Problemen @ SkyAccess

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Staat de 2de antenne er nu al ?

Want ik heb nog steeds geen ontvangst, en ook geen bevestiging van introweb ontvangen.

Maar men zei toch dat de antenne deze week af zouw zijn ?

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 00:36
Pensmaster-B schreef op 25 januari 2003 @ 17:13:
Staat de 2de antenne er nu al ?

Want ik heb nog steeds geen ontvangst, en ook geen bevestiging van introweb ontvangen.

Maar men zei toch dat de antenne deze week af zouw zijn ?

*zucht*
De 2de antenne is idd up and running. De modems zijn nu allemaal ingedeeld over de 2 antenne's (overdinkel zit op de nieuwe antenne). Nog steeds geen ontvangst? :'(. Ik hoop voor je dat daar nog verandering in komt :/
Mister-Freeze schreef op 24 januari 2003 @ 20:33:
[...]

Hoezo schoeierig? Mensen gaan toch niet betalen voor iets wat nog steeds niet volgens de specificaties werkt? (het is al beter maar nog lang niet zoals beloofd) Je bent eerder dom als je je modem niet op tijd terug geeft.
Schooierig omdat, als je van plan bent om het op te zeggen, je tot de laatste dag wacht met inleveren, omdat je dan mooi nog gratis kon internetten (voor de mensen die zich aangesproken voelen :P). Dan denk ik van, als je het wil inleveren, wacht dan niet tot de laatste dag.

Ik ben het er wel mee eens, dat het nogal dom is, als je je modem dan niet teruggeeft >:) Mja, aan de andere kant zijn er ook nog genoeg mensen die (nog steeds) geloven dat het goed komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02-2017
Onbetaald zaten te testen ja!
Het is helemaal niet schooierig om het modem in te leveren omdat je inderdaad nog steeds niet krijgt waar je voor betaald.
De laatste tijd is gewoon een proefperiode geweest voor zowel IntroWeb als de gebruikers. In een proeftijd is het heel normaal dat je kan opzeggen hoor!
IntroWeb gaat nu dus door ;) maar als er mensen zijn die het willen opzeggen, kun je dat het beste aan het einde van de proefperiode doen, want dat heb je er het langst profeit van gehad!

Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik wist het op de infoavond al (toen was bij mij iig bekend dat kpn in feb adsl beschikbaar zou hebben) dat als ik in losser zou wonen voor adsl zou gaan, na al die tijd wachten konden 3 maandjes er ook nog wel af.
Ook omdat ik de abo's en de aansluitkosten best wel duur vond.
Vond de snelheid ook niet echt toereikend tov het bedrag wat ervoor neergeteld moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Laatst online: 14:58

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 25 January 2003 @ 19:52:
Schooierig omdat, als je van plan bent om het op te zeggen, je tot de laatste dag wacht met inleveren, omdat je dan mooi nog gratis kon internetten (voor de mensen die zich aangesproken voelen :P). Dan denk ik van, als je het wil inleveren, wacht dan niet tot de laatste dag.

Ik ben het er wel mee eens, dat het nogal dom is, als je je modem dan niet teruggeeft >:) Mja, aan de andere kant zijn er ook nog genoeg mensen die (nog steeds) geloven dat het goed komt. :)
Nix schooierigs aan, CooLKillaH legt het wel goed uit vin ik. Je bent de hele tijd meer een tester voor hun systeem. Het is meer een vergoeding voor alle ellende die je hebt doorstaan, en ellende was er genoeg.

En er zullen vast nog wel mensen zijn die denken dat het goed gaat komen. Maar die zullen ook nog wel schrikken. Vanaf maandag moeten ze betalen voor een systeem wat ipv de 60kb/s die het zou moeten leveren nog niet eens normaal 20kb/s kan leveren. Deze mensen zullen dus vanaf maandag betalen, ook de eerste ADSL pakketten worden uitgeleverd in losser. En op het ogenblik dat de skyaccess klanten zullen zien dat het goedkoper en sneller kan gaat er denk ik nog wel wat grappigs gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Mister-Freeze schreef op 25 januari 2003 @ 22:05:
[...]

Nix schooierigs aan, CooLKillaH legt het wel goed uit vin ik. Je bent de hele tijd meer een tester voor hun systeem. Het is meer een vergoeding voor alle ellende die je hebt doorstaan, en ellende was er genoeg.

En er zullen vast nog wel mensen zijn die denken dat het goed gaat komen. Maar die zullen ook nog wel schrikken. Vanaf maandag moeten ze betalen voor een systeem wat ipv de 60kb/s die het zou moeten leveren nog niet eens normaal 20kb/s kan leveren. Deze mensen zullen dus vanaf maandag betalen, ook de eerste ADSL pakketten worden uitgeleverd in losser. En op het ogenblik dat de skyaccess klanten zullen zien dat het goedkoper en sneller kan gaat er denk ik nog wel wat grappigs gebeuren.
Deze stelling ben ik het helemaal mee. Bedoel ik neem skyaccess omdat er niets anders. Ik verwacht ook niet dat mijn snelheden (als het gaat werken) optimaal zijn. Maar ja je moet wat. Dus zogezien skyacccess is verre van perfect, maar als het bij mij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
CooLKillaH schreef op 25 januari 2003 @ 20:47:
Onbetaald zaten te testen ja!
Het is helemaal niet schooierig om het modem in te leveren omdat je inderdaad nog steeds niet krijgt waar je voor betaald.
De laatste tijd is gewoon een proefperiode geweest voor zowel IntroWeb als de gebruikers. In een proeftijd is het heel normaal dat je kan opzeggen hoor!
IntroWeb gaat nu dus door ;) maar als er mensen zijn die het willen opzeggen, kun je dat het beste aan het einde van de proefperiode doen, want dat heb je er het langst profeit van gehad!
Als wij dat niet mochten 'testen', zaten we nu nog op ISDN (en nu is het "alweer" ipv "nog" :P). Voor Introweb is het denk ik ook heel anders uitgelopen dan ze hadden gedacht. Persoonlijk vind ik (ook) dat ze nog te vroeg zijn met betalen, mja, wie ben ik :? :P.
Mister-Freeze schreef op 25 January 2003 @ 22:05:
[...]

Tuurlijk was er ellende, maar je hebt die tijd wel mooi zitten internetten en leechen gratis. En als er zoveel ellende was, waarom heb je het dan niet gelijk opgezegt?

Tis trouwens wel zo dat Introweb de mensen die niet online kunnen komen, niet gaan incasseren (niet dat dit niet meer dan normaal is). Mja, hier is het enkel nog wachten op het doe-het-zelf-pakket van ADSL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 26 January 2003 @ 15:59:
[...]

Als wij dat niet mochten 'testen', zaten we nu nog op ISDN (en nu is het "alweer" ipv "nog" :P). Voor Introweb is het denk ik ook heel anders uitgelopen dan ze hadden gedacht. Persoonlijk vind ik (ook) dat ze nog te vroeg zijn met betalen, mja, wie ben ik :? :P.
En wat is het verschil in dit geval tussen nog en alweer? Je hebt al die tijd niet normaal kunnen internetten. (in ieder geval 3/4 van de tijd) En dat het niet zo is gegaan als ze verwacht hadden lijkt me duidelijk. Maar dit hadden ze kunnen voorkomen door beter te testen. (en ja ik weet ook wel dat ze de 1ste zijn en dat er dan problemen kunnen ontstaan die niet voorzien waren, maar als met het internet gedrag van een Nederlander zelfs nog verkeerd in schat is met niet echt goed voorbereid. (en dat als ISP en ADSL aanbieder :X ))
Tuurlijk was er ellende, maar je hebt die tijd wel mooi zitten internetten en leechen gratis.
Zow wat hebben de mensen tot nu toe vet zitten leechen. :o Dat geloof je toch zelf niet, of wel? Internetten is/was er niet bij, door de gigantische ping, downloadsnelheden waren/zijn ronduit slecht te noemen, en ga zo maar door.
En als er zoveel ellende was, waarom heb je het dan niet gelijk opgezegt?
Dus jij wilt zeggen dat alles goed liep?

Het is niet meer dan normaal dat je even wacht, zodat je de provider in de gelegenheid stelt de problemen op te lossen. Dit is tot op heden niet gebeurd, wachten tot op het laatste moment juist slim. Zou je meteen de handel terug hebben gebracht was het niet mogelijk om te testen of de nieuwe software/extra paal/buitenantennes/enz... een positief effect hebben voor je ontvangst. Als dit tot het moment van incasseren niet het geval is of niet kompleet (20kb/s ipv 60kb/s b.v.) het geval is, moet je het snel dumpen voor je moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister-Freeze, wat haal jij op dit moment van snelheden met sky-access? Ben ik wel benieuwd na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 26 January 2003 @ 16:37:
[...]

En wat is het verschil in dit geval tussen nog en alweer? Je hebt al die tijd niet normaal kunnen internetten. (in ieder geval 3/4 van de tijd) En dat het niet zo is gegaan als ze verwacht hadden lijkt me duidelijk. Maar dit hadden ze kunnen voorkomen door beter te testen. (en ja ik weet ook wel dat ze de 1ste zijn en dat er dan problemen kunnen ontstaan die niet voorzien waren, maar als met het internet gedrag van een Nederlander zelfs nog verkeerd in schat is met niet echt goed voorbereid. (en dat als ISP en ADSL aanbieder :X ))
Het verschil tussen nog en alweer is in dit geval dat je wel (zoals ik in m'n vorige post ook al zei) mooi hebt kunnen leechen. Tuurlijk is het in het begin zwaar bagger geweest (dat vind ik nog steeds ;)), maar s'nachts was het zeer zeker wel te doen hoor. Wijzelf hebben ook redelijk wat gigs binnen gehaalt s 'nachts (want overdag was het idd niet te doen). Ik ben het er idd mee eens dat het 'internet gedrag' nogal 'slecht' was ingeschat.
[...]

Zow wat hebben de mensen tot nu toe vet zitten leechen. :o Dat geloof je toch zelf niet, of wel? Internetten is/was er niet bij, door de gigantische ping, downloadsnelheden waren/zijn ronduit slecht te noemen, en ga zo maar door.
Zie hierboven, leechen s'nachts :)
[...]

Dus jij wilt zeggen dat alles goed liep?

Het is niet meer dan normaal dat je even wacht, zodat je de provider in de gelegenheid stelt de problemen op te lossen. Dit is tot op heden niet gebeurd, wachten tot op het laatste moment juist slim. Zou je meteen de handel terug hebben gebracht was het niet mogelijk om te testen of de nieuwe software/extra paal/buitenantennes/enz... een positief effect hebben voor je ontvangst. Als dit tot het moment van incasseren niet het geval is of niet kompleet (20kb/s ipv 60kb/s b.v.) het geval is, moet je het snel dumpen voor je moet betalen.
Ik zeg zeker niet dat alles goed liep, ik vind alleen je reactie nogal overdreven.

En okay, ik verander m'n stelling van "op de laatste dag dumpen is schooierig" naar "hele dagen zitten leechen en het systeem dumpen omdat je moet betalen, maar het wel goed heeft gewerkt' :)

Mja, zoiets dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 28 januari 2003 @ 14:58:
Ik zeg zeker niet dat alles goed liep, ik vind alleen je reactie nogal overdreven.
Wat is er overdreven aan? Zoals het er staat is het gewoon.
En okay, ik verander m'n stelling van "op de laatste dag dumpen is schooierig" naar "hele dagen zitten leechen en het systeem dumpen omdat je moet betalen, maar het wel goed heeft gewerkt' :)

Mja, zoiets dus.
Waarom zou iemand het dumpen als het goed werkt? (het werkt dus gewoon niet goed genoeg....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag heb ik de hele zooi ingeleverd bij 2com, was het zo onderhand wel een beetje zat aan het worden, mischien dat ze het volgend jaar weer eens mogen proberen, want het product blijft mooi (als het goed werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 28 January 2003 @ 19:24:
[...]

Wat is er overdreven aan? Zoals het er staat is het gewoon.

[...]

Waarom zou iemand het dumpen als het goed werkt? (het werkt dus gewoon niet goed genoeg....)
Overdreven in de zin van dat je het naar mijn idee doet overkomen dat je liever geen SkyAccess wilt, omdat er toch alleen maar ellende mee is. Dat is de beste omschrijving denk ik :)

En waarom dumpen als iets goed werkt? Zo denk ik er ook over, maar sommige mensen die willen blijkbaar liever niet betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 28 January 2003 @ 22:15:
Overdreven in de zin van dat je het naar mijn idee doet overkomen dat je liever geen SkyAccess wilt, omdat er toch alleen maar ellende mee is. Dat is de beste omschrijving denk ik :)
Ik wil et ook liever niet, en er is ook veel ellende mee. (niet alleen, maar wel meer ellende dan wat anders) Ik ben helaas gedwongen om het te nemen omdat ik hier geen ADSL kan krijgen. Zou ik dit wel kunnen zou ik liever ADSL nemen. (en jij zo te zien ook :+ )
En waarom dumpen als iets goed werkt? Zo denk ik er ook over, maar sommige mensen die willen blijkbaar liever niet betalen :+
Lijkt me vreemd, want of je betaald voor ADSL of voor Skyaccess of je neemt niets. En iemand die Skyaccess neemt, wil dus blijkbaar wel maar kan niet normaal/snel internetten. En daarom willen ze dan niet betalen. (als ik een nieuwe BMW ///M3 koop, en er zit een opel Kadedilec motor in zou ik hier ook niet mee akkoord gaan....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 28 January 2003 @ 22:53:
[...]

Ik wil et ook liever niet, en er is ook veel ellende mee. (niet alleen, maar wel meer ellende dan wat anders) Ik ben helaas gedwongen om het te nemen omdat ik hier geen ADSL kan krijgen. Zou ik dit wel kunnen zou ik liever ADSL nemen. (en jij zo te zien ook :+ )
Wij hebben idd ook voor ADSL gekozen (zie hieronder :)). Ik begrijp jouw standpunt ook zeker wel, maar ik denk nog steeds dat het wat overdreven is. Naar mijn idee laat jij het overkomen alsof je elke keer weer met pijn achter je computer kruipt, omdat je maar weer met SkyAccess zit opgescheept. Ik weet bijna wel zeker dat je met SkyAccess stukker beter af bent dan als je ISDN hebt (of analoog). Tuurlijk is het (nog steeds) niet wat je verwacht, maar ik denk dat het wel beter zal gaan worden. Ik kan je alleen niet zeggen wanneer dit zal gebeuren :P
[...]

Lijkt me vreemd, want of je betaald voor ADSL of voor Skyaccess of je neemt niets. En iemand die Skyaccess neemt, wil dus blijkbaar wel maar kan niet normaal/snel internetten. En daarom willen ze dan niet betalen. (als ik een nieuwe BMW ///M3 koop, en er zit een opel Kadedilec motor in zou ik hier ook niet mee akkoord gaan....)
Er zijn dus mensen die dus wel tot de laatste dag hebben gewacht met inleveren, en toen een aabo hebben afgesloten met ADSL, omdat deze toch nog steeds betere pingtijden heeft (wat wel redelijk belangrijk is als je online gamed :)), en de snelheid ligt van ADSL ook hoger.

Mij maakt het niet uit of mijn geld nou naar Tweecom of naar KPN gaat, het gaat mij om het product wat er wordt geleverd. Ik kan me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die er anders denken.

PS: Waarom regeren er niet meer mensen? Tis nu eerder een 1on1 discussie geworden :D

PPS: Nog een speedtest:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed May 8 2002 om 10:18:25 UTC+0200)

Download : 54.2 KByte/sec
Upload : 4.2 KByte/sec
Connection : 87.0 Conn/min
Ping test Nederland : 210.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Nah oke ik zal nog ff reageren

Kheb nog steeds geen verbinding , en ik hoop dat adsl ook in overdinkel komt

en als reactie op de geposte speedtest resultaten

Download : perfect ( voor basic dan he )
Upload : bagger
Ping test : Ik haal beter met me modem ( and thats a bad thing )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Pensmaster-B schreef op 29 January 2003 @ 19:27:
Nah oke ik zal nog ff reageren

Kheb nog steeds geen verbinding , en ik hoop dat adsl ook in overdinkel komt

en als reactie op de geposte speedtest resultaten

Download : perfect ( voor basic dan he )
Upload : bagger
Ping test : Ik haal beter met me modem ( and thats a bad thing )
Het is idd duidelijk dat er nog hard aan moet worden gewerkt. Download is momenteel alleen het belangrijkste punt, en daar werkt Introweb dan ook aan (is ook te zien). Alleen jammer dat de andere dingen nog steeds verre van ideaal zijn :/

BTW heb je al een buitenantenne en alles geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 29 January 2003 @ 10:31:
Wij hebben idd ook voor ADSL gekozen (zie hieronder :)). Ik begrijp jouw standpunt ook zeker wel, maar ik denk nog steeds dat het wat overdreven is. Naar mijn idee laat jij het overkomen alsof je elke keer weer met pijn achter je computer kruipt, omdat je maar weer met SkyAccess zit opgescheept. Ik weet bijna wel zeker dat je met SkyAccess stukker beter af bent dan als je ISDN hebt (of analoog). Tuurlijk is het (nog steeds) niet wat je verwacht, maar ik denk dat het wel beter zal gaan worden. Ik kan je alleen niet zeggen wanneer dit zal gebeuren :P
Ik vin het zeer jammer dat ik Skyaccess moet nemen, dit omdat de ping gewoon zwaar k*t is, en zal ook niet snel verbeteren. Downloadsnelheid is ook verre van optimaal maar ik kan er mee leven. (met 1 been en geen armen kan je ook leven moet je dan maar denken..... verre van optimaal dus)
Er zijn dus mensen die dus wel tot de laatste dag hebben gewacht met inleveren, en toen een aabo hebben afgesloten met ADSL, omdat deze toch nog steeds betere pingtijden heeft (wat wel redelijk belangrijk is als je online gamed :)), en de snelheid ligt van ADSL ook hoger.
Wat maakt het dan uit? Ze ruilen het om omdat het niet werkt, is niet echt schooierig. (of niet netjes...) Introweb begint ook al met incasseren terwijl het ook nog niet goed werkt, komt dus op hetzelfde neer.
Mij maakt het niet uit of mijn geld nou naar Tweecom of naar KPN gaat, het gaat mij om het product wat er wordt geleverd. Ik kan me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die er anders denken.
Dat zal de gemiddelde lossenaar nix uit maken. Het is in deze topic alleen maar door iemand als dom argument gebruikt om Skyaccess goed te praten. De normale burger zal het idd worst wezen.
PS: Waarom regeren er niet meer mensen? Tis nu eerder een 1on1 discussie geworden :D
De mensen zullen wel wat anders te doen hebben. (de meeste hebben ja al ADSL) En ja 1on1 lijkt het wel op. Dus ik stel voor dat jij stopt, want ik win tochin deze discussie.... >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Bij mij werkt het jammer genoeg nog steeds niet echt.
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom ze die tweede antenne in Losser hebben geplaatst? Losser heeft ADSL en de mensen die al goed ontvangst hadden, hadden dit dus al op de eerste antenne. Deze mensen zouden daarom ook niet snel overstappen op ADSL.
Introweb wil tenslotte geld verdienen en simpel gezegd in Overdinkel valt meer te halen dan in Losser, omdat er namelijk geen concurentie is. Een goede locatie is er ook, de plaatselijke sporthal.
Ook wordt de verbinding in Overdinkel dan voor iedereen beschikbaar tegen acceptabele snelheden etc. etc. etc. Want zeg nog zelf, als je niet aan de linkerkant woont van Overdinkel kun je het haast al wel vergeten en als het werkt ben je op heb basis abbo aangewezen, omdat je rood signaal hebt. En als ik van mezelf uitga ik wil best meer betalen voor meer snelheid, maar helaas wordt dat (als het al gaat werken) niets met de huidige situatie.

Kort maar krachtig mensen die invloed kunnen uitoefenen op introweb zorg dan aub ff dat ze een antenne in Overdinkel neerzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
blijhoofd_bennie schreef op 30 January 2003 @ 11:03:
Bij mij werkt het jammer genoeg nog steeds niet echt.
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom ze die tweede antenne in Losser hebben geplaatst? Losser heeft ADSL en de mensen die al goed ontvangst hadden, hadden dit dus al op de eerste antenne. Deze mensen zouden daarom ook niet snel overstappen op ADSL.
Introweb wil tenslotte geld verdienen en simpel gezegd in Overdinkel valt meer te halen dan in Losser, omdat er namelijk geen concurentie is. Een goede locatie is er ook, de plaatselijke sporthal.
Ook wordt de verbinding in Overdinkel dan voor iedereen beschikbaar tegen acceptabele snelheden etc. etc. etc. Want zeg nog zelf, als je niet aan de linkerkant woont van Overdinkel kun je het haast al wel vergeten en als het werkt ben je op heb basis abbo aangewezen, omdat je rood signaal hebt. En als ik van mezelf uitga ik wil best meer betalen voor meer snelheid, maar helaas wordt dat (als het al gaat werken) niets met de huidige situatie.

Kort maar krachtig mensen die invloed kunnen uitoefenen op introweb zorg dan aub ff dat ze een antenne in Overdinkel neerzetten :+
Mja ik denk dat die antenne juist bij de andere is gezet, vanwege tijd. Als er een andere plaats zou zijn gekozen, zou het veel langer hebben geduurt voordat er toestemming zou zijn gekregen. Introweb heeft er ook voor gekozen om eerst Losser goed draaiende te krijgen, voordat er zou worden uitgebreid naar andere plaatsen. Heeft volgens mij wel in de infobrief een keer gestaan :?

* Milenco heeft helaas geen macht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op 30 januari 2003 @ 15:51:
[...]

Mja ik denk dat die antenne juist bij de andere is gezet, vanwege tijd. Als er een andere plaats zou zijn gekozen, zou het veel langer hebben geduurt voordat er toestemming zou zijn gekregen. Introweb heeft er ook voor gekozen om eerst Losser goed draaiende te krijgen, voordat er zou worden uitgebreid naar andere plaatsen. Heeft volgens mij wel in de infobrief een keer gestaan :?

* Milenco heeft helaas geen macht :'(
denk jij dat deze keuze op de lange termijn goed is geweest (denk het niet) is precies zo als met de startfase van skyaccess, Introweb was nog lang niet klaar, maar omdat KPN als een wilde adsl aan het uitbreiden was moesten ze wel gevolg: een waardeloos product, wat is er nu, gebruikers niet tevreden, dan maar een 2e antenne.Maar als ze die op een ideale plaats neer willen zetten dan duurt het langer, dan maar weer 2e keus. i.m.o heel onverstandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 16:51:
[...]

denk jij dat deze keuze op de lange termijn goed is geweest (denk het niet) is precies zo als met de startfase van skyaccess, Introweb was nog lang niet klaar, maar omdat KPN als een wilde adsl aan het uitbreiden was moesten ze wel gevolg: een waardeloos product, wat is er nu, gebruikers niet tevreden, dan maar een 2e antenne.Maar als ze die op een ideale plaats neer willen zetten dan duurt het langer, dan maar weer 2e keus. i.m.o heel onverstandig
Ik denk juist dat ADSL pas aanstalten heeft gemaakt om in Losser te komen, nadat Introweb met het idee kwam draadloos internet in Losser te komen brengen. Mijn persoonlijke mening is dat er nu om gaat dat Introweb eerst zorgt dat alles een beetje fatsoenlijk draait, en pas daarna de extra maatregelen die zijn getroffen (2de antenne ed), langzaam aan weer moetengaan afbreken. Feit blijft dat Losser gewoon eerst goed moet draaien, en daar ook alle negativiteit van moet ervaren, voordat de andere plaatsen (dus ook Overdinkel) goed kan worden uitgerold.

Ik ben iig niet van mening dat Introweb dat 2de keuzes heeft gemaakt. Waarom? Lees hierboven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 30 januari 2003 @ 17:29:
[...]
Ik denk juist dat ADSL pas aanstalten heeft gemaakt om in Losser te komen, nadat Introweb met het idee kwam draadloos internet in Losser te komen brengen. Mijn persoonlijke mening is dat er nu om gaat dat Introweb eerst zorgt dat alles een beetje fatsoenlijk draait, en pas daarna de extra maatregelen die zijn getroffen (2de antenne ed), langzaam aan weer moetengaan afbreken. Feit blijft dat Losser gewoon eerst goed moet draaien, en daar ook alle negativiteit van moet ervaren, voordat de andere plaatsen (dus ook Overdinkel) goed kan worden uitgerold.

Ik ben iig niet van mening dat Introweb dat 2de keuzes heeft gemaakt. Waarom? Lees hierboven :P
Denk je nu echt dat de KPN het wat zal schelen of een lutte 1000 inwoners ofzo adsl nemen? Nope, de plannen van de KPN tot uitbreiding van ADSL hebben met het feit te maken dat de banken ADSL willen, en hier goed voor betalen. (ik meen de rabobank...) Daar gaat het de KPN om, de concurentie met Skyaccess zoeken doen ze niet eens, want voor hun is het toch geen gevaar.

Tevens was er aan het begin van de planning van Skyaccess al duidelijk dat de KPN hier zou komen. Vandaar dat Intorweb dus ook snel is begonnen en alles vorig jaar zo nodig af moest hebben, zodat ze winst kunnen maken. Want als ADSL er is is er toch weinig animo voor hun product.

De plaatsing van de 2de antenne is dus zeker wel waardeloos, omdat de mensen in losser toch ADSL gaan nemen. (wie dat niet doet is imho een beetje achter de feiten aan het aan lopen.....) In Overdinkel is er geen ADSL dus is het veel beter om je daar op te focussen, tevens kan de paal vanuit centrum Overdinkel (ehum alles is hier centrum :+ ) ook nog een deel van Losser bereiken. Ik zie het dus ook meer als een actie om de laatste Skyaccess mensen in Losser nog te binden en te overtuigen niet naar ADSL over te stappen.

Het gaat pas echt interessant worden als mensen volgend jaar de keuze hebben tussen of Skyaccess verlengen of ADSL nemen…. denk dat ze dan weer veel klanten gaan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister-Freeze schreef op 30 januari 2003 @ 18:23:
[...]

Het gaat pas echt interessant worden als mensen volgend jaar de keuze hebben tussen of Skyaccess verlengen of ADSL nemen…. denk dat ze dan weer veel klanten gaan verliezen.
Bedoel je ADLS of IntroWeb??

IntroWeb denk ik niet, want het product werkt nu prima en zal alleen nog maar beter worden.

Test op moment van schrijven:
Download : 56.2 KByte/sec
Upload : 24.2 KByte/sec
Connection : 104.0 Conn/min
Ping test Nederland : 120.0 ms

Latency kan ik me voorstellen dat het wat lager is, omdat ook elke gemaakte verbinding door de trafficshaper gaat, en dus wordt geanalyseerd, en dus wat langer duurt, voordat deze tot stand wordt gebracht.

Ook vind ik de argumenten die Milenco geeft in sommige punten beter dan van de rest (voornamelijk tegenstanders) hier. Ik ken mensen, die 24/7 met SkyAccess hebben zitten downloaden en elke dag in de top5 met datatraffic zaten, en vlak voor incasso de boel terug hebben gebracht, en het modem was nog heet, toen iemand die ik ken bij 2-com de boel in ontvangst nam. Dus paracieten zijn er ook! En dat is een beetje laag, en daarin steun ik Milenco compleet.

Maar het is een product bijna gelijkwaardig aan ADSL, dus ik zie geen reden waarom er nu nog mensen zijn die het terug gaan brengen (alleen als ze bijv. geen ontvangst hebben, maar dat is dan ook een goede reden).

Verder heb ik gehoord dat er laatst iemand was die een perfect signaal had, maar slecht 8kB per seconde haalde. Toen is daar iemand van IntroWeb ofzo en zo'n americaan geweest, die heeft met z'n laptop getest en haalde achter hetzelfde modem 57kB per seconde. Er bleek ook software en drivers die de boel om zeep hadden geholpen, dat kan dus ook. Dus als je nog steeds een slechte verbinding hebt zou ik hier ook eens naar kijken. (en zeg nu niet, maar ik studeer ICT blablabla en ik weet het echt wel en het staat allemaal wel goed, geloof mij, het tegendeel is al vaker bewezen...)

Bij mij (en bij kennisen van mij) werkt dit product echt naar behoren nu.
IntroWeb ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 29 January 2003 @ 19:49:
[...]

Ik vin het zeer jammer dat ik Skyaccess moet nemen, dit omdat de ping gewoon zwaar k*t is, en zal ook niet snel verbeteren. Downloadsnelheid is ook verre van optimaal maar ik kan er mee leven. (met 1 been en geen armen kan je ook leven moet je dan maar denken..... verre van optimaal dus)
Je hebt blijkbaar toch SkyAccess boven analoog of ISDN gekozen, dus zó erg zal het ook wel niet zijn ;) :+
[...]

Wat maakt het dan uit? Ze ruilen het om omdat het niet werkt, is niet echt schooierig. (of niet netjes...) Introweb begint ook al met incasseren terwijl het ook nog niet goed werkt, komt dus op hetzelfde neer.
Ik bedoel de mensen die constant hebben zitten leechen, en waar het wel goed heeft gewerkt. Die mensen hebben het opgezegt omdat toch liever ADSL wouden, en zo 'lekker' gratis konden internetten. En dus niet (zoals jouw stelling is), het ze niet bevalt.
[...]

Dat zal de gemiddelde lossenaar nix uit maken. Het is in dit topic alleen maar door iemand als dom argument gebruikt om Skyaccess goed te praten. De normale burger zal het idd worst wezen.
Hier kan ik idd niet op ingaan :P
[...]
De mensen zullen wel wat anders te doen hebben. (de meeste hebben ja al ADSL) En ja 1on1 lijkt het wel op. Dus ik stel voor dat jij stopt, want ik win tochin deze discussie.... >:) :+
Ik denk dat we de discussie sowieso beter kunnen stoppen, anders gaan we eindeloos door :P. Mja, of je hem nou wint of niet, wij hebben strax lekker ADSL })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 30 januari 2003 @ 18:23:
[...]

Denk je nu echt dat de KPN het wat zal schelen of een lutte 1000 inwoners ofzo adsl nemen? Nope, de plannen van de KPN tot uitbreiding van ADSL hebben met het feit te maken dat de banken ADSL willen, en hier goed voor betalen. (ik meen de rabobank...) Daar gaat het de KPN om, de concurentie met Skyaccess zoeken doen ze niet eens, want voor hun is het toch geen gevaar.
Tuurlijk wel, voor KPN is elke gebruiker die over de lange rit winst opleverd meegenomen. Ze willen toch allemaal winst maken :?
Tevens was er aan het begin van de planning van Skyaccess al duidelijk dat de KPN hier zou komen. Vandaar dat Intorweb dus ook snel is begonnen en alles vorig jaar zo nodig af moest hebben, zodat ze winst kunnen maken. Want als ADSL er is is er toch weinig animo voor hun product.
2Com is er al zeker een 3/4 jaar mee bezig om het voor elkaar te krijgen, en sinds de tijd dat Introweb er mee bezig was op te richten, was in Losser nog niet bekend wanneer ADSL zou komen.
De plaatsing van de 2de antenne is dus zeker wel waardeloos, omdat de mensen in losser toch ADSL gaan nemen. (wie dat niet doet is imho een beetje achter de feiten aan het aan lopen.....) In Overdinkel is er geen ADSL dus is het veel beter om je daar op te focussen, tevens kan de paal vanuit centrum Overdinkel (ehum alles is hier centrum :+ ) ook nog een deel van Losser bereiken. Ik zie het dus ook meer als een actie om de laatste Skyaccess mensen in Losser nog te binden en te overtuigen niet naar ADSL over te stappen.
Mja, probleem is dat Overdinkel nooit rendabel zal worden. Ik bedoel, hoeveel mensen zullen zich er aanmelden? 100 op z'n hoogst. Alle kosten zullen er dan misschien naar een jaar of 4, 5 uit zijn, en dan is de techniek alweer achterhaalt :(. Ik zeg niet dat SkyAccess niet in Overdinkel komt, maar er valt lang niet zoveel winst te halen als sommige mensen denken.
Mja, ik denk dat de meesten nu al hebben opgezegt, maar ik denk ook dat er dan ongetwijfeld weer wat mensen zullen overstappen, als ze ADSL in (zijn machtige) werking zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op 30 januari 2003 @ 21:32:
[...]
Mja, ik denk dat de meesten nu al hebben opgezegt, maar ik denk ook dat er dan ongetwijfeld weer wat mensen zullen overstappen, als ze ADSL in (zijn machtige) werking zien >:)
ADSL heeft als voordeel dat het een erg lage ping heeft. Voor de gamers onder ons hier is dat erg leuk maar met je ADSL modem kun je niet ff bij de buurman langswippen om daar SP3 te downloaden wat met deze techniek weer wel mogelijk is. Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die die pingtijden geen drol interesseert eerlijk gezegd en als ik de snelheden hierboven zie, is dat zeker niet slecht vergeleken met ADSL. De laagste ADSL abonnementen komen niet eens boven de 128kbit uit qua upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 30 januari 2003 @ 21:05:
Je hebt blijkbaar toch SkyAccess boven analoog of ISDN gekozen, dus zó erg zal het ook wel niet zijn ;) :+
Is een beetje een dom argument. Zal je eens uitleggen waarom. Stel een beul geeft je twee keuzen, of hij hakt je benen (Skyaccess) af of hij kakt je armen en benen (ISDN) af. Je zult waarschijnlijk kiezen voor alleen je benen. Neemt niet weg dat je liever niets afgehakt zou willen hebben. (ADSL)
Tuurlijk wel, voor KPN is elke gebruiker die over de lange rit winst opleverd meegenomen. Ze willen toch allemaal winst maken :?
Je gaat nu de zaak verdraaien. Je stelde dat de KPN alleen zo druk was begonnen om de concurrentie met Skyaccess aan te gaan. En het dus aan Skyaccess te danken is dat we ADSL krijgen. Dat is dus niet zo, de kpn komt hier in eerste instantie omdat ze geld van bedrijven krijgen en niet omdat er 1000 adsl klanten te winnen zijn. Die zijn uiteraard wel mooi mee genomen maar zijn niet de beslissende factor.
2Com is er al zeker een 3/4 jaar mee bezig om het voor elkaar te krijgen, en sinds de tijd dat Introweb er mee bezig was op te richten, was in Losser nog niet bekend wanneer ADSL zou komen.
Dat is niet geheel waar. Waar is dat er niet exact bekend was wanneer het zou komen. Wel wist men dat het ergens begin 2003 zou zijn. Op de meeting voor het Skyaccess voor bedrijven wist men dit namelijk ook al. En dat was lang voordat men is gaan denken aan Skyaccess voor consumenten gebruik. (een half jaar ofzo) En ook daarvoor wist men al dat het in 2003 zou komen. (1ste helft)
Mja, probleem is dat Overdinkel nooit rendabel zal worden. Ik bedoel, hoeveel mensen zullen zich er aanmelden? 100 op z'n hoogst. Alle kosten zullen er dan misschien naar een jaar of 4, 5 uit zijn, en dan is de techniek alweer achterhaalt :(. Ik zeg niet dat SkyAccess niet in Overdinkel komt, maar er valt lang niet zoveel winst te halen als sommige mensen denken.
Bij het neerzetten gaat men er ook niet vanuit dat het naar een jaar al rendabel is, dit geld voor Losser en Overdinkel. Meestal als bedrijven dingen in deze grote plannen zijn ze pas naar een aantal jaar rendabel. En over het wel en niet rendabel worden zullen ze zich bij Introweb wel zorgen hebben gemaakt, want anders zouden ze er niet aan beginnen.
Time will tell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 31 januari 2003 @ 10:56:
[...]

Is een beetje een dom argument. Zal je eens uitleggen waarom. Stel een beul geeft je twee keuzen, of hij hakt je benen (Skyaccess) af of hij kakt je armen en benen (ISDN) af. Je zult waarschijnlijk kiezen voor alleen je benen. Neemt niet weg dat je liever niets afgehakt zou willen hebben. (ADSL)
Ik ben het (nog steeds, altijd al geweest), dat ADSL beter is dan SkyAccess en ISDN. Neemt niet weg dat het (skyaccess) nog steeds beter is dan ISDN. Om op je voorbeeld in te gaan: Je hebt idd weinig keus in zo'n geval. Maar waarom zou je dan gaan blijven jammeren, je kan namelijk weinig aan de beslissing van de beul veranderen. Tuurlijk kan je wel gaan zeggen hóe je precies je benen afgehakt wilt hebben, maar ze moeten toch wel afgehakt worden.

Maw, SkyAccess is het enige wat jullie voorlopig zullen krijgen, face it (bot gezegd). Aan de ene kant mogen jullie 'blij' zijn dat jullie van Losser mogen meeprofiteren.
[...]

Je gaat nu de zaak verdraaien. Je stelde dat de KPN alleen zo druk was begonnen om de concurrentie met Skyaccess aan te gaan. En het dus aan Skyaccess te danken is dat we ADSL krijgen. Dat is dus niet zo, de kpn komt hier in eerste instantie omdat ze geld van bedrijven krijgen en niet omdat er 1000 adsl klanten te winnen zijn. Die zijn uiteraard wel mooi mee genomen maar zijn niet de beslissende factor.
Daar ben ik het dus niet mee eens :+. Voorbeeld:

Stel, jij bent beul (SkyAccess), en wilt graag mensen vermoorden. Een concurrent voelt precies hetzelfde >:) (ADSL). Er loopt iemand heel suicidaal rond en wil graag vermoord worden (consument), zijn instelling is, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jij bent dus al bezig om die klant te vermoorden. Waarom zou jouw concurrent jouw je gang laten gaan, als die zelf ook nog wat kan moorden?

Maw, KPN heeft gewoon als instelling winst maken, en alle beetje helpen. Ik denk dat als bedrijven graag ADSL willen en bereid zijn hier flink voor te betalen, ze vast wel een eigen lijn aanleggen, en niet op een 'consumenten-kastje' meedraaien.
[...]

Dat is niet geheel waar. Waar is dat er niet exact bekend was wanneer het zou komen. Wel wist men dat het ergens begin 2003 zou zijn. Op de meeting voor het Skyaccess voor bedrijven wist men dit namelijk ook al. En dat was lang voordat men is gaan denken aan Skyaccess voor consumenten gebruik. (een half jaar ofzo) En ook daarvoor wist men al dat het in 2003 zou komen. (1ste helft)
Ik weet 99,9% zeker dat het eerder bekend was van SkyAccess dat ze in Losser zouden komen, dan ADSL. Precise data kan ik helaas niet geven, maar ik weet wel vrijwel zeker dat het van SkyAccess eerder bekend was.
[...]

Bij het neerzetten gaat men er ook niet vanuit dat het naar een jaar al rendabel is, dit geld voor Losser en Overdinkel. Meestal als bedrijven dingen in deze grote plannen zijn ze pas naar een aantal jaar rendabel. En over het wel en niet rendabel worden zullen ze zich bij Introweb wel zorgen hebben gemaakt, want anders zouden ze er niet aan beginnen.
Daar zullen ze zeker wel over hebben nagedacht, maar vooral op het punt Losser. Zoals ik al zei, Overdinkel die profiteerd mooi mee (IntroWeb trouwens ook van Overdinkel, want daar kunnen ze weer klanten halen, met de mast die in Losser staat).

Ik denk nog steeds dat het in Overdinkel _stukker_ minder rendabel is een mast neer te zetten als in Losser.
[...]

Time will tell...
True :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 31 januari 2003 @ 12:41:
Ik ben het (nog steeds, altijd al geweest), dat ADSL beter is dan SkyAccess en ISDN. Neemt niet weg dat het (skyaccess) nog steeds beter is dan ISDN. Om op je voorbeeld in te gaan: Je hebt idd weinig keus in zo'n geval. Maar waarom zou je dan gaan blijven jammeren, je kan namelijk weinig aan de beslissing van de beul veranderen. Tuurlijk kan je wel gaan zeggen hóe je precies je benen afgehakt wilt hebben, maar ze moeten toch wel afgehakt worden.

Maw, SkyAccess is het enige wat jullie voorlopig zullen krijgen, face it (bot gezegd). Aan de ene kant mogen jullie 'blij' zijn dat jullie van Losser mogen meeprofiteren.
Je snapt het niet of wilt het niet snappen. Ik zeg in mijn post dus zeer duidelijk dat ADSL beter is. (en dat is gewoon zo) Echter is het er niet dus moet ik wel Skyaccess nemen. En ookal heb ik geen andere keuze mag ik zeker wel klagen, ik weet niet hoe jij je leven door gaat, maar als je je bij alles neerlegt wat anderes zeggen/beslissen kom je niet ver.

Je bent deze topic begonnen omdat er problemen waren. Je hebt toen ADSL genomen omdat Skyaccess slechter was. Nu probeer je echter in bijna al je post te zeggen dat Skyacceess en goed product is, wat dus zeker niet waar is. Het doet namelijk niet wat de mensen beloofd is, en dus is het nog niet af. Dan is het geen wonder dat mensen (icl. me) hier wat over zeggen.

Over het meeprofiterein in Losser kan ik het volgende zeggen, men moest minimaal 300 geintreseerden hebben, om het project door te laten gaan. Hier is Overdinkel toen in betrokken geweest en hebben mensen zich angemeld dus zonder Overdinkel was er misschien wel nix geweest......
Daar ben ik het dus niet mee eens :+. Voorbeeld:

Stel, jij bent beul (SkyAccess), en wilt graag mensen vermoorden. Een concurrent voelt precies hetzelfde >:) (ADSL). Er loopt iemand heel suicidaal rond en wil graag vermoord worden (consument), zijn instelling is, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jij bent dus al bezig om die klant te vermoorden. Waarom zou jouw concurrent jouw je gang laten gaan, als die zelf ook nog wat kan moorden?

Maw, KPN heeft gewoon als instelling winst maken, en alle beetje helpen. Ik denk dat als bedrijven graag ADSL willen en bereid zijn hier flink voor te betalen, ze vast wel een eigen lijn aanleggen, en niet op een 'consumenten-kastje' meedraaien.
Je kijk er kompleet verkeerd tegenaan. ADSL komt hier echt niet omdat er ineens een concurrent is die wil verdienen. Als ze zouden willen verdienen zouden ze een dorp nemen waar nix anders is en dus iedereen ADSL zou nemen. Dat zou voor de winst veel beter zijn.

Jij stelt het namelijk zo dat als er b.v. in de Glane Skyaccess zou komen de KPN daar ineens ADSL zou aanleggen.
Ik weet 99,9% zeker dat het eerder bekend was van SkyAccess dat ze in Losser zouden komen, dan ADSL. Precise data kan ik helaas niet geven, maar ik weet wel vrijwel zeker dat het van SkyAccess eerder bekend was.
Dat is dus ook niet waar. Op de bijeenkomst voor bedrijven was er nog niet eens sprake van Skyaccess. En dat was toen de aanmeldingen al waren geweest. Men (de mensen van introweb die er waren) zijden dat het meer een animo check was en nog niet eens wisten hoe ze het zouden aanbieden. En toen wist ik al (en anderen die er zaten) dat ADSL zou komen in het begin van 2003. (btw Blijhoofd_Bennie was meen ik ook op die dag dus die kan het be ja'n, ook Tweecom Jan was er dus die moet het ook wel kunnen weten.)
Daar zullen ze zeker wel over hebben nagedacht, maar vooral op het punt Losser. Zoals ik al zei, Overdinkel die profiteerd mooi mee (IntroWeb trouwens ook van Overdinkel, want daar kunnen ze weer klanten halen, met de mast die in Losser staat).

Ik denk nog steeds dat het in Overdinkel _stukker_ minder rendabel is een mast neer te zetten als in Losser.
En weer een misverstand, ik zeg niet dat het rendabeler is op het ogenblik..... Maar het zou misschien wel het overwegen waard zijn om, een dorp wat geen ADSL gaat krijgen aan je te binden ipv een dorp waar medio volgend jaar iedereen ADSL zal nemen. (veel mensen althans) Dit dorp zal dus op den duur rendabeler zijn. Aangezien we geen centrale in Overdinkel hebben duurt het ook nog wel even voor hier ADSL komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 31 januari 2003 @ 13:39:
[...]

Je snapt het niet of wilt het niet snappen. Ik zeg in mijn post dus zeer duidelijk dat ADSL beter is. (en dat is gewoon zo) Echter is het er niet dus moet ik wel Skyaccess nemen. En ookal heb ik geen andere keuze mag ik zeker wel klagen, ik weet niet hoe jij je leven door gaat, maar als je je bij alles neerlegt wat anderes zeggen/beslissen kom je niet ver.

Je bent deze topic begonnen omdat er problemen waren. Je hebt toen ADSL genomen omdat Skyaccess slechter was. Nu probeer je echter in bijna al je post te zeggen dat Skyacceess en goed product is, wat dus zeker niet waar is. Het doet namelijk niet wat de mensen beloofd is, en dus is het nog niet af. Dan is het geen wonder dat mensen (icl. me) hier wat over zeggen.

Over het meeprofiterein in Losser kan ik het volgende zeggen, men moest minimaal 300 geintreseerden hebben, om het project door te laten gaan. Hier is Overdinkel toen in betrokken geweest en hebben mensen zich angemeld dus zonder Overdinkel was er misschien wel nix geweest......
Ik heb ook al aangegeven dat ADSL beter is dan SkyAccess. Als ik de indruk geef dat SkyAccess perfect is, is dat niet mijn bedoeling. Feit is wel dat SkyAccess steeds beter wordt, als ik bv vandaag naar de speedtests van Xstream kijk, zie ik voor het eerst een snelheid van 120, terwijl die daarvoor gewoon bleef steken op 60. Het komt er dus op neer dat het eerder slecht was, en nu beter tot goed.

Ik vind het ook totaal niet erg ofzo dat mensen klagen over SkyAccess, als er geen beklag was, kan er ook niets aan gedaan worden.

Ik betwijfel trouwens of Overdinkel de beslissende factor is geweest voor Introweb, maar dit is weer zo'n punt waar je eeuwig over door kan gaan.
[...]

Je kijk er kompleet verkeerd tegenaan. ADSL komt hier echt niet omdat er ineens een concurrent is die wil verdienen. Als ze zouden willen verdienen zouden ze een dorp nemen waar nix anders is en dus iedereen ADSL zou nemen. Dat zou voor de winst veel beter zijn.

Jij stelt het namelijk zo dat als er b.v. in de Glane Skyaccess zou komen de KPN daar ineens ADSL zou aanleggen.
Ik denk dat idd, omdat KPN gewoon winst wil maken. Eerder hadden ze geen reden om snel uit te breiden in deze kleine plaatsen, simpelweg omdat er geen concurrentie is. Dat is er nu dus wel.
[...]

Dat is dus ook niet waar. Op de bijeenkomst voor bedrijven was er nog niet eens sprake van Skyaccess. En dat was toen de aanmeldingen al waren geweest. Men (de mensen van introweb die er waren) zijden dat het meer een animo check was en nog niet eens wisten hoe ze het zouden aanbieden. En toen wist ik al (en anderen die er zaten) dat ADSL zou komen in het begin van 2003. (btw Blijhoofd_Bennie was meen ik ook op die dag dus die kan het be ja'n, ook Tweecom Jan was er dus die moet het ook wel kunnen weten.)
Mja, dat zou ik allemaal na moeten vragen, dat hoor je nog van me :P
[...]

En weer een misverstand, ik zeg niet dat het rendabeler is op het ogenblik..... Maar het zou misschien wel het overwegen waard zijn om, een dorp wat geen ADSL gaat krijgen aan je te binden ipv een dorp waar medio volgend jaar iedereen ADSL zal nemen. (veel mensen althans) Dit dorp zal dus op den duur rendabeler zijn. Aangezien we geen centrale in Overdinkel hebben duurt het ook nog wel even voor hier ADSL komt.
Het gaat er niet om hoeveel % van Overdinkel zich zal aanmelden, maar het gaat erom dat er gewoon te weinig mensen zijn die het wel rendabel kunnen maken ten opzichte van Losser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Milenco schreef op 31 januari 2003 @ 14:43:
[...]
Ik heb ook al aangegeven dat ADSL beter is dan SkyAccess. Als ik de indruk geef dat SkyAccess perfect is, is dat niet mijn bedoeling. Feit is wel dat SkyAccess steeds beter wordt, als ik bv vandaag naar de speedtests van Xstream kijk, zie ik voor het eerst een snelheid van 120, terwijl die daarvoor gewoon bleef steken op 60. Het komt er dus op neer dat het eerder slecht was, en nu beter tot goed.

Ik vind het ook totaal niet erg ofzo dat mensen klagen over SkyAccess, als er geen beklag was, kan er ook niets aan gedaan worden.
Wat is je probleem dan?
Ik betwijfel trouwens of Overdinkel de beslissende factor is geweest voor Introweb, maar dit is weer zo'n punt waar je eeuwig over door kan gaan.
Heb ik ook niet gezegd. Je zou eens moeten proberen om niet zo te lezen zoals je wil dat het er staat, maar zoals het er staat. Ik heb gezegd dat het wel heeft bijgedragen maar over beslissende factor heb je mij niet gehoord.
Ik denk dat idd, omdat KPN gewoon winst wil maken. Eerder hadden ze geen reden om snel uit te breiden in deze kleine plaatsen, simpelweg omdat er geen concurrentie is. Dat is er nu dus wel.
Denk je nu echt dat de KPN er lol aan heeft om de concurrentie met Skyaccess aan te gaan? Get real, of er skyaccess is of niet zal ze geen ruk schelen. Het gaat erom dat ze ervoor betaald krijgen dat ze uitbreiden. Tevens moeten ze uitbreiden van de staat. Dat ze 1000 mensen als klant winnen. (wat ze toch al niet halen in losser 20.000/4=5000 1 op 5 neemt nooit ADSL) Dat is voor hun echt de moeite niet waard.
Het gaat er niet om hoeveel % van Overdinkel zich zal aanmelden, maar het gaat erom dat er gewoon te weinig mensen zijn die het wel rendabel kunnen maken ten opzichte van Losser.
En weer moet je het niet zo lezen zoals je wil, maar zoals het er staat. Ik heb helemaal niets gezegd over %. Ik zeg alleen dat het op lange termijn wel eens rendabel kan zijn in overdinkel omdat je klanten aan je bind.

Tevens wil ik even opmerken dat ik geen zin heb om telkens op verkeerd gelezen en onjuiste dingen in te gaan, want dan kan ik mijn tijd wel nuttiger besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus de mensen in losser moeten blij zijn dat ze voor €67 in de maand voor proefkonijn mogen spelen, en geloof mij nou, iemand die zoveel geld betaald voor een breedband internet verbinding, die wil maar één ding -->>> vies vet downloaden!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 21:02:
dus de mensen in losser moeten blij zijn dat ze voor €67 in de maand voor proefkonijn mogen spelen, en geloof mij nou, iemand die zoveel geld betaald voor een breedband internet verbinding, die wil maar één ding -->>> vies vet downloaden!!!!
Dat klopt, maar ik vraag me af of dat wel mogelijk is :?. Heeft toevallig iemand ervaring met de download limiet die introweb stelt?

[ Voor 6% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 31-01-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Na ik heb me skyaccess abo ook opgezegd omdat ik geen verbinding heb.
En adsl komt wel in overdinkel mark my words...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Pensmaster-B schreef op 01 februari 2003 @ 12:47:
Na ik heb me skyaccess abo ook opgezegd omdat ik geen verbinding heb.
En adsl komt wel in overdinkel mark my words...
Vast wel, maar niet in afzienbare tijd. De enige telefooncentrale voor Losser en Overdinkel staat in Losser. Ik woon op Veldkamp en zit er al te ver vanaf. (de bekende 3,6Km ring) En dus kan Overdinkel ADSL de komende tijd wel op zijn buik schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb jij echt de boot gemist.
Mensen hebben helemaal geen proefkonijn gespeeld voor 67 euro.
Er is met man en macht gewerkt om het product goed te krijgen en tot die tijd is er niets betaald door de afnemer.

Ben benieuwd naar jou definitie van : vies vet downloaden!!!!

Er geldt zoals je hebt gelezen in de voorwaaarden een Fair Use. Dit betekend dat je niet te ver (naar boven) moet afwijken met je download. Betekend dit meteen op het moment dat je download afwijkt, je een probleem hebt ? Nee !
Je zult eerst wel een waarschuwing ontvangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben jij ook een van de mensen die tot het laatst heeft gewacht met inleveren???
lekker gratis en dan snel naar ADSL??????
bij ADSL heb je het zelfde probleem als het gaat om -->>> vies vet downloaden!!!!

ik denk dat jij ook bij die groep zit die milenco bedoeld })

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan Mr. Freeze, jij meld steeds dat SkyAccess slecht is, heb je hetzelf of heb je alleen maar 'horen zeggen dat...'. Ik heb sinds dinsdag een uitstekende verbinding, zonder onderbrekingen op antenne 2 (zelfde als overdinkel). En het topic is dan wel 'problemen @ skyaccess', maar ik denk dat de goede dingen ook wel gemeld mogen worden. Je bent steeds bezig met een discussie tegen Milenco, terwijl het een topic is over SkyAccess niet over Milenco (mocht ie willen ;) ). Vertel nu eens: wat zijn jouw actuele bevindingen van SkyAccess? Dat vinden we hier denk ik interresanter dan het gekibbel over marketing technische zaken (wel/geen concurentie is dus WEL, KNP heeft alle plaatsen waar wireless (sky en wifi (www.itslogic.nl)) gepland stond vervroegt uitgerold), financiele steun bij ADSL (idd rabobanken), wel of geen ADSL in Overdinkel (= dus duidelijk geen!), etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 21:48:
[...]

bij ADSL heb je het zelfde probleem als het gaat om -->>> vies vet downloaden!!!!

idd :/

Ik reageer eigenlijk de laatste paar dagen niet meer zoveel, maar dat heeft te maken met het feit dat vrijdag ADSL eindelijk is gekomen. Ik kan het niet laten een speedtestje te tonen >:)
(Overgenomen op Sun Feb 2 2003 om 16:25:46 UTC+0100)

Download : 80.1 KByte/sec
Upload : 12.7 KByte/sec
Connection : 424.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms
Mja, toch zeker niet slecht >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 21:48:
[...]

Klopt als een zwerende vinger, ik vind het heel jammer dat het project zo flopt, en het is zeker niet mijn bedoeling geweest om lekker te profiteren van Introweb. Wat wel gewoon een feit is is dat op het moment van facturatie het gewoon nog niet voor elkaar was, en ik er op dat moment niet zoveel vertrouwen meer in had dat het binnen afzienbare tijd weer beter zou worden (ik weet niet hoe het nu werkt) op zo'n moment moet je dan kiezen, of hopen dat het beter wordt en gaan betalen ( dan zit je er ook meer aan vast) of de handel terug brengen, en wachten op een alternatief. Dus ga nu mensen niet afzeiken omdat ze het hebben ingeleverd ( op het laatste moment of niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Ik zal het je nog sterker vertellen: Wij hebben die modem een DIKKE maand geleden al ingeleverd, maar toch durft IntroWeb ons bijna 300 Euro van onze rekening te schrijven, terwijl we dus al helemaal geen lid meer zijn!!!
Oplichters en schooiers, dat zijn het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CooLKillaH schreef op 03 February 2003 @ 16:33:
Ik zal het je nog sterker vertellen: Wij hebben die modem een DIKKE maand geleden al ingeleverd, maar toch durft IntroWeb ons bijna 300 Euro van onze rekening te schrijven, terwijl we dus al helemaal geen lid meer zijn!!!
nou, zo ver wil ik nou ook weer niet gaan, heb je ze al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Waarom zou ik met ze moeten bellen?
Ga het geld gewoon terugstorten en IntroWeb blokkeren bij onze bank.
sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugstorten, ze hebben geld afgeschreven, IntroWeb moet terugstorten.
Maar incasso kun je storneren, vraag dat bij de bank! (hoef ik je toch hopelijk niet met biefstukjes uit te leggen, zoals een overboekingsfactor hè? ;))
Een administratiefout van IntroWeb lijkt mij. Maar echt snappen doe ik je niet: het wel hier melden, met een boel blabla, maar niet even IntroWeb bellen om ze op de fout te wijzen, zodat ze er wat aan kunnen doen? Dat is wel het eerste wat ik zou doen. (En een edit van de laatste zin, in je een na laatste post lijkt me gepast Coolkillah)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 15:40:
Vraag aan Mr. Freeze, jij meld steeds dat SkyAccess slecht is, heb je hetzelf of heb je alleen maar 'horen zeggen dat...'. Ik heb sinds dinsdag een uitstekende verbinding, zonder onderbrekingen op antenne 2 (zelfde als overdinkel). En het topic is dan wel 'problemen @ skyaccess', maar ik denk dat de goede dingen ook wel gemeld mogen worden. Je bent steeds bezig met een discussie tegen Milenco, terwijl het een topic is over SkyAccess niet over Milenco (mocht ie willen ;) ). Vertel nu eens: wat zijn jouw actuele bevindingen van SkyAccess? Dat vinden we hier denk ik interresanter dan het gekibbel over marketing technische zaken (wel/geen concurentie is dus WEL, KNP heeft alle plaatsen waar wireless (sky en wifi (www.itslogic.nl)) gepland stond vervroegt uitgerold), financiele steun bij ADSL (idd rabobanken), wel of geen ADSL in Overdinkel (= dus duidelijk geen!), etc.
Als je de moeite zou nemen om alle posts te lezen, zou je weten dat ik het zelf getest hebt. Wie zegt er dat goede dingen niet gemeld mogen worden?

En dat ik en Milenco een toch wel aardige discussie hebben kan je ons moeilijk kwalijk nemen, daar is dit forum voor gemaakt. Tevens lijkt het erop dat je niets anders van plan bent dan een paar hitsige reacties uit te lokken, die je dan weer af zult doen als niet juist. Want jij was/bent ja blijkbaar nog steeds van mening dat Intorweb-Owned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CooLKillaH schreef op 03 February 2003 @ 16:33:
Hieruit blijkt toch dat 1 iemand de schooier is.
Mensen die dit soort teksten posten begrijpen niet het doel van dit forum. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister-Freeze schreef op 04 februari 2003 @ 01:48:
[...]

Als je de moeite zou nemen om alle posts te lezen, zou je weten dat ik het zelf getest hebt. Wie zegt er dat goede dingen niet gemeld mogen worden?

En dat ik en Milenco een toch wel aardige discussie hebben kan je ons moeilijk kwalijk nemen, daar is dit forum voor gemaakt. Tevens lijkt het erop dat je niets anders van plan bent dan een paar hitsige reacties uit te lokken, die je dan weer af zult doen als niet juist. Want jij was/bent ja blijkbaar nog steeds van mening dat Introweb-Owned.
Maar jij wilt dus nog steeds zeggen dat SkyAccess slecht is?
Ik haal hier op het moment snelheden vergelijkbaar aan die van ADSL, dus ik zie eigenlijk niet in, waarom SkyAccess slecht zou zijn, en dat is toch iets wat ik uit jouw posts opmaak. Want geloof me, ik volg dit topic al een geruime tijd op de voet, en heb alle posts gelezen. :O En ik doel er met mijn opmerking van 'heb je het zelf of...' op dat ik je nooit hoor met dingen als: 'dit is mijn snelheid, ik kom niet hoger dan dat, dus daarom vind ik het slecht'. Dus zeg het eens, wat haal je dan voor een snelheden, dat je het niet vergelijkbaar vind met bijv. ADSL? En jah, als ik zo de snelheden bekijk die ik op dit moment haal (soms nog boven de 64kBps, met een Speed abo), dan vind ik idd dat introweb owned _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Geen wonder dat SkyAccess sneller is nu, bijna iedereen heeft het al weer teruggebracht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Het verschil in snelheid is wel zeer variabel , kamaraden van mij in losser die een paar meter van de antenne wonen ( wat niks met snelheid te maken heeft maar met verbinding ) halen gewoon 6 kbps terwijl ze het beste abo hebben, je kunt ze het drom niet kwalijk nemen dat ze denken van skyaccess suckt.

En hoezo is coolkillah eens scooier, als je een abbonoment opzegt en het geld gaat er toch van af ben je wel pissig, hierdoor ook zijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 09:44:
[...]

Maar jij wilt dus nog steeds zeggen dat SkyAccess slecht is?
Simpel omdat skyaccess ook niet je van het is. Ik vind nog steeds niet super. Dit ligt er ook hoe het in het begin allemaal is gegaan (hoe introweb vanalles beloofd had etc. Ik heb nu het lite abbo. Helaas het ik nog geen goed tussenstuk, ik kan het dus niet stabiel testen. Ik vind de download snelheid niet slecht, maar echt top wil ik het niet noemen gem. 11kb. Maar dit varieert echt enorm (zoals hiervoor gepost is). Soms haal ik ook maar 3 kb, of dit aan mijn koppelstuk ligt zie ik in de toekomst (en ook of daardoor steeds mijn verbinding erachter wegvalt). Surfen gaat sneller dan mijn ISDN (niet altijd), maar het duurt soms ff voor dat ie wakker is. Maar ik vind het product nog steeds niet helemaal perfect, je kunt bijv. niet online gamen op het moment en dat mag toch wel voor dat geld?

En Misterfreeze test het samen met mij :) by the way.

[ Voor 4% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 04-02-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Pensmaster-B schreef op 04 February 2003 @ 20:03:
Het verschil in snelheid is wel zeer variabel , kamaraden van mij in losser die een paar meter van de antenne wonen ( wat niks met snelheid te maken heeft maar met verbinding ) halen gewoon 6 kbps terwijl ze het beste abo hebben, je kunt ze het drom niet kwalijk nemen dat ze denken van skyaccess suckt.

En hoezo is coolkillah eens scooier, als je een abbonoment opzegt en het geld gaat er toch van af ben je wel pissig, hierdoor ook zijn reactie.
omg heb in elk geval het fatsoen je post in normaal nederlands te formuleren :X

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op 04 februari 2003 @ 20:03:

Het gaat om de geposte teksten, deze teksten horen niet thuis op een gewaardeerd forum als GoT.
Laat hem gewoon even contact opnemen ipv van dit soort acties, hier schiet niemand iets mee op. Hij zelf ook niet !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 22:57:
[...]

Het gaat om de geposte teksten, deze teksten horen niet thuis op een gewaardeerd forum als GoT.
Laat hem gewoon even contact opnemen ipv van dit soort acties, hier schiet niemand iets mee op. Hij zelf ook niet !.
Maar ipv de hele tijd op zulke posts te reageren en je mening te geven (jij bent niet de enige), reageer dan op de " belangrijke" posts en laat die andere links liggen. Dat zie ik de meesten hier ook niet doen.

Wanneer alles goed verloopt kan ik vanmiddag skyaccess goed testen.

Had nog een vraagje voor de mensen die dicht(er) bij de antenne wonen, is de ping van invloed op de afstand? M.a.w. mensen die dicht bij het gemeente huis wonen hebben die een betere ping dan mensen die verder van het gemeente huis vandaan wonen? En kan iemand hier een speedtest geven van het beste abbo, want hier heb ik nog niet zoveel over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste melding, ook op dit forum, is dat de snelheid, zowel up als down, zwaar verbeterd zijn en eigenlijk altijd de beloofde snelheid halen.
Er moet natuurlijk wel rekening gehouden worden met de overboekingsfactor.
Aan de ping wordt nog hard gewerkt, deze is bijzonder verbeterd, maar is nog niet helemaal optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 10:17:
De laatste melding, ook op dit forum, is dat de snelheid, zowel up als down, zwaar verbeterd zijn en eigenlijk altijd de beloofde snelheid halen.
Aan de ping wordt nog hard gewerkt, deze is bijzonder verbeterd, maar is nog niet helemaal optimaal.
Wat is jou ping ongeveer op het moment? En hoeveel was ie eerst?
De overboekingsfactor is begrijpelijk, vind het voor mezelf alleen nog raar dat ik soms 14 kb haal en daarna (op dezelfde site) maar 8kb. Ping zal ik ook maar eens gaan testen, laatste keer was het naar tweakers.net 120ms maar daarna weer 240ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
blijhoofd_bennie schreef op 05 February 2003 @ 11:21:
[...]

Wat is jou ping ongeveer op het moment? En hoeveel was ie eerst?
De overboekingsfactor is begrijpelijk, vind het voor mezelf alleen nog raar dat ik soms 14 kb haal en daarna (op dezelfde site) maar 8kb. Ping zal ik ook maar eens gaan testen, laatste keer was het naar tweakers.net 120ms maar daarna weer 240ms.
Met een Lite abbo is 14 zo ongeveer normaal, is ook wel het hoogste wat je zal krijgen. Ping is idd nog steeds niet goed, ik kan me nog herinneren dat ze 'streven naar een ping van 30'. Dat was dan ook een 'fout antwoord' :+.

BTW over de soepele stukjes tussen de buitenantenne en de modem: deze zijn vanafvandaag hoogstwaarschijnlijk verkrijgbaar bij Tweecom. Ik zal het ff melden zodra ze er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 10:17:
Geldt dit ook al voor Overdinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 11:34:
[...]

Geldt dit ook al voor Overdinkel
Dit geld idd ook voor Overdinkel. Het is bijna onmogelijk om constant van snelle server maar 8 kb te halen, zoals pensmaster zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Pensmaster-B schreef op 04 February 2003 @ 20:03:

Mja, als jouw vrienden nu nog steeds maar 6-7 KB constant halen van snelle servers (lees microsoft.com), dan kan het probleem onmogelijk in de modem zitten. Het is vaker voorgekomen dat mensen maar 8 k haalden met een Speed abbo, en toen de Amerikaan van Navini langskwam, en z'n laptop op de modem aansloot, hij wel gewoon 55 k haalde. Ik zou je vrienden trouwens ook nof adviseren hun modem goed te richten, want vrijwel in heel Losser en Overdinkel worden snelheden gehaalt die de laatste tijd zeer acceptabel zijn (55-60k met speed, 14-15k met lite).

Ik vind CooLKillaH idd ook geen schooier :z

BTW: De verlengstukjes tussen de buitenantenne en de modem zijn binnen. Je moet je modem en je oude verlengstukje ff meenemen naar Tweecom, dan krijg je kostenloos (duh) een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Goed zo Milenco! ;)
Maar de posts die men tegen mij maakt zegt meer over het nivo van degene die ze maken dan het nivo van dit forum!
Denken jullie echt dat ik niet eens met IntroWeb heb gebeld?
NATUURLIJK WEL!
En natuurlijk zeggen ze dat het een foutje van hun kant is (BTW bedankt Jan van 2Com om ook te bellen naar IntroWeb om te vragen hoe het zat, was wel een vriendelijke actie :)) maar ik heb nu al 3 kameraden gesproken die SkyAccess ook hebben opgezegd (eentje zelfs nog eerder dan ons), maar VAN ALLE 3 IS 300 EURO VAN HUN REKENING AFGEHAALD.
Daarom zeg ik: oplichters en schooiers.
Het maakt dus helemaal niets uit of je nu lid bent van SkyAccess of je hebt het al opgezegd, blijkbaar is het heel gewoon dat IntroWeb geld van je rekening haald....

Blijkbaar vind Bacchus dus iedereen die SkyAccess heeft opgezegd een schooier want wij hebben (nogmaals) een maand voordat men begon met incasseren de boel al ingeleverd en zijn daarom schooiers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dat niet meteen, hij doelt met die opmerking meer op de personen die het de laatste vrijdag voor facturatie hebben ingeleverd, mensen zoals ik, en persoonlijk vind ik mezelf daarom niet bepaald een schooier, maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel zeer benieuwd naar testen. Kan iemand eens een skyaccess speedtest doen, incl. ping test, om 20:00uur(drukke tijd). Ben wel benieuwd nu ik tevreden ADSL gebruiker ben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
Kijk hier voor de pingtests...Had je zelf ook wel uit kunnen zoeken nu je ADSL hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CooLKillaH schreef op 05 februari 2003 @ 16:12:
Goed zo Milenco! ;)
Maar de posts die men tegen mij maakt zegt meer over het nivo van degene die ze maken dan het nivo van dit forum!
Denken jullie echt dat ik niet eens met IntroWeb heb gebeld?
NATUURLIJK WEL!
En natuurlijk zeggen ze dat het een foutje van hun kant is (BTW bedankt Jan van 2Com om ook te bellen naar IntroWeb om te vragen hoe het zat, was wel een vriendelijke actie :)) maar ik heb nu al 3 kameraden gesproken die SkyAccess ook hebben opgezegd (eentje zelfs nog eerder dan ons), maar VAN ALLE 3 IS 300 EURO VAN HUN REKENING AFGEHAALD.
Daarom zeg ik: oplichters en schooiers.
Het maakt dus helemaal niets uit of je nu lid bent van SkyAccess of je hebt het al opgezegd, blijkbaar is het heel gewoon dat IntroWeb geld van je rekening haald....

Blijkbaar vind Bacchus dus iedereen die SkyAccess heeft opgezegd een schooier want wij hebben (nogmaals) een maand voordat men begon met incasseren de boel al ingeleverd en zijn daarom schooiers....
Ben blij dat je langzamerhand wat volwassener begint te reageren en niet alleen maar "ins blaue hinein" argumenteert en interpreteert. Jouw kritische blik, verstand van zaken en genuanceerde kijk op nieuwe technologie hebben mijn ogen geopend. Als dit de systeembeheerder van de toekomst is staat ons nog wat te wachten. Wanneer gaat het in dit forum nu eens om de technische aspecten van het medium ipv gemekker over het wel of niet vet kunnen downloaden. Dat de introductie van deze dienst niet helemaal van een leien dakje is gegaan is zo langzamerhand wel duidelijk. Kunnen we nu weer wat technischer worden? Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar de toekomstige ontwikkelingen van Skyaccess dan de administratieve afwikkeling door Introweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 17:05:
[...]

Ben blij dat je langzamerhand wat volwassener begint te reageren en niet alleen maar "ins blaue hinein" argumenteert en interpreteert. Jouw kritische blik, verstand van zaken en genuanceerde kijk op nieuwe technologie hebben mijn ogen geopend. Als dit de systeembeheerder van de toekomst is staat ons nog wat te wachten. Wanneer gaat het in dit forum nu eens om de technische aspecten van het medium ipv gemekker over het wel of niet vet kunnen downloaden. Dat de introductie van deze dienst niet helemaal van een leien dakje is gegaan is zo langzamerhand wel duidelijk. Kunnen we nu weer wat technischer worden? Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar de toekomstige ontwikkelingen van Skyaccess dan de administratieve afwikkeling door Introweb.
Je vraagt zelf wel om wat meer technische te reageren, maar je flamed net zo hard terug :?

Nog een speedtest:
(Overgenomen op Fri May 17 2002 om 17:47:30 UTC+0200)

Download : 17.3 KByte/sec
Upload : 15.5 KByte/sec
Connection : 86.0 Conn/min
Ping test Nederland : 268.0 ms
Tis wel wat minder op het moment hier :(. Ervaren meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 17:05:
[...]

Beetje vreemde reactie van jezelf, vind je niet?
Als je de vorige posts een beetje hebt doorgelezen kun je zien dat het op technisch gebied nog niet veel vooruit is gegaan.
Als IntroWeb op administratief gebied ook nog eens steekjes laat vallen, vind je het dan vreemd dat ik kwaad wordt!
En het feit dat op elke post die ik maak, enorm geflamed wordt (vooral door medewerkers van een bepaald Lossers bedrijf, nee ik noem geen namen :p), maakt mij enorm pissed off!
Als dezelfde mensen niet eens open staan voor (objectieve) kritiek, maar gewoon doorgaan met hun propaganda/reclame praatjes (dat SkyAccess op dit moment met ADSL snelheden te vergelijken is bijv.), dan kun je toch niet meer spreken van een technisch hoogstaand nivo, denk je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CooLKillaH schreef op 07 February 2003 @ 19:29:
[...]

Beetje vreemde reactie van jezelf, vind je niet?
Als je de vorige posts een beetje hebt doorgelezen kun je zien dat het op technisch gebied nog niet veel vooruit is gegaan.
Als IntroWeb op administratief gebied ook nog eens steekjes laat vallen, vind je het dan vreemd dat ik kwaad wordt!
En het feit dat op elke post die ik maak, enorm geflamed wordt (vooral door medewerkers van een bepaald Lossers bedrijf, nee ik noem geen namen :p), maakt mij enorm pissed off!
Als dezelfde mensen niet eens open staan voor (objectieve) kritiek, maar gewoon doorgaan met hun propaganda/reclame praatjes (dat SkyAccess op dit moment met ADSL snelheden te vergelijken is bijv.), dan kun je toch niet meer spreken van een technisch hoogstaand nivo, denk je ook niet?
Ik probeer het nog maar eens. Eén telefoontje van het bedrijf in Losser loste het probleem betreffende het onterecht geincasseerde bedrag toch op, of niet? Lijkt me niet dat een bedrijf vol schooiers en oplichters zo op dat soort zaken reageert. Dat er op elke post die je maakt enorm geflamed wordt ligt natuurlijk alleen maar aan degene die op je post reageren...

Wat mij opvalt in dit forum is dat er nauwelijks meer op de technologie wordt ingegaan en dat het er op lijkt (!) dat er alleen nog maar door een paar mensen gemekkert wordt over zaken die niet goed gaan. Er wordt mijns inziens volstrekt voorbij gegaan aan het feit dat we het over nieuwe technologie hebben die, zeker op deze schaal, nog niet eerder geintroduceerd is in nederland voorzover ik kan overzien. Technologie die een uitkomst kan zijn voor internet gebruikers die anders tot in de verre toekomst geen beschikking zouden hebben over breedband internet. Dat een betrekkelijk klein bedrijf als Introweb hiervoor zijn nek uitsteekt kun je alleen maar toejuichen. Dat er zaken fout gaan valt niet te excuseren maar zolang de postbode nog post van jou bij de buren in de bus gooit.....

Wat ik zou willen weten als niet gebruiker van Skyaccess is hoe het product zich ontwikkelt, hoe men denkt over de technologie, of het wat is voor andere internetters in nederland die met smart wachten op breedband internet, wat goed is en wat men nog zou moeten verbeteren enz. enz. Zonder dat we direct de leverancier van het product bij elk hikje gaan kielhalen. Wees blij dat je als tweaker zo dicht bij de bron zit en de spullen in je handen hebt gehad. Ik kan er alleen maar van afstand naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosbever schreef:

Wat ik zou willen weten als niet gebruiker van Skyaccess is hoe het product zich ontwikkelt, hoe men denkt over de technologie, of het wat is voor andere internetters in nederland die met smart wachten op breedband internet, wat goed is en wat men nog zou moeten verbeteren enz. enz.

Mijn persoonlijke mening:

Qua techniek leek Skyaccess "de heilige graal".
Echter tot nu toe in de praktijk is de plaats van het modem belangrijk en zijn er in veel situaties buitenantennes nodig.
Wat betreft snelheid kan het produkt zich nog niet meten met ADSL, 60 Kb max laat staan
dat de 1500 Kbit Adsl variant benaderd kan worden. Ook qua pingtijden is Adsl duidelijk beter.
De opmerking dat dit produkt nog niet eerder op een dergelijke schaal is uitgerold klopt.
Ontegenzeggelijk zit er sinds de start in November vooruitgang in.
De vraag is echter hoe lang het nog duurt voordat het produkt zich echt met Adsl kan meten.
Op dit moment is dit niet het geval en is het logisch dat (daar zijn we toch allemaal Nederlanders voor) iedereen kiest voor het produkt met de beste prijs/prestatie verhouding.
Commercieel zou ik Skyaccess daarom niet uitrollen in nieuwe plaatsen waar al Adsl is of komt.
Of Skyaccess financieel in kleine plaatsen waar geen breedband is/komt uitkan betwijfel ik.

Dat veel van de gebruikte technieken in het Skyaccess produkt de toekomst zijn is wel zo.
Om in niet zicht situaties (gebouwen en/of bomen die in de weg staan) met standaard
draadloze technieken een verbinding op te zetten is onbegonnen werk.
Qua techniek is e.e.a. voor een zeer groot gedeelte met GSM-technologie vergelijkbaar.
( zie o.a. http://www.infogsm.be/nl/index.html voor alle informatie)

Waarom werkt GSM dan wel en Skyaccess slechts gedeeltelijk ?

-2.4 Ghz band is minder gunstig dan 0.9 / 1.8 Ghz waarop GSM zit
-uitgezonden vermogen is bij Skyaccess lager (te laag), heeft met wettelijke bep. te maken.
-bij Skyaccess is de datasnelheid hoger dan bij GSM en het is een harde wireless wet
dat hoe hoger de snelheid des te korter de afstand is (Lite users zijn het meest tevreden !)
-GSM netwerk heeft een hogere celdichtheid waardoor altijd betere ontvangst.

Tot slot: Er zijn ook andere technieken waarmee particulier wireless internet mogelijk is.
Kijk o.a. eens op http://www.gadraadloos.nl

Dus in ieder geval hoe dan ook een wireless toekomst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 23:39:

Tot slot: Er zijn ook andere technieken waarmee particulier wireless internet mogelijk is.
Kijk o.a. eens op http://www.gadraadloos.nl

Dus in ieder geval hoe dan ook een wireless toekomst !
Mooi, het begin is er. Ik heb eens gekeken bij gadraadloos. Beschikbaarheid is alleen nog maar in Bemmel. Schijnt in een computer store een demo te draaien. Weet iemand of dit ook al bij mensen thuis draait. Vergelijk met SkyAccess lijkt me niet zo gek in dit forum. Iemand? Zeker gezien de abonnementsvormen die Betuwenet aanbiedt lijkt me die vergelijking de moeite waard. Viel me wel één ding op:

"Doordat gebruik gemaakt wordt van een draadloze verbinding in een licentievrije band, waarbij externe invloeden een rol kunnen spelen, kan ontvangst niet onder alle omstandigheden gegarandeerd worden.
- Op het draadloos pro abonnement is een fair-use-policy van toepassing. Dit wil zeggen dat BetuweNet ingrijpt op het moment dat de abonnee door extreem gebruik overlast voor andere gebruikers veroorzaakt. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 01:30:
[...]

Mooi, het begin is er. Ik heb eens gekeken bij gadraadloos. Beschikbaarheid is alleen nog maar in Bemmel. Schijnt in een computer store een demo te draaien. Weet iemand of dit ook al bij mensen thuis draait. Vergelijk met SkyAccess lijkt me niet zo gek in dit forum. Iemand? Zeker gezien de abonnementsvormen die Betuwenet aanbiedt lijkt me die vergelijking de moeite waard. Viel me wel één ding op:

"Doordat gebruik gemaakt wordt van een draadloze verbinding in een licentievrije band, waarbij externe invloeden een rol kunnen spelen, kan ontvangst niet onder alle omstandigheden gegarandeerd worden.
- Op het draadloos pro abonnement is een fair-use-policy van toepassing. Dit wil zeggen dat BetuweNet ingrijpt op het moment dat de abonnee door extreem gebruik overlast voor andere gebruikers veroorzaakt. "
Deze 2 punten zijn ook van toepassing op SkyAccess, dus hoezo viel het op?

BTW jammer dat dit topic een beetje afzakt :/. Zijn er mensen die al meer tevreden zijn, of juist niet?

Laat wat van je horen mensen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de mensen nu tevreden zijn, want dan hoor je ze niet meer.

De mensen die niet tevreden waren hebben alles toch teruggebracht ?

Ben eigenlijk benieuwd hoeveel gebruikers er nog over zijn in Losser.

Zie dat er namelijk toch aardig wat bandbreedte richting Losser wordt getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 21:59:

Zie dat er namelijk toch aardig wat bandbreedte richting Losser wordt getrokken.
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar !!
Laat die stats maar zien WitCom. :Y)

Verwijderd

Moet ik ze aan jou nou echt laten zien Bacchus. Als je email klopt in je gegevens wil ik ze in jouw geval daar wel even indroppen. Ik ga ze zeker niet hier op het forum plaatsen. :O

• Milenco
Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 07:54:
Moet ik ze aan jou nou echt laten zien Bacchus. Als je email klopt in je gegevens wil ik ze in jouw geval daar wel even indroppen. Ik ga ze zeker niet hier op het forum plaatsen. :O
Dat zou idd niet erg slim zijn ;)

Er zijn opzich nog wel redelijk wat mensen over. De mensen die zich hebben afgemeld, zijn er bij wijze van spreken ook alweer weer uit (lees: dat er zoveel mensen in de tussentijd ook alweer hebben aangemeld)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 07:54:
Ik hoef ze niet te hebben, ben gewoon benieuwd hoe jij eraan komt ?

Verwijderd

Bacchus, kijk eens naar de nickname van hem, en kijk vervolgens eens op de schotels boven op IntroWeb! :P ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 15:42 ]

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 15:40:
Bacchus, kijk eens naar de nickname van hem, en kijk vervolgens eens op de schotels boven op IntroWeb! :P ;)
Cool, ff een nickchange aanvragen naar een of ander gerenomeerd accountants kantoor! >:)

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 15:40:
Heel scherp !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op 13 februari 2003 @ 16:09:
[...]

Cool, ff een nickchange aanvragen naar een of ander gerenomeerd accountants kantoor! >:)
Ff rustig hè anders wil ik mijn BdB lollie terug hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik dan ook maar even vervelend doen en mijn resultaten met adsl te posten
(Overgenomen op Fri Feb 14 2003 om 22:58:32 UTC+0100)

Download : 155.6 KByte/sec
Upload : 17.0 KByte/sec
Connection : 304.0 Conn/min
Ping test Nederland : 44.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 00:19:
[...]

Ff rustig hè anders wil ik mijn BdB lollie terug hebben ;)
Ben benieuwd wanneer die andere lolie's gaan komen ??
We zitten met smart te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan heel scherp zijn maar,
Dit lijkt mij toch voor alles spreken, vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 11:10:
[...]

Ben benieuwd wanneer die andere lolie's gaan komen ??
We zitten met smart te wachten.
Die andere lollies zijn op natuurlijk... :9
Dacht je wat die mergendising van BdB kost!
Afbeeldingslocatie: http://www.tweecom.nl/tom/bob.gif

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 11:12:
[...]

Kan heel scherp zijn maar,

[...]

Dit lijkt mij toch voor alles spreken, vandaar mijn nieuwsgierigheid.
Vraag maar aan je collega Paul S. wie ik ben. Die weet het wel.

Kom je volgende week maandag of dinsdag wel even een handje schudden. Ben ik in Hengelo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 23:38:
[...]

Vraag maar aan je collega Paul S. wie ik ben. Die weet het wel.

Kom je volgende week maandag of dinsdag wel even een handje schudden. Ben ik in Hengelo.
Times up mate.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nivo is weer aardig gedaald.

Is er qua techniek; snelheid,pingtijden etc. nog iets te melden ?
Anders lijkt het handig om de naam van dit Topic te wijzigen in ......

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Niet veel te melden op technisch gebied. Is introweb eigenlijk nog wel bezig met het verbeteren van het netwerk in Losser (bedoel de ping). Het is me wel opgevallen dat de abbo's gewijzigd zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 20-02-2003 12:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 23:38:

Anders lijkt het handig om de naam van dit Topic te wijzigen in ......
Topic naar wijzigen is in deze niet aan de orde.

Indien de problemen zijn opgelost is het aan de moderator om het topic te sluiten, dit kan ook op aanvraag van de topic starter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 15:44:
[...]

Topic naar wijzigen is in deze niet aan de orde.

Indien de problemen zijn opgelost is het aan de moderator om het topic te sluiten, dit kan ook op aanvraag van de topic starter.
Lol, de topic starter werkt inmiddels bij 1 van de aanbieders van skyaccess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
En de problemen die er nog zijn, zijn van zulke aard, dat die niet binnen al te korte tijd kunnen worden opgelost (connecties per minuut en ping).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Mister-Freeze schreef op 21 February 2003 @ 09:41:
[...]

Lol, de topic starter werkt inmiddels bij 1 van de aanbieders van skyaccess.
Klopt, maar beschikt zelf over ADSL >:)

De down- en uploadsnelheden zijn op het moment gewoon goed te noemen, alleen de ping tijden en de conn/pm zijn helaas nog steeds verre van goed (zoals CooLKillaH ook al aangeeft). De mensen die nu bij SkyAccess zitten, boeit dit verder niet (dit geldt voor 99,5% van de abbonees), omdat deze toch alleen maar surfen en emailen, en af en toe een keer een spelletje op spelpunt ofzo).

Deze mensen zullen waarschijnlijk niet (die-hard) online gamen, zoals de meeste mensen hier. Daarom is SkyAccess voor hun ook idealer dan ADSL (als je niet kijkt naar de download snelheden, maar naar de installatie).

Dit topic zal waarschijnlijk niet worden gesloten, want het is altijd mooi om ervaringen over SkyAccess uit te wisselen, hoewel dat nu in wat mindere mate gebeurd. Laten we dan ook proberen het niveau hoog te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is alles nu naar wens.

Ik hoor/zie niks meer. Volg deze thread met interesse.

Hoe zijn momenteel de ping tijden, throughput Up en down, etc etc.

Ik hoor getallen van omstreeks de 280 gebruikers in Losser.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Download snelheden zijn wel ok 30kb/40kb+, de upload vind ik nogal bagger, niet boven de 5 kb/s. (nu al ietsjes meer merk ik net 10 ofzo _/-\o_)

De ping is waardeloos, de enige goede ping die ik heb is naar tweakers.net de rest is scheisse....

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ping1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ping2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ping3.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ping4.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ping5.gif

[ Voor 5% gewijzigd door MF op 26-02-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
Tja, probeer met zulke pings maar eens fatsoenlijk te Quaken :P
Maar zoals gezegd, veel mensen hebben het niet voor spelletjes, maar willen gewoon constant online zijn enzo. Voor gamers (zoals ik) is ADSL een betere uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Introweb steekt zoveel miljoenen in antenne's zouden ze er dan ook nog 1 in Overdinkel neer kunnen zetten :). Er zijn namelijk nog zat mensen in Overdinkel die geen ontvangst hebben of heel zelden tot opeens niets meer (was ik dus).
Tevens zou dit de ping ten goede komen.

[ Voor 10% gewijzigd door blijhoofd_bennie op 26-02-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijhoofd_bennie schreef op 26 februari 2003 @ 22:40:
Introweb steekt zoveel miljoenen in antenne's zouden ze er dan ook nog 1 in Overdinkel neer kunnen zetten :). Er zijn namelijk nog zat mensen in Overdinkel die geen ontvangst hebben of heel zelden tot opeens niets meer (was ik dus).
Tevens zou dit de ping ten goede komen.
Kunnen? Ja.
Willen? Ja.
Mogen? Nee, ze mogen helaas niet zomaar wat neer zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 22:58:
[...]

Kunnen? Ja.
Willen? Ja.
Mogen? Nee, ze mogen helaas niet zomaar wat neer zetten.
Hoe weet je dat zo zeker? Ok de gemeente hier kan wel eens zeuren, maar de sporthal of de kerk hier is een goede locatie en niemand die er last van heeft :D. Anders laat ze hem maar bij mij achter thuis neerzetten :P, heb ik zeker weten goed ontvangst.

Verwijderd

VinnieM schreef op 26 februari 2003 @ 22:39:
Tja, probeer met zulke pings maar eens fatsoenlijk te Quaken :P
Maar zoals gezegd, veel mensen hebben het niet voor spelletjes, maar willen gewoon constant online zijn enzo. Voor gamers (zoals ik) is ADSL een betere uitkomst.
Online gamen kan dan ook niet met Skyaccess.

• Milenco
iemeel schreef op 27 February 2003 @ 13:09:
Ik zou niet zo blij zijn met Introweb.

1. Ze hebben maar een verbinding tot 512Kb.
2. Het net werk kan geen online gaming aan.

Nou daar zou ik niet blij van worden.

ISDN(64k-128k) is dan een maandelijkse goedkopere en VEEL stabielere oplossing dan Introweb. 512kb haal je volgens de berichen na lange na niet.
512kb wordt door vrijwel iedereen nu gehaald, of daar omheen. Waarom is ISDN goedkoper? 24/7 online met ISDN is al snel zo'n 500 euro maand als het niet meer is. Tevens haal je met ISDN maar 128k max (en dan zijn al je lijnen bezet). Dit is dus gewoon onzin.

Online gamen kan idd niet (goed), maar zoals al is gezegd zullen mensen die nu abbonee zijn, dit ook niet doen, omdat daar hun wensen ook niet liggen :)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste