Doe ik aan mee......best wel slim om je verwachtingen zo laag mogelijk te houden......
Hey Ds zou ik, please please woei 2 mogen gebruiken voor een ander forum, *liefkijkt*
?
[ Voor 6% gewijzigd door Febster op 26-11-2002 22:10 ]
Vette Icons hoor, ik neem de 2e als niemand bezwaar heeftHeb nog wel deze GC iconen in de aanbieding, gratis en voor niets voor iedereen! Yay!
[afbeelding] [afbeelding]
[ Voor 2% gewijzigd door Deddiekoel op 26-11-2002 22:13 . Reden: Voutjes ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
jawel ikke...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
hehe was just to tease you
mag best hoor.. maar ik heb em zelf eerst zitten optimizen daarom... zodat ie onder de 10k was
Ik wil een nieuwe GC game, maar ik twijfel. SFA is definately off. Dus ik zit nu te twijfelen tussen SW: Bounty Hunter en X-Men: Next Dimension. Al lijkt me die Wolverine game ook wel koel, alleen weet ik zo snel wanneer die uitkomt...
Hmmm, nu kan ik hem effectief dus ook niet gebruiken Phuse...
[ Voor 13% gewijzigd door Deddiekoel op 26-11-2002 22:17 ]
ik was eerst mega teleurgesteld door alle reviews maar na het spelen zag ik pas indat het een echte rare topper wasZeg, evilcuber.. wat klopt hier niet?
[...]
[...]
[...]
Jij verandert ook snel van gedachten
nou.. ik heb vandaag ff een sollicitatiefomulier ingeleverd bij de Dirk.. dus ik kan binnenkort lekker vakkenvullen (*gaap*) maja je moet wel iets over hebben om vette games te kunnen kopen + een Xbox + DTS speakerset (ik zag laatst een
En dan zit ik nu toch weer met een dillemma..
Starfox kopen binnen 2 weken uitspelen en ruilen voor clone wars/ jedi outcast of andersom (dus eerst clonewars/jedi outscast kopen, uitspelen, en ruilen voor starfox en daar dus mee vastzitten na een week (na een week moet ik wel klaar zijn en ik heb 14 dagen duss...
en ik denk meer dat mikami-san meer bedoelde dat als die aanslaan dat ze dan best over DMC DC Steel betallion en GS
en dat burnout 2 wel komt maar pas volgend jaar bennik toch wel blij mee want dan kan ik nog een een leuk stuurtje halen (liefst met ForceFeedback) want om zon ding te halen voor 1 spel is wat te weinig (wave speelt niet echt lekker met een stuurtje lijkt me
als we het toch over dat soort dingen gaan hebben: zon skateboard lijkt me ook wel vet voor THPS4 en 1080Avelanche gewoon de gevoel dat als je naar links leunt je ook echt naar links gaat

hmm... laat ik maar dat eerste doen, want ik blijf liever zitten met een spel dat alleen sneller saai is (clone wars) maar in de MP heel vet is
Wanneer komt zelda hier eigelijk uit?? ook rond metroid prime of pas veel later (
ennuh SilverBolt: ik zie bij de frs nooit spellen liggen die duurder zijn dan 59.95 en dat betkent dat je ze dus mooi voor 54 euro mee kan krijgen met frs card of CJP
This space is occupied
Xmen next dimension is errug lelijk geworden maar speelt wel lekkerDeddiekoel schreef op 26 november 2002 @ 22:15:
Ik wil een nieuwe GC game, maar ik twijfel. SFA is definately off. Dus ik zit nu te twijfelen tussen SW: Bounty Hunter en X-Men: Next Dimension. Al lijkt me die Wolverine game ook wel koel, alleen weet ik zo snel wanneer die uitkomt...
bounty hunter is helemaal cool!!
en wolverine is nog lang niet uit...
This space is occupied
Idd xmen vind ik ook niet heel bijzonder maar Wolverine lijkt mij welTheEvilCuber schreef op 26 november 2002 @ 22:30:
[...]
Xmen next dimension is errug lelijk geworden maar speelt wel lekker
bounty hunter is helemaal cool!!
en wolverine is nog lang niet uit...
En bountyhunter lijkt mij ook wel vet hij word in iedergeval een stuk beter als PS2 versie.
(poppetjes bevatten dubbel zoveel polygonen als PS2 versie en hij loopt ook veel strakker
edit: zie net dat je Rocky kunt bestellen bij Bartsmit dus morgen effe langs de bartsmit.
[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 26-11-2002 22:38 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
nog niemand anders mario party gescoord?
net nog met 4 man gespeeld... echt frusti shit
net nog met 4 man gespeeld... echt frusti shit
voor de mensen die de stille hoop nog koesteren... freeloader nieuws is hetvolgende:
het product is helemaal af en zelfs gereviewd door een blad (g-force ofzoiets)
het probleem zit hem in het dupliceren van de dvd'tjes... (nintendo heeft t blijkbaar beter beveiligd dan xbox en ps2)
ze doen er alles aan om de freeloader deze kerst nog uit te krijgen (zou ze een boel geld kosten als het niet lukt)
en om dat te bewerkstelligen hebben ze zelfs alle xbox producten stilgelegd
het product is helemaal af en zelfs gereviewd door een blad (g-force ofzoiets)
het probleem zit hem in het dupliceren van de dvd'tjes... (nintendo heeft t blijkbaar beter beveiligd dan xbox en ps2)
ze doen er alles aan om de freeloader deze kerst nog uit te krijgen (zou ze een boel geld kosten als het niet lukt)
en om dat te bewerkstelligen hebben ze zelfs alle xbox producten stilgelegd
Anoniem: 51765
Zijn er hier ook mensen die smash brothers wel een stoer spel vinden? Ik lees er alleen maar gezeik over namelijk en ik had wel zin om op de cubedag ff met paar mensen te knokken
Ik vind het echt een cool spel.Anoniem: 51765 schreef op 27 November 2002 @ 03:56:
Zijn er hier ook mensen die smash brothers wel een stoer spel vinden? Ik lees er alleen maar gezeik over namelijk en ik had wel zin om op de cubedag ff met paar mensen te knokken
Dragon's lair 3d movies
heel veel nieuwe Summoner screens
Nieuwe Black & Bruised movies
en weer een nieuwe race game aangekondigt:
Lotus Challenge
Ook weer een Xbox exlusieve game die gewoon begin 2003 ook voor de cube uitkomt.
[ Voor 69% gewijzigd door schnumi op 27-11-2002 08:57 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 58392
Is Bounty Hunter al uit??schnumi schreef op 26 November 2002 @ 22:33:
[...]
En bountyhunter lijkt mij ook wel vet hij word in iedergeval een stuk beter als PS2 versie.
(poppetjes bevatten dubbel zoveel polygonen als PS2 versie en hij loopt ook veel strakker).
Ik heb gewoon zwaar tijd tekort...Fifa 2003, TimeSplitters 2 en The Clone Wars zijn allemaal vette spellen maar ik speel gewoon veel te weinig. Stage zuigt
wat dacht je van mij dan:Anoniem: 58392 schreef op 27 November 2002 @ 11:32:
[...]
Is Bounty Hunter al uit??Anders kost dat me ook weer geld
Als ie SW spellen komen zo geruisloos uit...
Ik heb gewoon zwaar tijd tekort...Fifa 2003, TimeSplitters 2 en The Clone Wars zijn allemaal vette spellen maar ik speel gewoon veel te weinig. Stage zuigt
afgelopen weken erbij:
Eternal Darkness
FIFA 2003
Starfox Adventures
Mario Party 4
Time Splitters 2
Is Mario party 4 echt zo leuk? (heb de vorige delen nooit gespeeld *schaam*
)
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
we hebben gister met zijn 4en gespeeld en dat is echt wel lachenCrashman schreef op 27 November 2002 @ 12:00:
Is Mario party 4 echt zo leuk? (heb de vorige delen nooit gespeeld *schaam*)
maar je moet het alleen kopen als je regelmatig kunt multiplayeren met het liefst 4 man want hoe minder mensen hoe minder leuk
He Phuse, hoe kom je aan die Freeloader info?
Namelijk nap lullig dat ze de DVD'tjes niet kunnen fiksen maar dat er al wel iets is gereviewed (al is G-Force het blad van Datel).
Namelijk nap lullig dat ze de DVD'tjes niet kunnen fiksen maar dat er al wel iets is gereviewed (al is G-Force het blad van Datel).
via email gekregenDeddiekoel schreef op 27 November 2002 @ 12:46:
He Phuse, hoe kom je aan die Freeloader info?
ja is blad van datel maar ja, ze zetten er geen review in als het er niet komt
want dan krijgen ze echt hatemail enzo
True, very true. Want ik zit als sinds Junie op die FL te wachten en heb SMB 2 al klaar liggen. Zodra die FL er is ga ik Metroid regelen!Phusebox schreef op 27 November 2002 @ 12:47:
[...]
via email gekregen
Anoniem: 55194
dat krijgen ze zowiezoPhusebox schreef op 27 november 2002 @ 12:47:
[...]
via email gekregen
Metroid Prime is in tha house.
Ik wacht eerst effe tot mijn speakers erzijn ( kan niet lang meer duren ) en dan spelen maar
Ik wacht eerst effe tot mijn speakers erzijn ( kan niet lang meer duren ) en dan spelen maar
Lucky basterdElroy schreef op 27 November 2002 @ 15:13:
Metroid Prime is in tha house.
Heb net Sega Soccer Slam! gehuurd.... best geinig spelleke, maar is denk ik echt een spel voor korte duur.. of voor met wat vrienden te spelen.... we waren gelukkig met zn 2en...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 47107
Wat moet ik doen !!! kep 125 euro net boxen besteld voor me gamecube dus kan er nog een spel bij halen 
ik heb smash Brother Melee en Agent under fire.
Moet ik wachten op zelda of moet ik time splitters II nu halen ???
um wachten op zelda?? dan kan je nog wel effe wachtenAnoniem: 47107 schreef op 27 November 2002 @ 15:43:
Wat moet ik doen !!! kep 125 euro net boxen besteld voor me gamecube dus kan er nog een spel bij halen
Anoniem: 47107
hmmm..... ga wel time splitters II halen tenzij er nog een andere leuke game ligt.Anoniem: 55194 schreef op 27 november 2002 @ 15:48:
[...]
um wachten op zelda?? dan kan je nog wel effe wachten.
2 nieuwe gladius screens.
ziet er lekker uit
Deze game word volgens mij echt supervet hier kun je ook je eigen groep samenstellen enz.
btw: hier de Robotech releasedatum:
ziet er lekker uit
zelfde dag als MK: DA dus."Robotech: Battlecry" will be released on the PlayStation2 computer entertainment system, the Xbox video game system from Microsoft and the Nintendo GameCube video game system on February 14th 2003
[ Voor 42% gewijzigd door schnumi op 27-11-2002 15:59 ]
offtopic:
Kheb nu mn icon geupload naar eigen ruimte, url geplaatst als webicon, maar xie niks...
wat is dan het verschil tussen webicon en usericon???
Kheb nu mn icon geupload naar eigen ruimte, url geplaatst als webicon, maar xie niks...
Anoniem: 5577
timesplitters 2 halen en uiteraard starfoxAnoniem: 47107 schreef op 27 november 2002 @ 15:43:
Wordt dus duur dagje en in diezelfde periode ook MP en mischien zelda.. wordt dus dure maandschnumi schreef op 27 November 2002 @ 15:59:
2 nieuwe gladius screens.
ziet er lekker uitDeze game word volgens mij echt supervet hier kun je ook je eigen groep samenstellen enz.
[...]
zelfde dag als MK: DA dus.
webicons moet je aan zetten in je profileReCreator schreef op 27 November 2002 @ 16:41:
offtopic:
waar dan... (sorry voor offtopic) als het zo niet lukt maak ik wel een ander logo....
edit:
Heb het al!...
Heb het al!...
[ Voor 9% gewijzigd door ReCreator op 27-11-2002 17:10 ]
Even een vraagje over SFA.. Wat moet ik doen met die Cheat Token? Er wordt gezegd dat ik hier mee naar 'the maze' moet gaan, maar daar aangekomen gebeurd er verder niets? Heb al heel dat doolhof afgezocht, maar bij elke warp keer ik weer terug naar de warpstone.. Wat doe ik verkeerd? 
'k Zit nu op 25% van het spel en heb 6 uur en 6 minuten gespeeld, dus heb nog wel even te gaan.. Alleen wordt 't hopelijk nog wel wat moeilijker, want echt zwaar heb ik 't nog nooit gehad..
Is het jullie trouwens al opgevallen dat die soort slangen/dino's die uit de grond komen, 't zelfde geluid maken wanneer je ze dood als die dino's in Turok op de N64? Ik heb dat spel ook gehad en volgens mij is het echt wel 't zelfde geluid..
En Elroy nog ff vraagje, als je ooit nog eens terug komt hier op GoT nu je Metroid Prime + Logitech z 680 speakers in huis hebt..
Hoe bevallen je Speakers?? Ben er erg benieuwd naar.. misschien dat ik ook zo'n set wil kopen.. En hoe bevalt Metroid Prime? Kan gewoon niet tegenvallen toch? Let's hear it!
'k Zit nu op 25% van het spel en heb 6 uur en 6 minuten gespeeld, dus heb nog wel even te gaan.. Alleen wordt 't hopelijk nog wel wat moeilijker, want echt zwaar heb ik 't nog nooit gehad..
Is het jullie trouwens al opgevallen dat die soort slangen/dino's die uit de grond komen, 't zelfde geluid maken wanneer je ze dood als die dino's in Turok op de N64? Ik heb dat spel ook gehad en volgens mij is het echt wel 't zelfde geluid..
En Elroy nog ff vraagje, als je ooit nog eens terug komt hier op GoT nu je Metroid Prime + Logitech z 680 speakers in huis hebt..
[ Voor 20% gewijzigd door blakez op 27-11-2002 17:55 ]
Ik heb nu net een paar minuten geleden de speakers binnen gehad.blakez schreef op 27 november 2002 @ 17:49:
Even een vraagje over SFA.. Wat moet ik doen met die Cheat Token? Er wordt gezegd dat ik hier mee naar 'the maze' moet gaan, maar daar aangekomen gebeurd er verder niets? Heb al heel dat doolhof afgezocht, maar bij elke warp keer ik weer terug naar de warpstone.. Wat doe ik verkeerd?
En Elroy nog ff vraagje, als je ooit nog eens terug komt hier op GoT nu je Metroid Prime + Logitech z 680 speakers in huis hebt..Hoe bevallen je Speakers?? Ben er erg benieuwd naar.. misschien dat ik ook zo'n set wil kopen.. En hoe bevalt Metroid Prime? Kan gewoon niet tegenvallen toch? Let's hear it!
En ik mot effe uitrusten, die doos is echt fucking groot en zwaar (15kg).
Ik geef vandaag of morgen wel een verslag hoe het allemaal is.
En over starfox moet je naar de maze en in het midden daarvan zit een put.
Pleur daar die token in en je hoort allemaal gebabbel.
Save, reset en de cheat staat in de optie menu ofzo.
edit:
Shit die decoder van de z680 is echt veel groter dan dat hij wordt weergegeven op plaatjes
[ Voor 6% gewijzigd door Elroy op 27-11-2002 18:02 ]
Wat voorn speakers zijn dat???Elroy schreef op 27 november 2002 @ 17:54:
[...]
Ik heb nu net een paar minuten geleden de speakers binnen gehad.
En ik mot effe uitrusten, die doos is echt fucking groot en zwaar (15kg).
Ik geef vandaag of morgen wel een verslag hoe het allemaal is.
En over starfox moet je naar de maze en in het midden daarvan zit een put.
Pleur daar die token in en je hoort allemaal gebabbel.
Save, reset en de cheat staat in de optie menu ofzo.
en euh.. mag ik bij je slapen vannachet
hmm hoeveel groter is die decoder dan?
iemand TS2 kopen?
iemand TS2 kopen?
Ben je hem nu al zatPhusebox schreef op 27 november 2002 @ 18:10:
iemand TS2 kopen?
Trouwens, ze hebben je post gepikt op www.clubnintendo.net. Zie het freeloader stukje.
Nog steeds geen SFA voor mij BTW. Ik weet niet wat de MediaMarkt aan het doen is, maar volgens mij krijgen ze geen Nintendo spellen meer. Metroid Fusion hadden ze ook nog niet binnen. Maar de E-Plaza daarnaast had ze wel.
Met MM die zegt dat SFA maar 47€ gaat kosten, wacht ik wel even
Enne, EvilCuber, heb je nu geen spijt van je naam
You lucky motherfucker. Als je hem maar meeneemt naar de GCP. *bid*Metroid Prime is in tha house.
Ik ga denk ik wel meedoen met de trend om er nog een console bij aan te schaffen. Gisteren bij een maat Devil May Cry gespeeld. Dat was wel zwaar kick. Maar daar ga ik mijn GC niet voor verkopen natuurlijk.
En wat zie ik nu: Zelda: The Four Swords is uit. Iemand zin in een potje online gamen met Zelda

Te verkrijgen bij de betere IRC kanalen.
[ Voor 77% gewijzigd door GZ op 27-11-2002 19:56 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
enne jong, had ik je toch ff flink te pakken met TS2 he. Morgen weerPhusebox schreef op 27 November 2002 @ 18:10:
iemand TS2 kopen?
Hmm, ben TS2 eigenlijk ook wel zat. Speel hem nooit meer. Pass me €40 en je krijgt de game van me. Sinds Eternal Darkness, FIFA 2003 en Starfox Adventures speel ik de game simpelweg niet meer.
Aan de andere kant, een PlayStation2. Heb vandaag bij een classmate GTA3: Vice City mogen ervaren, goddamn wat een game. Je eigen huis kopen is gewoon té masterlijk. Of je eigen taxibedrijf runnen... en wat dacht je van rondcrossen op een scooter, crossmotor of Harley?
Heb eigenlijk ook wel zin om te Xbox Live!en... lekker online raggen met Halo, Moto GP...Ik ga denk ik wel meedoen met de trend om er nog een console bij aan te schaffen.
Aan de andere kant, een PlayStation2. Heb vandaag bij een classmate GTA3: Vice City mogen ervaren, goddamn wat een game. Je eigen huis kopen is gewoon té masterlijk. Of je eigen taxibedrijf runnen... en wat dacht je van rondcrossen op een scooter, crossmotor of Harley?
Haha.. ik heb er ook pas 27... maar echt super weinig gespeeld.. best jammer....Anoniem: 30913 schreef op 27 november 2002 @ 20:32:
[...]
bedoel je niet 128? Anders zou het een beetje zielig zijn
leuk spel
Anoniem: 40554
Het zijn er wel 28 
ik heb dat spel al vanaf het begin.... maar nog nooit zo vaak gespeeld
maar het is echt een leuk spel
(ik zit meer achter de pc)
maar de gamecube doe ik nooit weg
-edit-
me broertje zit meer met de gamecube
(die heeft eigenlijk alle shines gehaald)
-edit-
me broertje zit meer met de gamecube
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 27-11-2002 20:45 ]
LOL....Anoniem: 40554 schreef op 27 November 2002 @ 20:43:
Het zijn er wel 28
-edit-
me broertje zit meer met de gamecube(die heeft eigenlijk alle shines gehaald)
Trouwens... is Fifa2003 de moeite waard..... khou helemaal niet van voetbal kijken maar ik heb met International superstar soccer 64 (op N64) toch wel heel veel plezier gehad!
Lijkt me leuk om op mn GC ook een voetbalspel te hebben... (niet veel keus over dan eigenlijk
klinkt me heel bekend in de oren ik heb pas 18 shines waarvan mijn broertje toen ie ff weekend langs kwam er 16 heeft gehaaldAnoniem: 40554 schreef op 27 november 2002 @ 20:43:
Het zijn er wel 28
-edit-
me broertje zit meer met de gamecube(die heeft eigenlijk alle shines gehaald)
Ben veel en veel te veel met starfox bezig ook al heb ik nog maar 14%, loop eigenlijk heel veel rond te staren naar de prachtige omgevingen etc... en met tricky spelen als je zijn bal hebt gekocht in thorntail hollow is uiterst vermakelijk.
Anoniem: 40554
Zeer leuk spelReCreator schreef op 27 November 2002 @ 20:49:
[...]
Trouwens... is Fifa2003 de moeite waard..... khou helemaal niet van voetbal kijken maar ik heb met International superstar soccer 64 (op N64) toch wel heel veel plezier gehad!
Lijkt me leuk om op mn GC ook een voetbalspel te hebben... (niet veel keus over dan eigenlijk)
ik had hem laatst met een klasgenoot bij mediamarkt gedaan!
spel ziet er heel mooi uit en speelt lekker
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 27-11-2002 21:00 ]
Hmmm misschien maar eens aanschaffen dan.... 
offtopic:
Trouwens waneer wordt de topictitel aangepast...
Trouwens waneer wordt de topictitel aangepast...
Jongens als jullie de eindbaas verslagen hebben in mario denk dan NIET goh laat ik eens de rest van de shines gaan halen.... Het is namelijk een klote werk en de reward kan je geen reward noemen

!!!!!!SPOILER!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
!!!!!!SPOILER!!!!!!
!!!!!!SPOILER!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
edit:
Dan komt er alleen een ander plaatje aan het eindfilmpje en een zielig zonnetje bij je save game :(:(:(:(
Dan komt er alleen een ander plaatje aan het eindfilmpje en een zielig zonnetje bij je save game :(:(:(:(
.
.
.
.
.
.
.
.
!!!!!!SPOILER!!!!!!
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Heb ik jullie al verteld hoe geil metroid is 
Het spel is echt zo mooi en de gameplay is zo goed
Morgen een uitgebreid verslag met pics ( inclusief z680 pics )
Ps. Ik heb al 3 kwartier gespeeld en hij staat nog steeds op 0% compleet
Ps. Ik heb al 3 kwartier gespeeld en hij staat nog steeds op 0% compleet

[ Voor 20% gewijzigd door Elroy op 27-11-2002 23:05 ]
nu kan ik vannacht weer niet slapen door de gedachte aan die pics...Elroy schreef op 27 November 2002 @ 21:55:
Heb ik jullie al verteld hoe geil metroid is
van de z680 wel te verstaan
Anoniem: 30913
Mmm, bij mij gaat het toch echt om het spelen zelf en niet om wat je krijgt wanneer je klaar bent. Het is altijd leuk meegenomen als het leuk is. Maar de meeste plezier krijg ik toch van het spelen zelf.[FrEEzEr] schreef op 27 november 2002 @ 21:48:
!!!!!!SPOILER!!!!!!
Dat is een beetje als alleen maar sex hebben voor het klaarkomen.
Maja na het uitgespeeld hebben van sms had ik echt geen zin meer om tot de 120 sterren te spelen
.
Kan je online tegen elkaar gamen danGolbeZeromus schreef op 27 November 2002 @ 18:35:
En wat zie ik nu: Zelda: The Four Swords is uit. Iemand zin in een potje online gamen met Zelda
* Dyxtra is geïnteresseerd.
Ff kijken of ik hem kan binnenhalen.
Nee, vertel! Dat kunnen we (ik) nooit genoeg horen
Maar jij bent wel altijd positief over games toch? De anti-PhuseboxHet spel is echt zo mooi en de gameplay is zo goed
Ik kan niet wachten!!Morgen een uitgebreid verslag met pics ( inclusief z680 pics )
Haha, speel je met hints aan of uit? Ik als die-hard Metroid speler ga voor zonder hints natuurlijkPs. Ik heb al 3 kwartier gespeeld en hij staat nog steeds op 0% compleet
![]() | · * Dyxtra Prime Time Countdown * · European release in T minus 95 days, 0 hours and 34 minutes. |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
hmm tja... nog wel lekker lang te gaan zo... tijd voor de freeloaderD³ schreef op 27 november 2002 @ 23:21:toon volledige bericht
[...]
Kan je online tegen elkaar gamen dan
* Phusebox is geïnteresseerd.
[...]
[...]
Maar jij bent wel altijd positief over games toch? De anti-Phusebox![]()
[...]
Ik kan niet wachten!!
[...]
Haha, speel je met hints aan of uit? Ik als die-hard Metroid speler ga voor zonder hints natuurlijk
[afbeelding]
· * Phusebox Prime Time Countdown *
· European release in T minus 95 days, 0 hours and 34 minutes.
Leuke vergelijkingAnoniem: 30913 schreef op 27 november 2002 @ 22:49:
[...]
Mmm, bij mij gaat het toch echt om het spelen zelf en niet om wat je krijgt wanneer je klaar bent. Het is altijd leuk meegenomen als het leuk is. Maar de meeste plezier krijg ik toch van het spelen zelf.
Dat is een beetje als alleen maar sex hebben voor het klaarkomen.
Ik kan nou niet zeggen dat ik met plezier de laatste 20 sterren heb gehaald en daarom hoopte ik dus op een huge reward, maar helaas........
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
ej, ff offtopic vraagje, Jij had die Metroid countdown gemaakt he. Hebbie die ook als 1280*1024 versie?D³ schreef op 27 November 2002 @ 23:21:toon volledige bericht
[...]
Kan je online tegen elkaar gamen dan
* Phydomir is geïnteresseerd.
[...]
[...]
Maar jij bent wel altijd positief over games toch? De anti-Phusebox![]()
[...]
Ik kan niet wachten!!
[...]
Haha, speel je met hints aan of uit? Ik als die-hard Metroid speler ga voor zonder hints natuurlijk
[afbeelding]
· * Phydomir Prime Time Countdown *
· European release in T minus 95 days, 0 hours and 34 minutes.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
elroy <=> phusebox
elroy happy met games
phusebox haat ze
elroy happy met games
phusebox haat ze
This is the Way.
Heeft iemand nog TS2 tips voor mij. Want dit is gewoon niet meer te doen.
Bij challenge->Behead the Undead->Sergio's Last Stand wordt ik hartstikke gek. Je zit dan in een party tent en er komen steeds meer fikkende zombie's op je afgerend. Je vliegt dus ook altijd zelf in de fik. Nu liggen er wel brandblussers, maar daar kan ik helemaal niks mee. Je kan de zombies wel een beetje nat spuiten , maar dat hou je ook niet lang vol.
Ik heb nu een bronzen medaille met 13125 punten en dat MOET goud worden...
Bij challenge->Behead the Undead->Sergio's Last Stand wordt ik hartstikke gek. Je zit dan in een party tent en er komen steeds meer fikkende zombie's op je afgerend. Je vliegt dus ook altijd zelf in de fik. Nu liggen er wel brandblussers, maar daar kan ik helemaal niks mee. Je kan de zombies wel een beetje nat spuiten , maar dat hou je ook niet lang vol.
Gisteren bij de medie market in rijswijk ff SFA geprobeerd...
controller was compleet verrot en een of andere mafkees had de taal op spaans gezet
ik koop 'm wel gewoon een keer
controller was compleet verrot en een of andere mafkees had de taal op spaans gezet
ik koop 'm wel gewoon een keer
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 28-11-2002 03:31 ]
idd TS2 is moeilijk. OP easy was het te doen maar op normal is het best moeilijk. En die challenges haal ik ook maar net. Maar nu lukt het me niet met die glazen(ramen) kapot maken in notre dam.
Met de brandblusser kan je wel jezelf blussen. Gewoon naar beneden kijken, blussen en naar voren lopen. Dan ben je zelf geblust. Maar dan is de challenge nog niet niet makkelijk.Fred_Perry schreef op 28 November 2002 @ 00:54:
Heeft iemand nog TS2 tips voor mij. Want dit is gewoon niet meer te doen.
de nintendo vip site ondergaat momenteel een "upgrade"...
Ja, heeft geloof ik te maken met fase 2
Kreeg laatst zo'n mailtje daarover van Nintendo. Er komen nu extra items op de website en je kan ook sterren gaan verdienen met het volgen van bepaalde links en het invullen van enquetes.
Het forum op die website is trouwens bagger, zijn geen mods geloof ik. Dus veel gescheld, gezeur en zinloos gepraat. Niet zoals GoT dus
Kreeg laatst zo'n mailtje daarover van Nintendo. Er komen nu extra items op de website en je kan ook sterren gaan verdienen met het volgen van bepaalde links en het invullen van enquetes.
Het forum op die website is trouwens bagger, zijn geen mods geloof ik. Dus veel gescheld, gezeur en zinloos gepraat. Niet zoals GoT dus

Komt rechtstreeks van gamers.nlMeer info en eerste screens URA Zelda disctoon volledige bericht
Gepost door Douwe de Vries - donderdag 28 november 2002 - Bron: Tokyopia
Wie in Japan The Legend of Zelda: Kaze no Takuto pre-ordered (de nieuwe Zelda voor de GameCube) krijgt daarbij een disc met daarop de Nintendo64 topper The Legend of Zelda: Ocarina of Time en URA Zelda, een nooit verschenen add-on die de dungeons veranderd en dergelijke.
Tokyopia heeft de disc binnen, en kan ons vertellen dat er ook filmpjes op staan van de onlangs aangekondigde Capcom games, eentje van F-Zero en een paar filmpjes van aankomende Gameboy Advance toppers.
- L targeting (as opposed to Z targeting, since the GC controller doesn't have a Z trigger) feels totally natural. I always thought this would be awkward, but it's really not. In fact, I didn't even notice I was using it until I stopped to think about what I was going to write. Not bad...
- Y, Z and X take the place of the three C buttons (left, down and right, respectively). Feels OK, though I've never been a real fan of the GC's Z button placement. If you like, you can use the C stick instead (just point in the direction of the item). Pressing up on the C-stick switches you into first-person mode.
De graphics van Ocarina of Time op de GameCube zijn er ietsjes op vooruit gegaan. Zo is het allemaal in een wat hogere resolutie, en is de framerate drastisch verhoogd. Verwacht echter geen schokkende veranderingen, in essentie ziet het er hetzelfde uit als Ocarina of Time op de Nintendo64
Of deze speciale disk ook in Europa of Amerika aan de gamers die de nieuwste Zelda-game pre ordereren wordt geschonken is nog niet bekend.
Damm die wil ik hebben
O ja wisten jullie al dat je Mario Kart al op de GC kon spelen ??
dat wisten we al van dat zelda gebeurenGamegod schreef op 28 november 2002 @ 11:43:
[...]
Komt rechtstreeks van gamers.nl
Damm die wil ik hebben![]()
![]()
![]()
![]()
O ja wisten jullie al dat je Mario Kart al op de GC kon spelen ??
en wat: mario kart gba zeker? grappig... ahem
Het nieuws was ook al bekend maar dit was een 1ste impressiePhusebox schreef op 28 November 2002 @ 11:47:
[...]
dat wisten we al van dat zelda gebeuren
en wat: mario kart gba zeker? grappig... ahem
Damm was de bedoeling dat er een paar waren die het niet door hadden en helemaal histerisch werden

Je slaapt te veel uit Phusebox
Er is vorige week maandag bekend gemaakt dater een adapter is waarmee je GBA spellen op de GC kan spelenAnoniem: 36087 schreef op 28 November 2002 @ 11:58:
Ehm, misschien een n00b vraag, maar kan dat?
Hoe dan?
Ik weet niet of ie al in de (nederlandse) winkel ligt maar het zal hopelijk niet heel lang meer duren
Weet iemand trouwens of je dan MK ook met 4 man kan spelen ?
Ben bang van niet omdat de GBA zelf niet split screen kan
EDIT:
Er zijn geen n00b vragen alleen wel n00bs

[ Voor 6% gewijzigd door Gamegod op 28-11-2002 13:05 ]
Anoniem: 36087
Ow, op die manier 
Ik dach al dat ik mijn oude SNES spellen in m'n GC zou kunnen frotten...

Ik dach al dat ik mijn oude SNES spellen in m'n GC zou kunnen frotten...
Anoniem: 17526
De GB Player komt in maart 2003 in Japan uit, Amerika volgt in mei 2003... wanneer wij aan de beurt zijn is nog niet bekend. Maar dat het nog ff duurt, dat is zekerGamegod schreef op 28 november 2002 @ 12:04:
[...]
Er is vorige week maandag bekend gemaakt dater een adapter is waarmee je GBA spellen op de GC kan spelen
Ik weet niet of ie al in de (nederlandse) winkel ligt maar het zal hopelijk niet heel lang meer duren...
Zou een insider de nieuwe f-zero trailer kunnen posten? Of is ie niet nieuw?
Oh hij is nieteens insider: http://cubemovies.ign.com/cube/video/fzero1.mov
Dat schijnt m te zijn.
Dat schijnt m te zijn.
[ Voor 193% gewijzigd door Anoniem: 30913 op 28-11-2002 14:06 ]
Ik heb eindelijk een MP review gevonden met een cijfer onder de 9,6, leek me wel handig om een iets kritischere kijk erop te hebben zodat het niet tegenvalt. Helaas is deze reviewer een kneus en lijkt het spel me alleen maar nog beter nu 
reviewer zeurt dat er te weinig actie in zit voor een fps...
hij vond vast ook dat er te weinig bloed zat in de laatste disney films
http://www.gamesplurge.com/archives/00000092.shtml
reviewer zeurt dat er te weinig actie in zit voor een fps...
hij vond vast ook dat er te weinig bloed zat in de laatste disney films
http://www.gamesplurge.com/archives/00000092.shtml
Anoniem: 17526
't Filmpje ziet er cker stoer uit!Anoniem: 30913 schreef op 28 November 2002 @ 13:45:
Zou een insider de nieuwe f-zero trailer kunnen posten? Of is ie niet nieuw?
Dat schijnt m te zijn.
thnx voor de info. Ik ga het gelijk proberen.woutertjez schreef op 28 November 2002 @ 10:23:
[...]
Met de brandblusser kan je wel jezelf blussen. Gewoon naar beneden kijken, blussen en naar voren lopen. Dan ben je zelf geblust. Maar dan is de challenge nog niet niet makkelijk.
edit:
Het gaat idd een stuk makkelijker nu. Heb hem inmiddels ook al gehaald en er een platinum award voor gekregen. Score: 35975
Het gaat idd een stuk makkelijker nu. Heb hem inmiddels ook al gehaald en er een platinum award voor gekregen. Score: 35975
O ja, nog een vraagje, bij Arcade-> League (de bovenste)-> Assault. Weet jij wat hier de bedoeling is? Ik ben al naar die waterval gerent en daarna naar de basis van de tegenstander en heb zover ik weet alle olievaten opgeblazen, maar dan gebeurt er nog niks.
Dat met die ramen is idd vet lastig. De laatste raam knalde ik kapot met 0.0sec op de teller. Maar je moet gewoon blijven proberen. Het kostte mij ook iets van 2 uur om het te halen.Anoniem: 55194 schreef op 28 november 2002 @ 08:07:
idd TS2 is moeilijk. OP easy was het te doen maar op normal is het best moeilijk. En die challenges haal ik ook maar net. Maar nu lukt het me niet met die glazen(ramen) kapot maken in notre dam.
Metroid Prime
Nintendo have announced that in it's first week of availability, Metroid Prime has sold 250 000 copies!
bron: www.cube-europe.com
Media Create 18.11. - 24.11.02 HardwareResident Evil Zero
Von Capcoms Resident Evil Zero wurden nach Angaben von Nintendo ebenfalls ca. 250.000 St. abgesetzt. Metroid Fusion für den Game Boy Advance hat sich bis jetzt über 100.000 mal verkauft.
Zo te zien is Pocket Monsters Sapphire en Pocket Monsters Ruby aangekomen is Japan

Media Create 18.11. - 24.11.02 Software

Maar dan zijn dus alle FPS's zinloos knallen...Phusebox schreef op 28 November 2002 @ 15:29:
die hele arcade shit van TS2 is crap
net zoals de singleplayer shit van Mario Party 4 crap is...
ik hou niet van zinloos knallen en dat is de arcade-optie bij TimeSplitters 2 wel.. helaas... ik had liever gezien dat je cheats/opties erbij kreeg als je beter was met de story mode...
[ Voor 51% gewijzigd door Fred_Perry op 28-11-2002 16:18 ]
die hele arcade shit van TS2 is crap
ik hou niet van zinloos knallen en dat is de arcade-optie bij TimeSplitters 2 wel.. helaas... ik had liever gezien dat je cheats/opties erbij kreeg als je beter was met de story mode...
Anoniem: 27056
Kan er iemand mij vertellen wanneer Metroid Prime uitkomt? Ik lees dat Elroy hem al heeft, maar op Magic Box lees ik dat het pas volgend jaar in Japan uitkomt.
En die screenshot van Zelda four swords, is dat een GBA game? Is het een compilatie van oude GC Zelda's?
En die screenshot van Zelda four swords, is dat een GBA game? Is het een compilatie van oude GC Zelda's?
De amerikaanse versie is uit.
In japan komt ie volgend jaar
en hier komt ie op 3 maart.
In japan komt ie volgend jaar
en hier komt ie op 3 maart.

is dit de megaton ofzo .. dat ie binnenkort ook in europa komt
de rest van de plaatjes van OOT voor de cube
This space is occupied
nee, denk het niet, want het zou pas in december worden aangekondigd en dan zullen ze er ook wel een evenement van maken ofzo.TheEvilCuber schreef op 28 november 2002 @ 16:22:
[afbeelding]
Is volgens mij de naam die die gast heeft ingevoerd voordat 'ie de game ging spelen.
F-Zero filmpje is erg koel... niet té snel dat het onvolgbaar wordt en ook niet zo langzaam dat het saai of on-F-Zero's wordt. Muziekje op de achtergrond komt me overigens erg bekend voor... weet iemand misschien waarvan?
F-Zero filmpje is erg koel... niet té snel dat het onvolgbaar wordt en ook niet zo langzaam dat het saai of on-F-Zero's wordt. Muziekje op de achtergrond komt me overigens erg bekend voor... weet iemand misschien waarvan?
![]() Altijd leuk! Japanners die in de rij staan om Zelda te preorderen (en een OOT/URA Zelda disc te snaaien) ![]() ![]() ![]() ![]() Rest: http://www.watch.impress....docs/20021128/zelda01.jpg http://www.watch.impress....docs/20021128/zelda03.jpg http://www.watch.impress....docs/20021128/zelda05.jpg De OOT/URA disc (oooh): ![]() De OOT/URA hoes (ooooooooh): ![]() De OOT/URA box-art (oooooooooooooooh): ![]() |
![]() Van de GA boards geplukt: 'How to sell Metroid Prime in Europe:' ![]() |
Ach ja, de oude Metroids in de tussentijd nog maar een keer spelenPhusebox schreef op 27 November 2002 @ 23:23:
hmm tja... nog wel lekker lang te gaan zo... tijd voor de freeloader
Nope sorry, 1 size fits allPhydomir schreef op 27 november 2002 @ 23:39:
ej, ff offtopic vraagje, Jij had die Metroid countdown gemaakt he. Hebbie die ook als 1280*1024 versie?
HeheAnoniem: 51765 schreef op 28 November 2002 @ 13:58:
Ik heb eindelijk een MP review gevonden met een cijfer onder de 9,6, leek me wel handig om een iets kritischere kijk erop te hebben zodat het niet tegenvalt. Helaas is deze reviewer een kneus en lijkt het spel me alleen maar nog beter nu
Lees dit dan
Ja hoor, Nintendo heeft al die reviewers betaaldI read all around the internet, listening to the big sites say that Metroid Prime was superb...and then came my growing assumptions that these sites are paid off for reviews.
Uit dat stukje van G.nl: "Zo is het allemaal in een wat hogere resolutie, en is de framerate drastisch verhoogd." - Resolutie is nog hetzelfde hoor, en de framerate heeft ook nog last van slowdown zoals in dat stukje (tokyopia) staat, beter lezen Douwe
Dat het er beter uitziet komt eigenlijk alleen door de betere IQ van de GC tov van de N64.
Wooo kijk die GBAFred_Perry schreef op 28 November 2002 @ 15:25:
Media Create 18.11. - 24.11.02 Hardware
GBA game, port van Zelda: LttP + een 4 speler mode.Anoniem: 27056 schreef op 28 November 2002 @ 15:54:
Iemand heeft gewoon als naam MEGATON ingevuldTheEvilCuber schreef op 28 november 2002 @ 16:22:
[afbeelding]
![]() | · * Dyxtra Prime Time Countdown * · European release in T minus 94 days, 6 hours and 59 minutes. |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
[??]
[ Voor 60% gewijzigd door DouweGNL op 28-11-2002 17:08 . Reden: Deze post barst van vaagheid. Weet niet waarom die er ineens staat, ofzo :) ]
Ah, hell. Had haast, moest naar schoolResolutie is nog hetzelfde hoor, en de framerate heeft ook nog last van slowdown zoals in dat stukje (tokyopia) staat, beter lezen Douwe
Hehe, waarom niet'How to sell Metroid Prime in Europe:'
Heeft iemand die nieuwe godzilla game al ik zag em vanmiddag bij de Nedgame liggen leek me wel leuke game iemand een rieview gelezen toevallig ?
Relaxed van de die GBA en GC sales in Japan. Ik ben benieuwd wat Zelda gaat doen met die GC sales! Ik hoop trouwens wel dat de URA Zelda disc naar het westen komt. Ik heb OOT nooit uit kunnen spelen
damn ik wil die disc hebben... nintendo begaat echt een grote fout als ze ons dit onthouden
Ik denk (en hoop) dat ze dit ook wel inzien. Het lijkt me stug dat ze deze moeite nemen alleen voor Japan. Omzetten mag weinig problemen geven, de game is al vertaald en alles!
We can only wait and see
We can only wait and see
Anoniem: 27056
Bedankt voor de info, d³.
Het begint nu heel interessant te worden in de GC world. Het wordt waarschijnlijk tijd om een GC aan te schaffen. Wat raden jullie mij aan een PAL of een US versie. En wat zijn de verschillen tussen deze twee en wat is de prijs? Ik weet dat eentje ntsc is en de ander pal, maar ik heb gehoord dat alleen de pal rgb-scart ondersteunt.
ik zou toch voor een PAL gaan nu, 2 maanden geleden had ik nog getwijfeld, maar er zijn nu zoveel vette spellen uit voor de cube dat je het wel red tot de volgende stortvloed aan vette games...Anoniem: 27056 schreef op 28 November 2002 @ 17:38:
Bedankt voor de info, d³.Het begint nu heel interessant te worden in de GC world. Het wordt waarschijnlijk tijd om een GC aan te schaffen. Wat raden jullie mij aan een PAL of een US versie. En wat zijn de verschillen tussen deze twee en wat is de prijs? Ik weet dat eentje ntsc is en de ander pal, maar ik heb gehoord dat alleen de pal rgb-scart ondersteunt.
PAL dus (naar mijn mening)
Hmmm, ik vind het nog altijd een moeilijke keuze. Ikzlef blijf bij PAL omdat ik nog weleens makkelijk PAL games kan krijgen en MOET kunnen spelen.
Maar via internet (www.dvdboxoffice.com) is heel makkelijk aan games te komen. Het grote voordeel is natuurlijk dat je de toppers eerder hebt. Ook heb je altijd games op 60 Hz (sneller). Het hele RGB en SVHS verhaal maakt niets uit. Mijn TV kan geen RGB aan maar de RGB scart werkt als een zonnetje!
De keuze is toch voor jezelf. US heeft eerder games maar voor PAL zijn ze makkelijker te krijgen en kun je ruilen!
Wil je een US versie kijk dan op www.goblindirect.co.uk en www.lan-kwei.com en www.dvdboxoffice.com
Maar via internet (www.dvdboxoffice.com) is heel makkelijk aan games te komen. Het grote voordeel is natuurlijk dat je de toppers eerder hebt. Ook heb je altijd games op 60 Hz (sneller). Het hele RGB en SVHS verhaal maakt niets uit. Mijn TV kan geen RGB aan maar de RGB scart werkt als een zonnetje!
De keuze is toch voor jezelf. US heeft eerder games maar voor PAL zijn ze makkelijker te krijgen en kun je ruilen!
Wil je een US versie kijk dan op www.goblindirect.co.uk en www.lan-kwei.com en www.dvdboxoffice.com
Wanneer komt X-Men Next Dimension voor de Cube in de winkels ?
volgens gamefaqs op 29/11KeRsTmAnNeKe schreef op 28 november 2002 @ 18:41:
AfraderKeRsTmAnNeKe schreef op 28 November 2002 @ 18:41:
damm wat is er met dat f-zero filmpje??? bij mij gaat het super sloom 
edit: iemand nog een andere link want het gaat maar tot 13% ofzo en dan stopt hij ermee
edit: iemand nog een andere link want het gaat maar tot 13% ofzo en dan stopt hij ermee
[ Voor 40% gewijzigd door schnumi op 28-11-2002 20:42 ]
Dit topic is gesloten.