werkt dan wel goedAnoniem: 44391 schreef op 20 december 2002 @ 16:13:
WTF is de nieuwste trend mass footmen geworden ofzo. 4 potjes tegen een Hu alle 4 mass footmen met een paar slowende sorcalle 4 verloren
als ik dat serieus moet nemen shade =)
als iemand mass huntress pompt dan blijkt wel dat ie zo dom is en als zon dh omsingelt is met ghouls kan ie 6 pots hebben maar dan nog is ie in no-time dood.
als iemand mass huntress pompt dan blijkt wel dat ie zo dom is en als zon dh omsingelt is met ghouls kan ie 6 pots hebben maar dan nog is ie in no-time dood.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 42423
Idd, Ik ga dan altijd mijn units op 1 unit aan laten vallen. Die hero kost teveel tijd en energie en manschappen. Zo pak ik altijd de weakest opponent. En dat gaat maar zo door. Alles op 1 man zetten helpt meer dan dat je ze random laat aanvallen. Op een gegeven moment heb jij dan nog laten we zeggen 5/6 units + hero en die ander alleen een hero.... I rest my caseShade schreef op 20 December 2002 @ 16:15:
[...]
Ja en terwijl jij die demon hunter met z'n hele inventory vol pots focused worden jou units geraped =]
Anoniem: 62139
Ik zat net een potje te winnen roept me moeder van je mot naar beneden komen...
Naja pc afsluiten dan maar
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 62139 op 20-12-2002 17:53 ]
ik toestrx een potje heb 2 groepen met huntz en archers + DH + kotg -> full upgrade... ik sta naast een koophuisje zit die gast me te focussen op me heroes en ik maar pots en healing kopen
This is the Way.
Anoniem: 61109
Is er iemand die mij kan vertellen waarom ze slow ooit autocast hebben gemaakt? Ik wil al die sorc-massertjes wel eens in actie zien zonder slow-autocast
Anoniem: 44391
Immo en je ghouls zijn zo dood =\TrehT schreef op 20 december 2002 @ 16:44:
Mee eens!!!Anoniem: 61109 schreef op 20 december 2002 @ 18:16:
Is er iemand die mij kan vertellen waarom ze slow ooit autocast hebben gemaakt? Ik wil al die sorc-massertjes wel eens in actie zien zonder slow-autocast
Slow moet niet auto cast zin. Orc kan geneens goed slowen. Jah ze hebben purge maar dat is slecht
Ja, en ik wil dan al die orcs wel eens zien als ze handmatig bloodlust moeten casten...
Ik doe trouwens altijd handmatig slow op belangrijke spullen van de tegenstander zoals hero's en innerfire op mijn eigen hero's
.
p.s. B.net zou zo gemaakt moeten worden dat je niet tegen mensen uit je f-list moet, is nie fun
Ik doe trouwens altijd handmatig slow op belangrijke spullen van de tegenstander zoals hero's en innerfire op mijn eigen hero's
p.s. B.net zou zo gemaakt moeten worden dat je niet tegen mensen uit je f-list moet, is nie fun

TrehT schreef op 20 december 2002 @ 16:44:
Wat noem je mass hunts? Zat goede NE spelers die eerst een stapeltje hunts bouwen alvorens er andere units doorheen te mixen. En reken er maar op dat een lvl4+ DH met een stapel pots lang genoeg in leven kan blijven.
ik cast slow soms handmatig hoor =}
En dan bedoel i kniet 1 unit maar gewoon een armyyyyyyyy van banshees bijvoorbeeld, die hebben bij mij slow preference ^^
En dan bedoel i kniet 1 unit maar gewoon een armyyyyyyyy van banshees bijvoorbeeld, die hebben bij mij slow preference ^^
Zo zou het ook moeten zijn! Alles wat autocast is zou 'normal-cast' moeten worden imo
. Als je bijv. met wat ghouls,aboms en necros een groep footies, knights en priests tegenkomt, is het enige wat die human qua spells zelf hoeft te doen, handmatig dispellen, en dat is nog eens AoE ook! Kun je zeggen dat die necros raise op autocast hebben, maar wie haalt het in z'n hoofd om dat te doen?
Er zullen gerust argumenten aan te voeren zijn om het allemaal maar autocast te laten, maar je hebt gewoon zo'n groot voordeel... Als undead moet je eerst door die waas van lust, inner fire en slow heenkijken, om te zien wat je moet cripplen en frenzy'en
Er zullen gerust argumenten aan te voeren zijn om het allemaal maar autocast te laten, maar je hebt gewoon zo'n groot voordeel... Als undead moet je eerst door die waas van lust, inner fire en slow heenkijken, om te zien wat je moet cripplen en frenzy'en
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 20-12-2002 19:03 ]
Het is een replay op replayers.com. Er wordt gespeeld op gnoll wood, en die ene speler, undead, bouwt alleen maar banshees. Zelfs geen hero verder. En neemt vervolgens alle gnolls op de map over, en raped zijn opponent daar heel erg hard mee.Anoniem: 20627 schreef op 19 December 2002 @ 22:19:
[...]
Mis ik nou iets of heb ik nog nooit van dat geheime ras gehoord, en in welke replay speelt daar iemand mee dan?
* Anoniem: 20627 heeft het gevoel ergens heel hard in te stinken, toeval?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Edit: Kunnen banshees <<Anoniem: 42423 schreef op 20 december 2002 @ 19:53:
LOL .. REPLAY!!!!! hebbe hebbe hebbe

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 20-12-2002 22:43 ]
?Anoniem: 42423 schreef op 20 December 2002 @ 20:09:
[...]
Edit: Kunnen dryads eigenlijk wel gnolls posessen?
banshees bedoel je, en ja die kunnen alle creeps onder lvl 5 (en ook de lvl 5) posessen
Shade schreef op 20 December 2002 @ 18:53:
ik cast slow soms handmatig hoor =}
Banshees hebben niet alleen slow preference maar ook clap en bliz preference
PLZ link of naam van spelers.Diadem schreef op 20 December 2002 @ 19:18:
[...]
Het is een replay op replayers.com. Er wordt gespeeld op gnoll wood, en die ene speler, undead, bouwt alleen maar banshees. Zelfs geen hero verder. En neemt vervolgens alle gnolls op de map over, en raped zijn opponent daar heel erg hard mee.
Zelf neem ik vaak trouwens op Lost Temple in het midden bij de fountain die Gnoll Overseer met die endurance aura. Als ik banshee's maak tenminste
Zal ik even behulpzaam zijn dan, tussen mijn gezeur door
Op replayers.com moet je ff op 'search' klikken, en dan zoeken onder 'humor'. Dan zou je als het goed is een replay moeten vinden met de naam 'Knoll-rush' oid
. Have fun
Ja idd, zo had ik r vandaag ook 2 tegen me, 4 sorcs en 4 priests zo ongeveer en de rest footmen...Anoniem: 44391 schreef op 20 December 2002 @ 16:13:
WTF is de nieuwste trend mass footmen geworden ofzo. 4 potjes tegen een Hu alle 4 mass footmen met een paar slowende sorcalle 4 verloren
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Wat de nieuwste trend lijkt te zijn in 2vs2 is hu/ne en dan beiden techen: meteen naar dryads en sorcs. De meest kansloze strategie ooit die ik tegen ben gekomen, maar toch nu al verschillende level 10+ AT teams tegengekomen die het doen
Met een pala +3 armor erbij en die footjes kunnen dodelijk zijn met hun ongeveer 10 armor. Probeer jij maar met je ghoul een footmen hakken met zoveel hp en zoveel armor. Armor is alles bij human.Glorificationer schreef op 20 December 2002 @ 22:58:
[...]
Ja idd, zo had ik r vandaag ook 2 tegen me, 4 sorcs en 4 priests zo ongeveer en de rest footmen...
20 armor Knight
Anoniem: 29882
zelfs een "jetzt gehen Sie tot preference"Hielko schreef op 20 december 2002 @ 20:30:
[...]
Banshees hebben niet alleen slow preference maar ook clap en bliz preference
Zn tegenstander was wel erg slecht de hele tijd +1k gold en had amper units. En die die die creeps overnam had bijna verloren bij die battle bij zn tegenstanders exp.Anoniem: 61109 schreef op 20 december 2002 @ 22:48:
Zal ik even behulpzaam zijn dan, tussen mijn gezeur doorOp replayers.com moet je ff op 'search' klikken, en dan zoeken onder 'humor'. Dan zou je als het goed is een replay moeten vinden met de naam 'Knoll-rush' oid
. Have fun
Haha, wat een potje zostraks.
2v2 AT. En we hadden er al eetnje doodgemaakt, maar die ander ging stug door. En wij mollen zijn expansion, maar hij trekt zich terug in z'n basis.
Dus mijn ally hem aanvallen, terwijl ik heel ergens anders sta. "Kom help!" zegt ie. Dus ik "je kunt het ook wel alleen". Wordt ie vreselijk afgeslacht perongeluk.
Dus ik maar basis omsingelen, ff zorgen dat ie niet expand. En ondertussen wij alle expansions pakken, flink uitbreiden. Ik ff m'n necro's en bonedragons techen, terwijl ik die helemaal niet gebruikte (100% tech staat leuk voor de stats) en dat soort gedoe.
Hij 'kun je 200 goud geven' (moest expanden). Ik "nee. maar wel 3000 wood". Dus ik hem 3000 wood geven, geeft ie 5000 terug. Dus ik hem 7000 wood geven, en zo kwamen we in competitie wie het meeste wood aid kon geven. Ik won dankzij mijn 22 hout halende ghouls
Uiteindelijk eindigden wij onderling ruziend, op elkaars hero schietend. Stonden we daar op elkaar in te hakkne midden in wat er nog van de vijand's bais over was, terwijl er een black citadel en 2 ziggurats op ons in stonden te knallen.
Echt humor, niet zo produktief, maar ach. We wonnen toch wel
2v2 AT. En we hadden er al eetnje doodgemaakt, maar die ander ging stug door. En wij mollen zijn expansion, maar hij trekt zich terug in z'n basis.
Dus mijn ally hem aanvallen, terwijl ik heel ergens anders sta. "Kom help!" zegt ie. Dus ik "je kunt het ook wel alleen". Wordt ie vreselijk afgeslacht perongeluk.
Dus ik maar basis omsingelen, ff zorgen dat ie niet expand. En ondertussen wij alle expansions pakken, flink uitbreiden. Ik ff m'n necro's en bonedragons techen, terwijl ik die helemaal niet gebruikte (100% tech staat leuk voor de stats) en dat soort gedoe.
Hij 'kun je 200 goud geven' (moest expanden). Ik "nee. maar wel 3000 wood". Dus ik hem 3000 wood geven, geeft ie 5000 terug. Dus ik hem 7000 wood geven, en zo kwamen we in competitie wie het meeste wood aid kon geven. Ik won dankzij mijn 22 hout halende ghouls
Uiteindelijk eindigden wij onderling ruziend, op elkaars hero schietend. Stonden we daar op elkaar in te hakkne midden in wat er nog van de vijand's bais over was, terwijl er een black citadel en 2 ziggurats op ons in stonden te knallen.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Anoniem: 62139 schreef op 20 december 2002 @ 23:40:
[...]
Met een pala +3 armor erbij en die footjes kunnen dodelijk zijn met hun ongeveer 10 armor. Probeer jij maar met je ghoul een footmen hakken met zoveel hp en zoveel armor. Armor is alles bij human.
20 armor Knightvs 20 damage Huntrezz
Niet echt. Voordat jij een pally hebt met een +3 aura dan is de game al zover dat je toch niet meer mass footies hebt hoop ik voor je. Zowieso is die aura knap waardeloos, als ik pally neem besteed ik mijn skill points altijd als volgt:
heal-shield-heal-shield-heal-ultimate-shield-aura-aura-aura
of
heal-shield-heal-aura-heal-ultimate-shield-aura-shield-aura
En daarnaast raad ik je aan om mr. pally altijd als 2e of 3e hero te nemen
post dan meteen een replayDiadem schreef op 21 december 2002 @ 00:23:
Haha, wat een potje zostraks.
Dual Pala rush wil nog wel eens werken dan moet je met 2 Pala aanvallen en elkaar healen. Maar als je dat niet van plan bent zou ik hem niet als eerste kiezen issie te slecht voor vind ikHielko schreef op 21 december 2002 @ 00:28:
[...]
En daarnaast raad ik je aan om mr. pally altijd als 2e of 3e hero te nemen
Anoniem: 27493
mwoa... ik heb em net gezien, maar die opponent was nou niet direct slim bezig... (oa z'n hele leger + hero verliezen bij de eerste creeps die hij tegenkomt) dus het werkt misschien tegen domme tegenstandersDiadem schreef op 20 December 2002 @ 19:18:
[...]
Het is een replay op replayers.com. Er wordt gespeeld op gnoll wood, en die ene speler, undead, bouwt alleen maar banshees. Zelfs geen hero verder. En neemt vervolgens alle gnolls op de map over, en raped zijn opponent daar heel erg hard mee.
Teh PoWah of STarFaLL! > http://members.lycos.nl/MartijnW20/3vs3(6).w3g
http://members.lycos.nl/MartijnW20/Nice.one.w3g < dis totaal iets anders
http://members.lycos.nl/MartijnW20/Nice.one.w3g < dis totaal iets anders

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 21-12-2002 16:00 ]
Kweet egt niet waardoor het kwam maar mn microskills kregen een harde boost ofzo.
Dit moest ik ff kwijt vond het tog raar
Wie heeft er zin om vanavond een potje te spelen met mij? Mijn account-name is zeroloss.
Sorry heb em niet ik sla nooit replays op want elke keer als ik ze wil kijken gaat het niet omdat de nieuwe patch uit isAnoniem: 42423 schreef op 21 December 2002 @ 17:14:
laat eens replay zien dan
[zeikmode]
ik geloof dr nix van
[/zeikmode]
ik geloof dr nix van
[/zeikmode]
This is the Way.
Funny om dezelfde tegenstanders tegen te komen in AT. Dan wordt het zo lekker voorspelbaar wat ze gaan doen
.
Ik kwam een keer Orc.Abuser en Legendary.Elf tegen met een AT game. Zij begonnen net met hun tweede potje en waren pas level 2 AT. Die kwam ik en een AT maatje van mij dus tegenHielko schreef op 21 December 2002 @ 22:27:
Funny om dezelfde tegenstanders tegen te komen in AT. Dan wordt het zo lekker voorspelbaar wat ze gaan doen.
Was ook wel lache, ik speelde dus vandaag weer sinds lange tijd een AT, wij waren beide Orc en moesten tegen een NE en een Orc. Die NE ging mass Huntress en die ORc ging zo snel mogelijk techen naar wyverns. Dus toen wij dat al vrij snel merkte gingen we meteen die NE aanpakken. Nafat we die dood hadden gingen we naar die Orc. En die zat nog te typen dat hij ons in zijn eentje zou ownen, heel stoer enzo. Maar wij wisten allang dat ie mass wyverns zou gaan dus wij hadden al een aardig legertje Head Hunters. Wij rustig naar zijn basis lopen en wat torens eromheen bouwen. We konden er niet door, want hij had zelf ook wat torens in zijn basis gebouwd. Dus mijn ally bouwt wat Baracks dicht in de buurt voor siege. Gaat die ene enemy ons tower noobs noemen enzo en dat hij ons ownt 1 on 1
[ Voor 50% gewijzigd door Apocrypha op 21-12-2002 22:45 ]
Anoniem: 58145
Weet hier trouwens iemand waarom niemand een Tauren Chieftain speelt met Orcs? Meestal zie ik vooral FS'es en BM'ers maar dus nooit die CT. Y not?
Oh ja, trouwens, k heb voor de eerste keer van een Normal AI in custom game gewonnen... wacht maar; over een maandje zwaai ik hier de scepter
!
Oh ja, trouwens, k heb voor de eerste keer van een Normal AI in custom game gewonnen... wacht maar; over een maandje zwaai ik hier de scepter
Als je Orc.Abuser en Legendary.Elf tegenkomt heb je flinke pech
. Best wel grappig trouwens dat je toch zo vaak (semi)-bekenden tegen komt op b.net met AT enz
.
* Hielko heeft trouwens vandaag nog een custom 2vs2 game gewonnen van abuser
* Hielko heeft trouwens vandaag nog een custom 2vs2 game gewonnen van abuser
Anoniem: 58145 schreef op 21 december 2002 @ 23:04:
Weet hier trouwens iemand waarom niemand een Tauren Chieftain speelt met Orcs? Meestal zie ik vooral FS'es en BM'ers maar dus nooit die CT. Y not?
Oh ja, trouwens, k heb voor de eerste keer van een Normal AI in custom game gewonnen... wacht maar; over een maandje zwaai ik hier de scepter!
Ik heb deze week met erg veel orc allies gespeeld, en bijna allen gaan eerst TC en dan farseer of eerst farseer en dan TC. Dus dat je die bijna nooit tegenkomt is dan denk ik meer toeval.
Ik waag weer een poging om een toernooi te organiseren, zie hier:
Het Grote GoT Warcraft III 1 vs 1 Toernooi Topic!
Het Grote GoT Warcraft III 1 vs 1 Toernooi Topic!
Ik neem eigenlijk vrijwel altijd een TC, vooral als ik tegen UD en Human moet. Tegen NE neem ik altijd BM, want die is goed om archers en dryads te killen IMHO.Anoniem: 58145 schreef op 21 december 2002 @ 23:04:
Oh ja, trouwens, k heb voor de eerste keer van een Normal AI in custom game gewonnen... wacht maar; over een maandje zwaai ik hier de scepter!
Shockwave in combinatie met chain lighting werkt ook prima vs archers
Als ik orc speel maak ik redelijk vaak een Tauren chieftain omdat wave gewoon mad sterk is. 2 of meerdere Direct damage spells zijn gewoon erg belangrijk.
Daarom is human/orc combo ook leuk. Wave + Clap + Bliz + Chain Lighting als leuke spells en dan ook nog eens bloodlust/wards/innerfire en slow 
By the way triad wat voor upgrade volgorde vind jij van onderstaande het beste voor AM in 2vs2 als jij en je tegenstander veel casters bouwen:?
we-aura-bliz-bliz-aura-massteleport
we-aura-bliz-bliz-bliz-massteleport
blizz-aura-bliz-aura-bliz-massteleport
By the way triad wat voor upgrade volgorde vind jij van onderstaande het beste voor AM in 2vs2 als jij en je tegenstander veel casters bouwen:?
Als ik zeker zou weten dat mijn enemy ook veel casters zou bouwen (Dus dat ik het eigenlijk vanaf het begin al weet) dan probeer ik zo snel mogelijk blizz lvl3 te krijgen. Dat raped.Hielko schreef op 22 December 2002 @ 02:27:
Daarom is human/orc combo ook leuk. Wave + Clap + Bliz + Chain Lighting als leuke spells en dan ook nog eens bloodlust/wards/innerfire en slow
En als de tegenstander dan dryads speelt word je geraped...Hielko schreef op 22 december 2002 @ 02:27:
=\Shagura schreef op 22 december 2002 @ 14:51:
[...]
En als de tegenstander dan dryads speelt word je geraped...
Vs een dubbel lore NE ga je geen Blizzard nee.
Ik word egt ziek van die mensen die nadat je ze hebt geownt gaan zitten zeuren.
Zoals cheaters, n00bs etc. Hou gewoon je mond als je niets te zeggen hebt
Zoals cheaters, n00bs etc. Hou gewoon je mond als je niets te zeggen hebt

Anoniem: 71672
Wat doe jij dan tegen ne als je zeker weet dat hij double lore gaat?Vs een dubbel lore NE ga je geen Blizzard nee.
mortars + riflemen?
Tegen dubbel lore gewoon plat rushen als je weet dat ie dubbel lore gaat.Anoniem: 71672 schreef op 22 december 2002 @ 15:37:
[...]
Wat doe jij dan tegen ne als je zeker weet dat hij double lore gaat?
mortars + riflemen?
Footmen met defend of ghoul met frenzy ownt Dryad massers
Riflemannen rapen alles wat Night elf is.
Maar footmen met defend + priest werkt best effectief tegen dryad massers.
Ik heb ook een game gehad waar een NE mass dryads ging en toen had ik al 4 sanctums ^^
Hij werd best hard gekilled though.. Sorcs packen best wel een punch.
Ik heb ook een game gehad waar een NE mass dryads ging en toen had ik al 4 sanctums ^^
Hij werd best hard gekilled though.. Sorcs packen best wel een punch.
[quote]Shade schreef op 22 december 2002 @ 18:47:
niet echt, ik denk dat je footmen dan 10 m per uur lopen ofzo
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Jah maar d00d krijgt ie ze niet doen te weinig damage anders een scroll of healing en dan kunnen ze weer even tegen aanevilpin0 schreef op 22 december 2002 @ 19:06:
LOL vandaag ben ik ingemaakt door ghouls met 24 armor ofziets. Lvl 3 frost armor, scroll of protection, Devotion Aura lvl 3, inner fire, en volle upgrades
Unstoppable
Weet iemand al dat er een uitbreiding uit is van dit spel. Ik zag het bij pcmedia staan. Alleen hoor ik er niemand over, er staat zelfs nieuwe units, heros etc. Zal wel iets achter zitten dan.
http://www.worldfantasy.it/
Lol, dat geloof je toch zeker zelf nietMr_Knight schreef op 22 December 2002 @ 23:18:
Weet iemand al dat er een uitbreiding uit is van dit spel. Ik zag het bij pcmedia staan. Alleen hoor ik er niemand over, er staat zelfs nieuwe units, heros etc. Zal wel iets achter zitten dan.
edit : mja ok homemade uitbreidingen misschien ja (kweet al dat er al 1 is), maar niet officiele
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-12-2002 23:30 ]
t leven is onvoorspelbaarAnoniem: 44391 schreef op 22 December 2002 @ 23:19:
[...]
Waarom je post zolang laten staan en dan editen
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 16195
hmm ik zag het ook staan ja.. ik hoop dat het een beetje kwalitiet is, anders blijft ie maar mooi in de winkel liggen.Mr_Knight schreef op 22 december 2002 @ 23:18:
offtopic:
eindelijk werkt dat pokke icoon van jou
eindelijk werkt dat pokke icoon van jou
Als iets te koop wordt aangeboden in een winkel heb ik meestal wel de neiging om het te geloven hoorAnoniem: 42423 schreef op 22 december 2002 @ 23:29:
[...]
Lol, dat geloof je toch zeker zelf niet
edit : mja ok homemade uitbreidingen misschien ja (kweet al dat er al 1 is), maar niet officiele
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 22-12-2002 23:43 ]

Edit: en waarom lees ik dan niks op Blizzard site?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-12-2002 23:51 ]
Voor starcraft toen en voor warcraft 2 waren ook onofficiele uitbreidingen te koop. Het gaat niet alleen om een shitload aan maps, maar ook de campaigns die misschien wel goed kunnen zijn. Ik las ook niks op de blizzard site, ik zag het perongeluk op pcmedia.
Eeen officiele uitbreiding voor warcraft iii is er zeker nog niet, maar wat ze wel hebben zijn een paar maps: http://www.battle.net/war3/maps/bonusmaps.shtml
Stond hier ergens in dit topic dat het geen officiele uitbreiding was danAnoniem: 16195 schreef op 22 December 2002 @ 23:53:
omdat het geen officiele uitbreiding van Blizzard is

Password required .. Heeft iemand die mappen? Zo ja kan diegene ze dan mailen? BvDHielko schreef op 23 december 2002 @ 00:24:
Eeen officiele uitbreiding voor warcraft iii is er zeker nog niet, maar wat ze wel hebben zijn een paar maps: http://www.battle.net/war3/maps/bonusmaps.shtml
Ps: Richman's Garden hoeft er niet zonodig bij.
Edit: Laat maar, met veel pijn en moeite binnengehaald
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 23-12-2002 01:20 ]
Vandaag een lvl 16 SOLO!
Ik was human hij was orc. Hij deed fokking irritant met zijn wolfjes.
Ik ging effe creepen effe later komt hij weer met zijn wolfjes. Opgegeven zie ik 12! towers voor mijn fokking deur!
lvl 16 en tower rush
Naja zijn basis lekker overrompelen en paar mortar.
Btw vandaag weer 2x huntz + drayds massers geownd.... Met inner fire footmen pala en am met blizz.
Sommige noobs rennen dan weg met hun drayds als ik blizz doe. GEWELDIG
Rifle sux hard tegen NE. Als de NE een dh en drayds heeft kan je rifle wel vergeten.
Vandaag voor het eerst gryphon riders gebruikt sinds dat de spel uitkwam.
Vage units, snap de nut niet ervan
Mortar zijn beter dan die Gryphon
Ik was human hij was orc. Hij deed fokking irritant met zijn wolfjes.
Ik ging effe creepen effe later komt hij weer met zijn wolfjes. Opgegeven zie ik 12! towers voor mijn fokking deur!
lvl 16 en tower rush
Naja zijn basis lekker overrompelen en paar mortar.
Btw vandaag weer 2x huntz + drayds massers geownd.... Met inner fire footmen pala en am met blizz.
Rifle sux hard tegen NE. Als de NE een dh en drayds heeft kan je rifle wel vergeten.
Vage units, snap de nut niet ervan
Stil maar.Anoniem: 62139 schreef op 23 december 2002 @ 01:17:
Vandaag een lvl 16 SOLO!
![]()
Vage units, snap de nut niet ervanMortar zijn beter dan die Gryphon
OMG dernet Mad Micro style samen met Blat0r. Zij hadden veel meer units dan zij allebei mass hunt maar tog geownt door Pala, AM, Priest, paar Knight en mass Ghoul + Tripple Hero. Daarna voel je je egt goed als je ziet hoe je ownt
Tower rush is sexy
Ik was gister avond ook heel dom geweest met AT. Wij waren beide Orc en we moesten tegen Dual NE. Dus ik dacht laat ik maar eens geen towerrushen, want NE hebben toch geen units in het begin. Het ging redelijk voor de eerste keer in mijn ogen, maar ik maakte wel een grote fout. Op een gegeven moment stonden er elf torens in de basis van de tegenstander. (beetje zonden van de recources in mijn ogen). En mijn eigen basis was dus ook een beetje verwaarloosd. Gelukkig werd mijn ally gerusht door huntresses, omdat hi jdie klap wel kon hebben, want hij was gewoon aan het builden. Uiteindelijk gaven onze tegenstanders het op, maar het was wel kantje boord geweest
.
jeej, eindelijk weer eens gewonnen 
kan iemand btw deze replay ff bekiijken, ik had hem verloren, maar hij ging toch erg lekkker
http://forums.warcraftiii...ment.php?s=&postid=202767
kan iemand btw deze replay ff bekiijken, ik had hem verloren, maar hij ging toch erg lekkker
http://forums.warcraftiii...ment.php?s=&postid=202767
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 29882 op 23-12-2002 11:16 ]
Anoniem: 792
Nou gister spel gekocht
had van de week al demo gedownload en die zitten spelen
helaas gister nog geen tijd gehad om te spelen maar dat gaan we vanavond maar doen
heb altijd wel starcraft gespeelt
maar als ik een zooi zo lees heb ik niet echt het idee dat ik weet waar jullie exact over lullen
who's educating me ?
helaas gister nog geen tijd gehad om te spelen maar dat gaan we vanavond maar doen
maar als ik een zooi zo lees heb ik niet echt het idee dat ik weet waar jullie exact over lullen
who's educating me ?
aantal kleine dingetjes die ik zelf dan weet qua heroes:Anoniem: 792 schreef op 23 december 2002 @ 12:10:
Nou gister spel gekocht![]()
maar als ik een zooi zo lees heb ik niet echt het idee dat ik weet waar jullie exact over lullen![]()
who's educating me ?
DK = Death Knight
DL = Dread Lord
LI = Lich
MK = Mountain King
PL = Paladin
AM = Archmage
PoTM = Priestress Of The Moon
KoTG = Keeper Of The Grove
DH = Demonhunter
TC = Tauren Chieftan
BM = Blade Master
FS = Far Seer
dan kom je iig al een heel eind bij het lezen van al die afgekorte messages
ik ben ook eindelijk eens braaf (of liever niet lui geweest) en heb WC3 nu maar es legaal gehaalt... werd die idiote key is in use messages beu
edit:
stomme typo's
stomme typo's

[ Voor 6% gewijzigd door Jaguar645 op 23-12-2002 12:17 ]
aaah thnxJaguar645 schreef op 23 december 2002 @ 12:15:
[...]
aantal kleine dingetjes die ik zelf dan weet qua heroes:
DK = Death Knight
DL = Dread Lord
LI = Lich
MK = Mountain King
PL = Paladin
AM = Archmage
PoTM = Priestress Of The Moon
KoTG = Keeper Of The Grove
DH = Demonhunter
TC = Tauren Chieftan
BM = Blade Master
FS = Far Seer
dan kom je iig al een heel eind bij het lezen van al die afgekorte messages
ik ben ook eindelijk eens braaf (of liever niet lui geweest) en heb WC3 nu maar es legaal gehaalt... werd die idiote key is in use messages bue![]()
edit:
stomme typo's![]()
nu wordt het idd een stukkie makkelijker lezen
npAnoniem: 792 schreef op 23 december 2002 @ 12:17:
[...]
aaah thnx
nu wordt het idd een stukkie makkelijker lezen
owja nog een paar dingen die je wel es ziet -->
AT = Arranged Team
RT = Random Team (play game gebeuren dus)
[ Voor 15% gewijzigd door Jaguar645 op 23-12-2002 12:19 ]
hehe laat ik eerst es uitzoeken welke units wat zijn, wat ze kunnen en wat je er tegen kan doen
LOL
vanavond maar ff paar lekkere potjes custom game spelen ofzo, of er moet hier iemand zijn die zin heb ? (en me niet meteen van de kaart te vegen maar als ally
vanavond maar ff paar lekkere potjes custom game spelen ofzo, of er moet hier iemand zijn die zin heb ? (en me niet meteen van de kaart te vegen maar als ally
kunnen strax ook gewoon wat private custom games doen als je wilt? kan ik zelf ook weer es iets bijvijlenAnoniem: 792 schreef op 23 December 2002 @ 12:23:
hehe laat ik eerst es uitzoeken welke units wat zijn, wat ze kunnen en wat je er tegen kan doenLOL
maar dan wel strax moet eerst ff kerst cadeau's halen nu

(add me anders @ msn = jaguar645@hotmail.com of ICQ = 104492334, gaat wat makkelijker dan om wat te arrangen
ja is goed johJaguar645 schreef op 23 December 2002 @ 12:33:
[...]
kunnen strax ook gewoon wat private custom games doen als je wilt? kan ik zelf ook weer es iets bijvijlen![]()
maar dan wel strax moet eerst ff kerst cadeau's halen nu![]()
(add me anders @ msn = jaguar645@hotmail.com of ICQ = 104492334, gaat wat makkelijker dan om wat te arrangen)
om een uur of half 8 ben ik weer thuis (zit op het werk en moet daarna meteen motorrijden
Woei, ik heb net nog ff de rep bekeken, en gezien dat ik toch nogal wat dingetjes fout heb gedaanAnoniem: 44391 schreef op 23 december 2002 @ 02:38:
OMG dernet Mad Micro style samen met Blat0r. Zij hadden veel meer units dan zij allebei mass hunt maar tog geownt door Pala, AM, Priest, paar Knight en mass Ghoul + Tripple Hero. Daarna voel je je egt goed als je ziet hoe je ownt![]()
![]()

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 23-12-2002 12:59 ]
Blat0r en ik riepen je gisternacht maar je antwoorde nietAnoniem: 29882 schreef op 23 december 2002 @ 02:40:
dark insaniac, anders ff een At'tje? nick is rev3rend
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 23-12-2002 14:10 ]
dan waren we waarschijnlijk bezig met CS ofzoAnoniem: 44391 schreef op 23 december 2002 @ 14:10:
[...]
Blat0r en ik riepen je gisternacht maar je antwoorde niet![]()
ja rev zit hier @ lan bij mij thuis
Jaguar645 schreef op 23 december 2002 @ 14:45:
[...]
dan waren we waarschijnlijk bezig met CS ofzo![]()
ja rev zit hier @ lan bij mij thuis
offtopic:
Je icon ownt
Je icon ownt
En ja hoor, back from Londen!
Ga nu ff een nieuw account aanmaken en alles vernietigen wat op mijn pad komt todat ik level 35 solo ben!
Mwuahahahahahahaha!
Ga nu ff een nieuw account aanmaken en alles vernietigen wat op mijn pad komt todat ik level 35 solo ben!
Mwuahahahahahahaha!

Godfather Bodybuilding topic reeks
hmm, zometeen ff potjes ATen met apocrypha om ff een stevig acccountje neer te zetten 
*alle vertrouwen in ruud leg*
*alle vertrouwen in ruud leg*
Wat is je nieuwe acc? Kunnen we je 'opmars' volgenMrJ schreef op 23 december 2002 @ 22:32:
En ja hoor, back from Londen!
Mwuahahahahahahaha!
http://www.battle.net/war...rend&PlayerName=TheNewMrJAnoniem: 61109 schreef op 23 december 2002 @ 22:43:
[...]
Wat is je nieuwe acc? Kunnen we je 'opmars' volgen
1e game meteen verloren. Dacht level1 = peace of cake. Zat rustig aan te kutten met wat archers enzo, komt 'ie in 1 keer opdraven met 6 chims...
Ai, daarvoor was dus het 'scouten' uitgevonden...

Andere 2 potjes gewonnen...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Zo zie je weer eens de power van Peons in Burrows
uhm why is er niemand online?
This is the Way.
wil wel online komen hoorHIValicious schreef op 24 december 2002 @ 00:00:
uhm why is er niemand online?
offtopic:
HIV, die quote inje sig ("This [..] is mine, there are many like it, but this one is mine"). Van welke film komt die ook al weer?
< Laat maar! ik weet 't alweer, Full Metal Jacket!!!
HIV, die quote inje sig ("This [..] is mine, there are many like it, but this one is mine"). Van welke film komt die ook al weer?
[ Voor 19% gewijzigd door Switch op 24-12-2002 00:50 ]
Lol, ik weet niet of Blizzard het van een film gejat heeft (zal wel blizzard kennendeSwitch schreef op 24 December 2002 @ 00:49:
offtopic:
het is uit een oorlogsfilm, het was laatst nog op TV, gaat over een paar groentjes die wordne opgeleid door een drill instructor, tot in het veld.
This is my gun, there are many like it but this one's mine
This is my gun, there are many like it but this one's mine
Dit topic is gesloten.