Heb je de
HELFT als aanbetaling gedaan? Sorry hoor, maar dat vind ik echt niet slim van je! Meestal is dit maar 10% van het totale bedrag! Geen wonder dat ze geen vaart zetten met de afhandeling van de bestelling. Virtueel hebben ze namelijk al de helft verkocht (lees: ze hebben nu gewoon een volledige halve-bestelling GRATIS GELD ontvangen!).
Wat ik denk dat Global Gimmicks gedaan heeft is lekker ons geld vangen tijdens de kerst-periode, belangrijke orders eerst afwerken (wij zijn niet belangrijk voor eventuele toekomstige orders), rente erover ontvangen, ons afschepen met argumenten dat de bestelling al 2x tegengehouden is (of nog andere onzin) en pas na de kerst als alles weer rustig is, onze order afhandelen,
als ze eens tijd hebben.
Ik vind echt dat inkoopcrew moet
eisen van Global Gimmics dat de rente die zij ontvangen hebben over de aanbetaling gekort wordt op het totale aankoopbedrag. Als ze hier niet mee instemmen, kunnen we dan geen andere goedkope led-verkoper zien te vinden en het voorschot van global gimmics terug vorderen? (link van die andere goedkope ledverkoper staat hier al ergens in topic, en was eigenlijk in het begin VOOR Global Gimmics kwam met het aanbod).
Ik bedoel, hoe lang wachten we nu al, maar vooral hoe lang ZIJN we nog van plan te wachten op de ledjes? Tot begin januari? Tot eind januari? februari? maart? Je moet je wel realiseren dat de inkoopactie al op 6 oktober is gestart!
Dus inkoopactie-crew: Pak global-gimmics eens echt hard aan! (Stel een uiterste levertijd, eis dat de rente van het voorschot gekort wordt op het totale bedrag, dreig met het cancellen van de order (we kopen het wel ergens anders), etc, etc)
P.S. Oh jah, Iedere keer zeggen van:
Ik heb geen haast,
ik wacht nog wel even, vind ik niet echt bijdragen aan de discussie, dat jij misschien geen zin hebt in je ledjes, of er niet naar zo naar uitkijkt, het zij zo. Sommige mensen willen ze wel graag zo snel mogelijk hebben! (Plz geen reacties van: "Dan ga ze zelf toch ergens anders halen.")
(Deze opmerking is in het algemeen en niet bedoeld tegen de inkoopactie-crew)
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL