Dirk
- Probeer orc burrow(s) tussen je great hall en de mijn te plaatsen, net naast looppad van je peons. Als de peons die goud halen worden aangevallen, kunnen ze zich daar snel in verschuilen.
- Niet meer als 5 peons goud laten halen > meer is nutteloos (staan toch alleen maar te wachten en het goud halen gaat echt niet sneller hoor)
- Watchtowers niet alleen VOOR je base plaatsen, want wat gebeurd er nu als de tegenstander zich achter je base bevind? Juist! Geen coverage door die tower. Zoals die Gryphons bijvoorbeeld. Zet iig een tower vlakbij die eerste burrow die je plaatst (tussen mijn en Great Hall).
- Als je was gerushed was je het bokje. Probeer sneller units te maken en als je toch in het begin mass Grunts doet, waarom hele tijd wachten totdat ze uit 1 gebouw komen. Maak dan 2 barracks en doe de waypoint op je hero. Als je units klaar zijn, gaan ze automatisch naar je hero toe (die dan aan het creepen is bijv)
Tip: Klik op je barrack en doe control 1. Als je nu met je hero aan het creepen bent en je ziet dat je genoeg goud hebt voor een grunt, hoef je alleen maar op de 1 te drukken en kun je die grunt kopen, zonder dat je weer helemaal terug moet scrollen naar je basis om die barrack aan te klikken. Uiteraard kun je meerdere gebouwen en troepen (of hero's) aan ctrl 1 tm 9 knoppen verbinden. Oefen daar maar eens mee
- Je staat hele tijd stil met je hero. Je had in die tijd kunnen creepen en experience opdoen + goud en wat items verzamelen
- 2e of misschien wel 3e hero had je kunnen maken.
- Ook met de Spirit Lodge geld: Maak er meer dan 1. Je kan dan met Spirit Lodge 1 de boel upgraden en met Spirit Lodge 2 units kopen. Sommige spelers maken er zelfs 3 (die gaan dan mass).
- Sneller expanden
- Ook die peons in de burrows .. OMG haha lol. Je had 13 peons in burrows en nog maak je nieuwe aan voor je expansion om goud te laten halen. Food dat de peon gebruikt had besteed kunnen worden aan units. Het loonde trouwens wel bij de attack @ 42 minuten ofzo
- Die hero die je gebruikte (Far Seer) heeft toch als ultimate Earthquake? Waarom maaktje je daar geeb gebruik van?
Wat lachen was, was die human die bij zn expansion towers bouwde en daardoor zn Town Hall niet dicht in de buurt van de mijn kon plaatsen
Je had mazzel dat je zn expansion kort en klein sloeg, want hij miste net dat extra goud om vlakbij jouw basis een expansion te bouwen.
Zo dat maakt die 3dubbele post ook wel weer goed dacht ik zo.
Disclaimer: ik ben geen orc-expert. Speel nooit orc. Misschien dat iemand die wel veel orc speelt je nog beter kan helpen. Maar dit is alvast een start