juist, dat was hem ja
idd maar het is:
"this is my rifle, there are many like it but this one is mine"
"this is my rifle, there are many like it but this one is mine"
This is the Way.
Anoniem: 29882
iemand?Anoniem: 29882 schreef op 23 december 2002 @ 11:15:
jeej, eindelijk weer eens gewonnen
kan iemand btw deze replay ff bekiijken, ik had hem verloren, maar hij ging toch erg lekkker
http://forums.warcraftiii...ment.php?s=&postid=202767
ik zal nu eens ff gaan kijke ok?
nie zo zielig doen
ROFL!
je linkje doet t nie
nie zo zielig doen
ROFL!
je linkje doet t nie
[ Voor 26% gewijzigd door NoTimeRemains op 24-12-2002 10:50 ]
This is the Way.
uhm hebben dr mensen zin om 1v1 te oefenen met mij?
gewoon 1v1 blijven doen via custom natuurlijk...
[ Voor 74% gewijzigd door NoTimeRemains op 24-12-2002 10:50 ]
This is the Way.
Late reactieHIValicious schreef op 24 December 2002 @ 10:41:
uhm hebben dr mensen zin om 1v1 te oefenen met mij?
me nick is AudioSlave[GoT] of SaMuS.
This is the Way.
Nou kom je nog? heb al 2 potjes gespeeld maar je bent er nog steeds niet
Anoniem: 29882
http://forums.warcraftiii...ead.php?s=&threadid=22865 danHIValicious schreef op 24 december 2002 @ 10:40:
ik zal nu eens ff gaan kijke ok?
nie zo zielig doen
ROFL!
je linkje doet t nie
Tja, verschil moet er wezen (lees 52638472 overuren hebben....)
Godfather Bodybuilding topic reeks
Ik wil voor oud en nieuw het volgende icon halen (de abomination - 250 undead wins)
Nog 16 wins. Moet kunnen.
Wel jammer dat een ghoul veel cooler is dan zo'n slome, lelijke, saaie, abomination. Ik moet dus maar snel door naar de 500 wins...
Wel jammer dat een ghoul veel cooler is dan zo'n slome, lelijke, saaie, abomination. Ik moet dus maar snel door naar de 500 wins...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
je moet bij 249 stoppen en dan een ander ras gaan spelen ;]Diadem schreef op 24 december 2002 @ 14:10:
Ik wil voor oud en nieuw het volgende icon halen (de abomination - 250 undead wins)
Nah. Dan ga stop ik liever bij 1499Shade schreef op 24 December 2002 @ 14:11:
[...]
je moet bij 249 stoppen en dan een ander ras gaan spelen ;]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Anoniem: 61109
Woei, ipv een 'super-peon-acc' een 'super-tier1-acc'Shade schreef op 24 december 2002 @ 14:11:
[...]
je moet bij 249 stoppen en dan een ander ras gaan spelen ;]
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 24-12-2002 18:44 ]
Not a bad idea =)Anoniem: 61109 schreef op 24 December 2002 @ 18:43:
[...]
Woei, ipv een 'super-peon-acc' een 'super-tier1-acc'![]()
heb je maar 1250 wins nodig
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Niet waar. Het zijn er maar 1245TrehT schreef op 24 December 2002 @ 19:26:
heb je maar 1250 wins nodig
Je hebt daar niets aan alleen. Je kunt met 1245 straight wins allang #1 wereld staan op alle categorieen
Het gaat ook om de primeur hèJe hebt daar niets aan alleen. Je kunt met 1245 straight wins allang #1 wereld staan op alle categorieen
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 24-12-2002 20:17 ]
ik heb m gekeken en hij duurde eindeloos lang, jammer dat je ally wegging maar je had toen de bovenhand dat je uit je hand liet slaan door soms wel 10 minuten niks te doen terwijl je army 20 keer zo groot was als de zijne en hij op een gegeven moment zelfs geen income had. (jij: 87 upkeep + units van de andere; hij: 45 upkeep en maar 1 goudmijn met slechts ziggurats). je chims zijn >>> zn ziggurats dus je had hem makkelijk in kunnen maken. Ik heb het einde niet gezein, je grootste fout was ook de vervelendste -> als ik op een gegeven moment op 8 speed draai en je blijft 2 keer 10 minuten (ingame time) bij de fontijn of in je eigen base plakken
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 42423
@ Rev
Daarbij komt: Je had sneller units van blauw moeten pompen .. Je was zo bezig met je eigen chims
En op gegeven moment kon je ook geen potm meer bouwen
Daarbij komt: Je had sneller units van blauw moeten pompen .. Je was zo bezig met je eigen chims

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 24-12-2002 21:21 ]
Anoniem: 44391
IDD opponent lvl 7 Potm met invurability toen was het wel snel gedan met onze legersAnoniem: 61109 schreef op 25 december 2002 @ 00:32:
Als we deze keer maar wel ff serieus doen dan... Gisteren was toch wel een drama
Woeii toch maar een Nightelf pic genomen ... http://www.battle.net/war...nd&PlayerName=RisingLandz
Ik moet even mijn excuses aanbieden aan sommige mensen
. Ik zat beneden tv te kijken maar zat per ongeluk nog in NLD-2. Dus ik antwoorde niet terug op sommige whispers
. Dus vandaar. Nogmaal mijn excuses
Als je de volgende keer maar een away-msg aanzetApocrypha schreef op 25 December 2002 @ 00:54:
Ik moet even mijn excuses aanbieden aan sommige mensen. Ik zat beneden tv te kijken maar zat per ongeluk nog in NLD-2. Dus ik antwoorde niet terug op sommige whispers
boeie ik reageer zovaak niet =)Apocrypha schreef op 25 december 2002 @ 00:54:
Ik moet even mijn excuses aanbieden aan sommige mensen. Ik zat beneden tv te kijken maar zat per ongeluk nog in NLD-2. Dus ik antwoorde niet terug op sommige whispers
aah grappig
maphackers uncovered @ replayers.com
ook al fifth-mystic de guy met 1500 NE wins -.-
ik heb een ladder match tegen hem gespeeld en tis best wel duidelijk dat hij maphacked ja, vooral met die replay.
en kiss[moon] is ook erg grappig ^^
ik heb een ladder match tegen hem gespeeld en tis best wel duidelijk dat hij maphacked ja, vooral met die replay.
replays ruleShade schreef op 25 December 2002 @ 05:50:
aah grappig
iemand al van die dragon bug gehoord?
This is the Way.
eehm, nee?
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ja maar kijk ik wilde alleen even wat drinken halen beneden, maar toen zag ik dat mijn ouders de Nationale Wetensschaps Quiz aan het kijken warenAnoniem: 61109 schreef op 25 December 2002 @ 00:56:
[...]
Als je de volgende keer maar een away-msg aanzet![]()
link down
[ Voor 11% gewijzigd door Apocrypha op 25-12-2002 12:38 ]
doe maar rechter muis save as nep tweakert
This is the Way.
Lolz die Maphack van Kiss[moon] had ik gisternacht ook gezien!! Echt geinig zijn reacties: "Als patch 1.05 uitkomt own ik jullie nog met 1 hand!"
idd =)Anoniem: 42423 schreef op 25 december 2002 @ 13:01:
Lolz die Maphack van Kiss[moon] had ik gisternacht ook gezien!! Echt geinig zijn reacties: "Als patch 1.05 uitkomt own ik jullie nog met 1 hand!"
ook replay van fifth-mystic
http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=6938
allemaal spammen
;]
Hmm, slimHIValicious schreef op 25 december 2002 @ 12:40:
doe maar rechter muis save as nep tweakert

lol @ replay hivalicious
Zo speelt die gast natuurlijk altijd, altijd plunder isle en altijd snel die draken lokken
zo kom je wel aan een goeie account. Maar tis geen cheaten, hij maakt slim gebruik van de mogelijkheden (neemt niet weg dat t gewoon @#$@$%@ irritant is) maar laten we hopen dat t niet de nieuwste trend wordt...
Zo speelt die gast natuurlijk altijd, altijd plunder isle en altijd snel die draken lokken

(@DiscWout) omg
Hier is nog een replay van mij echt een kut game waarom? omdat er twee grote noobs bij mij zaten
kijk en geef je oordeel ik wist echt niet wat ik hier mee moest, owh ja ik ben hier level 4 maar dit is men verse account.
Ik denk dat ik wel zon noob kon verwachtten dan.... ach ja life is hard
klik
Owh ik ben rubber[eendje]
klik
Pfff, volgens mij was dit Napalm's eerste potje ofzo. Bouwt een 2e Necropolis .. omg .. en blijft acolythes pompenRow schreef op 25 december 2002 @ 16:37:
Hier is nog een replay van mij echt een kut game waarom? omdat er twee grote noobs bij mij zatenkijk en geef je oordeel ik wist echt niet wat ik hier mee moest, owh ja ik ben hier level 4 maar dit is men verse account.
klik

Verder moest ik ook om die Orc lachen van de tegenstander. Die gast had zoveel towers dat ie volgens mij zichzelf inbouwde
Shade schreef op 25 december 2002 @ 13:07:
[...]
idd =)
ook replay van fifth-mystic
http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=6938
allemaal spammen
;]
En dan te bedenken dat ik een tijdje geleden nog een paar games met hem heb gespeeld

Row schreef op 25 December 2002 @ 16:37:
Hier is nog een replay van mij echt een kut game waarom? omdat er twee grote noobs bij mij zatenkijk en geef je oordeel ik wist echt niet wat ik hier mee moest, owh ja ik ben hier level 4 maar dit is men verse account.
klik
Het is wel makkelijk om te zeggen dat je allies noob zijn, maar face-it je tegenstanders zijn niet veel beter. Als jij bijvoorbeeld meerdere hero's had genomen, veel sneller was gaan creepen een betere build order gebruikt voor mass casters had je zo echt zonder problemen 3vs1 kunnen winnen: dan had je je allies gewoon thuis kunnen laten. Je orc tegenstander besteede al zijn geld aan towers. Die NE had ook maar een paar unit en die ud tegenstander had ook maar een handje vol ghouls. En ze creepten geen van allen echt, dus als jij dan een high level mk hebt ofzo dan heb je 1 hero van hun dood met 2x bolt ofzo...
Hier 2 van mijn replays.
Ik begin steeds vaker te winnen maar er zijn een aantal dingen die nog niet snel genoeg gaan merk ik.
1vs1
2vs2
Als iemand tips heeft hoor ik ze graag
ik ben peertje btw, ik maak een andere als ik een beetje goed ben
Ik begin steeds vaker te winnen maar er zijn een aantal dingen die nog niet snel genoeg gaan merk ik.
1vs1
2vs2
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
i c your point, maar als je naar zon replay kijkt lijkt het makkelijker, als je zit te bouwen weet ik natuurlijk niet wat zij aant smeden zijn als ik een map hack zou hebben (Hielko schreef op 25 december 2002 @ 17:54:
[...]
Het is wel makkelijk om te zeggen dat je allies noob zijn, maar face-it je tegenstanders zijn niet veel beter. Als jij bijvoorbeeld meerdere hero's had genomen, veel sneller was gaan creepen een betere build order gebruikt voor mass casters had je zo echt zonder problemen 3vs1 kunnen winnen: dan had je je allies gewoon thuis kunnen laten. Je orc tegenstander besteede al zijn geld aan towers. Die NE had ook maar een paar unit en die ud tegenstander had ook maar een handje vol ghouls. En ze creepten geen van allen echt, dus als jij dan een high level mk hebt ofzo dan heb je 1 hero van hun dood met 2x bolt ofzo...
maar dat is natuurlijk weer het voordeel als je scout, je weet wat de tegenstander heeft. Maar al met al ik vond wel dat ik een tweede hero kon nemen.. daar heb je wel gelijk in.
die dragonbug vind ik overigens wel cheaten èn uiterst triest
Idd, typisch zoiets dat iedereen dan gaat doen, omdat ze 'het leuk vinden om eens uit te proberen'TrehT schreef op 25 December 2002 @ 19:25:
die dragonbug vind ik overigens wel cheaten èn uiterst triest
Ik wist helemaal niet dat die grote draken ook konden devouren
Anoniem: 58145
ok ik begin me te ergeren. Ik zit hier in lichtenvoorde op een Piii450 met tnt2 m64 met een niet zo beste lees verragte versie van WC3. Ik speel constant V1.0 en speel dan een partijtje tegen de AI. Ik ben altijd orc (vind ik het meest karaktervol) en speel dan 1v1. Plunder Isle win ik moeiteloos. Nu ben ik bezig op derde map van boven in de lijst (met sneeuw, custom game ntlk) en telkens als ik aan het creepen sla wordt mijn leger uitgedund: die creeps zijn te sterk! Dan kom ik terug naar mijn basis met een gehalveerd leger en dan komt daar altijd weer die k*trush van die NE's van de AI en dan ben ik nergens. Meestal kan ik hem wel afslaan maar veel te snel gaat mijn hero tegen de grond omdat ie niet goed kan creepen (de creeps zijn immers te sterk!). Dat kost geld en zodoende kom ik gewoon niet van de grond op die map. Ik speel altijd een meute Grunts en een FS (heeft ff me voorkeur, ga dalijk eens met de CT aan de slag) en meestal lukt dat prima; na een paar minuten spelen heb ik wel een stevig legertje van grunts staan. Wat moet ik dan doen: gewoon rustig bouwen en niet creepen of toch? Anders wordt me hero nooit sterk genoeg!
