Het grote Warcraft III topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

HIValicious schreef op 02 januari 2003 @ 16:52:
GVD net een RT lvl 12 noob allie ...

ik zeg maar nix meer die lijer ging met human air... nog niet verkeerd maar niet tegen een ud + ne :(
Je moet ook 3vs3 RT spelen. Dan heb je meer kans dat er een n00b in je tegenstanders team zit ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Anoniem: 27493 schreef op 02 januari 2003 @ 14:43:
[...]

Je krijgt er geen hitpoints bij met Agility... da's toch echt alleen maar bij strength :)
Maar ik moet toegeven dat Agility heroes vet in het voordeel zijn bij dat soort spelletjes. (Al is een mountainking met insane agility + bash ook errug grappig) :)
En met Avatar werkt die Orb of lightning niet om met een ranged hero de MK op afstand te houden, prima hero killer :) .... maar mijn favoriet is nog altijd de Demonhunter... die's echt ownage met superveel Agility en demonform >:)

Strength is trouwens ook betere HP regen... da's fijner dan alleen maar manuals of health dus...
Maar je hebt dus helemaal neit zoveel hitpoints nodig als je superveel agility hebt. Dat is het mooie. Ik heb wel rondgelopen met meer dan 200 armor. Dan krijgt echt niemand meer een deuk in je hoor. Zelfs 200+ damage voel je nauwelijks.

Een beetje strenght is altijd handig, maar je hebt niet zoveel nodig. Met 100 strenght ofzo heb je al meer dan genoeg. Je hp regen is dan al zo snel dat die paar hp die je verliest er zo weer terug zijn. Want dat is het mooie van agility, je hp zijn meer waard, dus ook de hp regen is meer waard.

Alle agility hero's zijn mooi. Ik ben zelf nogal een fan van ranged + lightning orb, omdat je dan gewoon niet geraakt wordt zelf. Maar melee hero's zijn ook leuk. Dan kun je kiezen uit een DH of een BM. Mirror Image is natuurlijk wel erg gaaf, en critical strike wil je ook wel hebben.

Lastige keuze, tussen een DH of een BM

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
Geen slotje nog?

(En nee, ik wil niet de 1e en laatste post hebben in dit topic....) :)

[ Voor 3% gewijzigd door MrJ op 02-01-2003 17:06 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
Euhm... dicht dan maar :?
Warcraft III Topic Deel 8
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.