dan nog, een vriend van mij heeft er ook een en die wordt in z'n chieftec echt niet warmer dan 40C met de Stock HSFAnoniem: 18881 schreef op 15 februari 2003 @ 19:02:
waarschijnlijk bedoelt hij 3,06 @ 3,5ghz @ full load?

Anoniem: 47107
ehmmm die staat al dik een week in de pricewatch hoorAnoniem: 47107 schreef op 15 februari 2003 @ 21:19:
Ik heb hem gespot.. 124 euro bij maxpert.nl onder coolers/fans hoop dat dat die ene is die je bedoelt.

niks
Ik heb een 2.4B @ 3.25 @ 1.7V, en dat ding wordt zelfs niet warmer dan 37°casemodderpoel schreef op 15 February 2003 @ 20:39:
[...]
dan nog, een vriend van mij heeft er ook een en die wordt in z'n chieftec echt niet warmer dan 40C met de Stock HSF
Dus ik vraag het me ook af.
homeshop,.. daar woon ik in de buurt.
maar ik heb hem daar nog nooit gezien,
iemand al bij de homeshop het setje gehaald?
zo ja dan zal ik maandag maar eens een setje halen!
I don't want no cake, I want me some pie!

De mensen die het zetje al hebben, is deze Back-up receiver handig, gebruikt iedereen hem ook echt? En nog een vraag voor de mensen die het zetje al hebben, kan iemand het formaat van de verpakking (dus de doos waar die in zat
[ Voor 1% gewijzigd door Robino op 16-02-2003 17:30 . Reden: een hebje teveel :+ ]
waarom wil je dat nou weer weten?
zo groot als een kleine dames schoenen doos had ik ergens gelezen
Doos is idd beetje schoenendoos grootte achtig....
Heeft niet iemand toevallig een meetlint of iets dergelijks bij de hand om het even op te metendominator schreef op 16 February 2003 @ 17:54:
Ik gebruik hem. Waarom niet, hij zat er immers bij anders hou ik alleen maar onderdelen over...
Doos is idd beetje schoenendoos grootte achtig....
Waarom, wil je kijken of ie door de brievenbus past?Heeft niet iemand toevallig een meetlint of iets dergelijks bij de hand om het even op te metenWant ik wil graag even de maten precies hebben
Lijkt me wel een leuke set.
Anoniem: 41159
Homeshop heb um helemaal niet zoals ik al eerder melde in dit topicflotterpower schreef op 16 February 2003 @ 17:08:
woei
homeshop,.. daar woon ik in de buurt.
maar ik heb hem daar nog nooit gezien,
iemand al bij de homeshop het setje gehaald?
zo ja dan zal ik maandag maar eens een setje halen!
Nou omdat je het zo lief vraagt :Rave17 schreef op 16 February 2003 @ 17:56:
[...]
Heeft niet iemand toevallig een meetlint of iets dergelijks bij de hand om het even op te metenWant ik wil graag even de maten precies hebben
17x13x29
Past ie nou door je brievenbus....
Als ik die even mod wel jadominator schreef op 16 February 2003 @ 18:51:
[...]
Nou omdat je het zo lief vraagt :
17x13x29
Past ie nou door je brievenbus....
Misschien dat ik binnenkort wel laat weten waarom ik nou die maten moest hebben
[ Voor 15% gewijzigd door Robino op 16-02-2003 19:30 ]
Heb 'm er ook nie top zitten
zitten er dan niet 2 open aansluitingen bij je reservoir waar je pomp in zit?Sn0wblind schreef op 16 February 2003 @ 19:58:
Zelf vind ik dat backup geval niet zo.
Heb 'm er ook nie top zitten
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
daar doe je gewoon een slangetje op...Burning_acid schreef op 16 February 2003 @ 20:02:
[...]
zitten er dan niet 2 open aansluitingen bij je reservoir waar je pomp in zit?
niks
Anoniem: 47107
weet ik dat... zach hem gewoon gister staan dacht een x te helpen pff...Chop2000 schreef op 15 februari 2003 @ 21:51:
[...]
ehmmm die staat al dik een week in de pricewatch hoor
ze hebben hem niet op voorraad nee,Anoniem: 41159 schreef op 16 February 2003 @ 18:28:
[...]
Homeshop heb um helemaal niet zoals ik al eerder melde in dit topic
ze wouden hem wel voor me bestellen (die blonde gast)
maar die dikke vent wou me een senfu kit aansmeren a la 182,5 pleuro
edit
woei ze hebben hem voor me besteld en volgende week issie van mij
[ Voor 12% gewijzigd door FlotterPower op 17-02-2003 18:05 ]
Anoniem: 31948
ik heb een chieftec case en die wc past er erg goed in namelijk.
hier wat pics:

idd maar daarom zijn we ook modders ehTriple X schreef op 17 February 2003 @ 22:01:
ik vind dat raiator systeem toch niet zo. ze hadden beter een kleine uitsparing kunnen maken in de radiator zo dat je de fan in de fanhouder kan zetten (die bij de xaserII, en aldie chieftecs waarschijnlijk ook, zit)
Anoniem: 16963
Alleen wil ik dan nog een northbirdge blokje erbij nemen en evt tzt een GF4 blokje.
Aangezien ik een Prometeia cooling op m'n cpu heb zitten hou ik dat CPU blokje over. (er van uit gaande dat die niet op de NB te modden valt.)
Het enige vreemde dat ik aan dit setje kan bedenken is dat dat reservoir aand je voeding hangt.
Warmt het water dan niet ontzettende op door de warmte afgifte van de voeding?
Zeker ook omdat ik een 550Watt voeding heb die ook nog eens overtollige warme lucht uit m'n kast zuigt dmv dual fan.
Iemand daar al op gelet?
If so: wat waren de ondervindingen?
And if so: heb je ook gemeten/geprobeerd hoe de temps zijn als je um niet aan je voeding hangt, maar ergens anders aan?
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
De temps die die vent opnoemde waren met een P4 3,06Ghz 41 graden idle en 46 stressed. OC-ed naar 3,5Ghz deed hij stressed 53 graden. Opzich wel netjes.
Ik heb zelf nu een AMD XP1700+ @ 2,1Ghz. Die wordt idle 34 graden, stressed 39 ongeveer. Zullen deze temps met die waterkoeling hoger, lager of ongeveer hetzelfde zijn.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Anoniem: 77164
Yep , de clip op 3 en 4 tandjes sluit bij mij perfectAnoniem: 16963 schreef op 18 februari 2003 @ 08:24:
Heeft er iemand problemen gehad met het monteren van het koelblok? ik kreeg hem er met geen mogelijkheid goed op, temp werd rond de 50 graden, behalve als ik zachtjes op het blokje duwde, dan daalde hij ineens heel snel, dit was trouwens op me xp met die clip op 3 en 5 tandjes.
Dit reservoir wordt volgens mij niet gebruikt als 'reservoir', maar alleen als een soort extra water dat alleen in omloop komt als er nog plaats is. correct me if i'm wrong_Droopy schreef op 18 February 2003 @ 11:52:
Ik overweeg toch ook ernstig dit setje te kopen.
Alleen wil ik dan nog een northbirdge blokje erbij nemen en evt tzt een GF4 blokje.
Aangezien ik een Prometeia cooling op m'n cpu heb zitten hou ik dat CPU blokje over. (er van uit gaande dat die niet op de NB te modden valt.)
Het enige vreemde dat ik aan dit setje kan bedenken is dat dat reservoir aand je voeding hangt.
Warmt het water dan niet ontzettende op door de warmte afgifte van de voeding?
Zeker ook omdat ik een 550Watt voeding heb die ook nog eens overtollige warme lucht uit m'n kast zuigt dmv dual fan.
Iemand daar al op gelet?
If so: wat waren de ondervindingen?
And if so: heb je ook gemeten/geprobeerd hoe de temps zijn als je um niet aan je voeding hangt, maar ergens anders aan?
zelf ga ik er binnenkort een waterblokje voor mijn radeon9700 kopen maar dan meot ik ook ff zoeken naar goede slangpilaartjes.
http://www.wildkamp.nl/
maar hoe zit het met ontluchten als je dat reservoir niet gebruikt? vul je 'm in de pomp bij ?
dan moet de pomp wel ff op het hoogste niveau hangen.
of heb ik het mis? wie weet dit?
Ik heb het setje ook net gekocht en ben er echt tevreden over dus ik raad je hem aan als je een makkelijke en goede waterkoeling wilt hebben.shameete schreef op 24 februari 2003 @ 11:35:
ik zit er ook over te denken om dit setje te kopen
maar hoe zit het met ontluchten als je dat reservoir niet gebruikt? vul je 'm in de pomp bij ?
dan moet de pomp wel ff op het hoogste niveau hangen.
of heb ik het mis? wie weet dit?
Ik raad je aan als je hem zonder reservoir gaat gebruiken er een onluchtings nippel op te zetten, simpel en erg efectief.
Een ander advies wat ik kan geven is , zet een andere fan zoals een enermax op de radiator ,uiteraard op 5volt voor een betere en stillere koeling.Zet de radiator met fan niet voor en als de intake van je kast neer maar voor een intake fan/fans zodat je een goede airflow behoud.
En als dit mogelijk is zal het de prestatie zeker zeer ver onderuit halen

Maar dit valt weer te compenseren met een TT smartfan 2 op de radiator
En zullen de temps veel beter zijn dan een volcano 7+(medium). Nu een amd xp2400+@2250mhz 1.8v: Temp max is ong 46c
Die temp zal zeker omlaag gaan! Dat lijkt me wel duidelijk.Semetrix schreef op 24 February 2003 @ 23:49:
Is het eigenlijk mogelijk om dit setje uit te breiden met een northbridge en/of vga koeling?
En als dit mogelijk is zal het de prestatie zeker zeer ver onderuit halen
Maar dit valt weer te compenseren met een TT smartfan 2 op de radiator
En zullen de temps veel beter zijn dan een volcano 7+(medium). Nu een amd xp2400+@2250mhz 1.8v: Temp max is ong 46c
bwurk,.. homeshop wil er nu €145 voor hebben
verder hier nog mensen die dit setje hebben gekocht (en mogelijk uitgebreid met bv een northbridge of vga blokje?)
zie hem daar toch nergens tussenstaandominator schreef op 27 februari 2003 @ 11:49:
http://www.tweakers.net/pricewatch/50801
Op voorraad bij dat zaakje met die blauwe link.....
daar hebben ze de tpg voorflotterpower schreef op 27 February 2003 @ 13:51:
ik ook niet nee,... en die winkel is btw in breda, en dat is toch wel even fietsen vanuit leeuwarden
nog wat reviews:
http://www.overclockercafe.com/Reviews/Tt_Aquarius/
http://overclockersclub.c...eaquarius2watercooler.php
http://www.heatsinkstore.com/theraqiiliqc.html
http://www.pc-arena.net/Review_full.asp?ReviewID=184
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 27-02-2003 14:10 ]
Klopt, niet op de site maar wel in de winkel.....
En de TPG hebben ze voor dat soort dingen uitgevonden...
[ Voor 13% gewijzigd door stylezzz op 27-02-2003 15:33 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
is dat je temp nadat je bent overgestapt op dit setjebachhimself schreef op 28 februari 2003 @ 23:27:
oke nu stressed 41 Graden C
Maxpert in Zutphen.NeoGames.nl schreef op 28 februari 2003 @ 23:41:
Ik ga hem ook 1 deze dagen bestellen, alleen ik weet nog niet waar. Willen de mensen die hem al thuis hebben draaien ff zeggen waar ze deze gekocht hebben? Als ik de set heb wil ik wel er een Danger Den Maze 3 voor kopen...
www.maxpert.nl
Ik zit met een P IV 2.4B @ 3.25 @ 1.625, die zo'n 95W verstookt, een stuk meer dan een 3.06 dus. Aan m'n WC was ik in totaal zo'n 80 euro kwijt, en m'n temps zijn idle/full stressed: 29/34°.
Dus laat zien dat je een Tweaker bent en stel zelf iets samen
[ Voor 15% gewijzigd door Steve op 02-03-2003 01:02 ]
Ja oke maar als je daar ff geen zin aan heb of lui bentJupiler schreef op 02 March 2003 @ 01:01:
Ik vind de prestaties toch matig..
Ik zit met een P IV 2.4B @ 3.25 @ 1.625, die zo'n 95W verstookt, een stuk meer dan een 3.06 dus. Aan m'n WC was ik in totaal zo'n 80 euro kwijt, en m'n temps zijn idle/full stressed: 29/34°.
Dus laat zien dat je een Tweaker bent en stel zelf iets samen
Eerst had ik er een global win Cak heatsinkje met een coolermaster 4000rpm fannetje.
idle: 31 graden//Stressed: 34 graden.
Met mijn veel mooiere WC issie gewoon 10 graden WARMER
Tussen mijn cpu en waterblok zit artic silver 3 geperst. Letterlijk, want op die koelblok erop te krijgen moest ik er zowat op staan (Clip staat op 3 en 5 tandjes).
MIJN VRAAG: HOE KAN DIT???
ik las in de forum dat mensen met athlon xp 2000+ nog cooler zijn dan ik
HmmpfPatvs schreef op 02 March 2003 @ 21:58:
Ik heb de aquarius er nu een dag in zitten. Op zich heel leuk. MAAR, met mijn athlon 1000mhz, in een Xaser II alu 6000 kastje (dus met 5 case fans) en mijn enermax voeding (dus +2 fans).
Eerst had ik er een global win Cak heatsinkje met een coolermaster 4000rpm fannetje.
idle: 31 graden//Stressed: 34 graden.
Met mijn veel mooiere WC issie gewoon 10 graden WARMER![]()
Tussen mijn cpu en waterblok zit artic silver 3 geperst. Letterlijk, want op die koelblok erop te krijgen moest ik er zowat op staan (Clip staat op 3 en 5 tandjes).
MIJN VRAAG: HOE KAN DIT???
ik las in de forum dat mensen met athlon xp 2000+ nog cooler zijn dan ik
Wat heb je verder nog aan fans aangesloten in je kast?
Het is op zich wel een goed setje. Verschil tussen idle en stressed is 4 graden (idle:41 en stressed: 45). Ik vind het alleen zo raar dat hij gewoon 10 graden warmer wordt, dan een lullige lucht koeler.
Voor die 129 is het best geinig hoor.
Ik heb veel lol gehad met het installeren.
Hehe.....alleen met het opruimen erna is die reserve water reservoir gevallen en er kwam water uit. Heb het gaatje niet kunnen vinden. Well, We shal see.
Ja dit is nu met de waterkoeling, het scheelde bij mijn 20 graden, zie ook vorige postCrash-Override schreef op 01 maart 2003 @ 16:06:
[...]
is dat je temp nadat je bent overgestapt op dit setje
Hmm, dus je hebt alleen 1 fan minder draaien. De cpu-fan maakt bij mij al weinig geluid, dus met waterkoeling zat het niet veel minder zijn.Patvs schreef op 02 March 2003 @ 23:43:
2 fans van thermaltake aan de voorkant. Gelijk (bij de onderste fan) zit die radiator achter met nog een fan. Achter 2 outtake fans. En die enermax voeding. Oh ja en in het deurtje. Voor de rest alleen maar rounded kabels, dus airflow zat.
Het is op zich wel een goed setje. Verschil tussen idle en stressed is 4 graden (idle:41 en stressed: 45). Ik vind het alleen zo raar dat hij gewoon 10 graden warmer wordt, dan een lullige lucht koeler.
Voor die 129 is het best geinig hoor.
Ik heb veel lol gehad met het installeren.
Hehe.....alleen met het opruimen erna is die reserve water reservoir gevallen en er kwam water uit. Heb het gaatje niet kunnen vinden. Well, We shal see.
Qua temps ben ik opzich nu tevreden. Moeilijk moeilijk.
Anoniem: 62270
edit:
Maar als je er 5 fans erbij laat draaien om een degelijke airflow te hebben om dezelfde temps als luchtkoeling te hebben, zie ik het nu er niet meer van
[ Voor 85% gewijzigd door jvvv op 03-03-2003 12:29 ]
Yep hij is veel stiller als die volcano 7+ , want de volcano's koelen heel erg goed maar maken erg veel lawaai.Anoniem: 62270 schreef op 03 March 2003 @ 11:24:
Maar is het wel allemaal veel stiller enzo? Ik heb nu namelijk een vulcano 7+ en die coolt super alleen de herrie is enorm. Is deze WC wat stiller?
Daarbij komt ook nog dat je de koeler op het radje van het radje eraf kan halen en je intake fans er tegen aan laten blazen of vervangen door een goeie stille fan op 7V , zoals papst of enermax.
Ik zie het nut er wel degelijk van in , want je kan een paar goeie casefans op 7V erg stil maken en nog een hele goeie airflow hebben , maar als je je Cpu fan onderuit haalt en stil maakt gaan je koel eigenschappen ook erg onderuit.theoretisch wel
edit:
Maar als je er 5 fans erbij laat draaien om een degelijke airflow te hebben om dezelfde temps als luchtkoeling te hebben, zie ik het nu er niet meer van
Oke hij koelt minder dan een eigenbouw WC , maar altijd nog beter en stiller dan lucht
Anoniem: 76207
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 76207 op 03-03-2003 14:45 ]
Ik denk dat het WCtje iets meer geluid maakt. Op de doos van Thermaltake staat 29 db (wat heel weinig is). IK denk alleen wel dat hij je CPU koeler houdt dan je huidige luchtkoeling, bovendien staat het stoerderAnoniem: 76207 schreef op 03 March 2003 @ 14:42:
Zit nou te twijfelen, heb een Coolermaster silent cpu fannetje, maar temp van me 2600+ is 58 graden... Denk dat ik dit setje wel neem, maar eerst wat info, is deze wc stiller dan mijn coolermaster silent, op de site van coolermaster staat 24,2 dba. De aquarius heeft een geluidsniveau van 20dba van de pomp en 22dba van de radiator. Ik weet dat je het niet op mag tellen, maar lijkt er voor mij een beetje op dat mijn coolermaster stiller is dat deze wc set? En als ik hem neem, kan ie dan wel een 2600+ op een dergelijke temp houden dat ie te overclocken is?
Heb je het filmpje van 3dgameman al gezien? Ergens staat er een link.
Anoniem: 76207
Hijs inderdaad compleet stil, alleen de fan aan de voorkant zou geluid moeten maken, maar daar is altijd wat aan te doen.Anoniem: 76207 schreef op 03 maart 2003 @ 17:51:
Volgens mij geld die 29dbA in samenwerking met een Xaser II kast, staat ook op de site, heb het filmpje gezien en daar hoor je dus niks:P
Anoniem: 75224
Waarom zou je hem nog op je vga willen doen? Voor de prijs van een vga wc blokje koop je ook een zalman heatpipe koel blok. Dat scheelt een heleboel gedoe en ook nog wat centjes.Sn0wblind schreef op 14 February 2003 @ 16:41:
daar zijn de meningen verdeeld over het pompje is sterk genoeg maar je moet de vga koeler bijvoorbeeld enigzins aanpakken door andere slangpilaren erin te zetten.
Ik kan je niet vertellen hoeveel dB die nu precies maakt, maar ik weet zeker dat het bijna tot geen hoorbaar verschil oplevert met je coolermaster en je kan hem nog stiller maken door tal van verschillende mods ,welke in dit topic al reeds besproken zijn.Anoniem: 76207 schreef op 03 maart 2003 @ 17:51:
Volgens mij geld die 29dbA in samenwerking met een Xaser II kast, staat ook op de site, heb het filmpje gezien en daar hoor je dus niks:P
Hij koelt uiteraard veel beter als de coolermaster, zo'n 20C verschil denk ik.
1. Omdat water beter koelt mischienAnoniem: 75224 schreef op 03 March 2003 @ 19:12:
[...]
Waarom zou je hem nog op je vga willen doen? Voor de prijs van een vga wc blokje koop je ook een zalman heatpipe koel blok. Dat scheelt een heleboel gedoe en ook nog wat centjes.
2. Als het systeem erin zit waarom niet gebruiken
3. Zalman hp80a(ofzoiets)is best wel lomp
Met alles behalve nummer 3 ben ik het met je eens. Ik vind hem kewl staan.Anoniem: 77164 schreef op 03 March 2003 @ 19:23:
1. Omdat water beter koelt mischien![]()
2. Als het systeem erin zit waarom niet gebruiken![]()
3. Zalman hp80a(ofzoiets)is best wel lomp
etc etc
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik zeg ook niet dat het ding niet mooi is want dat is een verschil van smaak ,maar gewoon lomp zowel qwa omvang en gewichtSmarron schreef op 03 maart 2003 @ 19:35:
[...]
Met alles behalve nummer 3 ben ik het met je eens. Ik vind hem kewl staan.Kwestie van smaak.
Heyyy de man van het plasticAnoniem: 67410 schreef op 03 maart 2003 @ 19:43:
hoeveel lawaai maakt de pomp bij jullie?
Ik weet niet psies hoeveel maar je hoort hem echt niet.
In het begin maakte die wel een beetje geluid maar dat kwam door het lucht in het systeem.
Btw.
Wie gebruikt overigens die fragiele drinkbeker wat door Thermaltake de naam Back-up receiver heeft gekregen nog?
Naar mijn mening echt een overbodig ding
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 77164 op 03-03-2003 20:06 ]
Omdat ik het mooi vind en het me koel lijkt om di eook water te koelenAnoniem: 75224 schreef op 03 March 2003 @ 19:12:
[...]
Waarom zou je hem nog op je vga willen doen? Voor de prijs van een vga wc blokje koop je ook een zalman heatpipe koel blok. Dat scheelt een heleboel gedoe en ook nog wat centjes.
Stel je vragen over de Thermaltake aquarius hier ipv andere topics en gebruik de edit knop als het dezelfde vraag of iets dergelijks bevat please?
Je stel in een ander topic een vraag over het reservoir, maar dat is geen reservoir maar een Back-up receiver , eigenlijk is dat ding overbodig en kan je gewoon met een klein stukje slang de aansluitingen van de pomp verbinden, als je pompt kraakt is dat omdat er nog lucht in zit
Anoniem: 67410
beuk dr een blacklight 8er en hij ligt helemaal op...ziet er echt
aha....begin net met wc dus soz voor de onzin posts....Anoniem: 77164 schreef op 03 maart 2003 @ 20:35:
[...]
![]()
oke je snapt hem
![]()
![]()
Stel je vragen over de Thermaltake aquarius hier ipv andere topics en gebruik de edit knop als het dezelfde vraag of iets dergelijks bevat please?
Je stel in een ander topic een vraag over het reservoir, maar dat is geen reservoir maar een Back-up receiver , eigenlijk is dat ding overbodig en kan je gewoon met een klein stukje slang de aansluitingen van de pomp verbinden, als je pompt kraakt is dat omdat er nog lucht in zit
wist niet dat t een back - up receiver was....
zal binnenkort ook een paar pics uploaden van me systeempje....
en me cpu is nu 36 idle (met alle casefans op 7 volt)
en 38 stressed (met alle casefans op 12 volt)
Yep dat klopt ,dat ziet er echtAnoniem: 67410 schreef op 03 maart 2003 @ 20:39:
heb nog iets vets ondekt met dat pompje:
beuk dr een blacklight 8er en hij ligt helemaal op...ziet er echtuit
Goeie tempsaha....begin net met wc dus soz voor de onzin posts....
wist niet dat t een back - up receiver was....
zal binnenkort ook een paar pics uploaden van me systeempje....
en me cpu is nu 36 idle (met alle casefans op 7 volt)
en 38 stressed (met alle casefans op 12 volt)
Oja ik wil niet zeiken want ik ben nog geen 80jaar ofzow maar wil je nu je edit knop gaan gebruiken
omdat jij t bentAnoniem: 77164 schreef op 03 March 2003 @ 21:18:
Oja ik wil niet zeiken want ik ben nog geen 80jaar ofzow maar wil je nu je edit knop gaan gebruiken
Ik wil zelf die Aquarius set kopen, maar ik vraag me af of je je PC dan ook per se staand moet vervoeren... of is de set "waterdicht"? LOL dit klinkt wel vaag.
En dan nog een vraagje: Iemand zei dat dit setje ook op de Zwarte Markt te verkrijgen is, nou ga ik zondag naar de Zwarte Markt om dit setje te zoeken, maar 't zou schelen als iemand al weet waar het staat...
Thx anyways.
Als je de zogenaamde back-up receiver(niet nodig dus) niet aansluit hoef je hem niet perse staand te vervoeren , het setje is dus waterdicht.TvL2386 schreef op 05 March 2003 @ 23:32:
Dit is misschien een domme vraag, maar ik ben compleet nieuw met waterkoeling.
Ik wil zelf die Aquarius set kopen, maar ik vraag me af of je je PC dan ook per se staand moet vervoeren... of is de set "waterdicht"? LOL dit klinkt wel vaag.
En dan nog een vraagje: Iemand zei dat dit setje ook op de Zwarte Markt te verkrijgen is, nou ga ik zondag naar de Zwarte Markt om dit setje te zoeken, maar 't zou schelen als iemand al weet waar het staat...
Thx anyways.
Ik vond die Back-up receiver er toch al niet uitzien... en hoorde dat hij onnodig was, dus wilde hem al weglaten...
Volgens mij is er zoveel animo voor dit ding, dat ik me afvraag of ie straks nog wel te leveren is!
homeshop schijnt hem te leveren, in dat is in de computer hal op de zwarte markt (nouja, tegen over de oostersemarkt, dus _NIET_ de betaalhallen) maar daar is ie wel 145 euro!TvL2386 schreef op 05 March 2003 @ 23:32:
Dit is misschien een domme vraag, maar ik ben compleet nieuw met waterkoeling.
Thx anyways.
niks
Ik zou graag deze topic weer actief willen zien
* Semetrix is zeer geintresseerd in dit setje
leuk beginnerssetje, makkelijk te installeren, klein,
en zou toch beter moeten koelen dan mijn huidige Coolermaster HHC-001
maar heb besloten dat ik geen computer-upgrades meer mag doen tot na me eindexamen dit jaar
(ben benieuw of ik dat ga volhouden

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 09-03-2003 18:46 ]
Hier even de temps en een paar screenshots erbij zodat je een indruk kan krijgenSemetrix schreef op 09 maart 2003 @ 17:09:
Nieuwe/huidige ervaringen welkom.
Ik zou graag deze topic weer actief willen zien
* Semetrix is zeer geintresseerd in dit setje
Temps: 40C idle - 47C full stressed:

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 77164 op 09-03-2003 19:50 ]
edit : weet iemand al wat meer? ik bedoel, issie nog te koop bij homeshop? of als iemand het niet zeker weet ik woon er vlak bij dus dan ga ik morgen ff kijke (maybe kopen
en nog een paar vragen :
zou het nut hebben om er later een ander rad op te gooien of kan dat uberhaupt wel? of nog beter, is dit rad al goed genoeg?
is het systeem zonder die backup echt waterdicht? heeft iemand dat al eens getest?
Naja verder lijkt het me duidelijk gedestileert water er in te mieteren en draaien met die hap. Ik draai een duron 900 @ 1200 en die wordt met luchtcooling met veel kabaal 66 graden stressed op 2.17 vcore. hopelijk kan die wc set hem een beetje omlaag brengen
Ik maak wel pics als ik em aan geschaft heb en post uiteraard mijn bevindingen.
Topic bookmarked
[ Voor 73% gewijzigd door DAMAGE op 10-03-2003 01:43 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
-te koop bij alternateDAMAGE schreef op 10 March 2003 @ 01:14:
ik denk dat ik ook maar zon setje aanga schaffen... ziet er zeer netjes uit! en zo te lezen goeie prestaties, en makkelijk te installeren. Op zo iets heb ik zitten wachten
edit : weet iemand al wat meer? ik bedoel, issie nog te koop bij homeshop? of als iemand het niet zeker weet ik woon er vlak bij dus dan ga ik morgen ff kijke (maybe kopen)
en nog een paar vragen :
zou het nut hebben om er later een ander rad op te gooien of kan dat uberhaupt wel? of nog beter, is dit rad al goed genoeg?
is het systeem zonder die backup echt waterdicht? heeft iemand dat al eens getest?ik zag nml paar posts terug dat iemand zei dat het water dicht was, ik wil hem nml wel gewoon mee nemen naar lans.
Naja verder lijkt het me duidelijk gedestileert water er in te mieteren en draaien met die hap. Ik draai een duron 900 @ 1200 en die wordt met luchtcooling met veel kabaal 66 graden stressed op 2.17 vcore. hopelijk kan die wc set hem een beetje omlaag brengen
Ik maak wel pics als ik em aan geschaft heb en post uiteraard mijn bevindingen.
Topic bookmarked
-is wel een klein rad dus grotere zal wel nut hebben...iig een 120 mm fan
-je kan zonder de backuppreceiver t zootje aansluiten (staat zelfs in de handleiding)
is het beter om er gedestileerd water in te gooien of niet?
ivm. kalkaanslag
Gedemineraliseerd water en eventueel een beetje waterwetter of coolant.shameete schreef op 10 maart 2003 @ 19:33:
ik heb dit setje inmiddels, ik wil alleen ff iets weten
is het beter om er gedestileerd water in te gooien of niet?
ivm. kalkaanslag
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Dat wil ik ook graag weten. Weet iemand verder waar je van dat fluorescent water kan kopen? Ik heb al een blacklight in de behuizing hangen met fluorescent roundcables. De boel licht dus vrij vetjes op! Als de waterslangen dit ook zouden doen is het natuurlijk helemaal uber!pingkiller schreef op 10 maart 2003 @ 20:11:
Heeft iemand al een gpu blokje erbij gezet in dit systeem? Ik had gelezen dat je het wel kon doen, maar dan moest je wat aanpassen. Wat moet je dan precies aanpassen? en is dit moeilijk?
[ Voor 4% gewijzigd door SveNRG op 11-03-2003 02:27 ]
All that you know, is at an end
bij mij licht t niet op met blacklightAnoniem: 31948 schreef op 11 maart 2003 @ 08:01:
heb je er niet van die fluoricerende water wette bijgekrijgen? bij mij heeft die groen en met blacklight light die een beetje blauw opbtw zouden ze van thermaltake zelf geen gpu en chipset blokies maken, in verband met het gemakkelijk te houden qwa installatie
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
P4 3.06@3.45
Stressed 49Graden.
Lekker rustig ineens hier, nu alleen mijn voedingsfan nog verwisselen.
Setje is makkelijk in te bouwen, zelfs door mij
Dit topic is gesloten.