Of, ook wel: *help!*
Of, ook wel: *help!*
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed hoe alle creeps te sterk kunnen zijn
. Over welke creeps heb je het nou in het bijzonder?
1) De AI van de NightElves komt nooit via de lucht maar maak je geen zorgen; kan altijd terugtrekken richting burrows en heb desnoods altijd wat headhunters achter de hand. In MP zou ik ook altijd scouten om te zien of de vijand air gaat natuurlijk. Speel trouwens ook wel eens mass Raiders.
2) Alle Creeps... Van die Ogre's met pakweg 800, 900 HP. Hele tijd een stuk of vier met een soort van healer erbij... Soms ook nog een Rock golem... ja ok, die probeer ik wel te vermijden natuurlijk. Heb jij dat nooit dan dat die creeps je het leven zuur maken terwijl het juist omgedraaid moet zijn?
2) Alle Creeps... Van die Ogre's met pakweg 800, 900 HP. Hele tijd een stuk of vier met een soort van healer erbij... Soms ook nog een Rock golem... ja ok, die probeer ik wel te vermijden natuurlijk. Heb jij dat nooit dan dat die creeps je het leven zuur maken terwijl het juist omgedraaid moet zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 25-12-2002 22:22 ]
Tja, ik speel niet zoveel Orc, maar je kan toch iig een stel van die wolfjes maken, of een mirror image met je blademaster, zodat ze die in eerste instantie aanvallen? Als je dan verder wat grunts hebt, maybe wat headhunters, vallen ze toch vrij hard over het algemeen
Tja... dat dacht ik dus ook. Had een FarSeer met Feral Spirits (2 wolven) en 5 grunts maar kreeg ze niet plat. Met een Blademaster met mirror image ook niet, of ja, toch, maar dan was mijn hero voor 90% dood en het toeval wil dat de AI DAN net altijd aanvalt. Kan ik me hero niet in de strijd gooien
Mjah, misschien moet ik het eens met een ander ras proberen. Hoe krijg je zware creeps neer met de undead dan?
Mjah, misschien moet ik het eens met een ander ras proberen. Hoe krijg je zware creeps neer met de undead dan?
Tja, met undead maak ik vaak eerst ghouls aan de lopende band, en als m'n death knight klaar is ga ik met een stuk of 5 ghouls creepen, dus eerst de iets lichtere creeps. Daarna, als ik 2 ghouls heb die houthakken, rally ik m'n crypt(s) op m'n hero en pomp ik nog meer ghouls, tot ik er een stuk of 10 heb. Creepen is dan easy, gewonde ghouls haal je gewoon terug, of je doet death coil op ze.
Ik weet niet welke map het is, maar ik verwacht dat als je er nog eens goed naar kijkt dat je zult zien dat er ook nog creeps zijn die makkelijker neer te halen zijn. Als dat niet het geval is moet je het in ieder geval niet koste wat het kost proberen.
ja, zie, dat had ik wel gedacht. Omdat je te maken hebt met een nog steeds niet perfecte AI (de creeps duz) kun je heel makkelijk wisselen van gewonde en fitte gouls naar het front en dan een beetje coilen idd... de wet van de grote aantallen geldt dan.Anoniem: 61109 schreef op 25 December 2002 @ 22:39:
Tja, met undead maak ik vaak eerst ghouls aan de lopende band, en als m'n death knight klaar is ga ik met een stuk of 5 ghouls creepen, dus eerst de iets lichtere creeps. Daarna, als ik 2 ghouls heb die houthakken, rally ik m'n crypt(s) op m'n hero en pomp ik nog meer ghouls, tot ik er een stuk of 10 heb. Creepen is dan easy, gewonde ghouls haal je gewoon terug, of je doet death coil op ze.
Ik ga er wel eens over denken....*krAaK* Voornaamste is dat ik de ai kan weerhouden van het slachten van die creepz.
ik zou gewoon de cpu op easy zetten dan normal dan hard, met hetzelfde ras elke keer ...
ik zou zeggen iedereen sjeck www.replayers.com onder Samus
This is the Way.
3drikfx-> denk eraan om eens wat magic in de strijd tegen de creeps te gooien, een healing ward van de witch docter kan helpen om zwaardere creeps neer te halen(denk er wel aan dat priest creeps de HWs kunnen dispellen). Waarom speel je trouwens niet online? geen kabel/adsl?
Hij speelt versie 1.0, toen kon je de moeilijkheids graad niet veranderen. Maar waarom zou je creepen? Je slaat gewoon de NE rush af en DAARNA ga je creepen. Je hebt dan een groot leger om de rush af te slaan, je hero gaat niet zo snel dood en je krijgt experience ervan. Geen probleem toch?HIValicious schreef op 25 december 2002 @ 23:28:
ik zou gewoon de cpu op easy zetten dan normal dan hard, met hetzelfde ras elke keer ...
1 on 1Tcq schreef op 25 December 2002 @ 18:08:
Hier 2 van mijn replays.
1vs1
2vs2
- Gebouw klaar? > wisp andere taak laten doen, ook al is het maar wood ofzo
- Sneller AoW bouwen
- Wisp verkennen
- Laat je archers niet doodgaan, maw micro!
- Sneller meer moonwells bouwen
- Bij aanval op zijn stronghold > waarom al je units opofferen om zijn stronghold te vernietigen. Als hij een beetje slim was geweest, had ie zn peons aan het werk gezet om het te repairen. Was jij al je units kwijt en hij niks!
2 on 2
- Gebouw klaar? > wisp andere taak laten doen, ook al is het maar wood ofzo
- Wisp verkennen
- AoW bij mijn .... zeker foutje
- Sneller units pompen, op een gegeven moment had je 2500 gold

- Sneller overgaan op tier 2
ps: voor als je het nog niet weet of mee geoefend hebt: zet niet alleen je troepen onder snelkeys, maar ook gebouwen.
-ctrl 1 Je hoofdmacht + hero
-ctrl 2 AoW 1
-ctrl 3 AoW 2
enz
Wel had je de waypoints op je hero geselecteerd.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 26-12-2002 00:00 ]
Woei net gewonnen van een lvl 10 random die human bleek te zijn
Hij was alleen neit echt goed, en ik had nie gescout maar had toch wel gewonnen met mn geUFde crypt fiends, ghouls, lvl6 DK en lvl5 DL
UndeadAsswhoopa wint!
En ja ik weet dat VA niet werkt met CF's
Hij was alleen neit echt goed, en ik had nie gescout maar had toch wel gewonnen met mn geUFde crypt fiends, ghouls, lvl6 DK en lvl5 DL
UndeadAsswhoopa wint!
[ Voor 4% gewijzigd door Glorificationer426 op 26-12-2002 00:58 ]
(@DiscWout) omg
zeg gewoon Vampire aura en Fiends of spinnen ;]Glorificationer schreef op 26 December 2002 @ 00:57:
Woei net gewonnen van een lvl 10 random die human bleek te zijn![]()
UndeadAsswhoopa wint!
Ik begreep je eerst niet =S
lol heb ik t zelf eindelijk door...
(@DiscWout) omg
Woei, net ff een nice game met Dark_Insaniac en Risinglandz:
www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/dikkeOwnage.w3g
Veel undead
www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/dikkeOwnage.w3g
Veel undead
Zo verrekte snelle post zeg!
@ 9 minuten raakten onze Undead spelertjes in de war
lolz We hadden ze toen makkelijk kunnen hebben.
Hier wonnen we van:
http://www.battle.net/war...rthrend&PlayerName=Gothic.
http://www.battle.net/war...rticFox&Gateway=Northrend
http://www.battle.net/war...-Shades&Gateway=Northrend
Not bad at all
Undeadasswhoopa? Zie ik vaak in nld-1 of 2 chan. Als je mij ziet: RisingLandz of TeS-Tin ff een AT?
@ 9 minuten raakten onze Undead spelertjes in de war
Hier wonnen we van:
http://www.battle.net/war...rthrend&PlayerName=Gothic.
http://www.battle.net/war...rticFox&Gateway=Northrend
http://www.battle.net/war...-Shades&Gateway=Northrend
Not bad at all
Undeadasswhoopa? Zie ik vaak in nld-1 of 2 chan. Als je mij ziet: RisingLandz of TeS-Tin ff een AT?
[ Voor 134% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 26-12-2002 02:28 ]
Ik ben snelAnoniem: 42423 schreef op 26 december 2002 @ 01:48:
Zo verrekte snelle post zeg!
@ 9 minuten raakten onze Undead spelertjes in de warlolz We hadden ze toen makkelijk kunnen hebben.
Thnx.
Die eerste ging zo vreemd ondat het niet de bedoeling was om 1vs1 te doen, daar ben ik helemaal niet goed in, dus ging ik 's proberen hoe die sappers werken.
Ook bedankt over die hotkeys, ik wist helemaal nog niet dat je je gebouwen daar ook onder kan zetten, is erg handig om tijdens een gevecht ff nog wat units te bouwen.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
zeer handig tcq
wat je ook kan doen als je wilt is als je een gebouw bouwt met peasant/whisp/peon je hem zodra die klaar is hout laat hakken. Dit doe je door bv een peon te selecteren, een gebouw te laten bouwen en dan direct shift inhouden en op een boom klikken en shift loslaten. Oefen hier wat mee, kan je ook voordeel opleveren en dan heb je een punt van rtcw's tips verbeterd.
wat je ook kan doen als je wilt is als je een gebouw bouwt met peasant/whisp/peon je hem zodra die klaar is hout laat hakken. Dit doe je door bv een peon te selecteren, een gebouw te laten bouwen en dan direct shift inhouden en op een boom klikken en shift loslaten. Oefen hier wat mee, kan je ook voordeel opleveren en dan heb je een punt van rtcw's tips verbeterd.
Ik heb net ff een potje gespeeld met die AoW's onder 9 en 0 en het gaat idd een stuk sneller zo 
Dat met shift zal ik straks ook ff proberen, bedankt voor de tip!
Dat met shift zal ik straks ook ff proberen, bedankt voor de tip!
Ik vind het wel vaag, die dragon bug.
Ik probeer namelijk weleens creeps richting mijn base te lokken. Zo'n Black Citadel is ongelooflijk effectief in het slopen van high level creeps. Maar dat lukt eigenlijk alleen als ze er heel dicht bij staan. Op LT bv kun je die high level ogres bij het goblin gebouw naar je basis lokken.
Maar echt grote afstanden lokken lukt mij nooit. Na een tijdje geven ze altijd achtervolging op en draaien ze weer om. Dan moet je telkens als ze omdraaien weer snel even op ze inslaan, maar dan nog geven ze het na een tijdje op.
Hoe kan hij die draken zo ver lokken?
Ik probeer namelijk weleens creeps richting mijn base te lokken. Zo'n Black Citadel is ongelooflijk effectief in het slopen van high level creeps. Maar dat lukt eigenlijk alleen als ze er heel dicht bij staan. Op LT bv kun je die high level ogres bij het goblin gebouw naar je basis lokken.
Maar echt grote afstanden lokken lukt mij nooit. Na een tijdje geven ze altijd achtervolging op en draaien ze weer om. Dan moet je telkens als ze omdraaien weer snel even op ze inslaan, maar dan nog geven ze het na een tijdje op.
Hoe kan hij die draken zo ver lokken?
Ik vond het ook wel raar idd, maarja, in eerste instantie kreeg ie alleen die lvl 10 draken zover mee, die andere gaven veel sneller op. Maybe dat het daar aan ligt, dat lower lvl creeps 'banger / minder brutaal' zijn ofzo
(hoewel die andere draakjes later ook fijn z'n town gingen trashen, maar ok
)...
hij bouwt een toren en dan worden de draken extra pissig op zn hero en achtervolgen langer
Da's een goeie verklaring ja, ik word ook altijd gek als mensen torens in mijn gebied neerzetten
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 26-12-2002 16:38 . Reden: typo ]
Zou die dragonbug ook werken bij Orcs
. Even met je FS en een peon gaan kutten en dan naar je enemy's basis rennen?
ik wil het niet eens wetenApocrypha schreef op 26 December 2002 @ 18:38:
Zou die dragonbug ook werken bij Orcs. Even met je FS en een peon gaan kutten en dan naar je enemy's basis rennen?
Idd, hierbij een handtekeningenactie tégen het Draken lokken @ PI! Doe allemaal mee!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 26-12-2002 20:22 ]
Woei het is half gelukt met Orc
, met een beetje passen meten lukt het wel.
tering net leuke game gehad;
2v2 random team wij 2 keer undead tegen orc en human. De twee tegenstanders hadden al 8 towers en rax gebouwd voor we erachter kwamen dat mn ally getowered werd. De human opponent techt naar gryphons terwijl de base van mn ally vernietigd wordt door catas. Hoe loopt dit af?
klinkt dat beetje uitdagend of wat
check replay
http://members.home.nl/m.donkers/treht2v2rt_towering.w3g
2v2 random team wij 2 keer undead tegen orc en human. De twee tegenstanders hadden al 8 towers en rax gebouwd voor we erachter kwamen dat mn ally getowered werd. De human opponent techt naar gryphons terwijl de base van mn ally vernietigd wordt door catas. Hoe loopt dit af?
klinkt dat beetje uitdagend of wat
http://members.home.nl/m.donkers/treht2v2rt_towering.w3g
Woei!
We zijn vandaag met een groep mensen Clan Lame begonnen. Echt geniaal. Ik speel nu onder Lame.Diadem, heb 50% score maar echt in tijden nog niet zoveel fun gehad.
Mass steamers een paar keer, mass gryphons, mass raiders, mass copters. Of lekker met towers de vijand kutten. Lomp, Lame en Fun!
Net eventjes een 1v1 tower rush gedaan met human. Ging echt geniaal mag ik wel zeggen. Ik zal jullie de (zeer korte) replay niet onthouden.
Kijk en huiver
We zijn vandaag met een groep mensen Clan Lame begonnen. Echt geniaal. Ik speel nu onder Lame.Diadem, heb 50% score maar echt in tijden nog niet zoveel fun gehad.
Mass steamers een paar keer, mass gryphons, mass raiders, mass copters. Of lekker met towers de vijand kutten. Lomp, Lame en Fun!
Net eventjes een 1v1 tower rush gedaan met human. Ging echt geniaal mag ik wel zeggen. Ik zal jullie de (zeer korte) replay niet onthouden.
Kijk en huiver
Anoniem: 1184
en dat doen jullie nu pas dat doen wij al ruim een maand en zijn nu nog lamer bezig dan eerst
LoL @ Diadem en Treht ..
btw Treht als die human slim was geweest had ie jouw basis moeten aanvallen. Iig je mijn ofzo destroyen. En had niet naar gryphons moeten techen ... duurde te lang
btw Treht als die human slim was geweest had ie jouw basis moeten aanvallen. Iig je mijn ofzo destroyen. En had niet naar gryphons moeten techen ... duurde te lang
ik zeg ook niet dat ze goed warenAnoniem: 42423 schreef op 27 December 2002 @ 04:37:
LoL @ Diadem en Treht ..
Anoniem: 51640
btw misschien een nOOb vraag maar ik ga hem toch stellen (fear my nOOb-skilz)
Hoe kan je het maximale aantal mannetjes vergroten? kijk nu kan je max 100 mannetjes maken en das nie leuk. Misschien een proggie of modje?
Ik heb een ongepatchte versie van warcraft.
Hoe kan je het maximale aantal mannetjes vergroten? kijk nu kan je max 100 mannetjes maken en das nie leuk. Misschien een proggie of modje?
Uhm, de bedoeling van die max 90 food is juist om mensen strategischer te laten spelen, en niet als bij red alert 200 tanks te maken en dan gewoon aanvallen en maar zien wat er gebeurt
Maargoed, Er zijn manieren om die food-limit eruit te krijgen met de editor, er zijn vast wel aanwijzingen te vinden op internet om uit te vinden hoe

Maargoed, Er zijn manieren om die food-limit eruit te krijgen met de editor, er zijn vast wel aanwijzingen te vinden op internet om uit te vinden hoe
probeer deze map es BGH_NO_FOOD_LIMIT.w3m
No food limit dus, maar is niet echt boeiend hoor, je begint met 3 goldmines en je kan echt zoveel bouwen als je wilt maar t wordt snel saai met zoveel units terwijl je er maar 12 tegelijk kan selecteren en je pc trekt t niet meer op een gegeven moment
Maar tis wel leuk om ff te doen
No food limit dus, maar is niet echt boeiend hoor, je begint met 3 goldmines en je kan echt zoveel bouwen als je wilt maar t wordt snel saai met zoveel units terwijl je er maar 12 tegelijk kan selecteren en je pc trekt t niet meer op een gegeven moment
Maar tis wel leuk om ff te doen
[ Voor 3% gewijzigd door Glorificationer426 op 27-12-2002 16:56 ]
(@DiscWout) omg
Lol, net ff een AT gedaan. Wij waren Orc + NE en moesten tegen een HU en Orc Die HU kwam mij al heel vaak herassen met blizzard wat hij nog wel redelijk goed deed. Toen ik aan het creepen was werd ineens mijn basis overrompeld door steamtanks. Nou mijn basis leefde ook niet echt lang. Terwijl onze enmy's naar mijn ally gingen probeerde ik mijn basis weer op te bouwen. Uiteindelijk ook wel een beetje gelukt. Nadat we alle steamtanks hadden gemold (wat nog wel een tering karwei was gingen we de HU mollen. Ondertussen had de enemy Orc al een aardig legertje taurens. Dus met veel ontwijken en toeslaan hadden we het kamp van de HU kunnen mollen. Al met al hadden we uiteindlijk toch gewonnen. See for youself 
http://members.chello.nl/g.leenders/tanklol.w3g
Aanradertje
http://members.chello.nl/g.leenders/tanklol.w3g
Aanradertje
Yeah!
Ik heb een abomination icon!
Ik heb een abomination icon!
Diadem jij kon toch niet mee doen met het toernooi als het op zondag werd gehouden? Het is nu namelijk verandert naar zaterdag. Owja en feli met je Abo
grrrrr... Zaterdag kan ik ook niet ;-)Apocrypha schreef op 27 december 2002 @ 18:48:
[...]
Diadem jij kon toch niet mee doen met het toernooi als het op zondag werd gehouden? Het is nu namelijk verandert naar zaterdag. Owja en feli met je Abo.
ik heb wel kabel maar niet hier in lichtenvoorde. ben student en doordeweeks zit ik normaal in groningen met gekochte versie van wc3 (v1.4) en dan heb ik kabel. 2 partijtjes gespeeld tot nu toe & glansrijk verloren maar het begint te komen!
'k Ben geen MSN slet, maar hier past echt maar een smiley bij:Anoniem: 51640 schreef op 27 december 2002 @ 16:44:
btw misschien een nOOb vraag maar ik ga hem toch stellen (fear my nOOb-skilz)
Leer RTSes spelen of ga terug naar RA en Quake enzo, have phun.
haha, vandaag weer flink zitten lamen.
Geniale fun gewoon. 4v4, allemaal human. En dan gigantisch kazen.
Snel altar bouwen, allemaal met hero's de ander aanvallen, en blijven irriteren. Vervolgens de ene mass steamers, de ander mass mortars, de derde mass copters en de vierde weer mass mortars.
De eerste basis die we aanvallen was gewoon weg. Echt binnen een paar seconden compleet gesloopt. Hero's gaan trouwens ook hard dood met mortars teams. Eerst met een MK stun, en dan met 20 mortars erop schieten. KaBOEM!
Verder nog een paar keer solo of 2vs2 zitten toweren ook natuurlijk. Echt verbazingwekkend hoe goed dat werkt, toweren.
Geniale fun gewoon. 4v4, allemaal human. En dan gigantisch kazen.
Snel altar bouwen, allemaal met hero's de ander aanvallen, en blijven irriteren. Vervolgens de ene mass steamers, de ander mass mortars, de derde mass copters en de vierde weer mass mortars.
De eerste basis die we aanvallen was gewoon weg. Echt binnen een paar seconden compleet gesloopt. Hero's gaan trouwens ook hard dood met mortars teams. Eerst met een MK stun, en dan met 20 mortars erop schieten. KaBOEM!
Verder nog een paar keer solo of 2vs2 zitten toweren ook natuurlijk. Echt verbazingwekkend hoe goed dat werkt, toweren.
Dit topic is gesloten.