nais dude!!! OMG
Koop dan gelijk de Pronto Pro met kleurenscherm. Die is koel
Ik heb zelf de gewone, is ook erg leuk, maar die pro is echt gaaf
echt vette shit hoor! Vooral die Rotel voorversterker is

Vind je het trouwens een idee om een "Post hier foto's en specs van je home-cinema"-topic te openen? Zou daar animo voor zijn? Ik heb namelijk ook nog wel foto's liggen van mijn bioscoopje en ik denk dat er wel meer AV-geile mensen zijn die graag patsen met hun spullen en/of lezen/kijken naar andermans gepats
Vind je het trouwens een idee om een "Post hier foto's en specs van je home-cinema"-topic te openen? Zou daar animo voor zijn? Ik heb namelijk ook nog wel foto's liggen van mijn bioscoopje en ik denk dat er wel meer AV-geile mensen zijn die graag patsen met hun spullen en/of lezen/kijken naar andermans gepats
Rookworst zonder R is ook worst.
Sweeeettttt
Wat is jouw adres
Wat is jouw adres
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Dergelijk topic is laatst nog geweest, over tbusquets sub, zijn andere patstopic

Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets
k denk dat we allemaal wel een keertje langs mogen komen om een filmpje mee te pakken toch? (en het liefst allemaal tegelijk) 
TIP: Ga entree vragen!!!
TIP: Ga entree vragen!!!
Dat topic is nogal oud, over het algemeen wordt het hier niet gewaardeerd een topic onnodig te kicken. Onnodig? Ja, dit topic gaat over zijn peerless sub en niet over de home-cinema's van de GOT'rsShittyOldMan schreef op 19 november 2002 @ 22:38:
Dergelijk topic is laatst nog geweest, over tbusquets sub, zijn andere patstopic![]()
![]()
Rookworst zonder R is ook worst.
Heel mooi gedaan. Die sub heb je ook mooi in elkaar gezet. En die projector is
(net zoals de rest). Heb zelf ook een HT-set, maar moet me ook eens een projector aanschaffen want op zo'n 71cm ben ik een beetje op uitgekeken.
Nog een vraagje je hebt je surround speakers dus hoog aan de zijkant van je zit/lig positie hangen ? Want ik neem aan dat je niet veel naar voren kan gaan zitten/liggen.
Nog een vraagje je hebt je surround speakers dus hoog aan de zijkant van je zit/lig positie hangen ? Want ik neem aan dat je niet veel naar voren kan gaan zitten/liggen.
als jij zegt dat je het neit vermeld omdat het zo patserig overkomt -wat waarschijnlijk wel waar is- zal het wel eeen heel hoop duiten hebben gekost
heb je de lotto gewonnen ofso
heb je de lotto gewonnen ofso
Mag ik ook even kwijlen?gitaarwerk schreef op 19 november 2002 @ 11:09:
tja.. aangezien het niet een hoog tech gehalte heb om te vertellen :
dan maar :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anoniem: 48051
Nee er staat "Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets" Lees het maar eens door voor de grapBezurK schreef op 19 november 2002 @ 22:44:
[...]
Dat topic is nogal oud, over het algemeen wordt het hier niet gewaardeerd een topic onnodig te kicken. Onnodig? Ja, dit topic gaat over zijn peerless sub en niet over de home-cinema's van de GOT'rs
Hier heb ik maar een woord voor over : SUPERVET
Neuh, IRL ziet het er nog best netjes uit, alleen met de flits van de camera.. tja..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik wel !Anoniem: 53305 schreef op 20 november 2002 @ 10:50:
audio-fiel/video-fiel/home-cinema-fiel
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Heb maar even kabelgootjes gemaakt, en mijn learnable remote helemaal ingeprogged. Nu nog maar 2 AB's nodig !
* Tazzy vind het tijd dat audiofilie in het ziekenfonds word opgenomen ;-)
Anoniem: 71244
Een Pronto niks voor jou ??
als je zoveel hebt uitgegeven voor je set hoort die er ijgenlijk ook bij hoor
maar voor de rest ziet het er erg mooi uit hoor
mijn complimenten
echt heel gaaf
maar voor de rest ziet het er erg mooi uit hoor
mijn complimenten
echt heel gaaf
wow, dat is echt te lekker! die speakers... 
koop een ipaq en een AB progselHelaas heb je voor alle apparatuur ook weer een afstandsbediening nodig, en dat worden er op een gegeven moment natuurlijk een hele hoop.
tbusquet schreef op 21 November 2002 @ 19:42:
Heb maar even kabelgootjes gemaakt, en mijn learnable remote helemaal ingeprogged. Nu nog maar 2 AB's nodig !
Zoals ik dus al verteld had heb ik geen pronto nodig, de AB van de Rotel pre-amp is volledig learnable, en ik heb dus al die AB's in de Rotel AB geprogged. Het was alleen leuk voor de foto om even al die AB's erop te zetten.Anoniem: 71244 schreef op 21 november 2002 @ 23:43:
Een Pronto niks voor jou ??
Maar waarom kijk je nou geen DiVX op je projector maar op je TV?? Wordt dat zo lelijk?tbusquet schreef op 22 november 2002 @ 09:14:
[...]
[...]
Zoals ik dus al verteld had heb ik geen pronto nodig, de AB van de Rotel pre-amp is volledig learnable, en ik heb dus al die AB's in de Rotel AB geprogged. Het was alleen leuk voor de foto om even al die AB's erop te zetten.
Ja, ik kijk al amper divx, en de kwaliteit van divx is nou niet echt om over naar huis te schrijven, en al helemaal niet als je het flink op gaat blazen..twopack schreef op 22 november 2002 @ 09:58:
[...]
Maar waarom kijk je nou geen DiVX op je projector maar op je TV?? Wordt dat zo lelijk?
Zg tbusquet, ben je een groot filmfanaat? (Zal wel
) Hoeveel uur / week is je privé-bioscoop bezet? (Kijk je er ook tv?)
Ja ben behoorlijk film-fan, kijk zo goed als iedere avond wel filmpje. En ik kijk geen tv op mijn projector. Dat doe ik op mijn TV.ShadowrunR schreef op 22 november 2002 @ 11:25:
Zg tbusquet, ben je een groot filmfanaat? (Zal wel) Hoeveel uur / week is je privé-bioscoop bezet? (Kijk je er ook tv?)
[ Voor 100% gewijzigd door Varienaja op 22-11-2002 18:32 ]
Siditamentis astuentis pactum.
The 5th Element
Slik kom ik aan mijn met Sony KV60 gevalletje...ik wil ook beamer
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
The Fifth Element !
Ik denk dat het tijd wordt voor een "multimedia-room". Je slaapkamer begint een beetje vol te raken. Wel een
setup
Mwoah.. beetje maar hoor !Byte_Me schreef op 22 November 2002 @ 13:49:
Ik denk dat het tijd wordt voor een "multimedia-room". Je slaapkamer begint een beetje vol te raken. Wel eensetup
Maar ik heb helaas maar 1 kamer, woonruimte is nogal prijzig hier.
Anoniem: 12167
in welke stad/dorp/plaats woon je dan ? (ook alweer) oh ja ik weet het al weer
ik zal het hier maar niet posten tenzij jij dat wilt.
Maar is het daar dan zo duur ? damn dacht dat Ede duur was.
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 12167 op 22-11-2002 15:09 ]
Neuh, niet iedereen hoeft te weten waar ik woon nee.Anoniem: 12167 schreef op 22 november 2002 @ 15:07:
in welke stad/dorp/plaats woon je dan ? (ook alweer) oh ja ik weet het al weerik zal het hier maar niet posten tenzij jij dat wilt.
wat voor stoelen heb je erbij?
misschien is www.bioscoopstoelen.nl iets voor jouw
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Anoniem: 40554
bonzz.netninja schreef op 22 november 2002 @ 16:23:

