[IA] LEDS 3 & 5 mm *Afhandeling* - deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.858 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interstice schreef op 09 December 2002 @ 10:59:
* Interstice hoopt dat ook. En vraagt zich af wat er met al die slechte ledjes gaat gebeuren...
Als er slechte ledjes tussen zitten dan. Eigenlijk kan er verdomd weinig fout gaan met leds. Ze doen het of ze doen het niet. Klinkt een beetje heel erg logisch natuurlijk, maar het voordeel is nu wel t.o.v. die tire-fly's dat die chinezen onderdelen kunnen vergeten tijdens de productie :) . En misschien worden ze automatisch gecontroleerd tijdens de productie net als voedingen en fans.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij bedoelde eigenlijk meer de licht sterkte ;) maargoed, dat testen in de fabriek hoef je ook niet te zeer te vertrouwen hoor, liever een externe partij die dat doet.

maar we wachten gewoon lekker door, tot de ledz arriveren :)

kut, wilde ik net die coca cola truck maken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

* Mad_Demon komt ook maar weer eens kijken

Was de ledjes al helemaal vergeten :P Ik zie de led's wel in m'n brievenbus verschijnen :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
mag ik even er iets uitgooien:

SCHIET NOU G*DV*RD*MM* OP!!! K*T CHINEZEN!!! GODVERDOMME!

[/chinese insult mode]

Maar ff serieus, ik vind dat je er best wel wat druk op mag zetten hoor, ik vind het nou toch echt te lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Okee, even dimmen hè. Iedereen wil hier zijn LED's.

Nu ik er over nadenk, zijn de verwachtingen die gewekt zijn door GG (via Spacy en Pixa) best wel hoog. Voor lage prijzen zulke mooie en felle LED's. Misschien is het eigenlijk niet zo gek dat felle blauwe LED's vaak €2,50 zijn bij compuboeren en andere winkels. :? Voor die prijs ben je waarschijnlijk wel zeker van kwaliteit...

Ik kan mij niet echt voorstellen dat de lichtopbrengst van de LEDjes die GG al had ontvangen en dus tegenviel, te wijten is aan het feit dat de productiemedewerkers in de LED-fabriek hun ogen niet meer open kunnen houden omdat ze 16 uur per dag werken. De lichtopbrengst hangt mijns inziens af van het halfgeleidermateriaal wat er gebruikt is, en de dotering hiervan enzo... 'k moet wel zeggen dat ik mij eigenlijk helemaal niet voor kan stellen wat die er aan die LED's valt te produceren door mensenhanden. Het lijkt mij dat bijna alles aan het productieproces geautomatiseerd moet zijn, want er valt aan een LED niks in elkaar te zetten. Het is is gewoon een klein diodetje dat met een of andere machine gemaakt zal worden, wat in een stukje plexiglas oid gegoten zal worden ook met een machine. Ik kan mij niet echt voorstellen dat ze er veel variatie zal zitten in de lichtopbrengst van de LED's die uit een bepaalde machine komen. Dat zullen ze toch wel aardig onder controle hebben lijkt mij. Anders zouden alle LEDjes per stuk gemeten moeten worden op de mcd's die ze produceren, en dan gesorteerd. Lijkt me onwaarschijnlijk.

Maar goed, ik weet van de productiemethode dus eigenlijk niks af. Alleen het natuurkundige principe van de werking van de LED ken ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:05

Yngwie-

Murphy was an optimist

Thermo man schreef op 09 december 2002 @ 18:00:
Nu ik er over nadenk, zijn de verwachtingen die gewekt zijn door GG (via Spacy en Pixa) best wel hoog. Voor lage prijzen zulke mooie en felle LED's. Misschien is het eigenlijk niet zo gek dat felle blauwe LED's vaak €2,50 zijn bij compuboeren en andere winkels. :?
Maar er waren toch samples aanwezig of heb ik dat verkeerd begrepen? Als de LED's die nu dus 2 keer opgestuurd zijn echt een stuk minder fel zijn dan de samples, is er natuurlijk alle reden om aan te geven dat de verzonden LED's niet goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedere leverancier wil snel kunnen laten zien wat ze in huis hebben dmv samples

ik neem aan als die chinezen dit zo goedkoop kunnen produceren dat er grotendeels geautomatiseerd is.

verder w8 ik geduldig af op me leds...
ik heb nu tijdelijk ff mijn projectjes met rode leds uitgerust om te kijken of het überhaubt fucktioneerde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Laatst online: 27-03 16:26
Misschien komen alle gefabriceerde LEDs automatisch in een grote bak terecht en moeten al die chinezen het sorteren op kleur. :+

Wie weet hoeveel meer vraag er is naar hun LEDs, zo goedkoop zie je ze bijna niet... Misschien zijn ze net begonnen met LEDs maken.

Hoe heet dat Chinese bedrijf eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Offtopic:
Je link in je ondertitel werkt niet: ERROR - 403 PAGINA IS NIET TOEGANKELIJK
De door u opgevraagde pagina bestaat wel, maar is niet voor iedereen toegankelijk. Als het hier om een redactionele pagina van Planet Internet gaat, kunt u een bericht sturen naar redactie@planet.nl.
U belt kennelijk niet in via het Planet Internet netwerk. Daarom kunt u niet doorklikken naar de opgevraagde pagina. Als u abonnee wordt bij Planet Internet kunt u binnenkort wel doorklikken naar de gewenste pagina. Klik hier voor meer informatie. 403 - FORBIDDEN

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Specificatie van mijn homepage:

Overzicht vanaf: 1 Dec 2002
Toegestane diskquota: 0 B
Huidige diskverbruik: 0 B
Status homepage: BLOCKED ;(
Gegenereerd verkeer: 1794 MB
Aantal gegenereerde hits: 895

Misschien was dat 8MB filmpje in mijn sig toch niet zo'n goed plan... Of zou het topic in de HK die klap hebben gegeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Als ik het goed begrijp kan ik dus nog wel ff w8ten of toch met de kerst lekker gaan modden? Mn casemod loopt vertraging op, maar zoals eerder gezegd kan dit geen kwaad voor de kwaliteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 19:16:
iedere leverancier wil snel kunnen laten zien wat ze in huis hebben dmv samples

ik neem aan als die chinezen dit zo goedkoop kunnen produceren dat er grotendeels geautomatiseerd is.

verder w8 ik geduldig af op me leds...
ik heb nu tijdelijk ff mijn projectjes met rode leds uitgerust om te kijken of het überhaubt fucktioneerde. :)
Één van de IA starters had toch samples van die LEDs binnengekregen? Waarom waren die wel goed en deze niet :?
Is toch vreemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Benadski schreef op 09 december 2002 @ 21:42:

Hoe heet dat Chinese bedrijf eigenlijk?
Als het een Mexicaans bedrijf was geweest had het vast El Cheapo geheten :*) :*) :*)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02-2024
Benadski schreef op 09 december 2002 @ 21:51:
Specificatie van mijn homepage:

Overzicht vanaf: 1 Dec 2002
Toegestane diskquota: 0 B
Huidige diskverbruik: 0 B
Status homepage: BLOCKED ;(
Gegenereerd verkeer: 1794 MB
Aantal gegenereerde hits: 895

Misschien was dat 8MB filmpje in mijn sig toch niet zo'n goed plan... Of zou het topic in de HK die klap hebben gegeven :X
heee wat voor filmpiue was da dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 23:53:
[...]

Één van de IA starters had toch samples van die LEDs binnengekregen? Waarom waren die wel goed en deze niet :?
Is toch vreemd :/
Ach.....als je naar de markt gaat voor mandarijnen laten ze je ook de lekkerste en zoetste mandarijnen proeven en geven je vervolgens de rotste mee als je niet uitkijkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
MrOizo schreef op 10 december 2002 @ 01:06:
[...]

heee wat voor filmpiue was da dan? :D
In dat filmpje show ik mezelf en mijn computer... :)

Het is een MPEG filmpje, had eigenlijk DivX moeten worden, maar dat ging niet met VirtualDub. :( Was maar een filmpje van 50 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 06:12:
[...]

Ach.....als je naar de markt gaat voor mandarijnen laten ze je ook de lekkerste en zoetste mandarijnen proeven en geven je vervolgens de rotste mee als je niet uitkijkt :X
Precies heb liever dat ik ff wacht op goeie leds dan dat ik halfgare leds krijg waar ik geen fluit aan heb...

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Heee lui ik ben voor mijzelf effe een ordertje aan het bouwen bij conrad.

Welke fittingen zullen we nemen ?

Je hebt rubberen
2 delige geschikt tot een maximale plaat dikte van 3 mm
En "snap in" houdertjes met een minimum plaatdikte van 3 mm.

Iemand ervaringen ?

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

Interstice schreef op 10 december 2002 @ 17:02:

Je hebt rubberen

Iemand ervaringen ?
die snap in dingen vind ik het beste. erg handig, en ook her te gebruiken ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interstice schreef op 10 december 2002 @ 17:02:

Je hebt rubberen

Iemand ervaringen ?
Lijkt me niet al te moeilijk kleiner of gelijk aan 3mm optie 1 en anders optie 2, of is er nog een andere keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Die eerste zijn neopropeen rubberen fittingen.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

ff een vraagje tussendoor..

is er niet een site met allemaal verschillende schema's...
dacht iets van led.com...maar alle led en leds sites die ik kon vinden zijn reclame sites voor veel duurdere leds..:)

weet iemand nog waar je zulke sites kan vinden, zodat ik als electro n00b nog wat leuke ideetjes van kan halen...

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~sven2/temp/no-leds.jpg

Ik kon het weer niet laten :D

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ Hij is wel goed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Sharad_R schreef op 11 december 2002 @ 01:03:

is er niet een site met allemaal verschillende schema's...
dacht iets van led.com...maar alle led en leds sites die ik kon vinden zijn reclame sites voor veel duurdere leds..:)

weet iemand nog waar je zulke sites kan vinden, zodat ik als electro n00b nog wat leuke ideetjes van kan halen...
Kijk eens op de site van exter. Daar heb je allemaal schema's voor allerlei LED-VU-meters e.d., en ook nog tips voor elektron00bs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

:X
Hijs grappig :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er alweer een update???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die "slechte"leds die niet felgenoeg zijn niet teruggestuurd hoeven te worden maar dat gg ze mag houden dan kan hij 1 zo'n doos wel als vergoeding naar spacy of pixxa sturen en dan kunnen we die vast verspreiden in afwachting tot de "echte leds er zijn" Dit scenario is natuurlijk wel zowat ondenkbaar en eigenlijk niet eerlijk omdat spacy en pixxa er dan ongeloofelijk veel werk bij krijgen (2x versturen) maar zou wel cool zijn. Verder wil ik nog even wat kwijt. Ik wil spacy en pixxa nog even bedanken en toejuichen. ik had het als het zo moeizaam ging om die leds te krijgen al lang opgegeven en iedereen hun geld teruggestort !! of als ik dat niet gedaan had dan had ik gillend gek geworden.

Duzz ik hoop dat de leds er gauw zijn en "Keep up the GOOD work" niet het werk wat ze vanuit china afleveren want dat is niet goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Thermo man schreef op 11 December 2002 @ 13:08:
[...]

Kijk eens op de site van exter. Daar heb je allemaal schema's voor allerlei LED-VU-meters e.d., en ook nog tips voor elektron00bs. :)
was wel niet de site die ik bedoelde...maar hij is wel weer leker onderhoudend..

houdt me iig weer ff van de straat...

ff kiken of ik er weer wat ideetjes mee op kan doen...

de ledjes moeten toch een keer op...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Sharad_R schreef op 11 december 2002 @ 16:31:
[...]
Welke ledjes? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd welke? :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharad_R schreef op 11 December 2002 @ 16:31:
zijn ze al :(
maarja, overal positief tegenaan kijken, als ik ze 13 januarie maar heb, vind ik alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 19:00:
[...]

maarja, overal positief tegenaan kijken, als ik ze 13 januarie maar heb, vind ik alles goed.
moeilijk hè, januarie schrijven :X ik heb ze liever aan het begin van de kerstvakantie, dan kan ik ze namelijk gelijk erbij stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 19:00:
[...]

maarja, overal positief tegenaan kijken, als ik ze 13 januari maar heb, vind ik alles goed.
offtopic:
Dan ben ik jarig... :Y)

Ik hoop ook dat ik ze voor die tijd heb, er zijn nl een hoop mensen bij mij aan het zeuren... :/

Maarja, de orginisatoren kunnen er ook niks aan doen, zullen wel gek worden van ons gezeur... :P

We zullen maar gewoon moeten w8en..
en w8en en w8en en w8en... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04
Ik heb alles al voorbereid voor de ledjes en de Vu-meter is ook af, moet natuurlijk nog wel inbouwen en afwerken maar de basis is er. Deze Vu meter is trouwens gemaakt met de printjes en schema's van Exter.

en nog wat pics:

Hier heb ik de onderdelen net binnen JEEJ! :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.tonissen/Image13.JPG

Hier komt alles inprintje e.d. niet de 2 led rijen zelf dus en je ziet de audio ingangen al zitten.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.tonissen/Image2.JPG

hier test ik hem voor het eerst met een brak spypen camera
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.tonissen/Image8.JPG

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Venxir schreef op 11 December 2002 @ 19:40:
Ik heb alles al voorbereid voor de ledjes en de Vu-meter is ook af, moet natuurlijk nog wel inbouwen en afwerken maar de basis is er. Deze Vu meter is trouwens gemaakt met de printjes en schema's van Exter.

en nog wat pics:

Hier heb ik de onderdelen net binnen JEEJ! :)
[afbeelding]

Hier komt alles inprintje e.d. niet de 2 led rijen zelf dus en je ziet de audio ingangen al zitten.
[afbeelding]

hier test ik hem voor het eerst met een brak spypen camera
[afbeelding]
mooi, ik vind alleen het doosje een beetje :r een ander kleurtje zou hem goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 11 december 2002 @ 22:05:
[...]

mooi, ik vind alleen het doosje een beetje :r een ander kleurtje zou hem goed doen :)
Spatwater dicht, ook voor buiten, vooral met die wartels (achterkant doosje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
Kan je helemaal niks zeggen als indicatie Spacy?
Want de maandagen en vrijdagen schieten voorbij (dat waren de dagen dat er telkens weer hoop om de deur kwam kijken)

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Tjemigdepemig, ik was al bijna vergeten dat ik meegedaan heb aan deze IA ;)

Verwijderd

Ik wil niet vervelend zijn, maar ik denk dat als iedereen nog vaker gaat roepen waar de leds blijven ze inderdaad snel gek worden en ons het geld terug storten( als het uberhaupt nog kan omdat er al een voorschot is gedaan ). Die jongens gaan er ook echt wel achteraan dus niet iedereen hoeft dan te roepen waar ze blijven. Ik weet ook wel dat het lang duurt, en ook ik wil ze graag hebben, maar laten we gewoon geduld hebben.

Verwijderd

ja geduld is een schoone zaak ... ben nu wel erg schoon aan het worden ... ; )

Verwijderd

Ik vind het niet zo erg eigenlijk, mijn plannen voor de casemod zijn alleen maar mooier en vetter geworden, als ik kijk naar wat ik in het begin wilde maken, en wat ik nu wil gaan maken... W00t!!! hehehe~

Succes verder Spacy en Piksa!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

straak :P heb je een linkje naar het origineel?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• uniquorn
  • Laatst online: 20:14

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 10:15:
Ik vind het niet zo erg eigenlijk, mijn plannen voor de casemod zijn alleen maar mooier en vetter geworden, als ik kijk naar wat ik in het begin wilde maken, en wat ik nu wil gaan maken... W00t!!! hehehe~

Succes verder Spacy en Piksa!
mijn ideën beginnen idd ook steeds betere (en uitvoerbaardere) vormen aan te nemen :P

It's just a donkey

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

ondanks de enorme vertraging die we inderdaad hebben bij deze actie ben ik blij dat de meesten er nog behoorlijk relaxed bij blijven. je mag best weten dat pixxa en ik hier behoorlijk van balen hoor, dat het niet sneller had kunnen verlopen, en ook globalgimmciks denkt er zo over.
en ook de reacties dat men nu nog meer ana het brainstormen is over hun eigen casemods zijn leuke reacties ;)

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Zucht........ het is koud ..... lelijke groene verlichting in me servertje..... en daar ergens ergens in de verte zie ik al blauwe en uv ledjes aankomen ik weet het zeker !!!!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ja ik wacht ook lekker rustig af, ik weet hoe lastig het is om een IA te houden (die 10 keer kleiner was dan deze) dus mij hoor je niet klagen. Bovendien denk ik dat 9 van de 10 mensen niet eens een concreet project hebben waarvoor ze nu op die LEDs zitten te wachten. Tuurlijk, als ik ze had gehad dan had ik er nu al een aantal gebruikt, maar het is niet zo dat dat enorme projecten zijn die nu helemaal stil liggen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
ik probeer te vergeten dat ik mee doen...
DE PIJN elke keer dat ik het topic zie!!!

Maar ik zie ze vanzelf wel. Dat ze later komen maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 17:24
ff mn wekelijkse bezoekje aan deze topic om te zien of het gevorderd is :)
* Helox-in-a-box gaat weer lekker verder met wachten...
in de tussentijd, ff een lekker potje counterstriken :P

• Tsunami
  • Niet online
Demoniac schreef op 12 December 2002 @ 14:54:
Ja ik wacht ook lekker rustig af, ik weet hoe lastig het is om een IA te houden (die 10 keer kleiner was dan deze) dus mij hoor je niet klagen. Bovendien denk ik dat 9 van de 10 mensen niet eens een concreet project hebben waarvoor ze nu op die LEDs zitten te wachten. Tuurlijk, als ik ze had gehad dan had ik er nu al een aantal gebruikt, maar het is niet zo dat dat enorme projecten zijn die nu helemaal stil liggen.
Mijn project ligt niet stil, omdat ik er nog aan moet beginnen :). Ik wilde daar dus in de kerstvakantie mee beginnen, maar voorlopig ziet het er naar uit dat die projecten dan dus wel stil ligt. Ik heb een paar ideeën, maar daar gebruik ik zeker niet alle LED's voor. Voor de rest zie ik wel wat ik ermee doe.

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
spacy schreef op 12 december 2002 @ 14:33:
ondanks de enorme vertraging die we inderdaad hebben bij deze actie ben ik blij dat de meesten er nog behoorlijk relaxed bij blijven. je mag best weten dat pixxa en ik hier behoorlijk van balen hoor, dat het niet sneller had kunnen verlopen, en ook globalgimmciks denkt er zo over.
en ook de reacties dat men nu nog meer ana het brainstormen is over hun eigen casemods zijn leuke reacties ;)
Tuurlijk blijven we relaxed... Wanneer er vertraging optreedt is er niets zo goed dan IA-starters die ons op de hoogte houden van alles.

Always outnumbered, never outgunned!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
hehe een van de laatste dingen die aan mn keesmot moeten gebeuren zijn de leds .. ik baal ook dat ik ze nog niet heb .... maarjah ik heb uitgerekend er komt minimaal nog 100+ bij als ik verder wil ... en zo gaat et door en door en door en door en do ... je kent et wel :P

• Tsunami
  • Niet online
He Piksa, ben je er ook weer? :) Lang niet gezien :P

[ Voor 79% gewijzigd door Tsunami op 12-12-2002 19:34 ]

• AMDFreak
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Piksa schreef op 12 December 2002 @ 18:28:
hehe een van de laatste dingen die aan mn keesmot moeten gebeuren zijn de leds .. ik baal ook dat ik ze nog niet heb .... maarjah ik heb uitgerekend er komt minimaal nog 100+ bij als ik verder wil ... en zo gaat et door en door en door en door en do ... je kent et wel :P
Zo iets heet: Casemod verslaafde :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

AMDFreak schreef op 12 December 2002 @ 19:40:
[...]
Tsja, casemodden is een ziekte ;)

Verwijderd

Het laatste dat ik nog aan mn casemod moet doen is een window maken, en de nodige modding aan het frontpanel.. verder issie bijna af dus. maar !@#$%@ ik heb vandaag het laatste beetje aangeschaft voor die pc, het wordt namelijk een compleet nieuwe pc ook... werkt dat ding niet!!! zie:Verwijderd in "Chaintech 7KJD krijgt geen stroom"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMDFreak schreef op 12 December 2002 @ 19:40:
[...]

Case Junkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newwolf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 13:10

Newwolf

Respect

als men nou gewoon on de 7 dagen eens komt kijken of er al vordering in is gekomen dan hoeft men zich ook niet zo te ergeren op dit topic :D en ja ik w8 en w8 en w8 ook net zo hard als jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

mischien tijd om een 2e IA te starten of een bijbestelling te doen, als ik dit zo lees willen VEEL mensen meer leds bijbestellen :+ (ik ook hoor)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Laten we nou maar eerst wachten op de eerste lading... straks komt daar ook niet veel van terecht... hoop dat het goed komt, maar de kans bestaat dat het nog lang gaat duren.

En wie nog BLAUWE LEDs (+/-2000mcd) wil hebben voor $0,35 per stuk, check www.futurlec.com. WITTE zijn daar ook te krijgen, maar die zijn duurder ($0,95). De andere kleuren (geel, rood en groen) zijn daar veel minder fel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Benadski schreef op 13 december 2002 @ 14:59:
En wie nog BLAUWE LEDs (+/-2000mcd) wil hebben voor $0,35 per stuk, check www.futurlec.com. WITTE zijn daar ook te krijgen, maar die zijn duurder ($0,95). De andere kleuren (geel, rood en groen) zijn daar veel minder fel...
Die site kennen we al |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij gaf maar een tip hoor, sjees :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 16:19:
[...]

hij gaf maar een tip hoor, sjees :/
Ik vind het best als je een tip geeft, alleen ik heb deze site al zovaak voorbij zien schuiven... Als et een beetje lullig overkwam, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Ach ik kan er wel tegen hoor, wees maar niet bang. :)

Anders zet ik het wel in m'n sig... Mijn eigen links zijn toch dood (datalimiet :() of is dat spam / reclame en dus verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een vrijdag zonder nieuws ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef ze ff tijd om inkontact te komen met global gimmicks en tijd hebben om iets te posten.
Pixxa en spacey hebben ook een sociaal leven hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Jemug, dit duurt echt te lang, m'n planning is al helemaal door de war geskupt omdat het zo lang duurt :(

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
ga je ze zelf halen .... ik kan echt nix aan je planning doen. Spacy en ik balen ook echt ziek veel want wij hadden ook dit niet ingecalculeerd ... aangezien ik allang d8 na mn toetsweek klaar te zijn met deze ia ... maar et is nu eenmaal zo .. we kunnen er nix aan doen.

anyway genoeg geblaat .. :P

ps. je wilt niet weten als 400 man de status van de leds wilt weten en wat voor zorgen dat brengt ... de helft denkt dat we 'gevlogen' zijn ... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Piksa schreef op 14 december 2002 @ 00:27:
ga je ze zelf halen .... ik kan echt nix aan je planning doen. Spacy en ik balen ook echt ziek veel want wij hadden ook dit niet ingecalculeerd ... aangezien ik allang d8 na mn toetsweek klaar te zijn met deze ia ... maar et is nu eenmaal zo .. we kunnen er nix aan doen.

anyway genoeg geblaat .. :P

ps. je wilt niet weten als 400 man de status van de leds wilt weten en wat voor zorgen dat brengt ... de helft denkt dat we 'gevlogen' zijn ... :S
Klein vraagje. Kan de pagina van de Inkoop Actie dan niet aangepast worden, met een soort update gebeuren, van we hebben gebeld naar het bedrijf, maar ze wachten zelf ook..
Misschien makkelijk. Dan hoeft iedereen maar op 1 punt te kijken hoe het staat met de levering..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee Wierdo... de informatie die nu bij de IA staat is toch niet meer relevant, aangezien iedereen al heeft besteld en betaald. Dus een status stukje is idd wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of maak fff ergens een webpage... en zet een link op laupro naar die page... als je evt. hosting nodig hebt kan ik dat wel voor je regelen.. (heb toegang tot veel verschillende sites) :P

Verder kut zoals die gasten met deze order om gaan... jullie kunnen er ook nix aan doen, maar zou als ik Globalgimmics was toch echt proberen om voor iedereen nog 5 leds extra los te krijgen... ivm de lange wachttijd ofzo... Stel je voor dat ze een grote object van leds moesten maken voor een klant... klant aanbetaald, deadline een maand geleden: order fucked!!! Lekker is dat 8)7

Hopelijk binnenkort weer nieuws! Suc6 verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ze zo met alle klanten omgaan. Maarre, the goodwill is nu ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 01:28:
Of maak fff ergens een webpage... en zet een link op laupro naar die page... als je evt. hosting nodig hebt kan ik dat wel voor je regelen.. (heb toegang tot veel verschillende sites) :P

Verder kut zoals die gasten met deze order om gaan... jullie kunnen er ook nix aan doen, maar zou als ik Globalgimmics was toch echt proberen om voor iedereen nog 5 leds extra los te krijgen... ivm de lange wachttijd ofzo... Stel je voor dat ze een grote object van leds moesten maken voor een klant... klant aanbetaald, deadline een maand geleden: order fucked!!! Lekker is dat 8)7

Hopelijk binnenkort weer nieuws! Suc6 verder!
5 * 400 = 2000 :*) denk niet dat ze 2000 gratis LED's gaan weggeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

hmm...

Wel so fair om zo iets te doen hoor..
Piksa en co :) kunnen gewoon die order annuleren, omdat het te lang duurt.. ;) wie nie opschiet moet maar voelen :)

Maar stel: als conrad iets via hun zou kopen.. zouden ze dan wel opschieten?
Wat ik ook wel vreemd vind is, dat ze nie meer reageren, in het begin gaven ze nog wel wat info over de leds enso.. maar ze zeggen totaal niks over de leveringen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
AMDFreak schreef op 14 December 2002 @ 12:04:
Wat ik ook wel vreemd vind is, dat ze nie meer reageren, in het begin gaven ze nog wel wat info over de leds enso.. maar ze zeggen totaal niks over de leveringen... :(
Nogal logisch, nu hebben ze hun geld binnen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Lamborghini schreef op 14 december 2002 @ 12:15:
[...]

Nogal logisch, nu hebben ze hun geld binnen })
zoals iemand eerder al aangaf hebben ze het nu te druk met het afhandelen van deze IA en het verwerken van hun eigen leds tot eindproducten....

n :+ f i

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Ownee het waren geen leds in de verte maar een dikke audi met van die felle blauwe koplampen ... :( zucht ... de kwelling aaaaaaaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
* Robino laat ook maar weer eens wat van zich horen :D

Lol, weer een heel topic vol met alleen maar post van: wanneer komen ze nou, en van die onzinnige posts als die van mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leeeeds
oh, nee.
Da was interstice
nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd om vliegtuigtickets te kopen voor de hele GoTknokploeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 14:04:
Tijd om vliegtuigtickets te kopen voor de hele GoTknokploeg >:)
Kap nou eens met dat soort replys. Het is de HK niet :(

Spacy en Piksa hebben het er al moeilijk genoeg mee.
Sommige ia's lopen goed, andere weer wat minder.
Deze behoort tot de laatste catagorie.

Maar laat de IA starters nu eens in hun waarde.
Zij doen hun best voor ons, en wat krijgen ze ervoor terug.
Beschuldigingen, boze mensen en een hele hoop gezeur.

Dus niet meer van dit soort (kwetsende) replies.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
alexandervisser schreef op 14 December 2002 @ 14:12:
[...]

Kap nou eens met dat soort replys. Het is de HK niet :(

Spacy en Piksa hebben het er al moeilijk genoeg mee.
Sommige ia's lopen goed, andere weer wat minder.
Deze behoort tot de laatste catagorie.

Maar laat de IA starters nu eens in hun waarde.
Zij doen hun best voor ons, en wat krijgen ze ervoor terug.
Beschuldigingen, boze mensen en een hele hoop gezeur.

Dus niet meer van dit soort (kwetsende) replies.
Amen

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
AMDFreak schreef op 14 december 2002 @ 12:04:
globalgimmicks: 19 posts :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Ik heb toch al verteld dat die het ook druk hebben tijdens de decembermaand,
ze zijn echt druk bezig, het feit dat er al 2x een lading afgekeurd is moeten worden, is jammer, anders hadden wij allang de leds gehad,
maar 3x zal vast scheepsrecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Benadski schreef op 13 December 2002 @ 19:53:
Ach ik kan er wel tegen hoor, wees maar niet bang. :)

Anders zet ik het wel in m'n sig... Mijn eigen links zijn toch dood (datalimiet :() of is dat spam / reclame en dus verboden?
Heb anders nog wel wat plek op men planet.nl accountje...O-)
en de bandbreedte daar is nog maagdelijk... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mensen dit topic tegenwoordig niet meer doorlezen voor ze wat zeggen, krijgen we nog steeds inderdaad veel te veel van die HK posts en vervelende waar blijven ze nou opmerkingen.. ik ga geen dingen zeggen die onlangs al gezegd zijn, maar komop mensen! effe rustig! enne, ik heb gelukkig mn peeceetje aan de praat gekregen, dus mn casemod kan doorgaan (anders had ik er geen pc voor om in te stoppen :P hehe)

Piksa & Spacy roeleren de pan uit! veel succes ook rond deze feest dagen met dit gezeur! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Jemig, men kan hier niet eens meer een grapje maken. Ik zou haast zeggen 'chill, man'. ;)
Misschien moet de GoT knokploeg maar eens lang bij mensen zoals jullie, die niet weten wanneer iets serieus te nemen. >:) ;)
Denk je nou echt dat Spacy en Piksa zich storen aan replies zoals die van Rembooo? Je voelt je aangesproken of niet hè...

Het zal allemaal wel weer neerkomen op gebrekkige communicatie. Aan Spacy en Piksa zal het niet liggen, en Global Gimmicks ook wel niet. Wat ze bij het bedrijf in China doen kunnen we niet overzien, maar het is duidelijk dat het daar ergens mis gaat. Ze zullen vast genoeg andere klanten hebben waar ze wel aan leveren (hoop ik), en ik neem aan dat Global Gimmicks in het verleden wel op plezantere manier zaken heeft kunnen doen met deze leverancier. Voor GG moet het wel net zo vervelend zijn als voor ons, dus we kunnen onze hoop alleen vestigen op de leverancier. Hopelijk duurt het niet lang meer voor ze ons eindelijk tegemoet kunnen komen.

(Edit: reactie was eigenlijk op alexandervisser en havocnl)

Hopelijk is 3x idd scheepsrecht. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-12-2002 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

Thermo man schreef op 14 December 2002 @ 16:32:
Denk je nou echt dat Spacy en Piksa zich storen aan replies zoals die van Rembooo? Je voelt je aangesproken of niet hè...
eeuh, ja. persoonlijk zou ik dat soort mensen uit de actie gooien ;)

enneh, die ledjes komen vanzelf wel. als je ze voor een project heel hard nodig hebt, kan je er ook een paar halen tegen de "retail" prijzen. de niet zo urgente projecten moeten dan maar even wachten op de "eigenlijk-veel-te-goedkope-LEDjes" :)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat Pixxa en Spacy misschien iets meer moeten dreigen met annuleren order, als ze daar dan lichtjes over doen, het geschiedde zo. Toch fair, wij geen leds, hun geen centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Is het bedrag eigenlijk al gestord naar global gimicks. Zo ja, vraag gewoon terug totdat zij wat meer zekerheid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wou remboo met die vliegtuigtickets naar china en niet naar spacy en piksaa
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:05

Yngwie-

Murphy was an optimist

Lijkt me idd ook waarschijnlijker :) Vliegen binnen NL heeft niet zoveel zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Sharad_R schreef op 14 December 2002 @ 15:51:
[...]

Heb anders nog wel wat plek op men planet.nl accountje...O-)
en de bandbreedte daar is nog maagdelijk... })
Kan ik wel even ontmaagden voor je hoor. Mijn account was ook zo goed als maagd... Totdat ik een 8MB groot filmpje in mijn sig zette... En in de huiskamer plaatsen had ik ook nooit moeten doen |:(

1,7GB dataverkeer in 4 dagen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

ajampaniki schreef op 14 december 2002 @ 17:28:
Is het bedrag eigenlijk al gestord naar global gimicks. Zo ja, vraag gewoon terug totdat zij wat meer zekerheid hebben.
de helft is nog maar gestort, (aanbetaling)
bij dit soort orders betaal je het overige pas bij de complete afhandeling

maar de tireflies, litecubes, batterijen en hinkeltwinkels zijn ook al geleverd,
maar dat is nog niet de helft van de hele bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Ik kreeg net een opmerking terug van iemand die z'n tireflies al heeft,
het blijkt nu oppeens dat er tussen de oranje tireflies 2 kleuren zitten,
de gelige oranje waarvan ik tot nu toe dacht dat de hele doos daar mee gevuld was, maar er zitten ook rode tireflies bij. :? terwijl in de doos prescies het bestelde aantal zit van de oranje versies,
zodra we de leds hebben kunnen de soldeer freaks er natuurlijk altijd nog een kleur na keuze in hangen (let dan wel op dat de gele/rode versie waarschijnlijk minder voltage afgeeft aan de led dan de blauwe)

ik ga bespreken met Globalgimmicks hoe we dit probleem op kunnen lossen,
als er personen zijn die hun betselde blauwe of gele versie toch liever omgewisseld zien worden voor een vuurrode dan is dit mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 20:50

-Sander-

///M Powerrrrrr

spacy schreef op 15 december 2002 @ 13:51:
Ik kreeg net een opmerking terug van iemand die z'n tireflies al heeft,
het blijkt nu oppeens dat er tussen de oranje tireflies 2 kleuren zitten,
de gelige oranje waarvan ik tot nu toe dacht dat de hele doos daar mee gevuld was, maar er zitten ook rode tireflies bij. :? terwijl in de doos prescies het bestelde aantal zit van de oranje versies,
zodra we de leds hebben kunnen de soldeer freaks er natuurlijk altijd nog een kleur na keuze in hangen (let dan wel op dat de gele/rode versie waarschijnlijk minder voltage afgeeft aan de led dan de blauwe)

ik ga bespreken met Globalgimmicks hoe we dit probleem op kunnen lossen,
als er personen zijn die hun betselde blauwe of gele versie toch liever omgewisseld zien worden voor een vuurrode dan is dit mogelijk
Ik heb liever dat ze gewoon een zending, accepteren.
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat er al 2 zendingen gecanceld zijn, anders hadden wij daar echt wel informatie over moeten krijgen dat er wat binnen was.

En nu krijgen we dus in 1 keer te horen dat er al tot 2x toe een zending is binnen gekomen, maar terug blijkt gezonden te zijn. Omdat de led's niet helder genoeg bleken te zijn.
Ja dikke doei, hoor. Ik vindt dat echt geen oplossing, en om er dan ook nog bij te vermelden dat ze al vaker ontevreden zijn. Dan moeten ze maar opzoek gaan naar een andere leverancier. Of meer geld gaan investeren in goede leveranciers.
En goeie klanten, want op deze manier behoud je niet echt je klanten.

Stel dat jij nou een grote klant was van GlobalGimmics, en elke keer zo'n grote zending ledjes zou afnemen. En ook elke keer (te) lang moet wachten op je ledjes, al jou afnemers zouden dan op een gegeven moment ook denken van ik wil mijn geld terug, dit duurt mij te lang.

Persoonlijk wil ik echt actie hebben van de leverancier (GlobalGimmics en de fabrikant). Jullie als inkoopactie leiders, maakt me niks uit jullie geven alleen maar de informatie door.

Ik heb ook niks op jullie, maar ik vindt gewoon niet dat je dit kan maken als leverancier.!
En ik verwacht ook zeker, als de ledjes dan eindelijk deze kant op komen een actie van hun kant, omdat het zolang duurde.

Ons dus tegemoed komen, ook al kost GlobalGimmics dat zelf geld. Op deze manier spelen met je naam, en je levertijd is geen goede reclame!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik verwacht eigenlijk wel een reactie van GG hier op het forum. Ze zijn geregd.

btw. die hinkletwinkels waren in LifeAndCooking vandaag. Volgens mij deden ze er niks mee (tijd te kort) want ze lagen op de grond. 2 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ik begrijp het ook niet helemaal meer, (ik heb dan wel geen haast, maar kan me voorstellen dat jullie er een beetje (understatement ja of de nee?) mee in de knoop komen).

Maar ipv klagen zouden we toch met zijn allen een soort brief naar Global Gimmicks ofzo kunnen sturen. Ik bedoel, we hebben hier de grootste mond en klagen maar over toekoming (daar ben ik het ook wel mee eens), maar ondernemen niks en leggen indirect de verantwoording dan maar bij Picsa en Spacy.

Ik ben wel van mening dat we GG verantwoordelijk moeten houden: als je een mobo bij een computerwinkel koopt, die het niet doet ga je ook terug naar die winkel en niet naar de mobo-maker.

Duz

ps Picsa en Spacy, keep straight up

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Klant is koning, onthou dat wel he!