Waarvoor ik op dit moment wacht, wat waarschijnlijk tussen maart en nu uitkomt zijn denk ik:
Mario Party 4
Minority Report (lijkt me opzich wel leuk spelletje
)
Micro Machines
Star Wars: Bounty Hunter
Soul Caliber 2
Mortal Kombat: Deadly Alliance
Dungeons & Dragons Heroes
Hunter: The Reckoning
Rayman 3: Hoodlum Havoc
Evolution Worlds
En wat spellen die gewoon in maart uitkomen, en no way dat ik dit allemaal kan betalen dus ik vind het wel best zo...zou niet goed wezen als SFA, Metroid, Resident evil 0,mario party, zelda ect ect allemaal in 1 maand uitkomen, dat zou van de gekke zijn toch :)En je hoeft niet elke week een nieuwe game te hebben
Tuurlijk zie ik maar al te graag alle spellen eerder uitkomen, maar ik zie het negatieve er niet van in dat ik tot maart moet wachten voor Metroid...spel blijft wel hetzelfde
En wat je na de release van MP zal zien zal wel weer het commentaar zijn van ja shit we moeten nu 2 maanden wachten totdat we Mario Kart kunnen spelen (dunno wanneer die uitkomt eigenlijk:P )
Mario Party 4
Minority Report (lijkt me opzich wel leuk spelletje
Micro Machines
Star Wars: Bounty Hunter
Soul Caliber 2
Mortal Kombat: Deadly Alliance
Dungeons & Dragons Heroes
Hunter: The Reckoning
Rayman 3: Hoodlum Havoc
Evolution Worlds
En wat spellen die gewoon in maart uitkomen, en no way dat ik dit allemaal kan betalen dus ik vind het wel best zo...zou niet goed wezen als SFA, Metroid, Resident evil 0,mario party, zelda ect ect allemaal in 1 maand uitkomen, dat zou van de gekke zijn toch :)En je hoeft niet elke week een nieuwe game te hebben
Tuurlijk zie ik maar al te graag alle spellen eerder uitkomen, maar ik zie het negatieve er niet van in dat ik tot maart moet wachten voor Metroid...spel blijft wel hetzelfde