spacy schreef op 15 december 2002 @ 13:51:
Ik kreeg net een opmerking terug van iemand die z'n tireflies al heeft,
het blijkt nu oppeens dat er tussen de oranje tireflies 2 kleuren zitten,
de gelige oranje waarvan ik tot nu toe dacht dat de hele doos daar mee gevuld was, maar er zitten ook rode tireflies bij.

terwijl in de doos prescies het bestelde aantal zit van de oranje versies,
zodra we de leds hebben kunnen de soldeer freaks er natuurlijk altijd nog een kleur na keuze in hangen (let dan wel op dat de gele/rode versie waarschijnlijk minder voltage afgeeft aan de led dan de blauwe)
ik ga bespreken met Globalgimmicks hoe we dit probleem op kunnen lossen,
als er personen zijn die hun betselde blauwe of gele versie toch liever omgewisseld zien worden voor een vuurrode dan is dit mogelijk
Ik heb liever dat ze gewoon een zending, accepteren.
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat er al 2 zendingen gecanceld zijn, anders hadden wij daar echt wel informatie over moeten krijgen dat er wat binnen was.
En nu krijgen we dus in 1 keer te horen dat er al tot 2x toe een zending is binnen gekomen, maar terug blijkt gezonden te zijn. Omdat de led's niet helder genoeg bleken te zijn.
Ja dikke doei, hoor. Ik vindt dat echt geen oplossing, en om er dan ook nog bij te vermelden dat ze al vaker ontevreden zijn. Dan moeten ze maar opzoek gaan naar een andere leverancier. Of meer geld gaan investeren in goede leveranciers.
En goeie klanten, want op deze manier behoud je niet echt je klanten.
Stel dat jij nou een grote klant was van GlobalGimmics, en elke keer zo'n grote zending ledjes zou afnemen. En ook elke keer (te) lang moet wachten op je ledjes, al jou afnemers zouden dan op een gegeven moment ook denken van ik wil mijn geld terug, dit duurt mij te lang.
Persoonlijk wil ik echt actie hebben van de leverancier (GlobalGimmics en de fabrikant). Jullie als inkoopactie leiders, maakt me niks uit jullie geven alleen maar de informatie door.
Ik heb ook niks op jullie, maar ik vindt gewoon niet dat je dit kan maken als leverancier.!
En ik verwacht ook zeker, als de ledjes dan eindelijk deze kant op komen een actie van hun kant, omdat het zolang duurde.
Ons dus tegemoed komen, ook al kost GlobalGimmics dat zelf geld. Op deze manier spelen met je naam, en je levertijd is geen goede reclame!.