Uitrol ADSL in kleinere plaatsen nog in 2002. Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.777 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier werkt adsl voor geen meter, zie andere topic van me.
gelukkig helpt morgen iemand van GOT me die werkt bij de KPN, zo zie je maar wat je hebt aan de mensen van GOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
dat werkt leuk maar zie niet mijn eigen ip maar ben er al achter bij het inloggen geeft hij de vraag koppel deze sessie aan ip met mijn ip erachter.

goed hoor

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 14:38
Eej x-boxer, heb je eindelijk adsl, werkt het niet... Ik heb nog steeds mijn DHZ pakket niet :( Heb ze gebeld en het moet uiterlijk morgen binnen komen... Anders moest ik contact met ze opnemen... Mij benieuwen

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 00:25:
Planning ADSL-dekking KPN
Boxmeer
Deventer-Colmschate
Haha, ik woon in Boxmeer en familie van me woont in Deventer-Colmschate. Leuk dat we tegelijkertijd ADSL krijgen :) Oom van me denkt dat Boxmeer maar een boerengat is, haha, Colmschate dus ook :+ Maar ja, zei kunnen volgens mij wel kabel krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk !

Kan onderstaande status betekenen dat ik nog voor het eind van het jaar ADSL heb.
05-12-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
15-10-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-12-13. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
11-10-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
11-10-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een FAST ADSL-abonnement ingediend.
/edit

Ik zie net dat de leveringsdatum vervroegd is naar 13-12 (was 20-12)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

dat zou kunnen...

heb je die brief al gehad, dat je binnen 4 weken het pakketje krijgt???

ik vermoed dat je het net na nieuwjaar krijgt...helaas voor jou...door die kerstdrukte zal da pakketje wel wat vertraging oplopen.. :O

ik had wel zo veel geluk...kreeg die brief op de 28ste, maar was verstuurd op de 26ste. 4 weken na de 26ste november issss, juist 24 december, en wa is het de 25ste, juist! kerstmis :9 nu maar hopen dat ik geen last heb van kerstdrukte :Z

terwijl die centrale gepland was op 6 december...goed bezig bij de kpn... _/-\o_

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 12:22:
[...]

Niet, kan nu ook niet met 56k modem. En 's nachts van 9 tot 8 uur 's morgens verwachten mijn ouders geen telefoontjes op de vaste lijn en mij bellen ze maar op mijn mobiel als ze me nodig hebben.
Uhm?

1. Ik denk dat dat toch niet gaat werken, doordat ADSL een hoogfrequent signaal is op het telefoonsignaal. Dus afsplitsen is noodzakelijk
2. Jij snapt het principe waarom ADSL er is dus niet? Dat is: INTERNETTEN + BELLEN tegelijk
3. 9 uur 's avonds is bij mij niet 's nachts

;)

ps. Ik komt uit Swalmen en jij ook? Maar ken ik jou?

[ Voor 3% gewijzigd door thegeronimo op 05-12-2002 23:38 ]

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik woon in Oosterhout en zag al sinds September staan dat het beschikbaar was onder voorbehoud van een lengte test --> wij bestellen op 25 Oktober. 1 November werden de aanmeldingen tegengehouden en uitgesteld tot Januari, want de Centrale was overboekt.

IK : :( :( :( !!! Bellen of ik er door was, je raad het nooit, mijn aanvraag kwam op 1 November binnen en ging lekker op hold daar op de parkeerplaats.

Nu wordt ik pas aangesloten in Januari en het pakket komt in Februari. Oh-oh wat zijn we weer blij met de KPN (Ik had Zon Basic ADSL besteld :D !!! kan niet wachten :) )

:7

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
thegeronimo schreef op 05 december 2002 @ 23:35:
[...]

Uhm?

1. Ik denk dat dat toch niet gaat werken, doordat ADSL een hoogfrequent signaal is op het telefoonsignaal. Dus afsplitsen is noodzakelijk
2. Jij snapt het principe waarom ADSL er is dus niet? Dat is: INTERNETTEN + BELLEN tegelijk
3. 9 uur 's avonds is bij mij niet 's nachts

;)

ps. Ik komt uit Swalmen en jij ook? Maar ken ik jou?
Er zijn genoeg mensen die het werkent hebben zonder splitter.
Bij isdn kun je dan gewoon bellen en inetten.
Bij annaloog zal dit niet gaan.
Als je het modem op het isra punt aansluit zou je in principe gewoon kunnen inetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56
Bij mij nu ook werkend. :) de interne telefoonlijn was te slecht om het signaal op te vangen. Nu rechtstreeks op het ISRa punt aangesloten. Lekkere snelheden, kan alleen niet naar buiten pingen door de firewall op de routermodem. Hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is als het goed is al gemeldt hier, maar ik heb dus vanochtend gebeld naar KPN omdat het al 3weken geleden is dat ik die brief heb ontvangen dat ze het pakket gingen opsturen binnen 4weken.
Er is momenteel een achterstand met de levering van de DHZ pakketten, de wachttijd is daardoor 2 tot 3weken NA de theoretische levering van het DHZ pakket.

Als je 0800-MXSTREAM belt, dan wordt er opgevraagt wanneer die theoretische levering was, bij mij was dit op 28November (dus dat is de dag waarop KPN eigenlijk het pakket had moeten versturen), en daar zit daar weer een wachttijd van 2 tot 3 weken (bij mij is nu de 1e week dus al voorbij, dus ik hoop het pakket binnen nu en 2weken te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enforcer schreef op 06 December 2002 @ 11:11:
Het is als het goed is al gemeldt hier, maar ik heb dus vanochtend gebeld naar KPN omdat het al 3weken geleden is dat ik die brief heb ontvangen dat ze het pakket gingen opsturen binnen 4weken.
Er is momenteel een achterstand met de levering van de DHZ pakketten, de wachttijd is daardoor 2 tot 3weken NA de theoretische levering van het DHZ pakket.

Als je 0800-MXSTREAM belt, dan wordt er opgevraagt wanneer die theoretische levering was, bij mij was dit op 28November (dus dat is de dag waarop KPN eigenlijk het pakket had moeten versturen), en daar zit daar weer een wachttijd van 2 tot 3 weken (bij mij is nu de 1e week dus al voorbij, dus ik hoop het pakket binnen nu en 2weken te krijgen).
ze zeggen binnen 4 weken, en jij belt na 3 weken al???? tssssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12
Weet iemand trouwens of KPN uitrolt in je woonplaats als je een aantal aanmeldingen voor ze regelt ?

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 11:38:
[...]

ze zeggen binnen 4 weken, en jij belt na 3 weken al???? tssssssss
Jij hebt zeker al SNEL internet? >:)
Zou ik ook doen. Lekker ongeduldig zijn en KPN flink pushen.

[ Voor 4% gewijzigd door SpitfireNL op 07-12-2002 16:31 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
DrJamez schreef op 07 december 2002 @ 16:19:
Weet iemand trouwens of KPN uitrolt in je woonplaats als je een aantal aanmeldingen voor ze regelt ?
Het financieringsvoorstel van KPN is erg interessant. Het staat namelijk toe om het aantal abonnees gedurende een periode van twee jaar op het vereiste aantal van 300 te krijgen. Ter vergelijking: BBNed vereist vooraf 300 ondertekende abonnementen. Het voorstel van KPN komt op het volgende neer:

Een voorinvestering van 200.000 euro.
Als gedurende het derde jaar op elke moment er tenminste 300 abonnees zijn, krijgt de investeerde het VOLLEDIGE bedrag (200.000 euro) terug.
Zijn er na het tweede jaar minder dan 300 abonnees, dan wordt voor elke ontbrekende abonnee 400 euro ingehouden. (Dit betekend dus maximaal 120.000 euro.)
Voor elk jaar (in de eerste drie jaar) dat het aantal abonnees boven de 320 uit komt, krijgt de investeerder 12.000 euro bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
05-12-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
WOeiiiii!!! :D
Maar nu heb ik ff een vraagje, ws is deze al vaker gesteld dus aub niet boos worden:
Ze zeggen ongeveer 3 weken tot het geschikt is, krijg ik dan direct mijn pakket of duurt het daarna NOG 2 of 3 weken? Oftewel kan ik over 3 weken ADSL'n of gaat het nog langer duren? :?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spitfire_V5 schreef op 07 december 2002 @ 16:23:
[...]

Jij hebt zeker al SNEL internet? >:)
Zou ik ook doen. Lekker ongeduldig zijn en KPN flink pushen.
nee ik wacht netjes tot het eind december ergens komt, of januari ofzo, er is meer in het leven dan internet, we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mij aanmelden voor ADSL van Xs4All basic.
Hierbij heb ik keuze uit enkele modems en ik kies voor de Ethernet Modem voor ISDN.
Deze modem kost 238.03 euro. Boven aan de modem pagina staat:

MODEMS
Alle prijzen zijn inclusief splitter en KPN set-upkosten t.w.v. EUR 79.03

Betekend dit dus dat 238.03 bestaat uit
*Ethernet Modem
*Doe het Zelf Pakket
*Aansluit kosten KPN

Wie kan mij met zekerheid of uit ervaring vertellen dat dit klopt?
Niet dat ik later nog eens het doe het zelf pakket er bij moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BezurK schreef op 07 December 2002 @ 17:10:
[...]

WOeiiiii!!! :D
Maar nu heb ik ff een vraagje, ws is deze al vaker gesteld dus aub niet boos worden:
Ze zeggen ongeveer 3 weken tot het geschikt is, krijg ik dan direct mijn pakket of duurt het daarna NOG 2 of 3 weken? Oftewel kan ik over 3 weken ADSL'n of gaat het nog langer duren? :?
Ik had 5-11-2002 die status en had me pakket 30-11-2002 dus ga daarvanuit, maar met de feestdagen denk ik dat je hem in januari pas krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Spitfire_V5 schreef op 05 december 2002 @ 20:49:
Lol 56k modem resultaten:

Download: 5.6 KByte/sec
Upload: 3.1 KByte/sec
Connection: 151.0 Conn/min
Ping test Nederland: 144.0 ms

En hier zit ik dan nu al 6 jaar mee te tobben :/

Maar heb hopelijk dus binnen 5 weken adsl als die lengetest goed gaat. Zit namelijk ongeveer op 3,3 km afstand van de centrale.
Geloof je het zelf ook nog met die ping en connections van je.

Mijn results met ISDN
Download: 7.4 KByte/sec
Upload: 5.2 KByte/sec
Connection: 31.0 Conn/min
Ping test Nederland: 4,937.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 17:40:
Ik wil mij aanmelden voor ADSL van Xs4All basic.
Hierbij heb ik keuze uit enkele modems en ik kies voor de Ethernet Modem voor ISDN.
Deze modem kost 238.03 euro. Boven aan de modem pagina staat:

MODEMS
Alle prijzen zijn inclusief splitter en KPN set-upkosten t.w.v. EUR 79.03

Betekend dit dus dat 238.03 bestaat uit
*Ethernet Modem
*Doe het Zelf Pakket
*Aansluit kosten KPN

Wie kan mij met zekerheid of uit ervaring vertellen dat dit klopt?
Niet dat ik later nog eens het doe het zelf pakket er bij moet betalen.
Dit zijn alle kosten voor het aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a6amt
  • Laatst online: 20:49

a6amt

Nostalgie

Zo hier weer een gelukkige ADSL-er. Eindelijk.
Het heeft allemaal even geduurd maar het is zover. En alles juist geleverd en het werkt ook nog !!! (met knp installatie cdrom versie 2.0)

Vandaag 07-12-2002 is mijn DHZ pakket afgeleverd. En hieronder vind je het status overzicht van XS4all.
Ik heb de aanvraag ingedient terwijl de centrale nog niet geschikt was voor adsl. Dus 2 maanden naar dato werkt het !!

06-12-2002 Opgeleverd De dienst is door KPN Telecom en XS4ALL aan u opgeleverd.
27-11-2002 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
27-11-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
U ontvangt binnenkort per post het installatiepakket.
15-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
08-10-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-25. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
07-10-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
07-10-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Iedereen die nog wacht, heb geduld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik moet nog bestellen.... maar adsl is hier pas halverwege januarie beschikbaar... maar dat maandje kan ik nog wel wachten :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
ik zit nu hier

03-12-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
20-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-12-11. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
19-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
19-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Dus aanstaande vrijdag kan mijn adsl aansluiting al technisch gereed zijn.
Dus kan ik dan ook internetten(zonder splitter) hoop ik.
Anders moet ik nog ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*$^(*^(@#$%(@ KPN!

zojuist m'n ADSL-modem ontvangen... erg leuk, een ADSL-over-ISDN modem ipv. een ADSL-over-POTS modem.... heb ik dus bijzonder weinig aan met m'n analoge telefoonlijn hier!

morgen maar eens bellen met de knakkers van de helldesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 23:51:
*$^(*^(@#$%(@ KPN!

zojuist m'n ADSL-modem ontvangen... erg leuk, een ADSL-over-ISDN modem ipv. een ADSL-over-POTS modem.... heb ik dus bijzonder weinig aan met m'n analoge telefoonlijn hier!

Ik wist niet dat de post nog zo laat bezorde. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 23:51:
*$^(*^(@#$%(@ KPN!

Jij dus ook al..dat zijn dus al 3 gotters met dit probleem, en ik heb van 2 andere mensen hetzelfde gehoort

stelletje prutsers bij de kpn...bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:27

johnwoo

3S-GTE

Ach, hier al n dag of 5 het DHZ pakket, status op Opgeleverd (op Technisch gereed sinds 26 nov), maar nog steeds niet werken...
Het schijnt dat de KPN hier de centrale alleen voor POTS users al helemaal in orde heeft, en de ISDN users nog tot de 14e moeten wachten :(
*baalt*

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

hier (urk) werkt alles naar behoren (bij mensen die hun modem al hebben), ik moet alleen nog wachten op mun modem...
had ik die nou maar niet besteld bij mijn abbonoment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:51

Sebje

Makelaartje

Vanaf vandaag is de centrale open! Hoe lang kan het nu nog duren? (we zijn zeker als een van de eerste aangemeld in september al).

* Sebje wordt zenuwachtig :P :P :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
certefied schreef op 07 december 2002 @ 23:30:
ik zit nu hier

03-12-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
20-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-12-11. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
19-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
19-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Dus aanstaande vrijdag kan mijn adsl aansluiting al technisch gereed zijn.
Dus kan ik dan ook internetten(zonder splitter) hoop ik.
Anders moet ik nog ff wachten.
Jep vandaag heb ik dus een linesync. >:)
Zonder splitter,en ik kan ook nog bellen. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door certefied op 09-12-2002 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
johnwoo schreef op 09 december 2002 @ 13:48:
Ach, hier al n dag of 5 het DHZ pakket, status op Opgeleverd (op Technisch gereed sinds 26 nov), maar nog steeds niet werken...
Het schijnt dat de KPN hier de centrale alleen voor POTS users al helemaal in orde heeft, en de ISDN users nog tot de 14e moeten wachten :(
*baalt*
Weet je dat wel zeker??
Als je lijn opgelevert is zou hij gewoon moeten werken.
Anders leveren ze hem niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 00:25:
Planning ADSL-dekking KPN

Woensdag 20 November 2002 - 09:19

KPN heeft de voorlopige planning voor de uitrol van ADSL uitgebreid tot een totaal aantal van 523 wijkcentrales die begin 2003 geschikt moeten zijn. De komende maanden worden onder meer de volgende plaatsen opgeleverd:

"Hele lange lijst"
Hoe kom jij aan deze informatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
GUBO schreef op 09 december 2002 @ 19:51:
[...]

Hoe kom jij aan deze informatie ?
Is geheim >:) 8) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnwoo: Het schijnt dat de KPN hier de centrale alleen voor POTS users al helemaal in orde heeft, en de ISDN users nog tot de 14e moeten wachten *baalt*
Certefied: Weet je dat wel zeker?? Als je lijn opgeleverd is zou hij gewoon moeten werken. Anders leveren ze hem niet op.

Certefied heeft gelijk, als het niet werkt is er iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeemz schreef op 07 December 2002 @ 23:51:
*$^(*^(@#$%(@ KPN!

KPN is mijn ISDN DHZ pakket kwijt. Zou 28 november aangekomen moeten zijn en tot op hede niks. Heb al regelmatig telefonisch contact met de helpdesk van KPN gehad en zelfs gevraagd of ze me door wilden verbinden naar de afdeling die over het versturen van pakketen ging, maar dat doen ze niet :( is toch belachelijk dat ze zoiets kunnen doen. Ondertussen loopt mijn abonnement wel gewoon door.

Ik denk dat ik maar een schadeclaim ga indienen bij kpn € 1.15 per dag(€50/30 dagen) vanaf de 28ste november totdat ik mijn DHZ-pakket heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idioteque
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Ik heb nu alles liggen alles geinstalleerd maar krijg nog geen gegevens van tiscali omdat ve nog geen verbinding ofzo hadden maar alle mensen in de omgeving hebben via andere providers wel adsl. tiscali is gewoon lui en ik krijg trouwens ook geen reactie op e-mail. Iemand hier ook last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

certefied, mocca:
zie http://www.flippper.nl/mo...iewtopic&topic=70&forum=4 (vanaf mijn eerste reply)
Er hebben meer mensen hier in t dorp last van... Terwijl degenen met POTS al lekker aan de ADSL zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyL
  • Laatst online: 28-09 17:12

DannyL

Geen ondertiteling..

Me dorpie zit er tussen :D:D:D Mierlo krijgt ADSL :D
Yessssssss !!!! ~~~ Hiep Hoi ~~~ Chello is niet meer de enige :D Nu word het echt downloaden :D in plaats van 40 Gig in de maand gaan we over naar 80 ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Mijn dorp zit er helaas niet bij, zit voorlopig nog opgescheept met die klote trage chello.. :(

Weet iemand of KPN in 2003 nog verder gaat met het ADSL-geschikt maken van de centrales? Zou het heel fijn vinden als mijn dorp daar dan ook bij zou zitten.. :P

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br@m schreef op 09 december 2002 @ 22:34:Weet iemand of KPN in 2003 nog verder gaat met het ADSL-geschikt maken van de centrales? Zou het heel fijn vinden als mijn dorp daar dan ook bij zou zitten.. :P
Ja, er komen nog nieuwe centrales bij die nu nog niet in de postcode check staan (dat zijn die in de lijst van Mack staan).
Scherpenzeel is hiervan de eerste..... de rest is nog niet bekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Br@m schreef op 09 december 2002 @ 22:34:
Mijn dorp zit er helaas niet bij, zit voorlopig nog opgescheept met die klote trage chello.. :(

Weet iemand of KPN in 2003 nog verder gaat met het ADSL-geschikt maken van de centrales? Zou het heel fijn vinden als mijn dorp daar dan ook bij zou zitten.. :P
hoe durf je !! ik zit nog opgescheept met isdn-tikken !

en dat in een STAD met 15.000 inwoners !!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
certefied schreef op 09 december 2002 @ 19:32:
[...]

Jep vandaag heb ik dus een linesync. >:)
Zonder splitter,en ik kan ook nog bellen. 8)7
Alleen een beetje ruis op de lijn gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
xychix schreef op 10 december 2002 @ 07:06:
[...]

Mensen zijn nooit tevreden.
Als ze al Chello oid. dergelijks hebben ofwel al FLATFEE en dus GEEN telefoontikken zijn ze nog niet tevreden!
Iedereen die al iets deregelijks heeft en dus de KPN niet per seconde spekt heeft geen reden tot klagen lijkt me.
Maar ook hier waar ik woon en waar eindelijk ook ADSL komt klagen er enkele dat kabelinternet goedkoper is omdat je dan het modem niet apart hoeft te kopen.
Nou simpel antwoord krijgen ze dus: Dan doe je het toch niet en blijf je lekker POTS-en of ISDN-en met teltikken!
Ik ben blij dat we via MxStream een alternatief krijgen en alles beter dan teltikken.
Of het nu ADSL, WiFi,kabelmodem via COMpoort is of weet ik wat voor technieken mogelijk zijn voor een fatsoenlijk maandbedrag, het is me allemaal om het even als de tikken per seconde maar weg zijn!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
Thomasje schreef op 07 december 2002 @ 19:24:
[...]

Geloof je het zelf ook nog met die ping en connections van je.

Mijn results met ISDN
Download: 7.4 KByte/sec
Upload: 5.2 KByte/sec
Connection: 31.0 Conn/min
Ping test Nederland: 4,937.0 ms
Ik wil niet veel zeggen, maar deze ping is een beetje megahoog. Ik zat bij Ghost recon rond de 200 (deze test weet ik niet meer uit me hoofd aangezien ik nu al een jaar ADSL heb). Maar met ISDN kon ik ook prima UT doen via inet en dat kun je niet met een ping van boven de 1000.

Met de ADSL blijft de ping bij UT op zo'n 37 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
Suicyder schreef op 10 December 2002 @ 10:04:
[...]

Ik wil niet veel zeggen, maar deze ping is een beetje megahoog. Ik zat bij Ghost recon rond de 200 (deze test weet ik niet meer uit me hoofd aangezien ik nu al een jaar ADSL heb). Maar met ISDN kon ik ook prima UT doen via inet en dat kun je niet met een ping van boven de 1000.

Met de ADSL blijft de ping bij UT op zo'n 37 :)
Dit komt niet eens in de buurt van ISDN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
TukkerTweaker schreef op 10 december 2002 @ 10:13:
[...]

Dit komt niet eens in de buurt van ISDN
Blij dat het mijn ping niet is. Als dat zo was geweest had ik echt alles doorgemeten en opengebroken en dat puur om te vinden waar het aan ligt en om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
xychix schreef op 10 December 2002 @ 07:06:
[...]

Ik ben het eigenlijk wel met je eens, ik mag niet klagen. Ik weet het, maar toch doe ik het helaas. Ik ben sinds juli dit jaar verlost van ISDN. Dus nu dan weer al 5 maandjes Chello. In het begin was het fantastisch. Maar de laatste tijd is het echt klote zo traag, vooral 's avond en in het weekeind. Dus effe ergens een trailer bekijken van een film of iets anders wat echt om breedband vraagt is er gewoon weg niet bij. Dus in dat opzicht klaag ik. Meestal zit ik 's avond aan net ISDN snelheid :(

Maar ik hoef gelukkig niet meer om de tijd te denken dat ik online ben, das dan ook het enigste en grootste voordeel van wat ik nu heb.

Het klinkt tegenstrijdig, maar aan de éne kant ben ik blij met Chello, en aan de andere kant ook weer niet. Klinkt een beetje vreemd, maar zo denk ik er op dit moment gewoon over.. :)

Maar jullie moeten ook niet vergeten, ik betaal 47,95 euro voor een verbinding van max. 1,5Mbps, maar als je dan maar net aan een 200kbps komt, meeste keren nog minder, dan zullen jullie ook klagen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
TukkerTweaker schreef op 10 December 2002 @ 09:38:
[...]

Alleen een beetje ruis op de lijn gok ik?
Nee het is kraak helder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Suicyder schreef op 10 december 2002 @ 10:20:
[...]

Blij dat het mijn ping niet is. Als dat zo was geweest had ik echt alles doorgemeten en opengebroken en dat puur om te vinden waar het aan ligt en om het op te lossen.
Met isdn heb je normaal ook een ping van rond de 30 ms. ( Dan bedoel ik wel gewoon in b.v. ping www.tweakers.net , in games weet ik het niet want die doe ik nooit )

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post geweest en nog steeds geen DHZ pakket. Ik ga dadelijk eerst eens langs de primafoon en daar een baliemederwerker over de toonbank sleuren en als die me niks kan vertellen bel ik XS4ALL maar op, want die stuurden al een antwoord terug via mail dat ik hen maar moest bellen als het mij niet zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 23:05

theezeefje

Poehee

* theezeefje gaat in Januari op XS4ALL Power over. :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 15:38
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Sinds vandaag is de centrale vrijgegeven bij ons (Echt Midden Limburg). Dus ik kijken bij de status van HccNet en daar staat dat :
stap 2: KPN heeft je aanvraag goedgekeurd op
11-Dec-02.
ik moet nu nog de stappen doorlopen
stap 3: KPN heeft je aansluiting gereed gemaakt.
stap 4: Het abonnement is ingegaan.
Heeft iemand enig idee hoe lang dit nog kan duren met de feestdagen in het vooruitzicht.

En na 4 weken heb ik ook eindelijk van funprice mijn modem router combo gekregen. Werd ook wel es tijd. De routerfunctie werkt in ieder geval perfect.

Nog een vraagje ik ga staks de DHCP server gevruiken van de router. Maar nu heb ik aan de router nog een hub hangen. Met vaste ip adressen werkt dit allemaal goed maar blijft dit ook werken als ik alle computers configureer voor een dhcp server ook dus de computers achter de hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
jbcyber schreef op 11 december 2002 @ 13:47:

En na 4 weken heb ik ook eindelijk van funprice mijn modem router combo gekregen. Werd ook wel es tijd. De routerfunctie werkt in ieder geval perfect.

Nog een vraagje ik ga staks de DHCP server gevruiken van de router. Maar nu heb ik aan de router nog een hub hangen. Met vaste ip adressen werkt dit allemaal goed maar blijft dit ook werken als ik alle computers configureer voor een dhcp server ook dus de computers achter de hub.
ha juuleke!
eindelijk ADSL in echt! Ik kijk denk ik ff wat HSDI wordt. Maarruh..die PC's achter die hub moeten gewoon allemaal een IP krijgen van de router. Tenminste bij mij wel. Dus dan zou het bij jou ook wel moeten werken!

[ Voor 18% gewijzigd door DeoDupke op 11-12-2002 14:42 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

jbcyber schreef op 11 december 2002 @ 13:47:

Sinds vandaag is de centrale vrijgegeven bij ons (Echt Midden Limburg). Dus ik kijken bij de status van HccNet en daar staat dat :

[...]

[...]

Heeft iemand enig idee hoe lang dit nog kan duren met de feestdagen in het vooruitzicht.

Je krijgt binnen nu en een paar dagen een brief van KPN, daarin staat dat je het doe-het-zelf pakket binnen 4 weken krijgt opgestuurd.

Dus als het goed is zit jij (EN IK OOK :P :D ) binnen 4 weken online via ADSL 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

het is niet goed....ik denk niet dat jullie online zitten binnen 4 weken

1 kerstmis...die manne van kpn wille ook vakantie!
2 vertraging modems...er stond ergens een post op tweakers dat een persoon had gebeld en dat de kpn meldde dat de levering van modems 2-3 weken vertraging kan opleveren...

zelfs ik ben benieuwd of ik dit jaar nog kan internetten...de brief van de kpn was op de 26ste verstuurd...moet het pakketje psies de 24ste binnen zijn...net voor kerstmis, maar ik vermoed dat ik hem pas in januari heb... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
Het modem en de router heb ik al. Deze heb ik vandaag gekregen.

Dus nu is het w88 op het doe het zelf pakket. Waarom kun je dat niet gewoon bij de winkel van lpn halen is toch net zo makkelijk of ligt dat aan mij. Maar jah we zien wel.

Maar ja binnen vier weken kan ook over een week zijn maar ja dat is wel erg positief bekeken denk ik :) We zien het wel en hopen dat alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

johnwoo schreef op 09 December 2002 @ 13:48:
*baalt*
OK de oorzaak is achterhaald... het had niets met het onderscheid ISDN/POTS te maken... KPN was gewoon een aantal aansluitingen "vergeten" 8)7
(bron)

[ Voor 3% gewijzigd door johnwoo op 11-12-2002 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk mijn DHZ pakket gekregen sturen ze me een 510 zonder i op :(

Kutbedrijf eerst 3 weken een heel pakket kwijt. Sturen ze een nieuwe en dan nog het verkeerde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bram: jij woont toch in Middelharnis of Sommelsdijk? Volgens mij kun je daar per 1 jan. 2003 ADSL aanvragen. Check maar eens de site van Tiscali of een andere provider.

Of nog beter: www.adslmetacrawler.nl en je zal zien... (jij wel en ik niet... in Dirksland en da's maar 5 km verder >:-< )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnwoo schreef op 11 December 2002 @ 17:02:
[...]OK de oorzaak is achterhaald... het had niets met het onderscheid ISDN/POTS te maken... KPN was gewoon een aantal aansluitingen "vergeten"
Zie je wel ;) (dat er iets anders aan de hand is)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
Ik heb gister mijn DHZ-pakket gehad. Had op 22 november aangevraagd, op de 27e kreeg ik een brief dat het binnen 4 wkn geleverd zou worden en op 10 december kreeg ik mijn pakket dus al. Nu alleen nog wachten op mijn username en password want in brief stond dat abbo 8 dagen na versturen van het dhz pakket ingaat.

Ik heb de speedtouch 510 gehad. Nou las ik dat dat al een router is, dus je hoeft er dan alleen een swich op aan te sluiten en alles werkt op merdere pc's?

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 20:01:
@Bram: jij woont toch in Middelharnis of Sommelsdijk? Volgens mij kun je daar per 1 jan. 2003 ADSL aanvragen. Check maar eens de site van Tiscali of een andere provider.

Of nog beter: www.adslmetacrawler.nl en je zal zien... (jij wel en ik niet... in Dirksland en da's maar 5 km verder >:-< )
Nee, "helaas" woon ik in Nieuwe Tonge... :)
Anders had ik al ADSL aangevraagd.. ;) En ik ben bang dat er bij ons ook geen ADSL zal komen, volgens mij is onze centrale te klein/niet rendabel.. ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Br@m op 11-12-2002 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

yes hier in bedum ook adsl
06-12-2002 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
06-12-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
27-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
19-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-12-05. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
18-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
18-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

en de 11-12-2002 het modem en spliter binnen dat noem ik nog es snel perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

hmm, als ik deze logica moet volgen, dan zou mijn pakket morgen binnen komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Niet online

dwa

arrgh.. heb mijn dhz pakket gehad.. zat er een speedtouch 510i in... daar heb ik dus niks aan op mijn analoge lijn..... :(

• Sebje

Sebje

Makelaartje

jbcyber schreef op 11 December 2002 @ 13:47:

[...]

[...]

Hej... werk jij bij de Mac in Echt? Ik zag daar laatst een manager rondlopen; toen dacht ik nog...wel een beetje jonge gast NOFI lachen, medetweaker gespot :P

Verwijderd

06-12-2002 Opgeleverd De dienst is door KPN Telecom en XS4ALL aan u opgeleverd.
21-11-2002 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
21-11-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
12-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
11-10-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-20. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
09-10-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
09-10-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Zojuist ook de eerste factuur van Xs4all ontvangen. Heb meer dan een week gratis kunnen internetten :-)

Verwijderd

Mmm, als ik het zo zie duurt het ongeveer 9 dagen tussen Technisch mogelijk en het daadwerkelijk ADSL ready zijn voor de lijn.

Hoop dat het bij mij ook zo is. Dat zou betekenen morgen of anders maandag :)

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
Joepie!!! de postcodecheck op de Mxstreamsite is veranderd!! er staat nu nog maar 1 woord met een puntje en dat is "BESCHIKBAAR"!!!
Nou kan het toch niet meer al te lang meer duren hoor!!!!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Sorry voor de degene die het nog niet hebben, maar heb sinds afgelopen dinsdag ADSL thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_

Na 1,5 jaar gekloot (oa met kabel) eindelijk internet dat sneller is als m'n 33,6 Kl#te verbinding (met download snelheid van 1.5kbps)

Ik heb nu 512/128 en dat wordt per 768/nog wat....

wijze woorden

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

agaam schreef op 11 December 2002 @ 21:48:
yes hier in bedum ook adsl
06-12-2002 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
06-12-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
27-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
19-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-12-05. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
18-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
18-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

en de 11-12-2002 het modem en spliter binnen dat noem ik nog es snel perfect
elvis84 schreef op 11 december 2002 @ 22:28:
hmm, als ik deze logica moet volgen, dan zou mijn pakket morgen binnen komen O-)
HET IS NOG WAAR OOK!!! ik heb ook het pakket binnen 6 dagen na gereedmaking van de centrale!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

nu nog aansluiten...kan ik btw gewoon me isdn kabels gebruiken? [ik gebruik ze niet voor te bellen, alleen om te internetten]

***censored*** kpn!!! :( :( verkeerde modem |:( krijg ik pots ipv isdn :(
hoe is het afgelopen met de andere mensen die ook een verkeerd modem hadden? al een nieuwe???

[ Voor 5% gewijzigd door elvis84 op 12-12-2002 15:14 ]

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
hehe.. hoeveel mensen alleen hier op tweakers hebben al een verkeerd modem gekregen! Ik snap dat niet hoor. Wat voor mensen hebben ze daar in dienst ?

No worries m8

Verwijderd

Al een nieuwe ? Wat denk je zelf ...
Minimaal 10 werkdagen kreeg ik afgelopen dinsdag te horen en waarschijnlijk gaan die 10 dagen dan pas in nadat ze je oude modem ontvangen hebben. Dan krijg je nog de feestdagen vertragingen natuurlijk etc.
P.S. Ik zag gisteren een berichtje van iemand hier die een 510i ipv een 510 had ontvangen. Misschien wil hij wel met je ruilen.

Verwijderd

heet remark ik heb een stuk modem en die kut KPN :( is echt niet te bereiken je word afgescheept met een zak zand, wacht nu al 2 weken op niks.

Verwijderd

Nou het viel me enigszins mee dat ze me na mijn melding zelf terugbelden en info gaven over hoe e.e.a. retour te sturen met RMA code, antwoordnummer etc.

Verwijderd

daar wacht ik nog steeds op :(

Verwijderd

Ik belde met het DHZ helpteam 0900-8085 (0,20 € p/min) om de verkeerde levering door te geven (wat goed ging), maar dat gaat misschien niet op in jouw geval bij een defect modem (of was je modem al defect bij levering ?)

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Hmmz, nog mensen hier met een Speedtouch 510i voor ISDN dus...
Ik wil ruilen, heb een 510 (zonder i) voor POTS...

regio den bosch eindhoven???

als ik op de kpn moet w88 zit ik dit jaar niet eens online :(

mail naar: avdaa@xs4all.nl

[ Voor 7% gewijzigd door elvis84 op 12-12-2002 17:59 ]

Verwijderd

Idd als je op KPN moet wachten ben je voor 3 koningen nog niet online

Als we dan toch gaan ruilen :)

Aangeboden: Speedtouch 510
Gevraagd: Speedtouch 510i
Regio: Onbelangrijk ik betaal wel de verzendkosten

• jbcyber
Zo te horen ben ik blij dat ik alleen een dhz pakket hoef te krijgen heb mijn modem/router/switch al binnen gekregen heb ik gekocht van e-tech. De switch en de dhcp server werken in ieder geval goed nu de rest nog.

Kreeg vandaag een brief dat ik mijn dhz pakket binnen 4 weken kreeg. Dus nu is het wachten. Gaat je abbonement in als je je dhz pakket krijgt??

• certefied
jbcyber schreef op 12 December 2002 @ 18:09:
Zo te horen ben ik blij dat ik alleen een dhz pakket hoef te krijgen heb mijn modem/router/switch al binnen gekregen heb ik gekocht van e-tech. De switch en de dhcp server werken in ieder geval goed nu de rest nog.

Kreeg vandaag een brief dat ik mijn dhz pakket binnen 4 weken kreeg. Dus nu is het wachten. Gaat je abbonement in als je je dhz pakket krijgt??
Je moet gewoon op je status letten.
Als je provider het abbo gereed heeft gemaakt ,kun je in principe internetten.

12-12-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.

Ik zit dus nu hier.
morgen zal waarschijnlijk xs4all het abbo wel klaar hebben.
Bij de meesten word dit dezelfde dag nog gedaan,bij mij weer eens niet :(

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

woei, KPN heeft vandaag de 'vergeten' aansluitingen gefixed :D
Eindelijk ADSL :Y)

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
Ik heb mijn 510i vandaag teruggestuurd naar KPN,
nu hoop ik wel dat ik een nieuwe 510 (PSTN) krijg
en geen omgeruilde van iemand die hem eens lekker
heeft liggen vern**ken. |:(

Kan een 510 kapot gaan als je hem aansluit op ISDN? :?

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

BonBon schreef op 12 December 2002 @ 19:33:
Ik heb mijn 510i vandaag teruggestuurd naar KPN,
nu hoop ik wel dat ik een nieuwe 510 (PSTN) krijg
en geen omgeruilde van iemand die hem eens lekker
heeft liggen vern**ken. |:(

Kan een 510 kapot gaan als je hem aansluit op ISDN? :?
Hmmz, je had hem beter met mij kenne ruilen :/

• BonBon
tja, sorry....ik las deze topic net en ik had het vanochtend
al op de post gedaan. :|

Maar mijn vraag staat nog open of een 510 kapot
kan gaan als tie op een ISDN lijn aangesloten is geweest.

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Sint Oedenrode is aangesloten!!!
Nu nog ff slijmen bij ons pap.
Ik denk dat alle dorpen die nu nog niet zijn aangesloten het wel kunnen vergeten.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Verwijderd

en bedankt, ik woon in zo'n dorp...

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
DHZ pakket binnen vandaag en wat denk je......... VERKEERDE MODEM 8)7

Er zit een ISDN versie in en we moeten voor analoog hebben.

Vandaag dus ff gebeld.
Zeggen ze een medewerker binnen 2 dagen terug te gaan laten bellen. En dat dus hoogst waarschijnlijk een goeie toe gezonden gaat worden.

Wat ik dus aanneem is dat we nu eerst deze terug moeten gaan sturen en als ze die binnen hebben ze de goeie pas toe gaan sturen. Kan ik nog een extra week gaan zitten wachten terwijl ons ABBO al aan het tellen is gegaan. :(

- Mijn PC -

• Br@m
  • Niet online
-DarkShadow- schreef op 12 december 2002 @ 20:26:
Sint Oedenrode is aangesloten!!!
Nu nog ff slijmen bij ons pap.
Ik denk dat alle dorpen die nu nog niet zijn aangesloten het wel kunnen vergeten.
En waarom denk je dat :?

[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 12-12-2002 21:44 ]

Verwijderd

DarkShadow

jij praat echt poep.. In Januari wordt nog veel gepland.. en voor het 3e en 4e kwartaal van dat jaar komen er nog wat centrales met 3000 aansluitingen.. Zit je op een centrale met minder dan 3000 aansl dan zal het wel erg lastig worden ja.

Verwijderd

Br@m schreef op 12 December 2002 @ 21:44:
[...]

En waarom denk je dat :?
omdat dit een half jaar geleden werd aangegeven door de topman van kpn. het lijkt er nu echter op dat mede door de concurrentie, en verbeterde resultaten van kpn er toch nog doorgegaan wordt met uitbreiden.

mijn grote vraag is -----> waar blijft bbned in vredesnaam? of versatel?

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 21:49:
[...]

omdat dit een half jaar geleden werd aangegeven door de topman van kpn. het lijkt er nu echter op dat mede door de concurrentie, en verbeterde resultaten van kpn er toch nog doorgegaan wordt met uitbreiden.

mijn grote vraag is -----> waar blijft bbned in vredesnaam? of versatel?
In ons dorp zijn er een kleine 1500 aansluitingen. Dus ADSL kan ik dan wel vergeten helaas.. ;(

Maar een kleine centrale kost toch veel minder om gereed te maken? Dus wat let hun dan? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Br@m op 12-12-2002 21:54 ]

• Aerox.2000
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 21:45:
DarkShadow

jij praat echt poep.. In Januari wordt nog veel gepland.. en voor het 3e en 4e kwartaal van dat jaar komen er nog wat centrales met 3000 aansluitingen.. Zit je op een centrale met minder dan 3000 aansl dan zal het wel erg lastig worden ja.
Ik woon in een dorp met 6000 inwoners.... :(
en bij ons is @home ook niet beschikbaar (wel in de bebouwde kom, maar daar woon ik niet)
HSDI zal er voorlopig ook wel niet komen
Schotel...datalimiet ... en upload... en ping
isdn...geen wanadoo hometime meer
56k...mogelijk :)

Verwijderd

6000 inwoners.. dat staat natuurlijk niet gelijk aan het aantal telefoonaansluitingen.. schat dat dat er 2000 a 3000 zijn in dat geval

• Aerox.2000
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 21:55:
6000 inwoners.. dat staat natuurlijk niet gelijk aan het aantal telefoonaansluitingen.. schat dat dat er 2000 a 3000 zijn in dat geval
Daarom zal bij ons ook wel geen adsl komen, en ook omdat er al @home beschikbaar is (grootste deel van het dorp)

Verwijderd

Spitfire_V5 schreef op 12 December 2002 @ 21:44:
DHZ pakket binnen vandaag en wat denk je......... VERKEERDE MODEM 8)7

Er zit een ISDN versie in en we moeten voor analoog hebben.

Vandaag dus ff gebeld.
Zeggen ze een medewerker binnen 2 dagen terug te gaan laten bellen. En dat dus hoogst waarschijnlijk een goeie toe gezonden gaat worden.

Wat ik dus aanneem is dat we nu eerst deze terug moeten gaan sturen en als ze die binnen hebben ze de goeie pas toe gaan sturen. Kan ik nog een extra week gaan zitten wachten terwijl ons ABBO al aan het tellen is gegaan. :(
Ruilen??

Ik heb vandaag namelijk KPN nog eens gebeld waarom ze me nog niet gebeld hadden met de RMA code. Kon nog wel minimaal 2 dagen duren omdat er ernstige vertragingen waren opgetreden. |:( gek he als je alle pakketen verkeerd verstuurd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier na 2 weken nog steeds niet gebeld probleem 30-11 aangemeld :) dit word een brief richting kpn hoofdkantoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Ik heb vrijdag gemeld dat ik een verkeerde modem
had gekregen, en woensdagavond werd ik al teruggebeld
door KPN die mij een retournr gaven. (ze kunnen dus tot 22:00 's-avonds bellen).
Ook zei KPN dat als je abo al in is gegaan en je hebt nog geen modem gekregen,
je de kosten terug kan krijgen door een service-desk te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 21:45:
DarkShadow

Wat centrales? Dus niet allemaal? Ik zit nl. op zo'n centrale met 3000 aansluitingen ;(

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.