ah beter. eens kijken hoeveel ik en sleeping_holow en nog veel meer andere gasten hadden besteld
Verwijderd
mensen mensen.. hebben we niet al genoeg geklaagd? laat spacy, pixxa en de rest maar lekker zelf uitvogelen op wat voor manier ze de leds en overigen gaan inpakken. ze komme draan, dat zegt al genoeg!
eindelijk goed nieuws, vandaag is mijn kies getrokken... da's niet prettig maar dit nieuws maakt mijn dag weer goed...... eindelijk.....
n54 power!
ROFL, zat net voor te stellen, ipv een kies in je mond een 5mm Blauwe LED.TMDevil schreef op 03 January 2003 @ 19:43:
eindelijk goed nieuws, vandaag is mijn kies getrokken... da's niet prettig maar dit nieuws maakt mijn dag weer goed...... eindelijk.....
Maar ff ontopic:
Goeie zaak dat ze er zijn, en we zien ze wel komen.
* Freek is ook heel blij
ik vroeg me alleen af of het allemaal powerled's zijn
Verwijderd
deze zit al weer op 29 bladzijden behoorlijk wat post dus
maja.. er kan nog wel ff mee door gegaan worden lijkt mij..
maar een nieuwe is net zo makkelijk
plus dan op de openingspost dat de leds in NL zijn ben je ook van het gezeur af.. ik verwacht namelijk nog wel posts van wat is nu de status enzo
Verwijderd
Joepie de leds zijn er kan ik eindelijk lekker modden ik heb iig wel genoeg tijd gehad om te bedenken waar ik ze allemaal in gaa gebruiken systeemkast,muis,ir ontvanger van mijn siemens mmbox,mijn scooter en ik had nog veel meer leuke toepassingen bedacht. ik wacht met smart op het oh zolang verwachte pakketje. en nogmaals wil ik spacy en pixxa bedanken dat ze ondangs de tegenslag deze ia zo goed hebben weten te regelen !!
Je moet alleen die van mij doen hoor. Anders heb je idd teveel werkspacy schreef op 03 January 2003 @ 16:18:
[...]
50.000 x 7 sec = 350.000 / 3600 = bijna 100 uur werk, ben jij ff lekker!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
nee, doe maar grootste eerst
daar zit ik iig ook bij
Verwijderd
bwah
qua groote of via alfabet, maakt mij niet uit
ik sta op allebei als eerste
ik met mn bijna 1400 artikelen
wie doet beter???
qua groote of via alfabet, maakt mij niet uit
ik sta op allebei als eerste
ik met mn bijna 1400 artikelen
wie doet beter???
weetje wat .... het alfabet en dan achterstevoren
[ Voor 7% gewijzigd door uniquorn op 04-01-2003 00:00 ]
It's just a donkey
Super.. maar kan je geen tweakerstjes optrommelen voor aan avondje productie werk
joeppie
LED's inpakken
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
woei, als dit zo is moet ik ze snel hebben...DiNo7 schreef op 03 January 2003 @ 17:36:
[...]
Het allereerlijkste is natuurlijk op volgorde van betaling, dit is wel het beste want degene die het eerste heeft betaald had natuurlijk wel het meeste vertrouwen in de IA en de crew. Dit stimuleert natuurlijk de (te) laat betalers volgende keer ook sneller te betalen
ikwas de 4e die betaald had
omdat het kan!
Verwijderd
Tsssssss, als we zo gaan tellen...dodo79 schreef op 04 January 2003 @ 00:11:
[...]
woei, als dit zo is moet ik ze snel hebben...
ikwas de 4e die betaald had
De mensen die het minst hebben zitten zeveren van waaaaar blijven die verrekte leds, kutchinezen, hoerige GG, etc. krijgen het eerst. o.i.d.
Maagoe, jongetjes en meisjes. Kinderen die vragen worden? .....
[onderonsje]Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 18:55:
Mooi zo:
Nou nog hopen op een paar vrije dagen achter elkaar om alles te kunnen verwerken
En op een ander forum je kop een keer laten zien misschien?
[/onderonsje]
Het lijkt hier iedereen maar om hetzelfde te gaan... De leds zo snel mogelijk krijgen zonder er moeite voor te doen... Ik denk dat ik mezelf er nog niet eens een idee van zou kunnen geven hoeveel werk het verdelen van zoveel leds zou zijn...
Daarom:
Graag bied ik mijzelf aan om mee te helpen tellen... Helaas kan ik alleen morgen (zaterdag), omdat ik verder zit met tentamens enzo... Als jullie op zaterdag mijn hulp willen gebruiken, graag een mailtje met details naar banzi at banzi dot nederland. Mochten jullie mijn hulp niet nodig hebben, dan boeit het mij niet als ik als laatste aan de beurt ben om verstuurd te worden...
Ik denk dat ik het zelf niet aan zou durven zo'n inkoopactie... Ik denk dat het jullie ook overdonderd heeft... In ieder geval veel succes!!!
Daarom:
Graag bied ik mijzelf aan om mee te helpen tellen... Helaas kan ik alleen morgen (zaterdag), omdat ik verder zit met tentamens enzo... Als jullie op zaterdag mijn hulp willen gebruiken, graag een mailtje met details naar banzi at banzi dot nederland. Mochten jullie mijn hulp niet nodig hebben, dan boeit het mij niet als ik als laatste aan de beurt ben om verstuurd te worden...
Ik denk dat ik het zelf niet aan zou durven zo'n inkoopactie... Ik denk dat het jullie ook overdonderd heeft... In ieder geval veel succes!!!
Ik zag, ik nam en ik kwam...
I second that. Niet zo moeilijk doen over wanneer jouw pakketje 't eerst ingepakt gaat worden! Als je zolang op je materiaal hebt kunnen wachten, zal het toch echt nog wel een paar dagen langer kunnen of niet dan? Het zal mij persoonlijk een reet roesten of ik nou als eerste of als laatste m'n spul krijg, als ik 't maar krijg.Banzi schreef op 04 januari 2003 @ 00:56:
Het lijkt hier iedereen maar om hetzelfde te gaan... De leds zo snel mogelijk krijgen zonder er moeite voor te doen... Ik denk dat ik mezelf er nog niet eens een idee van zou kunnen geven hoeveel werk het verdelen van zoveel leds zou zijn...
Maw: Niet zo whinen, 't komt allemaal goed.
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
mensen die dat vragen gewoon zeggen, dat de IA is afgelast....>:)Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 21:18:
[...]
deze zit al weer op 29 bladzijden behoorlijk wat post dus
maja.. er kan nog wel ff mee door gegaan worden lijkt mij..
maar een nieuwe is net zo makkelijk
plus dan op de openingspost dat de leds in NL zijn ben je ook van het gezeur af.. ik verwacht namelijk nog wel posts van wat is nu de status enzo
En mij mag je best als laatste versturen hoor....voorlopig ben ik druk bezig met verhuizen naar Brugge..(10/1) om daar vferder stage te lopen...
dus tijd heb ik deze maand weinig...en dan nog weerstandjes halen...(waar doe je dat nou weer daarro??!?)..etc....ow en soldeerboutje erbij is ook handig..:)
maarre...een foto wil ik wel ff zien...desnoods van al die doosjes...
The more I learn, the less I know, I just realised
Wat zijn de levertijden ongeveer?, ik woon In Wageningen(das vlakbij Nijmegen)
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
nice hier ben ik al paar weekjes op aan het wachten 
en doe maar rustig hoor mannen we wachten al zo lang die paar dagjes langer kunne er echt nog af hoor
en doe maar rustig hoor mannen we wachten al zo lang die paar dagjes langer kunne er echt nog af hoor
ik heb nog wel een vraagje, zijn ze nu ook goedgekeurd en fel genoeg voor GG en dus ook voor ons?
Ze zijn er wel, maar zijn ze goed gekeurd? Of lul ik nu gewoon uit me nek en zeg je hej dat heb ik al gezegd
Ze zijn er wel, maar zijn ze goed gekeurd? Of lul ik nu gewoon uit me nek en zeg je hej dat heb ik al gezegd
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
zo hebben we ze iig besteld, dus zo zullen we ze wel krijgen ook...de andere 2 ladingen zijn niet voor niks terug gestuurd door GG...
dus zijn deze niks, dan hebben we pech......(afkloppen)(moet ook maar een icoonteju voor komen)...maar dat zal wel niet het geval zijn....
dus gewoon ff 2-3 weekjes wachten...dan liggen ze in de bvus...of staat er een tpg'er voor de deur..:))
dus zijn deze niks, dan hebben we pech......(afkloppen)(moet ook maar een icoonteju voor komen)...maar dat zal wel niet het geval zijn....
dus gewoon ff 2-3 weekjes wachten...dan liggen ze in de bvus...of staat er een tpg'er voor de deur..:))
The more I learn, the less I know, I just realised
Verwijderd
Misschien denk ik raar, maar als GG 2 keer zegt neej het was niet goed, en de 3de keer meelt: JAaah ze zijn binnen!! Dat ze dan de 3de keer de goede hebben gekregen
.
Al dat gezeik over dozen vol leds.... ik denk dat als je ze los zou hebben dat je ze zo in een hele kleine doos kan stouwen.
Dingen zullen echt geen 20 vierkante meter in beslag nemen..
Dingen zullen echt geen 20 vierkante meter in beslag nemen..
maar het zijn er anders wel veeeel
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Als je mijn orde kent begin je wel al een keer te twijfelenDingen zullen echt geen 20 vierkante meter in beslag nemen..
Ik heb nog nooit gezeurd... krijg ik ze dan als eerste? LOL
Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
dan nog niet, die dingen nemen nog geen kubieke centimeter in beslag...Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 14:07:
[...]
Als je mijn orde kent begin je wel al een keer te twijfelen
als die dingen los in een grote doos liggen, gaat dat nog een heel irritant karwei worden om ze los te peuteren.
Die pootjes blijven dan vaak in elkaar hangen.
Ik neem aan dat ze met de pootjes tussen 2 stroken papier geplakt zijn, dan zijn ze ook wat makkelijker te tellen. Met een beetje mazzel zitten ze ook nog op een rol ook.
Maar mochten ze los geleverd zijn, is een weegschaal dan niet een stuk eenvoudiger om alles te sorteren voor iedereen.
Er zijn ook weegschalen die het gewicht voor je kunnen delen door het gewicht van een bekend aantal (a.k.a. tellen)
Ik neem aan dat ze met de pootjes tussen 2 stroken papier geplakt zijn, dan zijn ze ook wat makkelijker te tellen. Met een beetje mazzel zitten ze ook nog op een rol ook.
Maar mochten ze los geleverd zijn, is een weegschaal dan niet een stuk eenvoudiger om alles te sorteren voor iedereen.
Er zijn ook weegschalen die het gewicht voor je kunnen delen door het gewicht van een bekend aantal (a.k.a. tellen)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Spacy_ Wanneer ga je ze halen? vandaag? of maandag?
zou GG ze al getest hebben? qua felheid?
zou GG ze al getest hebben? qua felheid?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Jah idd want er waren al veel fouten met de eerste zending... dan wil ik ook wel bewijs dat ik goeie LED's krijg 
ennehm ik wil egt niet irritant doen hoor
(dus ik geloof je op je woord Spacy)
ennehm ik wil egt niet irritant doen hoor
Modbreak: Nou was al eerder gevraagd of de onzinposts achterwege kunnen blijven, maar dat was misschien niet helemaal duidelijk. Denk vanaf nu héél goed na of je post wel zinnig en noodzakelijk is.
No more mister nicemod
Verwijderd
Ik ben blij om te horen dat de (goede) leds binnen zijn.
Eerste goede nieuws in het nieuwe jaar
thx pixxa en spacy
Eerste goede nieuws in het nieuwe jaar
thx pixxa en spacy
g0h,
die ledjes zijn nog sneller dan de NS man
Maar goed paar dingen :
1. Beste wensen nog
2. kunnen die ledjes niet wat later komen. ik heb echt zoveel te doen met school
(had er niet veel zin in in de vakantie)
3. Ikke maak zeker fotos
4. owjah beste wensen he
Jup ...
Maar goed paar dingen :
1. Beste wensen nog
2. kunnen die ledjes niet wat later komen. ik heb echt zoveel te doen met school
3. Ikke maak zeker fotos
4. owjah beste wensen he
Jup ...
Verwijderd
SORRY???Piksa schreef op 04 januari 2003 @ 18:33:
g0h,
Maar goed paar dingen :
1. Beste wensen nog
2. kunnen die ledjes niet wat later komen. ik heb echt zoveel te doen met school(had er niet veel zin in in de vakantie)
3. Ikke maak zeker fotos
4. owjah beste wensen he
Jup ...

Hehe pixxa grapje zeker 
Ik heb wel tijd (uh dat maak ik wel) daarom zou ik ook het verstuur werk gaan doen ja
Ik heb wel tijd (uh dat maak ik wel) daarom zou ik ook het verstuur werk gaan doen ja
Leuk nieuws dat de ledjes er zijn, ben echt benieuwd hoe ze bij mij thuis in de VU-meter zullen presteren, zie het al voor me 20 dikke 5 mm ledjes van 3000 MCD die meedoen met wat coole trance songs
.
Enig idee wanneer je gaat verzenden?(geen haast hoor, gewoon benieuwd)
Enig idee wanneer je gaat verzenden?(geen haast hoor, gewoon benieuwd)
Verwijderd
hu?
was al tijdje amper @ got geweest ivm feestdagen enzo
zie ik ineens een tropic met ledjes
iets heel vaagt begin ik te herinneren en begin met lezen
en jah hoor, viel hier bekant van mijn stoel
zijn die leds werkelijk binne? das weer mooi meegenomen dan
hulde voor organisatoren
hoeveel werk jullie er wel niet aan hebben gehad en gaan krijgen
!!!
(wou je nou nog een inkoopactie organiseren na deze?
)
was al tijdje amper @ got geweest ivm feestdagen enzo
zie ik ineens een tropic met ledjes
iets heel vaagt begin ik te herinneren en begin met lezen
en jah hoor, viel hier bekant van mijn stoel
zijn die leds werkelijk binne? das weer mooi meegenomen dan
hulde voor organisatoren
hoeveel werk jullie er wel niet aan hebben gehad en gaan krijgen
(wou je nou nog een inkoopactie organiseren na deze?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 20:14 ]
ah, ben net terug van een lan en dit is goed nieuws aangezien mn ccfl en rounded cables nog niet binnen zijn (week voor de kerst besteld) en met die leds kan ik over een week of wat kan ik mooi mn baybus afmaken dus 
goed werk spacy!
goed werk spacy!
maar euh, we horen 't wel ff van jullie pixxa en spacy wat de quality is he? (Redelijk/Goed/Super) of zo
Cogito Ergo Credo
ik heb ze nog niet maar fotos enz zullen er komen.
Verwijderd
Ik heb een klacht over die hinkel twinkel.
Ik heb er 1 en mijn dochter heeft er een paar keer mee gespeeld.
Maar hij is nu al stuk
Zo'n goede kwalitijd is het nou ook weer niet......de middelste staaf is gebroken.
Het is gemaakt van hard plastic en 1 keer er op staan en het is al stuk
of ergens tegenaan botsen en het plastic begint te splijten.
Heb hem al 1 keer inmoetten korten,omdat ie toen ook al gebroken was.
Het is namelijk kinderspeelgoed, je zou verwachten dat het tegen een stootje kan.
Zoiets wordt toch juist op dit soort probleempjes getest?!?
Dit mag toch niet gebeuren?????
Maar hij is nu al stuk
Zo'n goede kwalitijd is het nou ook weer niet......de middelste staaf is gebroken.
Het is gemaakt van hard plastic en 1 keer er op staan en het is al stuk
Het is namelijk kinderspeelgoed, je zou verwachten dat het tegen een stootje kan.
Verwijderd
lijkt mij ook dat die niet zo snel kapot mag gaan..
kinder gaan er vaak wat lomper mee om en er moet idd op gestaan kunnen worden..
maja ff terug brengen naar china of waar dan ook schiet ook niet echt op he...
kinder gaan er vaak wat lomper mee om en er moet idd op gestaan kunnen worden..
maja ff terug brengen naar china of waar dan ook schiet ook niet echt op he...
Spacy, weet je al wanner je ze op gaat halen
(oh en piksa ik heb afhalen (in Rotterdam) geselecteerd en wil best wel ffies helpen met wat uitzoekwerk)
[ Voor 6% gewijzigd door uniquorn op 05-01-2003 15:37 . Reden: oeps :P ]
It's just a donkey
Gat er nog een inkoopactie voor geile LEDjes komen ? Heb deze nl helmaal gemist en mijn kamer is nog lang niet blauw genoeg....
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Dat wordt toch maar blauwe leds vor 2.50 per stuk! (dan hebik er al 10!
Ergens in dit topic staat een link naar een bedrijf wat felle blauwe LEDs verkoopt voor maar $0.30, ik noem het niet nog een keer, het staat er nu al 20 keer in...buddhole schreef op 05 januari 2003 @ 17:49:
Gat er nog een inkoopactie voor geile LEDjes komen ? Heb deze nl helmaal gemist en mijn kamer is nog lang niet blauw genoeg....
Ik ga er mee bezig, mail me iig even hieroverVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 15:07:
Ik heb een klacht over die hinkel twinkel.
Maar hij is nu al stuk![]()
Het is gemaakt van hard plastic en 1 keer er op staan en het is al stuk![]()
als je gelezen hebt wist je dat ze per 10 verpakt zaten in een zakje...TD-er schreef op 04 januari 2003 @ 14:44:
als die dingen los in een grote doos liggen, gaat dat nog een heel irritant karwei worden om ze los te peuteren.

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Lezen is sowieso iets wat veel GoT-ers niet optimaal beheersen geloof ik.zwahiel schreef op 06 January 2003 @ 00:18:
[...]
als je gelezen hebt wist je dat ze per 10 verpakt zaten in een zakje...
Dan doen ze het op Fok! nog beter
Ow, ik meende gelezen te hebben dat ze per 50 verpakt zaten, maarja, maakt ook niet uit eigelijk.zwahiel schreef op 06 January 2003 @ 00:18:
[...]
als je gelezen hebt wist je dat ze per 10 verpakt zaten in een zakje...
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
whoei ledjes zijn er koel. dat brengt toch nog een beetje licht op deze schooldag na een lan achter de rug te hebben gehad
jammer dat ik nie in de buurt woon anders had ik best wel willen meehelpen met tellen.
Verwijderd
Je bent niet de enige.. ik had ook gaarg mee willen helpen met tellen en uitsorteren.. maar ja moet dadn wel eerst 2 uur rijden ofzow... en dan moek het nog vinden
Misschien kunnen we dan samen gaanVerwijderd schreef op 06 January 2003 @ 12:11:
Je bent niet de enige.. ik had ook gaarg mee willen helpen met tellen en uitsorteren.. maar ja moet dadn wel eerst 2 uur rijden ofzow... en dan moek het nog vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Tsunami op 06-01-2003 12:56 ]
lol ik wil ook mee
* zwahiel twijfelt, maar heeft geen zin om 2000+ posts door te lezenDustMan4u schreef op 06 January 2003 @ 10:03:
[...]
Ow, ik meende gelezen te hebben dat ze per 50 verpakt zaten, maarja, maakt ook niet uit eigelijk.
maar goed 't feit was dat ze niet per stuk waren...
Ik moest gisteren ook heel ff meteen een felle led hebben, die kostte gewoon € 2,50 per stuk

Maar ja, ik moest 'm meteen hebben dus...

Verwijderd
Ach jah Eric we motten wat he

oe ie ah ja ja oe ie ah
(klinkt als muziek in de oren)
vet ze zijn er. Gelukkig maar, ik denk dat gg ook blij is als dit helemaal is afgerond.
Naja zij konden er iig niets aan doen.
Nu nog ff w88 tot het ompakken gereed is
vet ze zijn er. Gelukkig maar, ik denk dat gg ook blij is als dit helemaal is afgerond.
Naja zij konden er iig niets aan doen.
Nu nog ff w88 tot het ompakken gereed is
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
is er al een foto van de bergen led's???
T60P Widescreen
Verwijderd
zijn ze eigenlijk wel al opgehaald..
iedereen vraagt om pics maar ik heb volgens mij nog nergens gelezen dat ze al opgehaald zijn... wel dat ze opgehaald zouden worden maja..
iedereen vraagt om pics maar ik heb volgens mij nog nergens gelezen dat ze al opgehaald zijn... wel dat ze opgehaald zouden worden maja..
Verwijderd
ze hebben al gezegt dat ze het niet zien zitten voor pics te maken van de berg leds.
De leds zitten al voorgepakt en dat weer doorelkaar halen is gekkenwerk!
Als k mn bergje van 1300+ stuks binnenheb, dan maak ik wel een pic.
Doe dat maal 20 en je kan je ongeveer voorstellen wat een berg het was
De leds zitten al voorgepakt en dat weer doorelkaar halen is gekkenwerk!
Als k mn bergje van 1300+ stuks binnenheb, dan maak ik wel een pic.
Doe dat maal 20 en je kan je ongeveer voorstellen wat een berg het was
edit:
typpo
typpo
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 18:14 ]
of mijn 56x 5000
mjah, we kunnen wel fotos maken van alle pakjes ofzo ... zien wel
de beloofde foto:

van links naar rechts:
linksboven in: geel 5, geel 3, oranje 5 en oranje 3
linksonderin rood 5 en rood 3
middenboven in groen 5, groen 3
rechtsboven: wit 5
rechtmidden: blauw 3
rechtsonder: blauw 5 (2 zak)
alle zakjes zitten per 50 verpakt met silicagel erin (do not eat, throw away!
)
dit is bijna de hele berg,
later deze week volgen nog UV en wit 3mm,
ook moet ik nog een serie rode tirefly's omwisselen tegen oranje (tenzij iemand het geen probleem vind dat hij roden ontvangt ??)
ik ben al wat steeksproef gewoijs ana testen geweest, maar de enekelen die ik nog amar geahd heb zijn minstens net zo fel als de samples die we hadden

van links naar rechts:
linksboven in: geel 5, geel 3, oranje 5 en oranje 3
linksonderin rood 5 en rood 3
middenboven in groen 5, groen 3
rechtsboven: wit 5
rechtmidden: blauw 3
rechtsonder: blauw 5 (2 zak)
alle zakjes zitten per 50 verpakt met silicagel erin (do not eat, throw away!
dit is bijna de hele berg,
later deze week volgen nog UV en wit 3mm,
ook moet ik nog een serie rode tirefly's omwisselen tegen oranje (tenzij iemand het geen probleem vind dat hij roden ontvangt ??)
ik ben al wat steeksproef gewoijs ana testen geweest, maar de enekelen die ik nog amar geahd heb zijn minstens net zo fel als de samples die we hadden
Verwijderd
owja van die tirefly's ik lees net dat het een fout is als ze rood waren.. nou zijn die ik had ook rood maar dat is geen probleem
heb ze gewoon aan iemand verkocht die rode wel leuk vond 
maja iig flinke berg ledjes dus
zijn btw alle kleuren nou doorgegaan van de leds of niet??
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 19:02 ]
alle kleuren zijn door, de leds die ik dus nu al heb kloppen de aantallen ook vanVerwijderd schreef op 06 January 2003 @ 19:02:
owja van die tirefly's ik lees net dat het een fout is als ze rood waren.. nou zijn die ik had ook rood maar dat is geen probleemheb ze gewoon aan iemand verkocht die rode wel leuk vond
Bruut gek
, daar zitten mijn ledjes dus tussen
Veeet vet vet vet vet
Oehhh ik ga alvast voor de brievenbus zitten
Oehhh ik ga alvast voor de brievenbus zitten
Verwijderd
jammer dat je trouwens 3 uur van mij vandaan woont anders had ik je graag komen helpen zoeken....
of je woonplaats in je profiel zou niet helemaal moeten kloppen en woon je dichterbij
of je woonplaats in je profiel zou niet helemaal moeten kloppen en woon je dichterbij
En we gaan hier verder:
[rml][ IA] heldere LEDs *afhandeling*[/rml]
[rml][ IA] heldere LEDs *afhandeling*[/rml]
Dit topic is gesloten.