phanTOM_xP schreef
Uiteraard kan IntroWeb dit toen, maar dit is onwaarschijnlijker.
Ten eerste, hebben ze een grote concurent aan ADSL, dus moeten ze wel rond die prijs blijven (zeker niet hoger!). In Losser zijn er twee presentaties geweest gem. 200 man per avond, waar gemeld is dat de abo-prijs zeker niet hoger zou worden. (citaat van de medewerker van IntroWeb die presentatie heeft gehouden.) Dus dan denk ik toch dat ze dat minder gauw doen.
Het deel over de concurentie is zeker waar, echter moet je ook bedenken dat ze de boel rendabel willen houden. De kosten zullen zeker enorm stijgen als er een 2de mast geplaatst zou moeten worden. Ook de extra kosten van al deze problemen kost ze geld, ze verbruiken immers al traffic terwijl de abonnees nog niets betalen. Ook zullen veel mensen die het van plan waren te nemen dit niet meer doen door alle slechte reclame over het product. Een aantal gebruikers heeft geen zin meer in problemen en doet zijn pakket weer terug. Dus al met al zullen de kosten stijgen en de verwachte inkomsten dalen. (herinner me zelfs een stuk uit de krant waarin introweb zei dat ze nog meer leden hadden verwacht)
2de punt is dat er op de informatie avond nog wel meer verteld is dan alleen dat de abonnement prijs niet zou stijgen. Een ander voorbeeld is dat mij tijdens de informatie avond beloofd is dat met een richting zou aangeven voor de traffic die ik zou mogen gaan gebruiken. Dit omdat de fair use me wat te onduidelijk is/was. (moet ik denken aan 1 gig 10 gig 100gig?!? Dat was alles wat ik weten wou) Ik heb de site gechecked en er staat nog steeds niets op. Denk ook aan de uitspraak van de sales manager dat ze er 100% klaar voor waren, dat dit niet waar is blijkt wel. Het zou door het stijgen van de kosten ook wel eens zo kunnen gaan met de abonnementprijs.
Kloeloos zegt het goed. Als ik problemen heb en ik bel IntroWeb, krijg ik binnen 2 minuten zeker verbinding met een persoon die verstand heeft van zaken en mij kan helpen. Als ik problemen …….. knip stukje weg …… knip…….ze dat uit voor die mensen. En dat is gewoon logisch want IntroWeb is gewoon niet zo'n gigant als KPN, en heeft gewoon dit soort middelen…
Het is zeker niet waar dat als een bedrijf groter wordt je minder goed wordt geholpen. Dat je een aantal keren slechte ervaringen hebt gehad met de KPN zou best kunnen, zo hoeft het echter niet altijd te gaan. Neem bijvoorbeeld XS4ALL hier kunnen ze je aan de telefoon direct en professioneel helpen. Heb laasts introweb ook gebeld met een vraag die de man aan de telefoon ook niet kon beantwoorden.
Wordt het nu een "Alles wat phanTOM_xP zegt moeten we onderuithalen"-topic.
Dit riek naar flamen...
Het lijkt erop dat als mensen met argumenten komen, waarvan sommigen zelfs goed onderbouwd zijn en eigenlijk al meer als feiten kunnen worden beschouwd je het niet meer kunt winnen en daarom zelf met het argument van flamen komt, dit vin ik nogal lame.
Ik ga nu echt op houden want ik beproef toch enige vijandigheid in dit forum richting mij, en ik blijf ellendig lange posts schrijven, terwijl ik die tijd veel beter kan besteden... ik volg 't wel weer even op een afstandje, want dit werkt niet.

Een vijandigheid die jezelf voor een groot deel gecreëerd hebt. Kijk alleen maar naar de laatste zinnen van je postst. (sommige) In deze zinnen zit meestal een verborgen bootschap, over het algemeen kun je het lezen als “je bent gewoon dom”. Dat werkt natuurlijk niet, dat mensen hier wat pittiger op reageren is niet bijzonder vreemd. Tevens denk ik dat het komt omdat jij altijd exact het tegenovergestelde ervaart van wat de rest ervaart, dit is ook vreemd en toch wel erg irriterend voor sommige mensen. Denk aan je posts uit het begin van deze topic waarin je beweerd dat het allemaal super is, dat dit niet zo is is meer dan duidelijk. (al lijkt het wel iets beter te worden)
punt 3: jij weet het allemaal wel erg zeker...
ben jij een of andere jomanda ofzo die alles weet van iedereen en hoe ze denken?
dan maak ik graag een keer een afspraak! en ik prijs skyaccess echt niet de hemel in. Alleen in plaats van alle slechte ervaringen op te noemen, kom ik met de goede, en dat wordt blijkbaar in dit forum niet gewaardeerd.
Op dit forum word alles gewaardeerd, echter ben jij in bijna al je posts iets te positief. Je verteld meestal dingen die absoluut niet reëel zijn. Heel losser heeft bijvoorbeeld snelheidsproblemen, maar jij download rustig op (bijna)volle snelheid. Dit is gewoon niet 100% de waarheid. Dus als sommige mensen denken dat je het de lucht in prijst is dit ook niet zo apart. Tevens komt hierbij dat jij bij 1 van de winkels werkt die het aanbieden en alles andere behalve onpartijdig bent. (geld ook nog voor sommige andere mensen hier)