nou phuse, je hebt jezelf weer eensch overtroffen
Verwijderd
Phusebox, hoe heb je dat gedaan? Heb je gewoon zo'n vervangklepje gepakt, en daar zelf een plaatje voor gemaakt?
Trouwens, weet iemand of er nog een Castlevania voor de cube uitkomt? Ik heb daar eigenlijk nog niets over gehoord.
En nog iets anders. Nu dat Rareware overgenomen is, zullen er dan nog wel Donkey Kong & Starfox spellen uitkomen in de toekomst?
Trouwens, weet iemand of er nog een Castlevania voor de cube uitkomt? Ik heb daar eigenlijk nog niets over gehoord.
En nog iets anders. Nu dat Rareware overgenomen is, zullen er dan nog wel Donkey Kong & Starfox spellen uitkomen in de toekomst?
jep zo heb ik dat gedaanVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 18:19:
Phusebox, hoe heb je dat gedaan? Heb je gewoon zo'n vervangklepje gepakt, en daar zelf een plaatje voor gemaakt?
hebt gij onmensch Starfox door Namco al vergeten?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
En ze schijnen bij nintendo zelf al met een nieuwe donkey kong game bezig. Schijnt meer als de originele arcade game te worden.
Maar donkey kong country spellen zie je misschien niet meer.
Maar donkey kong country spellen zie je misschien niet meer.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 19:09 ]
Dat ziet er wel cool uit... 
Ik wil ook wel zoiets!
Kan je niet ergens die dingen downloaden,zodat je zelf uitprint,papier dat plakt heb ik al dus.
Maar van Phusebox is helemaal c00l!
Ik wil ook wel zoiets!
Kan je niet ergens die dingen downloaden,zodat je zelf uitprint,papier dat plakt heb ik al dus.
Maar van Phusebox is helemaal c00l!
jajajajajaja zekers, eindelijk Timesplitters ergens gevonden. Notabene in mijn eigen dorp. Dus jongens, tot over een maandje of 2 he
2 Maanden?
Wat dacht je van 3!?
Dat werd tijd,heb em nu al...dik een week!
Wat dacht je van 3!?
Dat werd tijd,heb em nu al...dik een week!

zag vanmiddag bij intertoys ook ts2, wou em eigenlijk halen samen met gamecube enso, maar khad geen geld bij me

Verwijderd
als ik jou was, was ik gelijk naar mijn huis gerend en had ik het geld gehaaldPhobos schreef op 25 November 2002 @ 19:50:
zag vanmiddag bij intertoys ook ts2, wou em eigenlijk halen samen met gamecube enso, maar khad geen geld bij me![]()
Verwijderd
Ik dacht dat alle Starfox spellen van Rareware kwamenPhusebox:hebt gij onmensch Starfox door Namco al vergeten?
van games.telenet.be :
We hadden jullie niet zo lang geleden gewaar gemaakt over de mogelijke Xbox megapack die Halo, SplinterCell, Jet Set Radio Future & GT2002 zou bevatten en €285 zou kosten. Nu gaan Nintendo en Sony ook waarschijnlijk zo'n packs uitbrengen.
Nintendo's Gamecube pack zou maar liefst 10 games bevatten! Luigi's Mansion, Legends of Wrestling, Extreme G3, Crash Bandicoot: Wrath of Cortex, Tony Hawks Pro Skater 3, Burnout, Star Wars: Rogue Squadron, 18 Wheeler American Pro Trucker, Spider-Man en Zoo Cube en dit voor het futtele bedrag van €375! Uitgerekend is dat €18 per spel.
Sony zou ook een megapack voor de Playstation 2 uitbrengen tegen de kerst, en deze zou 5 games, 2 dvd's en een stuurwiel bevatten! Burnout, Star Wars Jedi Starfighter, Eternal Ring, Crazy Taxi, Crash Bandicoot The Wrath of Cortex en een V3 FX Racing Wheel, Ace Ventura - When Nature Calls en AI op DVD, en dit ook voor €375.
Voorlopig zijn deze offers alleen geldig in Toys r' us in de UK.
We kunnen alleen hopen dat deze megapacks België ook bereiken, want het zijn echt wel hete offers!
We hadden jullie niet zo lang geleden gewaar gemaakt over de mogelijke Xbox megapack die Halo, SplinterCell, Jet Set Radio Future & GT2002 zou bevatten en €285 zou kosten. Nu gaan Nintendo en Sony ook waarschijnlijk zo'n packs uitbrengen.
Nintendo's Gamecube pack zou maar liefst 10 games bevatten! Luigi's Mansion, Legends of Wrestling, Extreme G3, Crash Bandicoot: Wrath of Cortex, Tony Hawks Pro Skater 3, Burnout, Star Wars: Rogue Squadron, 18 Wheeler American Pro Trucker, Spider-Man en Zoo Cube en dit voor het futtele bedrag van €375! Uitgerekend is dat €18 per spel.
Sony zou ook een megapack voor de Playstation 2 uitbrengen tegen de kerst, en deze zou 5 games, 2 dvd's en een stuurwiel bevatten! Burnout, Star Wars Jedi Starfighter, Eternal Ring, Crazy Taxi, Crash Bandicoot The Wrath of Cortex en een V3 FX Racing Wheel, Ace Ventura - When Nature Calls en AI op DVD, en dit ook voor €375.
We kunnen alleen hopen dat deze megapacks België ook bereiken, want het zijn echt wel hete offers!
phusebox, 3 dingen:
1. Wat heeft jou die prutsbox gekost dan, als ie zo goedkoop was?
2. Waarom is jouw icon een oog, maar lijkt het op een brasem?
3. Is het hele phusebox.com project dood?
maar als ik thuis was gekomen en weer trug moest, waren ze al gesloteVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 20:11:
[...]
als ik jou was, was ik gelijk naar mijn huis gerend en had ik het geld gehaald

Dat wordt dan een reward pack (of hoe die Xbox pijnstiller ook heette) voor mij van nintendoTheebag schreef op 25 november 2002 @ 20:16:
van games.telenet.be :
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
kvind nou niet egt dat er van
soort spellen inzitten, maar zal vast aan mij liggen

![]() • MP blijft de gemoederen bij Gamespot bezig houden, maar liefst 4 van de 8 GameSpotting Editorials zijn gezegend met een vleugje MP! GameSpotting deel 64 ![]() • Nog wat reviews: GAMECUBE ADVANCED met een 40/40, 40/40 en heel verrassend 40/40 (3 reviewers) "The gaming experience you will have playing Metroid Prime absolutely breathtaking" "With its perfection in every category, this game is almost certain to win Game of the Year." 411mania met een 10 "Ass kicking is mixed perfectly with exploration and investigation." "Prime to me is the best Metroid game ever, and that says a lot on its own." TendoGamers met een 9.9 (WAT MANKEERT DIE GOZER?!) "Game of the year? You’d better believe it. Not only that, but Metroid Prime has the potential to be seen as one of the best games ever." GamerNext met 98% (Die vent praat gewoon IGN na, de score is nog hetzelfde ook "If you have any concern that the said lock-on system will not provide a challenge, you are wrong" ^ Mooi zo! • Super Monkey Morph Ball! • MP staat nu 2e achter Zelda: OoT @ Gamerankings.com Het zijn natuurlijk nog maar 10 reviews dus hij zal nog wel zakken, vandaar dat ik er maar snel een screenshot van heb genomen voor het nageslacht ![]() Mooi he? • En Retro staat #1 bij de developers ![]() ![]() |
Waar is de optie beamer + 4 bij 3 meter scherm? *wordt wakker* O nee...72 cm TVVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 08:47:
Even tijd voor een poll ben al tijden nieuwschierig waar de cuber zijn spellen op speelt, welke tv dan wel te verstaan want het is tenslotte wel je kijkvenster in de spellenwereld.
Yep, er zijn er meerdere. Maar gelukkig hebben ze allemaal Prime (geloof ik)Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 11:24:
ik zag gisteren op tv weer die gamecube reclame, dus ik d8 ow daar komen weer de movies van Metroid Prime, Zelda en 1080 avalanche maar deze keer kwamen er bewegende beelden van........jawel FF ik zag de hoofdpersoon 2 skeletjes hakken, iemand deze versie ook gezien??
[wijze les modus]RareGast schreef op 25 November 2002 @ 11:25:
Ik ga zo naar huis kan ik ff mijn TV opmeten... 29 inch is ti maar dat staat er niet tussen.. en ik kan niet omrekenen tussen inch en centimeters.
1 inch is 2,54 cm dus 29*2,54=~74cm, wat aangeduid wordt met 72cm en eigenlijk maar 70cm is
[/wijze les modus]
ThanksVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 14:27:
Geweldig Thx as always![]()
Maar wat is er gebeurt met de Nintendo Whore medals![]()
woei
Jaja, die Belgen weer hoorTheebag schreef op 25 november 2002 @ 20:16:
Bundel geblaat

![]() | · * Dyxtra Prime Time Countdown * · European release in T minus 97 days, 4 hours and 28 minutes. |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
hmm, duurt nog best lang eigenlijk en ik gister in ged8te had om een cube met de release van mp te kopen
Verwijderd
Dat ze die pakketen maar hier uitbrengen in Nederland. Het zal wel heel dom uitzien als UK het wel krijg en wij niet. Want als UK iets krijgt dan Moet Duitsland en Frankrijk het ook. Het moet gewoon en ik hoop het gewoon. Want zo een xbox offer kan ik niet weerstaan
.
OMG die gamecube PAck
. DIe zijn ook gek geworden
. Jammer dat het niet allemaal Top spellen zijn maar het kan er nog wel mee door.
OMG die gamecube PAck
Verwijderd
Metroid Prime zuigt. Loopt om de haverklap vast
D³ schreef op 24 november 2002 @ 22:57:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Allemaal tevreden Metroid Prime klanten![]()
Goed zo jongens
*trots*

True TrueWel leuk hoe je ineens heel anders denkt nu je een Xbox gaat kopen De GC heeft ineens geen enkel goed spel meer terwijl bij de Xbox er elke week een topper uitkomt. En de verdediging van het grote Halo is al begonnen, een must voor elke Xbox bezitter
Niet ronder gekkieIk vind de cel-shading zelf juist wel mooi (LttP in 3D baby!) alleen van de uitvoering had ik meer verwacht. Dat hele "cel-shading vereist nog meer processor kracht dan 'normale' grafische stijl omdat alles ronder moet zijn" blijkt in de praktijk niet zo te zijn.

70 Cm breedbeeld tv (beneden) en een 63 Cm tv (boven).Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 08:47[sub][/sub]:Even tijd voor een poll ben al tijden nieuwschierig waar de cuber zijn spellen op speelt, welke tv dan wel te verstaan want het is tenslotte wel je kijkvenster in de spellenwereld.
Tot nu toe heb ik Metroid Prime, Zelda 1080 (2x) gezien en Metroid Prime, Zelda, Resident Evil 0 (2x).Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 11:24:
ik zag gisteren op tv weer die gamecube reclame, dus ik d8 ow daar komen weer de movies van Metroid Prime, Zelda en 1080 avalanche maar deze keer kwamen er bewegende beelden van........jawel FF ik zag de hoofdpersoon 2 skeletjes hakken, iemand deze versie ook gezien??
Hoeveel verschillende commercials zijn er eigenlijk, 3?
En Zelda!Maar gelukkig hebben ze allemaal Prime (geloof ik)
1. noppes... beetje werk verricht voor iemanddaFubar schreef op 25 november 2002 @ 20:19:
phusebox, 3 dingen:
2. wat is een brasem? het is een "cutout" van een van mijn kalender ontwerpen:

3. phusebox.com ging over in hiscore.nl maar ligt inmiddels even stil wegens omstandigheden ben niet van plan mijn project op te geven maar momenteel is het niet mogelijk voor mij om eraan verder te werken (ben bezig met een ander project (voor geld))
Te koop:
..
..
plannen om Xbox te kopen: 2 dagen oud
reden: spontaan een natte broek gekregen in de winkel
reden: Starfox Advantures gespeeld en assortiment van cube spellen gezien (er zijn gewoon 10 fucking nieuwe spellen uitgekomen in de laatste 2 weken!!)
maar toch ga ik nu wel sparen voor een Xbox wan t halo blijft gewoon heel leuk die buggie is gewoon leuk om te laten vliegen
(liefst met mannetjes en al)
maja tis maar de vraag of ik daar nog aan toe kom dat sparen:
Jedi knight 2 jedi outcast (im just a starwars fan)
Star Wars: bounty hunter (Jango is gewoon de man)
Star Wars: The Clone Wars (net als godzilla vette MP)
Godzilla: Destroy all monsters melee (vette MP chaos)
Starfox (gellukig krijg ik die van de lieve sint
)
Tony Hawk's pro skater 4 (geen uitleg nodig natuurlijk)
ik denk dat ik het assortiment van de gamecube een beetje hem onderschat.. dat komt waarschijnlijk omdat ik normaal dagelijks ik de FRS kom im mijn tussenuren, maar door mijn stage (32 uur!) was ik gewoon 2 weken daar niet geweest en wist ik niet meer wat er allemaal was verschenen (jaja ik weet het.. zwakke smoes
)
dusss.. ik hou mijn cube en ga lekker sparen voor een XBox
..
..
reden: Starfox Advantures gespeeld en assortiment van cube spellen gezien (er zijn gewoon 10 fucking nieuwe spellen uitgekomen in de laatste 2 weken!!)
maar toch ga ik nu wel sparen voor een Xbox wan t halo blijft gewoon heel leuk die buggie is gewoon leuk om te laten vliegen
Starfox (gellukig krijg ik die van de lieve sint
ik denk dat ik het assortiment van de gamecube een beetje hem onderschat.. dat komt waarschijnlijk omdat ik normaal dagelijks ik de FRS kom im mijn tussenuren, maar door mijn stage (32 uur!) was ik gewoon 2 weken daar niet geweest en wist ik niet meer wat er allemaal was verschenen (jaja ik weet het.. zwakke smoes
This space is occupied
hmm beetje wispelturig... maar goed... beter nu je bedenken dan te laat...TheEvilCuber schreef op 25 november 2002 @ 22:12:
Te koop:
..
..
maar toch ga ik nu wel sparen voor een Xbox wan t halo blijft gewoon heel leuk die buggie is gewoon leuk om te laten vliegen(liefst met mannetjes en al)
Starfox (gellukig krijg ik die van de lieve sint)
ik denk dat ik het assortiment van de gamecube een beetje hem onderschat.. dat komt waarschijnlijk omdat ik normaal dagelijks ik de FRS kom im mijn tussenuren, maar door mijn stage (32 uur!) was ik gewoon 2 weken daar niet geweest en wist ik niet meer wat er allemaal was verschenen (jaja ik weet het.. zwakke smoes)
ik zei toch dat je spijt zou krijgen als je de Nintendo PhuseboxTM zou verkopen
kijk maar uit met je tm tekentje ander krijg je nog een rechtzaak van Nintendo aan je broek.. 
ik ga echt nooooooooooooit meer naar reviews luisteren (behalve als ze echt een 6 ofzo geven) want SFA is gewoon zoooo cool!!! ik heb dta stukje met crystal gespeeld op het begin waar overal de dino's bijna dood op de grond lagen en je steeds die tonnetjes meot gooien om de deur open te maken (breken/opblazen)
ik ga echt nooooooooooooit meer naar reviews luisteren (behalve als ze echt een 6 ofzo geven) want SFA is gewoon zoooo cool!!! ik heb dta stukje met crystal gespeeld op het begin waar overal de dino's bijna dood op de grond lagen en je steeds die tonnetjes meot gooien om de deur open te maken (breken/opblazen)
This space is occupied
Verwijderd
Iemand enige informatie over de:
GameCube 2.1 soundsysteem

Ik kan er niks over vinden....
Wel dat je die bij dixons verkocht wordt maar ik wil een review er van zien want het ziet er wel goed uit en past mooi bij me GameCube want me TV boxjes kraken als de (je weet wel).
Informatie plus bestellen
GameCube 2.1 soundsysteem

Ik kan er niks over vinden....
Wel dat je die bij dixons verkocht wordt maar ik wil een review er van zien want het ziet er wel goed uit en past mooi bij me GameCube want me TV boxjes kraken als de (je weet wel).
Informatie plus bestellen
Wacht maar tot je land op Dinosaurus planet.. dan weet je helemaal niet wat je overkomt..TheEvilCuber schreef op 25 november 2002 @ 22:22:
kijk maar uit met je tm tekentje ander krijg je nog een rechtzaak van Nintendo aan je broek..
offtopic:
Btw Phusebox, ik lees op de site van Hiscore dat je aan een inkoop actie doet voor de nokia 7650.. heb je zelf ook zo'n gsm? Dacht dat ik dat eens gelezen had hier.. wat zijn je ervaringen ermee? Ik ga er misschien ook één aanschaffen, maar ben er nog niet uit.. misschien dat je me even kan mailen ofzo.. email adres staat in profiel..
Btw Phusebox, ik lees op de site van Hiscore dat je aan een inkoop actie doet voor de nokia 7650.. heb je zelf ook zo'n gsm? Dacht dat ik dat eens gelezen had hier.. wat zijn je ervaringen ermee? Ik ga er misschien ook één aanschaffen, maar ben er nog niet uit.. misschien dat je me even kan mailen ofzo.. email adres staat in profiel..
[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 25-11-2002 22:37 ]
Verwijderd
Je moet ook niet naar reviews luisteren, het zijn leuke indicaties, maar je kan er nooit van afleiden hoe je het spel zelf zal vinden. Het beste kan je m zelf gewoon spelen en bij bijna alle spellen zie je vrij snel of je het wat zal vinden.
idd ! en dat balletjes idee is gejat van knikkeren ! .. super monkey ball is veel leuker ! .. beetje een wijf in een bal doen.. pfft.. dat is toch niet leuk.. aapjes ! laat het dan een lekker aapjes-wijf zijn die in een bal zit ofzo !Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 21:55:
[...]
Metroid Prime zuigt. Loopt om de haverklap vast, geen voice dialogs, alles gaat via tekst (hoezo ouderwets!). Nintendo mag ook wel met de tijd meegaan. FLUT game
vandaar dat je der ook niet ziet.. wtf moet je nou met zo'n lelijk gedrocht in een balletje wat kan rollen..
WE WANT MONKEYS !
en dan ook nog 3d.. sjeesj ! laten we daar maar niets over zeggen !
metroid suckt !
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Het is weer wisselvallig vandaag.
De ene keer vind iedereen metriod het beste wat er is en de andere keer is het weer slecht.
En dan komen er al allemaal kreten dat het spel zo slecht is en dat hij vast blijft zitten terwijl hier nog niemand metroid langer dan 1 half uur gespeeld heeft.
Elroy blijft iig nog tot woensdag metroid fan en als het bevalt nog wel langer
De ene keer vind iedereen metriod het beste wat er is en de andere keer is het weer slecht.

En dan komen er al allemaal kreten dat het spel zo slecht is en dat hij vast blijft zitten terwijl hier nog niemand metroid langer dan 1 half uur gespeeld heeft.

Elroy blijft iig nog tot woensdag metroid fan en als het bevalt nog wel langer
Verwijderd
Ik wilde net copy-pasten in irc aan yam, maar toen zag ik dat yam dit schreefyamAUchi schreef op 26 November 2002 @ 00:15:
[...]
idd ! en dat balletjes idee is gejat van knikkeren ! .. super monkey ball is veel leuker ! .. beetje een wijf in een bal doen.. pfft.. dat is toch niet leuk.. aapjes ! laat het dan een lekker aapjes-wijf zijn die in een bal zit ofzo ! ....
misschien kunnen we een actie-committee oprichten: "Meer Apen in Metroid"
Wanneer is de eerste MAM vergadering?
ik stel voor overmogen, op #MAM op quakenet en of enterthegame !
be there or be a fucking metroid wussy ! =)
.. ALS er apen worden afgemaakt in metroid.. nou.. dan zijn de bananen gaar !
be there or be a fucking metroid wussy ! =)
.. ALS er apen worden afgemaakt in metroid.. nou.. dan zijn de bananen gaar !
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Klik
Omfg ik kom klaar:
.
Iemand die van teamxbox komt en op rage3d post (DK heet tie):
. Maarja iemand anders reageerd erop:
Omfg ik kom klaar:
Devil May CryThe gaming industry is not made up of a market that is driven by hardware, but rather a market made up of good software. To return to that point, we did the impossible and brought out these 5 titles. And after this, if we can bring out Devil May Cry and DinoCrisis and Tekki, and Gykuten Saiban…
iemand ander:Sounds a bit lighthearted, especially including Tekki in there (which seems like it would be damn near impossible to replicate on the Cube).
hij weer:Why, does Tekki make extensive use of the hard drive? Just curious.
Lol sommige mensen denken ook dat ze slim zijnI believe it does. I also think it leverages the graphics capabilities as well to a degree. It also takes advantage of the high data rate (and electricity for power) through the controller port (USB-type) for the the humongoid controller and pedals. I think the Cube's controller interface is similar to a serial connection.

Can someone tell me WHY he is allowed to post this STUPID crap? Keyboards ran on DB9 ports and had tons of buttons. Gaming peripherals used to run on slow ports. Analog, Digital, whatever. A serial port has several K of bandwidth/sec available.
God damn, you aren't smart. You post dumb ass things like this and wonder why no one likes you. BECAUSE YOU MAKE UP STUPID ****. go away "High data rate and electricity for power" indeed...jesus
WELCOME TO ****ING MORONVILLE, population DK and Lauren, both born in TEAMXBOX
This is why he gets flamed so much. When you make the stupidest crap up, you deserve to be sat in front of a ****ing firing squad
holy crap batman what stupidity exists within the small confines of DK's brain
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 08:54 ]
Doshin zou ik niet kopen als je van een beetje actie houd het spel is, een beetje repeterend. En in het begin van elke dag erg saai. Je begint namelijke elke keer als klein reusje.Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 15:31:
[...]
Edit:
Ik ga ook zoveel mogelijk mijn eigen games kopen maar sommige games zijn me net te duur
Ze zien er wel interresant uit maar om daar nu het volle pond voor te betalen
Kijk bijv naar Doshin, het lijkt me een gaaf spel maar ik hoor er ook veel negatieven dingen over en als ik moet kiezen tussen Doshin of bijv MP zou ik kiezen voor MP
Koopt 1 van mijn kameraden MP zou ik eerder Doshin kopen want als ie dan geen reet aan is kan ik iig nog MP kunnen spelen
ach ja sommige mensen zijn gewoon triest...Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 08:33:
Klik
Omfg ik kom klaar:
[...]
Devil May Cry![]()
![]()
.
[...]
iemand ander:
[...]
hij weer:
[...]
Lol sommige mensen denken ook dat ze slim zijn. Maarja iemand anders reageerd erop:
[...]
Volgend jaar verwacht: een vijftal interessant ogende games van Capcom en voor de Cube natuurlijk (anders zat ik toch ff in het verkeerde topic te poeren
).
Gezien op Ars Technica in deze discussie. Op pagina 2 van de discussie vind je links naar in-game filmpjes die van betere kwaliteit zijn dan die van pagina 1.
De games worden:
+ Resident Evil 4, Biohazard. Ons allen bekend, maar nu met super geile graphics schijnt het.
+ Viewtifull Joe. Een side scrollende action game (met een compleet maf hoofdpersoon)
+ PN03 (Product Number 03). Een shooter a la Perfect Dark
+ Dead Phoenix. Heb ik nog niet veel over gezien.
+ Killer 7. Vent in roelstoel met zeven persoonlijkheden, als huurmoordenaar. Weird idee, met de eerste cell shading die ik zelf te pruimen vind (smaken verschillen natuurlijk).
Meer info bij Capcom of de bovenstaande link. Capcom
Gezien op Ars Technica in deze discussie. Op pagina 2 van de discussie vind je links naar in-game filmpjes die van betere kwaliteit zijn dan die van pagina 1.
De games worden:
+ Resident Evil 4, Biohazard. Ons allen bekend, maar nu met super geile graphics schijnt het.
+ Viewtifull Joe. Een side scrollende action game (met een compleet maf hoofdpersoon)
+ Killer 7. Vent in roelstoel met zeven persoonlijkheden, als huurmoordenaar. Weird idee, met de eerste cell shading die ik zelf te pruimen vind (smaken verschillen natuurlijk).
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
was al bekendcailin_coilleach schreef op 26 November 2002 @ 09:27:
Volgend jaar verwacht: een vijftal interessant ogende games van Capcom en voor de Cube natuurlijk (anders zat ik toch ff in het verkeerde topic te poeren).
De games worden:
dat had ik 3 posts hierboven gepost. Ook van CapcomThe gaming industry is not made up of a market that is driven by hardware, but rather a market made up of good software. To return to that point, we did the impossible and brought out these 5 titles. And after this, if we can bring out Devil May Cry and DinoCrisis and Tekki, and Gykuten Saiban…
DMC op de Cube??
vetjes...
vetjes...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
hmm wonder what will come of this:
nieuwe ninty commercialNovember 25, 2002 - Japanese RPG giants Square and Enix announced today (11/26 in Tokyo) a merger which will see the two companies operate as one starting April 1, 2003 (the start of the next business term).
The resulting company will be known as Square Enix, a name which we presume will be given any number of one word, shortened "cute" forms by Japanese game fans. Current Enix chairman Yasuhiro Fukushima will serve as the new chairman with current Square president Wada Youchi assuming the new president role. Current Enix president Keiji Honda will be new firm's vice president.
The purpose of the merger, according to statements released by the firms, is to fight off the threat of heightened development costs and competition from foreign developers and to increase development power and earnings. How this will affect games in the near or far future from the two companies is anyone's guess at this point.
Together, the two effectively dominate the Japanese role playing market, with Enix having sold 2.75 million games in Japan last year and Square 4.37 million. In addition to controling strong licenses such as Dragon Quest and Final Fantasy, the two also have ties with well known RPG development houses such as tri-Ace, Chun Soft and Game Arts.
On an interesting note, Square's Final Fantasy X-2 sequel is scheduled for release in March of next year, at the same time as Enix's Star Ocean 3, both titles ranking, respectively, at numbers 1 and 2 on the most wanted charts from Japan's Famitsu game magazine, and both likely to sell in the millions. It's unclear if this announcement will affect the release of either title.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2002 09:54 ]
* Liegebeest leest Flip.m0's post
Oeps! Mijn fout! En ik dacht dat het veilig was om te posten na de laatste drie pagina's gelezen te hebben *blush*
Oeps! Mijn fout! En ik dacht dat het veilig was om te posten na de laatste drie pagina's gelezen te hebben *blush*
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
da's een beetje mijn probleemRareGast schreef op 26 november 2002 @ 09:00:
[...]
Doshin zou ik niet kopen als je van een beetje actie houd het spel is, een beetje repeterend. En in het begin van elke dag erg saai. Je begint namelijke elke keer als klein reusje.

Ik heb een te ruime smaak
Bijna alles vind ik wel leuk
Zelfs Black & White vond ik leuk (voor 3 weken maar toch

Ik hou van aktie spellen zoals bijv Tombraider (1&2)
RTS zoals RA2
FPS zoals UT
Sportgames zoals THPS (1 t/m 3) 4 waarschijnlijk ook
etc etc
Plus het blijft natuurlijk een Nintendo game en hoewel deze uit de reviews wel wat minder komt (jij vind hem blijkbaar ook minder
Hmmm als ze in PS2 pack iets meer software doen wat ik interresant vind koop ik binnekort een PS2 EN een XboxTheebag schreef op 25 november 2002 @ 20:16:
van games.telenet.be :
Het leven is mooi
Kan ik hier lekker dingen gaan posten over hoe geweldig de PS2 en Xbox wel niet zijn
Kijk dat is nu de beste oplossing geniet gewoon van 2 geweldige consoles en ga gewoon gamend het leven doorTheEvilCuber schreef op 25 november 2002 @ 22:12:
LOLD[sup]3[/sup] schreef op 25 november 2002 @ 20:31:
Super Monkey Morph Ball!
Thanks De medals passen niet zo mooi in de tabel vandaar dat ik ze heb weggelaten, als jullie echt niet zonder kunnen moet ik maar eens kijken of ik ze mooi terug kan plaatsen
Yeah we want whores
we want whores

OK 10 games is veel maar:Jaja, die Belgen weer hoor 10 games in een bundel En dan nog 3rd party ook, nuh uhh!
ten eerste is het niet allemaal 3rd party (Luigi's Mansion)
ten tweede bij de pack voor de xbox (die nu in de reclame is) zitten ook 2 3rd party titels (JSRF en SEGA GT2002) dus dat is geen excuus
ten derde volgens het bericht is het al in deze vorm in engeland te koop dus dan zou het niet compleet onlogisch zijn als het ook op het vaste land van Europa komt
Ach we zullen wel zien
PS ondertussen komt gamers.nl ook al met het nieuws over de bundel in Engeland, er staat alleen nog nix over nederland in, maar gelukkig zit er een Toys'R'US in Eindhoven dus als het hier komt moet ik daar maar eens langs
offtopic:
He D3 (sorry sup werkt niet in offtopic
) kan je voortaan iets kleiner post maken zodat ik ze een keer kan quoten ipv de belangrijke dingen waar ik op wil reageren te copy-pasten 
He D3 (sorry sup werkt niet in offtopic

over 3 uurtjes heb ik mario party 4!!!
Dat van Square en Enix is zorgwekkend. Weet je wel HOEVEEL dat bedrijf gaat verkopen, dan? Dragon Quest en Final Fantasy van een firma... whoei. Als Nintendo ze nou eens opkoopt...
Jullie hebben het allemaal over de Commercials van Big N maar ik zie ze nooit.. waar moet ik naar kijken, bij welk programma zitten ze?
GameGod... waar woon je?
Is SWCW al ergens gesignaleerd?
GameGod... waar woon je?
Als je geen pech hebtPhusebox schreef op 26 november 2002 @ 11:17:
over 3 uurtjes heb ik mario party 4!!!
Ik heb ze ook nog niet gezien.
[ Voor 10% gewijzigd door BloodKnight op 26-11-2002 11:39 ]
Omae wa mō shindeiru.
Als ze maar spellen maken voor de GameCubeDouweGNL schreef op 26 November 2002 @ 11:34:
Dat van Square en Enix is zorgwekkend. Weet je wel HOEVEEL dat bedrijf gaat verkopen, dan? Dragon Quest en Final Fantasy van een firma... whoei. Als Nintendo ze nou eens opkoopt...
nee dit keer heb ik geen pech...BloodKnight schreef op 26 november 2002 @ 11:37:
[...]
Als je geen pech hebt
Ik heb ze ook nog niet gezien.
Verwijderd
Ja waar niet..ik heb hem zaterdag bij de lokale FRS gekocht.RareGast schreef op 26 November 2002 @ 11:34:
Jullie hebben het allemaal over de Commercials van Big N maar ik zie ze nooit.. waar moet ik naar kijken, bij welk programma zitten ze?
GameGod... waar woon je?
Nou zo te zien komt er toch nog burnout 2 voor de gamecube :
En er is misschien nog wat hoop voor europa omdat ED daar best wel goed loopt :
180 spellen gamecube filmpje
Zier er wel leuk uit
Burned Out What happened to Burnout 2 for GCN? Was it scrapped? If so, can you recommend an equally good, arcade-style racer for GameCube? You can't, can you? What do you suppose that is? /me Matt responds No, it's not been scrapped. The game, last I heard anyway, is still under development and should release early next year. Other than some slight visual improvements, though, don't expect too many changes from the already-released PS2 version. As for other racers, there are one or two here and there. Strangely, GameCube's selection of racers is in need of a good widening, whereas a good many games on Nintendo 64 were racers. I personally quite like XG3, so if you've got $19.95 to spare you can pick that one up on discount at most electronics retailers. Otherwise, give it a rent and see if it's right for you. |
En er is misschien nog wat hoop voor europa omdat ED daar best wel goed loopt :
ED Sales Hi, I was wondering how Eternal Darkness has been selling? I read some inferences that it sold poorly. If true, it's a shame; ED is a masterpiece. /me Matt responds: Sadly, Eternal Darkness hasn't sold as well as it should have. The game debuted to roughly 150,000 in sales in the US and hasn't moved too many more units since. This isn't exactly what I'd call a bomb by any means, but the game definitely deserves better. While it performed even worse in Japan, early indications are that it's actually doing very well in Europe, which is good news. |
180 spellen gamecube filmpje
Zier er wel leuk uit
Is ie leuk, vertel er eens wat van ik denk er namelijk over hem aan te schaffen. Is de multiplayer leuk en de single ook? kort om geef een impressieVerwijderd schreef op 26 November 2002 @ 11:42:
[...]
Ja waar niet..ik heb hem zaterdag bij de lokale FRS gekocht.
Had je langst kunnen komen misschien, maar de afstand is misschien een beetje te groot. iig te groot voor een impressie van Doshin.van gamegod
Tilburg
Hoezo
[ Voor 23% gewijzigd door RareGast op 26-11-2002 11:59 ]
Verwijderd
Nouja het zijn er niet precies 180 spellen die er langs komen. Maar het zal wel vet zijn als die reclame hier komt
Aahhh krijg net een telefoontje dat ik morgen mijn speakerset krijg.
Elroy is zo blij, morgen is het dubbel feest.
Metroid + Speakers
Metroid + Speakers
Verwijderd
te groot,te groot wat is te grootRareGast schreef op 26 November 2002 @ 11:55:
Had je langst kunnen komen misschien, maar de afstand is misschien een beetje te groot. iig te groot voor een impressie van Doshin.
Waar kom jij vandaan dan
Ik kom ook nog wel eens in het midden v/h land (omg zwolle) en heb vrienden over heel nederland die ik om de zoveel tijd moet ontmoeten
Anders ga je toch gewoon naar de GC party in tilburg

welke van deze spellen is de aanschaf waard ?
Smuggler's Run 2 - Warzones
Resident Evil
Capcom vs SNK 2 - Mark of the Millenium
Ultimate Fighting Championship ( is dit wel een NGC spel en geen GBA
)
Need for Speed - Hot Pursuit 2
Crash Bandicoot - De Wraak van Cort
Fifa Football 2003
Tetris Worlds
Batman - Dark Tomorrow
Tony Hawk Pro Skater 4
Het is een rare lijst dat weet ik maar dit zijn de enige spellen die bol.com heeft en daar heb ik een waardebon van 50 euro voor
als ze nou mario party 4 zouden krijgen koos ik die maar nu weet ik het niet !
Resident Evil
Ultimate Fighting Championship ( is dit wel een NGC spel en geen GBA
Fifa Football 2003
Tetris Worlds
Batman - Dark Tomorrow
Tony Hawk Pro Skater 4
Het is een rare lijst dat weet ik maar dit zijn de enige spellen die bol.com heeft en daar heb ik een waardebon van 50 euro voor
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Bij jou is het elke dag feest.Elroy schreef op 26 november 2002 @ 12:13:
Metroid + Speakers![]()
![]()
Omae wa mō shindeiru.
Wat ik zou halen:harley schreef op 26 november 2002 @ 12:20:
Resident Evil
Ultimate Fighting Championship ( is dit wel een NGC spel en geen GBA)
Fifa Football 2003
Tetris Worlds
Batman - Dark Tomorrow
Tony Hawk Pro Skater 4
- RE1
-NFS:hp2
Mooi volgens anderen:
- SM2
- Fifa 2003
-THPS4
Omae wa mō shindeiru.
BloodKnight schreef op 26 November 2002 @ 12:27:
[...]
Wat ik zou halen:
- RE1 ik weet niet of ik dit soort spellen leuk ga vinden
-NFS:hp2 is veel meer van hetzelfde op de ps2 hoorde ik van een vriend niet echt interesant
Mooi volgens anderen:
- SM2 [ is zelfde genre als RE alleen dan minder eng ofzo[/b]
- Fifa 2003 I hate voetbal ;P
-THPS4 Ik heb al th op de dreamcast en op me pc
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Ik heb nu iets verder gespeeld..(ben nu bij missie 5) en het begint nu een leuke game te worden. Vooral de vliegmissies vind ik erg cool omdat je dan de echt grote battles ziet, met 100-en separist droids en clone troopers die elkaar het leven zuur maken. Er zit aardig wat afwisseling in, nu moet ik bijv droids achtervolgen op een speeder. De missies zijn ook wel aardig lang soms zijn er echt veel objectives. Plus punt tegenover Rogue Leader is dat je niet met levens werkt maar gewoon met saves. Als je bijna bij het einde van een missie bent en je gaat dood hoef je dus niet bij het begin te beginnen maar je begint bij een van de latere objectives. De graphics zien er goed uit alleen soms heeft de cube het er wel moeilijk mee. Het meest van de tijd is de Framerate gewoon goed.RareGast schreef op 26 november 2002 @ 11:55:
[...]
Is ie leuk, vertel er eens wat van ik denk er namelijk over hem aan te schaffen. Is de multiplayer leuk en de single ook? kort om geef een impressie
Het geluid is ook wel erg goed met de typische star wars geluiden en de voice acting voldoet ook wel (alhoewel Obi Wan volgens mij een duits accent heeft in deze game
Multiplayer heb ik nog niet echt veel gespeeld, maar er zijn wel aardig wat dingen te unlocken en ook zijn er voldoende spelmodi. De namen zijn me even ontschoten maar er is een soort van deathmatch, een soort battlezone modus (bouwen van basis en troepen orders geven) waar iedere speler tegen de andere speelt, en een zware action packed modus waar de 'waves' van tegenstanders moet overleven. Diegene die het langst heel blijft wint.
Er zijn ook genoeg bonussen te vinden en het werkt ongeveer op dezelfde manier als Rogue Leader. Ook zit er weer een unlockable 'making of' bij.
Verwijderd
waarom hebben sommige mensen toch altijd geluk grrrrrrrrrrrr.Elroy schreef op 26 November 2002 @ 12:13:
Metroid + Speakers![]()
![]()
SM2 is soort race spel.(nog nooit van gehoord
)
Omae wa mō shindeiru.
Iemand hiero trouwens behoefte aan FIFA 2003? Ikzelf vind ISS2 nog steeds beter en wil hem dus verpatsen. Ik woon in Tilburg en kan wel ff langs komen gooien!
Doe een bod zou ik zeggen of mail ff...
Doe een bod zou ik zeggen of mail ff...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Als je een beetje van skaten e.d. houdt moet je uiteraard Tony Hawk 4 nemen, anders is Crash Bandicoot een erg leuke en vermakelijke platformer! Smuggler's Run 2 is ook een aardig en origineel racespel, maar zou niet mijn eerste keus zijnharley schreef op 26 November 2002 @ 12:20:
Resident Evil
Fifa Football 2003
Tetris Worlds
Batman - Dark Tomorrow
Tony Hawk Pro Skater 4
Dat je dat nog moet vragen...harley schreef op 26 November 2002 @ 12:20:
Resident Evil
Fifa Football 2003
Tetris Worlds
Batman - Dark Tomorrow
Tony Hawk Pro Skater 4
Ik ben momenteel in Capelle aan den IJssel gelegerd. op 1.5 kilometer van MM alexandrium. Maar ik bedoel om even Doshin the Giant te komen kijken is het nog al ver uit tilburg imho. Naar de GCP kan ik niet andere verplichtingen.gamegod
te groot,te groot wat is te groot
Waar kom jij vandaan dan
Ik kom ook nog wel eens in het midden v/h land (omg zwolle) en heb vrienden over heel nederland die ik om de zoveel tijd moet ontmoeten
Anders ga je toch gewoon naar de GC party in tilburg
Bedankt voor de infoThe_Unforgiven
F*ck u up,i will!
[ Voor 27% gewijzigd door RareGast op 26-11-2002 13:17 ]
klotp het trouwens dat RE goedkoper is ? ik heb hem al zien staan voor 50 euro terwijl alle andere spellen daar wel de normale prijzen hebben ( nouja 57,95 voor de meeste dan )
Verwijderd
Hehe NP.. Laat je niet afschrikken door de eerste paar levels..daar is het namelijk nog veel schietknop rammen geblazenRareGast schreef op 26 November 2002 @ 13:12:
[...]
Bedankt voor de infoVanavond maar eens langst de MM.
Verwijderd
Dat zou leuk zijn ik heb em tot nu toe niet onder de 60+ euro's gezien.harley schreef op 26 November 2002 @ 13:16:
klotp het trouwens dat RE goedkoper is ? ik heb hem al zien staan voor 50 euro terwijl alle andere spellen daar wel de normale prijzen hebben ( nouja 57,95 voor de meeste dan )
ben benieuwt of square en enix dan samen een exclusieve GC rpg gaan maken ofzo. 
btw: hier een interview van famitsu met Mikami-san (RE creator)
Interview
btw: hier een interview van famitsu met Mikami-san (RE creator)
Interview
[ Voor 47% gewijzigd door schnumi op 26-11-2002 13:46 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Hopen dat die 1 april niks ergs betekent. Ik zie een tales of phantasia of een star ocean op de gamecube wel zitten!Phusebox schreef op 26 november 2002 @ 09:51:
November 25, 2002 - Japanese RPG giants Square and Enix announced today (11/26 in Tokyo) a merger which will see the two companies operate as one starting April 1, 2003 (the start of the next business term).
Woei, if weet niet of dit al langs is geweest, maarre TS2 bevat ook weer cheats die je kunt unlocken door een Challenge level binnen een bepaalde tijd te halen.
Ik heb namelijk bij de eerste challenge de cheat "rotating heads" gehaald. Dit spel wordt maar vetter en vetter...
Interview met Mikami-san:
Ik heb namelijk bij de eerste challenge de cheat "rotating heads" gehaald. Dit spel wordt maar vetter en vetter...
Jongens, ik wil jullie niet teleurstellen, maarre volgens mij maakte mikami-san hier gewoon een grapje (helaas).F: Well, I already have one. I want to buy it for other people. The image that the Cube is for kids was strong, but when you look at this new lineup, you have erased that image.
M: The gaming industry is not made up of a market that is driven by hardware, but rather a market made up of good software. To return to that point, we did the impossible and brought out these 5 titles. And after this, if we can bring out Devil May Cry and DinoCrisis and Tekki, and Gykuten Saiban…
F: (Laughs)
Verwijderd
volgens mij niet.Fred_Perry schreef op 26 November 2002 @ 14:01:
Woei, if weet niet of dit al langs is geweest, maarre TS2 bevat ook weer cheats die je kunt unlocken door een Challenge level binnen een bepaalde tijd te halen.
[...]
Jongens, ik wil jullie niet teleurstellen, maarre volgens mij maakte mikami-san hier gewoon een grapje (helaas).
5 nieuwe blood omen 2 screens
btw: voor de geinterreseerden: 007 Nightfire heb ik vandaag al bij de nedgame zien liggen.
SFA gelijk op 1.Star Fox made its debut on the charts on the number one position followed by Super Mario Sunshine on the second. The other newly released games Jedi Knight II and Rocky took over respectively the 8th and 18th position.
1. Star Fox Adventures (Nintendo)
2. Super Mario Sunshine (Nintendo)
3. Harry Potter – Chamber of Secrets (Electronic Arts)
4. Die Hard Vendetta (Vivendi Universal Games)
5. Tony Hawk’s Pro Skater 4 (Activision)
6. FIFA 2003 (Electronic Arts)
7. Star Wars: Clone Wars (LucasArts)
8. Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast (LucasArts)
9. TimeSplitters 2 (Eidos)
10. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
11. Eternal Darkness (Nintendo)
12. Star Wars: Rogue Leader (LucasArts)
13. Luigi’s Mansion (Nintendo)
14. WWE Wrestlemania X8 (THQ)
15. Sonic Adventure 2: Battle (Infogrames)
16. Resident Evil (Capcom)
17. Burnout (Acclaim)
18. Rocky (Rage)
19. Crash Bandicoot – Wrath of Cortex (Vivendi Universal Games)
20. Spiderman (Activision)
Leisure software charts compiled by ChartTrack, (C)2002 ELSPA (UK) Ltd.
btw: voor de geinterreseerden: 007 Nightfire heb ik vandaag al bij de nedgame zien liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 26-11-2002 17:06 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
www.gameland-helmond.nl heeft hem toch o hun site staan voor dat geldVerwijderd schreef op 26 November 2002 @ 13:40:
[...]
Dat zou leuk zijn ik heb em tot nu toe niet onder de 60+ euro's gezien.
Verwijderd
hmmm morgen meteen maar ff kijken (niet dat ik em veel zal spelen nu ik starfox heb)schnumi schreef op 26 November 2002 @ 15:57:
5 nieuwe blood omen 2 screens
[...]
SFA gelijk op 1.
nog steeds geen gamecube hier, was vandaag van plan em te halen, had ons mam geen tijd

Verwijderd
Heb je geen fiets ofzo? Of rijdt er geen bus? LuilakPhobos schreef op 26 November 2002 @ 17:44:
nog steeds geen gamecube hier, was vandaag van plan em te halen, had ons mam geen tijd![]()
Verwijderd
Yay, nog meer ports.. geloof je het zelf? Die hele interview is een joke...

TeamXbox OMGIemand die van teamxbox komt en op rage3d post (DK heet tie):

Kijk, nu dit is pas interessant nieuws. Ben benieuwd of er ook grote nieuwe GC games worden aangekondigd. 29 nov. maakt Square Enix hun business plannen bekend.Phusebox schreef op 26 november 2002 @ 09:51:
hmm wonder what will come of this:
Check
Toch maar beter dit topic lezen heRareGast schreef op 26 november 2002 @ 11:34:
Zeg, evilcuber.. wat klopt hier niet?
TheEvilCuber schreef op 25 November 2002 @ 22:22:
[quote]Starfox (gellukig krijg ik die van de lieve sint )
TheEvilCuber schreef op 23 November 2002 @ 16:49:
-starfox viel me vies tegen

Verder:
• Nieuwe Resi 4 screenies
• Nieuwe PN03 screenies
• Nieuwe Viewtiful Joe screenies
• Nieuwe Killer 7 screenies
Cas Ra, ja.. En die komt ook op de PS2. Verder is er helemaal niks over bekend.Euhh btw er komt al een spel dat ong hetzelfde is als Devil May Cry (ook van dezelfde makers).
Volgens mij heette dat Ras Ka.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 18:44 ]
Euhh btw er komt al een spel dat ong hetzelfde is als Devil May Cry (ook van dezelfde makers).
Het volgende heb ik nu al gemist:
• Resident Evil
• Super Mario Sunshine
• Eternal Darkness
• Starfox Adventures
en jullie lopen er allemaal helemaal kick over te doen, nou...
• Resident Evil
• Super Mario Sunshine
• Eternal Darkness
• Starfox Adventures

lol
En dan nu de strikvraag : Is Bram een neger ?
net ff een "potje" mario party 4 liggen spelen met Fredje...
nou ja een potje? 25 turns en ongeveer 2,5 uur later zijn we dan toch eindelijk klaar...
op zich wel een vet spel... alleen frustrerend, vooral als je vlak voor het einde 2 sterren kwijt raakt... en dan net naast de eerste plaats grijpt (hehe
)
nou ja een potje? 25 turns en ongeveer 2,5 uur later zijn we dan toch eindelijk klaar...
op zich wel een vet spel... alleen frustrerend, vooral als je vlak voor het einde 2 sterren kwijt raakt... en dan net naast de eerste plaats grijpt (hehe
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2002 18:54 ]
phuse weer een spel wat je goedkeuring krijgt??Phusebox schreef op 26 November 2002 @ 18:54:
net ff een "potje" mario party 4 liggen spelen met Fredje...
op zich wel een vet spel... alleen frustrerend, vooral als je vlak voor het einde 2 sterren kwijt raakt... en dan net naast de eerste plaats grijpt (hehe)
nou je moet het zo zien: als ik een party game wil spelen dan speel ik 348230958293058230423094 x liever mario party dan super crap brothers: melee
dat zegt genoeg.Phusebox schreef op 26 november 2002 @ 19:01:
[...]
nou je moet het zo zien: als ik een party game wil spelen dan speel ik 348230958293058230423094 x liever mario party dan super crap brothers: melee
het is "jouw"schnumi schreef op 26 November 2002 @ 19:06:
[...]
dat zegt genoeg.Ik vind het alleen maar mooi dat er toch steeds meer games uitkomen die jou zeer kritische test doorstaan.
ik moet wel ff voldoen aan mijn status van kritisch zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2002 19:12 ]
![]() Is dit Zelda filmpje al voorbij gekomen? Hij is http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/Zelda_NTX.zip Met dank aan yamAUchi voor de bandbreedte uiteraard Meteen maar even wat icons gemaakt Woei 1 ![]() Woei 2 ![]() Link kiest het ruime sop! ![]() Compilatie 1 ![]() Compilatie 2 ![]() Saturday Night Fever ![]() Vette bosssssss ![]() |
3rd party games als pack-in zou Nintendo nooit doen, maar ik lees nu dat het geen Nintendo bundel is maar gewoon van Toys 'R Us, ja dan kan alles natuurlijkVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 09:59:
OK 10 games is veel maar:
ten eerste is het niet allemaal 3rd party (Luigi's Mansion)
ten tweede bij de pack voor de xbox (die nu in de reclame is) zitten ook 2 3rd party titels (JSRF en SEGA GT2002) dus dat is geen excuus
Het '³'-tje is rechteralt+3 als je je keyboard instellingen heb staan op - taal: NL en layout: VS Internationaalofftopic:
He D3 (sorry sup werkt niet in offtopic) kan je voortaan iets kleiner post maken zodat ik ze een keer kan quoten ipv de belangrijke dingen waar ik op wil reageren te copy-pasten
Je kan toch gewoon onbelangrijke stukken deleten? Geen copy/paste nodig hoor (of ik begrijp je verkeerd).
En Metroid Fusion op #16 in de GBA lijst, terwijl er in de totale Top 40 (alle systemen) maar 2 GBA titels staan. GBA markt wordt echt verziekt door ROMS en emulators volgens mij
TOP 20 NINTENDO GAMEBOY ADVANCE W/E 23rd November 2002
LW TW TITLE PUBLISHER
1 1 HARRY POTTER - CHAMBER OF SECRETS Ea Games
2 2 YOSHI'S ISLAND - SUPER MARIO ADVANCE 3 Nintendo
3 3 LORD OF THE RINGS - THE TWO TOWERS Ea Games
6 4 SCOOBY DOO Thq
5 5 MONSTERS, INC. Disney Interactive
4 6 SPYRO 2: SEASON OF FLAME Universal Interactive
10 7 SPYRO: SEASON OF ICE Universal Interactive
7 8 SUPER MARIO ADVANCE 2 Nintendo
14 9 SCOOBY-DOO & THE CYBER CHASE Thq
9 10 SONIC ADVANCE Sega
11 COLUMNS CROWN Sega
20 12 FIFA 2003 Ea Sports
11 13 MARIO KART: SUPER CIRCUIT Nintendo
8 14 LORD OF THE RINGS-FELLOWSHIP OF THE RING Black Label
15 15 STAR WARS EP 2: ATTACK OF THE CLONES Thq
16 METROID FUSION Nintendo
12 17 CRASH BANDICOOT: XS Universal Interactive
17 18 SPY HUNTER Midway
19 LARA CROFT TOMB RAIDER: THE PROPHECY Ubisoft
20 CHU CHU ROCKET Sega
Nou trackt deze lijst tot 23 november dus MF was nog maar een paar dagen te koop. Hopelijk trekt de verkoop nog wat aan
ROOFLESdaFubar schreef op 26 November 2002 @ 18:39:
[afbeelding]
OFFICIAL ORIGINAL PHUSEBOXTM SEAL OF APPROVAL!schnumi schreef op 26 november 2002 @ 19:06:
dat zegt genoeg.Ik vind het alleen maar mooi dat er toch steeds meer games uitkomen die jou zeer kritische test doorstaan.
Shit, Metroid countdown vergeten
![]() | · * Dyxtra Prime Time Countdown * · European release in T minus 96 days, 4 hours and 27 minutes. |
Zie de site voor de GoT Metroid Prime Time Countdown Code generator
[ Voor 16% gewijzigd door Dyxtra op 26-11-2002 20:05 ]
f.k.a D³
wow mag ik er misschien 1 gebruiken????D³ schreef op 26 November 2002 @ 19:16:
[afbeelding] * schnumi Tact of the Wind Newsflash *
Is dit Zelda filmpje al voorbij gekomen? Hij is![]()
> oops hijs down, ff kijken of ik hem kan uppen <
Meteen maar even wat icons gemaaktAangezien ds de Zelda man is hier mag hij ze gebruiken (als ie wil tenminste), ik wil hem niet voor de voeten lopen natuurlijk
Woei 1
[afbeelding]
Woei 2
[afbeelding]
Link kiest het ruime sop!
[afbeelding]
Compilatie 1
[afbeelding]
Compilatie 2
[afbeelding]
Saturday Night Fever
[afbeelding]
Vette bosssssss
[afbeelding]
Verwijderd
Het is de animatie die deze Zelda zo mooi maakt
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 20:02 ]
ik zou er graag ook 1tje willen
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 19:54:
mooie icoontjes... ik zou er ook wel eentje willen gebruiken
Dank u, dank u, dank u, maar jullie lezen wel selectief he
Zonder gekheid, als iemand MP iconen ging uitdelen zou ik ook niet blij zijn, dus vandaar dat ds maar moet zien wat ie er mee doet, misschien wil hij wel alleenrecht op de geänimeerde Zelda iconen, net zoals ik met MP (ik ben evil
Slap gelul over die iconen ook altijd
![]() • Filmpje is hier te downloaden, met dank aan yamAUchi voor de hosting! >> http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/Zelda_NTX.zip << • Miyamoto interview over Zelda (67MB, 100MB uitgepakt, 2:22 lang) Is alleen in het Japans ![]() |
Heb nog wel deze GC iconen in de aanbieding, gratis en voor niets voor iedereen! Yay!

[ Voor 19% gewijzigd door Dyxtra op 26-11-2002 20:39 ]
f.k.a D³
Nouja dan vraag ik het wel aan Ds.
Zou ik er heel misschien 1tje mogen gebruiken??
Vet filmpje hoor... kannie wachten
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Ben ik de enigste die alle filmpjes en plaatjes vermijd om niet een spel voor mijzelf te overhypen
. Serieus ik verwacht niks van zelda en MP en kijk ook niet naar de filmpjes enzo want ik wil het zelf spelen en als ik die filmpjes zie dan wil ik het nog erger spelen dus zeg ik maar niks over die spellen en skip ik ook alle filmpjes
.
ik wil niet errug vervelend zijn, maar die .gifjes zijn allemaal te groot?

Dit topic is gesloten.