Tja, is een tijdje terug nog een beetje besproken, probeer eerst zoveel mogelijk aco's te mollen, en verder moet je 'm niet laten levellen en expanden, anders heeft ie al een paar zigs up, en wordt het lastig. Gewoon steeds aandacht afleiden met je DH, en ghouls eruit prikken met entangle, daar houden ze niet zo vanHIValicious schreef op 28 December 2002 @ 03:05:
Toweren werkt goedmaar ik vind het egt een kutstrat.
Je kan het zo moeilijk afslaan als NE, wat tog mijn main ras is.
Maar ik verlies bijna altijd 1v1 van een UD weet iemand wat goede strats/tacts?
Ik ga dan altijd DH + KotG + Huntress + Dryad.
Omdat ik zelf zelden tot nooit verlies tegen tower strats. Misschien heeft dat alles te maken met mijn ras, undead, maar toch.Hielko schreef op 28 December 2002 @ 01:01:
Hoezo is het verbazend dat toweren goed werkt? 't is al sinds het begin van warcraft 3 een bekende succesvolle strategie
Wat trouwens sommige redelijk/goede 4vs4 teams doen is 3 humans en 1 orc. De humans powerbuilden altar en nemen allemaal AM met WE. Orc doet towers en dan is het al vrij snel 4vs3.
Je kunt in een 2v2 als je getowered wordt bijna altijd winnen door gewoon (een deel van) je basis op te geven en je tegenstander aan te vallen. Het enige wat je niet moet doen is tegen die towers aan gaan lopen. Verder tech je naar siege, en hoop je dat je dat hebt voordat jouw main weg is, wat meestal het geval is. Mocht dat niet lukken dan expand je ergens, en is het 2v1 omdat jij 1 van hun basissen hebt gemold, maar zij geen expand hebben en jij wel.
Zowieso is een undead toweren zinloos. Je komt nooit door de main heen, tenzij je siege meebrengt. Wat een goede toweraar natuurlijk doet. Maar hij heeft eerder siege dan jij, als het goed is. Of je hebt zo'n klein leger dat jouw basis een sitting duck is. Maar ook bij alle andere rassen duurt het slopen van de main uren, pierce damage tegen siege armor...
Toch werkt toweren heel goed, en dat komt omdat al die noobs jouw towers gaan zitten aanvallen. En dus verliezen ze hun hele leger. En dan weten ze soms je towers ook nog te slopen, maar dat is dan ook niet erg meer, want de prijs van die towers is ongeveer gelijk aan de prijs van hun leger, dus speel je quite.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
undead toweren is inderdaad niet echt handig, maar tegen night elf kan het heel erg goed werken als ze niet teveel ancients hebben.
Damn wat is entangle fucking irritant zeg
. Gister bij een AT, we waren beide Orc, wouden we een beetje creepen, komt ineens de KotG en de FS van de tegenstander eraan. Die KotG entangled 1 van onze grunts. De FS stuurt zijn wolfjes erop af. Grunts = half dood. En het probleem is Entangle duurt ook fucking lang op normale units
. Maargoed uiteindelijk toch weer gewonnen.
kekekeke ^^vHielko schreef op 28 December 2002 @ 11:44:
undead toweren is inderdaad niet echt handig, maar tegen night elf kan het heel erg goed werken als ze niet teveel ancients hebben.
Ik ben van plan dit spel ook te gaan kopen, word het nog steeds veel gespeeld? Kep namelijk best wel weer zin om te spelen na de illegale versie (bij de release) te doen.
Woei net een 1 vs 1 tegne HIV gespeeld. Was echt een leuk pottje, duurde ook redelijk lang. Uiteindelijk verloor ik toch, want ik ging mass casters + wat grunts, en hij ging mass hunt en dryads. Dus al mijn statis traps en healing wards werden gedispelled. Jammer, maar ik pak hem vanavond wel terug
. Ow hij post de replay zo wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Apocrypha op 28-12-2002 16:20 ]
Uhm rplay konk nie opslaan kreeg net een blue screen...
Maar GG
Je maakte wel wat rare fouten Apoc
PS1: Langleven de WON's
PS2: potje duurde 45 min
Maar GG
Je maakte wel wat rare fouten Apoc
PS1: Langleven de WON's
PS2: potje duurde 45 min
This is the Way.
potjes van 45 minuten zuigen.
Veel te lang man. 20 minuten is een mooie lengte. Dan kun je daarna weer wat anders gaan doen.
Tsja, soms duurt het langer. Helaas kun je daar niet zoveel aan doen. Maar het zuigt wel. Ik ben weleens meer dan een uur bezig geweest, zat die gast gigantisch te turtelen...
Veel te lang man. 20 minuten is een mooie lengte. Dan kun je daarna weer wat anders gaan doen.
Tsja, soms duurt het langer. Helaas kun je daar niet zoveel aan doen. Maar het zuigt wel. Ik ben weleens meer dan een uur bezig geweest, zat die gast gigantisch te turtelen...

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Jazeker wordt het nog veel gespeeld. Ik merk niets van verminderde belangstelling ofzo iig.RedHat schreef op 28 december 2002 @ 16:11:
Ik ben van plan dit spel ook te gaan kopen, word het nog steeds veel gespeeld? Kep namelijk best wel weer zin om te spelen na de illegale versie (bij de release) te doen.
Ja!Anoniem: 44391 schreef op 29 December 2002 @ 02:48:
Iemand misschien nu online
Nee, sorryvoor AT het is zo leeg in gotwar3 en nld-1![]()
argh, net weer verloren van een lvl2 
Was volgens mij weer zo'n lvl20 met een nieuw account want micro'en was ie erg goed in, maar hij deed erg newbie, toen t spel begon zei die: "WTF?! Me vs lvl 8?" waarna ik me erg comfortabel voelde wat ik beter neit had kunnen doen

Was volgens mij weer zo'n lvl20 met een nieuw account want micro'en was ie erg goed in, maar hij deed erg newbie, toen t spel begon zei die: "WTF?! Me vs lvl 8?" waarna ik me erg comfortabel voelde wat ik beter neit had kunnen doen
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Anoniem: 58145
Oh, nog twee dagen en dan kan ik weer online wc3'en .... Ik heb er zin in jongens!
Ben er trouwens ook uit waarom het zo slecht ging tegen de AI... NE kreeg ik wel neer met mijn orcs maar tegen humans ging ik altijd de boot in. Toen ben ik maar gewoon overgegaan tot het volledig techen van de orcs (na een rush te hebben afgeslagen) en dan ondersteuning met WitchDoctors en Shamans. Bloodlust Rox!
Ps. 5 food voor een tauren = belachelijk. is niet eens antiair.
Ben er trouwens ook uit waarom het zo slecht ging tegen de AI... NE kreeg ik wel neer met mijn orcs maar tegen humans ging ik altijd de boot in. Toen ben ik maar gewoon overgegaan tot het volledig techen van de orcs (na een rush te hebben afgeslagen) en dan ondersteuning met WitchDoctors en Shamans. Bloodlust Rox!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 29-12-2002 16:25 ]
'k Had eens 4 taurens met een paar shamans + docs & WD, sloopte een heel Dryad leger, taurens zijn echt zwaar sterk gewoon, ik zou het supply 4 maken.Anoniem: 58145 schreef op 29 December 2002 @ 16:24:
Oh, nog twee dagen en dan kan ik weer online wc3'en .... Ik heb er zin in jongens!
als taurens supply 4 worden zou iedereen tauren met shaman en wd massen 
yay random icon \o/ /o/ \o\ weg is de lelijke grunt, welkom lelijke groene draak!
weet iemand trouwens wanneer gespeelde games op blizzard page (bnet ladder) komen te staan? ik had een week niet gespeeld en nu een week wel, en ik zie nog geen enkele update... ja het zijn games met lvl10+
yay random icon \o/ /o/ \o\ weg is de lelijke grunt, welkom lelijke groene draak!
weet iemand trouwens wanneer gespeelde games op blizzard page (bnet ladder) komen te staan? ik had een week niet gespeeld en nu een week wel, en ik zie nog geen enkele update... ja het zijn games met lvl10+
[ Voor 41% gewijzigd door TrehT op 29-12-2002 18:52 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Normaal worden de stats elke dag geupdate; maar tegenwoordig doet blizzard er niet meer aan. Bij mij zijn de laatste 50 games ofzo ook niet verwerkt...
grrr thx lag !
Kanker mongolen familie hier thuis met hun 2 miljoen downloads.
6 seconde lag = thx
6 seconde lag = thx
en wij wensen u een goede dag verderShade schreef op 29 december 2002 @ 19:02:
grrr thx lag !
6 seconde lag = thx
ik ken het probleem ik heb hier in huis een moeder zitten die druk met borduren bezig is.. websites enzo... die upload errug vaak uen achter mekaar
FPS games spelen lukt dan niet

6 seconden achter liggen tegen een tegenstander is instant hero loss.Jaguar645 schreef op 29 december 2002 @ 19:08:
[...]
en wij wensen u een goede dag verder
ik ken het probleem ik heb hier in huis een moeder zitten die druk met borduren bezig is.. websites enzo... die upload errug vaak uen achter mekaar
FPS games spelen lukt dan nietRTS gaat meestal wel totdat ze er nog downloads bij aanzet ook
=\ zelfs als i k5 x op mijn health stone klik.
+ je kunt niet fatsoenlijk creepen. En verpest het ook nog es een winstreak van 32 games oid, die ik waarschijnlijk boven de 50 had kunnen plaatsen =\
Anoniem: 44391
Chello + een zus die elke dag wel zo'n 20 mp3's en 20 videoclips download = Geen FPS kunnen spelen en 8ter elkaar laggen in warcraft3
Niet normaal ik ga hoofd eens even nodig moeten verbouwen een mp3 archive heeft ze van 1000+ liedjes en dan nog downloaden. Minstens 30 disc gehad bij wc3 in de laatste 2 á 3 weken
Niet normaal ik ga hoofd eens even nodig moeten verbouwen een mp3 archive heeft ze van 1000+ liedjes en dan nog downloaden. Minstens 30 disc gehad bij wc3 in de laatste 2 á 3 weken
jammer Apoc maar we gaan nie samen
This is the Way.
Yup me en HIV is no go
, 1 - 3 staan we samen
.
Whoot ik ben weer knap kansloos bezig geweest zonet: replay gekeken van 7h lang
Vraagje:
ik speel wel regelmatig een custom AeoN game, en dan koop ik altijd alle 3 de orbs (fire, ice en lightning). Maar nu hoorde ik dat deze niet stacken? Dus dat alleen de bovenste orb in je inventory werkt.
Iemand hier meer info over?
ik speel wel regelmatig een custom AeoN game, en dan koop ik altijd alle 3 de orbs (fire, ice en lightning). Maar nu hoorde ik dat deze niet stacken? Dus dat alleen de bovenste orb in je inventory werkt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Hun damage stackt wel maar niet hun powers. Zoals purge van lightning en splash van fire orb. Alleen de bovenste werkt dan iddMrJ schreef op 30 December 2002 @ 09:21:
Vraagje:
aha, op die manier.
dan kan ik dus beter andere items kopen en 1 orb dan maar lijkt mij.
dan kan ik dus beter andere items kopen en 1 orb dan maar lijkt mij.
Anoniem: 61109
Meestal neemt men een orb of lighting omdat ze zo gruwelijk irritant zijn, en verder alleen tomes
geen MoD als je een melee hero hebt?
Anoniem: 61109
Dat hangt natuurlijk van de map af, er zijn maps waar dat ding niet te koop is, en verder is het natuurlijk ook een kwestie van smaak
Anoniem: 35890
Ik werd net echt kutgetowerd. Ik had een UD allie, en hij werd getowerd, dus ik (NE) neem m'n DH en twee archers ofzo daarna toe, kill de towers, kom terug om te healen, staat mijn basis aan alle kanten dichtgetimmerd met towers... zo kut! Was hopeloos.....Shade schreef op 28 December 2002 @ 02:51:
Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed kunnen toweren.
En dan bedoel ik niet die mensen die meteen hun eerste peons naar een night elf enemy sturen..
Link PlzHielko schreef op 30 December 2002 @ 02:34:
Whoot ik ben weer knap kansloos bezig geweest zonet: replay gekeken van 7h lang
Hoelang moet zo'n topic zijn voordat je een nieuwe mag openen?
7 uur is trouwens wel heel erg kansloos. Wat was dat voor game?
Ongeveer 1000 posts. Dan wordt er een nieuwe geopend.Diadem schreef op 30 December 2002 @ 20:55:
Hoelang moet zo'n topic zijn voordat je een nieuwe mag openen?
Hoe kansloos, 7 uur spelen. FFA is evil....
Het zal je maar gebeuren dat je zo'n potje begint morgen om 8 uur. Shit zeg, dan ben je een jaar bezig
Het zal je maar gebeuren dat je zo'n potje begint morgen om 8 uur. Shit zeg, dan ben je een jaar bezig
OMG na een potje van 2 uur ben ik al stuk maar 7 uur
En als je dan ook nog verliest na 7 uur
Damn, nog 48 47 posts en mijn topicje gaat weer op slot dus...Anoniem: 44391 schreef op 30 December 2002 @ 20:56:
[...]
Ongeveer 1000 posts. Dan wordt er een nieuwe geopend.
Maar het is wel het grootste topic van mij op GoT geworden.
Anoniem: 27493
Same here
... sterker nog, ik denk dat 80% van mijn posts WC3 gerelateerd zijn en ik ben al 2 jaar geregged ofzo
FFA kan inderdaag erg lang duren 
langste ooit was 1 vs 1, duurde 2 uur op een 4 pers map.
4 islands ofzo met die necklace of spell imunity toen nog.
op het laaste was het alleen maar hero tegen hero
Necklance owntRody schreef op 31 december 2002 @ 13:01:
FFA kan inderdaag erg lang duren
Necklace was gewoon een beetje te sterk he.
Net als Tome of Greater Experience. Game winner
Net als Tome of Greater Experience. Game winner
[quote]TrehT schreef op 29 December 2002 @ 18:27:
quote]
Tja... misschien wel maar wat als de vijand dan, zoals eerder gezegd, met air aan komt zetten? Ja, of die Taurens moeten gewoon zo snel beuken dat de vijandelijke air het niet bij kan houden ntlk
Wat me trouwens opviel; met bloodlust groeien je eenheden ook wat. Best liev; zo'n grote dire wolf
quote]
Tja... misschien wel maar wat als de vijand dan, zoals eerder gezegd, met air aan komt zetten? Ja, of die Taurens moeten gewoon zo snel beuken dat de vijandelijke air het niet bij kan houden ntlk
Wat me trouwens opviel; met bloodlust groeien je eenheden ook wat. Best liev; zo'n grote dire wolf
ik vind het wel beter dat het eruit is gehaald.
ik verloor daardoor ook.
Het valt me op sinds de nieuwe versie dat je bepaalde maps nooit mee krijgt.
zoals die 4 islands (4 pers) en die ene map dat iedereen ingesloten zit in bos en in het midden super sterke draken zitten (4 pers)
die andere vage met ook 4 pers, met een heal fountain in het midden
Net een potje tegen de 2 grootste n00bs die ik tot nu toe ben tegengekomen, ze deden alles veel later dan ik en m'n allie, een van hun trok zelfs z'n modemkabel eruit toen 'ie m'n leger zag aankomen 
Replay
Replay
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
woei! Gewonnen! Een 1v1 met Orc!!! Woeix3!!!!
Eindelijk.
Zeg, hoe speelt de meerderheid hier eigenlijk met Orc? Mass Wyverns, raiderrush of Grunt/Tauren met wat HeadHunters en wizzes?
Ik ga dalijk ff de replay ergens neerzetten!
Eindelijk.
Zeg, hoe speelt de meerderheid hier eigenlijk met Orc? Mass Wyverns, raiderrush of Grunt/Tauren met wat HeadHunters en wizzes?
Ik ga dalijk ff de replay ergens neerzetten!
Anoniem: 42423
Lol Dirk die sig bevalt mij ook uitstekend >>> 1e jaars RuG Sociale Geografie student, wat een leven!! Eigenlijk 3e jaars als ik wat meer mn best deed hehe
Nou waar blijft die replay!
jah, waar moet ik hem posten? Ik probeer nu op replayers.com maar dat wil niet vlotten... Ik blijf proberen!
*zucht* begon me al af te vragen of ik er wel goed aan had gedaan om wc3 legaal te kopen maar nu ben ik helemaal overtuigd
Ps was wel een lang potje hoor;; moet je wel geduld voor hebbe
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 01-01-2003 23:37 ]
Kwil wel eens zien hoe jij speelt
Mogelijk kijken of je spel verbetert kan worden.
Ik was trouwens bijna level 12 (had nog 1 win nodig). Werden 3 losses door n00b-allies
Ik was trouwens bijna level 12 (had nog 1 win nodig). Werden 3 losses door n00b-allies
Laat ik als sig nemen: "1e Jaars RuG informatica student >>> wat een leven! ;-)" 
ps. wat je tegenwoordig veel ziet bij orc is: snel techen naar wyverns of grunts met docters en later nog wat shamans erbij.
ps. wat je tegenwoordig veel ziet bij orc is: snel techen naar wyverns of grunts met docters en later nog wat shamans erbij.
speel je dan een tournooi of zo? Ik speel alleen custom game?!Anoniem: 42423 schreef op 01 January 2003 @ 23:39:
Kwil wel eens zien hoe jij speeltMogelijk kijken of je spel verbetert kan worden.
Na ja, kweet alleen dat dit zeker, naast Dungeon Siege singleplayer, één van de tofste spelervaringen is tot noch toe.
Wyverns vind ik trouwens weinig an. Ik vind het echt kewl om met zo'n landleger, volgepakt met Tauren en Orcs en dan 3xshaman en 3x doctor erachter de zooi plat te leggen. Alleen wel lastig als de vijand dan dus idd mass air gaat. Ma jah, dan hebbie chain lightning
Edit: de replay staat op replayers.com Naam: Dirkstrikes!!!
Veel kijkplezier!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 02-01-2003 00:08 ]
Ik vertel maar niet waarom je gewonnen hadAnoniem: 42423 schreef op 01 January 2003 @ 23:01:
Ik heeft lekker nog in een 2 on 2 van bobbeltje en PeonPower gewonnen

Ermm je kan ook gewoon play game doen op battle.net hoor
Als je custom game doet registreert B.net je overwinningen (of losses) niet.
Ik zal es ff gaan kijken en een cijfer geven
Ik zal es ff gaan kijken en een cijfer geven
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 02-01-2003 00:16 ]
Dirk
- Probeer orc burrow(s) tussen je great hall en de mijn te plaatsen, net naast looppad van je peons. Als de peons die goud halen worden aangevallen, kunnen ze zich daar snel in verschuilen.
- Niet meer als 5 peons goud laten halen > meer is nutteloos (staan toch alleen maar te wachten en het goud halen gaat echt niet sneller hoor)
- Watchtowers niet alleen VOOR je base plaatsen, want wat gebeurd er nu als de tegenstander zich achter je base bevind? Juist! Geen coverage door die tower. Zoals die Gryphons bijvoorbeeld. Zet iig een tower vlakbij die eerste burrow die je plaatst (tussen mijn en Great Hall).
- Als je was gerushed was je het bokje. Probeer sneller units te maken en als je toch in het begin mass Grunts doet, waarom hele tijd wachten totdat ze uit 1 gebouw komen. Maak dan 2 barracks en doe de waypoint op je hero. Als je units klaar zijn, gaan ze automatisch naar je hero toe (die dan aan het creepen is bijv)
Tip: Klik op je barrack en doe control 1. Als je nu met je hero aan het creepen bent en je ziet dat je genoeg goud hebt voor een grunt, hoef je alleen maar op de 1 te drukken en kun je die grunt kopen, zonder dat je weer helemaal terug moet scrollen naar je basis om die barrack aan te klikken. Uiteraard kun je meerdere gebouwen en troepen (of hero's) aan ctrl 1 tm 9 knoppen verbinden. Oefen daar maar eens mee
- Je staat hele tijd stil met je hero. Je had in die tijd kunnen creepen en experience opdoen + goud en wat items verzamelen
- 2e of misschien wel 3e hero had je kunnen maken.
- Ook met de Spirit Lodge geld: Maak er meer dan 1. Je kan dan met Spirit Lodge 1 de boel upgraden en met Spirit Lodge 2 units kopen. Sommige spelers maken er zelfs 3 (die gaan dan mass).
- Sneller expanden
- Ook die peons in de burrows .. OMG haha lol. Je had 13 peons in burrows en nog maak je nieuwe aan voor je expansion om goud te laten halen. Food dat de peon gebruikt had besteed kunnen worden aan units. Het loonde trouwens wel bij de attack @ 42 minuten ofzo
- Die hero die je gebruikte (Far Seer) heeft toch als ultimate Earthquake? Waarom maaktje je daar geeb gebruik van?
Wat lachen was, was die human die bij zn expansion towers bouwde en daardoor zn Town Hall niet dicht in de buurt van de mijn kon plaatsen
Je had mazzel dat je zn expansion kort en klein sloeg, want hij miste net dat extra goud om vlakbij jouw basis een expansion te bouwen.
Zo dat maakt die 3dubbele post ook wel weer goed dacht ik zo.
Disclaimer: ik ben geen orc-expert. Speel nooit orc. Misschien dat iemand die wel veel orc speelt je nog beter kan helpen. Maar dit is alvast een start
- Probeer orc burrow(s) tussen je great hall en de mijn te plaatsen, net naast looppad van je peons. Als de peons die goud halen worden aangevallen, kunnen ze zich daar snel in verschuilen.
- Niet meer als 5 peons goud laten halen > meer is nutteloos (staan toch alleen maar te wachten en het goud halen gaat echt niet sneller hoor)
- Watchtowers niet alleen VOOR je base plaatsen, want wat gebeurd er nu als de tegenstander zich achter je base bevind? Juist! Geen coverage door die tower. Zoals die Gryphons bijvoorbeeld. Zet iig een tower vlakbij die eerste burrow die je plaatst (tussen mijn en Great Hall).
- Als je was gerushed was je het bokje. Probeer sneller units te maken en als je toch in het begin mass Grunts doet, waarom hele tijd wachten totdat ze uit 1 gebouw komen. Maak dan 2 barracks en doe de waypoint op je hero. Als je units klaar zijn, gaan ze automatisch naar je hero toe (die dan aan het creepen is bijv)
Tip: Klik op je barrack en doe control 1. Als je nu met je hero aan het creepen bent en je ziet dat je genoeg goud hebt voor een grunt, hoef je alleen maar op de 1 te drukken en kun je die grunt kopen, zonder dat je weer helemaal terug moet scrollen naar je basis om die barrack aan te klikken. Uiteraard kun je meerdere gebouwen en troepen (of hero's) aan ctrl 1 tm 9 knoppen verbinden. Oefen daar maar eens mee
- Je staat hele tijd stil met je hero. Je had in die tijd kunnen creepen en experience opdoen + goud en wat items verzamelen
- 2e of misschien wel 3e hero had je kunnen maken.
- Ook met de Spirit Lodge geld: Maak er meer dan 1. Je kan dan met Spirit Lodge 1 de boel upgraden en met Spirit Lodge 2 units kopen. Sommige spelers maken er zelfs 3 (die gaan dan mass).
- Sneller expanden
- Ook die peons in de burrows .. OMG haha lol. Je had 13 peons in burrows en nog maak je nieuwe aan voor je expansion om goud te laten halen. Food dat de peon gebruikt had besteed kunnen worden aan units. Het loonde trouwens wel bij de attack @ 42 minuten ofzo
- Die hero die je gebruikte (Far Seer) heeft toch als ultimate Earthquake? Waarom maaktje je daar geeb gebruik van?
Wat lachen was, was die human die bij zn expansion towers bouwde en daardoor zn Town Hall niet dicht in de buurt van de mijn kon plaatsen
Je had mazzel dat je zn expansion kort en klein sloeg, want hij miste net dat extra goud om vlakbij jouw basis een expansion te bouwen.
Zo dat maakt die 3dubbele post ook wel weer goed dacht ik zo.
Disclaimer: ik ben geen orc-expert. Speel nooit orc. Misschien dat iemand die wel veel orc speelt je nog beter kan helpen. Maar dit is alvast een start
Harstikke Hartstikke Harstikke Bedankt!
Eindelijk een lijst goede tips
waarmee ik niemand op dit forum wil beledigen natuurlijk 
Wat die burrows betreft; zie ik nu ook in. Moet ik beter plaatsen idd.
EarthQuake gebruikte ik wel maar pas heel laat, in de laatste aanval.
Vlakbij mijn basis een expansion? Hoe bedoel je? In die inham of zo of gewoon zonder een gold mijn vlak voor mijn basis? En denk je dat ie dat van plan was?
Sneller expanden vind ik nog steeds een punt van kritiek. Ik bedoel: wat héb je eraan? Misschien dat het me duidelijk wordt als ik tegen écht goede spelers vecht maar voorlopig zie ik het nut er niet van in.
Ook fijn dat je poste dat 5 max is voor goud; scheelt me een hoop gepeon
nogmaals, hartelijk dank & fijn dat je de tijd genomen hebt voor de rep!
Eindelijk een lijst goede tips
Wat die burrows betreft; zie ik nu ook in. Moet ik beter plaatsen idd.
EarthQuake gebruikte ik wel maar pas heel laat, in de laatste aanval.
Vlakbij mijn basis een expansion? Hoe bedoel je? In die inham of zo of gewoon zonder een gold mijn vlak voor mijn basis? En denk je dat ie dat van plan was?
Sneller expanden vind ik nog steeds een punt van kritiek. Ik bedoel: wat héb je eraan? Misschien dat het me duidelijk wordt als ik tegen écht goede spelers vecht maar voorlopig zie ik het nut er niet van in.
Ook fijn dat je poste dat 5 max is voor goud; scheelt me een hoop gepeon
nogmaals, hartelijk dank & fijn dat je de tijd genomen hebt voor de rep!
Waarom bouwde éen van jouw team (orc) die burrows zo vierkant apart? Kun je ze niet beter wat effectiever gebruiken of zie ik dat verkeerd through n00bs eyes ?Tcq schreef op 01 januari 2003 @ 23:17:
Net een potje tegen de 2 grootste n00bs die ik tot nu toe ben tegengekomen, ze deden alles veel later dan ik en m'n allie, een van hun trok zelfs z'n modemkabel eruit toen 'ie m'n leger zag aankomen
Replay
Hmm net gemist zekerEarthQuake gebruikte ik wel maar pas heel laat, in de laatste aanval
jaVlakbij mijn basis een expansion? Hoe bedoel je? In die inham
ja was ie van plan, hij had er zelfs 2 workers staan. Toen hij zag dat ie naar de kloten ging, bouwde hij daar nog snel een huisjeEn denk je dat ie dat van plan was?
- Scouten is ook belangrijk. Je had die spirit wolves ofzo. Laat ze zo nu en dan eens naar een mijn toerennen en kijk of ie expand.
- Meer goudSneller expanden vind ik nog steeds een punt van kritiek. Ik bedoel: wat héb je eraan? Misschien dat het me duidelijk wordt als ik tegen écht goede spelers vecht maar voorlopig zie ik het nut er niet van in.
- Dus sneller units kunnen bouwen
- Dus als je leger naar de kloten gaat, heb je nog kans om op te krabbelen en als een gek weer een nieuw leger te bouwen
ok, de veteraan wint 
Edit: weer een overwinning erbij!!
Wat tips heb ik opgevolgd. Staat bij replayers.com onder 'dirkstrikesagain' voor de geïnteresseerden.
Edit: nóg een overwinning! RtcW, ik zou het erg op prijs stellen als je deze (3dirkfx1.w3g) even bekritiseert! Ging naar mijn gevoel namelijk übergoed.
Wat tips heb ik opgevolgd. Staat bij replayers.com onder 'dirkstrikesagain' voor de geïnteresseerden.
Edit: nóg een overwinning! RtcW, ik zou het erg op prijs stellen als je deze (3dirkfx1.w3g) even bekritiseert! Ging naar mijn gevoel namelijk übergoed.
[ Voor 111% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 02-01-2003 05:40 ]
Hehe, gisteren wel een hele vette AeoN gespeeld. 4vs4vs4 die eindigde in 1vs1vs1.
Jammergenoeg verloor ik doordat die 2 andere op het idee kwamen om mijn basis maar eens tegelijk aan te vallen.
Daar kon zelfs mijn PotM met 7300 hitpoints en 250+ strength etc. niet veel tegen doen.
Jammergenoeg verloor ik doordat die 2 andere op het idee kwamen om mijn basis maar eens tegelijk aan te vallen.
Daar kon zelfs mijn PotM met 7300 hitpoints en 250+ strength etc. niet veel tegen doen.
FFA gebruik ik meestal 3 barracks want het duurt lang voordat je je tegenstander ziet en je moet dus snel kunnen omschakelen met je attackunits.
Stel je bent human, je hebt 6 footies, magic en heroes. Opeens zie je een NE met vogels of alleen maar huntresses. Nu kan je snel je footies dood laten gaan en riflemen pompen.
Met orc maak ik, als ik voor veel magic ga, altijd 3 spiritlodges;
1 voor het upgraden
1 voor docters
1 voor shamans.
hier ligt het ook aan het geld, food en hout wat je beschikbaar hebt en de tijd van aanvallen.
wacht je met aanvallen doe je 2 voor upgraden en 1 voor units
Stel je bent human, je hebt 6 footies, magic en heroes. Opeens zie je een NE met vogels of alleen maar huntresses. Nu kan je snel je footies dood laten gaan en riflemen pompen.
Met orc maak ik, als ik voor veel magic ga, altijd 3 spiritlodges;
1 voor het upgraden
1 voor docters
1 voor shamans.
hier ligt het ook aan het geld, food en hout wat je beschikbaar hebt en de tijd van aanvallen.
wacht je met aanvallen doe je 2 voor upgraden en 1 voor units
Wat houdt dat AeoN in eigelijk?MrJ schreef op 02 januari 2003 @ 09:00:
Hehe, gisteren wel een hele vette AeoN gespeeld. 4vs4vs4 die eindigde in 1vs1vs1.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Speel je met alleen hero's tegen elkaar gesteund door een continu aanvallend leger aangestuurd door de PC.
Dus snel veel exp opdoen, en van het geld allemaal zeer vette items kopen (tomes, orbs etc. etc.) en dan dus samen met je allies de andere hero's proberen te killen (dus altijd een ankh bij je hebben!!!!!).
Als je uiteindelijk de enemies castle (zwaar verdedigd) vernietigd heb je gewonnen.
Is een leuke custom game voor de afwisseling.
Dus snel veel exp opdoen, en van het geld allemaal zeer vette items kopen (tomes, orbs etc. etc.) en dan dus samen met je allies de andere hero's proberen te killen (dus altijd een ankh bij je hebben!!!!!).
Als je uiteindelijk de enemies castle (zwaar verdedigd) vernietigd heb je gewonnen.
Is een leuke custom game voor de afwisseling.
Klinkt interessant, ga ik ook eens een keer proberen.
Aeon of Strife: 2 teams tegen elkaar. Je hebt hier super veel variaties op, ongeveer 10 versies. de ene versie heb je altijd een anck nodig (gaat per 2) de ander tik je: -kill en je krijgt een nieuwe lvl1 hero
AOS tri War: 3 teams tegen elkaar, meestal 3 vs 3 vs 3 ook met computers. AOS Tri War 8.5 final kan je godly items kopen van 5k zodat je 30 agilty/strenght/intelligence krijgt. je hebt ook een item wat 10k is en dan krijg je van alle 3 100 punten erbij
Dit is wel een kleine tri war.
AOS Tri Ultimate: 3 teams, 3 vs 3 vs 3 met units. nieuwe heroes en dus geen oude bestaande heroes er in. Je hero heeft 5 tiers, lvl1-10, lvl10-20, lvl20-30, lvl30-40, lvl40-50 Met elke tier heb je andere spells en je hero wordt sterker en sterker
Deze custom is erg zwaar want je kan zelf ook units kopen. maar dit is de beste tri ever
Tips: spaar totdat je 24k hebt. dan kan je red dragon kopen en dan own je
ga je hero nou niet upgraden met tomes want als hij naar een andere tier gaat reset heel je hero
AOS tri War: 3 teams tegen elkaar, meestal 3 vs 3 vs 3 ook met computers. AOS Tri War 8.5 final kan je godly items kopen van 5k zodat je 30 agilty/strenght/intelligence krijgt. je hebt ook een item wat 10k is en dan krijg je van alle 3 100 punten erbij
Dit is wel een kleine tri war.
AOS Tri Ultimate: 3 teams, 3 vs 3 vs 3 met units. nieuwe heroes en dus geen oude bestaande heroes er in. Je hero heeft 5 tiers, lvl1-10, lvl10-20, lvl20-30, lvl30-40, lvl40-50 Met elke tier heb je andere spells en je hero wordt sterker en sterker
Deze custom is erg zwaar want je kan zelf ook units kopen. maar dit is de beste tri ever
Tips: spaar totdat je 24k hebt. dan kan je red dragon kopen en dan own je
ga je hero nou niet upgraden met tomes want als hij naar een andere tier gaat reset heel je hero
[ Voor 10% gewijzigd door Rody op 02-01-2003 12:42 ]
Speel net een potje 2vs2, laat m'n allie me eerst in m'n eentje tegen allebei m'n tegenstanders vechten en daarna gaat 'ie iedereen vertellen hoe groote n00b ik wel niet ben omdat ik geen units meer overhad 
Lamer.
Lamer.
Don't get me started over RT games...

Kan je met ppl op je friends-lijstje ook 1on1 doen? Als ik AT doe kan ik ze wel inviten, maar alleen 2on2 of 3on3 doen dacht ik.
Dus niet.
Ik zat 50 XP verwijderd van level 12. Ik heb toen in 1,5 week tijd zoveel clowns in m'n team gehad dat ik op l9 zit nu.
(en ja, toch blijf ik RT spelen ookal heb ik een nieuw account waarmee ik dat nooit mee zal doen.)
/edit
@Glival
Misschien kan dat niet omdat je de boel kan oplichten? Als dat kon had je nou al L50 players met 2500 wins en 0 losses.
custom kan het dus wel.
Ik zat 50 XP verwijderd van level 12. Ik heb toen in 1,5 week tijd zoveel clowns in m'n team gehad dat ik op l9 zit nu.
(en ja, toch blijf ik RT spelen ookal heb ik een nieuw account waarmee ik dat nooit mee zal doen.)
/edit
@Glival
Misschien kan dat niet omdat je de boel kan oplichten? Als dat kon had je nou al L50 players met 2500 wins en 0 losses.
custom kan het dus wel.
[ Voor 28% gewijzigd door MrJ op 02-01-2003 13:59 ]
Daarom speel ik Solo, om dat soort risico's te voorkomen dusTcq schreef op 02 January 2003 @ 13:24:
Speel net een potje 2vs2, laat m'n allie me eerst in m'n eentje tegen allebei m'n tegenstanders vechten en daarna gaat 'ie iedereen vertellen hoe groote n00b ik wel niet ben omdat ik geen units meer overhad
Lamer.
[ Voor 6% gewijzigd door Apocrypha op 02-01-2003 13:58 ]
Ja het kan wel, maar dan moet het via Custom Game, dus een game die niet meeteld met je stats. Zou ook lullig zijn, je zorgt gewoon voor een buddy die je altijd standaart laat winnen.Glival schreef op 02 januari 2003 @ 13:56:
Kan je met ppl op je friends-lijstje ook 1on1 doen? Als ik AT doe kan ik ze wel inviten, maar alleen 2on2 of 3on3 doen dacht ik.
PS: Wie gaat Deeltje 8 maken?
[ Voor 4% gewijzigd door Apocrypha op 02-01-2003 14:00 ]
Rustig aan he! Nog 9 post!
Een PotM heeft agility als primary. Een beetje strength en intelligence kopen is misschien wel handig, maar 250+, dat is echt overkill.MrJ schreef op 02 January 2003 @ 09:00:
Agility is de meest relaxte primary om te hebben bij dit soort hero spelletjes. Je krijgt namelijk zowel hitpoints, als attack & movement speed, als extra armor erbij met 1 skillpoint. Je hebt een beetje mana nodig, maar niet zoveel. Je hebt misschien een beetje strength nodig, maar eigenlijk kun je ook gewoon manuals of health kopen om je hp te verhogen.
Maar beste is, met 200+ armor schieten zij echt geen deuk meer in je. Dus jouw 2000 hp zijn meer waard dan hun 10K+ hp. En je attack speed ligt dan in de buurt van de 0.01 seconden ofzo. Je bent dan echt uberleet.
Eergisteren trouwens nog even voor de gein het laatste level van de undead campaign uitgespeeld op hard. Die schijnt moeilijk te zijn.
Was hij ook wel eigenlijk. Het begin is echt kinderachtig simpel. En het midden ook nog. En dan ineens aan het eind met nog 1 minuut 28 seconden ofzo te gaan komen ze van alle kanten met een allesvernietigend leger.
Toen ging ik dood met nog 3 seconden over. Gelukkig had ik met nog anderhalve minuut te gaan gesaved, dus inladen, ietsje beter verdedigen, en winnen. Uiteindelijk gewonnen omdat mijn DK mijn lich 2x een level 3 coil kon geven
Maar eigenlijk is het level best simpel. Zorg voor een redelijk groot leger, en zorg vooral voor heel veel towers. Bouw gewoon enorme hoeveelheden towers helemaal rond je lich heen. Bij de laatste aanval vliegen ze daar doorheen, maar het kost ze toch totaal een seconde of 15 tot 20 extra. Dus heb je ruim genoeg om te winnen aan het eind. Want het is echt alleen die laatste aanval die gevaarlijk is.
Het einde is trouwens wel gaaf.
Tremble mortals and despair. Doom has come to this world
Was hij ook wel eigenlijk. Het begin is echt kinderachtig simpel. En het midden ook nog. En dan ineens aan het eind met nog 1 minuut 28 seconden ofzo te gaan komen ze van alle kanten met een allesvernietigend leger.
Toen ging ik dood met nog 3 seconden over. Gelukkig had ik met nog anderhalve minuut te gaan gesaved, dus inladen, ietsje beter verdedigen, en winnen. Uiteindelijk gewonnen omdat mijn DK mijn lich 2x een level 3 coil kon geven
Maar eigenlijk is het level best simpel. Zorg voor een redelijk groot leger, en zorg vooral voor heel veel towers. Bouw gewoon enorme hoeveelheden towers helemaal rond je lich heen. Bij de laatste aanval vliegen ze daar doorheen, maar het kost ze toch totaal een seconde of 15 tot 20 extra. Dus heb je ruim genoeg om te winnen aan het eind. Want het is echt alleen die laatste aanval die gevaarlijk is.
Het einde is trouwens wel gaaf.
Tremble mortals and despair. Doom has come to this world
Anoniem: 27493
Je krijgt er geen hitpoints bij met Agility... da's toch echt alleen maar bij strengthDiadem schreef op 02 January 2003 @ 14:24:
[...]
Agility is de meest relaxte primary om te hebben bij dit soort hero spelletjes. Je krijgt namelijk zowel hitpoints, als attack & movement speed, als extra armor erbij met 1 skillpoint. Je hebt een beetje mana nodig, maar niet zoveel. Je hebt misschien een beetje strength nodig, maar eigenlijk kun je ook gewoon manuals of health kopen om je hp te verhogen.
Maar ik moet toegeven dat Agility heroes vet in het voordeel zijn bij dat soort spelletjes. (Al is een mountainking met insane agility + bash ook errug grappig)
En met Avatar werkt die Orb of lightning niet om met een ranged hero de MK op afstand te houden, prima hero killer
Strength is trouwens ook betere HP regen... da's fijner dan alleen maar manuals of health dus...
met het Aeon krijg je zo snel goud erbij dat het niks meer uitmaakt of je strenght of manual of health erbij koopt.
manual is alleen puur HP
strenght = hp + hp regenration.
nou dat in combi met super armor, attack speed en attackdmg en je bent onverslaanbaar.
Daarma zijn de zwakste heroes ook het intelli soort
manual is alleen puur HP
strenght = hp + hp regenration.
nou dat in combi met super armor, attack speed en attackdmg en je bent onverslaanbaar.
Daarma zijn de zwakste heroes ook het intelli soort
Als je gigantisch veel gold hebt koop je gewoon omstebeurt een Thor Hammer en een SchoenachtigeDinges...
Ik kan ze niet vinden Dirk.Anoniem: 58145 schreef op 02 January 2003 @ 01:48:
ok, de veteraan wint
Stuur ze maar naar mn mail ofzo: Prince_Naseem19@hotmail.com
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 02-01-2003 16:28 ]
ik wil wel maken 
....
iemand hier bezwaar tegen?
....
iemand hier bezwaar tegen?
[ Voor 52% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-01-2003 16:51 ]
This is the Way.
Je moet ook 3vs3 RT spelen. Dan heb je meer kans dat er een n00b in je tegenstanders team zitHIValicious schreef op 02 januari 2003 @ 16:52:
GVD net een RT lvl 12 noob allie ...
ik zeg maar nix meer die lijer ging met human air... nog niet verkeerd maar niet tegen een ud + ne
Maar je hebt dus helemaal neit zoveel hitpoints nodig als je superveel agility hebt. Dat is het mooie. Ik heb wel rondgelopen met meer dan 200 armor. Dan krijgt echt niemand meer een deuk in je hoor. Zelfs 200+ damage voel je nauwelijks.Anoniem: 27493 schreef op 02 januari 2003 @ 14:43:
[...]
Je krijgt er geen hitpoints bij met Agility... da's toch echt alleen maar bij strength
Maar ik moet toegeven dat Agility heroes vet in het voordeel zijn bij dat soort spelletjes. (Al is een mountainking met insane agility + bash ook errug grappig)
En met Avatar werkt die Orb of lightning niet om met een ranged hero de MK op afstand te houden, prima hero killer.... maar mijn favoriet is nog altijd de Demonhunter... die's echt ownage met superveel Agility en demonform
Strength is trouwens ook betere HP regen... da's fijner dan alleen maar manuals of health dus...
Een beetje strenght is altijd handig, maar je hebt niet zoveel nodig. Met 100 strenght ofzo heb je al meer dan genoeg. Je hp regen is dan al zo snel dat die paar hp die je verliest er zo weer terug zijn. Want dat is het mooie van agility, je hp zijn meer waard, dus ook de hp regen is meer waard.
Alle agility hero's zijn mooi. Ik ben zelf nogal een fan van ranged + lightning orb, omdat je dan gewoon niet geraakt wordt zelf. Maar melee hero's zijn ook leuk. Dan kun je kiezen uit een DH of een BM. Mirror Image is natuurlijk wel erg gaaf, en critical strike wil je ook wel hebben.
Lastige keuze, tussen een DH of een BM
Geen slotje nog?
(En nee, ik wil niet de 1e en laatste post hebben in dit topic....)
(En nee, ik wil niet de 1e en laatste post hebben in dit topic....)
[ Voor 3% gewijzigd door MrJ op 02-01-2003 17:06 ]
Dit topic is gesloten.