ziet er echt wreed uit
Anoniem: 52815
Dan moet 'ie op een stoel slapenbonzz.netninja schreef op 22 November 2002 @ 16:23:
Iedereen weet toch al dat je in schubbekutteveen woonttbusquet schreef op 22 november 2002 @ 16:01:
[...]
Neuh, niet iedereen hoeft te weten waar ik woon nee.
Maar schilderen baklap... dan kom ik tenminste in een mooie kamer kijken
Anoniem: 42979
Hehe, dat zou ik ook maar niet erbij zetten, anders is je kamertje zo leegtbusquet schreef op 22 November 2002 @ 16:01:
[...]
Neuh, niet iedereen hoeft te weten waar ik woon nee.
kan je misschien eens een paar foto's maken, met een overview van die kamer?
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Wow
Cool kamertje, spijtig dat het niet echt groot is, majah ..
Zijn de luidsprekers dan niet een beetje overkill ?
Kan je btw nog wat screenies maken van andere films ? (en eventueel ook eentje met het licht aan).
Al één van de sweetest home-cine's die ik al gezien heb ..
Zijn de luidsprekers dan niet een beetje overkill ?
Kan je btw nog wat screenies maken van andere films ? (en eventueel ook eentje met het licht aan).
Al één van de sweetest home-cine's die ik al gezien heb ..
Zo, alles geschilderd gisteren, echt een enorme vooruitgang. Plafond is nu helemaal donkergrijs, zodat er geen licht meer weerkaatst via het plafond op het scherm. De andere muren zijn heel lichtgrijs, wat ook weer veel prettiger kijkt dan een kamer met witte muren. Ik zal binnenkort wel eventjes wat foto's maken van een geschilderde ruimte.
Ik heb zelf geen problemen met DIVX.
Dit komt waarschijnlijk omdat ik een van eerste generatie DVD-Speler heb.
Ik zie bij afspelen op DVD veel lijnen, en bij Divx niet.
Nu is de kwaliteit van de DIVX movie's enorm toegenomen, en voor mijn gevoel zijn de huur-DVD's minder geworden. ( geen extra's , 16:9 ipv 21:9 , minder scherp)
Met mijn Philips Hopper SV 20 impact heb ik geen last van "opblazen" van DIVX.
Op een of andere manier lijkt het beeld beter als deze groter is.
Ik heb wel een HQ snoer gekocht voor de verbinding tussen PC en Beamer, omdat de kleuren zichtbaar flets waren.
Zelfde geld voor DVD en Beamer.
Waar blijven de pics van de rest van de HT?
Dit komt waarschijnlijk omdat ik een van eerste generatie DVD-Speler heb.
Ik zie bij afspelen op DVD veel lijnen, en bij Divx niet.
Nu is de kwaliteit van de DIVX movie's enorm toegenomen, en voor mijn gevoel zijn de huur-DVD's minder geworden. ( geen extra's , 16:9 ipv 21:9 , minder scherp)
Met mijn Philips Hopper SV 20 impact heb ik geen last van "opblazen" van DIVX.
Op een of andere manier lijkt het beeld beter als deze groter is.
Ik heb wel een HQ snoer gekocht voor de verbinding tussen PC en Beamer, omdat de kleuren zichtbaar flets waren.
Zelfde geld voor DVD en Beamer.
Waar blijven de pics van de rest van de HT?
DVD is beter als Divx, dat is gewoon een feit.
beeld en geluid is beter.
Divx is gewoon een gecomprimeerde dvd.
beeld en geluid is beter.
Divx is gewoon een gecomprimeerde dvd.
...
[ Voor 99% gewijzigd door MankE NeliZ op 24-11-2002 22:53 ]
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
damn, lees eens, je bent de zoveelste...MankE NeliZ schreef op 24 November 2002 @ 01:22:
Erg indrukwekkende thuisbios.....nu nog een mooie universele remote
[afbeelding]
http://www.sonystyle.com/...i3sAAADxIhkXu6tM&Dept=acc
"ff"Anoniem: 36831 schreef op 24 november 2002 @ 14:16:
echt volop gaaf deze setup! zoiets wil ik ook!!! ff sparen dan maar
Dank je ! Eindelijk iemand die wel gelezen heeft dat ik een learnable remote gebruik. Ik reageer al niet eens meer op mensen die roepen dat ik een andere AB nodig heb.

