[IA] LEDS 3 & 5 mm *Afhandeling* - deel 3

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.855 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Eindelijk weer nieuws! Ik hoop echt dat jullie ergens begin januari de boel gaan versturen! Ik kan echt niet meer wachten... Ik vind het aan de ene kant wel tof van GG om de leds te keuren... voor hetzelfde geld had iedereen nu met baggerleds gezeten... Aan de andere kant erg jammer dat er zoveel tijd overheen is gegaan.. maarja.. dat hadden wij ook met onze grafisch lcd IA... met sommige mensen kan je absoluut geen afspraken maken :(

Keep up the good work guys! Hopelijk komen er in de loop van januari een hoop mooie bouwsels op GoT te staan...

/me heeft nog steeds spijt dat hij er maar zo weinig (50 blue leds) heeft besteld..

Dat hadden er op z'n minst 500 mogen zijn! Wanneer starten jullie de volgende IA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:59:
[...]

ik had het niet over spacy maar over het persoon bij globalgimmicks. naar mijn idee zit daar gewoon iets vreemds.
tis juist waardeloos en schaamte om mij af te zeiken als ik een beetje terechte kritiek geef. je kunt gewoon niet ontkennen dat het verhaal rammelt, en dat het wel erg lang duurt.
Daar zit niets vreemds, het probleem schijnt echt in China te zitten, (ze hebben wel eens een lading flashsticks, knipperende lichtstaafjes om je nek voor op feestjes enzo, besteld waarbij de leds gewoon ontbraken! met: "ach ja, productiefoutje..." wouden de chinezen het afschepen) China mag dus erg intressant zijn met sommige handeltjes, maar vergeet niet dat het ook erg onbetrouwbaar is.

GG vondt het zelfs verwonderlijk dat er nog behoorlijk wat geduld is vanuit onze kant, ik vertelde ook dat de meeste tweakers wel verwachtten dat het er binnenkort wel een keer is zolang het maar goedkoop is, maar dat er ook een paar bedrijven tussen zitten die deze leds eens wouden uitproberen en die zijn wat minder geduldig.

vergeet ook niet dat bijna iedereen die bij deze actie besteld heeft hun naam nu wel kent, en er is niks schadelijker voor zo'n zaak dan een slechte naam oplopen.
Ze hebben er dus echt wel werk van gemaakt en wouden ons daarom ook niet opzadelen met de laksheid van de chinezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy schreef op 28 december 2002 @ 00:14:
[...]

Daar zit niets vreemds, het probleem schijnt echt in China te zitten, (ze hebben wel eens een lading flashsticks, knipperende lichtstaafjes om je nek voor op feestjes enzo, besteld waarbij de leds gewoon ontbraken! met: "ach ja, productiefoutje..." wouden de chinezen het afschepen) China mag dus erg intressant zijn met sommige handeltjes, maar vergeet niet dat het ook erg onbetrouwbaar is.

GG vondt het zelfs verwonderlijk dat er nog behoorlijk wat geduld is vanuit onze kant, ik vertelde ook dat de meeste tweakers wel verwachtten dat het er binnenkort wel een keer is zolang het maar goedkoop is, maar dat er ook een paar bedrijven tussen zitten die deze leds eens wilden ;) uitproberen en die zijn wat minder geduldig.

vergeet ook niet dat bijna iedereen die bij deze actie besteld heeft hun naam nu wel kent, en er is niks schadelijker voor zo'n zaak dan een slechte naam oplopen.
Ze hebben er dus echt wel werk van gemaakt en wouden ons daarom ook niet opzadelen met de laksheid van de chinezen
Sjah, eigen schuld :)
Moet je maar geen geld proberen te verdienen met zo min mogelijk moeite :)
Ik snap ook niet waarom mensen zich der zo druk om maken, het komt wel joh, think the mexican way ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 06:33

klaaz

it's me!

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:59:
[...]

ik had het niet over spacy maar over het persoon bij globalgimmicks. naar mijn idee zit daar gewoon iets vreemds.
tis juist waardeloos en schaamte om mij af te zeiken als ik een beetje terechte kritiek geef. je kunt gewoon niet ontkennen dat het verhaal rammelt, en dat het wel erg lang duurt.
Een bedrijf stuurt twee zendingen producten (voor ons bedoelt) terug omdat de waren niet goed zijn. Nu staat een derde zending bij de douane op Schiphol welke volgende week arriveert. Als ie niet goed is dan zal de zending weer teruggestuurd worden (mijns inziens terecht). Ik zie niks rammelen en dat het lang duurt vinden we allemaal, als je echter in ogenschouw neemt dat de spullen uit China moeten komen waar het op moment van bestellen (en retoursturen) nog eens geproduceert moet worden dan vindt ik het wel meevallen.

Ik begreep overigens uit je verhaal dat je het over de IA mannen had. Dat heb ik blijkbaar verkeerd gelezen. Sorry daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah de mist die over deze IA was gevallen is weer aan het opklaren :) dankzij GG en natuurlijk
onze eigen IA mensen ;) Ik ben benieuwd naar de zending die klaarligt op schiphol (iedereen natuurlijk). keep us posted (we know you will ;))

Deze IA zal in ieder geval niet snel vergeten worden op GoT. Jullie zijn beroemd nu Spacy en Piksa (en GG) ;)

mag ik je handtekening op mn leds? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

ach die ledjes komen wel.. anders stel ik voor om eens een meeting in china te houden :) zijn genoeg tweakers nog niet geweest daar :) :P iedereen een koffertje vol ledjes mee trug :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
koffertje? container zal je bedoelen :D

magoed, ik heb er goede hoop in dat de ledjes begin 2003 binnen komen... kan ik eindelijk me baybus afsolderen 8)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

ReseTTim schreef op 28 December 2002 @ 02:50:
ach die ledjes komen wel.. anders stel ik voor om eens een meeting in china te houden :) zijn genoeg tweakers nog niet geweest daar :) :P iedereen een koffertje vol ledjes mee trug :D
meeting in china??!?..
stel voor een meeting op schiphol....morgen....11:00??!?.....aankomsthal....

* Sharad R komt dus net op tijd thuis van zijn 5mnd stage in the uk..

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 00:03:
[...]

Nou...., Onder het Tweakersvolkje bevinden zich vogels van allerlei pluimage.. ;)

Ook hele grote....
Hehehe, Ik heb niet voor niets de nickname BigBird ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 18:43:
[...]

Ik kan me niet voorstelen dat ze bang worden van een GoT-knokploeg :/ :D
Tijd voor een GoT-bombsquad? * Benadski kijkt naar zijn lawinepijltjes van metaal...

Maar goed, ben blij dat de LEDs eraan komen, als ze tenminste door de keuring komen... dan kan ik eindelijk mijn werkplekverlichting afmaken en mijn case kermiswaardig maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we nu maar hopen dat deze lading wel goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 14:49:
laten we nu maar hopen dat deze lading wel goed is...
tja, erg veel meer dan hopen kunnen we niet. als we nou een marge van 90% aan houden? misschien halen ze dat wel

of ze gewoon alle kapotte nog een keer laten sturen als het bijv. 60% is

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wachten wordt nu hopenlijk beloont met de goede ledjes. :Y)

edit /typo

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Kr3Kr schreef op 29 December 2002 @ 14:53:
[...]

tja, erg veel meer dan hopen kunnen we niet. als we nou een marge van 90% aan houden? misschien halen ze dat wel

of ze gewoon alle kapotte nog een keer laten sturen als het bijv. 60% is
Volgens mij ging het niet om kapotte LEDs. Die chinezen hadden alleen veel zwakkere LEDs opgestuurd ipv. de felle die we willen... :(

Als ze 2500mcd bij 30o zijn dan vind ik het geen probleem (3000mcd was beloofd) om ze te nemen... Maar als ze 300mcd zijn, dan moeten ze echt weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

jups, mij gaat het ook om het felle van de led's, wil namelijk van de witte en zaklampie maken (4 witte ofzo bij elkaar)
nouja, hopen dat ze snel komen, en ik word gek van die klootzak uit me klas, elke dag vraagt hij het, serieus waar, elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef hem dan gewoon de topic en dat hij zelf controleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
3 maal is scheepsrecht en dat geld ook voor die chinezen. Ze proberen er goedkoop onderuit te komen dmv "slechte" ledjes te sturen, maar ze worden nu allemaal op kosten gejaagd. De sukkels

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Hulde aan Spacy_ dat tie de moeite heeft genomen om het uit te zoeken en een gesprek te hebben.

Kiwi84 jou redenering kan ik best begrijpen, maar echt rammelen zal het eerder uit de communistische hoek dan uit die van ons :X

Ik heb pas een nieuwe GSM en daar zitten ook van die retefelle ledjes in. WIT. En dat ziet er erg gaaf uit. Balen dat ik er daar veel minder van heb besteld dan de rest 8)7.

Ik w8 met smart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit forum stil geworden!!!!!!! een beetje eng eigenlijk! :Z Maar we w88 gewoon af!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lautie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10-2023
idd ook dit jaar blijven we gewoon geduldig w8en, eens zullen ze komen.

enne iedereen gelukkig nieuwjaar.

Vader van Tobias en Ylana \o/ GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Gelukkig nieuwjaar... En maar weer afwachten. Misschien is het goede voornemen van de Chinezen 'fatsoenlijke leds maken' ;)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 19:09

Nick Name

SinFest!

Elektronicanet schreef op 01 January 2003 @ 16:43:
Gelukkig nieuwjaar... En maar weer afwachten. Misschien is het goede voornemen van de Chinezen 'fatsoenlijke leds maken' ;)
Kweenie, dan moet je xtra wachten, want het Chinees Nieuwjaar (ofwel het Lentefeest (Chun Jie)) valt dit jaar (pas) op 1 februari...

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Laatst online: 20-02 13:44
Nou maar hopen dat die 3e lading goed is. Ik wil heel graag mijn kleine beetje LEDs hebben (ja ik heb er spijt van dat ik er maar een stuk of 15 heb besteld. :{).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Nick Name schreef op 01 January 2003 @ 18:07:
[...]

Kweenie, dan moet je xtra wachten, want het Chinees Nieuwjaar (ofwel het Lentefeest (Chun Jie)) valt dit jaar (pas) op 1 februari...
dan hopen we nog dat ze de ledjes voor hun nieuwjaar opsturen :) en goede kwaliteit uiteraard, anders kunnen ze extra vuurwerk uit Holland krijgen >:)

:)

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopiek schreef op 01 January 2003 @ 19:43:
[...]

dan hopen we nog dat ze de ledjes voor hun nieuwjaar opsturen :) en goede kwaliteit uiteraard, anders kunnen ze extra vuurwerk uit Holland krijgen >:)

ik wil wel een beetje doneren aan die chinezen hoor >:) tanzij ze goede ledjes leveren een beetje op tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leeedss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ze maar komen
liever gisteren dan vandaag, maarja
we zijn nu al een week of 8 aan het wachten, dus een weekje langer gaat de pret echt niet bederven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:49
kutjeeeees!!! zat ff me verloren post te zoeken met de vraag waar de ledjes blefen om antwoord te bekijken maar ik hoef niet te zoeken zie ik aan de posts hierboven... het duurde dus gewoon $#!@$@# lang...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopiek schreef op 01 januari 2003 @ 19:43:
[...]

Ik dacht dat de nieuwe lading al op schiphol stond en alleen nog maar goedgekeurd hoefde te worden ? Of heb ik weer iets gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je blijft stug volhouden he ;). nah kga maar meedoen.
leeeeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 00:17

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 23:02:
[...]

Ik dacht dat de nieuwe lading al op schiphol stond en alleen nog maar goedgekeurd hoefde te worden ? Of heb ik weer iets gemist :?
Dat had ik ook begrepen, of hebben we verkeerd gelezen? :? 8)7

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

ik verwacht vandaag/morgen de info over de lading op schiphol gezien, de voorgaande dagen voor veel mensen niet echt normale werkdagen waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

spacy schreef op 02 januari 2003 @ 09:43:
ik verwacht vandaag/morgen de info over de lading op schiphol gezien, de voorgaande dagen voor veel mensen niet echt normale werkdagen waren
je zou toch denken dat de douane ze zo langzamerhand wel direct zou moeten herkennen :? Oh, weer een doos LED's voor GG ;)

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 09:17
jopiek schreef op 02 January 2003 @ 10:19:
[...]

je zou toch denken dat de douane ze zo langzamerhand wel direct zou moeten herkennen :? Oh, weer een doos LED's voor GG ;)
LOL dat zou niet goed zijn volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij zeggen wat de status is op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 13:09:
kan iemand mij zeggen wat de status is op dit moment?
lees de draad voordat je blaat :)

Door spacy - Thursday 02 January 2003 09:43

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik ben benieuwd! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Maku is diep betreurd dat ie zijn ledjes nog niet heeft ... wat kan ik anders doen dan w8en :( heb al geen zin meer om te modden heb de hoop verloren ... kzie het wel als ze binnen zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

001Michael schreef op 02 januari 2003 @ 13:51:
Maku is diep betreurd dat ie zijn ledjes nog niet heeft ... wat kan ik anders doen dan w8en :( heb al geen zin meer om te modden heb de hoop verloren ... kzie het wel als ze binnen zijn :'(
nu praat je zo en als ze binnen zijn kan je niet beslissen waar je ze voor moet gaan gebruiken omdat je er teweinig hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad :P een hele doos vol van die dingen, en te weinig plek om ze allemaal in te plempen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd of er weer wat info is !?!? :O :z :Z (het is inmiddels wel al donderdag-avond!)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 20:14:
ben benieuwd of er weer wat info is !?!? :O :z :Z (het is inmiddels wel al donderdag-avond!)
......... |:( ...

B)

Lezen...je bent al de tweede op de pagina, en op deze zelfde pagina staat ook de info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 22:19:
[...]
......... |:( ...
B)
Lezen...je bent al de tweede op de pagina, en op deze zelfde pagina staat ook de info...
DUS.......en ik kan echt wel lezen, hoor, heb niks aan mn ogen ofzo.
Mag toch wel vragen of er nog wat gebeurd !, beetje zitten flamen, tsssssss, triest

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met andere woorden, we horen morgen wel iets over de status van de leds, als ze door de douane heen zijn, en waarschijnlijk ook al hoe de tests zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 22:29:
[...]

DUS.......en ik kan echt wel lezen, hoor, heb niks aan mn ogen ofzo.
Mag toch wel vragen of er nog wat gebeurd !, beetje zitten flamen, tsssssss, triest
sorry, was inderdaad wel effe iets too much.. maar toen ik op deze pagina eerst een status en daarna 2x een vraag zag of er al info was zag..had ik het niet meer..

maargoed.. even lezen en je weet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
* Havocnl gaat slapen en lekker dromen van zijn ledjes
ik hoop dat ze snel komen, maarja wie niet :P

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[klier_modus]
ok we zijn weer een dag verder wat is nu de status???
[/klier_modus]

naja ff ontopic..
ksnap wel dat iedereen het wachten beu is en zijn leds zo snel mogelijk wil hebben.. maar tig keer hetzelfde vragen heeft ook geen nut.. ze zullen er echt niet sneller door komen
en ik denk zo dat spacy_ en pixxa(??) echt wle hun best doen en ons echt wel meteen iets laten weten als ze er zijn
hun zullen dat gezeur over de status ondertussen ook al wel beuh zijn
ik denk dat de meeste trouwens blij moeten zijn dat de tirefly's al verstuurd zijn, ik ben er iig wel blij mee :D
maja kga zo pittuh (en weer verder wachten >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Hmm dit worden drukke dagen binnenkort.....
Hoi Roland,

De best wensen en het goede nieuws is dat de LEDs er zijn.

...

grtn,
Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Voordat jullie nu gaan vragen van: " en wanneer heb ik ze dan?"

dit proberen we zo snel mogelijk af te handelen,
ik zal vandaag bellen met Bram hoe en wat ik het afhalen ga doen,
misschien dat ik zaterdag die kant op ga, en anders zal dat maandag worden. (ik zal hier wel even ATV voor moeten nemen)

Als eerste zal ik dan zorgen dat pixxa (Rotterdam afhalen) z'n deel in Rotterdam terechtkomt, dan kan hij ook zo snel mogelijk beginnen.

verwacht dus dat halverwege volgende week pas de eerste pakjes verzonden zullen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey, dit is echt beter dan ik had durven hopen ! Goeie actie spacy !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Laatst online: 13-09 00:14
YEAAAAAAAAAAAAA WHEEEEEEEEEEEEEE Eindelijk :)

LEDJESSSSSSSS

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:55
Oh ja, het beste nieuws dat ik ooit gehoord heb! (neuh, eigenluijk niet). Maar in ieder geval heb ik weer hoop gekregen, en met een beetje geluk hebben we ze over een maandje ook wel in de brievenbus. :+

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me is happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Laatst online: 08-09 20:14

NielsNL

DigiCow

WOEI!

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:20

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ja lekker, raamrubber komt deze week, ledjes volgende week en de LCD's zit ook al schot in. Kan het modden eindelijk beginne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Duurt het nog lang grote smurf :)

Haha !! Al het goede komt aan degene die wachten..
Ben reuze benieuwd..
Heb al wat leuke toepassingen gezien om ze te gebruiken.

IA Organisatoren Hartelijk dank voor alle moeite, en dat jullie het gezeur op jullie dak hebben willen nemen..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wanneer begint de volgende actie? >:)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

_/-\o_

* SchizoDuckie wacht rustig af :9

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:17

Youk

Volvo For Life

@ Spacy en Pixxa: hebben jullie dat lijstje nog van de Belgen waarvoor ik de pakjes al zeker ging meenemen als ik kwam afhalen in Rotterdam? Het is maar dat Pixxa genoeg ledjes heeft om te sorteren :+

'k hoor dan nog wel iets vanaf wanneer we kunnen afspreken voor de afhaling

In ieder geval het jaar start goed :)

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

The Dolf schreef op 03 January 2003 @ 10:18:
Wanneer begint de volgende actie? >:)
_/-\o_ Echte Tweaker-spirit >:)

[songs for worship-mode]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Celebrate Spacy en Pixxa celebrate _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Celebrate Eindelijk de LEDs celebrate _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
[/songs for worship-mode]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Youk schreef op 03 January 2003 @ 10:42:
@ Spacy en Pixxa: hebben jullie dat lijstje nog van de Belgen waarvoor ik de pakjes al zeker ging meenemen als ik kwam afhalen in Rotterdam? Het is maar dat Pixxa genoeg ledjes heeft om te sorteren :+

'k hoor dan nog wel iets vanaf wanneer we kunnen afspreken voor de afhaling

In ieder geval het jaar start goed :)
Ja hoor, dat komt allemaal goed die lijst is aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Ik juich nog niet te vroeg, ze moeten toch nog eerst goedgekeurd worden? Misschien doen de chinezen het wel drie keer fout :(
Maar je zou verwachten dat deze lading goed is :P :9 :P :9

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes, de ledjes komen :9 :9 :9 :9 :9
worship pixxa en spacy _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
en natuurlijk GG _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
JOEPIE! Led's! Eindelijk! Thnx for the hard work guys! dus nog iets van 2 weken en iedereen heeft zun pakje? (als het meezit?)

Whoei! dan krijg ik dus 2 IA's ongeveer tegelijk binnen! (Mega IA en Led IA!) _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Laatst online: 20-02 13:44
YAY LEDS!
*danst*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Laatst online: 05-08 02:15
Nou, lekker dat die chinezen daar zo achtelijk lang over gedaan hebben :(
Maar ondertussen het motorblok van m'n allerliefste Alfa Romeo 33 overleden (R.I.P.), dus nou heb ik geen auto meer om het op te komen halen :'(
Ach ja, maar ff wat regeluh denkik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wabs schreef op 03 January 2003 @ 11:14:
JOEPIE! Led's! Eindelijk! Thnx for the hard work guys! dus nog iets van 2 weken en iedereen heeft zun pakje? (als het meezit?)

Whoei! dan krijg ik dus 2 IA's ongeveer tegelijk binnen! (Mega IA en Led IA!) _/-\o_ :9~
Mega IA? Is dat diegene van ispierings? Alss dat het geval is dan krijg ik er ook 2 binnen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

En alle mensen die af wilden komen halen krijgen hiervoor ook nog een mailtje wanneer dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Laatst online: 14-09 22:51
woei :D

eindelijk die led's binnen, ik heb de afgelopen maanden elke week wel een paar keer in dit topic gekeken of het al opschoot....

maar eindelijk, ze zijn er :D :D :D :D

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Kippenijzer schreef op 03 januari 2003 @ 11:25:
En alle mensen die af wilden komen halen krijgen hiervoor ook nog een mailtje wanneer dit kan?
ja hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Wabs schreef op 03 januari 2003 @ 11:14:

We gaan het zo snel mogelijk proberen, maar vergeet niet dat we 400pakjes/eveloppen moeten sorteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
leeeeeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI :D

Spacy en Pixxa, suc6 met sorteren en inpakken... :+

/me Als jullie nu eens met de grootste bestellingen beginnen, dan zijn jullie daar in ieder geval van af.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Laatst online: 14-09 22:51
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 11:50:
/me Als jullie nu eens met de grootste bestellingen beginnen, dan zijn jullie daar in ieder geval van af.. O-)
goed idee, eerst de 10 grootste afnemers, dan heb je dat alvast gehad:P

(ik bestel mee met enterprice_nl, en die staat in de top 10 :+

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 11:50:

Nee, gewoon met het alfabet mee :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
en begin bij de T :P

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

* fenrir stelt voor om te beginnen met die persoon die de laagtste laupro ID heeft.
deze heeft nl. ook als eerste aangemeld bij laupro voor IA's.
en andesr besteldatum, degene die het eerst besteld heeft heeft ook het langst gewacht en mag wat mij betreft dan ook als eerst zijn spulletjes hebben.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:49
Kijk aan het wachten word beloond.

Nu nog ff wachten tot we alles binnenkrijgen en dan mijn projecten verder afmaken waar ik die leds bij nodig heb :)

Super

O ja gewoon op alfabet lijkt mij het beste :)

[ Voor 14% gewijzigd door jbcyber op 03-01-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Laatst online: 05-08 02:15
jbcyber schreef op 03 januari 2003 @ 12:15:
Kijk aan het wachten word beloond.
...
O ja gewoon op alfabet lijkt mij het beste :)
Idd, gewoon op alfabet!!!
(Abductor staat als 14e op de lijst :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames, dames, wat maakt het nou weer uit of je die leds over 7 of over 8 dagen hebt.....wees blij dat ze komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

zooooow en toevallig moest ik er vandaag aan denken van "waar zouden die ledjes toch blijven" :D

kijk ik in 't topic: WOEI!!!! hulde :) ben benieuwd wanneer ik de brievenbus hoor klepperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Vergeet vooral geen foto's te maken van de berg leds voor je ze verstuurt :)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat de ledjes er zijn, maar hij zegt dat dat het goede nieuws is. Maar is er dan ook nog boeiend slecht nieuws voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 13:30:
Fijn dat de ledjes er zijn, maar hij zegt dat dat het goede nieuws is. Maar is er dan ook nog boeiend slecht nieuws voor ons?
dat het zo lang geduurt heeft ;)

*snijdt ledjestaart aan die al 2 maanden staat te wachten* _/-\o_ :Y)

succes met inpakken, en maak een paar foto's van de berg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

foto's van de berg ledjes zal lastig worden,
dan moet ik alles op de kop gooien 8)7
ledjes zijn niet zo groot en zit waarschijnlijk maar in kleine doos(jes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Spacy ff voor de zekerheid, ik heb OOK tyreflyes besteld maar heb toen de tijd gezegd douw alles maar in één enveloppe.. dus dan heb je de tyreflys (die al eerder binnen waren) toch apart gelegd ofzow en dat je dan alles bij elkaar doet?? :D

en ik zal wel de zoveelste zijn maar dan nog een keer: YES ZE ZIJN BINNUH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:51

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter

We begrijpen dat iedereen blij is dat de ledjes er zijn, maar post als 'leeeeds' zijn nog steeds niet conform de regeltjes. Niet doen dus.

spacy: niet vergeten dat mijn ledjes naar Zweden moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Yaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii! LEDs! Mooi dat ze er zijn, maar test ze even allemaal voordat je ze opstuurt wil je? :P

Klasse Spacy, Pixxa en GG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Benadski schreef op 03 januari 2003 @ 16:14:
Yaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii! LEDs! Mooi dat ze er zijn, maar test ze even allemaal voordat je ze opstuurt wil je? :P

50.000 x 7 sec = 350.000 / 3600 = bijna 100 uur werk, ben jij ff lekker! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Benadski schreef op 03 januari 2003 @ 16:14:

LOL dat gaat heel wat euro's aan batterijen kosten om 40.000 (toch :?) LEDs te testen :P Om over de uren die het in beslag neemt maar niet te spreken :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-JB- schreef op 03 januari 2003 @ 12:00:
[...]

goed idee, eerst de 10 grootste afnemers, dan heb je dat alvast gehad:P

(ik bestel mee met enterprice_nl, en die staat in de top 10 :+
en voor hoeveel moet je besteld hebben om in de top 10 te staan ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiNo!
  • Laatst online: 06:50
Abductor schreef op 03 januari 2003 @ 12:26:
[...]

Idd, gewoon op alfabet!!!
(Abductor staat als 14e op de lijst :p)
Het allereerlijkste is natuurlijk op volgorde van betaling, dit is wel het beste want degene die het eerste heeft betaald had natuurlijk wel het meeste vertrouwen in de IA en de crew. Dit stimuleert natuurlijk de (te) laat betalers volgende keer ook sneller te betalen 8)

https://github.com/atoomnetmarc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiNo7 schreef op 03 januari 2003 @ 17:36:
[...]

Het allereerlijkste is natuurlijk op volgorde van betaling, dit is wel het beste want degene die het eerste heeft betaald had natuurlijk wel het meeste vertrouwen in de IA en de crew. Dit stimuleert natuurlijk de (te) laat betalers volgende keer ook sneller te betalen 8)
niet helemaal waar, sommigen hebben later nog extra dingen bijbesteld en hebben daarom niet meteen betaald nadat ze besteld hadden, ik heb zodra de ia was gesloten mn geld overgemaakt, direct op de eerste dag, maar doordat het postbank->bank was duurt het zowiezo langer.

ik heb geen idee hoe het dan wel zou moeten maar daar hoef ik me tenminste niet druk over te maken.
ik ben zeker blij dat ze nu eindelijk komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderdijk
  • Laatst online: 13-09 15:52
Gelukkig begint 2003 goed, ik bedank alle mensen die aan deze IA hebben meegewerkt!!!

P.S. Wat wordt er ineens veel gepost in dit topic 8)

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiNo!
  • Laatst online: 06:50
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 17:41:
[...]

niet helemaal waar, sommigen hebben later nog extra dingen bijbesteld en hebben daarom niet meteen betaald nadat ze besteld hadden, ik heb zodra de ia was gesloten mn geld overgemaakt, direct op de eerste dag, maar doordat het postbank->bank was duurt het zowiezo langer.

ik heb geen idee hoe het dan wel zou moeten maar daar hoef ik me tenminste niet druk over te maken.
ik ben zeker blij dat ze nu eindelijk komen _/-\o_
Ik heb ook pas betaald toen de IA gesloten was, maar er zijn er ook bij die pas na een lange tijd na sluiting betaald hadden, dat bedoelde ik eigenlijk.

https://github.com/atoomnetmarc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb lange tijd na sluitng bertaald en dat kwam omdat me eerste betaling echt ontzettend lang duurde..
toen maar die geannuleerd en een nieuwe gedaan en die kwam wel mooi aan
dus je hoeft er helemaal niks aan te hebben kunnen doen

ik vind de volgorde van de 1e besteldatum bij deze IA een goede om aan te houden

maar ik denk dat we dit het beste aan spacy over kunnen laten :D:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo:

1) Casebadges zijn al ff binnen
2) Raamrubber kwam vanmorgen binnen
3) Spullen van KingOfDos (waaronder wat verlichting en een lekkere Rheobus) te verwachten met een week of 3 (hoop ik)
4) Ledjes te verwachten met een week of 3 (denk ik)

Nou nog hopen op een paar vrije dagen achter elkaar om alles te kunnen verwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inpakken, hmmm.. Waarom niet gewoon totaal random? Met een grabbelton ofzo ...
Dan kan niemand klagen ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt goed nieuws, waar we allemaal lang op hebben zitten wachten. Laat ik nou net het weekend jarig zijn, het lijkt wel een cadeautje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.