Het GameCube Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.512 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

oe check dit:
Platinum GC met Resident Evil 1 & Zero, stepdown convertor, memory card en controller voor 199 pond (308 euro):

http://www.goblindirect.c...=1377&productCat=GameCube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 28484 schreef op 05 december 2002 @ 11:46:
Een spel als Metroid Prime kost daar 45 euro en voor games betaal je geen verzend of import kosten....
Heb zelf inmiddels Metroid Prime bij dvdboxoffice besteld. Na de release verschuiving van 3 naar 28 maart brak er iets in mijn Metroid hart (hoezo melodramatisch :P). Nu nog een US Cube ergens vandaan zien te halen :D Zit ik straks met MP, zonder Cube :+ Ach ja kan ik altijd nog het boekje vast lezen :P Anyhoo, binnenkort hoop ik aan het nieuwste avontuur van Samus te beginnen! Het wordt een mooie kerst, kinderen :)

Metroid Fusion ook maar meebesteld, scheelt weer ~15-20 euro |:(

"O, Metroid Prime"

O Metroid Prime, o Metroid Prime,
wat zijn je graphics wonderschoon.

Ik heb je laatst bij dvdboxoffice zien staan.

Toen had je nog geen eigenaar.

O Metroid Prime, o Metroid Prime,
wat zijn je graphics wonderschoon.

Vrij naar O, denneboom

Owja wat betreft hardware importeren:

Hardware van dvdboxoffice = uit Canada = buiten de EU = douanerechten + BTW
Hardware van goblindirect = uit UK = EU = niets extra
Anoniem: 30913 schreef op 05 December 2002 @ 17:52:
whoopie, het wind wanker logo:
(klikbaar)
Gadverdamme wat een lelijk ding.
GolbeZeromus schreef op 05 December 2002 @ 21:59:
Even ICQ geinstalled, even met M@NIC overlegd, die moet het weer even bespreken met The Will. Hij zei dus dat ze niet meer aan Grote topics doen. Tevens waren "=[" doelloos volgens hem.
Het mod gedrag is hier af en toe echt dik :X |:( hoor. "=[" doelloos? Jezus man, dat doen we al 15 topics zo, wat een gezeik. En "Grote" weglaten is helemaal mooi, omdat we niet meer aan "Grote" topics doen zeggen ze dan, maar ondertussen blijven dit toch gewoon topics met 1000+ posts :? Alsof "Grote" weglaten ineens alle problemen van "Grote" topics oplost (zoals slecht info kunnen vinden etc, waar wij met dank aan de HGGCT Search geen last van hebben natuurlijk //pimp :+). Raar gedoe :/
Kramers schreef op 06 December 2002 @ 09:53:
Ik heb gisteren voor €9,99 Metroid Fusion gekocht. Bij Discovery in Rotterdam had ik nog voor €40 kortingsbonnen ingeleverd, dus dat was een leuk Sinterklaas kadootje voor mezelf.
Waarom doen mensen altijd alsof kortingsbonnen/waardebonnen geen waarde hebben? Misschien dat je uit eigen zak maar 9,99 hebt hoeven betalen maar MF heeft je nog steeds 49,99 gekost hoor. Gekke mensen 8)7 :)
Anoniem: 23844 schreef op 06 december 2002 @ 11:52:
Zie je wel dat Metroid een zuig game is. Vergeleken met Zelda :P :+
Tja Anoop zit in Japan he, daar is nog geen Metroid. Niet zo vreemd dat die jongen denkt dat Zelda GOTMFC is, kan ie ook niks aan doen ;)
Kojiiiiii!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:31
het gaat me allemaal veel te hard hier de laatste tijd...

edit:
grrrrrrrrr typeblamage

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2002 16:56 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 51765 schreef op 06 December 2002 @ 16:40:
oe check dit:
Platinum GC met Resident Evil 1 & Zero, stepdown convertor, memory card en controller voor 199 pond (308 euro):

http://www.goblindirect.c...=1377&productCat=GameCube
yep had ik ook al gezien. :) Ik begin ook ernstig te twijfelen en als ik er 1 haal neem ik die Metroid pack. :)

Platinum cube met metroid + mem card en stepdown converter= 169 pond

D³ is dat dan geen mooie deal voor jou?? :)
Phusebox schreef op 06 December 2002 @ 16:48:
het me allemaal veel te hard hier de laatste tijd...
het hard gaat ook. :+ :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 06-12-2002 16:53 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

schnumi schreef op 06 december 2002 @ 16:48:
[...]

yep had ik ook al gezien. :) Ik begin ook ernstig te twijfelen en als ik er 1 haal neem ik die Metroid pack. :)

Platinum cube met metroid + mem card en stepdown converter= 169 pond

[...]

het hard gaat ook. :+ :Y)
huh wtf is edit mijn vorige post krijg ik dit :?

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 06-12-2002 16:52 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 06 december 2002 @ 16:52:
[...]

huh wtf is edit mijn vorige post krijg ik dit :?
De knopje quote en edit lijken ook zoveel op elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Om maar even terug te gaan naar de Zelda-stijl. Ik denk dat de stijl-keuze niet zo zeer af te lezen is van screenshots. Hoewel een realistischere zelda er dan wellicht beter uitziet biedt de nieuwe stijl je een veel diepere en geloofwaardige spelervaring. Van wat ik heb begrepen zijn de animaties (met name van link's gezicht) enorm goed en leeft de game. Het behoort echt een interactieve cartoon te zijn. Zoals wel vaker wordt gezegd, je moet het zien (bewegend wel te verstaan) om het te geloven.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gamegod schreef op 06 December 2002 @ 16:55:
[...]

De knopje quote en edit lijken ook zoveel op elkaar 8)7
nee want check het maar. :) de onderste post is om 16.52 geedit en de bovenste post heb ik een minuut later weer moeten editten toen ik dat zag. :)
Deddiekoel schreef op 06 December 2002 @ 16:58:
Om maar even terug te gaan naar de Zelda-stijl. Ik denk dat de stijl-keuze niet zo zeer af te lezen is van screenshots. Hoewel een realistischere zelda er dan wellicht beter uitziet biedt de nieuwe stijl je een veel diepere en geloofwaardige spelervaring. Van wat ik heb begrepen zijn de animaties (met name van link's gezicht) enorm goed en leeft de game. Het behoort echt een interactieve cartoon te zijn. Zoals wel vaker wordt gezegd, je moet het zien (bewegend wel te verstaan) om het te geloven.
Klopt ja. :) damm ik kan haast niet wachten op Zelda.

(vandaar dat ik waarschijnlijk toch een US cube aanschaf. :Y)

btw: Elroy nog een vraagje. :) Hoe zit het met de beeldkwaliteit van de US Cube?? Aangezien je geen RGB kabel daarvoor kunt gebruiken zit er dan veel verschil in? :)

[ Voor 59% gewijzigd door schnumi op 06-12-2002 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

N-Gamer has spoken to Datel, who give us some good, and bad news about the elusive Freeloader.

I've just got off the phone with a member of Datel, who told me the following information about the release of the Freeloader:

The Freeloader will be released to the public in around six weeks, but no exact date is set.
This means that it will be released after christmas, but the good news is, that people who have preordered off the Codejunkies website will get theirs BEFORE christmas.
Preorders for the Freeloader have now stopped, and no more will be taken. Let's just hope there are a load on Ebay :)
er komt iets :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

woot een wonder. :P dan wacht ik nog heel even maar als ze hem weer uitstellen dan is het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
zitten jullie nou nog steeds serieus op die freeloader te wachten? knap hoor... ik zit al 3 maanden te wachten om spellen te spelen die allang uit zijn :D haha

maar ik moet zeggen, ik zou denk ik voor geen goud willen diskswappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 06 december 2002 @ 20:26:
zitten jullie nou nog steeds serieus op die freeloader te wachten? knap hoor... ik zit al 3 maanden te wachten om spellen te spelen die allang uit zijn :D haha

jah ik zeg toch de laatste keer. :P :) Het schijnt nu echt zo te zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

daFubar schreef op 06 December 2002 @ 20:26:
wat een luxeproblemen.. aan de ene kant willen jullie niet wachten maar ook niet diskswappen.. wow 5 seconden 1 cdtje verwisselen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
TheEvilCuber schreef op 06 December 2002 @ 20:32:
[...]

wat een luxeproblemen.. aan de ene kant willen jullie niet wachten maar ook niet diskswappen.. wow 5 seconden 1 cdtje verwisselen
ik denk dat het gewoon serieus irritant gaat worden. en ik denk dat er hardwarematig ook problemen zullen komen in verband met ntsc spellen en pal output enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon je gamecube laten aanstaan :X :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
yes en ik heb em bij codejunkies besteld dus ik krijg em voor kerstmis... justice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
DAMN Phuse, ik heb die Freeloader al sinds Juni in bestelling gehad. Maar ergens in Oktober gecancelled omdat ik dacht dat ik hem via mijn lokale game-boer hem sneller zou hebben. Ach, ja dan wachten we NOG langer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Dit heb ik hier nog niet gezien:
News: Square Enix project for GC
Dec 7th 2002 00:56 by Tim

Square Enix have started developing a new GameCube title!

Thanks to our friends over at CubeNation we can bring you the good news that Square Enix has started developing Parasite Eve - Rebirth for the GameCube and PS2. For those who don't know the saga, two previous episodes were already launched on PSone, and have had a well deserved success. Parasite Eve - Rebirth will be a brand new episode offering an innovating combat system, digitalized voices, and an astouding technical realisation.

This game will be released late 2003 in Japan and will not see the daylight in the US and Europe until 2004.
Maar het duurt nog even voor het zo ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 06 December 2002 @ 23:25:
[...]

yes en ik heb em bij codejunkies besteld dus ik krijg em voor kerstmis... justice!
wacht eerst maar weer af. :Y) Maar ik hoop voor je dat je hem krijgt dan weten wij het namelijk ook zeker dat hij komt. :)
RareGast schreef op 07 december 2002 @ 10:26:
Dit heb ik hier nog niet gezien:

[...]

Maar het duurt nog even voor het zo ver is.
nice dit valt ook wel in het survival horror genre dacht ik. :)

[ Voor 29% gewijzigd door schnumi op 07-12-2002 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Horror iig wel, of we het overleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hier nog een nieuwe game. :Y)
TDK Mediactive has today announced that the Xbox game Mercedes-Benz World Racing will also be released for the GameCube.

Developed in co-operation with Mercedes Benz, the game features a wide range of cars from Mercedes-Benz including current cars, vintage classics, prototypes and racing cars.

World Racing will be released on Xbox, Gamecube and PlayStation2 Q1 2003 in the US of A. An European date is still to be announced.
ach je moet maar zo denken het is iniedergeval geen PS2 poort. :Y)
En nog wat meer GBA player news!
Nintendo has some new info for us on the GBA/GCN Player.

Some new info has come in from Nintendo concerning their Gamecube Gameboy Add-On. The Add-On will be able to display some extra frame borders on you TV when in use. The newest Gameboy Advance games that are developed with the Gamecube Gameboy Player will have a customizable frame borders option, so you don't haft to use that standard ones. If your not into that, you can remove the frame and play your Gameboy games in full screen.

To make it all work you haft to use a boot disk that comes with the Add-On. This disk will tell your Gamecube you want to play a Gameboy games so you will need to have the disk in your Gamecube every time you want to play a Gameboy game. The disk can also serve as a parental control. So it will allow parents to set a time limit for their kids. To make sure they don't play the day away. When their time is up the Gamecube will turn off automatically. One more good thing about the GameCube GameBoy Player is that is has no territory lock. So you can play Gameboy games from anywhere in the world.
Star Wars: Bountyhunter movies

btw: nog een vraag aan Elroy of iemand anders. :) Zou jij misschien de impressies van cube.ign.com van Zelda hier neer kunnen zetten (of gedeelte's)?? :)

[ Voor 76% gewijzigd door schnumi op 07-12-2002 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

Phydomir

Dennis

yeah.. Starfox @ 50% @ 10:23u gameplay..

Nog een uurtje of 10 te gaan dus :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wat is een freeloader? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

Phydomir

Dennis

Freeloader is een bootdisk waarmee je us en jap. spellen op je pal cube kunt spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb hem overigens ook sins mei ergens besteld (de freeloader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 30-04 10:12
TheEvilCuber schreef op 06 december 2002 @ 16:22:
zijn er nog goede speakersets die ja voor je cube/xbox/dvdspeler/pc kan gebuiken
ik las in de nieuwe gameqest een stukje over een nieuw 5.1 creative speakerset+decoder setje van €210

vaakkan je die setjes alleen voor de pc OF voor een console gebruiken (dat staat iig bij de meeste setjes

missien is dat setje van Elroy wat??
Ja, dat setje van mij is zeker wat.
Ik ga steeds meer van DPL2 houden.
Ik draai nu bijna alles wat uit het setje komt op DPL2.
Het setje is wel een beetje duur, maar ze verkopen nu iig niet meer die met de productie fout (die ik heb ;()
D³ schreef op 06 december 2002 @ 16:63:
...
D³ jij al die hard metroid fan komt toch wel op de party, hé.
Anders kan je geen metroid prime spelen :P
Dan heb ik tenminste 1 voorstander die ook van metroid prime houd :>
schnumi schreef op 06 december 2002 @ 17:00:

btw: Elroy nog een vraagje. :) Hoe zit het met de beeldkwaliteit van de US Cube?? Aangezien je geen RGB kabel daarvoor kunt gebruiken zit er dan veel verschil in? :)
Als je de standaard kabel gebruikt dan krijg je blurrig beeld en totaal niet scherp.
De best oplossing is om een S-video kabeltje te kopen, want dat is ook een wereld van verschil :*)
schnumi schreef op 07 december 2002 @ 11:13:
btw: nog een vraag aan Elroy of iemand anders. :) Zou jij misschien de impressies van cube.ign.com van Zelda hier neer kunnen zetten (of gedeelte's)?? :)
Ik zal straks wel effe kijken.
Trouwens die hi-res filmpjes van Capcom die zijn precies dezelfde als de vorige :/

edit: Nou hier is hij dan.
Ik heb effe alle rotzooi eruit gefilterd. :)

Nou ik maak er maar de kleuren van die ds gecrëeerd had.

Japan Gets Zelda Fever
New demo impressions, store displays, scans and more!
ZELDA IN PROMOTION

Nintendo's big push for Zelda kicked off on 11/28 with the start of the bonus disk promotional campaign. This campaign, easily one of the best we've ever seen, gives a gaming-packed bonus disk for free to those who pre-order a copy of Zelda. On the disk are moderately enhanced ports of N64's Zelda: Ocarina of Time and Ura Zelda along with video clips for various other games.

It seems that Nintendo had originally planned to give out the bonus disk to the first 100,000 who pre-ordered. Somewhere along the way, this idea was thrown out, and now everyone who pre-orders the game before 12/12 (the eve of the launch) and pays in full (some places require cash, others accept credit card as well) get the disk on the spot. Nintendo has apparently been generous in supplies of the bonus disk, as we haven't seen a single sold out sign yet.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zelda_japan_021205_disk2.jpg
The Disk
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zelda_japan_021205_envelope.jpg
The envelope containing the game
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zelda_japan_021205_instr_inline.jpg
The ugly instruction manual. Bleh...

All previous Zelda games (well, real Zelda games, that is), have been on cartridge, leaving us without a full-on orchestrated rendition of the classic Zelda theme. Until now, that is. The demo disk includes the classic theme in orchestral form, and we've uploaded it as a giant wave file for all to download:

New Zelda Theme (WAV, 8220KB) (MP3, 1500kb) -- Kon dat bestand van hun niet eens afspelen, ik heb hem maar geconverd :)

As you can see by the packaging and monochrome manual, this bonus disk is most definitely not a collector's item. Don't go nuts trying to get it unless you're really interested in playing Ocarina of Time or Ura Zelda. Of course, with the new game apparently containing locations recognizable from Ocarina, you may want to play through Ocarina just as a refresher course. And, seeing as how the bonus disk has been officially confirmed for America, it's not like you'll have to really try to get it or anything.

ZELDA ON DISPLAY

Gamers in Japan have been able to play the latest Zelda since the few months following E3 as Toys R Us chains throughout the country hosted Nintendo kiosks housing the E3 Zelda demo (which came, inexplicably, with English text). With the start of the pre-order campaign, though, the in-store promotions kicked into high gear.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zelda_japan_021205_store1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zelda_japan_021205_store2.jpg

ZELDA DEMO IMPRESSIONS

Nintendo's demo disks allow for around ten minutes of play before kicking you off. Add to that the little kiddies waiting to play behind us (and the traditional Japanese etiquette which dictates that thou shalt not play two game sessions in succession whilst others be in wait), and we obviously had a bit of trouble peering into the depths of the game.

But we made the best of what was there and came away wanting, desperately, to try out the game in full. If what we played of the demo is any indication, the latest Zelda title is going to be among the finest games of the year, and possibly ever.

Sailing is important to Wind Waker in that it's how you traverse the massive sea-based over-world. To be honest, it's impossible to judge the full nature of the over-world having had only ten minutes to go in any particular direction, but the word vast comes to mind. Board Link's boat (it's probably where you left it last), and select a sail from the options menu (the demo has only one sail, but it seems as though there could be more). Depending on the current wind level, the boat will launch forth. You steer using the analogue thumb pad and propel the boat forward using the right trigger. If things get too rough, you can always fold down the sail, although movement of the boat takes on a snail's pace.

The seas in the game are anything but empty. In addition to the barrels and occasional rubies as showcased during the E3 sailing demo sequence, we also managed to come upon random bits of tiny land or floating artifacts. By disembarking at one large raft, we were able to take out a few enemies then climbing a mast to reveal a treasure box. We also came upon a boat sailing the seas like us. Inside was a shop keeper who apparently takes his shop around the sea, selling items to the weary traveler. Who knows what else we'll find once we've had the time to explore further.

It may seem confusing at first, and we're unsure if sailing through a game will ever be as natural as walking and running, but we did get used to things after a bit of play. The game makes life easier easier by pointing you in the direction of your next goal. You can also see far into the distance, allowing you to better choose the best areas in which to sail your boat.

To wave in a given direction, you must have the stick pointed in that direction when the meter atop the screen passes through the big central dot. By default, a chime consists of three notes, but this can be increased to four by pushing the left analogue stick to the left or six by pushing it to the right. It took us a couple of minutes of getting used to before we were able to mimic the practice themes the boat asked us to play, but it now feels completely natural.

There's no immediate use for the wand. That is, until you find the.... Well, we'll let you and your exploration take it from there.

One obvious change for these stages and for the game as a whole is the use of lengthy story sequences. The stealth stage from E3 actually begins with a humorous sequence in which Link ends up being launched to the island in a barrel. In all the confusion, Link loses his sword and finds himself in the possession of a gem which allows him to communicate with the rascal who launched him to the island in the first place. It's an enjoyable sequence that probably wouldn't have worked had it not been for the game's animated look. The only thing we're wondering is how many such sequences Nintendo could have possibly crafted for the game.

Even the non-cinematic sequences benefit from the animated look. As we played, we couldn't help but get the feeling that we were immersed in some sort of a cartoon world come alive. There's so much humor at every turn, so much going on in the background as you move around; Link's movements alone are worth watching. Apparently, Link's movements will affect gameplay with his eyes clueing you into secrets. We'll have to spend more time with the final game to see just how much this impacts the experience.

As for the quality of the cell shading, there's no question now -- it's the best we've ever seen in a game. Zelda makes use of much more in the way of animation and facial expressions than other cell shaded titles, and the GameCube image quality contributes to fleshing out a true animated look. We were given the chance to play through a progressive scan monitor and found ourselves tempted to actually upgrade our televisions, just to play the game in such clarity. Zelda isn't just going to be a great game, it's also going to serve as the new visual benchmark by which all GameCube games (and, we already find ourselves thinking, all games of this generation) are judged.

In our sixty or seventy minutes of playing the game through the progressive scan televisions outside the Shinjuku Yodobashi Camera game shop, Legend of Zelda: The Wind Waker left with us the same unique combination of awe and charm that we felt having first played Mario 64 years ago. If the rest of the game is anything like this, prepare to see "Game of the Century" headlines all over again.

[ Voor 73% gewijzigd door Elroy op 07-12-2002 12:41 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 15:34
_/-\o_ Elroy _/-\o_

Krijgen we dus volgend jaar 2 "spellen van het jaar". En die jappen kunnen er vrijdag al mee aan de haal gaan. Ze hebben daar in Japan trouwens wel ERG vette demo-stands van de cube. Hopelijk komen die ook nog eens naar europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Fred_Perry schreef op 07 december 2002 @ 13:06:
_/-\o_ Elroy _/-\o_

Krijgen we dus volgend jaar 2 "spellen van het jaar". En die jappen kunnen er vrijdag al mee aan de haal gaan. Ze hebben daar in Japan trouwens wel ERG vette demo-stands van de cube. Hopelijk komen die ook nog eens naar europa.
Ik wacht op de famitsu cijfers van zelda. :) Die zullen er binnekort wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
schnumi schreef op 07 December 2002 @ 13:07:
[...]

Ik wacht op de famitsu cijfers van zelda. :) Die zullen er binnekort wel komen.
die zullen woensdag wel bekend worden, schat ik zo. En ik zet €100 op 10/10/10/10.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
Lekkere pricedrops in Australie! De cube kost daar 199 AUD (weet niet zo snel hoe dat in euro's is ;) )

Maar spellen ook (althans door EA uitgegeven), Nightfire voor 31 euro bij DVDCrave.com !

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Fred_Perry schreef op 07 december 2002 @ 13:11:
[...]

die zullen woensdag wel bekend worden, schat ik zo. En ik zet €100 op 10/10/10/10.... :)
nou ik verwacht wel een 9.5 ofzo ertussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
schnumi schreef op 07 december 2002 @ 13:35:
[...]

nou ik verwacht wel een 9.5 ofzo ertussen. :)
hey hey, niet zo pessimistisch he :) Repsect for Zelda! miyamoto=god.

trouwens, die mp3 van zelda die Elrou heeft gepost is een must-download. Kreeg bijna kippevel toen ik de Zelda tune in volle glorie mocht beluisteren.

[ Voor 25% gewijzigd door Fred_Perry op 07-12-2002 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Fred_Perry schreef op 07 December 2002 @ 14:25:
[...]

hey hey, niet zo pessimistisch he :) Repsect for Zelda! miyamoto=god.

trouwens, die mp3 van zelda die Elrou heeft gepost is een must-download. Kreeg bijna kippevel toen ik de Zelda tune in volle glorie mocht beluisteren.
jah ik ga uit van het slechtste. :P Miyamoto is idd een god maarja als zo'n gekke jap een game reviewt weet je het maar nooit. :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 07 December 2002 @ 11:13:

[...]

To make it all work you haft to use a boot disk that comes with the Add-On. This disk will tell your Gamecube you want to play a Gameboy games so you will need to have the disk in your Gamecube every time you want to play a Gameboy game.

[...]
Damn das kut, kan geen Metroid Fusion - Metroid Prime goodies unlocken met dat ding dus bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Anoniem: 51765 schreef op 07 december 2002 @ 15:47:
[...]

Damn das kut, kan geen Metroid Fusion - Metroid Prime goodies unlocken met dat ding dus bijvoorbeeld
ja dat maak ik er ook uit. Vind ik wel een beetje jammer, je wordt op deze manier echt gepushed in het aanschaffen van een GBA. Naja dan plaatsen we wel de GBA op mijn aanschaflijstje :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763 schreef op 07 december 2002 @ 16:09:
[...]

ja dat maak ik er ook uit. Vind ik wel een beetje jammer, je wordt op deze manier echt gepushed in het aanschaffen van een GBA. Naja dan plaatsen we wel de GBA op mijn aanschaflijstje :7
GBA opzich alleen is het aanschaffen waard. Alhoewel de games duur zijn daarvoor :( . Maar ik geniet er van van mijn GBA :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Laten ze overigens bij de Nintendo VIP 24:7 geen nieuwe members meer toe ofzo ??
Ik heb me nu al 2 keer geprobeerd te registreren met 2 verschillende e-mail adressen en ik krijg telkens geen bevestigings bericht toegestuurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Is er nou al duidelijkheid over of er een volgend deel mag komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mag komen?? die komt er gewoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:00

jOzh

Sweet dude!

Hey, ff over die FRS kortingspas, die is toch geldig tot 31-12-2002? Weet iemand hier of ze volgend jaar weer met zo'n pasje komen? Die 6 euro korting op GC spellen (om er even een on-topic-draai aan te geven :P ) vond ik toch wel lekker altijd...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
schnumi schreef op 07 December 2002 @ 18:08:
mag komen?? die komt er gewoon. :P
ja vind ik ook. Ik snap trouwens ook helemaal niet waarom het niet zou mogen. Anders moeten we zeker voor ieder spel een topic gaan maken ofzo.

[ Voor 34% gewijzigd door Fred_Perry op 07-12-2002 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vette zelda wallpaper van nintendo.nl:
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/home/st660/1024x768_zelda.jpg

Voor andere resoluties moet je maar even op hun site kijken en dan op die yoshi rechtsonder klikken(adventkalender)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 30913 schreef op 07 december 2002 @ 18:39:
[afbeelding]

Voor andere resoluties moet je maar even op hun site kijken en dan op die yoshi rechtsonder klikken(adventkalender)
/em heeft hem meteen als wallpaper gezet, man ik hoop dat de freeloader nu echt gaat uitkomen binnen 6 weken want dan wordt het MP en Zelda importen baby yeah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 5577 schreef op 07 December 2002 @ 18:46:
[...]

/em heeft hem meteen als wallpaper gezet, man ik hoop dat de freeloader nu echt gaat uitkomen binnen 6 weken want dan wordt het MP en Zelda importen baby yeah :P
yep. als hij weer word uitgesteld neem ik bijna zeker wel een US cube. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Reply from M@NIC, the Lite mod hier aangaande de titel van het topic.
M@NIC (10:45 PM) :
Zonet met The Will gesproken en we hoeden het zoals hij is.
Volgende draadje word net zo.
So, there you have it. ;( Dit is wel een toepasselijke smiley.
schnumi schreef op 07 December 2002 @ 20:05:
[...]

damm we hoeden het zoals het is wat is dat dan??? :+

btw: nou nou dat ene woordje is toch niet zo erg? :)
Geen idee :+ . Ik neem aan dat hij bedoelt dat ze het houden zoals het is.

[ Voor 37% gewijzigd door GZ op 07-12-2002 20:12 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 07 December 2002 @ 19:47:
Reply from M@NIC, the Lite mod hier aangaande de titel van het topic.

[...]

So, there you have it. ;( Dit is wel een toepasselijke smiley.
damm we hoeden het zoals het is wat is dat dan??? :+

btw: nou nou dat ene woordje is toch niet zo erg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51190

is elke ragnarock speler nu lite mod???? ik wil ook ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 51190 schreef op 07 december 2002 @ 20:35:
euhh verkeerde thread misschien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

D³ schreef op 06 december 2002 @ 16:43:
[...]
Tja Anoop zit in Japan he, daar is nog geen Metroid. Niet zo vreemd dat die jongen denkt dat Zelda GOTMFC is, kan ie ook niks aan doen ;)
Geloof je echt dat Metroid zal aanslaan in Japan? Ben je soms de twee factoren vergeten die de Japanner niks interesseert namelijk:
1. Metroid
2. FPS
:P
Nintendo weet wel welke combinatie ze moeten maken om te zorgen dat het niet verkoopt in Japan ;).
[...]
Kojiiiiii!
Woei, die link van Elroy: _/-\o_ _/-\o_. We beginnen met een klein beetje OoT, dan gaan we onverwachts over naar de LoZ theme (ik zat al het deuntje van OoT te neuriën, klopte ineens geen hol van, wtf? :o _/-\o_ ). Vervolgens eindigen we met een vleugje LttP!

OMFG, de drie beste liedjes samengevoegd in één mix!
All previous Zelda games (well, real Zelda games, that is), have been on cartridge, leaving us without a full-on orchestrated rendition of the classic Zelda theme. Until now, that is. The demo disk includes the classic theme in orchestral form, and we've uploaded it as a giant wave file for all to download:

New Zelda Theme (WAV, 8220KB) (MP3, 1500kb) -- Kon dat bestand van hun niet eens afspelen, ik heb hem maar geconverd
.Wav kan je gewoon afspelen in WMP B), zou je misschiende die wave file nogmaals kunnen uploaden? Echt jammer dat de kwaliteit zo laag is (stomme IGN ook :(), ik wil, nee ik EIS een hi-res versie van deze mix!

Eén ding is mij niet helemaal duidelijk, zit deze mix nu in TWW of in URA Zelda :?
Anoniem: 30913 schreef op 07 december 2002 @ 18:39:
[afbeelding]

Ben ik blind of zo? Ik kan die wallpaper nergens vinden op die kalender :'(
verrkeerde thread misschien.
Denk dat 'ie M@NIC bedoeld :D

• Metroid is 0\/\/|\|3D (again >:))
Metroid staat niet langer op nummer twee op GameRankings, wie o wie is de nieuwe nummer twee? Deze LINK (_/-\o_) zal het onthullen: KlikdaLinkie
of deze voor een mooi overzicht })

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.jpg
* Anoniem: 23844 The Wind Waker newsflash *

• Kleine update over URA zelda:
Blijkbaar is er niet heel veranderd vergeleken met Zelda:OoT
1. De puzzels in de dungeons zijn ALLEEN veranderd.
2. De vijanden zijn sterker geworden.

Er zijn dus geen extra dungeons, geen extra items en zelfs Zora's domain kan je niet ontdooien. Je kan het eigenlijk vergelijken met de tweede quest in de originele Zelda. That's it... Helaas geen grote veranderingen maar dat boeit verder ook niet, OoT blijft legendarisch en de dungeons waren de grootste uitdagingen en juist dat hebben ze veranderd :).

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 07-12-2002 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-04 20:15
Nou ik lees het al, de topic titel is weer een grote ramp.
Snap echt niet waarom hier zo'n groot probleem over gemaakt moet worden.

De haakjes ( =] [= ) zijn weg gehaald omdat het gewoon niet is toegestaan om zulke topic titels te hebben.
Dit topic is een tijd genegeerd en is altijd maar zo gebleven, tot nu dus.

En over dat "Grote" is het vrij duidelijk, sinds de splitsing doen we NIET meer aan "grote" topics.
En dat is niet voor niks, omdat SP anders helemaal niet in 2en had gehoeven.

In dit draadje vroeg TheEvilCuber ook om een titel change, daar heb ik deze reply neer gezet:

M@NIC schreef op 07 December 2002 @ 01:27:
Ik heb 'm veranderd ja, en ik heb er mee klachten over gekregen.
Maar ik heb het er ff met The Will over gehad en we houden het zoals het nu is.
Die breezer haakjes zijn echt niet nodig, en aan grote topics doen we niet meer sinds de splitsing.
Vandaar :)

Volgende topic dus ook graag: Het GameCube Topic - Deel 17

Zolang jullie geen betere reden kunnen geven dan "zo deden we het altijd" of "het lijkt zo leuk" blijft het zo.
(Stel je hebt een goede reden, post dat niet in dit draadje maar geef het gewoon ff door via mail ofzo)

D³ schreef op 06 december 2002 @ 16:43:

[...]

Het mod gedrag is hier af en toe echt dik :X |:( hoor. "=[" doelloos? Jezus man, dat doen we al 15 topics zo, wat een gezeik. En "Grote" weglaten is helemaal mooi, omdat we niet meer aan "Grote" topics doen zeggen ze dan, maar ondertussen blijven dit toch gewoon topics met 1000+ posts :? Alsof "Grote" weglaten ineens alle problemen van "Grote" topics oplost (zoals slecht info kunnen vinden etc, waar wij met dank aan de HGGCT Search geen last van hebben natuurlijk //pimp :+). Raar gedoe :/

Als de policy in SP je echt dwars zit zou ik stappen ondernemen, met duidelijke plannen hoe het beter kan.
En "groot" houd niet in dat de topic groot is, maar dat alles d'r in moet (centraal topic), en sinds de splitsing hoeft niet alles meer in 1 topic.

Anoniem: 51190 schreef op 07 December 2002 @ 20:35:

:+

Verdere opmerkingen over de titel gaan maar via mail oid

[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 07-12-2002 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

heb net Starfox geruild voor MOH: Frontline.. erg cool dat eerste leveltje.. heerlijk chaotisch en ook wel een stapje moeilijker dan SFA

SFA kan ik gewoon nog van iemand anders lenen en hem dan alsnog verder uitspelen.
ook heb ik 007 nightfire gespeeld.. wow die gasten hebben eindelijk door hoe ze een beetje een goede FPS maken. de graphics zijn gewoon goed maar de bots in de mulitplayer spelen echt goed en kunnen bv niet meer dood als je ze 20x in hem benen schiet... ze vallen op hun knieen krabbelen rechtop en blijven je vanaf de grond beschieten... en dan reageren ze ook nog een stuk menselijke: ze strefen veel enzo ipv dat ze rondrennen en schieten

deze ga ik dus zeker als volgende halen :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 07-12-2002 23:16 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 23844 schreef op 07 December 2002 @ 21:53:
[...]
Woei, die link van Elroy: _/-\o_ _/-\o_. We beginnen met een klein beetje OoT, dan gaan we onverwachts over naar de LoZ theme (ik zat al het deuntje van OoT te neuriën, klopte ineens geen hol van, wtf? :o _/-\o_ ). Vervolgens eindigen we met een vleugje LttP!

OMFG, de drie beste liedjes samengevoegd in één mix!

[...]
.Wav kan je gewoon afspelen in WMP B), zou je misschiende die wave file nogmaals kunnen uploaden? Echt jammer dat de kwaliteit zo laag is (stomme IGN ook :(), ik wil, nee ik EIS een hi-res versie van deze mix!

Eén ding is mij niet helemaal duidelijk, zit deze mix nu in TWW of in URA Zelda :?
[...]

Denk dat 'ie M@NIC bedoeld :D

Metroid staat niet langer op nummer twee op GameRankings, wie o wie is de nieuwe nummer twee? Deze LINK (_/-\o_) zal het onthullen: KlikdaLinkie
of deze voor een mooi overzicht })
alle hail Zelda: LTTP _/-\o_ _/-\o_

btw: idd elroy kun je misschien please de .wav file uploaden want die is waarschijnlijk wel iets hogere kwaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

we blijven zeker bezig, gvd, wilde ik het net ontopic maken..

iig :

hier zelda theme wav :

http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/zeldatheme.wav

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yamAUchi schreef op 07 December 2002 @ 22:53:
we blijven zeker bezig, gvd, wilde ik het net ontopic maken..

iig :

hier zelda theme wav :

http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/zeldatheme.wav
thnx kerel. :) ohh man wat een geweldige muziek ik denk weer met heimwee terug aan de Snes tijd. :z ;( :*)

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 07-12-2002 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Damn dat zelda theme kickt ass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik blind of zo? Ik kan die wallpaper nergens vinden op die kalender :'(
Het is die ster. Beetje vaag ja. Maar daaronder zit de wallpaper.

Oh ja, zal ik zou toch het volgende topic openen met 1000 posts? En dan moet ie gewoon Het GameCube Topic - Deel 17 heten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47107

Weet je dat de gamecube eigelijk gewoon kut herrie maakt... pfff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47107 schreef op 08 December 2002 @ 01:01:
Mijn stofzuiger ook, maar dat maakt 't niet minder leuk om ermee te spelen!
oh
dat zei ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47107

iemand al een water koeling voor me GameCube en dan ga ik hem eens flink opvoeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

Wie heeft gisteren Gammo gekeken. Ze besproken Starfox en ze vonden de puzzels te makkelijk en ze concluderen dan maar dat het meer voor kleine kinderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 47107 schreef op 08 december 2002 @ 01:01:
rofl nou vind het wel meevallen wat dacht je van de Xbox dan :X
Wie heeft gisteren Gammo gekeken. Ze besproken Starfox en ze vonden de puzzels te makkelijk en ze concluderen dan maar dat het meer voor kleine kinderen is.
de puzzels zijn misschien wel makkelijk maarja dat kleine kinderen gedoe slaat natuurlijk totaal nerges op.

[ Voor 39% gewijzigd door schnumi op 08-12-2002 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
de gamecube is het stilste van alle huidige consoles (handhelds niet meegerekend)
als ik op mijn xbox speel moet ik het geluid 3-4 stappen harder zetten wil ik geen last hebben van het gezoem
ATL schreef op 08 December 2002 @ 09:58:
ah precies goed dus voor het geestelijk intellect van de leden van Gammo.. dus eigenlijk vonden ze het wel een vet spel...

achterlijke figuren daar... hebben echt nergens verstand van.. ik ga ze eens mailen om te vragen of ze soms in hun aars geneukt worden door microsoft promoters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 08 december 2002 @ 10:37:
[...]

de gamecube is het stilste van alle huidige consoles (handhelds niet meegerekend)
als ik op mijn xbox speel moet ik het geluid 3-4 stappen harder zetten wil ik geen last hebben van het gezoem

[...]

ah precies goed dus voor het geestelijk intellect van de leden van Gammo.. dus eigenlijk vonden ze het wel een vet spel...

achterlijke figuren daar... hebben echt nergens verstand van.. ik ga ze eens mailen om te vragen of ze soms in hun aars geneukt worden door microsoft promoters
lol dat moet je wel doen he mailen. :*) Ik vind het ook belachelijk hoor het spel is gewoon van hoge kwaliteit.

ps: wanneer komt de herhaling?? :)

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 08-12-2002 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Dan moet je een Panasonic GameCube Q kopen.
Die maakt veel minder herrie.
De DVDtje hoor je totaal niet ronddraaien, je hebt alleen een beetje last van de ventilator >:)

edit:
Mmmm nu ik eraan denk, ik moet dat ding nog in keer inelkaar schroeven. :X

[ Voor 13% gewijzigd door Elroy op 08-12-2002 11:34 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 12:48
damn alweer tijd voor een nieuwe topic: wie dit keer? (eentje die alles in een keer goed doet :))

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 08 december 2002 @ 11:30:
[...]

Dan moet je een Panasonic GameCube Q kopen.
Die maakt veel minder herrie.
De DVDtje hoor je totaal niet ronddraaien, je hebt alleen een beetje last van de ventilator >:)

edit:
Mmmm nu ik eraan denk, ik moet dat ding nog in keer inelkaar schroeven. :X
wat was er mis mee dan elroy?? :) Ik kan me herrineren dat je toen zelf wat kapot had gemaakt of er was iets kapot. :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
schnumi schreef op 08 december 2002 @ 12:08:
[...]

wat was er mis mee dan elroy?? :) Ik kan me herrineren dat je toen zelf wat kapot had gemaakt of er was iets kapot. :P :)
Ja, ik had een RGB kabel gemaakt van een composite cable.
Alleen was de uitwerking niet zo goed, geluid deed het na het aansluiten van de kabel niet meer.
Ik dacht eerst dat het aan een kabeltje lag (intern) die een beetje beschadigd was, maar die had ik totaal vervangen en hij doet het nog steeds niet.
Trouwens wel vreemd dat als ik dvd/muziek cd's afspeel, dat ik dan wel geluid hoor 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Zat net te lezen op nintendovip.com op het forum. Er is daar dus zo'n mannetje die zijn VIP codes overschrijft uit de doosjes van de winkel. Hij deed dat bij de Free Record Shop. Dus kijk uit met spellen van de Free Record Shop, deze codes kunnen namelijk al gebruikt zijn. Ik snap trouwens niet dat de Free Record Shop hier niets tegen doet, met PC spellen was het ook al zo dat gasten hun codes voor PC-spellen gewoon overschreven uit de doosjes die daar stonden. Beetje erg triest.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ATL schreef op 08 December 2002 @ 09:58:
Alsof de mensen die bij dat programma ook maar en ene bal verstand van games hebben zeg :(
Starfox een slecht game zout op Gammo, en ja de puzzels zijn niet al te moeilijk maar om dan meteen kiddie te zeggen ?

b.t.w alweer op 25% @ starfox (speel 20-25 minuten per dag zo heb ik het langst plezier van de game) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Anoniem: 5577 schreef op 08 december 2002 @ 13:29:
[...]

Alsof de mensen die bij dat programma ook maar en ene bal verstand van games hebben zeg :(
Starfox een slecht game zout op Gammo, en ja de puzzels zijn niet al te moeilijk maar om dan meteen kiddie te zeggen ?

b.t.w alweer op 25% @ starfox (speel 20-25 minuten per dag zo heb ik het langst plezier van de game) :P
Ik denk dat je 't wel heel erg verdraait.

Ik heb ze enkel horen zeggen dat de puzzels niet moeilijk zijn, en dat het spel geschikter is voor de jongere gamers, ze hebben het nergens gehad over kiddie ofzo.

Voor mij was 't wel een reden om starfox niet aan te schaffen iig.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
GolbeZeromus schreef op 08 december 2002 @ 12:59:
Zat net te lezen op nintendovip.com op het forum. Er is daar dus zo'n mannetje die zijn VIP codes overschrijft uit de doosjes van de winkel. Hij deed dat bij de Free Record Shop. Dus kijk uit met spellen van de Free Record Shop, deze codes kunnen namelijk al gebruikt zijn. Ik snap trouwens niet dat de Free Record Shop hier niets tegen doet, met PC spellen was het ook al zo dat gasten hun codes voor PC-spellen gewoon overschreven uit de doosjes die daar stonden. Beetje erg triest.
Bij ons bewaren ze de Spellen/boekjes(en dus ook de vip codes) achter de toonbank.

Dus misschien kun je FRS er eens op aanspreken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Crashman schreef op 08 December 2002 @ 13:57:
[...]

Bij ons bewaren ze de Spellen/boekjes(en dus ook de vip codes) achter de toonbank.

Dus misschien kun je FRS er eens op aanspreken ofzo?
Ik koop mijn spellen daar nooit. :) Ik haal ze meestal bij de MediaMarkt of FutureZone. Het as meer bedoeld als waarschuwing voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 08 December 2002 @ 14:15:
[...]

Ik koop mijn spellen daar nooit. :) Ik haal ze meestal bij de MediaMarkt of FutureZone. Het as meer bedoeld als waarschuwing voor jullie.
Ik haal ze ook altijd ergens anders maar het is idd wel erg lame. :/

Rally championship pics

ziet er aardig uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
schnumi schreef op 06 December 2002 @ 16:48:
Maar ik heb MP al bij dvdboxoffice besteld. Ben dan wel fan, maar 1 exemplaar vind ik genoeg ;) Die Resident Evil pack hoef ik sowieso niet, ben geen groot RE fan :+
Ja hoor :( Komt Datel ook nog eens aankakken. Hmm US Cube of PAL Cube...na ja kan op een US Cube dan met de freeloader ook PAL games spelen.
Elroy schreef op 07 December 2002 @ 11:58:
D³ jij al die hard metroid fan komt toch wel op de party, hé.
Anders kan je geen metroid prime spelen :P
Tja nu mijn eigen MP onderweg is hoef ik niet meer op de party te komen natuurlijk >:)
Geloof je echt dat Metroid zal aanslaan in Japan?
Waar zeg ik dat :? Ik weet absoluut niet wat ik moet denken, ben geen Japanner :P Nintendo doet het iig niet hot, zie SMS, dus Metroid zal wel helemaal geen sales monster zijn. Hopelijk is Zelda een kraker (kwa sales). Komt uit net voor de kerst dus denk dat er aardig wat over de toonbank gaan, zie ook SSBM (enige million seller in JPN tot nu toe), die deed het ook goed in de kerst periode.
Dat is wel een bijkomend voordeel van de GBA ports van SNES klassiekers, ze komen weer in de rankings voor :*) Altijd jammer gevonden dat m'n favo's er niet bij stonden en Zelda:LttP is toch wel de #1 (nou ja, samen met nog 4 andere games :+ de jury is er nog niet uit). Nou nog ff dik verkopen net zoals alle andere remakes en D³ is blij :P :)
M@NIC schreef op 07 December 2002 @ 22:32:
Als de policy in SP je echt dwars zit zou ik stappen ondernemen, met duidelijke plannen hoe het beter kan.
Ik zal in 3-voud een verhandeling inleveren over de noodzaak van "=[" en "]=" in de titel van Het GameCube Topic, en als gratis supplement mijn persoonlijke visie op het gebruik van "Grote" en de daaraan verbonden consequenties voor de inhoud, beleving en ziel van een topic.

//edit
schnumi schreef op 08 December 2002 @ 15:35:
wat kun je met de freeloader ook PAL games op je US cube spelen??????
Yep dat kan, alle regios op alle Cubes in het kort. Zie deze CodeJunkies faq.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

MP is (uiteraard) GameCube Game of the Month @ Gamespot, runner up is Mortel Kombat.

Fusion is GBA Game of the Month.

[ Voor 20% gewijzigd door Dyxtra op 08-12-2002 15:59 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 08 December 2002 @ 15:11:
[...]
Maar ik heb MP al bij dvdboxoffice besteld. Ben dan wel fan, maar 1 exemplaar vind ik genoeg ;) Die Resident Evil pack hoef ik sowieso niet, ben geen groot RE fan :+

[...]
Ja hoor :( Komt Datel ook nog eens aankakken. Hmm US Cube of PAL Cube...na ja kan op een US Cube dan met de freeloader ook PAL games spelen.
wat kun je met de freeloader ook PAL games op je US cube spelen?????? zo ja dan haal ik waarschijnlijk gewoon een us cube.

bedankt voor het antwoord. :) damm nou word het super aantrekkelijk om een US cube te halen want dan behoudt ik gewoon een paar PAL spellen. _/-\o_

btw: elroy hoe zijn je impressies van Mortal kombat nu?? :) gewoon goed speelbaar met de d-pad of is het lastig?

[ Voor 22% gewijzigd door schnumi op 08-12-2002 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 12:48
want list:
MK:DA
TS:II
Zelda
MP

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 08 December 2002 @ 15:45:
want list:
MK:DA
TS:II
Zelda
MP
damm en moet je nagaan als ik een US cube koop kan ik 3 van die spellen eerder spelen (TS: II heb ik al). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Mjah Mortal Kombat speelt nu wel wat beter (na veel oefenen).
Gelukkig zit er ook een tutor bij zodat je veel speciale moves kan leren :)
Tja nu mijn eigen MP onderweg is hoef ik niet meer op de party te komen natuurlijk >:)
Heb je dan al een US cube :?

[ Voor 34% gewijzigd door Elroy op 08-12-2002 16:10 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen?? :)

Black gamecube
Rgb kabel (Nintendo) + normale scart kabel
2 controllers (black) (allebei Nintendo)
59 blocks memory card (Nintendo)

spellen:
Super Mario Sunshine
Capcom Vs SNK 2 EO
Wave Race: Blue Storm
Resident Evil

wat denken jullie?? :)

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 08-12-2002 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

schnumi schreef op 08 December 2002 @ 16:20:

Black gamecube

spellen:
Super Mario Sunshine
Capcom Vs SNK 2 EO
Resident Evil

Ik denk zo'n €342,54. :)

GC + alles erbij is nieuw €279

4 spellen a €60 is €240

Totaal kom je op €519. Neem daar 66% van en je komt op €342,54. In het ergste geval kun je altijd nog de helft ervan vragen (van die €519 dan).

Stel: ik koop een US Cube, is dan alles ook Full screen? Om de een of andere manier vergeet ik dat altijd.

[ Voor 9% gewijzigd door GZ op 08-12-2002 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 08:18

DouweGNL

Ik ben tof.

Jah, dan is het gewoon full-screen...
Hmm... ik krijg altijd een gesealede game mee, kan dus ook weinig mis mee... Weet je zelfs zeker dat ze nog nooit aan het discje hebben gezeten met hun vette vingertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DouweGNL schreef op 08 december 2002 @ 16:52:
Hmm... ik krijg altijd een gesealede game mee, kan dus ook weinig mis mee... Weet je zelfs zeker dat ze nog nooit aan het discje hebben gezeten met hun vette vingertjes :)
Jah gesealde games zijn echt relaxt :) Geen krassen op het doosje. Alles netjes. Die krijg ik ook altijd bij m'n locale intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

wanneer komt die Freeloader nou uit ik heb er al een tijdje niks meer over gelezen op de meeste gamesites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156 schreef op 08 december 2002 @ 17:26:
wanneer komt die Freeloader nou uit ik heb er al een tijdje niks meer over gelezen op de meeste gamesites
Ze zeggen dat ie voor mensen die m besteld hebben voor kerst komt en na kerst moet ie in de winkels liggen.
Maar ik moet eerst zien en dan pas geloof ik het. Wordt toch vast weer uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Uhhh maat van me zei dat ie had gelezen dat Metroid Prime al in Januari komt.. is dat waar?
Ik d8 iets van maart ofzo voor Europa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

schnumi schreef op 08 December 2002 @ 16:20:

Black gamecube

spellen:
Super Mario Sunshine
Capcom Vs SNK 2 EO
Resident Evil

Wil je hem verkopen ?
Ik hou me aanbevolen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kheb ook gelezen dat Nintendo MP met de kerst in Europa wou releasen als kerstverassing....maar dit lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk...

(zou wel leuk zijn :D ...)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 08 December 2002 @ 16:45:
[...]

Ik denk zo'n €342,54. :)

GC + alles erbij is nieuw €279

4 spellen a €60 is €240

Totaal kom je op €519. Neem daar 66% van en je komt op €342,54. In het ergste geval kun je altijd nog de helft ervan vragen (van die €519 dan).

Stel: ik koop een US Cube, is dan alles ook Full screen? Om de een of andere manier vergeet ik dat altijd.
jah dat is idd wel een goede. :) Heb je GEEN balken?? :)

(volgens mij niet omdat NTSC altijd al op 60Hz loopt)
Bartjuh schreef op 08 december 2002 @ 17:46:
[...]

Wil je hem verkopen ?
Ik denk er nog effe over na maar als ik hem ga verkopen hoor jij het als 1ste. :)

[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 08-12-2002 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

start deel 17 maar aangezien we na deze post nog maar 3 te gaan hebben voor de 1000+ grens.
Dit is trouwens een van de weinige delen die echt netjes tot de 1000 doorloopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ik weet nu eindelijk waarom metroid prime, spel van het jaar is (in amerika dan ;))
Denk je alles gehad te hebben wordt het spel opeens 2x zo vet.
Elke keer als je verder komt worden de beesten steeds slimmer.
Als je het tweede wapen eindelijk hebt dan wordt alles nog beter :)
Maarja ik zit eigenlijk in het verkeerde form, want we hebben hier geen metroid fans. Jullie weten echt niet wat jullie missen :*)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 08 December 2002 @ 18:01:
Ik weet nu eindelijk waarom metroid prime, spel van het jaar is (in amerika dan ;))
Denk je alles gehad te hebben wordt het spel opeens 2x zo vet.
Elke keer als je verder komt worden de beesten steeds slimmer.
Als je het tweede wapen eindelijk hebt dan wordt alles nog beter :)
Maarja ik zit eigenlijk in het verkeerde form, want we hebben hier geen metroid fans. Jullie weten echt niet wat jullie missen :*)
antwoord effe op golb en mijn vraag please :)

vraag: heb je bij een US cube GEEN balken??? :) volgens mij niet omdat NTSC games altijd al op 60Hz lopen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 08-12-2002 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:34

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

1000 posts, nieuwe tread:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Waarom zou je balken hebben.
Bij NTSC zijn alleen de lijnen wat anders opgedeeld.
Om een direct antwoord te geven: Nee die heb je niet :)
Tenzij mij tv het eruit filterd, maar ik dacht ut niet

En ja alle spellen lopen op 60hz, dus wel opletten of je tv het aankan.
Straks heb je een cube en dan heb je of geen beeld of zwart/zit beeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Elroy op 08-12-2002 18:06 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 08 December 2002 @ 18:05:

heb hier een 100hz tv met ondersteuning van:

NTSC 3.58 en 4.43 en SECAM ook nog. :P

(volgens mij is de TV pas 1 a 1.5 jaar op de markt dus dat zal wel goed zitten :) ).

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 08-12-2002 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:43
Net op yorin bij wanahaves was er een review van starfox... en warempel waren ze vol lof over dit spel met pittige puzzels _/-\o_

Op wanahaves.nl geven ze daarom 10euro korting, teminste als je accoord gaat met een levertijd van 21 dagen :? .

[ Voor 16% gewijzigd door Delirium2001 op 08-12-2002 18:28 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 00:24
Elroy schreef op 08 December 2002 @ 18:05:

Ik dacht dat een PAL televisie zonder decoder ntsc altijd alles in zwart-wit weergaf (omdat in NTSC kleuren anders zijn opgedeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Shagura schreef op 08 december 2002 @ 18:23:
[...]

Ik dacht dat een PAL televisie zonder decoder ntsc altijd alles in zwart-wit weergaf (omdat in NTSC kleuren anders zijn opgedeeld)
?? elroy wat bedoelt hij?? :)

btw: mijn tv ondersteund dus wel NTSC singnalen dus moet het gewoon kunnen.
Bartjuh schreef op 08 December 2002 @ 17:46:
[...]

Wil je hem verkopen ?
Je hebt mail. :) (als het goed is :P ).

[ Voor 36% gewijzigd door schnumi op 08-12-2002 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het volgende deel maar geopend. Dus deze kan dicht :)

Het GameCube Topic - Deel 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hoe zit het dan met die bugs die in MP zitten? Daar heb ik namelijk niet zo'n trek in. Het staat ook duidelijk in de cons aangegeven van Planet GC in de review ervan.

Dat is dan gelijk weer het voordeel. In de EU release zullen deze bugs vast niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-04 20:15
Zie foxFX :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.