Problemen @ SkyAccess

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 00:36
Zoals sommige mensen misschien wel weten heeft IntroWeb sinds 26-11 draadloos internet gestart in Losser onder de naam SkyAccess.
Tot nu toe zijn hier alleen maar problemen mee. Voorbeelden:
  • Als de modem 1 cm wordt verplaatst valt de verbinding weg
  • Enorm hoge ping (9 van 10 keer time-out op T.net)
  • Time-out tijdens laden pagina's
  • Trage download snelheden overdag (@ 4 kb/s), maar s'nachts wel 55 kb/s
  • langzaam opbouwen snelheid (steeds iets sneller downen, s'nacht wel 5 min wachten voor de 55kb/s wordt gehaald)
  • Onderling geen FTP verbinding (Introweb -> Introweb)
Weten mensen die hier ervaring mee hebben oplossingen, en zijn er mensen (zowel van Introweb-SkyAccess-gebruikers als elders) die soortgelijke problemen hebben? En zouden andere SkyAccess gebruikers zich misschien hier ff kunnen melden en hun ervaringen posten.

Stats:
  • Abonnement-vormen:
    • 128/128 Kb/s
    • 512/512 Kb/s <- deze hebben wij.
    • 1024/512 Kb/s
  • 400 gebruikers op 1 mast van 24 Mb/s (abbo's van 128, 512 en 1024)
  • Aanschaf modem € 200,-
  • Maandtarief € 49,50 voor 512/512
  • Het is geen WiFi, maar werkt wel op 2,4Ghz (info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze het sinds 26-11 pas draaien, is het nog in de opstart fase en zijn problemen opzich wel te verwachten. Ik zou als ik jou was even bellen met Introweb hierover. Zie het nog even een week of 2 weken aan, blijkt dat het niet beter word en ze geen compensatie willen geven in b.v. een korting, dan moet je hun gewoon in gebreke stellen en op basis daarvan iets gaan eisen, geld terug bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02-2017
De testfase is al geweest. Heeft in totaal 4 weken geduurd. Het is niet zo dat we de enige zijn met problemen. Heel Losser heeft problemen. Heb nu al een paar keer gebeld, ze weten dat er problemen zijn maar geven de schuld aan de leveranciers van de zend paal. Ze zeggen dat hun eigen netwerk goed is maar dat het probleem bij dat externe bedrijf ligt.
Ze weten dus dat er problemen zijn, maar schuiven de schuld van zich af.......

Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Lijkt er trouwens op dat er meer mensen zijn die IntroWeb SkyAccess niet zo leuk vinden: deze url is niet meer wat het was :o hehe, grappig.

[ Voor 25% gewijzigd door Xandrios op 28-12-2002 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CooLKillaH schreef op 02 December 2002 @ 13:43:
De testfase is al geweest. Heeft in totaal 4 weken geduurd. Het is niet zo dat we de enige zijn met problemen. Heel Losser heeft problemen. Heb nu al een paar keer gebeld, ze weten dat er problemen zijn maar geven de schuld aan de leveranciers van de zend paal. Ze zeggen dat hun eigen netwerk goed is maar dat het probleem bij dat externe bedrijf ligt.
Ze weten dus dat er problemen zijn, maar schuiven de schuld van zich af.......
Zo werkt dat natuurlijk niet, jij doet zaken met hun en niet die externe leverancier. Dat is hun zorg. Je kunt hun dus wel degelijk aan hun verantwoordelijkheid - dat het werkt - houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Standaard mailtje op reactie klachten Skyaccess:
Afgelopen maandag is ons produkt SkyAccess in Losser beschikbaar
gekomen voor onze klanten.

Vanuit een aantal klanten is ons ter ore gekomen dat de snelheid
lager is dan verwacht. Tijdens de testen, gedurende de proefperiode,
hebben dergelijke problemen zich niet voorgedaan.

Inmiddels heeft IntroWeb haar netwerk onderzocht op mogelijke
oorzaken. Daaruit is echter gebleken dat er voldoende capaciteit
aanwezig is. Vervolgens hebben wij contact gezocht met onze
leverancier om hun apparatuur nader te onderzoeken. Dit onderzoek is
nu in gang gezet. Vanwege Thanksgiving (nationale feestdag in de VS)
en de daaruit voortvloeiende geringe bezetting bij de leverancier zal
dit onderzoek tot medio volgende week kunnen duren.

Uiteraard zal IntroWeb alles doen wat in haar vermogen ligt om het
probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

IntroWeb B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ook wel eens weten hoe ze denken dat te gaan verhelpen. Want wat ik tot nu toe hoor is de snelheid niet echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een lijst van email adressen van Intronep klanten. Dan kunnen we het groot aanpakken.

Mijn verbinding wordt alleen maar trager. Net lag ik er zelfs uit!!!!

Ik weet niet wat jullie doen, maar ik sluit mijn oude betrouwbare 56k modempje weer aan!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:52
Milenco schreef op 02 december 2002 @ 13:18:
  • Als de modem 1 cm wordt verplaatst valt de verbinding weg [b]Ga eens denken aan een externe antenne.
  • Enorm hoge ping (9 van 10 keer time-out op T.net)
    Doe de ping eens zo: ping home.nl /w 3000
  • Trage download snelheden overdag (@ 4 kb/s), maar s'nachts wel 55 kb/s
    Duidt op een zwaar tekort bij het basestation. Erg slordig van je leverancier. Klagen !
  • langzaam opbouwen snelheid (steeds iets sneller downen, s'nacht wel 5 min wachten voor de 55kb/s wordt gehaald)
    Lijkt op satelliet :?
  • Onderling geen FTP verbinding (Introweb -> Introweb)
    Zie het traacje dat je ook met @home kunt uithalen: Route add etc

Erg slordig van die lui...
En ik geloof er geen zak van dat het aan de apperatuur ligt, zoals ze op de site vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Ik inderdaad ook niet, volgen smij hebben ze nu al een vet bandbreedte probleem!
Lag er vanavond trouwens 3 keer (echt) uit.
Had totaal geen verbinding meer. Begon tegen 19.00 uur.
Echt vreemd allemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
C:\Documents and Settings\Admin>ping home.nl /w 3000

Pingen naar home.nl [213.51.131.71] met 32 byte gegevens:

Time-out bij opdracht.
Antwoord van 213.51.131.71: bytes=32 tijd=1923 ms TTL=247
Antwoord van 213.51.131.71: bytes=32 tijd=1269 ms TTL=247
Antwoord van 213.51.131.71: bytes=32 tijd=1159 ms TTL=247

Ping-statistieken voor 213.51.131.71:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 3, verloren = 1
(25% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mil
liseconden:
Minimum = 1159ms, Maximum = 1923ms, Gemiddelde = 1450ms

C:\Documents and Settings\Admin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CooLKillaH schreef op 02 December 2002 @ 22:08:
Ik inderdaad ook niet, volgen smij hebben ze nu al een vet bandbreedte probleem!
Lag er vanavond trouwens 3 keer (echt) uit.
Had totaal geen verbinding meer. Begon tegen 19.00 uur.
Echt vreemd allemaal....
Dit heb ik ook gemerkt. Dat rode lampje op mijn modem begon weer eens te knipperen :r.

Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden.

PS. Er zit schot in de zaak. Ze hebben een nieuw standaard mailtje :D, waar ze overigens de eerste van naar mij hebben gestuurd. Ik kwam daar achter omdat ze even later hetzelfde mailtje, maar zonder de naam van de ontvanger, naar een vriend van me hebben gestuurd.
Geachte (mijn naam),

Begin deze week zal onze Amerikaanse leverancier mensen invliegen om
de snelheidsproblemen
in Losser terplekke te onderzoeken. Tot er een oplossing is gevonden zullen wij niet overgaan tot incasseren van de éénmalige- en
de
maandelijkse kosten.

Uiteraard zullen we alles doen wat in ons vermogen ligt om het
probleem
zo spoedig mogelijk op te lossen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Hmm, das inderdaad netjes!
Ik was trouwens ook niet van plan om te betalen, totdat het werkte hoor!
Maar nu ze het zelf hebben aangegeven, scheelt dat een hoop werk voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Niet alleen de Inernet verbinding in Losser is slecht. Introweb te Hengelo heeft ook een zeer slechte verbinding en dat is nog wel een bussines-pakket. Deze zou oorspronkelijk Download snelheid: 832.0Kbyte/s (6.5Mbit/s)
Upload snelheid: 832.0Kbyte/s (6.5Mbit/s)
moeten zijn maar deze haalt maar een snelheid van 176/ps wat nartuurlijk ook zeer slecht is. Ligt dit nu aan Introweb of........ :? ?

Het beste wat je dan toch nog kan nemen is kabel heeft een zeer goede verbinding (voor het downloaden maar de upload valt dan zeker in het niet wat zeker jammer is :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Laatst online: 14:58

MF

Take a Seat

CooLKillaH schreef op 03 December 2002 @ 07:23:
Hmm, das inderdaad netjes!
Ik was trouwens ook niet van plan om te betalen, totdat het werkte hoor!
Maar nu ze het zelf hebben aangegeven, scheelt dat een hoop werk voor me :)
Dat is de instelling :0, zolang er nix is moet je gewoon niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een nette oplossing van Intronet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 04:52

aKra

Intentionally left blank.

Persoonlijk vindt ik het zowieso niet slim zoveel klanten op een station te plaatsen, want deze kan niet alle adressen locaten en moet heel veel pakketen tegelijk versturen, die gaat dus dik colission-en...

Persoonlijk had ik meerdere stations neergezet die onderling contact maken en allemaal verschillende channels etc.

Maar ik denk dat je gewoon even bij die computerwinkel moet klagen waar je het gekocht hebt.

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het al zien werken op 2Mbit bij mij thuis... Voor een langere tijd, met een constante snelheid. Ik ben er van overtuigd dat, zodra IntroWeb de problemen meester is, iedereen z'n snelheid haalt, die hem/haar toekomt.

Tot die tijd internetten we gratis... _/-\o_

(Is er dan niemand die voordelen/positive ervaringen kan opnoemen... waarom altijd direct beginnen met mekkeren, zal wel iets typisch nederlands zijn :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
introweb, ik lach me dood als ik dit topic lees. Ze waren kandidaat om onze server te hosten (4u dus veel $)
inclusief service contract. Ze hadden alleen geen tijd voor ons want ze waren te druk met wireless in losser. Virtu (ook nog eens de helft goedkoper) had wel interesse en een afspraak was zo gemaakt. Ik lach nu omdat dat wireless nu dus ook een fiasco is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
phanTOM_xP: Dat jij toevallig bij de groep van testers was (EN ook nog eens bij TweeCom = reseller van IntroWeb werkt), kun je dus niet objectief zijn.
Ik weet ook wel dat de 10-20 users die in de testfase zaten, toen niets te klagen hadden.
Nu zijn er echter meer dan 300 mensen aangesloten, dus de situatie is compleet anders.
En over dat negatieve: vanaf het moment dat ik werd aangesloten is het brak. Ik heb dus weinig reden om positief te zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 09:44:
Heb het al zien werken op 2Mbit bij mij thuis... Voor een langere tijd, met een constante snelheid. Ik ben er van overtuigd dat, zodra IntroWeb de problemen meester is, iedereen z'n snelheid haalt, die hem/haar toekomt.

(Is er dan niemand die voordelen/positive ervaringen kan opnoemen... waarom altijd direct beginnen met mekkeren, zal wel iets typisch nederlands zijn :? )
Zoals je zegt;'Heb het zien werken', nu niet meer dus. Toen jij het hebt zien werken zaten er nog maar 10 mensen online. Dan snap ik ook wel dat je dan een snelle verbinding hebt. BTW, het 2mbit abb. bestaat niet meer, omdat ze die snelheid niet konden halen.

Ik denk niet dat het trouwens aan de apparatuur van Navina(zie http://www.navina.com) ligt, maar eerder aan de servers van Introweb.

Introweb wil het gewoon niet toegeven en geeft Navina op de kop.

Neeh... ik denk niet datt er iemand nu nog positief kan zijn.

Ik hoop dat deze topic behouden blijft, want dan kunnen we die effe naar Introweb toemailen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon niet in de buurt hoor maar ik kan mij bedenken dat als iets nieuw is dat iedereen wil gaan "spelen" mat je nieuwe verbinding. Is de capaciteit die jullie (de gebruikers) gebruiken wel "normaal"?? Of zijn er een paar mensen zwaar aan het downloaden?

BTW deze url is niet meer wat het was :o was errug leuk!

RallyBanally: Mijn icon wel goed?? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 28-12-2002 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 11:58:
RallyBanally: Mijn icon wel goed?? :)
8)

Het is niet eens mogelijk om zwaar te downloaden. En omdat er een limit op je verbinding zit kun je nooit meer halen dan Introweb je toezegt.
'Fair user polici' zuigt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
De modem die je krijgt is afgeknepen op het abbo. dat je neemt. Als je dus het 512 kb/s abbo. neemt, kan je modem niet meer downloaden dan 512 kb/s. Het kan dus niet zo zijn dat er gebruikers zijn die enorm veel meer verbruiken dan het gemiddelde, want de modems (de kastjes dus) laten dit niet toe.
BTW BreezeCOM, RallyBanally had het over het icoontje van phanTOM_xP (dat is dus het SkyAccess logo, en roept daarom nogal wat kwade gevoelens bij sommige gebruikers op ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze kunnen het wel.

Hier het zakelijke abbo

code:
1
2
3
4
5
6
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Dec 3 2002 om 12:13:33 UTC+0100)

Download : 306.2 KByte/sec
Upload : 214.0 KByte/sec
Connection : 321.0 Conn/min

geen ping, want dat laat de firewall niet toe.
Dit is onder werktijd, dit zit 's avonds zo rond de 500 kB/sec.

ff tracertje

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Z:\>tracert www.tweakers.net

Bezig met het traceren van de route naar loadbalancer.tweakers.net [213.239.154.
35]
via maximaal 30 hops:

1   <10 ms   <10 ms   <10 ms  192.168.1.10
  2    10 ms    10 ms    20 ms  ip103-65.introweb.nl [80.65.103.65]
  3    10 ms    10 ms    10 ms  ip107-209.introweb.nl [80.65.107.209]
  4    10 ms    20 ms    10 ms  atm2-hgl-1.introweb.nl [80.65.96.1]
  5    10 ms    20 ms    10 ms  atm1-hgl-3.introweb.nl [80.65.96.3]
  6    20 ms    20 ms    10 ms  ams-ix-254.introweb.nl [80.65.96.254]
  7    10 ms    20 ms    20 ms  ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [193.148.15.16
3]
  8    10 ms    20 ms    20 ms  slb.tweakers.net [213.239.154.35]

De trace is voltooid.

toch niet slecht dacht ik!!

10 a 20 ms. kwou dat ik het thuis had met @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Ja....., maar dat heeft natuurlijk niets te maken met dat abb. dat wij hebben. Ten eerste is het een heel andere techniek en ten tweede heb ik niet zoveel geld om over te stappen naar een zakelijk abb.

Ik vindt trouwens 500 kb/s nogal tegenvallen bij zo'n duur abb. Met kabel zou je het op een goeie dag ook wel halen. Daar betaal je alleen iets minder voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 12:32:
Ja Ja....., maar dat heeft natuurlijk niets te maken met dat abb. dat wij hebben. Ten eerste is het een heel andere techniek en ten tweede heb ik niet zoveel geld om over te stappen naar een zakelijk abb.

Ik vindt trouwens 500 kb/s nogal tegenvallen bij zo'n duur abb. Met kabel zou je het op een goeie dag ook wel halen. Daar betaal je alleen iets minder voor.
Maar voor bedrijven is het niet erg dat het iets meer kost. Als ik een bedrijf zou hebben zou ik ook geen kabelinternet nemen maar wel een business abo. Maar mee eens als je niet meer kan downloaden dan kan niet alle bandbreedte weggetrokken worden.

(en toch heb ik liever een andere provider dan UPC kabel)

BTW tuurlijk weet ik dat zijn logo het Navini kastje is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we niet te ver afdwalen van waar het werkelijk om gaat. Het gaat hier om een particulier abonnement!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nu vind ik het ietsje minder erg dat ze de lutte vergeten aan te sluiten :)
Zal nu wel helemaal nooit gebeuren, mja zolang dit geouwehoer niet is opgelost hoef ik het ook helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alweer een standaard mailtje ontvangen van introweb. ( de 6e al!! :( )
Als ik de e-mail zo gelezen heb kan het ook nog wel even duren voordat ze het probleem hebben opgelost. :Z Eerst moeten ze iemand uit Amerika hier naar toe sleuren, die moet hier dan naar het wireless kijken en daarna gaat die gast weer terug om een oplossing van het probleem in Amerika weer uit te werken???? |:(

Ik hoop dat het dan volgend jaar kerstmis is opgelost. :9~

Dan sturen ze ook nog het volgende in het mailtje :

Van onze kant is eveneens besloten om u de komende tijd dagelijks op
de hoogte te houden van de ontwikkelingen. We gaan er echter wel van
uit dat u op gepaste wijze met deze informatie om zult gaan.

Ze hebben zeker dit topic ook gelezen en hebben gezien dat dit niet echt goede publiciteit voor hun is }) Ik hoop in ieder geval dat het snel wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerder dat ze op deze url is niet meer wat het was :o hebben gekeken.

Mocht het zover komen dat het volgend jaar kerst wordt dan kunnen ze net zo goed meteen stoppen, want dan is alleen die Phantom_XP nog online. De rest heeft allemaal ADSL.

Is er trouwens iemand die ervaring heeft met ADSL?

[ Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 28-12-2002 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kloeloos schreef op 03 December 2002 @ 13:13:
btw bertwil aap :), jij rocked @ klagen :)
Waar slaat deze reply dan weer op???? (8>
Als je niets te zeggen hebt post dan ook niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 09:44:

GRATIS INTERNETTEN???? 8)7 Achteraf moet je alsnog betalen, dus wat is hier gratis aan??? Je betaald alleen later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Indeed Master Yoda, in beide posts heb je gelijk. En het is trouwens BertwiLL en geen BertwiL (met dubbel L dus).
Als je m'n naam schrijft, please, schrijf hem dan ook goed.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat het geval zou zijn...Dan ga ik ze daarvoor echt wel aanklagen. Ze houden zich namelijk niet aan hun kant van het contract. Ik zorg natuurlijk wel dat alle mede gedupeerden achter me staan.

Als er geen mogelijk is tot aanklagen zal ik ze het leven wel beroerd maken.
Maar zover komt het toch niet.

Ik denk dat het allemaal nog wel goed gaat komen. Introweb is namelijk niet gebaat bij negatieve publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 12:32:
Ja Ja....., heb ik niet zoveel geld om over te stappen naar een zakelijk abb.

Met kabel zou je het op een goeie dag ook wel halen. Daar betaal je alleen iets minder voor.
Dat is ook niet altijd koek en ei :) . want bij mij op het werk hebben ze
Wireless Access Wireless 802.11 (1:15) (ook van de vrienden van Introslecht ;) ) En dat zuigt heel erg.
Abonnement: Wireless Access
Modem: Wireless 802.11 (1:15)
Type: Wireless 802.11
Kosten eenmalig : € 4040.05
Kosten maandelijks : € 327.25
Prijzen zijn helemaal schrikbarend |:(

wat ik in mijn post terug heb gezegd. Dus wat dat betreft komt kabel er misschien wel als beste er uit hoge snelheden (download dan, upload :/ laten we ff in het midden). Want met ADSL moet je ook een behoorlijke abb. als je een snel wilt downloaden e.d. Wat mijn advies zou zijn ga net zolang klagen totdat je het goede krijgt waarvoor je betaald.

ik wens jullie veel suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIER EVEN DE HELE BRIEF VOOR IEDEREEN DIE HEM NIET GEKREGEN HEEFT

Geachte klant,

Op maandag 25 november j.l. is ons product SkyAccess in Losser
beschikbaar gekomen voor onze klanten. Vanuit een toenemend aantal
klanten horen wij dat de snelheid lager is dan verwacht. Tijdens de
tests, gedurende de proefperiode, hebben dergelijke problemen zich
niet voorgedaan.

Vorige week heeft IntroWeb haar netwerk onderzocht op mogelijke
oorzaken. Daaruit is echter gebleken dat er voldoende capaciteit
aanwezig is. Vervolgens hebben wij contact gezocht met onze
leverancier om hun apparatuur nader te onderzoeken. Om begrijpelijke
redenen is daar slechts door een beperkt aantal mensen van hun zijde
aan gewerkt. Thanksgiving (28 november) is namelijk een nationale
feestdag in de VS en daardoor was er een geringe bezetting bij de
leverancier.

In deze situatie is gisteren (2 december) gelukkig verandering
gekomen. Niet alleen is er een deskundige medewerker van onze
Amerikaanse leverancier ingevlogen om het probleem in Losser ter
plekke te onderzoeken, ook staat een groot aantal technische mensen
in Amerika nu continu tot onze beschikking. Voor ons èn voor hen is
oplossing van uw snelheidsprobleem de hoogste prioriteit.

Van onze kant is eveneens besloten om u de komende tijd dagelijks op
de hoogte te houden van de ontwikkelingen. We gaan er echter wel van
uit dat u op gepaste wijze met deze informatie om zult gaan.

* Tot er een oplossing is gevonden zullen wij niet overgaan tot
incasseren van de éénmalige- en de maandelijkse kosten. Dat houdt in
dat de datum van ingang van het abonnement dus wordt verschoven naar
de dag waarop er een einde aan de snelheidsproblemen is gekomen.

* Sinds gisteren wordt er nog actiever gekeken naar de apparatuur in
Losser, soms wordt daar extra software op geïnstalleerd waardoor een
herstart van het systeem noodzakelijk is. U zult dan ongeveer 5
minuten geen verbinding hebben met de centrale antenne.

* De onderzoeken concentreren zich op dit moment op de apparatuur van
onze leverancier. Zoals al eerder aangegeven is er voldoende
capaciteit richting IntroWeb beschikbaar, deze wordt echter niet
volledig door het systeem gebruikt. De oorzaak hiervan wordt
momenteel onderzocht.

* De leverancier heeft al wel aangegeven dat het gebruikspatroon van
de Nederlandse internetter nogal verschilt van datgene wat ze in
Amerika zien. Momenteel verzamelt men zoveel mogelijk gegevens over
het daadwerkelijke gebruik van het systeem. Deze gegevens worden dan
in Amerika geanalyseerd en kijkt men of er aanpassingen in de systeem
software kunnen worden gemaakt om de apparatuur beter op dit gebruik
af te stemmen.

Het is ons onze missie om kwalitatief hoogstaande producten en
diensten te leveren. We hopen op deze manier duidelijk te maken dat
IntroWeb alles in het werk stelt om ook u zo snel mogelijk die
kwaliteit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 14:53:
af te stemmen.
Dit is natuurlijk grote bullshit volgens mij.
Het kan toch niet zijn dat Nederlands anders internetten dan Amerikanen en daarom het zo traag is??

Voor de rest een positieve brief :)

We wachten nog maar even af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zit wat ik CooLKillaH

Dat geloof ik ook niet helemaal, maar ik kan me voorstellen dat die cowboys in amerika meer met hun koeien bezig zijn dan met internetten. Dat is misschien ook wel de reden waarom de fout bij Navina ligt. Ze hebben immers net uitgevonden dat het wiel rond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 14:53:

af te stemmen.
en waarom moet dat in Amerika gebeuren en niet in losser want daar zit toch het wireless :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My point exactly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 14:30:
[...]

GRATIS INTERNETTEN???? 8)7 Achteraf moet je alsnog betalen, dus wat is hier gratis aan??? Je betaald alleen later
Als ik het goed gelezen heb betaal je vooralsnog niets en ga je pas betalen op het moment dat alles naar behoren werkt. Dan is het tot die tijd toch gratis ??

Als ik die brief hier iets boven lees lijkt het er op dat ze iedereen toch goed informeren ? Wees blij dat je geen @home hebt! Als je die mailt antwoorden ze gewoon niet laat staan dat ze je informeren over wat er eventueel gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 15:07:
[...]

Als ik het goed gelezen heb betaal je vooralsnog niets en ga je pas betalen op het moment dat alles naar behoren werkt. Dan is het tot die tijd toch gratis ??

Als ik die brief hier iets boven lees lijkt het er op dat ze iedereen toch goed informeren ? Wees blij dat je geen @home hebt! Als je die mailt antwoorden ze gewoon niet laat staan dat ze je informeren over wat er eventueel gaande is.
daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Je krijgt wel een vaag mailtje terug dat het erg druk is en dat het 3 dagen duurt maar dat is echt niet zo. Heb al een keer geklaagd bij @home over upload snelheden. Die mailtjes die ik terug kreeg was echt binnen notime (ong 30min later das snel).......dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 15:07:
[...]

Het zal niet lang meer duren. Als strax denekamp en al die andere boeren plaatsen online zijn. Krijg je net zo'n @home effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ach ja ik woon in Overdinkel ( klein kut dorp achter losser ) en bij ons komt geen adsl meer dus enige optie is skyaccess ...

En het is gewoon heel simpel als men skyaccess niet verbeterd is er sprake van contract breuk.

want ik betaal voor zoveel kb per seconde en als hun dat niet kunnen leveren is dat schending van het contract.

naja ik heb het nog niet eerst ff wachte tot de buiten antennes vrijdag komen, dan heb ik eindelijk Small/Breedband

Mzzl !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twix schreef op 03 December 2002 @ 15:12:
[...]

daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Je krijgt wel een vaag mailtje terug dat het erg druk is en dat het 3 dagen duurt maar dat is echt niet zo. Heb al een keer geklaagd bij @home over upload snelheden. Die mailtjes die ik terug kreeg was echt binnen notime (ong 30min later das snel).......dus!
Bij @home heb je 128kbit upload dus als je daar over gaat klagen, ben ik ook binnen 1 minuut klaar met antwoorden.
Ik spreek uit eigen ervaring dus hoe wil jij nu bepalen of het bij mij nu wel of niet zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 15:15:
[...]

Bij @home heb je 128kbit upload dus als je daar over gaat klagen, ben ik ook binnen 1 minuut klaar met antwoorden.
Ik spreek uit eigen ervaring dus hoe wil jij nu bepalen of het bij mij nu wel of niet zo is?
ja ok daar zit wat in :)

maar we zijn het dus wel eens over de uploadsnel hed bij @home :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we bij het topic blijven; SKYACCESS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Pink die link kan maar beter weer weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Het topic gaat snel :)

De reactie van Introweb vind ik opzich wel netjes. Mijn complimenten daarvoor (dat ze toch laten zien dat ze er druk mee bezig zijn).

Waarschijnlijk zijn die uitvallen van gisteren die resetten van de antenne geweest. Laten we hopen dat het snel beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Ik denk inderdaad ook dat we even moeten wachten met het vellen van een definitief oordeel over SkyAccess.
De reactie van IntroWeb is inderdaad bemoedigend (op het stukje over de Nederlandse internet manier, dat vind ik maar raar).
Hopelijk kunnen ze de problemen in de loop van deze of volgende week oplossen.
Als er dan nog niets is verandert, kunnen we alsnog hier weer reageren over het hoe en wat...
Tot nu toe alle lof voor IntroWeb over de manier waarop ze deze problemen willen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij nogal sterk lijkt is dat er iemand speciaal uit Amerika naar Losser toe komt om voor een dergelijk relatief klein project een onderzoek te beginnen. Mijns inziens zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CooLKillaH schreef op 03 December 2002 @ 11:32:
phanTOM_xP: Dat jij toevallig bij de groep van testers was (EN ook nog eens bij TweeCom = reseller van IntroWeb werkt), kun je dus niet objectief zijn.
Ik weet ook wel dat de 10-20 users die in de testfase zaten, toen niets te klagen hadden.
Nu zijn er echter meer dan 300 mensen aangesloten, dus de situatie is compleet anders.
En over dat negatieve: vanaf het moment dat ik werd aangesloten is het brak. Ik heb dus weinig reden om positief te zijn.....
En toen werd het persoonlijk... :(
Als Technisch informaticus, ben ik dusdanig bekend met (broadband) internet en netwerktechnologie, en ontwikkelingen op het gebied van ADSL, dat ik zeker een objectieve mening kan geven. Producten waar ik niet achter sta ga ik zeker niet op GoT bespreken, waar je kritiek kunt verwachten. En nu ga ik weer pepernoten eten! Groeten aan iedereen (ook aan de kijkers thuis en op het werk!)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 17:58:
Wat mij nogal sterk lijkt is dat er iemand speciaal uit Amerika naar Losser toe komt om voor een dergelijk relatief klein project een onderzoek te beginnen. Mijns inziens zeer onwaarschijnlijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.rikhof.info/sabottage.JPG

Ahum... relatief klein... je bent dus niet op de hoogte!
Losser is niet de enige plaats waar dit gaat draaien, wel de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 14:30:
[...]

Je abbo gaat pas in als de problemen zijn verholpen. NU DUS niet |:(
En toch maak je al wel gebruik van de verbinding. Lijkt me niet zo moeilijk of wel :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 18:14:
[...]
Waarom?
Is het dan niet zo dat je bij TweeCom werkt? Ik ken je niet persoonlijk maar ik heb het van iemand anders gehoord. Als dat niet zo is, dan hierbij mijn exuces.
Als het wel zo is blijf ik bij mijn standpunt.

IntroWeb en TweeCom hebben er alle baat bij dat dit project slaagt. Logisch en ook niets mis me lijkt mij. Maar als er dan iemand langskomt die zegt dat er niets aan de hand is, want het product (internet dus) WERKTE, (= verleden tijd) en dat er daarom niets aan de hand is, lijkt mij sterk.
Als het ook nog eens blijkt dat diegene die dit zegt ook nog eens bij een van de twee bedrijfen werkt die het meeste belang erbij hebben dat dit product slaagt, wantrouw ik die persoon nog veel meer (nogmaals, niets persoonlijk, maar echt objectief kun je dan mijns inzien niet meer zijn).

En ik denk juist dat, als je alle feiten naast elkaar legt (de belangerijkste: overdag traag, 's nachts als het rustig is, snel) je maar 1 conclusie kan trekken, en dat is dat er te weinig bandbreedte is. (Correct me if i'm wrong).

En nu wel een persoonlijke vraag (aan phanTOM_xP dus): hoe werkt het internet NU bij jou? (Dus na de testperiode, want dat het tijdens de testperiode goed werkte geloof ik meteen, anders zouden ze nooit zijn begonnen met de verkoop van de modems)
Als het nu ook nog steeds goed werkt bij jou, moet het dus aan ons liggen dat het internet niet goed werkt.

Hopelijk krijg ik een reactie op m'n vragen.
Het is echt niets persoonlijk hoor! Het is alleen voor ons een grote teleurstelling dat ons eerst bergen werd beloofd, maar dat er nu slechts kuilen worden geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom_XP moet niet zo zeuren. Hij doet alsof hij heel wat is.
Ik doe zelf ook zaken met introweb, maar dan op zakelijk gebiedt. Jij weet niets meer dan een ander weet. Ik wordt namelijk zelf ook steeds op de hoogte gehouden van alles.
Ik ben het geheel met Coolkillah eens.
Producten waar ik niet achter sta ga ik zeker niet op GoT bespreken, waar je kritiek kunt verwachten. En nu ga ik weer pepernoten eten! Groeten aan iedereen (ook aan de kijkers thuis en op het werk!)
Dit slaat dus helemaal nergens op.

PS. Wat doet Bert op de foto???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Pensmaster-B schreef op 03 December 2002 @ 15:15:
[..]naja ik heb het nog niet eerst ff wachte tot de buiten antennes vrijdag komen[...]
Weet je zeker dat die antennes vrijdag komen? ZOu wel mooi zijn, wij hebben er namelijk ook 1 nodig, signaal is iets te zwak (valt weleens weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb het ook geprobeert maar ik krijg het hele gebeuren niet eens aan de praat terwijl mijn kastje wel aangeeft dat het een goede verbinding heeft. al vanalles geprobeert dus geef het nu op ik zie wel. btw de link naar de leverancier van het kastje is http://www.navini.com/ dat zou beter moeten werken :)
niet dat je op die site wijzer wordt aangezien de software die ze daaraanbieden al een stuk ouder is dan op de CD van het kastje zelf staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 18:14:
[...]

Als Technisch informaticus, ben ik dusdanig bekend met (broadband) internet en netwerktechnologie, en ontwikkelingen op het gebied van ADSL, dat ik zeker een objectieve mening kan geven. Producten waar ik niet achter sta ga ik zeker niet op GoT bespreken, waar je kritiek kunt verwachten. En nu ga ik weer pepernoten eten! Groeten aan iedereen (ook aan de kijkers thuis en op het werk!)
[off-topic]
No offence maar je bent best wel een zeurventje :)
Het lijkt namelijk wel verdacht veel op dat je bij de zaak werkt, (zie logo en check site), dus dat sommige van je reactie's niet meer objectief zijn, maar van persoonlijk aard (zoals jezelf al aanduid) .En tevens vind ik het zo gek dat jij nu al kunt zeggen dat jij alleen producten bespreek waar je echt staat, terwijl je nog maar 37 postings hebt :+
[/off-topic]

Maar ja ff serieus. De verbinding is op dit moment gewoon brak. Ook het verhaal dat de NL-er anders internet dan de Amerikaan is grote onzin.
Namelijk als jij een kastje maakt (die lui uit Amerika) ,test je product uitgebreid en onder extreme (dus full load etc) totdat het perfect werkt (want dan vraag je namelijk om rechzaken en problemen, als Amerikaans bedrijf).
Ook zou het "dom" zijn van Introweb om hierin geld te steken. Ik neem toch wel dat ze het zelf ook uitgebreid testen alvorens er geld in te steken.

Ook het feit dat er "schijnbaar" een ventje uit Amerika komt? Denk toch wel dat introweb de technische kennis in huis heeft om het zelf te fixen, of wil je mij zeggen dat ze altijd naar Amerika moeten bellen wanneer er problemen zijn met de apparatuur (kom op zeg geloof je het zelf). Mochten ze echt niemand hebben bellen met die lui nog goedkoper :+ en zijn ze superstom bezig.

Dat het s'avonds sneller gaat dan s'middags bewijst toch wel genoeg . Introweb heeft (zoals meerdere mensen gevraagd/geklaagd hebben bij de meeting) het internet gedrag van "dorspbewoners" onderschat. Ze zeiden namelijk, we hebben bijv. ook kabel abbo's op een 24Mbit station zitten. Maar de gemiddelde kabel gebruiker (afgezien van de tweakers) download niet veel (chatten vooral).
Neem je een dorp , dan is het gemiddeld aantal mensen dat extreem download en internet vele malen hoger en daar heeft Introweb zich gewoon extreem op verkeken.

Maar ik hoop dat alles binnenkort gefixed is :)

[ Voor 3% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 03-12-2002 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo zou is het onwaarschijnlijk dat er iemand uit amerika komt 8)7 , dat zou dus betekenen dat ze daar bij introweb en tweecom zelf niet weten wat er aan de hand is. Dan is het toch wel heel goed mogelijk dat ze de fabrikant van het spul zelf raadplegen om advies, of zie ik dat verkeerd? :? Het gaat er gewoon om dat ze het ze gauw mogelijk draaiende maken, al moeten ze nog een Neger uit siberie halen, wat maakt dat nu uit???? :9

Maar ik moet wel zeggen dat de reacties richting Phantom nu wel erg persoonlijk worden, hij kan er toch ook niets aan doen dat het zo traag is >:) ?? Al hoewel hij :X "ZIJN" :X product wel een beetje aan het beschermen is terwijl hij weet dat het niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 17:58:
En toch is dit zo. De amerikaanse fabrikant van de apparatuur heeft er alle belang bij dat het eerste project met de toepassing van deze apparatuur door Introweb goed werkt.

Het kan wel eens een verdere uitrol voor de overige geplande plaatsen in de weg zitten.

En daar zijn die amerikanen echt niet bij gebaat.

Kijk Losser staat voor de meeste amerikanen niet eens op de kaart, maar voor een aantal interessante projecten willen ze echt wel even iemand overvliegen.

Veel geluk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 21:56:
Hoezo zou is het onwaarschijnlijk dat er iemand uit amerika komt 8)7 , dat zou dus betekenen dat ze daar bij introweb en tweecom zelf niet weten wat er aan de hand is. Dan is het toch wel heel goed mogelijk dat ze de fabrikant van het spul zelf raadplegen om advies, of zie ik dat verkeerd? :? Het gaat er gewoon om dat ze het ze gauw mogelijk draaiende maken, al moeten ze nog een Neger uit siberie halen, wat maakt dat nu uit???? :9
Waarom ik het onwaarschijnlijk vind komt ten eerste door de omvang van dit project, aangezien er momenteel slechts 300 a 400 aansluitingen zijn. (Ook al zijn er plannen om dit project ook naar andere plaatsen te sluisen)
Ten tweede zijn de kosten om iemand speciaal uit Amerika hier naartoe te laten nogal hoog (duizenden euro's). Dit staat in geen verhouding tot de omvang van het project.

En zoals blijhoofd_bennie ook al zegt: van Introweb met jarenlange ervaring op gebied van ISP mag je toch aannemen dat ze technieken gebruiken waarvan ze zelf de kennis in huis hebben. Ook ik denk dat de bandbreedte / capaciteit gewoon te klein is, aangezien er in de nachtelijke uren een redelijke snelheid gehaald wordt (wanneer er dus weinig gebruikers online zijn) en overdag / 's avonds (wanneer er veel gebruikers online zijn) er een brakke snelheid gehaald wordt.

Als laatste vraag ik mij af waar je vandaan haalt dat het mij uitmaakt waar de 'specialist' vandaan komt? Lezen aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 19:05:
Phantom_XP moet niet zo zeuren. Hij doet alsof hij heel wat is.
Ik doe zelf ook zaken met introweb, maar dan op zakelijk gebiedt. Jij weet niets meer dan een ander weet. Ik wordt namelijk zelf ook steeds op de hoogte gehouden van alles.
Ik ben het geheel met Coolkillah eens.
Ten eerste wil ik mij compleet excuseren voor alle indrukken die ik heb gewekt dat ik heel wat moet lijken. Ik weet inderdaad niet veel meer dan een ander, maar wakker graag een discussie aan met ook positive punten, en spoor anderen aan tot nadenken, en dat gebeurt hier duidelijk. Ik kan ook net als iedereen mijn snelheden hier noteren, maar ik denk dat introweb (zoals ook in hun mails naar skyklanten staat) wel weet dat de snelheid niet optimaal is.
Maar als je goed gelezen hebt, zie je dat de capaciteit voor al die gebruikers er wel is. Dus het is geen capaciteitsprobleem... En dat van overdag gaat het prima en 's avonds niet zou ik graag willen zien (want er staat nog te veel in mijn eDonkey queue...)

[...]
Dit slaat dus helemaal nergens op.
Oeps... ja volgens mij had ik er offtopic haken om heen moeten zetten of niet....
PS. Wat doet Bert op de foto???
Muhahaha! }) De oorzaak... ik heb hem gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen...

Om een lang verhaal kort te houden.
Het is heel simpel. De techniek die gebruikt wordt is zeer nieuw. Het bedrijf wat deze producten maakt heeft dus nog weinig ervaring met real-time. Je kunt dan wel zeggen dat er veel getest moet worden, maar de kinder ziektjes zie je pas als het werkt. Neem nou als voorbeeld Microsoft; Als hun iets maken zitten er nog genoeg bugs in. Dat weet iedereen!

Ik denk wel dat ze iemand laten overvliegen. Het gaat namelijk niet alleen over Losser. Het gaat ook over al Navina's toekomste klanten. Navina wil voorkomen dat er in de toekomst meer van zulke dingen gebeuren.

Het probleem van Introweb is gewoon dat er op korte termijn een concurrent bij komt. Willen ze dit op grote schaal uitpakken moeten ze eerder zijn dan KPN anders kunnen ze het wel vergeten.

Waarom zou introweb hier over liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CooLKillaH schreef op 03 December 2002 @ 18:46:
[...]

Waarom?
Is het dan niet zo dat je bij TweeCom werkt? Ik ken je niet persoonlijk maar ik heb het van iemand anders gehoord. Als dat niet zo is, dan hierbij mijn exuces.
Als het wel zo is blijf ik bij mijn standpunt.
Dus om dat ik dus subjectief ZOU KUNNEN ZIJN, mag ik niet deelnemen in dit soort discussies? Jammer...
IntroWeb en TweeCom hebben er alle baat bij dat dit project slaagt. Logisch en ook niets mis me lijkt mij. Maar als er dan iemand langskomt die zegt dat er niets aan de hand is, want het product (internet dus) WERKTE, (= verleden tijd) en dat er daarom niets aan de hand is, lijkt mij sterk.
Lezen! Ik ga toch geen dingen van introweb zelf tegenspreken. 't wordt onderkent dat er dingen niet goed werken, en daarom zeg ik op mijn beurt: ik heb de mogelijkheden gezien, en heb (maar dat is mijn mening/gevoel/whatever...) daarom het volste vertrouwen in introweb... Gun die mensen ook eens iets positiefs :p (nee hoor grapje introweb!)
Als het ook nog eens blijkt dat diegene die dit zegt ook nog eens bij een van de twee bedrijfen werkt die het meeste belang erbij hebben dat dit product slaagt, wantrouw ik die persoon nog veel meer (nogmaals, niets persoonlijk, maar echt objectief kun je dan mijns inzien niet meer zijn).
Jammer, maar dat zou een onprofessionele instelling zijn, en dat hoop ik niet neer te zetten. En wat is mijn belang... ik ben geen PR iemand die iets moet verkopen hoor... (alleen zou ik misschien een aantal minder leuke reacties (lees ik ga in een rolstoel verder door het leven) over mij heen van de partijen T. te L. en I. te H. :P)
En ik denk juist dat, als je alle feiten naast elkaar legt (de belangerijkste: overdag traag, 's nachts als het rustig is, snel) je maar 1 conclusie kan trekken, en dat is dat er te weinig bandbreedte is. (Correct me if i'm wrong).
Ik ken de rekenmodellen niet, en ik denk niet dat jij ze hebt, dus dit is ook gewoon vertrouwen op de specialist (lees Introweb).
En nu wel een persoonlijke vraag (aan phanTOM_xP dus): hoe werkt het internet NU bij jou? (Dus na de testperiode, want dat het tijdens de testperiode goed werkte geloof ik meteen, anders zouden ze nooit zijn begonnen met de verkoop van de modems)
Als het nu ook nog steeds goed werkt bij jou, moet het dus aan ons liggen dat het internet niet goed werkt.
Mijn performance: Laat ik het "ISDN" zonder telefoontikken noemen...
Is dat een antwoord?
Hopelijk krijg ik een reactie op m'n vragen.
Het is echt niets persoonlijk hoor! Het is alleen voor ons een grote teleurstelling dat ons eerst bergen werd beloofd, maar dat er nu slechts kuilen worden geleverd!
Have faith!
Als mensen in kabouters en in god mogen geloven, dan mag geloven in Introweb ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Wat belachelijk dat bert er in voor moet komen. Lijkt we of je deze topic niet serieus neemt phanTOM_xP! beetje jammer :r . En ik ben het volledig eens met de Losser gang _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twix: zegt de term n00b je iets? Hoor het net van een ander, maar dit vond ie bij je passen!
Maar laten we geen ruzie maken. Je houd mensen alleen focussed als je je posts (en wat je ook doet, dit gaat altijd op) niet zo strak en zaai houd... Wel to-the-point, maar dat doe ik zo veel mogelijk -ahum- Dus sorry voor mijn misplaatste humor, en ik zal het noooooooit weer doen. Hoeft ik dan nu niet langer in de hoek te staan????

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 23:28:
Ok mensen...

Om een lang verhaal kort te houden.
Het is heel simpel. De techniek die gebruikt wordt is zeer nieuw. Het bedrijf wat deze producten maakt heeft dus nog weinig ervaring met real-time. Je kunt dan wel zeggen dat er veel getest moet worden, maar de kinder ziektjes zie je pas als het werkt. Neem nou als voorbeeld Microsoft; Als hun iets maken zitten er nog genoeg bugs in. Dat weet iedereen!

Ik denk wel dat ze iemand laten overvliegen. Het gaat namelijk niet alleen over Losser. Het gaat ook over al Navina's toekomste klanten. Navina wil voorkomen dat er in de toekomst meer van zulke dingen gebeuren.

Het probleem van Introweb is gewoon dat er op korte termijn een concurrent bij komt. Willen ze dit op grote schaal uitpakken moeten ze eerder zijn dan KPN anders kunnen ze het wel vergeten.

Waarom zou introweb hier over liegen.
Waarom zouden ze liegen? Dat zijn vragen daar weet niemand antwoordt op.
Want je weet namelijk niet of ze het doen, bedoel er zijn zat bedrijven/mensen die hun eigen fouten niet willen toegeven dus waarom (het zou kunnen) zou introweb (niet) anders zijn.

Navina wil natuurlijk het beste voor hun product, maar iemand laten langskomen is nog steeds niet de beste/snelste (etc) oplossing daarom lijkt deze mij niet van toepassing. Want als ze nu in deze situatie (ook al zijn ze toekomst gericht) een mannetje hier heen sturen zou dit (denk ik)het niet goed zijn voor hun toekomst. Want als je 1 keer ergens iemand heenstuurt moet je dit (misschien) altijd doen.
Ik blijf voorlopig daarom nog bij mijn stelling dat het een bandbreede probleem is (en dat daarom misschien die iemand gewoon een extra antenne is).
Wie weet heb ik het mis, maar naar aanleiding van wat ik hier gelezen blijf ik bij mijn conclusie. Maar het belangrijkste voor iedereen is dat het snel gefixt wordt.

Ik wil ook ff reageren op je ADSL verhaal.
Ik denk dat veel mensen (zeker de tweakers) overstappen op ADSL wanneer deze beschikbaar is. Ook al werkt draadloos internet perfect. De reden hiervoor is simpel, het is goedkoper (het goedkoopste abbo is sneller dan het goedkoopste van introweb, dus meer waar voor je geld) en het is minder storingsgevoelig en je hebt meer rechten/mogelijkheden (omtrend connection sharing etc). Dus ik denk vermoed dat na 1 jaar veel mensen over zullen stappen naar ADSL (naar aanleiding wat ik in mijn omgeving hoor zeker weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijhoofd_bennie schreef op 03 December 2002 @ 23:51:

Ik wil ook ff reageren op je ADSL verhaal.
Ik denk dat veel mensen (zeker de tweakers) overstappen op ADSL wanneer deze beschikbaar is. Ook al werkt draadloos internet perfect. De reden hiervoor is simpel, het is goedkoper (het goedkoopste abbo is sneller dan het goedkoopste van introweb, dus meer waar voor je geld) en het is minder storingsgevoelig en je hebt meer rechten/mogelijkheden (omtrend connection sharing etc). Dus ik denk vermoed dat na 1 jaar veel mensen over zullen stappen naar ADSL (naar aanleiding wat ik in mijn omgeving hoor zeker weten).
Euhmz... en dan hebben we het echt alleen over de goedkoopste (ADSL LITE): dataverkeer limiet is 1Gb per MAAND!!!! (voor de versies die in Losser beschikbaar komen = d8 ik alles dat via KPN doet, dus niet BBnet ofzo! let daarop) Dus snap niet waarom een tweaker daarvoor zou kiezen ;) Correct me if I'm wrong!
Maar daar is alleen eens een discussie overgevoerd op tweakers wat nu beter zou zijn. Lees het grote introweb wireless topic maar eens ergens... Ik denk dat beide providers qua mogelijkheden niet veel van elkaar te onder doen.

http://webapps.wanadoo.nl/popups/adsl/specificaties.html

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik ben bij de informatiebijeenkomst geweest in Losser waar ook enkele test pc's stonden en op basis van mijn bevindingen had ik toen al besloten om maar op ADSL te wachten. Waarom?
- ten eerste de 24megabit antenne, waar dus ALLES door moet. Met ADSL heb je gegarandeerd 512kbit tot je beschikking en niet 24mbit gedeelt door de totale traffic van alle online gebruikers
- de pings vielen me vies tegen (wat ik al een beetje had verwacht). Pings van 100ms naar de GATEWAY van Introweb zelf waren meer regel dan uitzondering. Aangezien ik nogal van een potje quaken houd, is dat dus niks. Pings waren daarbij ook nog eens heel variabel, terwijl dit met ISDN meestal rond 50-60ms ligt. (ADSL nog wat lager ;))
- verder was de ontvangst in mijn buurt (nog geen 1km hemelsbreed van de antenne) niet zo best, zodat we waarschijnlijk een buitenantenne moesten nemen, weer extra kosten
- en het laatste argument: tijdens de bijeenkomst wist ik al dat ADSL het 1e kwartaal van 2003 hier beschikbaar zou komen, nu krijg ik het waarschijnlijk al in januari/februari... :9

Zo, dit moest ik effe kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat nog zonet niet. Kijk maar eens naar de upload, als introweb echt de upload gaat halen zie ik niet in waarom ik moet overstappen naar adsl.

Ik zal natuurlijk nog wel even de vraag bij Introweb neerleggen om de abb. snelheden te gaan verhogen.

Mocht het bovenstaande niet van toepassing zijn ga ik over op het snelste abonnement van ADSL.

BTW. Als ze eenmaal iemand laten overvliegen hoeven ze het JUIST NIET vaker te doen. Dat voorkomt juist dat ze moeten overvliegen. Dan werkt het immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieM schreef op 04 december 2002 @ 00:05:
Ik ben bij de informatiebijeenkomst geweest in Losser waar ook enkele test pc's stonden en op basis van mijn bevindingen had ik toen al besloten om maar op ADSL te wachten. Waarom?
- ten eerste de 24megabit antenne, waar dus ALLES door moet. Met ADSL heb je gegarandeerd 512kbit tot je beschikking en niet 24mbit gedeelt door de totale traffic van alle online gebruikers
- de pings vielen me vies tegen (wat ik al een beetje had verwacht). Pings van 100ms naar de GATEWAY van Introweb zelf waren meer regel dan uitzondering. Aangezien ik nogal van een potje quaken houd, is dat dus niks. Pings waren daarbij ook nog eens heel variabel, terwijl dit met ISDN meestal rond 50-60ms ligt. (ADSL nog wat lager ;))
- verder was de ontvangst in mijn buurt (nog geen 1km hemelsbreed van de antenne) niet zo best, zodat we waarschijnlijk een buitenantenne moesten nemen, weer extra kosten
- en het laatste argument: tijdens de bijeenkomst wist ik al dat ADSL het 1e kwartaal van 2003 hier beschikbaar zou komen, nu krijg ik het waarschijnlijk al in januari/februari... :9

Zo, dit moest ik effe kwijt :)
Introweb heeft alle reden om te zorgen dat ze tevreden klanten hebben. Ze willen immers ook nog in andere plaatsen uitpakken.
Ik kijk het nog een tijdje aan. Dan neem ik mijn conclusies wel.

TOT DIE TIJD. GRATIS INTERNETTEN!!!! (Daar kan zelfs adsl niet tegenop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie: toch krijg ik mensen die mijn mening al iets gaan delen...
Sinterklaas dit jaar is al beter dan de vorige: toen had ik een telefoonrekening in mijn schoen (vraag me toch af hoe die postbode dat gedaan heeft), nu een skymodem.... _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
offtopic:
Oke, heel even offtopic: ADSL Lite: de variant die hier wordt genoemd (Wanadoo) is echt wel de slechste variant verkrijgbaar hoor! Veel beter is XS4ALL, zelfde prijs, maar dan met 2gig per maand. Nog beter is ZonNet: ook zelfde prijs (dus ADSL Lite) maar met een fair use policy (zelfde dus als IntroWeb met SkyAccess)

Zo, weer ontopic: Dat er mensen worden overgevlogen is niet echt vreemd en ook zeer geloofwaardig, dat zit gewoon in het service contract dat IntroWeb heeft afgesloten met Navina. Dat contract kost waarschijnlijk enorm veel, maar daar maakt Navina natuurlijk de winst op, zelfs als ze een paar keer op en neer naar Holland moeten. (Kan best zijn dat de modems zelf met verlies worden verkocht, en dat alle winst met dat contract wordt gemaakt....).

Het argument TOT DIE TIJD GRATIS INTERNETTEN!!!! is gewoon onzin, er staat dat het contract pas ingaat, als de fout is opgelost. Dat lijkt mooi, maar betekent dus ook dat het pas een jaar nadat de fout is opgelost eindigd. Je bent dus gewoon langer lid, omdat het lidmaatschap later ingaat, het scheelt dus op den duur niets.

En ik blijf erbij dat het een puur bandbreedte probleem is: het is nu 0.45 en ik download met 30 kb/s.... Hoe kan dit? Simpel, het is rustig op het netwerk.
Ik heb gehoord dat die paal die 24 mbit die die kan halen, niet haalt. Hij haalt dus maar een klein gedeelte. Lijkt niet erg logisch en is denk ik ook niet waar.
Waar ik bang voor ben is dat die 24 mbit wel degelijk wordt gebruikt en dat de mbit's dus op zijn. In dit geval kan het wel eens zeeeeeer lang duren voordat het probleem opgelost is.

Uiteraard blijf ik hopen dat ik ongelijk heb, en dat ze gewoon 1 of ander vinkje fout hebben staan in hun software of zoiets....
Anders zie ik het eigenlijk somber in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Ik stel voor dat we hier geen flame-ware van gaan maken en gewoon ontopic blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieM schreef op 04 december 2002 @ 00:05:
Bij ADSL krijg je niet iets gegarandeerd hoor. Dat is een veelgemaakte fout.
CooLKillaH schreef op 04 December 2002 @ 00:46:
[offtopic]
Het argument TOT DIE TIJD GRATIS INTERNETTEN!!!! is gewoon onzin, er staat dat het contract pas ingaat, als de fout is opgelost. Dat lijkt mooi, maar betekent dus ook dat het pas een jaar nadat de fout is opgelost eindigd. Je bent dus gewoon langer lid, omdat het lidmaatschap later ingaat, het scheelt dus op den duur niets.
wat voor logica is dit dan? Als je contract over 3 maanden in gaat, heb je toch 3 maanden gratis internet? Ik neem aan dat je een abonnement neemt omdat je denkt daar minimaal een jaar lid blijft maar liever nog veel langer. Zoals jij er van uitgaat, zou iedereen maar maximaal een jaar lid willen zijn en dan overgaan naar een andere provider?

hier is 1 smilie van toepassing; }:O

Zover ik weet is dit het enige bedrijf dat deze dienst aanbied, dan is het niet zo raar dat er kinderziektes in zitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 09:10:
wat voor logica is dit dan? Als je contract over 3 maanden in gaat, heb je toch 3 maanden gratis internet? Ik neem aan dat je een abonnement neemt omdat je denkt daar minimaal een jaar lid blijft maar liever nog veel langer. Zoals jij er van uitgaat, zou iedereen maar maximaal een jaar lid willen zijn en dan overgaan naar een andere provider?
Dat is niet helemaal waar, er zijn namelijk aardig wat mensen die dit tijdelijk hebben genomen om zo later (over een jaar) te kunnen overstappen op ADSL, dat ze nu geen kosten hoeven betalen is niet meer als normaal. Introweb heeft het aangekondigd als de oplossing voor losser en omstreken en nu zitten ze met allemaal fouten in het systeem en in hun berekeningen. Dus dat je nu niet hoeft te betalen is meer dan normaal. (dan kan je van elk goed bedrijf verwachten)

Tevens had introweb kunnen weten wat er gaat komen, tijdens de introavonden hadden de machines een ping van 100 of meer, dit zou volgens een introweb man 30 a 40 worden. (iets wat door veel mensen als onmogelijk word gezien, me included)

De "maar" 24 mbit voor alle mensen zou ook geen probleem moeten zijn volgens introweb omdat ze werken met een overboekingfactor. Die dus totaal verkeerd is geschat. Het verhaal met het verschil in surfgedrag is ook lulkoek, introweb heeft als ISP genoeg ervaring op dit gebied en had de Amerikanen zo kunnen zeggen hoe het hier in Nederland in zijn werk gaat. (ik denk ook dat het NL surfgedrag niet veel afwijkt van het US surfgedrag, maar das een ander verhaal....)

Het volgende puntje is dat volgens hen ineens de testsoftware niet goed blijkt te werken, mensen met een rood kruis hebben volgens hen wel degelijk een verbinding met de zender. (wie deze smoes bedacht heeft heeft een taart verdiend) De software werk zeker wel, alleen het ontvangst is zo slecht dat het vanzelf een rood kruis aangeeft. Als deze software namelijk niet werkt hoe hebben ze het dan bij de testpersonen getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Ja adsl in natuurlijk leuk en aardig maar ik woon hier in Overdinkel, en hier komt geen adsl meer.

Dus ik moet wel SKyaccess nemen en zelf heb ik er wel vertrouwen in

Maar ik heb verdomme nog steeds niet breedband want ik moet wachten op de buitenantennes.

Trouwens zijn die buiten antennes die plak liniaalen tegen het raam of zo'n 2.5 meter lange dildo op't dak ?

Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam zojuist toevallig langs het Introweb gebouw maar daar hangt toch echt wel een amerikaanse vlag buiten. Zouden ze zo ver gaan, zelfs als er geen amerikaan op bezoek is???? Denk het niet, beide partijen hebben te grote belangen om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

DixieR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op 04 December 2002 @ 09:37:
Trouwens zijn die buiten antennes die plak liniaalen tegen het raam of zo'n 2.5 meter lange dildo op't dak ?
De naam zegt het al "BUITEN" antenne, die zit dus buiten en dat is dus de lange dildo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen ook van die plak dingen. Alleen die schijnen niet zo intensief te zijn.

Ik heb ook van veel mensen gehoord dat ADSL ook tegenvalt betreft snelheid.

Dus ik denk dat dit nog wel eens mee kan vallen.
En het interesseert me eigenlijk niet dat ik nu langer moet wachten voordat ik kan overstappen. Als de service van introweb goed is heb ik geen rden meer om over te stappen naar ADSL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Ja maareuh hoe gaat dat dan in ze'n werking met die buiten antennes want eeuh ik heb hoogte vrees en ik zie mij daar nog niet op't dak staan met klopboor in hand zorgen dat die antenne er in komt.

Maarja dat zien we dan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op 04 December 2002 @ 10:46:
Ja maareuh hoe gaat dat dan in ze'n werking met die buiten antennes want eeuh ik heb hoogte vrees en ik zie mij daar nog niet op't dak staan met klopboor in hand zorgen dat die antenne er in komt.

kheb gehoord dat ze op 20 meter hoogte moeten staan.

kgeloof dat "dit" de buitenantenne is

Afbeeldingslocatie: http://www.radio-occitania.com/antenne.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 00:00:
[...]

Euhmz... en dan hebben we het echt alleen over de goedkoopste (ADSL LITE): dataverkeer limiet is 1Gb per MAAND!!!! (voor de versies die in Losser beschikbaar komen = d8 ik alles dat via KPN doet, dus niet BBnet ofzo! let daarop) Dus snap niet waarom een tweaker daarvoor zou kiezen ;) Correct me if I'm wrong!
Maar daar is alleen eens een discussie overgevoerd op tweakers wat nu beter zou zijn. Lees het grote introweb wireless topic maar eens ergens... Ik denk dat beide providers qua mogelijkheden niet veel van elkaar te onder doen.

Lolbroek, ik neem toch ook niet ADSL lite, ik had het over de normale huis tuin en keuken gebruikers en tweakers samen. Als tweakers kies je zowieso niet voor de lite versie (afgezien van het datalimiet). Duh is toch logisch : >:)
En over jou datalimiet, volgens mij ken jij de regels van introweb niet (omtrendt skyaccess) helemaal die zijn namelijk nog een slagje erger. Want ze hebben een fair use policy. En ik kan wel zeggen, met dat systeem heb ik super veel ervaring. Want ik zelf heb wanadoo hometime en je moet eens zien hoe die veranderd is. Ff als voorbeeld, eerst onbeperkt internetten zonder telefoontikken (s'avonds) en geen download limiet en nu, 80 uur per maand en 2GB download beperking.
Om een lang verhaal kort te maken, introweb is geheel vrij om een datalimiet in te voeren. Ik ben er ook wel zeker van dat introweb dit gaat doen, want er gaat veel gedownload worden >:)

Maar ik denk ook wel dat ze geen 1GB datalimiet gaan invoeren, want ja dan zijn ze beetje niet goedwijs als het mij vraagt 8)

[ Voor 5% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 04-12-2002 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Pensmaster-B schreef op 04 December 2002 @ 10:46:

Heb je die buiten antenne nog niet gezien?
Nou is ongeveer hetzelfde als die plakdingen (bijna dan)
De antenne is wit, bevat een 2m/5m coax kabel(heb meerdere lengtes te horen gekregen). De antenne is ongeveer 3/5cm dik (na vlugge schatting ) en ongeveer 30/35 cm hoog meende ik.
Maar hij is zeker geen 2,5m hoog :D
Daarom had ik ook twijfels over hoe die antenne zorgen moest voor een beter ontvangst omdat ze zo klein waren (ongeveer net zo groot als die plak dingen)
Maar ja, ik heb geen verstand van antenne's dus geen benul hoe het werkt, zolang het maar werkt scheelt me best wel wat geld namelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 04-12-2002 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijhoofd_bennie schreef op 04 december 2002 @ 11:44:
[...]

Lolbroek, ik neem toch ook niet ADSL lite, ik had het over de normale huis tuin en keuken gebruikers en tweakers samen. Als tweakers kies je zowieso niet voor de lite versie (afgezien van het datalimiet). Duh is toch logisch : >:)
En over jou datalimiet, volgens mij ken jij de regels van introweb niet (omtrendt skyaccess) helemaal die zijn namelijk nog een slagje erger. Want ze hebben een fair use policy. En ik kan wel zeggen, met dat systeem heb ik super veel ervaring. Want ik zelf heb wanadoo hometime en je moet eens zien hoe die veranderd is. Ff als voorbeeld, eerst onbeperkt internetten zonder telefoontikken (s'avonds) en geen download limiet en nu, 80 uur per maand en 2GB download beperking.
Om een lang verhaal kort te maken, introweb is geheel vrij om een datalimiet in te voeren. Ik ben er ook wel zeker van dat introweb dit gaat doen, want er gaat veel gedownload worden >:)

Maar ik denk ook wel dat ze geen 1GB datalimiet gaan invoeren, want ja dan zijn ze beetje niet goedwijs als het mij vraagt 8)
dat noemen ze oorzaak/gevolg.

Ze proberen vriendelijk een "fair-use" policy toe te passen, maar als iemand daar misbruik van maakt, wordt de gehele wijk "bestraft" door een data-limiet.

That's it.

Liever geen klachten en een data-limiet.

Dan een bere trage verbinding zonder data limiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Laatse nieuws: Inet is er net een paar x uitgevallen (router reset hielp :)). maar nu gaat het downen toch zeker redelijk (lees: 20 kb/s).

Ik merk trouwens wel dat het wel steeds langzamer gaat (na router reset zeker 10 min @ 60 kb/s, nu zo rond de 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 00:00:
[...]

Wie neemt dan ook in gods naam ADSL LITE???? :? Maar ik moet je gelijk geven 1GB is niets. Introweb zit ook wel zeer Royaal met hun FUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
k'heb net ff een exclusief plaatje gekregen van introweb.

Als je goed berijk wil hebbe moet je ongeveer denken aan zo'n antenne

Afbeeldingslocatie: http://www.galapagosolar.com/fotos/200202/DSC02207.JPG

die andere antennes leveren niet zoveel berijk

nee geintje :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Pensmaster-B op 04-12-2002 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Ik had gehoord dat ze nu flink bezig zijn met het netwerk? Iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Damn ! wat doe jij met dat ROC logo

ROC == EVIL ik zit er zelf op dus ik kan het weten

en hoezo berEIK... is berijk dan niet nederlands ?

eens kijken in de dikkevandale

* zoekt *

bereik' o (zegsw.) mogelijkheid om iets te bereiken. bereik'baar bn te bereiken
berei'ken komen tot

* einde zoek opdracht *

Dam je hebt gelijk had ik toch beter moeten opletten tegen nederlands maarja ik ben een IT-er dus fuck it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Pensmaster-B schreef op 04 december 2002 @ 09:37:

Mzzl

Doen we even normale taal gebruiken aub ?
En groeten en/of 'mzls' achtige uitspraken doen we niet aan.

Dit geld eigenlijk voor iedereen hier wel een beetje. Houd het een beetje rustig, overal op lopen flamen helpt niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Cutebritney schreef op 04 December 2002 @ 20:28:

[...]

Doen we even normale taal gebruiken aub ?
En groeten en/of 'mzls' achtige uitspraken doen we niet aan.

Dit geld eigenlijk voor iedereen hier wel een beetje. Houd het een beetje rustig, overal op lopen flamen helpt niets :P
Wil niet flamen op jou maar vind je het misschien niet een beetje overdreven (te over moraal ridder) reactie? We praten somt gewoon ff op een simpel niveau, is dat zo'n ramp :? (en kom nou aub niet met antwoord van lees de FAQ). Was dus gewoon een vraag verder niets.

Want theoretisch zit jij nu ook te flamen :+

Maar nu weer off-topic, is er nog nieuws van introweb. Iemand nog e-mails gekregen of ander nieuws, want het is nu een beetje stil hier.

[ Voor 16% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 04-12-2002 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
blijhoofd_bennie schreef op 04 December 2002 @ 21:19:
[...]

Wil niet flamen op jou maar vind je het misschien niet een beetje overdreven (te over moraal ridder) reactie? We praten somt gewoon ff op een simpel niveau, is dat zo'n ramp :? (en kom nou aub niet met antwoord van lees de FAQ). Was dus gewoon een vraag verder niets.

Want theoretisch zit jij nu ook te flamen :+
Door Cutebritney (Moderator I&T)
Dit gedeelte houd in dat Cutebritney hier om het bot te zeggen de baas is.
En het niveau van dit draadje was niet echt optimaal, waar iedereen op gewezen wordt.
Het is dus ook zeker geen flame. :)

Mocht je het niet met zoeen reactie eens zijn, dan staat het e-mail adres altijd open van een moderator (in dit geval cutebritney@tweakers.net). Het beste is om een dergelijke discussie niet in het desbetreffende draadje te gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios

Ik ga hier verder nu niet op in, maar het slaat nergens op.
Ik ben te bereiken op cutebritney@tweakers.net. 'k spreek je daar dan wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MENSEN Als je het over flame enzo wil hebben dan begin daar maar een nieuwe topic over. Laten we ons bij het onderwerp houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strax gaat de antenne nog in flamen op en dan werkt het helemaal niet meer :+

Maar ff weer ontopic, zit er al een beetje schot in de zaak? Hoe zijn de huidige snelheden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou...eerlijk gezegt. Nog niets veranderd. Het lijkt alleen maar langzamer te worden.

Ik weet niet wat ze daar doen bij Introweb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Opzich gaat het nu wel redelijk snel. Maarjah, de bandbreedte is dan ook weer beschikbaar :)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste