Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
NEEEEEEEEEEEEEEe, alles maar niet dit:MrJ schreef op 18 december 2002 @ 10:41:
w00t!
Patch 1.05 is uit:
[...]
Hehe, eindelijk balance in WC3!
All forms of dispel removed from game
Dispell rocked! Waarom zou ik nu nog trots moeten zijn op mijn icon?

polymorhp has a 1 in 3 chance of turning the enemy unit into a doom guard
...wisp detonate now deals 500 siege damage.
en
...and new and even more obscure bugs added (try to find them!)
zijn ook wel fun.
Godfather Bodybuilding topic reeks
lmao
orc, undead, human of nightelf
Help mie
orcShade schreef op 18 December 2002 @ 16:45:
hmm ik ga denk ik 1 ras spelen enzo, jullie mogen kiezen:+
Help mie
als ik jou was zou ik kijken welke heroes ik t fijnste vind; orc valt af omdat ze te zwak zijn
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Zelf vind ik NE het coolste, maar omdat ik daarmee te vaak heb gespeeld werd het saai. Nu ben ik vollop met Orc bezig en het bevalt me beter dan ik had gedacht. Dus ik zou voor Orc gaan.Shade schreef op 18 December 2002 @ 16:45:
Help mie
Verwijderd
Als ik een andere ras zou gaan spelen zou ik orc nemen omdat ik daar slecht mee ben en voor de andere rassen vind ik alle strats afgezaagd. Dunno waarom maarja
Er zijn ook andere strats dan Hunt massing, human caster massing en dual aura ghoul massing hoor!Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 17:10:
Ik zou Orc nemen.
Als ik een andere ras zou gaan spelen zou ik orc nemen omdat ik daar slecht mee ben en voor de andere rassen vind ik alle strats afgezaagd. Dunno waarom maarja
Ze schijnen heel leuk en varierend te zijn heb ik horen zeggen...
Verwijderd

Het zou wel gaaf zijn als iedereen flink zuinig zou spelen qua upkeep enzo, dan moet je echt hoog-niveau micro hebben, en worden de games wat minder vervelend dan steeds maar weer massen.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 17:30 ]
3 hero's + 15 workers = 10 food over voor units...
Verwijderd

*gaap*Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 12:29:
LOL @ PromWarMachine .... zeker niet helemaal doorgelezen
Leuke grappen hier

Had alleen de post van Mr. J gelezen, die gaat eerst eens uit m'n friends list
Verwijderd
Dit bedoel ik 90% van de keren dat ik speel is het een van deze uitgekauwde stratsMrJ schreef op 18 december 2002 @ 17:11:
[...]
Er zijn ook andere strats dan Hunt massing, human caster massing en dual aura ghoul massing hoor!![]()
Ze schijnen heel leuk en varierend te zijn heb ik horen zeggen...
Als ik tegen Ud ga zie ik haast nooit meer necros ofzo komen
Maarja das beter voor mij dan weet ik waarop ik me moet voorbereiden
Alle lvl 15+ UD die ik tegen kom maken anders wél necro's hoorVerwijderd schreef op 18 december 2002 @ 18:55:
[...]
Dit bedoel ik 90% van de keren dat ik speel is het een van deze uitgekauwde strats
Als ik tegen Ud ga zie ik haast nooit meer necros ofzo komen![]()
Maarja das beter voor mij dan weet ik waarop ik me moet voorbereiden
http://members.home.nl/m.donkers/trehtggudvs%20orc.w3g
tips zijn welkom
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Stond ik er in dan?PromWarMachine schreef op 18 December 2002 @ 18:23:
[...]
*gaap*
Leuke grappen hier
Had alleen de post van Mr. J gelezen, die gaat eerst eens uit m'n friends list
replay
[ Voor 9% gewijzigd door Apocrypha op 18-12-2002 19:44 ]
Inderdaad.MrJ schreef op 18 december 2002 @ 17:11:
[...]
Er zijn ook andere strats dan Hunt massing, human caster massing en dual aura ghoul massing hoor!![]()
Dryad massing
Ga het geheime 5e ras in Warcraft III spelen.Shade schreef op 18 December 2002 @ 16:45:
Help mie
Ik heb een replay waarin iemand dat speelt. Echt geniaal man. En hij won hard...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Precies! Jij hebt 't door!
Kreeg ik verdomme NE, en dat kan ik totaal niet. En dan ook nog een potm
Maar heel hard gewonnen *lol* Dryads + Chims zijn best goed
En ik ben goed!
Verwijderd
Ik kom nooit 15+ ik maak altijd een nieuwe acc bij lvl 10PromWarMachine schreef op 18 December 2002 @ 19:12:
[...]
Alle lvl 15+ UD die ik tegen kom maken anders wél necro's hoorZodat ik weer lekker kan gaan dispellen
Omdat ik mn % te laag vindt
Verwijderd
Zie hier: http://members.lycos.nl/MartijnW20/Marvelous.w3g
Ik ben TeS-Tin
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 03:04 ]
Verwijderd
hebem gezien. LeukApocrypha schreef op 18 December 2002 @ 19:41:
Lol, net een gast die mij probeerde te tower rushen. Ik was Orc en hij ook. Die towerrush had ik afgeslagen met m'n peons. Hij probeerde me af te leiden door een hoop vragen te stellen over welke stats ik had en zo
. Later toen ik zijn base had gemold zij die dat hij hackte en dat ik niet tegen hem kon beginnen en als laatste ging hij nog ff find the burrow spelen. Ik heb in tijden niet zo gelachen
replay
maar jah ik ben een n00b in dit spel dusss een objectief oordeel zal ik niet kunnen vellen
Verwijderd
nou ja, weer wat geleerd. WAcht maar todat ik achter een bureau kan internetten ... Ga maar eens ff zoeken naar wat WC3 hints&tips..
Verwijderd
Had net wel een ownage potje, Niet dat ik zo goed ben, maar van replays kijken word men wel steeds beter:
http://members.lycos.nl/MartijnW20/2vs2(1).w3g
Edit: copy pasten in je browser. Ik ben RisingLandz hier.
Ps: probeer singleplayer eens op hard te spelen Dirk....ik ben nog nieteens voorbij chapter 8 van Undead met die Kel Thuzad die je moet defenden

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 03:13 ]
Gewoon doorgaan met je account.Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 00:03:
[...]
Ik kom nooit 15+ ik maak altijd een nieuwe acc bij lvl 10![]()
Continu smurfen is klote...
Speel je tegen een L8 die met een ander account al L17 is ofzo...
Maarja, ik begon ook goed met mijn account, alleen kom nu niet hoger dan lvl7 en mn win% is 45% wat eerst steeds boven 70% was

[ Voor 12% gewijzigd door Glorificationer426 op 19-12-2002 12:05 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Maar je hebt al zoveel meegemaakt met je account, dat geef je niet snel op.
(@DiscWout) omg
"F*ck the stats, it's only a game"
staat er dus in m'n account.
(Als ik op 95% zou zitten zou er wat anders staan natuurlijk
Trouwens, hebben jullie dat ook, als je echt tegen een prutser zit te spelen die je elke keer afmaakt, dat je m gewoon laat leven om nog ff door te spelen. Dat is echt zoo leuk, heb je 5 mines op een gegeven moment, en wat je tegenstander ook doet, je countert het, je kan makkelijk zn basis in puin slaan, maar doet t gewoon niet omdat je zo lekker bezig bent
[ Voor 50% gewijzigd door Glorificationer426 op 19-12-2002 12:47 ]
(@DiscWout) omg
Ik deed het wel eens als ik custom ging tegen een collega of vriend.Glorificationer schreef op 19 December 2002 @ 12:45:
maar tis ook wel zo merk ik, als je een nieuwe account heb, dat je zo weer op je oude niveau zit, als je gewoon een paar keer gruwelijk een n00b de grond instampt zit je zo op lvl 7
Trouwens, hebben jullie dat ook, als je echt tegen een prutser zit te spelen die je elke keer afmaakt, dat je m gewoon laat leven om nog ff door te spelen. Dat is echt zoo leuk, heb je 5 mines op een gegeven moment, en wat je tegenstander ook doet, je countert het, je kan makkelijk zn basis in puin slaan, maar doet t gewoon niet omdat je zo lekker bezig bent
Maar op b.net niet, dan zeg ik 'gg' en meestal begrijpen ze de hint (doe ik ook 57% of m'n potjes
Verwijderd
Ach, gisteren was ik ud, vs. orc @ Plunder Isle... die gast probeerde me 3x achter elkaar te towerrushen, dus ik die 2 halve torens mollen, shade in z'n town en 1 die z'n hero volgt, en constant lekker pestenMrJ schreef op 19 December 2002 @ 13:29:
[...]
Ik deed het wel eens als ik custom ging tegen een collega of vriend.
Maar op b.net niet, dan zeg ik 'gg' en meestal begrijpen ze de hint (doe ik ook 57% of m'n potjes).
Argh, wat doe ik hier, ik moet leren, strax tentamen programmeren
1
2
3
4
| Set 'GoT' = http://gathering.tweakers.net If 'GoT' = online ; then "Bye bye tentamen" ; :END |
oid
Alleen maar gewonnen omdat ik weg ging!Diadem schreef op 18 December 2002 @ 23:14:
Peonpower had gisteren een rare custom game gemaakt. FFA waarbij je random race kreeg, en dan begon met een random hero. Dus wij met 8 mensen gamen, met daaronder Triad, en Bobbeltje, en nog een aantal best goeden.
Kreeg ik verdomme NE, en dat kan ik totaal niet. En dan ook nog een potm
Maar heel hard gewonnen *lol* Dryads + Chims zijn best goed
En ik ben goed!
En dat geheime ras zijn de gnolls en die mongool met die replay is gewoon mad ripoff =|
Waarom denk je dat je % zo laag blijft =\Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 00:03:
[...]
Ik kom nooit 15+ ik maak altijd een nieuwe acc bij lvl 10![]()
Newbies stompen leer je niets van.
Wat is er zo kut aan Lost temple danVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 16:11:
verdomme, alweer dat klote k*t lost temple, ik verlies verdomme altijd op die kutmap
This is the Way.
Verwijderd
Geheim ras?Shade schreef op 19 december 2002 @ 15:53:
[...]
Alleen maar gewonnen omdat ik weg ging!
En dat geheime ras zijn de gnolls en die mongool met die replay is gewoon mad ripoff =|
Verwijderd
ik vind het gewoon een irritante map, omdat hij veel te klein is, en daar kan ik echt niet tegen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Battleground (die sneeuwmap) is klote als je undead tegen je hebt en geen human in je team. Die gaat/gaan dan natuurlijk Necro's met raise dead omdat er geen woN's te halen zijn.
(Andersom geld dit natuurlijk ook he!
Verwijderd
Check ff mijn replay dan!MrJ schreef op 19 december 2002 @ 16:42:
Lost temple vind ik wel leuk hoor.
Battleground (die sneeuwmap) is klote als je undead tegen je hebt en geen human in je team. Die gaat/gaan dan natuurlijk Necro's met raise dead omdat er geen woN's te halen zijn.
(Andersom geld dit natuurlijk ook he!)
Verwijderd
Trouwens...ik moet het even kwijt... die warcraft3 blizzard site staat vol met coole art
(@DiscWout) omg
ok probeer op mij ^_^Glorificationer schreef op 19 December 2002 @ 19:10:
ik ben nu ns aan t harassen met mn DK terwijl ik ondertussen snel tech naar aboms,necro´s en banshees en een lich erbij. t enige probleem is dat je hero´s lang lvl1 blijven, maar op zich werkte t wel. Heb t nog niet geprobeerd met mn normale acc, dus of t tegen een lvl10 werkt moet ik nog zien, maar vooral tegen orc lukte t wel
Wat zijn acute's??? Ben je acoyltes aan het techenGlorificationer schreef op 19 december 2002 @ 19:10:
ik ben nu ns aan t harassen met mn DK terwijl ik ondertussen snel tech naar aboms,necro´s
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
1on1 zou ik wel verder komen (ben ook beter in 1on1) maar daar hou ik niet zo van dus ik speel teamgames en als je dan 4van de5 keer mensen krijgt die in hun eentje gaan rushen of met 5 talon willen gaan aanvallen dan gaat je % wel er snel omlaagShade schreef op 19 December 2002 @ 15:55:
[...]
Waarom denk je dat je % zo laag blijft =\
Newbies stompen leer je niets van.
Ben BTW van lvl 14 naar lvl 10 gedropped dan wordt je ook wel pissed
zei dr toch al voorzichtig bij dat ik t nog niet had geprobeerd tegen goede spelers
en dat van die ´ is een verkeerde toetsenbord instelling bij mij
(@DiscWout) omg
Moet je maar snel oplossenGlorificationer schreef op 19 december 2002 @ 20:24:en dat van die ´ is een verkeerde toetsenbord instelling bij mij
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
smoesjes
Klopt. Maar je moet toegeven dat die replay heel erg gaaf is!En dat geheime ras zijn de gnolls en die mongool met die replay is gewoon mad ripoff =|
omgDarkvater schreef op 19 december 2002 @ 19:53:
[...]
Wat zijn acute's??? Ben je acoyltes aan het techen
Die acute's zijn gewoon html codes voor dit soort haakjes: '
Kennelijk gaat er wat mis met z'n toetsenbord waardoor er geen haakjes komen te staan, maar brakke html die niet wordt geparsed omdat hij er geen rechten voor heeft. Hetzelfde hadden heel veel mensen vroeger met de euro.
In de laatste 24 uur heb ik hem 3x in m'n team gehad, en 3x disc. hij door az'n sl;echte hardware (zei hij zelf al).
Alle 3 die potjes dus ook verloren.
Tnx dude! Speel dan niet hond!

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zullen wel wyrms zijn, welke units zou je anders naar toe techen bij undead
Edit: lol, ik ben html noob
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 22:17 ]
Verwijderd
Mis ik nou iets of heb ik nog nooit van dat geheime ras gehoordDiadem schreef op 19 December 2002 @ 21:01:
[...]
smoesjes
[...]
Klopt. Maar je moet toegeven dat die replay heel erg gaaf is!
/me heeft het gevoel ergens heel hard in te stinken, toeval?
Verwijderd
Ik kan gewoon downloaden hoor, hij heeft denk ik gewoon niet door hoe het moet met zo'n naam...Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 22:10:
Ermm als jullie niet kunnen downen moet je het wel ff zeggen. k Snap het niet want ik kan mijn eigen bestanden wel downen.
In solo games kan je eigenlijk pas vergelijken, ondanks dit speel ik toch liever team games (duren langer)

Je zou toch zeggen dat je dan moet winnen, expansions had ik er 3 van op een gegeven moment, alleen zijn heroes waren hogere lvls op t eind, was zelfs zo zeker van mezelf dat ik er nog een frostie bijdeed ook. Maarja, mijn heroes liet ik te snel doodgaan eigenlijk (waren al omsingeld voor ik r erg inhad, was veels te druk bezig met casten van UF en Cripple) maar dat was ook niet zo moeilijk want hij had echt een hele zooi ghouls + dan nog de gargs, argh...
(@DiscWout) omg
Hoe kan een level 10 player dit in godsnaam doen????????????????
http://home.planet.nl/~geem0005/nee.w3g
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug op level 10 dus.

shoot me pls
Zojuist verloren door een driedubbele Hunt rush, ik kap ermee, zo hoeft 't niet...
Kut spel, mzzls!

(@DiscWout) omg
Dat hebben we al besproken denk ik!!!!! :(:(:(
Voor de laatste keer: Acolyte
Stats:
Level: 1
Cost: 90
Unit Type: Normal
Attack Type: Normal
Weapon Type: Normal
Armor Type: Medium
Armor: 0
Ground Attack: 90.5 avg
Air Attack: None
Cooldown: 2.5
Hit Points: 1800
Health Regeneration: Blight
Mana: None
Mana Regeneration: N/A
Range: Melee
Day Sight: 80
Night Sight: 60
Speed: Fast (500)
Build Time: 15
Trained At: Necropolis
Requirements: None
Zeppelin Carries: 8
De super UD l33t units, die elke, zichzelf respecterende UD speler masst!
ik heb ook nog een replay liggen ud vs ud.Glorificationer schreef op 19 december 2002 @ 22:38:
argh, net tegen een lvl7 UD, ik was weer UD, en ik heb gewoon verloren omdat hij alléén maar ghouls en gargs bouwde, en ik aboms banshees en necro's, hij DL en DK, ik DK en Lich
Je zou toch zeggen dat je dan moet winnen, expansions had ik er 3 van op een gegeven moment, alleen zijn heroes waren hogere lvls op t eind, was zelfs zo zeker van mezelf dat ik er nog een frostie bijdeed ook. Maarja, mijn heroes liet ik te snel doodgaan eigenlijk (waren al omsingeld voor ik r erg inhad, was veels te druk bezig met casten van UF en Cripple) maar dat was ook niet zo moeilijk want hij had echt een hele zooi ghouls + dan nog de gargs, argh...
Ik had eigenlijk alleen maar ghouls + lich en dl ofzo? En hij had stuk of 7 abominations en nog won ik
lmao
Wat me ook opvalt is dat zowat ELKE (beetje goede) night elf speler tegenwoordig een KotG maakt, mijn acolytes harrassed (dan dan kan ik ze wel coilen, maar tis gewoon kut) en dan ineens met een DH en 6 dryads aankomt zetten, terwijl jij net je HotD en een templetje afhebt

Wat mij betreft mogen ze de Entangle manacost verhogen, en de tijd om dryads te bouwen langer maken.
(@DiscWout) omg
xie niemand online ...
This is the Way.
Verwijderd
Aangezien dat bijna alle NE units ranged units zijn is het best handig
Verwijderd
Ik d8 hij speedbuild een TownHall in zn base voor militia maar nee gaat ie met peasant de main attackenMrJ schreef op 19 december 2002 @ 22:45:
Kijk, dit soort allies tref ik 40% van de tijd met RT...
Hoe kan een level 10 player dit in godsnaam doen????????????????
http://home.planet.nl/~geem0005/nee.w3g
Terug op level 10 dus.![]()
shoot me pls

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 00:12 ]
Verwijderd
Ik kom zo wel onlineHIValicious schreef op 19 december 2002 @ 23:58:
zijn er ook mensen die daadwerkelijk spele?
xie niemand online ...
Week nie hoe laat .. kan maar zo zijn tegen uur of 02:00
Verwijderd
Hehe, niet helemaar waar dusMrJ schreef op 19 december 2002 @ 14:30:
code:
1 2 3 4 Set 'GoT' = http://gathering.tweakers.net If 'GoT' = online ; then "Bye bye tentamen" ; :END
oid
1
2
3
| if (tentamen.heeftVragenVanAfgelopenJaren()) { passTest(Waltor); } |
btw, hoe kan een topicstarter van wc3-topics er nu over denken om te stoppen met wc3?? tsk tsk
Verwijderd
waar nu maar 5 mensen in de channel zitten

Replay
(@DiscWout) omg
This is the Way.
G*dverdomme zeg, wat een klotezooi de laatste weken. Alleen maar geestelijk&lichamelijk gehandicapte randdebielen van <15 jaar in mijn team gehad.

[shootthefuckers.jpg]
Fuck 'em all! Ik ga alleen nog maar of Solo of AT met dat account.
/boosheidsmodus
Ga zo het vliegtuig pakken. Cya all in een paar dagen.
Mzzls!
Oeps: Begroeting onder posts & replies

Greetz, Darkvater
Ik ben ook weg, morgenvroeg naar Oostenrijk......ben pas volgend jaar terug
Veel WC3 plezier tot dan iedereen
[ Voor 3% gewijzigd door Darkvater op 20-12-2002 09:23 ]
Verwijderd
Nee met de demo kun je geen replays bekijkenApocrypha schreef op 19 December 2002 @ 22:53:
Ff een vaargje, ik heb net even een vriend van me bekeerd om de Warcraft III demo te gaan downloaden, maar kan je met de demo ook replay's bekijken want dan stuur ik hem even wat replay's zodat hij een betere indruk krijgt van het spel.
dan kan hij ze wel gewoon kijken
[ Voor 3% gewijzigd door Rody op 20-12-2002 13:00 ]
Goed zoMrJ schreef op 20 december 2002 @ 08:52:
[shootthefuckers.jpg]
Fuck 'em all! Ik ga alleen nog maar of Solo of AT met dat account.
/boosheidsmodus
Ga zo het vliegtuig pakken. Cya all in een paar dagen.
Mzzls!![]()
Oeps: Begroeting onder posts & replies
Verwijderd

Verwijderd
Ja en terwijl jij die demon hunter met z'n hele inventory vol pots focused worden jou units geraped =]TrehT schreef op 20 december 2002 @ 16:09:
iemand die huntresses massed is easy; je omsingelt zn DH en killed m, aangezien hij geen beertjes ofzo heeft is dat eitje en dan zijn al zn huntresses opeens niks meer waard
Dit topic is gesloten.