Uitrol ADSL in kleinere plaatsen nog in 2002. Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.777 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

keb hier een lijst van alle centrales die binnen een paar maanden beschikbaar komen en de officiele datum van openstelling.....

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 16:36:
keb hier een lijst van alle centrales die binnen een paar maanden beschikbaar komen en de officiele datum van openstelling.....
post hem ergus dan >:)

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

ja pcies posten, en ik ga morgen weer ff bellen met KPN kan niet wachtten!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56
Wat is de laatste status die XS4ALL je geeft? Komt er ook nog een status "account geactiveerd" of "DHZ verstuurd"??

[ Voor 12% gewijzigd door TukkerTweaker op 28-11-2002 16:43 ]

Verwijderd

Ik heb alles al helemaal klaar liggen wat het telefoonkabel gedeelte betreft. Ik hoef alleen zo'n RJ 11 plug uit een stekker te trekken en in de splitter te steken en ben zo'n beetje klaar. Moet dat verrotte ding wel komen natuurlijk :(
Wat is de laatste status die XS4ALL je geeft? Komt er ook nog een status "account geactiveerd" of "DHZ verstuurd"??
Volgens mij niet, de laatste die ik heb is dat Xs4all mijn aansluiting geschikt heeft gemaakt voor adsl en mijn account werkte ook al meteen vanaf die tijd. Dit is inmiddels alweer meer dan een week geleden.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 16:46 ]

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:09
Hoi, ik ben Ewoud, en ik post even onder Sander zn naam een vraag:

Heeft iemand hier een analoog modem gekregen ipv. ISDN? Ik heb namelijk een ISDN modem gekregen terwijl ik een analoge nodig heb!!
Dus als iemand zou willen ruilen, heel graag.

Neem contact op met Ewoud Schemmekes (Loosdrecht), telefoon: 035 - 5825977 of 06 - 294 283 15

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ook mijn ADSL aansluiting is sinds vandaag 28-11 technisch gereed! Nu nog wachten op het DHZ pakket, de brief van KPN heb ik de 18e gehad (vorige week maandag)...

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

De mijne is nu bevestigd door XS4all...

kpn ligt 10 dagen voor op schema :)

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 14:38
Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 16:44:
Ik heb alles al helemaal klaar liggen wat het telefoonkabel gedeelte betreft. Ik hoef alleen zo'n RJ 11 plug uit een stekker te trekken en in de splitter te steken en ben zo'n beetje klaar. Moet dat verrotte ding wel komen natuurlijk :(
Je krijgt zon kabel met rj11 stekkertjes toch meegeleverd???

Uncomfortable silence can be so loud...

Verwijderd

zo'n kabel zit erbij.........zie www.weethet.nl voor de inhoud vh pakket. en waarmee loopt kpn 10 dagen voor met het gereed maken vd centrales?

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:04
ScanDal, als je die lijst hebt, wil je die dan aub ergens posten? Ik ben namelijk erg beniewd...

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:31
koelkast schreef op 28 november 2002 @ 17:48:
Ook mijn ADSL aansluiting is sinds vandaag 28-11 technisch gereed! Nu nog wachten op het DHZ pakket, de brief van KPN heb ik de 18e gehad (vorige week maandag)...
Bij mij is het precies hetzelfde :)
Ook vorige week maandag die brief en vandaag lijn & account opgeleverd.
Nu nog wachten op het DHZ pakket :(

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 18:42:
...en waarmee loopt kpn 10 dagen voor met het gereed maken vd centrales?
nou, de centrale hier zou pas op 6 december gereed zijn volgens XS4all [toen je dat nog kon zien, 2 maanden geleden]...maar bij postcode tjek op kpnadsl.nl en bij status van XS4all is de centrale nu gereed, en het is ondertussen ook technisch bevestigd dat het bij mij leverbaar is...

trouwens, kan het kwaad als je op 1 verbinding 2 routers heb staan? zo'n hub is net zo duur als een router...heb liever een router dan een hub...

• koelkast
  • Niet online
Octopuz schreef op 28 november 2002 @ 21:13:
[...]

Bij mij is het precies hetzelfde :)
Ook vorige week maandag die brief en vandaag lijn & account opgeleverd.
Nu nog wachten op het DHZ pakket :(
Ik heb KPN zonet even gebeld over de status. Alles loopt volgens de planning, en als het DHZ pakket er begin volgende week niet is, kon ik weer bellen van de telefoonmeneer, dan wisten ze precies wanneer hij zou komen :)

Trouwens, ik heb vandaag een briefje in de bus gekregen over een niet-uitreikbare zending van .... (onbekend) uit Hoofddorp twv € 120,17
Volgens mij is dit niet het DHZ pakket, of wel? Die wordt toch via je tel. rekening betaald?

• Octopuz908
koelkast schreef op 28 november 2002 @ 21:28:
[...]

Ik heb KPN zonet even gebeld over de status. Alles loopt volgens de planning, en als het DHZ pakket er begin volgende week niet is, kon ik weer bellen van de telefoonmeneer, dan wisten ze precies wanneer hij zou komen :)

Trouwens, ik heb vandaag een briefje in de bus gekregen over een niet-uitreikbare zending van .... (onbekend) uit Hoofddorp twv € 120,17
Volgens mij is dit niet het DHZ pakket, of wel? Die wordt toch via je tel. rekening betaald?
Ah nog fftjes wachten dan :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:47
elvis84 schreef op 28 november 2002 @ 21:18:
[...]

nou, de centrale hier zou pas op 6 december gereed zijn volgens XS4all [toen je dat nog kon zien, 2 maanden geleden]...maar bij postcode tjek op kpnadsl.nl en bij status van XS4all is de centrale nu gereed, en het is ondertussen ook technisch bevestigd dat het bij mij leverbaar is...

trouwens, kan het kwaad als je op 1 verbinding 2 routers heb staan? zo'n hub is net zo duur als een router...heb liever een router dan een hub...
Dan moet je de 2e gewoon als switch gebruiken en niks met de WAN poort doen denk ik, alleen heeft ie dan zelf ook een IP adres (zo instellen dat ie anderen niet in de weg zit) en moet je zn DHCP server uitzetten. Dan kan het niet zoveel kwaad denk ik. Echt handig is het natuurlijk niet.

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Pc123 schreef op 28 November 2002 @ 21:46:
[...]

Dan moet je de 2e gewoon als switch gebruiken en niks met de WAN poort doen denk ik, alleen heeft ie dan zelf ook een IP adres (zo instellen dat ie anderen niet in de weg zit) en moet je zn DHCP server uitzetten. Dan kan het niet zoveel kwaad denk ik. Echt handig is het natuurlijk niet.
Het ligt ook aan dat ding van de kpn...ik heb het helemaal niet nodig, een ingebouwde router met 1 poort...

nou zei iemand wel dat je er een hub aan kan hangen, maar ik weet geen winkel in de buurt waar ik er goedkoop 1 kan halen...4 poorts is genoeg, maar overal waar ik kijk kosten die hubs 50 euro, terwijl een router maar 20 euro meer is...en die kan ik nog gebruiken voor als ik ooit kabel wil ofzo..

• koelkast
  • Niet online
elvis84 schreef op 28 november 2002 @ 22:17:
[...]

Het ligt ook aan dat ding van de kpn...ik heb het helemaal niet nodig, een ingebouwde router met 1 poort...

nou zei iemand wel dat je er een hub aan kan hangen, maar ik weet geen winkel in de buurt waar ik er goedkoop 1 kan halen...4 poorts is genoeg, maar overal waar ik kijk kosten die hubs 50 euro, terwijl een router maar 20 euro meer is...en die kan ik nog gebruiken voor als ik ooit kabel wil ofzo..
Ik zou eens naar de Dixons, Media Markt o.i.d. gaan, hubs heb je al vanaf zo'n 20 euro hoor. En anders heb ik hier nog wel een 8 poort Unex hub voor je liggen; 20 euro :)

Beter is het om een switch te nemen; kost wel 50 euro, maar dan heb je een full-speed netwerk erbij (als je er belang bij hebt). Maargoed, hier zijn weer andere topics voor ... :7

• erickov
Ik heb vanavond ook weer ff met de KPN gebeld en die telefoon meneer vertelde aan mij dat als ik hem deze week niet binnen had, dat ik volgende week dan weer moet bellen met die knakkers... Dat klinkt alweer beter...

• TukkerTweaker
Volgens mij worden ze een beetje gestressed bij de KPN. Die vent aan de lijn zegt alleen nog maar volgende week opnieuw bellen, hij zal wel vakantie hebben volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
  • Laatst online: 24-09 12:59
Ik heb vandaag mijn DHZ pakketje binnengekregen. Heb Inet vanaf zondag echter al aan de gang. Ik installeer die splitter later nog wel een keer. (zit alleen een splitter in mijn DHZ pakekt). Vanaf de 20e was mijn aansluint compleet gereed. Ik heb XS4ALL. Nog meer vrageN?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

dus jij hebt binnen 9 dagen jouw pakketje gehad? hmmz, WIL IK OOK :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erickov schreef op 28 november 2002 @ 18:07:
[...]

Je krijgt zon kabel met rj11 stekkertjes toch meegeleverd???
Ja dat kan wel maar ik heb het hier over de plug die van mijn telefoon afkomt, die zit nu in een stekker maar die moet straks natuurlijk in de splitter.

Verder staat er op www.weethet.nl een beetje onduidelijk wat er nou precies aan kabels en stekkers in het DHZ pakket zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erickov schreef op 28 November 2002 @ 22:48:
Ik heb vanavond ook weer ff met de KPN gebeld en die telefoon meneer vertelde aan mij dat als ik hem deze week niet binnen had, dat ik volgende week dan weer moet bellen met die knakkers... Dat klinkt alweer beter...
postbode geweest weer niks dat word dus weer bellen erick :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Postbode net ook hier geweest en helaas, ook weer niks.... :( Ik verwacht hem morgen dan. Leuk, dan is er niemand thuis. Wordt dus maandag op p. kantoor ophalen... grrr... Ik ben benieuwd wat ze tegen jou hebben gezegd.... Al gebeld? Misschien kan ik hem bij jou laten afleveren hehe... Kom ik hem bij jou ophalen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door erickov op 29-11-2002 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is goed bewaar hem voor je :) maar morgen kan je vergeten omdat de TNT/TPG niet op zaterdag pakketten bezorgt. dus dan maandag ik ga nu meteen bellen oh ja had nog een mail van xs4all aardige mensen daar en zeeeeeeer GOEDE service!

Geachte Heer Karsemijer,

bedankt voor uw e-mail en uw adsl aanvraag.

De status van uw aanvraag is momenteel als volgt:

Datum Status
2002-09-15 Order Ingediend
2002-09-15 14:31:17 Aanvraag is naar Mxstream verzonden
2002-09-17 08:02:14 Aanvraag wacht (centrale nog niet gereed)
2002-11-05 10:39:42 Mxstream is gestart met aansluitproces
2002-11-14 08:32:54 Aansluiting is technisch gereed Mxstream
2002-11-18 10:50:17 XS4ALL dienst gereed (IP adres toegewezen)

Daarnaast heeft u een etherent-modem over ISDN aangevraagd. Dus de informatie die KPN u over het USB-modem geeft klopt dus niet.

KPN zou u het pakket inderdaad moeten toesturen. Echter zoals mijn collega u eerder al aangaf kunne wij helaas niets voor uw betekenen hierin. De XS4ALL diensten zijn aangemaakt. De aansluiting van ADSl en de levering van de bijbehorende apparatuur dient door KPN verzorgd te worden. U kunt dus inderdaad bellen met KPN-Mxstream op nr. 0800-mxstream of 0900-8085.

Ik hoop dat de apparatuur u snel toegezonden wordt en uw zo spoedig mogelijk gebruik kunt maken van uw aansluiting.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 11:44

Nevada

UT

Wil je die lijst nog posten, als je wilt _/-\o_

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, heb vandaag van de post mijn doe het zelf pakket gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 13:52:
is goed bewaar hem voor je :) maar morgen kan je vergeten omdat de TNT/TPG niet op zaterdag pakketten bezorgt. dus dan maandag ik ga nu meteen bellen oh ja had nog een mail van xs4all aardige mensen daar en zeeeeeeer GOEDE service!
Hmmm, Ik geloof niet dat dat helemaal waar is. Mijn buurman heeft zijn pakket vorige week zaterdag gehad... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 15:48:
Yes, heb vandaag van de post mijn doe het zelf pakket gekregen.
En hoe wanneer had je die kpn brief gekregen?
Hoe lang is je aansluiting gereed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erickov schreef op 29 november 2002 @ 15:49:
[...]

Hmmm, Ik geloof niet dat dat helemaal waar is. Mijn buurman heeft zijn pakket vorige week zaterdag gehad... :?
vaag zeker per postbode dan 8)7

UPDATE: net kpn gebeld, opdracht om me pakket te versturen is gister gegeven. het kan nu nog max 10 werkdagen duren voordat ik hem ontvang :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 5 november brief gehad van kpn dat ik binnen 4 weken mijn dhzp zou krijgen.
En dat is vandaag dus gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook apenootje999 misschien morgen dan I HOPE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

ik heb vandaag brief gehad dat ik het binnen 4 weken krijg...

dat wordt dus nog net voor kerstmis adsl-en...kheb wel geluk gehad, centrale had pas de 6e klaar hoeven te zijn...maar is eerder klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ik zal dinsdag eens even weer bellen naar KPN, waar het pakket blijft. Bij mij heb ik de 18e de brief gekregen, kan dus nog even duren als ik het hier zo lees :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Hellendoorn kan nog steeds geen ADSL. Snap echt niet waarom. Rond de 8000 inwoners(dorp) en eengedeelte van Nijverdal zit op dezelfde centrale. Dus mensen zat . Het andere deel van Nijverdal kan al wel ADSl.

Echt vet balen ! Weet iemand ook een lijst met een volgorde van plaatsen die ze gaan aansluiten ?(als die bekend is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 19:39:
Heb 5 november brief gehad van kpn dat ik binnen 4 weken mijn dhzp zou krijgen.
En dat is vandaag dus gelukt
Dan moet ik dus nog ongeveer acht nachtjes slapen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:05
Niet te geloven, ben met mijn oom 2 dagen bezig geweest zijn adsl aan de praat te krijgen. De modem had geen line sync. Alles opnieuw aangelegd (bekabeling, ISRA punt zelfs vervangen) niets. KPN de centrale laten controleren: "nee hoor geen problemen de lijn werkt". Toch maar even bij iemand bij iemand anders controleren. Koppel de modem los, kijk eens naar het typenummerL: 510i . Jawel KPN heeft bij een verder volledig analoog pakket een isdn modem gestopt |:( . Het positieve is wel dat ik morgen tijdelijk het modem er tussen plaats :+ (heb nl. wel isdn) verzacht tenminste het nog een beetje het wachten op mijn eigen pakket. :7

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds gisteren me ADSL :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag niet, komt herrie van, maar vraag maar wat je weten wilt })

(wel ff wachten tot maandag want die lijst ligt nog op me werk)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 00:47:
[...]

De centrale bij ons in Aalten ,Gelderland.
Word deze nog steeds op 13 december opgelevert??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weet toevallig iemand of het mogelijk is om de status van mijn aanvraag bij Tiscali te bekijken??
Zo ja, waar??

Kheb wel al mail gehad dat ze mijn aanvraag ontvangen hadden en een brief van KPN dat ze de aanvraag van Tiscali ontvangen hadden.... (Centrale zou voor december gereed zijn, dan hebben ze nu dus nog ongeveer 14 uur om dat ding klaar te hebben)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 00:47:
[...]

Komen Klundert en Fijnaart op die lijst voor? (en zo ja, wanneer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
En, al iemand een pakket gehad van de postbode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
DrJamez schreef op 30 november 2002 @ 11:11:
[...]

Komen Klundert en Fijnaart op die lijst voor? (en zo ja, wanneer)
Tuurlijk niet! Klundert en Fijnaart zijn slecht :P ;) Nou ja.. Fijnaart gaat nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:05
Helaas nog geen pakket van tante pos, maar wel een verkeerd geleverde modem en een splittertje van de Praxis zodat ik in ieder geval alvast een paar dagen kan oefenen...

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 1 Januari 2003 krijgen wij het ook in Grave, maar ik blijf nog wel even bij @home! Lekker rap, op de upload na, maar dat valt te verwaarlozen (lees: uncappen) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 00:47:
[...]

Wanneer is Horst (a/d Maas) aan de beurt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien wel handige link. Kun je zien of je nog ADSL krijgt of niet ?

http://www.xs4all.nl/~rhunen/KPN_adsl/

Ik weet niet wat de betrouwbaarheid hiervan is want ik heb en zelf niet gemaakt maar gewoon gevonden via google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Wanneer is Maarheeze aan de buurt?

6026 BA , want echt ik word gek van chello. Mijn buren ook, en allebei komen we uit op 100 eur de maand, oh das toevallig.

Laat KPN maar opschieten.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelkast schreef op 30 November 2002 @ 11:51:
En, al iemand een pakket gehad van de postbode?
JA HIER EEN GELUKKIG IEMAND UIT LOOSDRECHT OM 10:15 STOND DE TNT VOOR DE DEUR!!!!!! EINDELIJK ADSL :):):) DOWNLOAD SNEL IK GA SNEL VERDER EN ERICK HIJ HAD JOU PAKKET OOK MAAR MOCHT HEM NIET AANNEMEN IVM TEKENEN.
IEDEREEN STERKTE DIE NOG MOET WACHTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 12:26:
[...]

JA HIER EEN GELUKKIG IEMAND UIT LOOSDRECHT OM 10:15 STOND DE TNT VOOR DE DEUR!!!!!! EINDELIJK ADSL :):):) DOWNLOAD SNEL IK GA SNEL VERDER EN ERICK HIJ HAD JOU PAKKET OOK MAAR MOCHT HEM NIET AANNEMEN IVM TEKENEN.
Dank je ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay! 2 maanden geleden is hier een Breedband actie opgestart om KPN alsnog hierheen te krijgen want nee we vielen niet onder de 85% :(

Nu na 2 maanden is het gelukt! papieren getekend etc. :) eerste kwartaal 2003 adsl! duurt nog eff maarja hebt tenminste iets om naar uit te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 13:16:
Yay! 2 maanden geleden is hier een Breedband actie opgestart om KPN alsnog hierheen te krijgen want nee we vielen niet onder de 85% :(

Nu na 2 maanden is het gelukt! papieren getekend etc. :) eerste kwartaal 2003 adsl! duurt nog eff maarja hebt tenminste iets om naar uit te kijken :)
Dat is wel beter dat die actie is gelukt. FF een vraagje hoe heb je dat aangepakt. Want wij vallen ook onder die 85% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Aaargh krijg ik vandaag mn DHZ pakket, heb ik mn Euronet inbelgegevens nog niet *&@#^*&% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 16:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

* Vae Victis heeft dan ook eindelijk ADSL :P

Voor degene die het nog niet hebben, het voelt heeeerlijk! >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Vae Victis op 30-11-2002 13:33 . Reden: typo |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
Wordt er dus toch op zaterdag bezorgd? En het TNT/PTT verhaal is dus nu ook opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 16:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

TukkerTweaker schreef op 30 November 2002 @ 13:39:
Wordt er dus toch op zaterdag bezorgd? En het TNT/PTT verhaal is dus nu ook opgelost?
Werd met wit busje van tnt bezorgd. ;)

Stond iets van ptt/tnt oid dergelijks op.
Niet dat ik daar goed op gelet heb, zag alleen het pakje dat die bezorger bij zich had :P

Heb eerst een half uur die doosje zitten te bewonderen. O-)
Was wel een lekker gevoel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Thomasje schreef op 30 November 2002 @ 13:19:
[...]

Dat is wel beter dat die actie is gelukt. FF een vraagje hoe heb je dat aangepakt. Want wij vallen ook onder die 85% :(
Ik waarschuw jullie beiden, een dorp hier iets verderop heeft dat ook gedaan:
Eind 2002>begin 2003>zomer 2003

Ze blijven schuiven, niet te hard hopen dus :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 12:26:
[...]

Jep, hier is het ook gekomen, een half uurtje geleden. Alles werkte meteen :)

Overigens had ik de 14de die kpn-brief dus het kan ook echt binnen die 4 weken (iets meer dan 2 weekjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Ik woon in Putte en daar ligt dus geen adsl. Maar in hoogerheide en woensdrecht hebben ze het wel. Maar het rare is het is allemaal gemeente woensdrecht. Dat is echt zo triest. Het is 1 gemeente maar in elk dorp kan je andere dingen wel en andere dingen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

GVDGVDGVD :(

klote-kpn...

vandaag pakket binnen, gewoon met m'n adres erop enzo, blijkt dat de hele zooi isdn is, dus splitter en modem enzo :(

wat blijkt, op de pakbrief staat een ander adres... |:(

kan ik weer wachten...en de servicelijn voor het afhandelen van de bestellingen is dit weekend niet bereikbaar :r

zijn er meer mensen met een verkeerd pakket?

[ Voor 3% gewijzigd door GraasGast op 30-11-2002 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Niet online
Zijn het nou nieuwe ADSL modems die geleverd worden ? Of zijn het nog steeds die ouwe vertrouwde die je moet tweaken voordat je um als router kan gaan gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Tis een nieuwe. Speedtouch 510i heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is ADSL in Januari beschikbaar. Ik ben van plan om me straks aan te melden bij Xs4All en denk dat ik voor het Ethernet modem gaat.

Zijn er nog mensen die ook in januari pas ADSL horen te hebben maar al in december aangesloten zijn? even nieuwsgierigheid ;)

Het doe het zelf pakket is dat een beetje makkelijk te installeren?
We hebben op dit moment nog ISDN en dat wil ik opzeggen omdat het dan niet meer nodig is als ik ADSL heb. Moet ik dat erbij melden of gewoon direct voor een analoge lijn kiezen met het aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil ook adsl ;/

waarom doen ze het nie zo dat het overal beschikbaar is.. bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 21:19
/me wil ook eindelijk zijn dhz pakket!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 12:26:
[...]

Meen je dit nou?!? Hij is hier anders niet binnen gekomen... Lindelaan 70 is het... Heb je echt nagevraagd of ie hem had? Snik, ik heb hem hier nog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
GraasGast schreef op 30 November 2002 @ 14:55:
GVDGVDGVD :(

klote-kpn...

vandaag pakket binnen, gewoon met m'n adres erop enzo, blijkt dat de hele zooi isdn is, dus splitter en modem enzo :(

wat blijkt, op de pakbrief staat een ander adres... |:(

kan ik weer wachten...en de servicelijn voor het afhandelen van de bestellingen is dit weekend niet bereikbaar :r

zijn er meer mensen met een verkeerd pakket?
Heb jij toevallig mijn pakket gekregen? Loosdrecht... Ik wacht hier op een isdn pakket :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 17:34:
Bij mij is ADSL in Januari beschikbaar. Ik ben van plan om me straks aan te melden bij Xs4All en denk dat ik voor het Ethernet modem gaat.

Zijn er nog mensen die ook in januari pas ADSL horen te hebben maar al in december aangesloten zijn? even nieuwsgierigheid ;)

Het doe het zelf pakket is dat een beetje makkelijk te installeren?
We hebben op dit moment nog ISDN en dat wil ik opzeggen omdat het dan niet meer nodig is als ik ADSL heb. Moet ik dat erbij melden of gewoon direct voor een analoge lijn kiezen met het aanmelden?
het is nog geen december. 8)7
Als het goed is krijg ik het volgende maand.
13 december word de centrale opgelevert als het goed is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Laatst online: 05-01 21:13
Thomasje schreef op 30 November 2002 @ 14:49:
Ik woon in Putte en daar ligt dus geen adsl. Maar in hoogerheide en woensdrecht hebben ze het wel. Maar het rare is het is allemaal gemeente woensdrecht. Dat is echt zo triest. Het is 1 gemeente maar in elk dorp kan je andere dingen wel en andere dingen niet
Jullie gaan wireless krijgen toch..

Hoogerheide heeft het trouwens ook nog niet, krijg pas volgende week me pakket binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 17:34:Moet ik dat erbij melden of gewoon direct voor een analoge lijn kiezen met het aanmelden?
Als je ISDN hebt en ADSL analoog aanvraagt, wordt je order afgewezen bij KPN en ga je geheid de vertraging in, niet doen dus. Slimmer is eerst je ISDN om te laten zetten en dan ADSL analoog aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

erickov schreef op 30 November 2002 @ 19:05:
[...]

Heb jij toevallig mijn pakket gekregen? Loosdrecht... Ik wacht hier op een isdn pakket :(
Nee dat verkeerde adres waren mensen in Steenbergen. Ik heb hun nummer even opgezocht en ze hadden inderdaad ADSL aangevraagd, maar geen ISDN-pakket.

Dubbele fout van KPN dus...stelletje klojo's! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 01-10 21:47
Prutsers, misschien moet iemand maar een site opzetten om verkeerde paketten te ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Pc123 schreef op 30 November 2002 @ 21:50:
Prutsers, misschien moet iemand maar een site opzetten om verkeerde paketten te ruilen :)
Zou handig zijn, maar dat heeft weinig nut als het een ISDN pakket is en je analoog moet hebben...

Nog even een aanvulling op het verhaal:
Ik word net gebeld door iemand die dus mijn pakket heeft ontvangen. Zijn adres op de doos, mijn adres op de pakbon. Alleen ook hier is het een ISDN pakket...

het word steeds gekker... stelletje prutsers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje

Thomasje

Semacode

eXistenz schreef op 30 November 2002 @ 19:38:
[...]

Jullie gaan wireless krijgen toch..

Hoogerheide heeft het trouwens ook nog niet, krijg pas volgende week me pakket binnen :)
Ja maar er ligt wel adsl, en van dat wireless weet ik niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:36

RvV

Vandaag binnen gekregen en aangesloten. Alles werkt perfect. Goede pings en downloads boven de 100kb/s. :D jaja ik ben blij.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:51

Sebje

Makelaartje

* Sebje wordt gek van het wachten 8)7
ADSL zal beschikbaar zijn in december 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 08:37

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Hehe ik heb mijn speedtouch 510i ook binnen (op zaterdag) ben nu aan get ADSL-en 8)!!! voor de wachters veel sterkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Numansdorp (3281) komt ADSL in februarie 2003 beschikbaar. EINDELIJK van chello af. Nu nog even kijken welke provider ik dan ga nemen. 't is wel jammer trouwens dat er niet direct andere ADSL aanbieders beschikbaar komen, dus kan alleen KPN ADSL nemen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Laatst online: 05-01 21:13
Thomasje schreef op 30 november 2002 @ 22:48:
[...]

Ja maar er ligt wel adsl, en van dat wireless weet ik niks van
Artikel uit BN/DeStem van 20-11-2002
Internet via draadloos netwerk

Van onze verslaggever

Woensdag 20 november 2002 - OSSENDRECHT - Wat een groepje Ossendrechtenaren betreft hebben internetaanbieders als Essent en KPN het nakijken: de Stichting Draadloos Zuidwesthoek wil in de gemeente Woensdrecht zo snel mogelijk internet aanbieden via het draadloos netwerk Wireless Lan.

De stichting is van plan om in Ossendrecht al binnen enkele weken te beginnen met een proef, zegt woordvoerder G. Jansen. Er is inmiddels een satellietschotel besteld waar veertig internetters op kunnen aansluiten. "Lukt de proef, dan willen we het systeem uitbreiden naar heel de gemeente."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ik kreeg gisteren ook foldertje van KPN ADSL enzo en komt dus FEB 2003 maar nou zat ik eens te kijken hoe duur nou ongeveer een modem/router voor mijn gaat kosten alleen ik weet dus echt niet welke ik moet neme...

Ik wil :

Minimaal 4 Poorts 10/100Mbit switch
Ook dat je er nog een switch achterkan hangen
ADSL via ISDN lijn
Firewall ingebouwd enzo

Ik dacht aan de Draytek 2600 die is perfect behalve dat die er alleen is in Analoog smaak :(

Weet iemand ongeveer dezelfde maar dan voor isdn??

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVILSalami schreef op 01 December 2002 @ 05:54:
Hehe ik heb mijn speedtouch 510i ook binnen (op zaterdag) ben nu aan get ADSL-en 8)!!! voor de wachters veel sterkte ;)
Hier hetzelfde, gelukkig hoorde mijn vriendin de bel want hij stond on 10:30 voor de deur en de beneden bel doet het (één of andere klootzak vond het leuk om fikkie te steken dus nog steeds geen benedenbel)

Alleen maandag even bellen naar de KPN want mijn telefoon doet het niet meer (wel lekker rustig !) Het schijnt meer voor te komen, want het stond ook keihard bij xs4all op de site vermeld.

Weet iemand trouwens, waarom je nu die Thomson speedtouch 510i (multi PC modem) krijgt ipv het "standaard" modem ?
Een collega van me had een defect modem teruggestuurd en kreeg nu ook deze.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit 'probleem' heb ik nu ook.
Er zijn weinig ISDN ADSL modems beschikbaar.

Vooralsnog denk ik dat ik de E-tech router ga kopen.
Deze is met én zonder switch beschikbaar.

Alleen E-tech associeer ik met die slecht werkende drivers van modems en isdn kaarten van hun. (Alhoewel je voor de router geen drivers nodig hebt, maar toch...)

Dus ik vraag me af of het wel zo verstandig deze te kopen.

Iemand ervaring mee ?
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 10:53:
Ik wil :

Minimaal 4 Poorts 10/100Mbit switch
Ook dat je er nog een switch achterkan hangen
ADSL via ISDN lijn
Firewall ingebouwd enzo

Ik dacht aan de Draytek 2600 die is perfect behalve dat die er alleen is in Analoog smaak :(

Weet iemand ongeveer dezelfde maar dan voor isdn??

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:09
Ik heb deze thuis liggen:
http://www.e-tech.nu/prod...uiltinadslmodemannexb.htm
Werkt prima, er zit dus een 4 poorts 10/100 switch in, en heb er nog een 8 poorts 10/100 switch achterhangen wat allemaal prima werkt. MSN filetransfers enzo werken allemaal zonder iets in te hoeven stellen, prima ding dus!
Kosten: +- 200 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander-B schreef op 01 december 2002 @ 14:22:
Ik heb deze thuis liggen:
http://www.e-tech.nu/prod...uiltinadslmodemannexb.htm
Werkt prima, er zit dus een 4 poorts 10/100 switch in, en heb er nog een 8 poorts 10/100 switch achterhangen wat allemaal prima werkt. MSN filetransfers enzo werken allemaal zonder iets in te hoeven stellen, prima ding dus!
Kosten: +- 200 euro
Ziet er goed uit :) Denk dat ik die dan maar neem...
Staat voor €187,- in de pricewatch
(http://www.tweakers.net/pricewatch/33482)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 14:28 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net verhuisd van een gehucht naar een klein stadje net onder utrecht, wat blijkt ook geen adsl, wel kabel van casema, maar geen internet via de kabel. Aaargh! Maar gelukkig ga ik over een paar maanden weer verhuizen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romulus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 20:26
Voor die mensen de recentelijk hun pakket van KPN hebben ontvangen:

Levert KPN nog steeds een splitter mee van Alcatel type 1000 ADSL LP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgt_Pepper
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Sgt_Pepper

Lucy in de lucht met diamanten

Ook nog iets anders voor die mensen de recentelijk hun pakket van KPN hebben ontvangen:

Levert KPN nu echt al de nieuwe Alcatel 510 (zonder Switch) ipv de Home versie?
Ik bedoel dus de 510, niet de 510i. Kortom voor analoog tel.

There's nothing you can know that isn't known
Nothing you can see that isn't shown
No where you can be that isn't where you're meant to be - It's easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Niet online
De 510 is voor Analoog en de 510i is voor ISDN, meer verschil zit er niet in volgens mij...
SpeedTouch™-varianten Er bestaan twee ADSL-varianten van de SpeedTouch™510:
• De SpeedTouch™510:
De ADSL/POTS-variant die een verbinding maakt met een analoge POTS(*)-lijn.
• De SpeedTouch™510i:
De ADSL/POTS-variant die een verbinding maakt met een digitale ISDN(**)-lijn.
De SpeedTouch™530 is uitsluitend verkrijgbaar als ADSL/POTS-variant.

Let erop dat u uitsluitend de SpeedTouch™-variant gebruikt die geschikt is voor het type DSL-service waarover u beschikt. Neem zo nodig contact op met uw
serviceprovider om te controleren of uw SpeedTouch™ is ingesteld op de ADSLservicevereisten.

(*) POTS (Plain Old Telephone Service)
(**) ISDN (Integrated Services Digital Network)
Zie ook: http://www.alcateldsl.com/prod510.htm

[ Voor 86% gewijzigd door Enforcer op 01-12-2002 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje

Thomasje

Semacode

eXistenz schreef op 01 December 2002 @ 09:40:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Artikel uit BN/DeStem van 20-11-2002
Internet via draadloos netwerk

Van onze verslaggever

Woensdag 20 november 2002 - OSSENDRECHT - Wat een groepje Ossendrechtenaren betreft hebben internetaanbieders als Essent en KPN het nakijken: de Stichting Draadloos Zuidwesthoek wil in de gemeente Woensdrecht zo snel mogelijk internet aanbieden via het draadloos netwerk Wireless Lan.

De stichting is van plan om in Ossendrecht al binnen enkele weken te beginnen met een proef, zegt woordvoerder G. Jansen. Er is inmiddels een satellietschotel besteld waar veertig internetters op kunnen aansluiten. "Lukt de proef, dan willen we het systeem uitbreiden naar heel de gemeente."
Dankjewel nu kan ik nog inschrijven voor de meeting over dat internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kent dit bedrijf en wie heeft ervaringen mee.. :-? http://www.totally-design.nl/hsdi.html#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow, het is eindelijk december. Deze maand wordt als het goed is de centrale in mijn dorpie geschikt gemaakt voor adsl, eerst gaf de site van xs4all aan dat dat de 13e zou gebeuren. Nu staat daar geen datum meer bij, alleen dat men op geschikt making wacht. De site van kpn zegt wel december.

Wat kan ik nu zo verwachten? Ik neem aan dat ik ergens volgende week een brief van kpn krijg over wanneer ze precies de centrale geschikt gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 20:36:
Sow, het is eindelijk december. Deze maand wordt als het goed is de centrale in mijn dorpie geschikt gemaakt voor adsl, eerst gaf de site van xs4all aan dat dat de 13e zou gebeuren. Nu staat daar geen datum meer bij, alleen dat men op geschikt making wacht. De site van kpn zegt wel december.

Wat kan ik nu zo verwachten? Ik neem aan dat ik ergens volgende week een brief van kpn krijg over wanneer ze precies de centrale geschikt gaan maken?
Bij xs4all staat er inderdaad geen datum meer bij.
Bij wanadoo daarintegen wel.
Toen ik mij aanmelde bij xs4all stond er bij mij ook eerst 13-12-2002
Nu staat er dus ,is uitgesteld.
mijn schoonouders heb ik aangemeld bij wanadoo,en daar staat doodleuk op de site 13-12-2002. 8)7
Dus ga ik er van uit dat dit ook gebeurt.
De mensen van november, zijn ook allemaal in november aangesloten.
Dus ga ik er vanuit dat dit in december ook gebeurt.
Strakke planing bij kpn.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

certefied schreef op 01 december 2002 @ 20:46:
[...]

De mensen van november, zijn ook allemaal in november aangesloten.
Dus ga ik er vanuit dat dit in december ook gebeurt.
Strakke planing bij kpn.
;)
Niet dus. :( Bij Lichtenvoorde staat er nog steeds het 'in november zal de centrale geschikt zijn'-verhaal.

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjs schreef op 01 december 2002 @ 21:22:
[...]

Niet dus. :( Bij Lichtenvoorde staat er nog steeds het 'in november zal de centrale geschikt zijn'-verhaal.
Suxs, hoop niet dat ze dat hier ook zo flikken, wacht al lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 21:57:
[...]

Suxs, hoop niet dat ze dat hier ook zo flikken, wacht al lang genoeg.
dan had mijn dorp vast meer prioriteit, die was 10 dagen te vroeg klaar!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
[...]

Heb je het ook aangevraagt??
Het kan zijn dat de postcode check nog niet is geupdate.
En wat staat er dan bij de status van je provider??
Anders zou ik eens naar de kpn bellen.
Maar als je verhaal klopt zie ik het nog somber in voor ons.
Dan kon alles hier in de buurt nog wel eens opschuiven. :'(

[ Voor 16% gewijzigd door certefied op 01-12-2002 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Niet dus. :( Bij Lichtenvoorde staat er nog steeds het 'in november zal de centrale geschikt zijn'-verhaal.
Hm... slordig. Lichtenvoorde moet, net als Aalten ook op 13 december staan. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

certefied schreef op 01 december 2002 @ 22:37:
[...]

Heb je het ook aangevraagt??
Het kan zijn dat de postcode check nog niet is geupdate.
En wat staat er dan bij de status van je provider??
Anders zou ik eens naar de kpn bellen.
Maar als je verhaal klopt zie ik het nog somber in voor ons.
Dan kon alles hier in de buurt nog wel eens opschuiven. :'(
Ik heb ADSL aangevraagd op 15-09-02, bij xs4all. Bij de status staat al wel bijna twee maanden dat de oplevering van ADSL is uitgesteld. Eerst stond er als datum 13-12-02.

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.