Idd, gewoon op alfabet!!!jbcyber schreef op 03 januari 2003 @ 12:15:
Kijk aan het wachten word beloond.
...
O ja gewoon op alfabet lijkt mij het beste
(Abductor staat als 14e op de lijst
Idd, gewoon op alfabet!!!jbcyber schreef op 03 januari 2003 @ 12:15:
Kijk aan het wachten word beloond.
...
O ja gewoon op alfabet lijkt mij het beste
Verwijderd
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
Verwijderd
dat het zo lang geduurt heeftVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 13:30:
Fijn dat de ledjes er zijn, maar hij zegt dat dat het goede nieuws is. Maar is er dan ook nog boeiend slecht nieuws voor ons?
Verwijderd
50.000 x 7 sec = 350.000 / 3600 = bijna 100 uur werk, ben jij ff lekker!Benadski schreef op 03 januari 2003 @ 16:14:
Yaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii! LEDs! Mooi dat ze er zijn, maar test ze even allemaal voordat je ze opstuurt wil je?
Klasse Spacy, Pixxa en GG!
LOL dat gaat heel wat euro's aan batterijen kosten om 40.000 (tochBenadski schreef op 03 januari 2003 @ 16:14:
Yaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii! LEDs! Mooi dat ze er zijn, maar test ze even allemaal voordat je ze opstuurt wil je?
Klasse Spacy, Pixxa en GG!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
en voor hoeveel moet je besteld hebben om in de top 10 te staan ??-JB- schreef op 03 januari 2003 @ 12:00:
[...]
goed idee, eerst de 10 grootste afnemers, dan heb je dat alvast gehad:P
(ik bestel mee met enterprice_nl, en die staat in de top 10
Het allereerlijkste is natuurlijk op volgorde van betaling, dit is wel het beste want degene die het eerste heeft betaald had natuurlijk wel het meeste vertrouwen in de IA en de crew. Dit stimuleert natuurlijk de (te) laat betalers volgende keer ook sneller te betalenAbductor schreef op 03 januari 2003 @ 12:26:
[...]
Idd, gewoon op alfabet!!!
(Abductor staat als 14e op de lijst)
Verwijderd
niet helemaal waar, sommigen hebben later nog extra dingen bijbesteld en hebben daarom niet meteen betaald nadat ze besteld hadden, ik heb zodra de ia was gesloten mn geld overgemaakt, direct op de eerste dag, maar doordat het postbank->bank was duurt het zowiezo langer.DiNo7 schreef op 03 januari 2003 @ 17:36:
[...]
Het allereerlijkste is natuurlijk op volgorde van betaling, dit is wel het beste want degene die het eerste heeft betaald had natuurlijk wel het meeste vertrouwen in de IA en de crew. Dit stimuleert natuurlijk de (te) laat betalers volgende keer ook sneller te betalen
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
Ik heb ook pas betaald toen de IA gesloten was, maar er zijn er ook bij die pas na een lange tijd na sluiting betaald hadden, dat bedoelde ik eigenlijk.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 17:41:
[...]
niet helemaal waar, sommigen hebben later nog extra dingen bijbesteld en hebben daarom niet meteen betaald nadat ze besteld hadden, ik heb zodra de ia was gesloten mn geld overgemaakt, direct op de eerste dag, maar doordat het postbank->bank was duurt het zowiezo langer.
ik heb geen idee hoe het dan wel zou moeten maar daar hoef ik me tenminste niet druk over te maken.
ik ben zeker blij dat ze nu eindelijk komen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
n54 power!
ROFL, zat net voor te stellen, ipv een kies in je mond een 5mm Blauwe LED.TMDevil schreef op 03 January 2003 @ 19:43:
eindelijk goed nieuws, vandaag is mijn kies getrokken... da's niet prettig maar dit nieuws maakt mijn dag weer goed...... eindelijk.....
Verwijderd
deze zit al weer op 29 bladzijden behoorlijk wat post dus
Verwijderd
Je moet alleen die van mij doen hoor. Anders heb je idd teveel werkspacy schreef op 03 January 2003 @ 16:18:
[...]
50.000 x 7 sec = 350.000 / 3600 = bijna 100 uur werk, ben jij ff lekker!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door uniquorn op 04-01-2003 00:00 ]
It's just a donkey
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
woei, als dit zo is moet ik ze snel hebben...DiNo7 schreef op 03 January 2003 @ 17:36:
[...]
Het allereerlijkste is natuurlijk op volgorde van betaling, dit is wel het beste want degene die het eerste heeft betaald had natuurlijk wel het meeste vertrouwen in de IA en de crew. Dit stimuleert natuurlijk de (te) laat betalers volgende keer ook sneller te betalen
omdat het kan!
Verwijderd
Tsssssss, als we zo gaan tellen...dodo79 schreef op 04 January 2003 @ 00:11:
[...]
woei, als dit zo is moet ik ze snel hebben...
ikwas de 4e die betaald had
[onderonsje]Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 18:55:
Mooi zo:
Nou nog hopen op een paar vrije dagen achter elkaar om alles te kunnen verwerken
Ik zag, ik nam en ik kwam...
I second that. Niet zo moeilijk doen over wanneer jouw pakketje 't eerst ingepakt gaat worden! Als je zolang op je materiaal hebt kunnen wachten, zal het toch echt nog wel een paar dagen langer kunnen of niet dan? Het zal mij persoonlijk een reet roesten of ik nou als eerste of als laatste m'n spul krijg, als ik 't maar krijg.Banzi schreef op 04 januari 2003 @ 00:56:
Het lijkt hier iedereen maar om hetzelfde te gaan... De leds zo snel mogelijk krijgen zonder er moeite voor te doen... Ik denk dat ik mezelf er nog niet eens een idee van zou kunnen geven hoeveel werk het verdelen van zoveel leds zou zijn...
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
mensen die dat vragen gewoon zeggen, dat de IA is afgelast....>:)Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 21:18:
[...]
deze zit al weer op 29 bladzijden behoorlijk wat post dus
maja.. er kan nog wel ff mee door gegaan worden lijkt mij..
maar een nieuwe is net zo makkelijk
plus dan op de openingspost dat de leds in NL zijn ben je ook van het gezeur af.. ik verwacht namelijk nog wel posts van wat is nu de status enzo
The more I learn, the less I know, I just realised
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
The more I learn, the less I know, I just realised
Verwijderd
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Als je mijn orde kent begin je wel al een keer te twijfelenDingen zullen echt geen 20 vierkante meter in beslag nemen..
Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
dan nog niet, die dingen nemen nog geen kubieke centimeter in beslag...Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 14:07:
[...]
Als je mijn orde kent begin je wel al een keer te twijfelen
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
SORRY???Piksa schreef op 04 januari 2003 @ 18:33:
g0h,
die ledjes zijn nog sneller dan de NS man
Maar goed paar dingen :
1. Beste wensen nog
2. kunnen die ledjes niet wat later komen. ik heb echt zoveel te doen met school(had er niet veel zin in in de vakantie)
3. Ikke maak zeker fotos
4. owjah beste wensen he
Jup ...
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 20:14 ]
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door uniquorn op 05-01-2003 15:37 . Reden: oeps :P ]
It's just a donkey
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ergens in dit topic staat een link naar een bedrijf wat felle blauwe LEDs verkoopt voor maar $0.30, ik noem het niet nog een keer, het staat er nu al 20 keer in...buddhole schreef op 05 januari 2003 @ 17:49:
Gat er nog een inkoopactie voor geile LEDjes komen ? Heb deze nl helmaal gemist en mijn kamer is nog lang niet blauw genoeg....
Ik ga er mee bezig, mail me iig even hieroverVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 15:07:
Ik heb een klacht over die hinkel twinkel.
Ik heb er 1 en mijn dochter heeft er een paar keer mee gespeeld.
Maar hij is nu al stuk![]()
Zo'n goede kwalitijd is het nou ook weer niet......de middelste staaf is gebroken.
Het is gemaakt van hard plastic en 1 keer er op staan en het is al stuk![]()
of ergens tegenaan botsen en het plastic begint te splijten.
Heb hem al 1 keer inmoetten korten,omdat ie toen ook al gebroken was.
Het is namelijk kinderspeelgoed, je zou verwachten dat het tegen een stootje kan.
Zoiets wordt toch juist op dit soort probleempjes getest?!?
Dit mag toch niet gebeuren?????
als je gelezen hebt wist je dat ze per 10 verpakt zaten in een zakje...TD-er schreef op 04 januari 2003 @ 14:44:
als die dingen los in een grote doos liggen, gaat dat nog een heel irritant karwei worden om ze los te peuteren.
Die pootjes blijven dan vaak in elkaar hangen.
Ik neem aan dat ze met de pootjes tussen 2 stroken papier geplakt zijn, dan zijn ze ook wat makkelijker te tellen. Met een beetje mazzel zitten ze ook nog op een rol ook.
Maar mochten ze los geleverd zijn, is een weegschaal dan niet een stuk eenvoudiger om alles te sorteren voor iedereen.
Er zijn ook weegschalen die het gewicht voor je kunnen delen door het gewicht van een bekend aantal (a.k.a. tellen)
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Lezen is sowieso iets wat veel GoT-ers niet optimaal beheersen geloof ik.zwahiel schreef op 06 January 2003 @ 00:18:
[...]
als je gelezen hebt wist je dat ze per 10 verpakt zaten in een zakje...
Ow, ik meende gelezen te hebben dat ze per 50 verpakt zaten, maarja, maakt ook niet uit eigelijk.zwahiel schreef op 06 January 2003 @ 00:18:
[...]
als je gelezen hebt wist je dat ze per 10 verpakt zaten in een zakje...
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
Misschien kunnen we dan samen gaanVerwijderd schreef op 06 January 2003 @ 12:11:
Je bent niet de enige.. ik had ook gaarg mee willen helpen met tellen en uitsorteren.. maar ja moet dadn wel eerst 2 uur rijden ofzow... en dan moek het nog vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Tsunami op 06-01-2003 12:56 ]
* zwahiel twijfelt, maar heeft geen zin om 2000+ posts door te lezenDustMan4u schreef op 06 January 2003 @ 10:03:
[...]
Ow, ik meende gelezen te hebben dat ze per 50 verpakt zaten, maarja, maakt ook niet uit eigelijk.
Verwijderd
Ach jah Eric we motten wat he
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
T60P Widescreen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 18:14 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 19:02 ]
alle kleuren zijn door, de leds die ik dus nu al heb kloppen de aantallen ook vanVerwijderd schreef op 06 January 2003 @ 19:02:
owja van die tirefly's ik lees net dat het een fout is als ze rood waren.. nou zijn die ik had ook rood maar dat is geen probleemheb ze gewoon aan iemand verkocht die rode wel leuk vond
maja iig flinke berg ledjes dus
zijn btw alle kleuren nou doorgegaan van de leds of niet??
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq