"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
En dan te bedenken dat ik mijn 2.1 Philips speakertjes van ƒ100 al stoer vind...
Als ik zulke dingen zie, begint het toch wel te kriebelen... nog ff doorsparen.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Ik denk wel dat dat goed gaat bevallentbusquet schreef op 10 December 2002 @ 16:18:
[...]
Wel wat cd's ja, ze klinken best erg lekker. Ik moet wel erg wennen aan het midden gebied, omdat de kevlar unit alleen nog maar de mid voor zijn rekening neemt. Dit geeft een wat directer mid, wat ik minder gewend ben. Laag is redelijk dominant vind ik. Ze hebben ook wat meer ruimte nodig. Maar daar wordt aan gewerkt. Voor de rest zelfde tweeter als de rest van de 600 serie. Die geeft een mooi sprankelend geluid, enige nadeel is, omdat hij zo'n helder geluid geeft, ga je ook alle ruis en blikkerige geluiden van sommige 'mp3's horen, dat is wel wat minder
Ik ga vanavond zeker nog een dvdtje kijken. Eens kijken of dat ook goed bevalt
Bij mij klinken ze erg goed. Ze hebben ook mooi de ruimte... rondom vrij.
Ze moeten wel een poosje ingespeeld worden trouwens, vooral die kevlar dingen hebben een behoorlijke tijd nodig volgens b&w (maandje normaal gebruik ofzo).
Verwijderd
Verwijderd
Wat ziet mijn oog hier, geen B&W's? ZooVerwijderd schreef op 09 December 2002 @ 19:14:
Hier een paar pics... Sorry voor de brakke kwaliteit...
[afbeelding]
[afbeelding]
O ja, de luidsprekers zijn Elipson 1402's en achter en midden zijn infinity's. Ik wil eigenlijk de Elipsons achter neerzetten en voor Elipson 1303, maar daar moet eerst weer voor gespaart gaan worden.
Wat ik me nou afvraag haal je hiermee nou dezelfde of betere geluidskwaliteit als in een gemiddelde tuschinski bioscoop?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Laat ik het zo zeggen, ik vind het prettiger klinken thuis. Maar ja, het is natuurlijk niet helemaal een eerlijk vergelijking.Xplosive schreef op 10 december 2002 @ 18:24:
Hmm zeker een vette set
Wat ik me nou afvraag haal je hiermee nou dezelfde of betere geluidskwaliteit als in een gemiddelde tuschinski bioscoop?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Verwijderd
Jij grappenmaker , nee niet iedereen koop b&w hoorVerwijderd schreef op 10 december 2002 @ 18:17:
[...]
Wat ziet mijn oog hier, geen B&W's? Zoo![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
![]()
Ik vind films thuis kijken op een goede tv (of beamer) en met een goed geluidssysteem sowieso relaxter dan een bios. Geen kakelende kids, lekker rustig, je kan 'm op pauze zetten voor toilet, etc. Eten en drinken is ook wat goedkoper bij de supermarkt dan bij een bioscooptbusquet schreef op 10 December 2002 @ 19:02:
[...]
Laat ik het zo zeggen, ik vind het prettiger klinken thuis. Maar ja, het is natuurlijk niet helemaal een eerlijk vergelijking.
Verwijderd
Zijn er punten die verbeterd/verslechterd zijn?
Ik heb op dit moment een CRT projector (Barco 801) , maar ga waarschijnlijk verhuizen en dat ding neemt helaas iets teveel ruimte in beslag.

Echter, dat ding tovert werkelijk een prachtig plaatje en de details zijn werkelijk ongelofelijk. Check bv dit plaatje (Is niet van mijn HT, maar meer om mijn punt te begrijpen

Ik ben altijd een beetje terughoudend geweest over LCD beamers aangezien zwart nooit zwart is en de kleuren niet echt "mooi" overkomen.
Echter, je bespaart je ermee ontzettend veel ruimte mee.
Dus mijn vraag:
1. Hoe bevalt hij je in tegenstelling tot CRT projectoren (Mocht je deze draaiende gezien hebben).
2. Wat zijn de plus en minpunten van die Z1
3. Kan dat ding ook 4:3 uitpoepen? Kzal niet willen dat alle Amerikaanse 4:3 series ineens nutteloos geworden zijn
Tnx,
Deniax
ik ben toevallig opzoek naar deze CRT projector
mail me maar als je uhm kwijt wilt!
Dat plaatje is van de oude Barco van iemand van het dvdforum.nl dat is echt het topmodel op het gebied van projectoren met 9" crt's.Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 11:12:
tbusquet: Nu je je PLV-Z1 al een tijdje hebt gehad, hoe bevalt hij je?
Zijn er punten die verbeterd/verslechterd zijn?
Ik heb op dit moment een CRT projector (Barco 801) , maar ga waarschijnlijk verhuizen en dat ding neemt helaas iets teveel ruimte in beslag.
[afbeelding]
Echter, dat ding tovert werkelijk een prachtig plaatje en de details zijn werkelijk ongelofelijk. Check bv dit plaatje (Is niet van mijn HT, maar meer om mijn punt te begrijpen)
[afbeelding]
Ik ben altijd een beetje terughoudend geweest over LCD beamers aangezien zwart nooit zwart is en de kleuren niet echt "mooi" overkomen.
Echter, je bespaart je ermee ontzettend veel ruimte mee.
Dus mijn vraag:
1. Hoe bevalt hij je in tegenstelling tot CRT projectoren (Mocht je deze draaiende gezien hebben).
2. Wat zijn de plus en minpunten van die Z1
3. Kan dat ding ook 4:3 uitpoepen? Kzal niet willen dat alle Amerikaanse 4:3 series ineens nutteloos geworden zijn
Tnx,
Deniax
Die 801 is een prima projector, maar het nadeel is gewoon, hij is te groot, en te zwaar, hij verslaat alleen mits goed afgeregeld alle digitale projectoren. Ik had zelf een NEC 6PG+ CRT projector, maar vanwege ruimte gebrek heb ik die weggedaan. De Sanyo is een van de mooiere digitale projectoren vind ikzelf. Ik heb er ook een review over geschreven. Staat ergens op het forum.
[ Voor 22% gewijzigd door tbusquet op 12-12-2002 13:08 ]
Verwijderd
tbusquet: Tnx voor je antwoord. Alleen in de review van je op AVSForum stond niet of hij ook 4:3 beeld kon weergeven. Je kan lijkt me wel scalen lijkt me, alleen komt dat niet ten goede van je beeld.
Een van de grootste redenen waarom ik me CRT weg wil doen is omdat ik ook wil gamen en dat kan je beter niet proberen met een CRT
Las verder dat je nog een "dark-lens" (Ben de naam ffn vergeten
Tnx,
Deniax
Waarom is volgensjou een CRT niet geschikt om op te gamen ? Daar zijn ze juist erg geschikt voor. En ik heb een ND2 filter voor mijn lens geplaatst, dat werkt best erg goed ja.Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 15:26:
Dewoudloper: Wellicht over paar maandjes dat ik je wel mail. Ben er nog niet over uit wat ik ga doen
tbusquet: Tnx voor je antwoord. Alleen in de review van je op AVSForum stond niet of hij ook 4:3 beeld kon weergeven. Je kan lijkt me wel scalen lijkt me, alleen komt dat niet ten goede van je beeld.
Een van de grootste redenen waarom ik me CRT weg wil doen is omdat ik ook wil gamen en dat kan je beter niet proberen met een CRT
Las verder dat je nog een "dark-lens" (Ben de naam ffn vergeten) had gekocht om de lichtopbrengst een stuk te verminderen. Heeft dat enigzins gewerkt?
Tnx,
Deniax
Verwijderd
Omdat in games vaak passieve dingen in het beeld vast staan (bv. aantal hp met shooters ofzoWaarom is volgensjou een CRT niet geschikt om op te gamen ? Daar zijn ze juist erg geschikt voor.
Maar als je voorzichtig bent met je contrast en niet uuuuuuuuuren dezelfde game speelt, moet het gewoon kunnen hoor.
En met een CRT kan je bovendien een mooie resolutie halen voor games. Niet dat dat per definitie 'beter' (lees mooier) is, maar goed... je hoeft dan i.i.g. bv. niet de switchen tussen reso's.
Die 801s is wel een meter lang, maar als je hem kwijt kunt, is het een leuk ding
Het zal voor mij geen reden zijn om zo`n ding niet aan te schaffen iig.
Daarom, dat zeg ik, je kunt er prima games mee spelen. Anders gewoon een proggie zoeken dat orbitting ondersteunt, bijv. XYX heet het geloof ik.. of YXY.. dan verplaatst hij je beeld om de zoveel tijd een heel klein beetje, zodat je minder kans hebt op burn of wear.Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 16:30:
[...]
Omdat in games vaak passieve dingen in het beeld vast staan (bv. aantal hp met shooters ofzo). Vergelijk het met een logo van een tv-zender. Dit gaat inbranden (bij een CRT .... ) als het te lang wordt geprojecteerd.
Maar als je voorzichtig bent met je contrast en niet uuuuuuuuuren dezelfde game speelt, moet het gewoon kunnen hoor.
En met een CRT kan je bovendien een mooie resolutie halen voor games. Niet dat dat per definitie 'beter' (lees mooier) is, maar goed... je hoeft dan i.i.g. bv. niet de switchen tussen reso's.
Die 801s is wel een meter lang, maar als je hem kwijt kunt, is het een leuk ding

vraagje (niet dat ik meteen interesse heb ofzo) maar wat voor prijs kan ik verwachten voor zo'n tweedehands CRT ding wat jij hebt?Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 15:26:
Dewoudloper: Wellicht over paar maandjes dat ik je wel mail. Ben er nog niet over uit wat ik ga doen
Tnx,
Deniax
PIII 800@804 Mhz
1500 euro ongeveer.. Heb er nog wel 1tje in de aanbiedingViperGTS schreef op 23 January 2003 @ 20:05:
[...]
vraagje (niet dat ik meteen interesse heb ofzo) maar wat voor prijs kan ik verwachten voor zo'n tweedehands CRT ding wat jij hebt?