Problemen @ SkyAccess

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:07
Bij ons in de buurt (Diepenveen, dorp net ten N van Deventer) willen ze nu ook skyacces invoeren (idd ipv het kabelnet aan te passen), vanavond was een infoavond erover. Ik ben er zelf niet geweest, maar mijn vader was het wel van plan.
Als ik zo de laatste pagina doorlees zijn er geen problemen meer en zou het dus een prima alternatief voor 'normaal' thuisgebruik (surfen, msn, mail, p2p) zijn.
Het is dus wel aan te raden ipv het gebruik van een 56k modem? ;) :P

Mijn vader wil de modemkosten per maand nog wel ff uitzoeken om te kijken hoeveel het mogelijk gaat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmmh, waar heb je dit laatste lijstje weg??
het lijk t heel anders dan die pingtest naar home.nl.
als ik die ping bekijk lijkt het indd heeeeeeeel erg op sataliet internet :p

grtzz pw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 00:36
Sassie schreef op 01 May 2003 @ 23:12:
Bij ons in de buurt (Diepenveen, dorp net ten N van Deventer) willen ze nu ook skyacces invoeren (idd ipv het kabelnet aan te passen), vanavond was een infoavond erover. Ik ben er zelf niet geweest, maar mijn vader was het wel van plan.
Als ik zo de laatste pagina doorlees zijn er geen problemen meer en zou het dus een prima alternatief voor 'normaal' thuisgebruik (surfen, msn, mail, p2p) zijn.
Het is dus wel aan te raden ipv het gebruik van een 56k modem? ;) :P

Mijn vader wil de modemkosten per maand nog wel ff uitzoeken om te kijken hoeveel het mogelijk gaat schelen.
SkyAccess is op het moment zeer redelijk te noemen. Downloadsnelheden worden nu in de meeste gevallen wel gehaalt, alleen voor online-gaming kan je toch nog beter een 56k modem gebruiken. Puur omdat hier de ping lager mee is.

SkyAccess draait op het moment niet alleen in Losser, maar ook al in Battum. Er gaan geruchten rond dat er meer plaatsen hun eigen antennes krijgen. Het breidt zich dus wel uit. Diepenveen dus ook :+. Het is natuurlijk wel zo dat de snelheid niet goed vergelijkbaar is per dorp. Het ligt er maar net aan wat voor soort antenne ze gebruiken (dat kan ook nog wel eens verschillen) en hoeveel mensen er aan zo'n antenne zitten.

Het zou leuk zijn als je ons een beetje op de hoogte hield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco, weet je al iets over de plaatsing van een antenne in Overdinkel? Op welke termijn dit te verwachten is, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Wij hebben hier nu ook Skyaccess (op pluto ;)), wil het vere van goed noemen. 's Morgens en laat op de avond is het nog vlot. Maar in de middag en 's avonds is het niet vooruit te branden. Downloaden met 17kb, uploaden met 8,3kb (speedtest.nl) terwijl het zeker 3x sneller kan (zie 's morgens). Blijf het geheel maar appart en wel enigszins walgelijk vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 02-03-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Sorry verkeerde knop :z

[ Voor 106% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 02-03-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik ben sinds begin februari actief op SkyAccess (De mast staat hier achter het huis -> Blesdijke).

Download snelheid is minimaal 55 kb/sec, upload is wat trager. Maar aangezien ik toch weinig upload boeit het me niet.

Ik ben er zelf erg tevreden over, daar ik van ISDN gekomen ben :) Hier in de omgeving werkt SkyAccess als een speer.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat je aan SkyAccess begint lees dit eens ;)
(Il)legale actie van isp (introweb)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 14:05 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste