Het GameCube Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:36

jOzh

Sweet dude!

Ik geloof dat Konami altijd de Fifpro licentie gebruikt, dat betekent dacht ik dat de meeste europese namen wel kloppen.
Maar klopt het nou dat dit spel qua realisme tussen Fifa en PES in zou gaan liggen?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Heeft iemand de nieuwe godzilla game al in huis ik zag hem bij de nedgame liggen en het lijkt me best een stoer spel.
Iemand ervaringen of een link met een review ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

sjees, wat gaat het weer hard. Effe een paar dagen niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

YES :D. Nieuwe geruchten omtrend een US/EU release omtrend URA Zelda.
As we have told you in various reports, Japanese gamers have been receiving ported versions of the N64 and DD games Zelda: The Ocarina of Time and Ura-Zelda when they pre-order the true Zelda sequel for GameCube. This is all in the intention of making The Legend Of Zelda: Kaze No Takuto an irresistible buy. The two games are included on a bonus disc and now its being reported that a bonus disc will come to the U.S. and Europe containing The Ocarina Of Time and Ura-Zelda for GameCube. Nintendo has not announced any such deal for pre-ordering Zelda or making the two ported Zelda's available for GCN anywhere else but Japan.

The latest rumor is that the two Zelda ports will be released, however, not as you would expect. Because the Zelda that was to appear on the N64 DD was cancelled, it was never translated into another language other than Japanese. Therefore, releasing Ura-Zelda for GCN in a pre-order deal for the new Zelda on GameCube would take time, money, and plenty of work. That is why it's rumored The Ocarina Of Time and Ura-Zelda will be released in the U.S. and Europe totally separate from any pre-order deal or connection with The Legend Of Zelda: Kaze No Takuto. The Zelda remakes will be hitting the shelves sold separately and it's being said that the two titles will release sometime between February and May. We would count on an announcement in December if this rumor is true.
Het ziet er naar uit dat als het waar is, je dus moet gaan betalen voor URA Zelda. Het is het vast waard.

Bron: N-philes.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Effe melden dat ik net zo'n orginele tussen-baas gezien had van Metroid Prime en ik zit pas op 7%. Laat de rest maar komen :)
En als je denk oh eindelijk een tussenbaas, nou je hebt in dit spel eigenlijk heel veel tussenbazen wat opzich leuk is.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

MEGATON:
Afbeeldingslocatie: http://upload.ipaska.net/112002/tb_lead-lg.png
:P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 30-11-2002 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Waarom zou ik in godsnaam PS2 enXBoX spellen op m'n GC willen spelen :P

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De droom van iedere gamer gewoon alle games van alle consoles op 1 machine kunnen spelen "zucht" maar daar zal helaas nooitiets van terecht komen alhoewel als ik van de wereld een dictatuur maak moeten alle console makers doen wat ik zeg !!! * Anoniem: 2766 droomt nog ff lekker verder en denkt dat ie zo maar moet gaan slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Is t ook met echte namen enzo?
Week ik niet zeker maar aangezien ISS2 dit al wel had (grotendeels) lijkt me het wel.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27056

PES2 voor de PS2 heeft bij sommige teams geen echte namen. Bijvoorbeeld alle Nederlandse spelers heten Orange met een nummer. En de Brazilianen hebben ook geen echte namen. PES2 is een Engelse verbeterde versie van Winning Eleven 6 gemaakt door KCET. En de Winning Eleven serie is stukken beter dan de FIFA serie IMHO. FIFA ziet wel beter uit en altijd met echte namen, maar vooral op gameplay en besturing kan FIFA niet tippen aan Winning Eleven.

O wat ziet Metroid Prime goed uit! Ik kan niet wachten tot het hier uit is. Dan ga ik zeker een GC halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 27056 schreef op 01 December 2002 @ 04:02:
maar vooral op gameplay en besturing kan FIFA niet tippen aan Winning Eleven.
Ja, normaal gesproken is dit inderdaad zo, maar ik had laatst ergens gelezen dat dit niet een 'normale' Winning Eleven zoals op de PS2 wordt maar dus iets meer arcade (zoals ik al zei tussen Fifa en PES/WE in). Eigenlijk hoop ik gewoon op een ultrarealistische simulatie...
Wie hebben hier trouwens allemaal Mario Party gehaald? Ik heb alleen Phuse er nog maar over gehoord! Volgens een aantal reviews is er in principe maar weinig veranderd ivm de vorige delen, maar zelf heb ik nog nooit een Mario Party gespeeld. Is 't een aanrader?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

De engelse naam voor de nieuwe zelda schijnt:

The Legend of Zelda: The Wind Waker

te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Heb MP4 niet, en zal er ook nooit komen..

Waarschijnlijk THPS4 binnenkort in m'n cube...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Argh, net MP4 gekocht, het geld brandde in m'n portomonnee en ik had gewoon hartstikke veel zin een relaxte partygame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:05
ik ben echt helemaal verliefd op Starfox nu... net de eerste spellstone behaald.... o mijn god wat een mooi geniaal prachtig spel...
geen woorden voor...
zeker het beste spel ooit...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Pfff Phusebox, de man van uitersten :P
Maar vertel eens wat over MP4!!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

http://www.planetgamecube...s.cfm?action=item&id=3740

Stapeltje filmpjes van URA Zelda

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 01-12-2002 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[15:36:22] [WhackBonk] Nintendo "Megaton" announcement is really getting interesting
[15:36:59] [WhackBonk] Sony might be involved
[15:37:14] [WhackBonk] "it will be the deathblow to one of the competitors"
[15:37:37] [WhackBonk] I got it from a friend who has access to ign forums
[15:38:24] [WhackBonk] one even claimed that Nintendo will sue Sony
[15:38:32] [WhackBonk] but I dunno if that's true
[15:38:54] [WhackBonk] Sony was going to make a CD-player for Nintendo but there was some arguments and Sony left and made Playstation
[15:39:35] [WhackBonk] now one claimed that Nintendo will sue Sony for breaking their agreement and all the money Sony made with Playstation will go to Nintendo
[15:39:53] [WhackBonk] and that Sony gonna change their name of their console right now

Hmmm.. er zijn hier mensen met IGN subscriber, kunnen die deze info misschien checken?

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

ilyc schreef op 01 december 2002 @ 14:31:
Argh, net MP4 gekocht, het geld brandde in m'n portomonnee en ik had gewoon hartstikke veel zin een relaxte partygame :)
Ff een snelle vraag. Heb je die bij de MM gekocht? Zo ja, hadden ze daar SFA al?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 23:49
GolbeZeromus schreef op 01 December 2002 @ 15:57:
[...]

Ff een snelle vraag. Heb je die bij de MM gekocht? Zo ja, hadden ze daar SFA al?
in heerlen hadden ze hem wel. Dus ik neem aan dat ze hem elders ook hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.nintendoland.com/snes/snescdr.htm

stukje over dat gedoe met sony en nintendo toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tum|mut schreef op 01 December 2002 @ 15:41:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[15:36:22] [WhackBonk] Nintendo "Megaton" announcement is really getting interesting
[15:36:59] [WhackBonk] Sony might be involved
[15:37:14] [WhackBonk] "it will be the deathblow to one of the competitors"
[15:37:37] [WhackBonk] I got it from a friend who has access to ign forums
[15:38:24] [WhackBonk] one even claimed that Nintendo will sue Sony
[15:38:32] [WhackBonk] but I dunno if that's true
[15:38:54] [WhackBonk] Sony was going to make a CD-player for Nintendo but there was some arguments and Sony left and made Playstation
[15:39:35] [WhackBonk] now one claimed that Nintendo will sue Sony for breaking their agreement and all the money Sony made with Playstation will go to Nintendo
[15:39:53] [WhackBonk] and that Sony gonna change their name of their console right now

Hmmm.. er zijn hier mensen met IGN subscriber, kunnen die deze info misschien checken?
mmm. interesant. Ik dacht(Ja ik had dat zelf bedacht dus nergens gelezen!!!!!) meer aan een samenwerking van Nintendo en Sony aan de PS3 of dergelijken. Om MS uit de markt te krijgen. Maar dit klinkt idd ook interesant. Maar we zien wel.

offtopic:
Phusebox ga jij naar de GP? Met wie ga je? hoe ga je? waar woon je?
:)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 01-12-2002 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Tjezus, de meest vage geruchten worden nu ineens verspreid... 'k geloof er helemaal niks van...
Bij MM Arena heb ik Starfox overigens ook al gezien GolbeZeromus.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-06 18:32
Star Fox is volgens mij gewoon overal al te koop toch.. de officiele release date was vorige week vrijdag 22 december.. Wie dit spel nu nog niet heeft moet 'm echt direct gaan halen!! Je weet echt niet wat je mist hoor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32

DouweGNL

Ik ben tof.

Hoewel het me niet reeël in de oren klinkt, kan ik een deal tussen Sony en Nintendo best begrijpen uit strategisch oogpunt. Immers, beide bedrijven kunnen zo samen een geweldig grote machine maken, met veel marketingbudget. En vooral belangrijk: een E-NOR-ME userbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
GolbeZeromus schreef op 01 December 2002 @ 15:57:
[...]

Nope, bij MediaMarkt hadden ze nog immer geen Mario Party. Toen heb ik 'm maar bij Intertoys gehaald. Volgens mij hebben ze geen SFA bij MM, gisteren nog even daar geweest en niet gezien.

MM heeft een slechte levering de laatste tijd :(

[ Voor 3% gewijzigd door ilyc op 01-12-2002 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het verhaaltje van gamefaqs forums: http://s2.cgi.gamefaqs.co...p?board=965&topic=5338181

M E G A T O N
The Sonic, Megaman, Mario photo has a little something extra. It also spells PS2.

"Nintendo is set to file suit against Sony next week, declaring that the Playstation brand, and all of the profits made by Sony from it's sale, belong to Nintendo. While reading over the original contract between Sony and Nintendo (Sony were to make a CD drive for the Super Nes, entitled the Playstation), a lawyer for Nintendo noticed some key wording which showed that it was Sony's responsibility to make the drive, and that they broke the contract, not Nintendo, like initially believed.

According to sources, Nintendo is almost assured a victory, gaining all the profit's made by Sony off the Playstation since its introduction in 1996. Even if Nintendo do not win outright, they are guaranteed the rights to the Playstation name, and Sony will have to immediatley change the name of their console."

This is what will make Nintendo systems go flying from the shelves people. The "Nintendo Playstation," people won't know the difference, unsuspecting customers everywhere will be buying Nintendo, thinking that it's Sony. Sony is in a world of hurt."

Als dit waar is joh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm kan t amper geloven maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Bullshit joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me ook, maar toch. De codenaam voor de snes cd add-on was wel de playstation. Dus misschien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Grrr...welke 5h13k stalked me? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

rofl het kan best hoor je weet niet percies hoe het toen gegaan is maar als dat zo is dan zo dat wel een schokje veroorzaken ja. :Y)

En kan Nintendo weer een paar miljard erbijschrijven op de bankrekening. :P :Y)

btw: het lijkt mij wel heel sterk hoor.

[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 01-12-2002 18:20 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het klopt overigens wel dat Nintendo aan Sony had gevraagd destijds om samen een cd add-on (a la megacd) te ontwikkelen voor de SNES... eerst nog getiteld SuperCD later Playstation...
Na een tijdje besloot Nintendo maar van het hele cd principe af te stappen, en was Sony teleurgesteld en hebben ze stiekem het hele project zelf uitgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

GolbeZeromus schreef op 29 November 2002 @ 20:36:
Zo ds, dus eindelijk kun je met een echte SuperNES aan een echte Super Metroid beginnen? Werd tijd... :P ;)
Ja, als jij Super Metroid hebt :) Dat spelletje is echt schaars! Sommige mensen betalen er 50 EURO voor :/. Dat heb ik er niet voor over.
ilyc schreef op 01 december 2002 @ 14:31:
Goh, hoe zou dat nu komen :)
ilyc schreef op 01 december 2002 @ 17:57:
Grrr...welke 5h13k stalked me? :P
O-) :z

Trouwens, Nintendo verbrak het contract met Sony dus Nintendo heeft geen voet om op te staan mocht er een rechtzaak komen. Nintendo ging vervolgens met Phillips samen werken ivm met de SEGA CD. De SEGA CD flopte en Nintendo verbrak ook het contract met Phillips omdat ze geen winst zagen in een optical medium. Helaas had Philips nog wel de Zelda license in handen waardoor er 3 uber slechte Zelda games op de markt kwamen :(. Eigenlijk kan je dit wel vergelijken met het online gebeuren alleen is Nintendo nu wat voorzichtiger.
eerst nog getiteld SuperCD later Playstation...
Playstation X he ;) vandaar de term PSX
Na een tijdje besloot Nintendo maar van het hele cd principe af te stappen, en was Sony teleurgesteld en hebben ze stiekem het hele project zelf uitgevoerd...
teleurgesteld? lol! Nee, Sony was gewoon zover in de ontwikkel-fase dat ze maar besloten om een eigen console te maken anders was het maar weggegooid geld. Can't blame them though... Grootste fout ooit van Nintendo.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 01-12-2002 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja Ds jij zegt nu dat Nintendo dat heeft gedaan maar wat als bijv Sony nu zelf inzag dat het garant stond voor een groot succes en gewoon tegen Nintendo heeft gezegt dat hun het contract ontbonden?? :)

btw: het is idd wel de grootste fout ooit geweest. Moet je jezelf eens indenken hoe machtig Nintendo nu dan was geweest.

[ Voor 25% gewijzigd door schnumi op 01-12-2002 19:50 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:15
Ik zit zelf een beetje in de "recht" hoek, en ik kan vertellen dat dit erg onwaarschijnlijk is, omdat Nintendo ongetwijfeld toen dat speelde allang heeft na laten pluizen door juristen, en ten tweede mocht het zo zijn, dan kan Sony die zaak "oneindig" lang rekken en zelfs proberen te schikken (zie een beetje de MS/USA overheid zaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maja als nintendo zeker van zijn zaak is dan is nintendo zeker van zijn zaak :) . Als die geruchten kloppen. Ik denk niet dat nintendo een rechtzaak gaat aanspannen zonder papieren enzo :) .

Maar gewoon effe geduld tot er iets officieels is. Ik blijf stiekum hopen en toch realistisch blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ja, als jij Super Metroid hebt Dat spelletje is echt schaars! Sommige mensen betalen er 50 EURO voor . Dat heb ik er niet voor over.
Echte fans kennelijk. Ik heb voor mijn exemplaar gelukkig maar 20€ neer hoeven te leggen. :) Twee jaar geleden zag ik ook mensen voor Zelda II: Link's Adventure 75 gulden neerleggen.

Wat is trouwens jullie hi-score met Anaconda in TimeSplitters2? Net voor het eerst gespeeld en kwam uit op 12010. Try to beat that one mofo's :P ;)

Edit: LOL. Check dit.

Meisje gebruikt gamecube 'viberator'

[ Voor 10% gewijzigd door GZ op 01-12-2002 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

k hben nu ook starfox (de sint was vroeg :P )best wel cool.. maar op een een of andere manier zit ik nu al weer vast:
ik moet nu iets halen voor de mama triceratops en ik ben al onder die reuze steen geweest maar daar mag tricky niet mee en bij mijn objectives staat dat tricky mij moet helpen :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 01 december 2002 @ 22:06:
k hben nu ook starfox (de sint was vroeg :P )best wel cool.. maar op een een of andere manier zit ik nu al weer vast:
ik moet nu iets halen voor de mama triceratops en ik ben al onder die reuze steen geweest maar daar mag tricky niet mee en bij mijn objectives staat dat tricky mij moet helpen :?
als je beneden bent in die grot moet je zelf de paddestoelen zoeken. :) Tricky kan je alleen naarbinnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 01 december 2002 @ 22:06:
toch zit je op de goede plaats... toch nog ff verder zoeken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 20:23
Zit nu op 95% met SFA maar krijg die teering aap niet kapoet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
:D :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.artistnation.com/members/lofts/stacy/cosplay/photos/01megaman.jpg

Gamecubejes verstopt in Metroid Fusion:

Afbeeldingslocatie: http://ngamer007.homestead.com/files/metf.jpg

Zelda is lichtelijk vertraagd in de US volgens de nieuwe release lijst. Nieuws voor mij. Wat een bagger lijst trouwens :/

(maand-dag-jaar uiteraard)
• december

Evolution Worlds 12-2-2002 (ESP) (Ubi Soft)
Frogger Beyond 12-2-2002 (Konami)
Disney Sports: Football 12-3-2002 (Konami)
Legacy of Kain: Blood Omen 2 12-3-2002 (Eidos)
Star Wars: Bounty Hunter 12-4-2002 (Lucas Arts)
Super Bubble Pop 12-20-02 (Jaleco)
Lord of the Rings: The Two Towers 12-30-02 (Electronic Arts)

• januari

Black & Bruised 1-2-03 (Majesco)
Resident Evil 2 1-7-03 (Capcom)
Resident Evil 3: Nemesis 1-7-03 (Capcom)
Summoner 2: The Prophecy 1-13-03 (THQ)
Disney Sports: Basketball 1-14-03 (Konami)
Army Men -Air Combat- : The Elite Missions 1-20-3 (3DO)
Rally Championship 1-21-03 (Encore)
ATV Squad 1-22-03 (Acclaim)
Ghost Recon 1-28-03 (Ubi Soft)
Skies of Arcadia Legends 1-28-03 (SEGA)

• februari

Vexx 2-4-03 (Acclaim)
BattleBots 2-4-03 (THQ)
ALL STAR BASEBALL 2004 2-17-03 (Acclaim)
Conflict: Desert Storm 2-18-03 (Gotham)
Evolution Snowboarding 2-25-03 (Konami)

• maart

The Legend of Zelda: The Wind Waker 3-1-03 (Nintendo)
RTX Red Rock 3-1-03 (Lucas Arts)
Rayman 3 3-4-03 (Ubi Soft)
Transworld Surf 3-5-03 (Infogrames)
Enclave 3-11-03 (Conspiracy)
Mace Griffin: Bounty Hunter 3-11-03 (Universal)
Micromachines 3-11-03 (Infogrames)
City Racer 3-18-03 (Ubi Soft)
Superman: Shadow of Apokalyps 3-25-03 (Infogrames)
V-Rally 3 Championship 3-25-03 (Infogrames)

• april

1080 Snowboarding: Avalanche 4-1-03 (Nintendo)
Wario World 4-1-03 (Nintendo)
HIGH HEAT BASEBALL 2004 4-23-03 (3DO)

• mei

ENTER THE MATRIX 5-13-03 (Infogrames)
Dungeons & Dragons: Heroes 5-27-03 (Infogrames)
The Hulk 5-28-03 (Universal)
Gladius 5-30-03 (Lucas Arts)

• juni

Lord of the Rings: Fellowship of the Ring 6-6-03 (Universal)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gctopic_hr.gif
Elroy schreef op 30 November 2002 @ 15:36:
Nou dan zal ik toch maar uiteindelijk een Metroid Impressie geven.
Thanks Roy! :) Had je m'n vragen nog gezien (1 post boven je impressies), dat van die stip is al beantwoord door je pic (toevallig :)), maar hoe snel zijn de mannen van dvdboxoffice gemiddeld?

* Dyxtra staat op het punt Metroid Prime (en andere goodies) te kopen te doen bij dvdboxoffice :9 Misschien...toch...of niet...ahhhhh....wachten....nee....kopen....damn!

Vette pics trouwens :9~
Af en toe wil ik gewoon dat ze effe dood gaat, wordt er helemaal geil van :)
LOL, dacht dat ik gek was 8)7 ;)
Emulators waarvoor je de originele systemen voor nodig hebt :? Handig :D
Anoniem: 30913 schreef op 01 December 2002 @ 11:06:
De engelse naam voor de nieuwe zelda:The Legend of Zelda: The Wind Waker
BORK!

Niet grappig, maar er is weinig nieuws vandaag dus :+ :
Afbeeldingslocatie: http://mywebpages.comcast.net/wfederman/WindtalkersPoster.jpg
Ontzettende baggerfilm trouwens zeg dat Windtalkers :+
Phusebox schreef op 01 December 2002 @ 14:40:
ik ben echt helemaal verliefd op Starfox nu... net de eerste spellstone behaald.... o mijn god wat een mooi geniaal prachtig spel...
geen woorden voor...
zeker het beste spel ooit...
Je hebt "Metroid Prime" verkeerd gespeld ;)
Anoniem: 23844 schreef op 01 December 2002 @ 19:18:
Ja, als jij Super Metroid hebt :) Dat spelletje is echt schaars! Sommige mensen betalen er 50 EURO voor :/.
Woei voor een normale versie? Ben benieuwd wat de echte Metroid gek voor mijn Special Edition over heeft >:) :P Ach, het wordt alleen maar meer waard moet je maar denken ;)
Grootste fout ooit van Nintendo.
schnumi schreef op 01 december 2002 @ 19:49:
btw: het is idd wel de grootste fout ooit geweest.
Vind cartridges ipv CDs voor de N64 nogal de grootste. Dat van de SNESCD/PS vind ik niet echt een fout, Nintendo kon eigenlijk niet anders. Het N64 debacle getuigt van weinig toekomstvisie, misschien zien we dat nu weer gebeuren met online games?
GolbeZeromus schreef op 01 december 2002 @ 21:58:
Twee jaar geleden zag ik ook mensen voor Zelda II: Link's Adventure 75 gulden neerleggen.
Wie wil dat prutspel nou hebben? :P ;)

That reminds me, moet dat spel toch nog maar eens een keertje uitspelen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Pfff, de geruchten beginnen nu wel helemaal op volle toeren te draaien. Als het Sony-aanklaag verhaal waar is. Zie ik eerlijk gezegd niet hoe dit nieuws ervoor moet zorgen dat de Gamecube verkopen zo enorm zouden toenemen. Wellicht kan het wel het einde betekenen van de Playstation. Maar een directe impuls specifiek voor de Cube zie ik er niet in...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ik ben blij met mijn amerikaanse Chrono Trigger ! .. w00h00 =]

en dat ene van die rechtzaak lijkt me echt grote onzin.. verder is het online standpunt van nintendo nu nog niet echt fout, ook niet echt als ze er weinig mee gaan doen ofzo..

het zou cool zijn _als_ ze een online mario kart ofzo uitbrengen, dat zou hun online bezigheden wel erg aantrekkelijk maken =)..

maar online console gaming .. mjah .. ik weet niet =).. zelf vind ik juist het leuke aan online gamen dat je op elk moment met een ander kan praten en dat je door verder te gaan op irc/icq/msn/whatever je een beetje band kan krijgen met bepaalde mensen online.. dus dan zouden ze zoiets ook makkelijk moeten maken..

ik vind consoles echt thuis-zit-multiplayer hardware en een pc online-multiplayer-hardware.. en dat weegt lekker op elkaar af.. maar we zullen zien.. als het online kan en het kost niets.. en het gaat snel zonder enige lag of whatever (zal ik toch geen last van hebben met mijn 10mbit maar toch) dan kan het succesvol zijn.. ik w8 dat xb0x-0nline wel af ofzo..

het gaat toch meer om communities.. en als men dat door heeft bij nintendo.. dan komt het misschien nog wel.

maar voor nu vind ik het niet zo erg dat ze nog niet zo duidelijk hebben laten merken dat het online gebeuren iets is wat _THE NEXT BIG THING_ is.. en zo hoort het ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo heeft met Sony en met Philips allebei meerder keren over consoles onderhandeld, is al flink lang geleden, lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dat ze dan nu ineens iets in een contract gevonden zouden hebben...
Kheb liever dat playstation van Sony blijft, anders moet ik dat ding ook nog eens gaan kopen :)

Hier uitgebreid verhaal over de cd-onderhandelingen van Nintendo:
http://www.nintendoland.com/snes/snescdr.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 02-12-2002 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Before you all start doubting me, check my post history!

Nintendo plans to announce "many new titles" in the very near future! Nintendo also plans to announce an aliance between 7 of the biggest game companies at the present time. Kinda like Triforce, only this time, Nintendo is going all out.

The 7 Developers are said to be developing some of Nintendo's greatest franchises, plus many new titles.

Nintendo is also said to have some kind of "Gimmick" to go along with all this huge news. I have no clue as to what this means,( My source would say no more!) Im told Nintendo should announce all this within a week, maybe two? There is not a set date from what i understand.

This is all i know, and i told not to believe all the hype that's behind this thing. He says it's huge news, but not *******!
Iets realistischer :) . btw: *******=megaton :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Bartjuh schreef op 29 November 2002 @ 19:53:
Ik ga ook nog een gamecube halen :)
Verstandig :P
Deze games wil ik er eventueel bij kopen:

Weet iemand nog leuke multiplayerspelletjes , en waarom ik een van deze spellen wel/niet zou kopen ...
Smugglers Run 2: warzones.. Echt het beste multiplayerspel op de GameCube. Veel verschillende multiplayer mogelijkheden echt supergaaf. Je kan eh... mag eh... moet deze niet missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 55194 schreef op 02 December 2002 @ 07:44:
[...]

Iets realistischer :) . btw: *******=megaton :) .
dat klinkt idd wel iets realistischer. Ben benieuwt wie er dan allemaal titels gaan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het idee dat we steeds meer van games en news overgaan in de roddels en manie rond megaton etc... :P
nog ff en dit wordt een soort koffietijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 5577 schreef op 02 December 2002 @ 09:30:
Ik heb het idee dat we steeds meer van games en news overgaan in de roddels en manie rond megaton etc... :P
nog ff en dit wordt een soort koffietijd.
Idd en we fokken ons alleen maar op straks is het een heel lullig iets. :) Daarom heb ik ook niet zulke hoge verwachtingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

't Zou wel fijn zijn als er een datum van die aankondiging bekend werd gemaakt ofzo... Ik word nu steeds nieuwsgieriger...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Ik was gisteren even bij FutureZone en daar stond een PAL versie van een of ander racespel, 'Jaques Villeneuve Racing Challenge' genaamd...De voorkant zag er crappy uit, hoe het spel zelf was weet ik niet.
Het was iig. van Ubi Soft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ilyc schreef op 02 december 2002 @ 11:18:
Ik was gisteren even bij FutureZone en daar stond een PAL versie van een of ander racespel, 'Jaques Villeneuve Racing Challenge' genaamd...De voorkant zag er crappy uit, hoe het spel zelf was weet ik niet.
Het was iig. van Ubi Soft.
klopt ja die is al een tijdje uit. :) zal wel net zoiets als driven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 02 december 2002 @ 11:33:
[...]

klopt ja die is al een tijdje uit. :) zal wel net zoiets als driven zijn.
alleen dan met futuristische formule 1 auto's
zware bagger lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik zag zonet ook mario party 4 PAL ... of was die al een tijdje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68036

Die is vrijdag uitgekomen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
D³ schreef op 30 november 2002 @ 15:28:
Elroy ik had wat vraagjes: ik neem aan dat jij je Metroid Prime bij dvdboxoffice vandaan hebt? Aangezien die lui in Canada zitten, heeft MP een rooie 'Best of E³' stip op de cover zitten? Zo ja, is die meegedrukt op de cover of een sticker oid?

En hoe lang duurt het ongeveer voor je een bestelling binnen hebt?
Ja die stip zit erop.
En het opsturen zelf duurd altijd 8 dagen voordat je hem binnen hebt.
Aangezien het nu december is en dat er veel feestdagen zijn kan het zijn dat het nu misschien wat langer duurd met de post.
Bij dvdbox zelf sturen ze hem meestal meteen de volgende dag.
Dat is alleen als ze hem op voorraad hebben.
En aangezien ze in canada bijna een dag later zijn in tijdzone, moet je gewoon rekenen dat het hun 2 dagen kost.
Dus bestellen en je hebt hem 10 dagen later :)

edit:

Er zit trouwens een productie fout in mijn logitech setje, kan ik hem weer opsturen om een nieuwe te vragen :/

[ Voor 8% gewijzigd door Elroy op 02-12-2002 12:59 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Is die-hard vendetta een beetje een cool spel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
people speculate in another forum that
'there are 3 separate annoncements, but on the same day.
The first is a new 2nd party. It's a very well known company, but not who you'd think.
The second is the confirmation of 5-8 1st and 2nd party ONLINE titles, all due before summer. The new 2nd party has 2-3 themselves. One is a massive collaboration.
The third is even more shocking than the first two. New hardware, which will make everyone do a double take.
I'll just say its the answer to all of the cube owners impatience. Look for the 23rd to be the day. It was originally slated for 2 weeks prior, but a contractual hang-up caused a delay. These are passed on to me from someone who is in the know, he even told me about Square over a year ago, so i'll trust him this time.'
Wat er van waar is; Ik weet het niet. Maar geruchten zijn altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hmm dus (misschien) wel een nieuwe 2nd party ook bekend maar niet wie je zou verwachten.

rara wie begint met raden? :) Toch leuk. En wat zou die nieuwe hardware kunnen zijn?? :)
Bartjuh schreef op 02 December 2002 @ 13:13:
Is die-hard vendetta een beetje een cool spel ??
schijnt niet zo'n topspel te zijn heb hem zelf niet.

btw: Elroy klote man heb je die dingen net zit er een fout in. :/

[ Voor 61% gewijzigd door schnumi op 02-12-2002 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Heeft iemand nog belangstelling voor een zwarte Gamecube-controller (max. 5 uur gebruikt) i.v.m. aanschaf wavebird.
Voor € 19,99 is hij van jou.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Elroy schreef op 02 december 2002 @ 12:06:
[...]

edit:

Er zit trouwens een productie fout in mijn logitech setje, kan ik hem weer opsturen om een nieuwe te vragen :/
wat is die fout dan? dan weet ik of ik daar op moet letten met aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Disciplus-Simplex schreef op 02 December 2002 @ 13:33:
Heeft iemand nog belangstelling voor een zwarte Gamecube-controller (max. 5 uur gebruikt) i.v.m. aanschaf wavebird.
Zou je die niet als backup houden als je WaveBird er mee stopt of als de batterijen op zijn en alle benzinepompen enz zijn ook dicht om ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Anoniem: 19137 schreef op 02 December 2002 @ 13:47:
[...]

Zou je die niet als backup houden als je WaveBird er mee stopt of als de batterijen op zijn en alle benzinepompen enz zijn ook dicht om ....
Ik heb er twee en daar wil ik dan een van verkopen. Er blijft uiteraard eentje met draad in huis. Je weet inderdaad nooit ;)
Verder wil ik Nintendo nog even bedanken voor Mario Sunshine. Heb dat spel zojuist gekregen en moet toegeven dat het erg/zeer vermakelijk is en dat had ik niet gedacht vantevoren.
Nu Zelda, Metroid en 1080 avalanche nog. Vooral die laatste heb ik zeer veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Elroy schreef op 02 December 2002 @ 12:06:
edit:

Vandaar die ruis misschien?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

people speculate in another forum that
'there are 3 separate annoncements, but on the same day.
The first is a new 2nd party. It's a very well known company, but not who you'd think.
Camelot lijkt me een realistische gegadigde, bedrijf maakt al exclusief voor Nintendo maar is wel degelijk 3rd party. Makers van oa. Golden Sun en Mario Golf/Tennis.
The second is the confirmation of 5-8 1st and 2nd party ONLINE titles, all due before summer. The new 2nd party has 2-3 themselves. One is a massive collaboration.
Altijd leuk, vooral die 'massive collaboration'. Wat het ons gaat brengen blijft natuurlijk gissen, maar wie weet wordt het wel een massive RPG in Hyrule met GTA elementen :).
The third is even more shocking than the first two. New hardware, which will make everyone do a double take.
Hell, waar wachten we al een hele tijd op, waar zeuren we om? Heb werkelijk geen idee, eigenlijk. Een GBA met backlight?

Edit >> Hell, dat woord 'megaton' is wel helemaal ingeburgerd... je kunt geen thread lezen op de GA boards of er roept wel iemand 'MEGAT0N!' :)

[ Voor 9% gewijzigd door DouweGNL op 02-12-2002 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
phusebox, complimenten op je fantastische icon! heersch!!!!11

ik hoop nog steeds op een PokéMon MMORPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Nou Nintendo kom maar op met die aankondiging! Ik ben wel zwaar benieuwd aan het worden (Duh! :P )
Ik vraag me af hoeveel Nintendo van Sony kan aftroggelen mocht dat verhaal waar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo koopt rare terug :D

Ja camelot lijkt me ook een erg goede gegadigde. Al zijn die al bijna een 2nd party. En ze maken erg leuke spellen :), mmm mario tennis.
Maar het kan natuurlijk ook een heel onverwachte zijn, bungie ofzo :D
We zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:29

JC

- minimalistic -

Disciplus-Simplex schreef op 02 December 2002 @ 13:33:
Me me me :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 02 December 2002 @ 14:58:
phusebox, complimenten op je fantastische icon! heersch!!!!11

ik hoop nog steeds op een PokéMon MMORPG.
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Phusebox schreef op 02 december 2002 @ 13:37:
[...]

wat is die fout dan? dan weet ik of ik daar op moet letten met aanschaffen...
De speakers geven bij mij zo veel ruis dat het harder gaat dan het geluid die mijn pc produceert.
De Stereo 2x werkt voor geen meter.
Meer heb ik nog niet gevonden :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
aha
toch maar geen kopen dan... klinkt niet echt alsof het een fout is in 1 product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 02 december 2002 @ 15:25:
aha
toch maar geen kopen dan... klinkt niet echt alsof het een fout is in 1 product
wat ben je toch een heerlijke pessimist :)

trouwens, de foto's van Elisangela zijn zo goed als mislukt. Heeft weinig zin om die hier te posten. en mijn tweede rolletje moet nog terug (eerst volschieten). Daarna zal ik wel wat foto's posten, want als het goed is, zit er deze keer wel een leuke tussen... hoop ik :P

verder, wanneer wordt de titel van het topic veranderd naar "deel" ipv "episode"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stephan Bole, of the French division of Nintendo, has said in a recent interview that the mini-DVD containing The Legend of Zelda: Ocarina of Time and Ura Zelda will probably arrive in Europe some time next year. It will probably be sold as a "stand-alone" game.
Dat ziet er positief uit :)
Jammer dat we 'm niet bij de nieuwe Zelda krijgen alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Woon je in de buurt van Delft, dan kan je hem zo komen ophalen. Zit ook nog garantie op. Mezelf kennende heb ik dat bonnetje in een ordner gestopt.
Mail anders maar even: vuil---nis---bak@xs4all.nl (verwijder de 6 streepjes in het adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wat zijn VIP codes ???

dit staat op marktplaza:

titel:2 ongebruikte VIP codes van de gamecube
Ze komen uit de gamecube en het spel smash bros: melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Bartjuh schreef op 02 December 2002 @ 15:47:
Wat zijn VIP codes ???

dit staat op marktplaza:

titel:2 ongebruikte VIP codes van de gamecube
Ze komen uit de gamecube en het spel smash bros: melee
www.nintendovip.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Heihoei,

Ik ben een beetje uitgekeken op pc games.. Speelde altijd diablo,starcraft,warcraft en counterstrike maar deze games kunnen me niet echt meer boeien..
Omdat ik niet echt zin heb om voor 1000 euro te gaan upgraden lijkt me een console wel een goede keuze.. ook omdat ik binnenkort een grote TV op m'n kamer krijg (tv beneden wordt vervangen >:) )
Is de GC dan de console voor mij?
Ik heb zelf al timesplitters en mario sunshine gespeeld.. 1e vond ik erg leuk.. 2e wel leuk en grappig maar niet echt geweldig.
Vooral goede games lijken me Zelda, Metroid Prime (!!! !!!! !!!!!) en Resident Evil :)

Btw ik heb al een voorkeur voor een Nintendo console aangezien ik al een NES 8 bit, gb 8 bit en GBA heb :)

Geen playstation of n64 tho..

[ Voor 12% gewijzigd door RedruM op 02-12-2002 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Dan zijn waarschijnlijk registratie codes. Kan je bij nintendovip.com registeren en kan je "leuke" dingen "kopen".

laat maar :)
RedruM schreef op 02 December 2002 @ 15:49:
Heihoei,

Ik ben een beetje uitgekeken op pc games.. Speelde altijd diablo,starcraft,warcraft en counterstrike maar deze games kunnen me niet echt meer boeien..
Omdat ik niet echt zin heb om voor 1000 euro te gaan upgraden lijkt me een console wel een goede keuze.. ook omdat ik binnenkort een grote TV op m'n kamer krijg (tv beneden wordt vervangen >:) )
Is de GC dan de console voor mij?
Ik heb zelf al timesplitters en mario sunshine gespeeld.. 1e vond ik erg leuk.. 2e wel leuk en grappig maar niet echt geweldig.
Vooral goede games lijken me Zelda, Metroid Prime (!!! !!!! !!!!!) en Resident Evil :)

Btw ik heb al een voorkeur voor een Nintendo console aangezien ik al een NES 8 bit, gb 8 bit en GBA heb :)

Je hebt het antw. eigenlijk al gegeven. Niet veel geld, en voorkeur is nintendo. Wat weerhoudt je?! Ga er vandaag nog 1 halen!! :o
Mijn (ons) zegen heb je wel! 8)

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 02-12-2002 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
RedruM schreef op 02 December 2002 @ 15:49:

Als dat je leuke games lijken is de GameCube je enige optie :)
En er komt nog veel meer, ik denk dat je niet teleurgesteld zal raken. Houdt wel in je achterhoofd dan de andere consoles soms weleens een spel zullen hebben dat jij ook graag zou willen spelen, maar dat dat simpelweg niet kan omdat het exclusief op die andere console is. Maar ja, omgekeerd zou je hetzelfde hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
A gamecube it will be :)
Is er niet toevallig een leuke aanbieding dat je voor een leuke prijs Resident Evil erbij krijgt? En een memory card oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 02 December 2002 @ 15:59:
Is er niet toevallig een leuke aanbieding dat je voor een leuke prijs Resident Evil erbij krijgt? En een memory card oid :)
Er is wel een SMS pack. Daarbij zitten dus:

1 GC.
1 controller.
1x SMS.
1x Memorycard 59 blocks.

prijs is: €269 volgens mij. :)

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 02-12-2002 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
schnumi schreef op 02 December 2002 @ 16:05:
[...]

1 GC.
1 controller.
1x SMS.
1x Memorycard 59 blocks.

Ai.. das minder aangezien ik SMS al van een vriend kan lenen en als je die 1x hebt uitgespeeld.....
Ennehm..d'r was iets met die mem cards. Je moet er altijd 1 van nintendo zelf kopen omdat daar meer op gaat oid?

Is resident evil trouwens flink scary? (imagine grote tv, surround geluid, alleen thuis 's nachts en regen buiten >:) )

[ Voor 13% gewijzigd door RedruM op 02-12-2002 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ja, je hebt die ene aanbieding met 8 spellen erbij ofzo. daar zit resident evil ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Ik wil ook geen MSN, en toch een GC alleen dus wel met een spel erbij(goh...) komen er nog leukere sets dit jaar?
Of begin volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

daFubar schreef op 02 December 2002 @ 16:09:
ja, je hebt die ene aanbieding met 8 spellen erbij ofzo. daar zit resident evil ook bij.
Welke set is dat :?
Die v/d Toy's R' Us komt zeer waarschijnlijk niet in NL
Daar hebben ze hier te weinig macht voor + ze vallen onder Bart Smit hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
RedruM schreef op 02 December 2002 @ 15:59:
ik heb in a'dam wel een pack gezien. 1 met NFS:HP2 en 1 met FIFA 2003. Ik heb de prijs helaas niet kunnen zien.

Het was iig in een klein winkeltje op een grote straat (zou best wel eens de kalverstraat geweest kunnen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57029

RedruM schreef op 02 december 2002 @ 16:07:
[...]

Ai.. das minder aangezien ik SMS al van een vriend kan lenen en als je die 1x hebt uitgespeeld.....
Ennehm..d'r was iets met die mem cards. Je moet er altijd 1 van nintendo zelf kopen omdat daar meer op gaat oid?

Is resident evil trouwens flink scary? (imagine grote tv, surround geluid, alleen thuis 's nachts en regen buiten >:) )
Ik zou voor Eternal Darkness gaan. Ik heb ze allebei en ik vind ED echt zo veel vetter dan RE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Anoniem: 57029 schreef op 02 December 2002 @ 17:10:
[...]

Ik zou voor Eternal Darkness gaan. Ik heb ze allebei en ik vind ED echt zo veel vetter dan RE.
argumenten :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 22:12
Fred_Perry schreef op 02 December 2002 @ 16:59:
[...]

ik heb in a'dam wel een pack gezien. 1 met NFS:HP2 en 1 met FIFA 2003. Ik heb de prijs helaas niet kunnen zien.

Het was iig in een klein winkeltje op een grote straat (zou best wel eens de kalverstraat geweest kunnen zijn).
Dat zal wel bij de Bart Smit geweest zijn.... die set met NFS:HP2 is een zwarte GC met NFS:HP2 dan :)

Raad eens wat ik vanavond ga kopen ;) Ik zit er al zo lang over te denken nu ga ik er gewoon een kopen :) Iemand nog tips voor een leuk spel? Ik ga er mischien meteen mario bij hale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Goed idee!

Bij Intertoys hebben ze ook een Need for Speed pakket (239 Euro geloof ik).

Ik raad je aan om Mario Party 4 erbij te halen. Hilarisch! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

Anoniem: 57029 schreef op 02 December 2002 @ 17:10:
[...]

ED heeft heel veel sfeer
RE heeft veel meer spanning

Persoonlijk vind ik ook ED beter :P maar ik zou als ik jou was beide ff uit proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60859

Heej, wat is volgens jullie een goeie prijs voor een redelijk nieuwe gamecube, met 3 controllers memory card en de spellen:
Starwars Clonewars (MOET JE HEBBEN KOWL SPEL!)
Starwars Rogue Leader
Super Smash Brothets.
Nee, dit is geen poging om hem via dit topic te verkopen, maar gewoon als info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 60859 schreef op 02 December 2002 @ 17:46:
Heej, wat is volgens jullie een goeie prijs voor een redelijk nieuwe gamecube, met 3 controllers memory card en de spellen:
Starwars Clonewars (MOET JE HEBBEN KOWL SPEL!)
Starwars Rogue Leader
Super Smash Brothets.
Nee, dit is geen poging om hem via dit topic te verkopen, maar gewoon als info
275 meer zou ik er niet voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Phusebox schreef op 02 december 2002 @ 17:49:
[...]

275 meer zou ik er niet voor geven.
Das dan wel heel weinig. Nieuw is dat setje rond de € 483,-
Maar ja, wat maakt mij dat ook eigenlijk uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Phuse heeft wel gelijk... veel meer is het niet meer waard. Het is niet nieuw meer, he :). Als je hem probeert te verkopen probeer het dan iig voor €300, na afdingen kom je dan waarschijnlijk alsnog rond de €275 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

schnumi schreef op 02 December 2002 @ 16:05:
[...]

1 GC.
1 controller.
1x SMS.
1x Memorycard 59 blocks.

239,95 bij de dixons :) ( en normaal is dat al zo'n dure winkel :+ )

edit: klote ! nou is ie in ene 279,95 , gister was ie nog 239 :(

[ Voor 11% gewijzigd door Bartjuh op 02-12-2002 18:47 . Reden: wtf :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Bartjuh schreef op 02 December 2002 @ 18:42:
[...]

239,95 bij de dixons :) ( en normaal is dat al zo'n dure winkel :+ )

edit: klote ! nou is ie in ene 279,95 , gister was ie nog 239 :(
bij de mm issie 249 ;)

edit:

De engelse vertaling van Zelda: "The Legend of Zelda: The Wind Waker"

bron: nintendo-europe.com

[ Voor 43% gewijzigd door Fred_Perry op 02-12-2002 19:38 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.