Grab shell dude!
Verwijderd
Iemand ervaringen of een link met een review ?
Het ziet er naar uit dat als het waar is, je dus moet gaan betalen voor URA Zelda. Het is het vast waard.As we have told you in various reports, Japanese gamers have been receiving ported versions of the N64 and DD games Zelda: The Ocarina of Time and Ura-Zelda when they pre-order the true Zelda sequel for GameCube. This is all in the intention of making The Legend Of Zelda: Kaze No Takuto an irresistible buy. The two games are included on a bonus disc and now its being reported that a bonus disc will come to the U.S. and Europe containing The Ocarina Of Time and Ura-Zelda for GameCube. Nintendo has not announced any such deal for pre-ordering Zelda or making the two ported Zelda's available for GCN anywhere else but Japan.
The latest rumor is that the two Zelda ports will be released, however, not as you would expect. Because the Zelda that was to appear on the N64 DD was cancelled, it was never translated into another language other than Japanese. Therefore, releasing Ura-Zelda for GCN in a pre-order deal for the new Zelda on GameCube would take time, money, and plenty of work. That is why it's rumored The Ocarina Of Time and Ura-Zelda will be released in the U.S. and Europe totally separate from any pre-order deal or connection with The Legend Of Zelda: Kaze No Takuto. The Zelda remakes will be hitting the shelves sold separately and it's being said that the two titles will release sometime between February and May. We would count on an announcement in December if this rumor is true.
Bron: N-philes.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
En als je denk oh eindelijk een tussenbaas, nou je hebt in dit spel eigenlijk heel veel tussenbazen wat opzich leuk is.
Waarom zou ik in godsnaam PS2 enXBoX spellen op m'n GC willen spelen
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
De droom van iedere gamer gewoon alle games van alle consoles op 1 machine kunnen spelen "zucht" maar daar zal helaas nooitiets van terecht komen alhoewel als ik van de wereld een dictatuur maak moeten alle console makers doen wat ik zeg !!! /me droomt nog ff lekker verder en denkt dat ie zo maar moet gaan slapen
Week ik niet zeker maar aangezien ISS2 dit al wel had (grotendeels) lijkt me het wel.Is t ook met echte namen enzo?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
O wat ziet Metroid Prime goed uit! Ik kan niet wachten tot het hier uit is. Dan ga ik zeker een GC halen.
Ja, normaal gesproken is dit inderdaad zo, maar ik had laatst ergens gelezen dat dit niet een 'normale' Winning Eleven zoals op de PS2 wordt maar dus iets meer arcade (zoals ik al zei tussen Fifa en PES/WE in). Eigenlijk hoop ik gewoon op een ultrarealistische simulatie...Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 04:02:
maar vooral op gameplay en besturing kan FIFA niet tippen aan Winning Eleven.
Wie hebben hier trouwens allemaal Mario Party gehaald? Ik heb alleen Phuse er nog maar over gehoord! Volgens een aantal reviews is er in principe maar weinig veranderd ivm de vorige delen, maar zelf heb ik nog nooit een Mario Party gespeeld. Is 't een aanrader?
Grab shell dude!
Verwijderd
The Legend of Zelda: The Wind Waker
te zijn.
Waarschijnlijk THPS4 binnenkort in m'n cube...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
geen woorden voor...
zeker het beste spel ooit...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar vertel eens wat over MP4!!
Grab shell dude!
Verwijderd
Stapeltje filmpjes van URA Zelda
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:55 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| [15:36:22] [WhackBonk] Nintendo "Megaton" announcement is really getting interesting [15:36:59] [WhackBonk] Sony might be involved [15:37:14] [WhackBonk] "it will be the deathblow to one of the competitors" [15:37:37] [WhackBonk] I got it from a friend who has access to ign forums [15:38:24] [WhackBonk] one even claimed that Nintendo will sue Sony [15:38:32] [WhackBonk] but I dunno if that's true [15:38:54] [WhackBonk] Sony was going to make a CD-player for Nintendo but there was some arguments and Sony left and made Playstation [15:39:35] [WhackBonk] now one claimed that Nintendo will sue Sony for breaking their agreement and all the money Sony made with Playstation will go to Nintendo [15:39:53] [WhackBonk] and that Sony gonna change their name of their console right now |
Hmmm.. er zijn hier mensen met IGN subscriber, kunnen die deze info misschien checken?
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Ff een snelle vraag. Heb je die bij de MM gekocht? Zo ja, hadden ze daar SFA al?ilyc schreef op 01 december 2002 @ 14:31:
Argh, net MP4 gekocht, het geld brandde in m'n portomonnee en ik had gewoon hartstikke veel zin een relaxte partygame
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
in heerlen hadden ze hem wel. Dus ik neem aan dat ze hem elders ook hebben...GolbeZeromus schreef op 01 December 2002 @ 15:57:
[...]
Ff een snelle vraag. Heb je die bij de MM gekocht? Zo ja, hadden ze daar SFA al?
Verwijderd
mmm. interesant. Ik dacht(Ja ik had dat zelf bedacht dus nergens gelezen!!!!!) meer aan een samenwerking van Nintendo en Sony aan de PS3 of dergelijken. Om MS uit de markt te krijgen. Maar dit klinkt idd ook interesant. Maar we zien wel.Tum|mut schreef op 01 December 2002 @ 15:41:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 [15:36:22] [WhackBonk] Nintendo "Megaton" announcement is really getting interesting [15:36:59] [WhackBonk] Sony might be involved [15:37:14] [WhackBonk] "it will be the deathblow to one of the competitors" [15:37:37] [WhackBonk] I got it from a friend who has access to ign forums [15:38:24] [WhackBonk] one even claimed that Nintendo will sue Sony [15:38:32] [WhackBonk] but I dunno if that's true [15:38:54] [WhackBonk] Sony was going to make a CD-player for Nintendo but there was some arguments and Sony left and made Playstation [15:39:35] [WhackBonk] now one claimed that Nintendo will sue Sony for breaking their agreement and all the money Sony made with Playstation will go to Nintendo [15:39:53] [WhackBonk] and that Sony gonna change their name of their console right now
Hmmm.. er zijn hier mensen met IGN subscriber, kunnen die deze info misschien checken?
Phusebox ga jij naar de GP? Met wie ga je? hoe ga je? waar woon je?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 16:22 ]
Bij MM Arena heb ik Starfox overigens ook al gezien GolbeZeromus.
Grab shell dude!
Nope, bij MediaMarkt hadden ze nog immer geen Mario Party. Toen heb ik 'm maar bij Intertoys gehaald. Volgens mij hebben ze geen SFA bij MM, gisteren nog even daar geweest en niet gezien.GolbeZeromus schreef op 01 December 2002 @ 15:57:
[...]
Ff een snelle vraag. Heb je die bij de MM gekocht? Zo ja, hadden ze daar SFA al?
MM heeft een slechte levering de laatste tijd
[ Voor 3% gewijzigd door ilyc op 01-12-2002 17:35 ]
Verwijderd
M E G A T O N
The Sonic, Megaman, Mario photo has a little something extra. It also spells PS2.
"Nintendo is set to file suit against Sony next week, declaring that the Playstation brand, and all of the profits made by Sony from it's sale, belong to Nintendo. While reading over the original contract between Sony and Nintendo (Sony were to make a CD drive for the Super Nes, entitled the Playstation), a lawyer for Nintendo noticed some key wording which showed that it was Sony's responsibility to make the drive, and that they broke the contract, not Nintendo, like initially believed.
According to sources, Nintendo is almost assured a victory, gaining all the profit's made by Sony off the Playstation since its introduction in 1996. Even if Nintendo do not win outright, they are guaranteed the rights to the Playstation name, and Sony will have to immediatley change the name of their console."
This is what will make Nintendo systems go flying from the shelves people. The "Nintendo Playstation," people won't know the difference, unsuspecting customers everywhere will be buying Nintendo, thinking that it's Sony. Sony is in a world of hurt."
Als dit waar is joh
Verwijderd
En kan Nintendo weer een paar miljard erbijschrijven op de bankrekening.
btw: het lijkt mij wel heel sterk hoor.
[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 01-12-2002 18:20 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Na een tijdje besloot Nintendo maar van het hele cd principe af te stappen, en was Sony teleurgesteld en hebben ze stiekem het hele project zelf uitgevoerd...
Verwijderd
Ja, als jij Super Metroid hebtGolbeZeromus schreef op 29 November 2002 @ 20:36:
Zo ds, dus eindelijk kun je met een echte SuperNES aan een echte Super Metroid beginnen? Werd tijd...![]()
Goh, hoe zou dat nu komenilyc schreef op 01 december 2002 @ 14:31:
Argh, net MP4 gekocht, het geld brandde in m'n portomonnee en ik had gewoon hartstikke veel zin een relaxte partygame
Trouwens, Nintendo verbrak het contract met Sony dus Nintendo heeft geen voet om op te staan mocht er een rechtzaak komen. Nintendo ging vervolgens met Phillips samen werken ivm met de SEGA CD. De SEGA CD flopte en Nintendo verbrak ook het contract met Phillips omdat ze geen winst zagen in een optical medium. Helaas had Philips nog wel de Zelda license in handen waardoor er 3 uber slechte Zelda games op de markt kwamen
Playstation X heeerst nog getiteld SuperCD later Playstation...
teleurgesteld? lol! Nee, Sony was gewoon zover in de ontwikkel-fase dat ze maar besloten om een eigen console te maken anders was het maar weggegooid geld. Can't blame them though... Grootste fout ooit van Nintendo.Na een tijdje besloot Nintendo maar van het hele cd principe af te stappen, en was Sony teleurgesteld en hebben ze stiekem het hele project zelf uitgevoerd...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 19:22 ]
btw: het is idd wel de grootste fout ooit geweest. Moet je jezelf eens indenken hoe machtig Nintendo nu dan was geweest.
[ Voor 25% gewijzigd door schnumi op 01-12-2002 19:50 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Maar gewoon effe geduld tot er iets officieels is. Ik blijf stiekum hopen en toch realistisch blijven.
Echte fans kennelijk. Ik heb voor mijn exemplaar gelukkig maar 20€ neer hoeven te leggen.Ja, als jij Super Metroid hebt Dat spelletje is echt schaars! Sommige mensen betalen er 50 EURO voor . Dat heb ik er niet voor over.
Wat is trouwens jullie hi-score met Anaconda in TimeSplitters2? Net voor het eerst gespeeld en kwam uit op 12010. Try to beat that one mofo's
Edit: LOL. Check dit.
Meisje gebruikt gamecube 'viberator'
[ Voor 10% gewijzigd door GZ op 01-12-2002 22:07 ]
ik moet nu iets halen voor de mama triceratops en ik ben al onder die reuze steen geweest maar daar mag tricky niet mee en bij mijn objectives staat dat tricky mij moet helpen
This space is occupied
als je beneden bent in die grot moet je zelf de paddestoelen zoeken.TheEvilCuber schreef op 01 december 2002 @ 22:06:
k hben nu ook starfox (de sint was vroeg)best wel cool.. maar op een een of andere manier zit ik nu al weer vast:
ik moet nu iets halen voor de mama triceratops en ik ben al onder die reuze steen geweest maar daar mag tricky niet mee en bij mijn objectives staat dat tricky mij moet helpen
toch zit je op de goede plaats... toch nog ff verder zoeken!!TheEvilCuber schreef op 01 december 2002 @ 22:06:
k hben nu ook starfox (de sint was vroeg)best wel cool.. maar op een een of andere manier zit ik nu al weer vast:

Gamecubejes verstopt in Metroid Fusion:

Zelda is lichtelijk vertraagd in de US volgens de nieuwe release lijst. Nieuws voor mij. Wat een bagger lijst trouwens
(maand-dag-jaar uiteraard)
• december
Evolution Worlds 12-2-2002 (ESP) (Ubi Soft)
Frogger Beyond 12-2-2002 (Konami)
Disney Sports: Football 12-3-2002 (Konami)
Legacy of Kain: Blood Omen 2 12-3-2002 (Eidos)
Star Wars: Bounty Hunter 12-4-2002 (Lucas Arts)
Super Bubble Pop 12-20-02 (Jaleco)
Lord of the Rings: The Two Towers 12-30-02 (Electronic Arts)
• januari
Black & Bruised 1-2-03 (Majesco)
Resident Evil 2 1-7-03 (Capcom)
Resident Evil 3: Nemesis 1-7-03 (Capcom)
Summoner 2: The Prophecy 1-13-03 (THQ)
Disney Sports: Basketball 1-14-03 (Konami)
Army Men -Air Combat- : The Elite Missions 1-20-3 (3DO)
Rally Championship 1-21-03 (Encore)
ATV Squad 1-22-03 (Acclaim)
Ghost Recon 1-28-03 (Ubi Soft)
Skies of Arcadia Legends 1-28-03 (SEGA)
• februari
Vexx 2-4-03 (Acclaim)
BattleBots 2-4-03 (THQ)
ALL STAR BASEBALL 2004 2-17-03 (Acclaim)
Conflict: Desert Storm 2-18-03 (Gotham)
Evolution Snowboarding 2-25-03 (Konami)
• maart
The Legend of Zelda: The Wind Waker 3-1-03 (Nintendo)
RTX Red Rock 3-1-03 (Lucas Arts)
Rayman 3 3-4-03 (Ubi Soft)
Transworld Surf 3-5-03 (Infogrames)
Enclave 3-11-03 (Conspiracy)
Mace Griffin: Bounty Hunter 3-11-03 (Universal)
Micromachines 3-11-03 (Infogrames)
City Racer 3-18-03 (Ubi Soft)
Superman: Shadow of Apokalyps 3-25-03 (Infogrames)
V-Rally 3 Championship 3-25-03 (Infogrames)
• april
1080 Snowboarding: Avalanche 4-1-03 (Nintendo)
Wario World 4-1-03 (Nintendo)
HIGH HEAT BASEBALL 2004 4-23-03 (3DO)
• mei
ENTER THE MATRIX 5-13-03 (Infogrames)
Dungeons & Dragons: Heroes 5-27-03 (Infogrames)
The Hulk 5-28-03 (Universal)
Gladius 5-30-03 (Lucas Arts)
• juni
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring 6-6-03 (Universal)

Thanks Roy!Elroy schreef op 30 November 2002 @ 15:36:
Nou dan zal ik toch maar uiteindelijk een Metroid Impressie geven.
* Dyxtra staat op het punt Metroid Prime (en andere goodies) te kopen te doen bij dvdboxoffice
Vette pics trouwens
LOL, dacht dat ik gek wasAf en toe wil ik gewoon dat ze effe dood gaat, wordt er helemaal geil van
Emulators waarvoor je de originele systemen voor nodig hebt
BORK!Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 11:06:
De engelse naam voor de nieuwe zelda:The Legend of Zelda: The Wind Waker
Niet grappig, maar er is weinig nieuws vandaag dus

Ontzettende baggerfilm trouwens zeg dat Windtalkers
Je hebt "Metroid Prime" verkeerd gespeldPhusebox schreef op 01 December 2002 @ 14:40:
ik ben echt helemaal verliefd op Starfox nu... net de eerste spellstone behaald.... o mijn god wat een mooi geniaal prachtig spel...
geen woorden voor...
zeker het beste spel ooit...
Woei voor een normale versie? Ben benieuwd wat de echte Metroid gek voor mijn Special Edition over heeftVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 19:18:
Ja, als jij Super Metroid hebtDat spelletje is echt schaars! Sommige mensen betalen er 50 EURO voor
.
Grootste fout ooit van Nintendo.
Vind cartridges ipv CDs voor de N64 nogal de grootste. Dat van de SNESCD/PS vind ik niet echt een fout, Nintendo kon eigenlijk niet anders. Het N64 debacle getuigt van weinig toekomstvisie, misschien zien we dat nu weer gebeuren met online games?schnumi schreef op 01 december 2002 @ 19:49:
btw: het is idd wel de grootste fout ooit geweest.
Wie wil dat prutspel nou hebben?GolbeZeromus schreef op 01 december 2002 @ 21:58:
Twee jaar geleden zag ik ook mensen voor Zelda II: Link's Adventure 75 gulden neerleggen.
That reminds me, moet dat spel toch nog maar eens een keertje uitspelen.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
en dat ene van die rechtzaak lijkt me echt grote onzin.. verder is het online standpunt van nintendo nu nog niet echt fout, ook niet echt als ze er weinig mee gaan doen ofzo..
het zou cool zijn _als_ ze een online mario kart ofzo uitbrengen, dat zou hun online bezigheden wel erg aantrekkelijk maken =)..
maar online console gaming .. mjah .. ik weet niet =).. zelf vind ik juist het leuke aan online gamen dat je op elk moment met een ander kan praten en dat je door verder te gaan op irc/icq/msn/whatever je een beetje band kan krijgen met bepaalde mensen online.. dus dan zouden ze zoiets ook makkelijk moeten maken..
ik vind consoles echt thuis-zit-multiplayer hardware en een pc online-multiplayer-hardware.. en dat weegt lekker op elkaar af.. maar we zullen zien.. als het online kan en het kost niets.. en het gaat snel zonder enige lag of whatever (zal ik toch geen last van hebben met mijn 10mbit maar toch) dan kan het succesvol zijn.. ik w8 dat xb0x-0nline wel af ofzo..
het gaat toch meer om communities.. en als men dat door heeft bij nintendo.. dan komt het misschien nog wel.
maar voor nu vind ik het niet zo erg dat ze nog niet zo duidelijk hebben laten merken dat het online gebeuren iets is wat _THE NEXT BIG THING_ is.. en zo hoort het
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Kheb liever dat playstation van Sony blijft, anders moet ik dat ding ook nog eens gaan kopen
Hier uitgebreid verhaal over de cd-onderhandelingen van Nintendo:
http://www.nintendoland.com/snes/snescdr.htm
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 05:30 ]
Verwijderd
Iets realistischerBefore you all start doubting me, check my post history!
Nintendo plans to announce "many new titles" in the very near future! Nintendo also plans to announce an aliance between 7 of the biggest game companies at the present time. Kinda like Triforce, only this time, Nintendo is going all out.
The 7 Developers are said to be developing some of Nintendo's greatest franchises, plus many new titles.
Nintendo is also said to have some kind of "Gimmick" to go along with all this huge news. I have no clue as to what this means,( My source would say no more!) Im told Nintendo should announce all this within a week, maybe two? There is not a set date from what i understand.
This is all i know, and i told not to believe all the hype that's behind this thing. He says it's huge news, but not *******!
Verstandig
Smugglers Run 2: warzones.. Echt het beste multiplayerspel op de GameCube. Veel verschillende multiplayer mogelijkheden echt supergaaf. Je kan eh... mag eh... moet deze niet missen...Deze games wil ik er eventueel bij kopen:
Weet iemand nog leuke multiplayerspelletjes , en waarom ik een van deze spellen wel/niet zou kopen ...
dat klinkt idd wel iets realistischer. Ben benieuwt wie er dan allemaal titels gaan maken.
Verwijderd
nog ff en dit wordt een soort koffietijd.
Idd en we fokken ons alleen maar op straks is het een heel lullig iets.Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 09:30:
Ik heb het idee dat we steeds meer van games en news overgaan in de roddels en manie rond megaton etc...
nog ff en dit wordt een soort koffietijd.
Grab shell dude!
Het was iig. van Ubi Soft.
klopt ja die is al een tijdje uit.ilyc schreef op 02 december 2002 @ 11:18:
Ik was gisteren even bij FutureZone en daar stond een PAL versie van een of ander racespel, 'Jaques Villeneuve Racing Challenge' genaamd...De voorkant zag er crappy uit, hoe het spel zelf was weet ik niet.
Het was iig. van Ubi Soft.
alleen dan met futuristische formule 1 auto'sschnumi schreef op 02 december 2002 @ 11:33:
[...]
klopt ja die is al een tijdje uit.zal wel net zoiets als driven zijn.
zware bagger lijkt me
Ja die stip zit erop.D³ schreef op 30 november 2002 @ 15:28:
Elroy ik had wat vraagjes: ik neem aan dat jij je Metroid Prime bij dvdboxoffice vandaan hebt? Aangezien die lui in Canada zitten, heeft MP een rooie 'Best of E³' stip op de cover zitten? Zo ja, is die meegedrukt op de cover of een sticker oid?
En hoe lang duurt het ongeveer voor je een bestelling binnen hebt?
En het opsturen zelf duurd altijd 8 dagen voordat je hem binnen hebt.
Aangezien het nu december is en dat er veel feestdagen zijn kan het zijn dat het nu misschien wat langer duurd met de post.
Bij dvdbox zelf sturen ze hem meestal meteen de volgende dag.
Dat is alleen als ze hem op voorraad hebben.
En aangezien ze in canada bijna een dag later zijn in tijdzone, moet je gewoon rekenen dat het hun 2 dagen kost.
Dus bestellen en je hebt hem 10 dagen later
Er zit trouwens een productie fout in mijn logitech setje, kan ik hem weer opsturen om een nieuwe te vragen
[ Voor 8% gewijzigd door Elroy op 02-12-2002 12:59 ]
Wat er van waar is; Ik weet het niet. Maar geruchten zijn altijd leukpeople speculate in another forum that
'there are 3 separate annoncements, but on the same day.
The first is a new 2nd party. It's a very well known company, but not who you'd think.
The second is the confirmation of 5-8 1st and 2nd party ONLINE titles, all due before summer. The new 2nd party has 2-3 themselves. One is a massive collaboration.
The third is even more shocking than the first two. New hardware, which will make everyone do a double take.
I'll just say its the answer to all of the cube owners impatience. Look for the 23rd to be the day. It was originally slated for 2 weeks prior, but a contractual hang-up caused a delay. These are passed on to me from someone who is in the know, he even told me about Square over a year ago, so i'll trust him this time.'
rara wie begint met raden?
schijnt niet zo'n topspel te zijn heb hem zelf niet.Bartjuh schreef op 02 December 2002 @ 13:13:
Is die-hard vendetta een beetje een cool spel ??
btw: Elroy klote man heb je die dingen net zit er een fout in.
[ Voor 61% gewijzigd door schnumi op 02-12-2002 13:27 ]
Voor € 19,99 is hij van jou.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
wat is die fout dan? dan weet ik of ik daar op moet letten met aanschaffen...Elroy schreef op 02 december 2002 @ 12:06:
[...]
edit:
Er zit trouwens een productie fout in mijn logitech setje, kan ik hem weer opsturen om een nieuwe te vragen
Verwijderd
Zou je die niet als backup houden als je WaveBird er mee stopt of als de batterijen op zijn en alle benzinepompen enz zijn ook dicht om ....Disciplus-Simplex schreef op 02 December 2002 @ 13:33:
Heeft iemand nog belangstelling voor een zwarte Gamecube-controller (max. 5 uur gebruikt) i.v.m. aanschaf wavebird.
Ik heb er twee en daar wil ik dan een van verkopen. Er blijft uiteraard eentje met draad in huis. Je weet inderdaad nooitVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 13:47:
[...]
Zou je die niet als backup houden als je WaveBird er mee stopt of als de batterijen op zijn en alle benzinepompen enz zijn ook dicht om ....
Verder wil ik Nintendo nog even bedanken voor Mario Sunshine. Heb dat spel zojuist gekregen en moet toegeven dat het erg/zeer vermakelijk is en dat had ik niet gedacht vantevoren.
Nu Zelda, Metroid en 1080 avalanche nog. Vooral die laatste heb ik zeer veel zin in.
Vandaar die ruis misschien?Elroy schreef op 02 December 2002 @ 12:06:
edit:
Grab shell dude!
Camelot lijkt me een realistische gegadigde, bedrijf maakt al exclusief voor Nintendo maar is wel degelijk 3rd party. Makers van oa. Golden Sun en Mario Golf/Tennis.people speculate in another forum that
'there are 3 separate annoncements, but on the same day.
The first is a new 2nd party. It's a very well known company, but not who you'd think.
Altijd leuk, vooral die 'massive collaboration'. Wat het ons gaat brengen blijft natuurlijk gissen, maar wie weet wordt het wel een massive RPG in Hyrule met GTA elementenThe second is the confirmation of 5-8 1st and 2nd party ONLINE titles, all due before summer. The new 2nd party has 2-3 themselves. One is a massive collaboration.
Hell, waar wachten we al een hele tijd op, waar zeuren we om? Heb werkelijk geen idee, eigenlijk. Een GBA met backlight?The third is even more shocking than the first two. New hardware, which will make everyone do a double take.
Edit >> Hell, dat woord 'megaton' is wel helemaal ingeburgerd... je kunt geen thread lezen op de GA boards of er roept wel iemand 'MEGAT0N!'
[ Voor 9% gewijzigd door DouweGNL op 02-12-2002 14:49 ]
ik hoop nog steeds op een PokéMon MMORPG.
Verwijderd
Ik vraag me af hoeveel Nintendo van Sony kan aftroggelen mocht dat verhaal waar zijn.
Verwijderd
Nintendo koopt rare terugThe first is a new 2nd party. It's a very well known company, but not who you'd think.
Ja camelot lijkt me ook een erg goede gegadigde. Al zijn die al bijna een 2nd party. En ze maken erg leuke spellen
Maar het kan natuurlijk ook een heel onverwachte zijn, bungie ofzo
We zullen zien
Me me meDisciplus-Simplex schreef op 02 December 2002 @ 13:33:
Heeft iemand nog belangstelling voor een zwarte Gamecube-controller (max. 5 uur gebruikt) i.v.m. aanschaf wavebird.
thanksdaFubar schreef op 02 December 2002 @ 14:58:
phusebox, complimenten op je fantastische icon! heersch!!!!11
ik hoop nog steeds op een PokéMon MMORPG.
De speakers geven bij mij zo veel ruis dat het harder gaat dan het geluid die mijn pc produceert.Phusebox schreef op 02 december 2002 @ 13:37:
[...]
wat is die fout dan? dan weet ik of ik daar op moet letten met aanschaffen...
De Stereo 2x werkt voor geen meter.
Meer heb ik nog niet gevonden
toch maar geen kopen dan... klinkt niet echt alsof het een fout is in 1 product
wat ben je toch een heerlijke pessimistPhusebox schreef op 02 december 2002 @ 15:25:
aha
toch maar geen kopen dan... klinkt niet echt alsof het een fout is in 1 product
trouwens, de foto's van Elisangela zijn zo goed als mislukt. Heeft weinig zin om die hier te posten. en mijn tweede rolletje moet nog terug (eerst volschieten). Daarna zal ik wel wat foto's posten, want als het goed is, zit er deze keer wel een leuke tussen... hoop ik
verder, wanneer wordt de titel van het topic veranderd naar "deel" ipv "episode"?
Verwijderd
Dat ziet er positief uitStephan Bole, of the French division of Nintendo, has said in a recent interview that the mini-DVD containing The Legend of Zelda: Ocarina of Time and Ura Zelda will probably arrive in Europe some time next year. It will probably be sold as a "stand-alone" game.
Jammer dat we 'm niet bij de nieuwe Zelda krijgen alleen
Woon je in de buurt van Delft, dan kan je hem zo komen ophalen. Zit ook nog garantie op. Mezelf kennende heb ik dat bonnetje in een ordner gestopt.
Mail anders maar even: vuil---nis---bak@xs4all.nl (verwijder de 6 streepjes in het adres)
dit staat op marktplaza:
titel:2 ongebruikte VIP codes van de gamecube
Ze komen uit de gamecube en het spel smash bros: melee
www.nintendovip.comBartjuh schreef op 02 December 2002 @ 15:47:
Wat zijn VIP codes ???
dit staat op marktplaza:
titel:2 ongebruikte VIP codes van de gamecube
Ze komen uit de gamecube en het spel smash bros: melee
Ik ben een beetje uitgekeken op pc games.. Speelde altijd diablo,starcraft,warcraft en counterstrike maar deze games kunnen me niet echt meer boeien..
Omdat ik niet echt zin heb om voor 1000 euro te gaan upgraden lijkt me een console wel een goede keuze.. ook omdat ik binnenkort een grote TV op m'n kamer krijg (tv beneden wordt vervangen
Is de GC dan de console voor mij?
Ik heb zelf al timesplitters en mario sunshine gespeeld.. 1e vond ik erg leuk.. 2e wel leuk en grappig maar niet echt geweldig.
Vooral goede games lijken me Zelda, Metroid Prime (!!! !!!! !!!!!) en Resident Evil
Btw ik heb al een voorkeur voor een Nintendo console aangezien ik al een NES 8 bit, gb 8 bit en GBA heb
Geen playstation of n64 tho..
[ Voor 12% gewijzigd door RedruM op 02-12-2002 15:51 ]
Verwijderd
laat maar
Je hebt het antw. eigenlijk al gegeven. Niet veel geld, en voorkeur is nintendo. Wat weerhoudt je?! Ga er vandaag nog 1 halen!!RedruM schreef op 02 December 2002 @ 15:49:
Heihoei,
Ik ben een beetje uitgekeken op pc games.. Speelde altijd diablo,starcraft,warcraft en counterstrike maar deze games kunnen me niet echt meer boeien..
Omdat ik niet echt zin heb om voor 1000 euro te gaan upgraden lijkt me een console wel een goede keuze.. ook omdat ik binnenkort een grote TV op m'n kamer krijg (tv beneden wordt vervangen)
Is de GC dan de console voor mij?
Ik heb zelf al timesplitters en mario sunshine gespeeld.. 1e vond ik erg leuk.. 2e wel leuk en grappig maar niet echt geweldig.
Vooral goede games lijken me Zelda, Metroid Prime (!!! !!!! !!!!!) en Resident Evil
Btw ik heb al een voorkeur voor een Nintendo console aangezien ik al een NES 8 bit, gb 8 bit en GBA heb
Mijn (ons) zegen heb je wel!
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 15:55 ]
Als dat je leuke games lijken is de GameCube je enige optieRedruM schreef op 02 December 2002 @ 15:49:
En er komt nog veel meer, ik denk dat je niet teleurgesteld zal raken. Houdt wel in je achterhoofd dan de andere consoles soms weleens een spel zullen hebben dat jij ook graag zou willen spelen, maar dat dat simpelweg niet kan omdat het exclusief op die andere console is. Maar ja, omgekeerd zou je hetzelfde hebben
Is er niet toevallig een leuke aanbieding dat je voor een leuke prijs Resident Evil erbij krijgt? En een memory card oid
Er is wel een SMS pack. Daarbij zitten dus:RedruM schreef op 02 December 2002 @ 15:59:
A gamecube it will be
Is er niet toevallig een leuke aanbieding dat je voor een leuke prijs Resident Evil erbij krijgt? En een memory card oid
1 GC.
1 controller.
1x SMS.
1x Memorycard 59 blocks.
prijs is: €269 volgens mij.
[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 02-12-2002 16:06 ]
Ai.. das minder aangezien ik SMS al van een vriend kan lenen en als je die 1x hebt uitgespeeld.....schnumi schreef op 02 December 2002 @ 16:05:
[...]
Er is wel een SMS pack. Daarbij zitten dus:
1 GC.
1 controller.
1x SMS.
1x Memorycard 59 blocks.
Ennehm..d'r was iets met die mem cards. Je moet er altijd 1 van nintendo zelf kopen omdat daar meer op gaat oid?
Is resident evil trouwens flink scary? (imagine grote tv, surround geluid, alleen thuis 's nachts en regen buiten
[ Voor 13% gewijzigd door RedruM op 02-12-2002 16:08 ]
Verwijderd
Of begin volgend jaar?
Verwijderd
Welke set is datdaFubar schreef op 02 December 2002 @ 16:09:
ja, je hebt die ene aanbieding met 8 spellen erbij ofzo. daar zit resident evil ook bij.
Die v/d Toy's R' Us komt zeer waarschijnlijk niet in NL
Daar hebben ze hier te weinig macht voor + ze vallen onder Bart Smit hier
ik heb in a'dam wel een pack gezien. 1 met NFS:HP2 en 1 met FIFA 2003. Ik heb de prijs helaas niet kunnen zien.RedruM schreef op 02 December 2002 @ 15:59:
A gamecube it will be
Het was iig in een klein winkeltje op een grote straat (zou best wel eens de kalverstraat geweest kunnen zijn).
Verwijderd
Ik zou voor Eternal Darkness gaan. Ik heb ze allebei en ik vind ED echt zo veel vetter dan RE.RedruM schreef op 02 december 2002 @ 16:07:
[...]
Ai.. das minder aangezien ik SMS al van een vriend kan lenen en als je die 1x hebt uitgespeeld.....
Ennehm..d'r was iets met die mem cards. Je moet er altijd 1 van nintendo zelf kopen omdat daar meer op gaat oid?
Is resident evil trouwens flink scary? (imagine grote tv, surround geluid, alleen thuis 's nachts en regen buiten)
argumenten :xVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 17:10:
[...]
Ik zou voor Eternal Darkness gaan. Ik heb ze allebei en ik vind ED echt zo veel vetter dan RE.
Dat zal wel bij de Bart Smit geweest zijn.... die set met NFS:HP2 is een zwarte GC met NFS:HP2 danFred_Perry schreef op 02 December 2002 @ 16:59:
[...]
ik heb in a'dam wel een pack gezien. 1 met NFS:HP2 en 1 met FIFA 2003. Ik heb de prijs helaas niet kunnen zien.
Het was iig in een klein winkeltje op een grote straat (zou best wel eens de kalverstraat geweest kunnen zijn).
Raad eens wat ik vanavond ga kopen
Bij Intertoys hebben ze ook een Need for Speed pakket (239 Euro geloof ik).
Ik raad je aan om Mario Party 4 erbij te halen. Hilarisch!
Verwijderd
ED heeft heel veel sfeerVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 17:10:
[...]
Ik zou voor Eternal Darkness gaan. Ik heb ze allebei en ik vind ED echt zo veel vetter dan RE.
RE heeft veel meer spanning
Persoonlijk vind ik ook ED beter
Verwijderd
Starwars Clonewars (MOET JE HEBBEN KOWL SPEL!)
Starwars Rogue Leader
Super Smash Brothets.
Nee, dit is geen poging om hem via dit topic te verkopen, maar gewoon als info
275 meer zou ik er niet voor geven.Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 17:46:
Heej, wat is volgens jullie een goeie prijs voor een redelijk nieuwe gamecube, met 3 controllers memory card en de spellen:
Starwars Clonewars (MOET JE HEBBEN KOWL SPEL!)
Starwars Rogue Leader
Super Smash Brothets.
Nee, dit is geen poging om hem via dit topic te verkopen, maar gewoon als info
Das dan wel heel weinig. Nieuw is dat setje rond de € 483,-
Maar ja, wat maakt mij dat ook eigenlijk uit
239,95 bij de dixonsschnumi schreef op 02 December 2002 @ 16:05:
[...]
Er is wel een SMS pack. Daarbij zitten dus:
1 GC.
1 controller.
1x SMS.
1x Memorycard 59 blocks.
edit: klote ! nou is ie in ene 279,95 , gister was ie nog 239
[ Voor 11% gewijzigd door Bartjuh op 02-12-2002 18:47 . Reden: wtf :( ]
bij de mm issie 249Bartjuh schreef op 02 December 2002 @ 18:42:
[...]