed en\of geupload wordt.
Enne wat ik gehoord heb over de helpdesk van xs4all, die schijnt best wel heel erg snel en deskundig te zijn.

Mja hopelijk sluiten ze de hele gemeente is aan, hoor af en toe wel het woord gemeente vallen maar daar is op dit moment helemaal geen sprake van

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Klopt, iedereen spreekt voorzich, maar op dit moment heb ik mijn modem nog. Ik weet niet of mede luchttoegangers er ook last van hebben, maar mijn verbinding wordt nu wel echt traag. Hebben die maangangers een verkeerde firmware geplaatst ofzo. Pingen doet ie bij speedtest niet meer en downloaden kan ik helemaal niet meer.

Meer mensen die deze ervaring hebben, omdat ik gister om deze tijd geen problemen had. Al mensen die het gevoel hebben dat kazaa is geblocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 19:13:
Prima, dat is een keuze die iedereen maakt voor zichzelf... Ik zelf steek alleen liever mijn geld niet meer in KPN, die heeft al zoveel aan mij verdiend, in de tijd dat ik op ISDN/Analoog zat. Bovendien heb ik al een aantal keren daarvan gezien dat de prijzen zomaar omhoog gingen. Iets wat bij SkyAccess niet zal gebeuren (werd tijdens presentatie gezegd).

Zelf maakt een ping mij niets uit, download is leuk, maar upload eigenlijk net zo belangrijk. SkyAccess is minder per maand dan ADSL (ook iets minder snelheid, maar dat hoort er dan bij) en een bedrijf uit de omgeving waar je klant bent, en waar je iets meer bent dan een nummertje dat betaald.
Ten eerste : Phantom, Ik d8 dat je niet meer zou reageren op GOT??? of heb ik dat verkeerd begrepen :?

Punt 2 : Waarom zou introweb niet ineens kunnen zeggen na 1 jaar, dat de kosten, boven de inkomsten uitschieten en dat er maar 10 euro bij op moet. En dan vertrouw jij erop dat ze, gezegt hebben dat ze dat niet zouden doen???
Er staat dan d8 ik ook in het contract, dat introweb zich het recht voorbehoud om prijswijzigingen door te voeren..........

En punt 3 en tevens laatste : Jij denkt dus dat je bij introweb meer bent dan bij KPN, dat je daar geen "nummertje" bent dat maar betaald?????? Hoezo dat dan heb jij een kerstkaartje van ze gekregen, met jouw naam en adres erop :? :*)

Ik denk dat je als "nummertje" net zo hard door introweb kan worden genaait :7 dan door KPN? :*)

Waarom dit grote vertrouwen in introweb, KPN heeft toch hier in losser toch geen slecht product neer gezet???? Of is het toch gewoon omdat je bij TweeCom werkt? Geeft niet , maar zou het toch wel ff willen weten... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat hij bedoelt dat je bij introweb persoonlijker geholpen wordt?, dan bij kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 23:05:
[...]

Ten eerste : Phantom, Ik d8 dat je niet meer zou reageren op GOT??? of heb ik dat verkeerd begrepen :?
Is een eigen keuze... heb uiteraard alle berichten wel gevolgd, en d8: ik ga me er toch even weer mee bemoeien.
Punt 2 : Waarom zou introweb niet ineens kunnen zeggen na 1 jaar, dat de kosten, boven de inkomsten uitschieten en dat er maar 10 euro bij op moet. En dan vertrouw jij erop dat ze, gezegt hebben dat ze dat niet zouden doen???
Er staat dan d8 ik ook in het contract, dat introweb zich het recht voorbehoud om prijswijzigingen door te voeren..........
Uiteraard kan IntroWeb dit toen, maar dit is onwaarschijnlijker.
Ten eerste, hebben ze een grote concurent aan ADSL, dus moeten ze wel rond die prijs blijven (zeker niet hoger!). In Losser zijn er twee presentaties geweest gem. 200 man per avond, waar gemeld is dat de abo-prijs zeker niet hoger zou worden. (citaat van de medewerker van IntroWeb die presentatie heeft gehouden.) Dus dan denk ik toch dat ze dat minder gauw doen.
En punt 3 en tevens laatste : Jij denkt dus dat je bij introweb meer bent dan bij KPN, dat je daar geen "nummertje" bent dat maar betaald?????? Hoezo dat dan heb jij een kerstkaartje van ze gekregen, met jouw naam en adres erop :? :*)

Ik denk dat je als "nummertje" net zo hard door introweb kan worden genaait :7 dan door KPN? :*)

Waarom dit grote vertrouwen in introweb, KPN heeft toch hier in losser toch geen slecht product neer gezet???? Of is het toch gewoon omdat je bij TweeCom werkt? Geeft niet , maar zou het toch wel ff willen weten... :z
[/quote]
Kloeloos zegt het goed. Als ik problemen heb en ik bel IntroWeb, krijg ik binnen 2 minuten zeker verbinding met een persoon die verstand heeft van zaken en mij kan helpen. Als ik problemen heb met ADSL en ik bel provider, krijg ik na ongeveer 5x proberen, 10min in een wachtrij, een dame die er niets van weet die al mijn gegevens noteert en mij een ref. nummer geeft, ik wordt doorverbonden naar een 2e level, daar wordt niet opgenomen, dus ik moet weer voor af aan beginnen. Ligt geïrriteerd wordt ik later weer doorverbonden. Mijn probleem is te moeilijk, dus een supervisor ofzo gaat mij terugbellen want die is net even niet aanwezig... ik ken dat helemaal. Bovendien als er 10 mensen zijn met een bep. probleem denkt KPN pfffff... zal wel aan die mensen liggen. Als IntroWeb 10 mensen krijgt met een bepaald probleem dan zoeken ze dat uit voor die mensen. En dat is gewoon logisch want IntroWeb is gewoon niet zo'n gigant als KPN, en heeft gewoon dit soort middelen. En wat het feit dat ik bij TweeCom werk er steeds mee te maken heeft is mij ook niet echt duidelijk. Ik meld toch ook niet steeds: of zeg je dat omdat jij daar-en-daar werkt.... Misschien is ik niet zuiver objectief, maar zou jij ook niet zijn, maar ik kan wel zelf een eigen mening ontwikkelen en deze geven, en verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 19:13:

------------------------------

Beste Phantom_XP , jij wilt geen geld meer in kpn steken omdat ze al genoeg aan jouw verdiend hebben, dit slaat dus nergens op want als je voor adsl zouw kiezen heb je veel meer waard voor je geld dan skyaccess , want adsl werkt tenminste zoals het zou moeten werken. Inplaatst daarvan steek jij geld in introweb's skyaccess wat zo bagger is als de neten.

En ten 2de jij zegt : de prijzen zullen niet zomaar omhoog gaan want dat is tijdens de presentatie gezegd . NOuw er zijn wel zoveel dingen gezegd tijdens de presentatie en ze zijn allemaal niet waargemaakt dus dat is de reinste bullshit.

En ik weet ook wel wrom jij nog steeds skyaccess de hemel in prijzt , zodra het blijkt dat het een mislukking is omdat men het niet goed heeft aangepakt , is de naam van introweb en 2com naar de kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge jonge jonge, wat is het toch wat met jullie.

Kunnen jullie nogmaals proberen mijn eerst bovenstaande post te lezen, want het is nog steeds zo.

BTW Phantom_xp. Als Introweb gaat uitbreiden komt er ook een tijd dat jij daar niet meer wordt geholpen zoals dit nu gebeurd.
En nog eens iets. Als ik strax ooit een keer een probleem krijg met adsl(weindig kans), bel ik niet naar de kpn, maar ik naar mijn provider. In dit geval XS4ALL of Windonet. In beide gevallen is de helpdesk uistekend vooral bij Windonet. Windonet is ook net begonnen, maar leveren een uitstekend product af en ze zijn nog kleiner dan Introweb.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het nu een "Alles wat phanTOM_xP zegt moeten we onderuithalen"-topic.
Dit riek naar flamen...

We kijken eventjes naar dit moment en de periode ervoor. Tuurlijk, als IntroWeb straks niet blijkt te werken en ik moet betalen voor iets dat niet geleverd wordt, dan kijk ik ook naar een ander alternatief. Nu verlies ik alleen mijn vertrouwen nog niet! Als IntroWeb zegt, het komt goed, dan vertrouw ik daar op dit moment nog op!

2e: is NOG niet waargemaakt. Maar omdat jullie nu al je conclusies trekken...
Ik heb geduld, en wacht rustig af waar IntroWeb mee komt.
Als ik kijk naar de huidige situatie, denk ik toch dat je wel kunt zien dat IntroWeb steeds meer zijn beloftes na gaat komen. Uiteraard ben ik het met je eens dat dit een beetje laat is, maar het gebeurt blijkbaar wel. Dus ik heb vertrouwen (dat is mijn mening, en als je die niet deelt, is dat een keuze die iedereen respecteerd)...

punt 3: jij weet het allemaal wel erg zeker...
ben jij een of andere jomanda ofzo die alles weet van iedereen en hoe ze denken?
dan maak ik graag een keer een afspraak! en ik prijs skyaccess echt niet de hemel in. Alleen in plaats van alle slechte ervaringen op te noemen, kom ik met de goede, en dat wordt blijkbaar in dit forum niet gewaardeerd.

Ik ga nu echt op houden want ik beproef toch enige vijandigheid in dit forum richting mij, en ik blijf ellendig lange posts schrijven, terwijl ik die tijd veel beter kan besteden... ik volg 't wel weer even op een afstandje, want dit werkt niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jivemen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-02 13:52
Tjonge tjonge jongens GoT is er om technische info uit te wisselen!!!
En niet zo als jullie,maar lopen foeteren op alles en iedereen.geef bv jullie verbindings snelheden is op, hoe snel is het nu? draai je met abbo light/standaard/xstream.,zit er verschil in snelheid met standaard en xstream nu? maar niet liggen kutten over wat een ander denkt of denkt te weten, anders admin gooi ( timmer )aub dit forum hardstikke dicht!

Tja, en toen waren we bij Windows 7 aan beland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phanTOM_xP.., ik heb zelf met introweb gebeld en ze gaven toe dat ze enkele poorten er uitgefilterd hadden van WinMX.
Eingelijk moest het dan zo zijn dat er geen upload meer was, maar als ik WinMX start
met de primere connection dan kan ik ook niet meer downloaden, chatten of files zoeken.
Ik zou hierover maandag een mail terug krijgen van introweb want ik moest ze ook de poorten door geven.

JIVEMEN.., wat de snelheden betreft het volgende.
Ik heb xstream en mijn zoon heeft standaard.
Dus bij ons staan twee van die dingen in huis, ik woon vlak bij 't gemeente huis maar ook hier gaat het slecht.
En het verschil tussen xstream en standaard is niks, dus allerbij hetzelfde.
Ook hierover heb ik contact gehad met Introweb en die zeiden wanneer alles goed werkt moet het probleem opgelost zijn.
Echter heb ik daar weinig vertrouwen.
Ik hoop dan ook dat ik over twee weken ADSL heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antovasa, Ik snap het niet, waarom heb jij 2 abbonementen? je kan toch beter een router incl 4p switch kopen zodat je de internet kunt delen,. Scheelt je toch altijd weer 30 euro in de maand. Nog goedkoper is een crossover cable tussen de 2 computers en ICS op on!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha... oke... tis zwaar bagger... maar volgens mij hoef je ook nog geen abbo te betalen... toch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat men liever betaalt voor iets dat werkt :), vooral als je al zolang heb gewacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Inderdaad, je kan ook zeggen dat we op dit moment onbetaald zitten te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Laatst online: 14:58

MF

Take a Seat

phanTOM_xP schreef
Uiteraard kan IntroWeb dit toen, maar dit is onwaarschijnlijker.
Ten eerste, hebben ze een grote concurent aan ADSL, dus moeten ze wel rond die prijs blijven (zeker niet hoger!). In Losser zijn er twee presentaties geweest gem. 200 man per avond, waar gemeld is dat de abo-prijs zeker niet hoger zou worden. (citaat van de medewerker van IntroWeb die presentatie heeft gehouden.) Dus dan denk ik toch dat ze dat minder gauw doen.
Het deel over de concurentie is zeker waar, echter moet je ook bedenken dat ze de boel rendabel willen houden. De kosten zullen zeker enorm stijgen als er een 2de mast geplaatst zou moeten worden. Ook de extra kosten van al deze problemen kost ze geld, ze verbruiken immers al traffic terwijl de abonnees nog niets betalen. Ook zullen veel mensen die het van plan waren te nemen dit niet meer doen door alle slechte reclame over het product. Een aantal gebruikers heeft geen zin meer in problemen en doet zijn pakket weer terug. Dus al met al zullen de kosten stijgen en de verwachte inkomsten dalen. (herinner me zelfs een stuk uit de krant waarin introweb zei dat ze nog meer leden hadden verwacht)

2de punt is dat er op de informatie avond nog wel meer verteld is dan alleen dat de abonnement prijs niet zou stijgen. Een ander voorbeeld is dat mij tijdens de informatie avond beloofd is dat met een richting zou aangeven voor de traffic die ik zou mogen gaan gebruiken. Dit omdat de fair use me wat te onduidelijk is/was. (moet ik denken aan 1 gig 10 gig 100gig?!? Dat was alles wat ik weten wou) Ik heb de site gechecked en er staat nog steeds niets op. Denk ook aan de uitspraak van de sales manager dat ze er 100% klaar voor waren, dat dit niet waar is blijkt wel. Het zou door het stijgen van de kosten ook wel eens zo kunnen gaan met de abonnementprijs.
Kloeloos zegt het goed. Als ik problemen heb en ik bel IntroWeb, krijg ik binnen 2 minuten zeker verbinding met een persoon die verstand heeft van zaken en mij kan helpen. Als ik problemen …….. knip stukje weg …… knip…….ze dat uit voor die mensen. En dat is gewoon logisch want IntroWeb is gewoon niet zo'n gigant als KPN, en heeft gewoon dit soort middelen…
Het is zeker niet waar dat als een bedrijf groter wordt je minder goed wordt geholpen. Dat je een aantal keren slechte ervaringen hebt gehad met de KPN zou best kunnen, zo hoeft het echter niet altijd te gaan. Neem bijvoorbeeld XS4ALL hier kunnen ze je aan de telefoon direct en professioneel helpen. Heb laasts introweb ook gebeld met een vraag die de man aan de telefoon ook niet kon beantwoorden.
Wordt het nu een "Alles wat phanTOM_xP zegt moeten we onderuithalen"-topic.
Dit riek naar flamen...
Het lijkt erop dat als mensen met argumenten komen, waarvan sommigen zelfs goed onderbouwd zijn en eigenlijk al meer als feiten kunnen worden beschouwd je het niet meer kunt winnen en daarom zelf met het argument van flamen komt, dit vin ik nogal lame.
Ik ga nu echt op houden want ik beproef toch enige vijandigheid in dit forum richting mij, en ik blijf ellendig lange posts schrijven, terwijl ik die tijd veel beter kan besteden... ik volg 't wel weer even op een afstandje, want dit werkt niet. :X
Een vijandigheid die jezelf voor een groot deel gecreëerd hebt. Kijk alleen maar naar de laatste zinnen van je postst. (sommige) In deze zinnen zit meestal een verborgen bootschap, over het algemeen kun je het lezen als “je bent gewoon dom”. Dat werkt natuurlijk niet, dat mensen hier wat pittiger op reageren is niet bijzonder vreemd. Tevens denk ik dat het komt omdat jij altijd exact het tegenovergestelde ervaart van wat de rest ervaart, dit is ook vreemd en toch wel erg irriterend voor sommige mensen. Denk aan je posts uit het begin van deze topic waarin je beweerd dat het allemaal super is, dat dit niet zo is is meer dan duidelijk. (al lijkt het wel iets beter te worden)
punt 3: jij weet het allemaal wel erg zeker...
ben jij een of andere jomanda ofzo die alles weet van iedereen en hoe ze denken?
dan maak ik graag een keer een afspraak! en ik prijs skyaccess echt niet de hemel in. Alleen in plaats van alle slechte ervaringen op te noemen, kom ik met de goede, en dat wordt blijkbaar in dit forum niet gewaardeerd.
Op dit forum word alles gewaardeerd, echter ben jij in bijna al je posts iets te positief. Je verteld meestal dingen die absoluut niet reëel zijn. Heel losser heeft bijvoorbeeld snelheidsproblemen, maar jij download rustig op (bijna)volle snelheid. Dit is gewoon niet 100% de waarheid. Dus als sommige mensen denken dat je het de lucht in prijst is dit ook niet zo apart. Tevens komt hierbij dat jij bij 1 van de winkels werkt die het aanbieden en alles andere behalve onpartijdig bent. (geld ook nog voor sommige andere mensen hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het me best voorstellen dat mensen die bij één van de partijen werkt hier anders reageerd dan anderen. En niet alleen omdat ze natuurlijk graag willen verkopen, maar ook denk ik wel, omdat zij veel meer informatie hebben dan dat ze naar buiten brengen.
Dus tussen het gekibbel van phanTOM_xP staan best goede dingen tussen.
Als je toch veel meer informatie hebt, kijk je toch met een hele andere optiek naar de hele zaak.

Bijv. tot voorkort dacht ik ook steeds dat ik een zwak signaal had, omdat steeds mijn verbinding wegviel. Ik ben naar 2-com gegaan en heb de zaak daar verteld, en toen kon één van de mensen van introweb die daar net was me heel duidelijk e.e.a. vertellen. Ze waren namelijk veel aan het wijzigen in de centrale, en daarbij lagen steeds alle verbindingen eruit. Dus daar ging mijn theorie over het zwakke signaal. En ik denk dat, als je kunt verklaren waarom iets zo is op dat moment, en je meld die bevindingen, maar je mag niet zeggen wat er op de achtergrond allemaal gebeurt, dat dat wel objectief is, maar onvolledig, en dus hier niet helder.

Enfin. Zijn er mensen die wel iets van een verbetering merken, want het is de laatste tijd verdacht stil hier (ik ook, maar ben er net weer van een heeerlijke vakantie - zonder internet -).
Ik merk dat ik in de avonduren al redelijk kan internetten (een paar weken terug was dit nog niet de snelheid van een analoog modem). Nu (dit moment) toch 20kilobytes per seconde (download van microsoft-site - schaam schaam -). Verder gaat het ook overdag redelijk goed (snelheden van 50kB per seconde) en dit alles met speed sky acces.
Iemand anders die deze ervaringen deelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 21:53:
Ik kan het me best voorstellen dat mensen die bij één van de partijen werkt hier anders reageerd dan anderen. En niet alleen omdat ze natuurlijk graag willen verkopen, maar ook denk ik we knip.....knip.....en dus hier niet helder.
Ik weet bijna 100% zeker dat de mensen van 2com niet veel meer weten dan de "normale" mensen. Het argument dat ze het niet mogen zeggen is ook bijna 100% zeker fout, ze staan zeker niet onder een NDA. En wat zou het ook uitmaken of men zegt dat men met de software/server/mast of wat ook maar bezig is, het werkt niet of wel. Wat de oorzaak hiervan is is voor bijna alle mensen onbelangrijk. (voor de tweakers uiteraard wel)
Enfin. Zijn er mensen die wel iets van een verbetering merken, want het is de laatste tijd verdacht sti...knip....knip....deelt?
Dat de mensen niet meer reageren komt denk ik vooral omdat de meesten het al wel gezien hebben. Tevens denk ik dat sommige mensen geen zin hebben om als maar weer met argumenten te komen als er toch niet op in wordt gegaan maar met een botte/korte zin omheen word gedraaid. (ik ben net warm dus heb er nog zeer veel zin in >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ervaar jij sky access dan? Je bent ook tot nu toe allen nog overal tegen in gegaan ;) :P
Valt het bij jou tegen dan? (hopelijk was dit niet een kort bot antwoord :D , maar ik wist niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 22:29:
Hoe ervaar jij sky access dan? Je bent ook tot nu toe allen nog overal tegen in gegaan ;) :P
Valt het bij jou tegen dan?
Ikzelf heb het nog niet eens.... dat wil echter niet zeggen dat ik niet weet of en hoe het werkt. ik heb het hier thuis al wel getest met een set van een ander, dit resulteerde in een mooie rood knipperend kastje die niets wilde doen. Bij de mensen waar ik geweest ben en het wel werkte, was het niet echt snel, al schijnt het de laatste dagen iets te zijn verbeterd.

De ping is/was en zal ook nog wel even slecht blijven. Het is dus niet gamebaar. Verder is ben ik een grote tegenstander van het blokken van poorten. Hiermee neemt men de gebruikers iets af waar men eigenlijk wel recht op heeft, het behoort tegenwoordig immers tot het internetten dat men ook wel eens wat kan downloaden.

Verder ben ik van mening dat een fair-use policy niet echt super is, het principe op zich wel. Maar als men niet weet wat zo ongeveer het gemiddelde gebruik voorstelt kan men ook niet weten of men hierover heen zal gaan. En omdat introweb ook geen indicatie wil geven erger ik me hier erg aan. Zelf wacht ik nog wel even af, want ik hoop op ADSL, kan ik dit niet krijgen zal ik wel met ze in zee moeten, al zou ik liever ADSL nemen. (dit omdat het een product is wat zich al bewezen heeft en je beter weet wat je mag/kan kwa traffic en dergelijke)
(hopelijk was dit niet een kort bot antwoord :D , maar ik wist niet meer)
Ik doelde hiermee niet op jou en vele anderen, maar meer op de mensen die met een zin alleen maar proberen de boel te verzieken, of de boel belachelijk proberen te maken om zo om het probleem heen te draaien. (hiermee doel ik zowel op sommige pro als contra SkyAccess gebruikers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Mijn ervaringen met skyaccess zijn op het moment "slecht". Ik heb nu sinds een paar daagjes een modem die tevens sinds vandaag moet werken (heb in ieder geval wel een hele vage brief van Introweb gekregen). Helaas kon ik dus geen antenne meekrijgen , deze waren allemaal gereserveerd. Dit vond ik wel een beetje minder, omdat ze zeiden ze binnenwaren dus ik met volle moed erheen was het alleen voor de mensen die gereserveerd hadden.
Zit dus nu met een modem waar ik niets mee kan want ja ik heb helaas geen ontvangst. Ook kan ik tot nu toe zeggen dat ik er haast van uit kan gaan dat het zelfs met antenne niet gaat werken. Dit omdat ik van een paar mensen (die op verschillende plekken wonen) heb vernomen dat het met antenne ook niet werkte.
Maar ik hoop jullie deze week mijn bevindingen te kunnen vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom_XP je schrijft toch altijd dat de service zo goed is bij IntroWeb, nou mooi niet.
Ik zou maandag al een e-mail van hun ontvangen over het blokken van WinMX, maar ik heb er tot nu toe niets over weer gehoord.
Zo gaat dat nu altijd, dingen die zo ondernemen zoals het blokken van WinMX dat vermijden ze liever en met alle andere problemen wordt je met een klontje suiker in het riet gestuurd.
Dan de service bij Planet Internet, daar wordt je net zo lang geholpen tot dat de problemen zijn verholpen (als er al problemen zijn).
Bovendien als je z'n hekel aan de KPN hebt gooi dan de telefoon meteen gelijk buiten de deur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom_XP en hier nog een bewijs tegen je altijd tegenstrijdig gelul, jij had toch gewoon uploads en downloads met KaZaA en WinMX nou hier een stukje v.d. mail van IntroWeb

Geachte mijnheer,

Helaas is het op dit moment nog niet duidelijk wanneer deze
beperkingen worden opgeheven.

On 15 Jan 2003 at 9:13, Digital wrote:

> Beperkingen ??
> Ik kan helemaal niets meer met WinMX.
> Wanneer worden deze zogenaamde beperkingen dan weer op geheven??
> Graag een antwoord op deze vraag.
>
> ----- Original Message -----
> From: "IntroWeb Support" <support@introweb.nl>
> To: "Digital" <digitalstudio@introweb.nl>
> Sent: Wednesday, January 15, 2003 8:38 AM
> Subject: Re: WinMX
>
>
> > Geachte mijnheer Smit,
> >
> > Er zijn inderdaad op dit moment enkele beperkingen opgelegd met het
> > gebruik van P2P programma's, zoals oa Kazaa en winmx. Dit is ook
> > door ons gemeld in een eerder gestuurde nieuwsbrief.

Volgens mij phanTOM_xP heb jij aandelen in SkyAccess anders ga je niet altijd tegen iedereen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 15:53:
Phantom_XP en hier nog een bewijs tegen je altijd tegenstrijdig gelul, jij had toch gewoon uploads en downloads met KaZaA en WinMX nou hier een stukje v.d. mail van IntroWeb
Het is wel duidelijk dat je nog niet zolang op GoT komt.
Het is namelijk niet de bedoeling om te Flamen.
Geef een goede en onderbouwde reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Hoe moet Antovasa het nog beter onderbouwen dan?
Hij quote uit een e-mailtje van IntroWeb zelf!

Dit terwijl phanTOM_xP totaal geen problemen met WinMX heeft. terwijl er dus wel "beperkingen" zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 15:53:

Geachte mijnheer,

Helaas is het op dit moment nog niet duidelijk wanneer deze
beperkingen worden opgeheven.

On 15 Jan 2003 at 9:13, Digital wrote:

> Beperkingen ??
> Ik kan helemaal niets meer met WinMX.
> Wanneer worden deze zogenaamde beperkingen dan weer op geheven??
> Graag een antwoord op deze vraag.
>
> ----- Original Message -----
> From: "IntroWeb Support" <support@introweb.nl>
> To: "Digital" <digitalstudio@introweb.nl>
> Sent: Wednesday, January 15, 2003 8:38 AM
> Subject: Re: WinMX
>
>
> > Geachte mijnheer Smit,
> >
> > Er zijn inderdaad op dit moment enkele beperkingen opgelegd met het
> > gebruik van P2P programma's, zoals oa Kazaa en winmx. Dit is ook
> > door ons gemeld in een eerder gestuurde nieuwsbrief.

Volgens mij phanTOM_xP heb jij aandelen in SkyAccess anders ga je niet altijd tegen iedereen in.
Mja, wat ik ervan heb begrepen (kheb namelijk nog een hele tijd met de baas van 2com zitten praten :+), is dat de poorten (van downloaden zeker niet, van uploaden weet ik zo niet) niet compleet geblokt zijn, maar zoals wordt aangegeven, ze zijn beperkt. Zoals het mij is uitgelegd:

Van de 100% bandbreedte ging eerst +/- 50% naar P2P progs. Nu hebben ze op P2P programma's een limiet van zeg maar 10% opgelegd, zodat dezen niet meer alle bandbreedte tot zich nemen.

* Milenco heeft nu wat meer inzage in de problemen. Ik denk (lees, weet bijna zeker) dat het wel goed komt met SkyAccess, zeker als ik zie wat de veranderen de laatste tijd hebben teweeg gebracht (positieve reacties vooral), kwa downloaden. Ping moet ook wel terug zijn te dringen lijkt me.

Het enige probleem wat ik zie, is de tijd. Ik denk dat het wel goed komt, alleen dat dit nog wel ff duurt. Heel veel mensen hebben dit geduld niet (begrijpelijk, na de veelbelovende introavond) en stappen (zoals ons :P) over op ADSL.

Wij hebben afgelopen maandag de modem teruggebracht. Ik kan nu weer rustig CS en UT spelen online @ ISDN, alleen 24/7 online en het snelle downloaden mis ik wel. Mja, het zijn de keuzes die je maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja als je gamen belangrijk vind is skyaccess geen optie als je het mij vraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco.., hoe kom jij eigenlijk bij die 10 % ??
Ik kan 1x zoeken met WinMX en daarna doet die helemaal niets meer.
En die baas van 2Com ken ik maar al te goed en ik weet dat hij lekker kan lullen maar weinig verstand heeft van computers.
Ik heb telefoonisch kontakt gehad met IntroWeb en die zeggen dat ze er enkele poorten uitgefilterd hebben.
Probeer WinMX nou eens uit en laat hier eens horen wie er nu dan wel kan downloaden en wie niet.

Bacchus ik wil niet Flamen maar als ze hier wat schrijven wel realistisch blijven en niet net doen of er niets aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 00:06:
En die baas van 2Com ken ik maar al te goed en ik weet dat hij lekker kan lullen maar weinig verstand heeft van computers.
Ik heb telefoonisch kontakt gehad met IntroWeb en die zeggen dat ze er enkele poorten uitgefilterd hebben.
Probeer WinMX nou eens uit en laat hier eens horen wie er nu dan wel kan downloaden en wie niet.

Bacchus ik wil niet Flamen maar als ze hier wat schrijven wel realistisch blijven en niet net doen of er niets aan de hand is.
Ben het helemaal met je eens, het is voor introweb een te grote klus om van bepaalde poorten 90% te blocken en 10% door te laten. Dit zou wel een aardige klus voor het systeem zijn. De poorten zitten gewoon dicht en dat is het .uit, dat de baas van 2com wat anders zegt doet niet ter zake, want het werkt wel of niet. Met 10% zou je dus je nog wel iets kunnen doen. Dit is dus niet zo, dus het 10% verhaal is 100% gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Mister-Freeze schreef op 16 January 2003 @ 00:39:
[...]

Ben het helemaal met je eens, het is voor introweb een te grote klus om van bepaalde poorten 90% te blocken en 10% door te laten. Dit zou wel een aardige klus voor het systeem zijn. De poorten zitten gewoon dicht en dat is het .uit, dat de baas van 2com wat anders zegt doet niet ter zake, want het werkt wel of niet. Met 10% zou je dus je nog wel iets kunnen doen. Dit is dus niet zo, dus het 10% verhaal is 100% gelul.
Er schijnt ook hardware te bestaan die dit kan. Er staat vast geen mannetje van introweb handmatig verkeer te controleren 8)7

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 20:26:
Tsja als je gamen belangrijk vind is skyaccess geen optie als je het mij vraagd
hier ben ik het dus nie mee eens:

als je kabel of ADSL hebt dan heb je ook een fatsoenlijke ping, dus mag ik dit ook verwachten, en daarom hoop ik dus ook dat daar ook een keer wat aan gebeurd :D
ik vind het ook jammer dat ze kazaa en winmx filteren, ik snap het niet, bij kabel of ADSL wort toch ook niet gefilterd, Ik hoop dat dit snel goed komt met de plaatsing van de 2e antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

WooK schreef op 16 januari 2003 @ 08:52:
[...]

Er schijnt ook hardware te bestaan die dit kan. Er staat vast geen mannetje van introweb handmatig verkeer te controleren 8)7
Je meent het (8> maar ze hebben al moeilijkheden met de normale traffic routing dus dan is dit wel een aardige schep er bovenop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Nouw ik ben pas weer naar 2com geweest , en ze kwamen weer met lul verhalen aanzetten, en nu hebben ze beloofd ( of te wel smoesen ) dat binnen een maand een extra buitenantenne komt.

We wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Pensmaster-B schreef op 18 januari 2003 @ 15:17:
Nouw ik ben pas weer naar 2com geweest , en ze kwamen weer met lul verhalen aanzetten, en nu hebben ze beloofd ( of te wel smoesen ) dat binnen een maand een extra buitenantenne komt.

We wachten af
Ik zelf test skyaccess ff op dit moment. Zit nu bij iemand in Losser. Ik heb oranje ontvangst. Ben nu een service packje aan het downloaden, wat me nu wel direct opvalt is dat de snelheid (heb speedpakket) eerst 28 kb was maar nu continue aan het zakken is (zit nu op 18kb).
Hij heeft een constante snelheid te pakken nu, blijf nu rond de 18kb hangen.

Uiteindelijke testdata
Gemiddelde download snelheid van 20kb met speed abbo. Ontvangststerkte was orantje tot rood. Sites vind ik persoonlijk niet zoveel verschillen met isdn, maar is wel wat sneller. En hij moet bij de eerste site eerst ff "wakker" worden.
Ping niet getest.

[ Voor 25% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 18-01-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ping wil je niet zien lijkt nogal veel op 56k of ISDN:

in nederland rond de 100
europa rond de 180
buiten europa rond 250

gewoon jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op 18 januari 2003 @ 15:17:

We wachten af
pensmaster je bent een stumper 8)7

binnen een week staat hij er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
idd, als je op Speedtest.nl kijkt is de ping nogal bedroevend. Of dat ook snel op te lossen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mottebelke schreef op 18 januari 2003 @ 18:51:
idd, als je op Speedtest.nl kijkt is de ping nogal bedroevend. Of dat ook snel op te lossen is...
kijk maandag of dinsdag maar op het gemeentehuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 19:00:
[...]
kijk maandag of dinsdag maar op het gemeentehuis
Ik zie nu net dat je nog maar sinds vandaag lid bent op GoT, je zou op zijn minst je post wat meer kunnen onderbouwen, en niet meteen mensen afzeiken. En btw van welke van de in het project betrokken partijen ben jij? (aangezien je het allemaal al weet :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Dus deze week nog een extra antenne ?

En dan zijn al de problemen opgelost ?

Laten we het hopen

naja laat ik eerst maar eens ontvangst krijgen dan nog de ping omlaag en de download/upload snelheid omhoog.

Only time will tell

[ Voor 87% gewijzigd door Pensmaster-B op 18-01-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntroWeb Support schreef op 16-01-03:
Vandaag zijn de eerste voorbereidingen getroffen, als alles meezit
zal deze tweede antenne begin volgende week operationeel zijn.
Hij had idd beter ff de onderbouwing er bij kunnen zetten, maar alle SkyAccess klanten hebben dit in een mailtje ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm cool, komt die ook op de gewenste 44 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Hoe is de snelheid nu met skyaccess ?

Download ?
Upload ?
Ping ?

En hoe lang is het constant, ik kan het nog niet checken omdat ik nog geen ontvangst heb maar binnenkort word de antenne ge-upgrade dus hopelijk heb ik dan ook signaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Kijk op Speedtest.nl. Daar kun je ook kijken bij Introweb en dan de resultaten van SkyAccess bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Zo mensen even een kleine update, antenne monteren @ Overdinkel-style..... :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/overdinkel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Mister-Freeze schreef op 21 januari 2003 @ 22:13:
[afbeelding]
Tuig en ik maar zoeken naar mijn buitenantenne. Volgens mij heb je hem ook kapot gemaakt want bij mij knippert ie nog steed rood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

blijhoofd_bennie schreef op 21 januari 2003 @ 22:15:
[...]

Tuig en ik maar zoeken naar mijn buitenantenne. Volgens mij heb je hem ook kapot gemaakt want bij mij knippert ie nog steed rood :(
Hier werkt ie anders perfect. >:) Naja knippert oranje/rood maar het werkt, ook maar met 16kb/s maar het is een begin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Mister-Freeze schreef op 21 January 2003 @ 22:17:
[...]

Hier werkt ie anders perfect. >:) Naja knippert oranje/rood maar het werkt, ook maar met 16kb/s maar het is een begin. :)
Dan maar hopen op die tweede antenne eind volgende week, anders gaat de hele bende weer terug. Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister-Freeze schreef op 21 January 2003 @ 22:13:
[afbeelding]
Buiten antenne nieuwe style ??

Buitenantenne voor binnen gebruik ! LOL

Misschien helpt het als je hem buiten monteerd. Ramen en muren absorberen ook een deel van het signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Nieuwe test geprobeerd, antenne vastgebonden aan een stok (je moet toch wat) en dat ding maar uit het raam steken. Helaas nog geen resultaat :'(. Ziet er dus slecht uit.

Bacchus, dat met die buitenantenne klopt wel, maar was een test of het werkte en dat deed het daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 00:06:

Mja, beter laat dan nooit zeg maar :)

Die 10% is bevestigd door de baas van 2com. Mja, waarom zou die er over gaan lullen? Om mij bij Skyaccess te houden? Ik ben er al een week of 2 vanaf, dus daar is het niet om te doen. Een grappig weetje is trouwens dat na 01:00 de limitatie van die poorten weggaat.

Ik zie het verhaal nu een beetje van 2 kanten: van introweb/2com, als van jullie :). Jullie denken dat er wordt gelult om de klanten langer aan het lijntje te houden, de mensen van 2com vinden weer dat jullie ze in slecht daglicht zetten (of brengen, of wat het ook mag zijn).

* Milenco moet wat bekennen: Sinds dinsdag (gister dus) ben ik stagaire bij 2com :z. Ik ben (en probeer te blijven) nog steeds subjectief. Mja, ik zie het nu alleen van veel dichterbij, en krijg nu ook veeel meer informatie.

BTW hoe zijn de snelheden nu eigenlijk? (zeg er dan ook ff bij of je in Losser of Overdinkel woont, als dat niet duidelijk is) Laatste keer dat ik heb gemeten was het zo rond de 30-35kb/s (was een week of 1½ terug).

Zo, dat was (voor mijn maatstaven :P) weer een lap text :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
code:
1
2
3
4
Download 8.5 KByte/sec 
Upload 7.5 KByte/sec 
Connectie 201.0 Conn/min 
Ping 57.0 ms

Opzich is FreeAccess niet slecht *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel duur als je het veel gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
ADSL is nu al werkende in Losser! Kreeg gister het pakket en het werkt nu perfect (nog niet eens brief met gegevens van provider gehad >:)).

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Jan 23 2003 om 01:25:29 UTC+0100)

Download : 82.9 KByte/sec
Upload : 13.0 KByte/sec
Connection : 535.0 Conn/min

:) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geen ping result? Valt tegen?
Het meet resultaat is ook niet erg representatief voor ADSL, omdat het een test is op een tijdstip als iedereen slaapt. Dan worden die waarden met Sky ook gehaald (op latency na, die is echt veel hoger) hoor. Post morgen rond prime-time(19:00-21:00) nog eens?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 01:41:
Het meet resultaat is ook niet erg representatief voor ADSL, omdat het een test is op een tijdstip als iedereen slaapt. Dan worden die waarden met Sky ook gehaald (op latency na, die is echt veel hoger) hoor. Post morgen rond prime-time(19:00-21:00) nog eens?
Geen ping result omdat ik een multi-pc adsl modem heb en deze fungeert als firewall. Pingen naar sites handmatig werkt wel, meestal rond de 20ms naar sites in Nederland. Ik zal morgen idd nog eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik mij afvraag is of de techniek die bij particulieren wordt gebruikt, hetzelfde is als bij de zakelijke diensten van introweb.

indien ja, dan is er nog hoop.

de speedtest resultaten

code:
1
2
3
4
5
6
(Overgenomen op Thu Jan 23 2003 om 08:48:58 UTC+0100)

Download : 371.6 KByte/sec
Upload : 254.5 KByte/sec
Connection : 489.0 Conn/min

pingen naar www.tweakers.net

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Z:\>ping www.tweakers.net

Pingen naar loadbalancer.tweakers.net [213.239.154.35] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=20 ms TTL=249
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=30 ms TTL=249
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=20 ms TTL=249
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=10 ms TTL=249

Ping-statistieken voor 213.239.154.35:
    Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 (0% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
    Minimum = 10 ms, Maximum =  30 ms, Gemiddeld =  20 ms

en een tracert

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Z:\>tracert www.tweakers.net

Bezig met het traceren van de route naar loadbalancer.tweakers.net [213.239.154.
35]
via maximaal 30 hops:

1   <10 ms   <10 ms   <10 ms  192.168.1.10
  2    11 ms    10 ms    20 ms  ip103-65.introweb.nl [80.65.103.65]
  3    10 ms    10 ms    10 ms  ip107-209.introweb.nl [80.65.107.209]
  4    10 ms    11 ms    20 ms  atm2-hgl-1.introweb.nl [80.65.96.1]
  5    20 ms    10 ms    10 ms  atm1-hgl-3.introweb.nl [80.65.96.3]
  6    10 ms    21 ms    20 ms  ams-ix-254.introweb.nl [80.65.96.254]
  7    20 ms    10 ms    30 ms  ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [193.148.15.16
3]
  8    20 ms    20 ms    30 ms  slb.tweakers.net [213.239.154.35]

De trace is voltooid.

Ik wil jullie niet vertellen dat ik een snelle verbinding heb (want dat is zo :P )

Maar dat introweb het OOK goed kan doen als het moet.

En wireless betekent per definitie NIET dat je hoge ping tijden hebt.

En ook hoge snelheden zijn te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de techniek niet hetzelfde is. Ik wacht ook op mijn adsl pakket. Zal binnenkort wel komen. Ach ja...zolang nog een beetje internetten op mijn werk.

(Overgenomen op Thu Jan 23 2003 om 10:49:10 UTC+0100)

Download : 179.2 KByte/sec
Upload : 170.2 KByte/sec
Connection : 801.0 Conn/min
Ping test Nederland : 10.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Overgenomen op Thu Jan 23 2003 om 12:39:37 UTC+0100)

Download : 80.9 KByte/sec
Upload : 11.7 KByte/sec
Connection : 306.0 Conn/min
Ping test Nederland : 22.0 ms

ADSL Basic achter een router firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Willen jullie wel eens ophouden met het posten van ADSL testen :P
Ik moet nog maar steeds hopen dat skyaccess gaat werken bij mij thuis, anders zit ik nog steeds met het huidige opgescheept.

Maar zoals al vermeld, de techniek die bij skyaccess gebruikt wordt is niet hetzelfde als bij het zakelijke abbo. Kun je zogezien al wel direct raden (niet als flame), maar als ik het goed heb is de zakelijke verbinding een line of sight verbinding, dit is bij skyaccess niet direct nodig. Als ik me de infoavond goed herinner was de techniek zowieso geheel anders (WIFI).

Blijf nog steeds hopen dat die tweede antenne de oplossing biedt, want het is wel gek dat ik nu niet ontvangst heb, want echt veel opstakels zitten er niet (woon aan de linkerkant) schat daarom dat ik net buiten de hoek van de centrale val.
Time will tell :D (laten we hopen eind deze week :P)

[ Voor 7% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 23-01-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
blijhoofd_bennie schreef op 23 januari 2003 @ 12:56:
Ik moet nog maar steeds hopen dat skyaccess gaat werken bij mij thuis, anders zit ik nog steeds met het huidige opgescheept.

Maar zoals al vermeld, de techniek die bij skyaccess gebruikt wordt is niet hetzelfde als bij het zakelijke abbo. Kun je zogezien al wel direct raden (niet als flame), maar als ik het goed heb is de zakelijke verbinding een line of sight verbinding, dit is bij skyaccess niet direct nodig. Als ik me de infoavond goed herinner was de techniek zowieso geheel anders (WIFI).

Blijf nog steeds hopen dat die tweede antenne de oplossing biedt, want het is wel gek dat ik nu niet ontvangst heb, want echt veel opstakels zitten er niet (woon aan de linkerkant) schat daarom dat ik net buiten de hoek van de centrale val.
Time will tell :D (laten we hopen eind deze week :P)
Het is juist geen WIFI (check openingspost :P)

* Milenco heeft vanochtend eens wat pingtesten gedaan richting tweakers.net, en wat schetste mijn verbazing: pings van rond de 30ms! Dit bleef zich zo'n uur ofzo volhouden (was om 9 uur, 9:15 ofzo, dat ik die tests deed). Helaas is het nu weer voor bij af (lees: 300 ms). Mja, ik denk dat het opzich wel beter wordt, als strax de gebruikers goed zijn verdeelt over de 2 antennes. Mja (mja? mja, weer mja :P), ik moet het eerst nog zien :+.

Verder nog een interessant gesprek gehad met die man uit Amerika, die de modems bij 2com aan het updaten was. Hij had daar allemaal software enzo, en hij kon zo checken waar iemand met z'n modempje zat ongeveer, en ook allemaal specifieke informatie over het signaalsterkte en kwaliteit enzo, wel grappig allemaal :)

Mja, zover de 'dagelijkse update' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

blijhoofd_bennie schreef op 23 January 2003 @ 12:56:
I....................skyaccess niet direct nodig. Als ik me de infoavond goed herinner was de techniek zowieso geheel anders (WIFI).
WIFI is weer wat anders
edit:
te laat....

[ Voor 4% gewijzigd door MF op 23-01-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 23 January 2003 @ 20:04:
[...]

Het is juist geen WIFI (check openingspost :P)

* Milenco heeft vanochtend eens wat pingtesten gedaan richting tweakers.net, en wat schetste mijn verbazing: pings van rond de 30ms! Dit bleef zich zo'n uur ofzo volhouden (was om 9 uur, 9:15 ofzo, dat ik die tests deed). Helaas is het nu weer voor bij af (lees: 300 ms). Mja, ik denk dat het opzich wel beter wordt, als strax de gebruikers goed zijn verdeelt over de 2 antennes. Mja (mja? mja, weer mja :P), ik moet het eerst nog zien :+.
Mja, zover de 'dagelijkse update' :)
Dat het om 9 uur snel is en om 10 uur traag, laat je eerder denken dat er iets helemaal niet goed is. Want de drukte kwa gebruikers is op een donderdag om 9 uur niet anders dan om 10 uur in losser. (daar werken de mensen overdag namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Mister-Freeze schreef op 23 January 2003 @ 20:06:
[...]

WIFI is weer wat anders
edit:
te laat....
Wist niet zeker wat het was, daarom ook tussen haakjes. Kon me het woordje WIFI nog herinneren. Helaas de tweede antenne helpt tot nu toe niet echt, is dat ding dan echt zo zwak met signalen zenden? Morgen maar ff weer het dak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
blijhoofd_bennie schreef op 23 January 2003 @ 20:15:
[...]

Wist niet zeker wat het was, daarom ook tussen haakjes. Kon me het woordje WIFI nog herinneren. Helaas de tweede antenne helpt tot nu toe niet echt, is dat ding dan echt zo zwak met signalen zenden? Morgen maar ff weer het dak op.
Mja, zoals ik op MSN al zei: de gebruikers worden nu ingedeeld op de 2 antenne's, dus kan best wel eens zijn dat je dan wel verbinding hebt, omdat er dan weer meer signaalsterkte per gebruiker beschikbaar is (of niet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 23 January 2003 @ 20:12:
[...]

Dat het om 9 uur snel is en om 10 uur traag, laat je eerder denken dat er iets helemaal niet goed is. Want de drukte kwa gebruikers is op een donderdag om 9 uur niet anders dan om 10 uur in losser. (daar werken de mensen overdag namelijk)
Mja, het was niet zo dat het een uur later alweer 300 was, maar eerder dat het toen langzaam begon af te nemen. Ik kan me nog herinneren dat ik zo rond een uur of 12 (was het volgens mij) weer een ping test deed naar tweakers.net, en toen 4 keer achter elkaar 141ms kreeg (ik weet nog dat het 141 was, omdat ik het 4x achter elkaar kreeg :P)

Het is jammer dat het nu weer zo laag is (of eigenlijk hoog), maar opzich was het toch zeker geen slechte prestatie. Hopen dat het binnenkort standaard zo is (al zie ik het een beetje somber in ;)). Ik denk dat strax, als alles een beetje werkt, de pings zo rond de 100 liggen. Maar ik zou zeggen: Introweb, verbaas me weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lever het nu ook in, om een simpele en korte reden het is nit wat mensen verwacht hadden na de beruchte avond (introductie Skyaccess), ze zijn nog steeds aan het werk met de verbinding en het duurt mij gewoon te lang ik ga nu ook over op adsl waar nog steed een korting van 100 euro is met een gratis modem, en daar weet ik zeker dat ik op primetime ook een goede betrouwbare verbinding heb, met planet internet.

GreeTZ DoN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Blijven niet veel lui over in losser die skyaccess houden ...
Naja gelukkig is er overdinkel nog zullen we maar zegge

Trouwens is die 2de antenne nu al geplaatst want ik heb nog steeds geen ontvangst ... naja ik zal het straks nog wel ff probere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Pensmaster-B schreef op 24 January 2003 @ 19:55:
Blijven niet veel lui over in losser die skyaccess houden ...
Naja gelukkig is er overdinkel nog zullen we maar zegge

Trouwens is die 2de antenne nu al geplaatst want ik heb nog steeds geen ontvangst ... naja ik zal het straks nog wel ff probere.
Mja, valt opzich nog wel mee, alleen iedereen @ GoT heeft het al ingeleverd, lijkt ut op :P

Tis denk ik zo, dat er morgen het meeste wordt ingeleverd, omdat er maandag wordt geincasseerd. Veel mensen hebben gewoon gewacht tot ze moesten betalen, en als het dan nog steeds niet bij die mensen doet, dan zeggen ze het gewoon op, simpel :). Aan de ene kant wel begrijpelijk, aan de andere kant nogal schooierig.

ADSL is hier technisch gereed :9. XS4ALL heeft onze account al geactiveerd, het w88 is op het doe-het-zelf-pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 01:41:
Ok, prime-time :) :
(Overgenomen op Fri Jan 24 2003 om 20:07:42 UTC+0100)

Download : 80.7 KByte/sec
Upload : 13.0 KByte/sec
Connection : 518.0 Conn/min
En ping:
Pinging loadbalancer.tweakers.net [213.239.154.35] with 32 bytes of data:

Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=20ms TTL=249

Ping statistics for 213.239.154.35:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 20ms, Maximum = 20ms, Average = 20ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 24 januari 2003 @ 20:09:
[...]

Mja, valt opzich nog wel mee, alleen iedereen @ GoT heeft het al ingeleverd, lijkt ut op :P

Tis denk ik zo, dat er morgen het meeste wordt ingeleverd, omdat er maandag wordt geincasseerd. Veel mensen hebben gewoon gewacht tot ze moesten betalen, en als het dan nog steeds niet bij die mensen doet, dan zeggen ze het gewoon op, simpel :). Aan de ene kant wel begrijpelijk, aan de andere kant nogal schooierig.

ADSL is hier technisch gereed :9. XS4ALL heeft onze account al geactiveerd, het w88 is op het doe-het-zelf-pakket :)
Hoezo schoeierig? Mensen gaan toch niet betalen voor iets wat nog steeds niet volgens de specificaties werkt? (het is al beter maar nog lang niet zoals beloofd) Je bent eerder dom als je je modem niet op tijd terug geeft.

[ Voor 10% gewijzigd door MF op 24-01-2003 20:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste