Home-theatre af ! incl. foto's

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 7.244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Scarp schreef op 01 December 2002 @ 17:52:
[...]

B&W DM 604S3 is 669 euro per stuk.
Voor sommige mensen ja, ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
GOED GOED GOED MAN !! :)

Ziet er errug nice uit, alleen jammer dat je de sorrento genomen hebt :P (kwestie van smaak).. Ik zal snel nieuwe kiekjes maken als ik mijn 604's heb, (hopelijk morgen).

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-05 10:46
Nice :)

Kewle Onkyo receiver zie ik? :Y)

Heb je al een DVD gekeken die 7.1 is opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Glival schreef op 02 december 2002 @ 11:30:
[...]
Nice :)
Kewle Onkyo receiver zie ik? :Y)
Heb je al een DVD gekeken die 7.1 is opgenomen?
Die zijn er niet. 6.1 is het maximum momenteel. De 2 rears geven dezelfde output, maar worden wel elk afzonderlijk versterkt aangestuurd. Op zich voldoet een enkele center ook voor de achter kant, alhoewel je dan weer meer een punt bron hebt. Lord of the Rings Directors cut is in dts-es (6.1 discreet) en die klinkt echt geweldig.

tbus: thx dude. Sorrento past beter in mijn interieur. Zwart vind ik te donker. Trouwens als je goed zit zie je alleen de voorkant en die is zwart :)
Die 604's zijn echt geweldig. Enorm geluid wat eruit komt. Over het hele frequentie bereik goed stabiel. Echt mooi. Reciever gooit daar ook de .1 kanaal over omdat ik nog geen sub heb, die 604's kunnen dat prima aan. Echter ga ik er toch wel een sub kopen nog.
Wat kreeg jij nou als korting dan op die 604s?

[ Voor 13% gewijzigd door Scarp op 02-12-2002 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Scarp schreef op 02 december 2002 @ 11:45:
[...]

Wat kreeg jij nou als korting dan op die 604s?
Best een hoop, was net onder 900 pleuro voor een setje kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
tbusquet schreef op 02 december 2002 @ 12:36:
[...]
Best een hoop, was net onder 900 pleuro voor een setje kwijt.
Dat is een erg goed aanbod inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Scarp schreef op 02 December 2002 @ 12:38:
[...]

Dat is een erg goed aanbod inderdaad :)
Yupz, maar ik wil niet allemaal mensen nu die komen vragen waar dat dan was.. daar geef ik dus geen antwoord op, heb ik nl. beloofd, omdat het eigenlijk niet toegestaan is. Dus niemand heeft het van mij.

Btw. de LCR600 is een lekker speakertje heh ? ;) heb hem zelf pas ook gekocht, klinkt net iets lekkerder dan de LCR60. Alleen jammer dat de bass-reflex-poort aan de achterkant zit, die had ik graag aan de voorkant gehad.

Heb je niet de sub-blaffer van je oude set overgehouden ? Of heb je die set in zijn geheel verkocht ?

[ Voor 32% gewijzigd door tbusquet op 02-12-2002 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
tbusquet schreef op 02 December 2002 @ 12:41:
[...]
Yupz, maar ik wil niet allemaal mensen nu die komen vragen waar dat dan was.. daar geef ik dus geen antwoord op, heb ik nl. beloofd, omdat het eigenlijk niet toegestaan is. Dus niemand heeft het van mij.

Btw. de LCR600 is een lekker speakertje heh ? ;) heb hem zelf pas ook gekocht, klinkt net iets lekkerder dan de LCR60. Alleen jammer dat de bass-reflex-poort aan de achterkant zit, die had ik graag aan de voorkant gehad.

Heb je niet de sub-blaffer van je oude set overgehouden ? Of heb je die set in zijn geheel verkocht ?
LCR600 is echt goed jah, maar wel enorm groot (zelfs vergeleken met een 32" breedbeeld) :)
Die oude subwoofer was een Yamaha YST90 van 90W ofzo. Valt een beetje in het niets met de huidige set. Die 604's kunnen nog lager lijkt het wel :) Maar kan 'm altijd tijdelijk erbij hangen. Mijn oude set is niet verkocht. Ik weet geen koper ervoor. Misschien slijten aan mijn ouders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Ja de LCR600 is aardig groot, hoger dan een 602, maar wel een beetje dunner. Je kunt ook zien op mijn foto's helemaal in het begin van dit topic dat hij vrij groot is.

Trouwens Scarp, lekkere woonkamer heb jij, daar ben ik wel jaloers op hoor ! :)

[ Voor 22% gewijzigd door tbusquet op 02-12-2002 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 20:08

jep

lief meisje! O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Wie, wat, waar ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Mary Wana schreef op 19 November 2002 @ 11:07:
[...]

oke geen prijzen alleen tech specs

van knop tot kabel :)
Exactly my words, lekker Nederlands hoor... Wel over letterlijk _alles_ patsen, maar niet de prijs noemen :). Het lijkt dan misschien wel meer dan dat het in werkelijkheid gekost heeft, namelijk :+.

Daar is een oplossing voor: de prijs *ongeveer* noemen :z.

Voor de rest: :9~. Jammer dat ik geen filmfan ben, nu moet ik iets anders vinden om mijn geld aan kwijt te raken :). Ik ga een game-kamer maken, denk ik.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Dat vrouwelijk gezelschap op je bed neem ik aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-03 20:06
Scarp schreef op 02 december 2002 @ 15:04:
[...]

LCR600 is echt goed jah, maar wel enorm groot (zelfs vergeleken met een 32" breedbeeld) :)
Die oude subwoofer was een Yamaha YST90 van 90W ofzo. Valt een beetje in het niets met de huidige set. Die 604's kunnen nog lager lijkt het wel :) Maar kan 'm altijd tijdelijk erbij hangen. Mijn oude set is niet verkocht. Ik weet geen koper ervoor. Misschien slijten aan mijn ouders :)
Erg vette set, toch misschien ook eens aan een beamer gaan denken :?
Zo te zien ben je filmgek genoeg :)

offtopic:
Wat wil je voor die subwoofer hebben, mits je hem kwijt wilt.....
mail eventueel maar, adres staat in mijn profile.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
twopack schreef op 02 december 2002 @ 15:26:
[...]
Erg vette set, toch misschien ook eens aan een beamer gaan denken :?
Zo te zien ben je filmgek genoeg :)

offtopic:
Wat wil je voor die subwoofer hebben, mits je hem kwijt wilt.....
mail eventueel maar, adres staat in mijn profile.
Beamer is leuk, maar dan wil ik hem net als tbus aan een htpc hebben. Echte voorlopig zit dat er niet in. Dit is al een grote aanschaf dus wat dat betreft voorlopig ff genoeg.

[offtopic]
Wil 'm best kwijt :) Ben nu op m'n werk, maar mail je wel straks wel even wanneer ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
RetepV schreef op 02 December 2002 @ 15:14:
[...]

Daar is een oplossing voor: de prijs *ongeveer* noemen :z.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet wat ik er allemaal voor betaald heb, en bovendien liggen de prijzen op het moment wat anders dan toen ik sommige componenten kocht. Laten we het erop houden dat het dik in de duizenden pleuro's loopt. Hoeveel precies weet ik niet meer, en heb ook eigenlijk niet zo heel erg veel zin om het na te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27056

Jongens, wat hebben jullie een schitterende HT. Ik ben heeel erg jaloers. Ik heb zelf een hele simpele HT, geen geld voor mooiere apparatuur. Ik wou in het begin ook heel veel geld inversteren in een HT, maar uiteindelijk heb ik toch voor een minder dure apparaten gekozen. Even in het kort wat ik heb:
- Pioneer 717 DVD speler
- Sony Pascal speakers.
- 2 B&W front speakers
- Yamaha versterker
- 72 cm Sony TV (4:3)

Zoals je ziet is het niks vergeleken wat jullie hebben, maar ik ben zelf er wel heel tevreden over. Ik heb het geld maar uitgegeven aan DVDs. Ik heb nu rond de 300 DVDs. Voor namelijk R1 en ook een aantal OOPs.
Misschien ga ik wel in de toekomst mijn setje wel upgraden naar wat betere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Anoniem: 27056 schreef op 02 december 2002 @ 16:28:
Jongens, wat hebben jullie een schitterende HT. Ik ben heeel erg jaloers. Ik heb zelf een hele simpele HT, geen geld voor mooiere apparatuur. Ik wou in het begin ook heel veel geld inversteren in een HT, maar uiteindelijk heb ik toch voor een minder dure apparaten gekozen. Even in het kort wat ik heb:
- Pioneer 717 DVD speler
- Sony Pascal speakers.
- 2 B&W front speakers
- Yamaha versterker
- 72 cm Sony TV (4:3)

Zoals je ziet is het niks vergeleken wat jullie hebben, maar ik ben zelf er wel heel tevreden over. Ik heb het geld maar uitgegeven aan DVDs. Ik heb nu rond de 300 DVDs. Voor namelijk R1 en ook een aantal OOPs.
Misschien ga ik wel in de toekomst mijn setje wel upgraden naar wat betere apparaten.
Bedankt voor je compliment ! Er is toch helemaal niets mis met je HT-set ? Veel mensen zouden maar wat graag jouw set hebben. Het is precies wat je zegt, hoeveel heb je er voor over. Ik heb en veel geld over voor DVD's en veel voor mijn HT. Dat betekent gewoon dat ik minder geld over heb voor andere zaken, die ik ook minder belangrijk vind dan een ander. En DVD's kosten nu eenmaal ook een heleboel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27056

Het klopt wat je zegt. Het is maar of je het voor over hebt. Er zijn mensen die zeggen dat ik gek ben om zoveel geld te steken in DVDs. Bij mij is het gewoon een uit de hand gelopen hobby.

Ik ben ook tevreden over mijn HT. Maar het begint echt te kriebelen om mijn spullen te upgraden na het zien van al die foto's in deze thread. ;) Ach ja, het is altijd the same story, geen geld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Uit de hand gelopen hobby.... zo begint het meestal. Bij mij ook zo. Eerst een redelijk setje, daarna een betere en nu dit setje. Puur om te kunnen genieten van film en muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Scarp schreef op 02 december 2002 @ 17:40:
Uit de hand gelopen hobby.... zo begint het meestal. Bij mij ook zo. Eerst een redelijk setje, daarna een betere en nu dit setje. Puur om te kunnen genieten van film en muziek.
Eh,.. daar kan ik me geloof ik behoorlijk bij aansluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
tbusquet schreef op 02 december 2002 @ 16:40:
[...]

Bedankt voor je compliment ! Er is toch helemaal niets mis met je HT-set ? Veel mensen zouden maar wat graag jouw set hebben. Het is precies wat je zegt, hoeveel heb je er voor over. Ik heb en veel geld over voor DVD's en veel voor mijn HT. Dat betekent gewoon dat ik minder geld over heb voor andere zaken, die ik ook minder belangrijk vind dan een ander. En DVD's kosten nu eenmaal ook een heleboel geld.
NOG >:) .

Wat ik waarschijnlijk dan toch wel ga doen is DVD's kopieeren. Tegen die tijd wanneer de branders fatsoenlijk zijn. Wat me alleen opvalt is dat er nu alleen nog maar 4,7 GB DVD schijfjes zijn. Terwijl de LOTR Cut [ vorige week gehaald :9~ ! ] per DVD 7,5 GB groot is.

Hoe moet de tweaker dan ooit DVD's kopieeren :? :P .

Ik kick dit topic over 2 jaar weer omhoog ;) .

Dan is mijn HT helemaal af.

[ Voor 4% gewijzigd door FireStarter op 02-12-2002 19:58 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35
:| ................................................................................ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Wat moet dit wel niet gekost hebben.

O _/-\o_ Big Screen Gaming 8)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Robbie007 schreef op 02 December 2002 @ 19:57:
[...]
NOG >:) .

Wat ik waarschijnlijk dan toch wel ga doen is DVD's kopieeren. Tegen die tijd wanneer de branders fatsoenlijk zijn. Wat me alleen opvalt is dat er nu alleen nog maar 4,7 GB DVD schijfjes zijn. Terwijl de LOTR Cut [ vorige week gehaald :9~ ! ] per DVD 7,5 GB groot is.

Ik kick dit topic over 2 jaar weer omhoog ;) .

Dan is mijn HT helemaal af.
Groter dan 1 layer zal er ook niet komen bij DVD+RW. Staat op de site, is niet mogelijk. Misschien wel met 2 kanten, maar dat is onhandig (waar moet je tekst kwijt?). Overigens, als ik alle commentaar tracks en ondertitelingen weglaat en de dts track dan komt LOTR directors cut per dvd wel onder de 5 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8456

Ben toch wel blij dat B&W toch wel redelijk hoog staat aangeschreven. Zelf heb ik een Marantz SR4200 met 2*B&W DM305, 2*B&W DM302 en 1 B&W CC3 in mijn kamertje staan. Kamer is nog geen 12 m^2 en mijn huisgenoten zijn er soms niet zo heel blij mee, maar ik zit er niet zo mee :).

Voor een linkje voor de speakers zie hier en de Marantz is hier op het forum al vaak genoeg langsgekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 8456 op 02-12-2002 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Robbie007 schreef op 02 december 2002 @ 19:57:
[...]
Inderdaad door onnodige dingen als andere taal audio en ondertiteling en extra's weg te laten. Of door de dvd over twee dvdr's te verspreiden. Of door de film te re-encoden op een iets lagere bitrate zodat de bestandsgrootte klein genoeg wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 14:11
Je kunt de Dvd gewoon tot het max re-encoden, en uiteraard flut extraatjes weglaten.
zodat je exact mooi 4.7 gb hebt. En het verschil zien doe je niet, geluid is exacte kopie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Laatst online: 21-05 18:40
Hmmm... RE-encoden? Dat geeft gegarandeerd kwaliteitsverlies.
Zeker als je een wat duurder TV/Beamer gebruikt...

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Kan je eigenlijk ook tv van de kabel via die beamert zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Komt dadelijk Blue-array ook nog, 40 GB per schijfje >:) , kan die LOTR Cut er zo op. Zelfs die 5 disk versie :9~ .

Op een TV zie je bij sommige divxjes helemal geen blokken ofzo, gewoon heel scherp beeld, is dat dan ook op de beamer, of heb je dan hetzelfde beeld als op een monitor?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Robbie007 schreef op 03 December 2002 @ 07:17:
Komt dadelijk Blue-array ook nog, 40 GB per schijfje >:) , kan die LOTR Cut er zo op. Zelfs die 5 disk versie :9~ .

Op een TV zie je bij sommige divxjes helemal geen blokken ofzo, gewoon heel scherp beeld, is dat dan ook op de beamer, of heb je dan hetzelfde beeld als op een monitor?
Dadelijk? Over 4 of 5 jaar komt blue-ray pas en trouwens, het dvd-forum heeft al gezegd dat blue-ray niet de opvolger word, maar een ander systeem waar "maar" 20 gb op past ipv over de 30. Dat systeem is goedkoper vanwege een goedkopere laser. Dus krijgen we nog weer een strijd om het nieuwe formaat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Scarp schreef op 03 December 2002 @ 07:29:
[...]

Dadelijk? Over 4 of 5 jaar komt blue-ray pas en trouwens, het dvd-forum heeft al gezegd dat blue-ray niet de opvolger word, maar een ander systeem waar "maar" 20 gb op past ipv over de 30. Dat systeem is goedkoper vanwege een goedkopere laser. Dus krijgen we nog weer een strijd om het nieuwe formaat :|
Minder, maargoed wat is 4 jaar >:) .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Robbie007 schreef op 03 December 2002 @ 07:33:
[...]

Minder, maargoed wat is 4 jaar >:) .
Nog best lang. De eerste apparaten zullen ook weer onbetaalbaar zijn. Ze zullen sowieso backwards compatible moeten zijn met dvd, want om weer alle films opnieuw te kopen zullen er niet veel zijn. Dan moet je wel met iets bijzonders komen om dat te doen. Anyway, we wachten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Uhh, is leuk hoor, de discussie over het kopieeren van DVDtjes, maar daar zijn wel andere topics voor, vind het niet echt interessant voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Srry, maar het is gewoon een onderwerp wat alleen maar belangrijker word. Nu doe je een dure computer kopen, en door gratis op internet aan spellen te komen, kan je goedkoop optimaal gebruik maken van je PC.

Dadelijk geldt dit ook voor je HT systeem.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Robbie007 schreef op 03 December 2002 @ 13:08:
Srry, maar het is gewoon een onderwerp wat alleen maar belangrijker word. Nu doe je een dure computer kopen, en door gratis op internet aan spellen te komen, kan je goedkoop optimaal gebruik maken van je PC.

Dadelijk geldt dit ook voor je HT systeem.
Ben ik niet met je eens trouwens, de prijzen van dvdtjes dalen nu tenminste behoorlijk, dat komt alleen maar door het feit dat er gewoon veel dvd's verkocht worden tegenwoordig. Het is dus super nadelig voor de prijs van dvd's als iedereen straks dvd's kan kopieeren. Ik zal altijd dvd's blijven kopen, al is het maar omdat er een net hoesje omheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Zien Divxjes er op een scherm van 2 bij 1,1 M er lelijk uit? Net als op de monitor? , of zoals op een TV?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Robbie007 schreef op 03 december 2002 @ 14:28:
Zien Divxjes er op een scherm van 2 bij 1,1 M er lelijk uit? Net als op de monitor? , of zoals op een TV?
Ik vind het persoonlijk niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38805

tbusquet schreef op 03 December 2002 @ 15:21:

Ik vind het persoonlijk niet om aan te zien.
En VHS, valt dat wat aan te zien? of is dat nog erger dan divx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Daar is hij dan weer !! 604's zijn binnen, heb nu alleen nog maar even foto van de dozen, die ENORM zijn. Vanavond is het "pakjes"avond voor mij, dan worden ze nl. uitgepakt.

:D

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/604doos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52815

Gefeliciteerd, 604's zijn zwaar ok :7
Heb je trouwens nog een mail van mij gehad (Roland)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21877

Waar woon jij, kom ik vanavond laat even langs.... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Anoniem: 52815 schreef op 09 december 2002 @ 11:37:
Gefeliciteerd, 604's zijn zwaar ok :7
Heb je trouwens nog een mail van mij gehad (Roland)?
Eh, ja volgensmij wel email van je gehad, en ook op gereageerd ? :?

Als het over de 602's gaat, die waren na zo'n 5 minuten al verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Anoniem: 21877 schreef op 09 december 2002 @ 11:47:
Waar woon jij, kom ik vanavond laat even langs.... })
Een heel eind weg van Krommenie gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1933

tbusquet schreef op 09 December 2002 @ 10:39:
Daar is hij dan weer !! 604's zijn binnen, heb nu alleen nog maar even foto van de dozen, die ENORM zijn. Vanavond is het "pakjes"avond voor mij, dan worden ze nl. uitgepakt.

[afbeelding]
ben benieuwd... kom wel ff luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
Swoosh schreef op 03 december 2002 @ 01:16:
[...]

Inderdaad door onnodige dingen als andere taal audio en ondertiteling en extra's weg te laten. Of door de dvd over twee dvdr's te verspreiden. Of door de film te re-encoden op een iets lagere bitrate zodat de bestandsgrootte klein genoeg wordt.
Ik heb complete gecopieerde dvdr's :X
wel de meeste zonder DTS wel DD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
M'n pa heeft 2 van deze besteld _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.tannoy.com/images/ACF35C.jpg

Tannoy mx4
Ik ben benieuwd hoe die gaan klinken :P :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 08:24
Iemand enig id hoe je een film zo intens mogelijk beleeft :? Ik weet het wel, als je er zelf in mee speeld :D

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewoudloper
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03 13:28
nou aan het formaat te zien van de speakers weet ik het zo net nog niet!
maar ja de grote zegt ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

DAMN, waarom zie ik dit draadje nu pas?!?! |:(

Zeer zeer ZEEEEEEEER netjes man!!! :9~

Keep on MODdin' watching movies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Dewoudloper schreef op 09 December 2002 @ 12:40:
nou aan het formaat te zien van de speakers weet ik het zo net nog niet!
maar ja de grote zegt ook niks
nee dat zecht helemaal nix. :)
de units van een goede speaker hoeven niet groot te zijn,
kast is ook bellangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewoudloper
ik heb zelf de Eltax symphony speakers,
Afbeeldingslocatie: http://www.findit.co.uk/hifi/226862.jpg
lekker diep onderin! en goed helder op de SONY STR-DB780QS serie receiver

[ Voor 3% gewijzigd door Dewoudloper op 09-12-2002 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
tbusquet schreef op 09 December 2002 @ 10:39:

[afbeelding]
* Scarp knikt... grote dozen :)
Er paste maar 1 tegelijkertijd in mijn auto :)
Ze klinken echt geweldig goed.
Overigens 30 kg per stuk, niet op spikes op een laminaat vloer zetten!
Hmm... de b&w 801's zijn 125 kg, dan komen ze met vorkheftruck bezorgen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Scarp op 09-12-2002 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16640

voor het ultieme bioscoopgevoel moet je er zo'n vcd op afspelen die door een chinees in de bioscoop is openomen :D dan lopen er nog mensen voor je langs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

Enterprice_NL schreef op 09 december 2002 @ 12:48:
DAMN, waarom zie ik dit draadje nu pas?!?! |:(

Zeer zeer ZEEEEEEEER netjes man!!! :9~

Keep on MODdin' watching movies :D
Ik zie m nu ook pas... :/

Echt een GEIL setje.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69612

doooooooop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61754

Hier een paar pics... Sorry voor de brakke kwaliteit...

Afbeeldingslocatie: http://www.marloes.cistron.nl/got/rotel1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.marloes.cistron.nl/got/rotel2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.marloes.cistron.nl/got/elipson1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.marloes.cistron.nl/got/elipson2.jpg

Dit nog niet helemaal hoe het moet worden, er komt op korte termijn een 4e eindversterker bij (uiteraard van Rotel) en de dsp-processor (2e van boven) wil ik nog vervangen voor een die DTS ondersteunt.

O ja, de luidsprekers zijn Elipson 1402's en achter en midden zijn infinity's. Ik wil eigenlijk de Elipsons achter neerzetten en voor Elipson 1303, maar daar moet eerst weer voor gespaart gaan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61754 op 09-12-2002 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:05
Die tv is rond B)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/60401.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/60402.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/60403.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 15:10

Cliffie

Trompetslet

*kwijl* :) willikookhebbuh! :) vind de zwarte uitvoering toch wel rulen eigenlijk :)

btw, wat moet je met mijn digicamtasje? ;)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Wow :9~ :9~ :9~ erg mooi!!

Hoe is het geluid van je 604's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Super speakers! is het alleen niet een beetje overkill in dat -zo te zien- niet al te grote kamertje?

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eh, ja volgensmij wel email van je gehad, en ook op gereageerd ? :?

Als het over de 602's gaat, die waren na zo'n 5 minuten al verkocht :D
Nee het ging niet over de 602's :)
En ik heb geen antwoord gehad. Ik mail je nog wel een keertje, anders blijf ik je topic vervuilen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

WILDEAAP schreef op 09 december 2002 @ 20:54:
Super speakers! is het alleen niet een beetje overkill in dat -zo te zien- niet al te grote kamertje?
Kwestie van investeren. Hij blijft toch niet de rest van zn leven in dit kamertje. Speakers gaan wel iets langer mee (hopelijk)

Ik zit nu ook met 1200 euro aan speakers in een hok van 2.20 bij 2.00 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:05
Ah, de sub maar eens een fatsoenlijke kleur gegeven ;)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
WILDEAAP schreef op 09 December 2002 @ 20:54:
Ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
ShittyOldMan schreef op 09 december 2002 @ 21:03:
Ah, de sub maar eens een fatsoenlijke kleur gegeven ;)
Mooi zwart is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 08:33

Flarrestein

Superworm Jim

duncanvdlinden schreef op 09 december 2002 @ 12:37:
M'n pa heeft 2 van deze besteld _/-\o_

[afbeelding]

Tannoy mx4
Ik ben benieuwd hoe die gaan klinken :P :9~
Ik heb ze geluisterd op mijn Marantz receiver, klinkt voor geen meter. :X
Misschien met een andere versterker wel ok.

HIER !!! PAK AAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Alle foto's zijn nu te vinden in mijn allereerste post in dit topic.

[ Voor 95% gewijzigd door tbusquet op 10-12-2002 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 19:39

Adonias

Oe! Buttons :9

Best mooi en aardig (de set is zeker erg leuk!), maar zou je niet 's geld gaan steken in een huis met een grotere kamer zonder allemaal dempende rommel erin (bed ed)? Ik snap dat je dan minder geld overhoudt voor deze zaken... maar je "levenskwaliteit" gaat er in mijn ogen wel op vooruit!

[ Voor 5% gewijzigd door Adonias op 09-12-2002 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22680

ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Adonias schreef op 09 December 2002 @ 22:40:
Best mooi en aardig (de set is zeker erg leuk!), maar zou je niet 's geld gaan steken in een huis met een grotere kamer zonder allemaal dempende rommel erin (bed ed)? Ik snap dat je dan minder geld overhoudt voor deze zaken... maar je "levenskwaliteit" gaat er in mijn ogen wel op vooruit!
Allang mee bezig, is alleen niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Adonias schreef op 09 december 2002 @ 22:40:
Wou net zeggen, dit is zonde dude. Je bent knap als je verschil hoort :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Flarrestein schreef op 09 December 2002 @ 21:19:
[...]

Ik heb ze geluisterd op mijn Marantz receiver, klinkt voor geen meter. :X
Misschien met een andere versterker wel ok.
Het is juist de enigste Tannoy mx speaker die extreem makkelijk aan te sturen is.

Het lijkt mij wel een hele goeie speaker.
M'n pa gaat er zonder te luisteren al vanuit dat ie beter klinkt als een mx2.
Die hij al mooi vindt.
Maar wil meer bas dus hij heeft deze bestelt.

Ik kan mij nouwelijks voorstellen dat zo'n speaker slecht kan klinken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Xanandu schreef op 09 december 2002 @ 22:58:
[...]

Wou net zeggen, dit is zonde dude. Je bent knap als je verschil hoort :) :) :)
Ik weet wel zeker dat hij verschil hoort als hij een stereo cdtje afspeelt over die 2 speakers.
bas komt veel dieper als z'n oude 602's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 00:06

JT

VETAK y0

Ik moet helaas mijn hele set weg doen ;( Heb een niet zo grote kamer met een muur helemaal volgeplant met hoge kasten...over een jaar is dat niet meer zo, dan ben ik uit huis op een mooie studentenkamer of misschien nog eerder wanneer we gaan verhuizen want m'n ouders worden gek hier :D Anyways, dan ben ik het volgende van plan:
Afbeeldingslocatie: http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php?id=31901

Kruisjes zijn front speakers, rondjes zijn rear speakers. Ik kan ook kiezen voor vloerstaanders wat ik in principe liever heb, maar op deze manier met boekenplankspeakertjes, kan ik m'n stereo ook gebruiken voor 4 kanaals gaming :D Dat zal dan echt subliem geluid geven :D

Maar voor de rest ist allemaal zeer mooi, alleen idd jammer zoals ze zeggen van de kamer...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10743

strak hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8456

De bas van de MX4 valt reuze mee. Ligt aan de plaatsing natuurlijk, maar ik vond hem zelf zwaar tegenvallen mbt de bas. Geluid was wel goed en ze kunnen aardig hard als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Kut he: zwarte apparatuur. Zie je al het stof op... :'(
Of zijn daar anti-statische truukjes voor?

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
tbus, mooi he die 604's :) Klinken supergoed. Bij jou staat dat zwart wel mooi. Donkere vloer en muren, dan is donker wel mooi qua speaker. Waar heb je ze nou opstaan? Ik zie daar een plaat onder ofzo? Niet op de meegeleverde spikes?
Eigenlijk zou ik ook 1 van mijn kamers zwart moeten verfen, raam blinderen, goede beamer erin en dan de filmkamer van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Scarp schreef op 10 december 2002 @ 08:20:
tbus, mooi he die 604's :) Klinken supergoed. Bij jou staat dat zwart wel mooi. Donkere vloer en muren, dan is donker wel mooi qua speaker. Waar heb je ze nou opstaan? Ik zie daar een plaat onder ofzo? Niet op de meegeleverde spikes?
Eigenlijk zou ik ook 1 van mijn kamers zwart moeten verfen, raam blinderen, goede beamer erin en dan de filmkamer van maken :)
Ze staan op dikke rubbertegels. Gewoon bij de Karwei gehaald. Zijn van die dingen die ze bij speeltuinen gebruiken zodat die koters wat minder tanden verliezen als ze met hun smoel op de grond klappen. Spikes heb ik geprobeerd, maar dat staat gewoon niet stevig genoeg op de vloerbedekking. Zo staan ze heel stevig, en worden trillingen goed gedempt.

Even voor alle mensen die willen zeuren over de groote van de kamer, damn, zeik eens niet zo, ik weet dat het niet zo groot is, maar ik ben bezig met grotere ruimte, kost alleen zo'n 700 pleuro per maand hier als je wat groters wilt huren. Dat heeft dus geen flikker met sparen te maken of wat dan ook ! Als je wat te zeiken hebt op de ruimte, houd dat dan maar lekker voor je ! Ik heb een kleine ruimte, maar ik maak er iig wat van !

[ Voor 11% gewijzigd door tbusquet op 10-12-2002 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71090

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/thuisbios/ht005.jpg

Ik weet niet of het in deze topic al voorbij is gekomen, maar ik vind die meid/vrouw mooier dan rest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Anoniem: 71090 schreef op 10 December 2002 @ 10:29:
[afbeelding]

Ik weet niet of het in deze topic al voorbij is gekomen, maar ik vind die meid/vrouw mooier dan rest >:)
Dank u..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 19:39

Adonias

Oe! Buttons :9

tbusquet schreef op 09 December 2002 @ 22:52:
[...]

Allang mee bezig, is alleen niet zo makkelijk.
true... (tip: huis met kelder :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Adonias schreef op 10 december 2002 @ 11:41:
[...]

true... (tip: huis met kelder :P)
Ik weet niet hoor, maar een beetje huis kost hier in de buurt al gauw een 350.000 pleuro. Ik weet niet wie van jullie dat zomaar kan betalen. Maar ik iig niet !

Maar ik ben het gezeik over huizen ed. zat nu. Daar wil ik het dus niet meer over hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26731

Hehe, toch wel bruut, die Rotel dingetjes.. achja.. ik mag al blij zijn als ik mijn twee 604's bij elkaar heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewoudloper
Nou zo mooi vindt ik dr niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 13:02
Nou wat is dat nu weer voor opmerking :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Nou zo mooi vindt ik dr niet!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.napel/dag3/vin2.JPG

Nee jij trekt volle zalen !! :r :r :r

[ Voor 34% gewijzigd door tbusquet op 10-12-2002 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewoudloper
whahahah klasse!!!!

:*)

ps. Gelukkig ben ik dat niet!!

maar ik ben sprakeloos met deze reactie van je! :>

je bent me held!!! _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door Dewoudloper op 10-12-2002 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Subtiel!! _/-\o_ :r |:(
Wat heeft het met het topic te maken, en waarom moet je dat posten? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Dewoudloper schreef op 10 December 2002 @ 14:29:
whahahah klasse!!!!

:*)

ps. Gelukkig ben ik dat niet!!

maar ik ben sprakeloos met deze reactie van je! :>

je bent me held!!! _/-\o_
Tja, fuck with the bull and you get the horns, die tweede foto was jij wel, waar nu zo mooi dat kruisje staat, ik had ff die moeten cachen alleen. Jammer dat je zo laf bent geweest om je hele homepage leeg te trekken.

Ik roep dan ook bij deze iedereen op om in zijn internetcache te kijken, en het plaatje vin2.jpg ff naar me te emailen.

[ Voor 12% gewijzigd door tbusquet op 10-12-2002 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewoudloper
Hellaas had ik ruimte gebrek en de lelijkste foto`s moeten er dan af!
tja dan ben ik de eerste die weg moet! staan weer een paar mooie mini foto`s bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Dewoudloper schreef op 10 december 2002 @ 15:08:
Hellaas had ik ruimte gebrek en de lelijkste foto`s moeten er dan af!
tja dan ben ik de eerste die weg moet! staan weer een paar mooie mini foto`s bij
Geef nou maar gewoon toe, stuur hem maar naar mij. Dan host ik hem wel voor je.

Bovendien jammer dat er op je site nu ook kruisjes staan..

http://members.home.nl/h.napel/day3.htm

[ Voor 14% gewijzigd door tbusquet op 10-12-2002 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewoudloper
wel ontopic blijven he!!!! :)

zometeen krijg je nog slotje omdat je echte lelijke foto`s wil plaatsen
maar we kappen er nu mee!

vindt het zelf een mooie topic en daar hoort dit gezeik niet thuis.
we zetten erbij deze dan ook een streep onder
---------------
tbusquet bij deze dan sorry van die opmerking!

[ Voor 95% gewijzigd door Dewoudloper op 10-12-2002 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Dewoudloper schreef op 10 december 2002 @ 15:16:
wel ontopic blijven he!!!! :)

zometeen krijg je nog slotje omdat je echte lelijke foto`s wil plaatsen
is trouwens lang geleden dat ik in die mini gereden heb!
Nou stap in je mini en rijd ff naar een plaats waar de zon niet schijnt.

En nou ophouden met dat gezannik !

[ Voor 22% gewijzigd door tbusquet op 10-12-2002 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2111

Gewoon niet reageren... en dreigen vind ik ook niet zo slim ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
tbus, hoe vind je de 604's klinken? Al wat dvd of cd's geluisterd?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste