Woei, ik voel me vereerdD³ schreef op 26 November 2002 @ 19:16:
[afbeelding] * Anoniem: 23844 Tact of the Wind Newsflash *
Is dit Zelda filmpje al voorbij gekomen? Hij is![]()
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/Zelda_NTX.zip
Met dank aan yamAUchi voor de bandbreedte uiteraard
Meteen maar even wat icons gemaaktAangezien ds de Zelda man is hier mag hij ze gebruiken (als ie wil tenminste), ik wil hem niet voor de voeten lopen natuurlijk
Ga je trouwens nu elke dag die metroid countdown posten?
Moeilijk om een keuze te maken, welke wil je graag gebruiken? (niet die wand he!)Nouja dan vraag ik het wel aan Ds. Zou ik er heel misschien 1tje mogen gebruiken??
Voor fok? Mwah, vooruit maar weerHey Ds zou ik, please please woei 2 mogen gebruiken voor een ander forum, *liefkijkt* ?
En heb je al geprobeerd als ie online ook werkt? Zo ja, dan heb ik wel interesseEn wat zie ik nu: Zelda: The Four Swords is uit. Iemand zin in een potje online gamen met Zelda
Ik kon toch echt zweren dat iemand vroeg (golbe?) welke muziek op de achtergrond van dat Fzero filmpje draaide. Kan het nu nergens meer vinden
![]() • URA Zelda movie • Vergelijking: ![]() ![]() Op de PC is ie mooier!!! |
Starfox heeft ook zo zijn pittige momenten.. Ik heb nu last van een 'Nintendo-duim' dankzij S'fox

Is goed, ik heb ook al één op het water dus dat maakt verder niet uitds: zou ik misschien link kiest het ruime sop mogen gebruiken of gebruik jij die al?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 28-11-2002 21:28 ]