Anoniem: 52815
Ja die mensen kijken de plaatjes en plaatsen dan meteen hun reactie 
Ik wacht op pics met de gepainte muren

Jep ik ookAnoniem: 52815 schreef op 24 November 2002 @ 21:57:
Ja die mensen kijken de plaatjes en plaatsen dan meteen hun reactie
En nog iets, ik meende ergens gelezen dat je een Radeon 9000 voor je HTPC gebruikt, ik ben wel benieuwd van welk merk. Ik heb er namelijk ook een gehad die erg slecht was in 2d, dus die heb ik teruggestuurd. Nu heb ik een 8500 pro en die is echt een stuk beter.
Heb je die videokaart wel eens getest op je monitor?? (rare vraag maar toch...
Ik wil het adres!!! waar jij woont
Hij heeft godver een beamer
ik d8 dat ik al een coole collectie had, maar dit
Hij heeft godver een beamer
ik d8 dat ik al een coole collectie had, maar dit
De oplossing is niet altijd de oplossing
Anoniem: 38805
Heeft iemand er een idee van hoe je kan berekenen wat de schermgrootte is ten opzichte van de afstand van de projector tot het scherm?
Dat ligt natuurlijk aan je projector, hoe groot de lamp is, hoe ver is van de lens af staat en hoe groot de lens is.Anoniem: 38805 schreef op 24 november 2002 @ 23:17:
Heeft iemand er een idee van hoe je kan berekenen wat de schermgrootte is ten opzichte van de afstand van de projector tot het scherm?
En vaak kan je dit ook nog instellen.
alle foto's in eerste post..
[ Voor 92% gewijzigd door tbusquet op 10-12-2002 12:37 ]
Is per projector verschillend..Anoniem: 38805 schreef op 24 november 2002 @ 23:17:
Hm gaaf... ik neem aan dat die gordijnen automatisch verder open gaan als je een breedbeeld speelfilm afspeelt? 
Ik wil ook wel een beamer maarja die dingen zijn nog vrij prijzig en de lampen ook terwijl die maar een bepaald aantal branduren hebben toch?
Ik wil ook wel een beamer maarja die dingen zijn nog vrij prijzig en de lampen ook terwijl die maar een bepaald aantal branduren hebben toch?
Tuurlijk !robbertb schreef op 25 november 2002 @ 10:22:
Hm gaaf... ik neem aan dat die gordijnen automatisch verder open gaan als je een breedbeeld speelfilm afspeelt?
Scherm kan wel in de hoogte groter of kleiner worden, door variable masking.
Mwoah, ligt er maar net aan wat je ervoor over hebt. Lampen zijn niet meer zo ontzettend duur (450 euro).. En deze gaat 3000 uur mee, een hele poos dus !
Anoniem: 26512
Technisch supervet nu die kamer nog een beetje opknappen!! en bioscoopstoelen plaatsen
www.bioscoopstoelen.nl
www.bioscoopstoelen.nl
owww _maar_ 450 euro per lamp, das geen geld.
En je hebt geen ramen op je kamer? of heb je die weg moeten halen voor je scherm? En wat is ong de afstand tussen je projector en je scherm?
En je hebt geen ramen op je kamer? of heb je die weg moeten halen voor je scherm? En wat is ong de afstand tussen je projector en je scherm?
Wat is er mis met de kamer ?! Heb net alles geschilderd !.. en ruimte voor biostoelen heb ik niet, bovendien zit het klote op die krengen.Anoniem: 26512 schreef op 25 november 2002 @ 10:25:
Technisch supervet nu die kamer nog een beetje opknappen!! en bioscoopstoelen plaatsen
www.bioscoopstoelen.nl
Hmm, wat me op de nieuwste foto's opvalt is dat je rear speakers ongeveer recht boven je hangen als je op bed film licht te kijken..
Is het geluidsbeeld dan nog wel goed? heb je dan niet het idee dat geluid van ACHTER je van BOVEN je komt? lijkt me niet echt natuurlijk dan
( Zelf heb ik het ook bij mijn opstelling, maar daar staan ze iets lager dan bij jou...)
Is het geluidsbeeld dan nog wel goed? heb je dan niet het idee dat geluid van ACHTER je van BOVEN je komt? lijkt me niet echt natuurlijk dan
( Zelf heb ik het ook bij mijn opstelling, maar daar staan ze iets lager dan bij jou...)
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
btw hoe duur was dat grietje? of kreeg je die er gratis bij? wist ze eigenlijk wel dat je die foto nam of stiekem ff een shot gemaakt en snel hier gepost

Dolby specificeert het zo dat je surround speakers naast je.. vrij hoog moeten hangen. De back-surround hangt idd niet zoals het zou moeten, deze zou een stuk verder naar achteren moeten hangen, dit is fysiek niet mogelijk, maar het geluidsbeeld is alles behalve verstoord.. het klinkt juist erg ruimtelijk, en toch met goede plaatsing.MaxxMark schreef op 25 november 2002 @ 10:31:
Hmm, wat me op de nieuwste foto's opvalt is dat je rear speakers ongeveer recht boven je hangen als je op bed film licht te kijken..
te gek , wauw , superr eu tja er zijn gewoon geen woorden voor
Anoniem: 28310
tbusquet schreef op 25 November 2002 @ 10:07:
Ok, nieuwe foto's !!

Daar hangen gordijnen voor.. de ramen dus.robbertb schreef op 25 november 2002 @ 10:27:
owww _maar_ 450 euro per lamp, das geen geld.
En 450 euro voor een lamp waar je zo'n 4 jaar mee doet vind ik nog best te doen.
Afstand scherm/projector is ongeveer 3,5 meter.
[ Voor 17% gewijzigd door tbusquet op 25-11-2002 11:53 ]
4 jaar? ongeveer 3000 uur was dat toch?
[ Voor 48% gewijzigd door Haso2000 op 27-11-2002 10:20 ]
3000 !!!!! heb ik nou al een keer of 150 gezegd.Haso2000 schreef op 25 November 2002 @ 12:48:
4 jaar? ehm... hoeveel uur?
In de bioscoop hang het ook een stuk hoger dan jezelf. Maar op zich is het afhankelijk van wat er mogelijk is in je kamer. Bij B&W in hun handleidingen hebben ze het over iets boven oorhoogte zetten van surround speakers. Het is maar wat je zelf het prettigst vind klinken.tbusquet schreef op 25 november 2002 @ 10:36:
[...]
Dolby specificeert het zo dat je surround speakers naast je.. vrij hoog moeten hangen. De back-surround hangt idd niet zoals het zou moeten, deze zou een stuk verder naar achteren moeten hangen, dit is fysiek niet mogelijk, maar het geluidsbeeld is alles behalve verstoord.. het klinkt juist erg ruimtelijk, en toch met goede plaatsing.
Verder mooie surroundset en lcd projector
Bedankt voor je nuttige toevoeging heh..
Damn wat een installatie
alleen jammer van die ' hoek' in je muur achter zodat je de rear boxen vrij kort bij elkaar moet hangen...............en lig jij altijd op je bed een film te kijken??
lijkt me ook niet zo optimaal als in een bankje/bioscoopstoel
dus als je geld teveel hebt (wat jij waarschijnlijk hebt
) zou ik er nog een leuk bioscoopzitje bij proberen te regelen 
maar de apparatuur is uber uber
vooral dat scherm (ik was al superblij met alleen die breedbeeld tv, zonder surround of wat dan ook
)
alleen jammer van die ' hoek' in je muur achter zodat je de rear boxen vrij kort bij elkaar moet hangen...............en lig jij altijd op je bed een film te kijken??
lijkt me ook niet zo optimaal als in een bankje/bioscoopstoel
dus als je geld teveel hebt (wat jij waarschijnlijk hebt
maar de apparatuur is uber uber
PIII 800@804 Mhz
Hoppa en nog 2 monitoren erbij, waarom ook niet heh

Wat een kamer
.
Ben benieuwd of de beamers over 2 jaar nog duur zijn.
Ik heb nu 2 IQ Spectra 2000 speakers hier thuis staan. Deze worden na de zomer vergezeld met 2 rears, center en back speaker, en worden aangesloten op een Marantz 7300.
En dan hopelijk over 2/3 jaar misschien wel een beamer op mijn zolder
.
Echt een top kamer kwa schermwand dit.
Bij mij zal ik nog moeten gaan klote.
Is er eigenlijk ook een regel kwa bovenkant scherm en de hoogste van de beamer?
BV, mijn situatie, op een zolder.

Het scherm komt dan op 1,60m hoogte te hangen terwijl de beamer op 1,90 m hoogte komt. Is dat erg?

Ben benieuwd of de beamers over 2 jaar nog duur zijn.
Ik heb nu 2 IQ Spectra 2000 speakers hier thuis staan. Deze worden na de zomer vergezeld met 2 rears, center en back speaker, en worden aangesloten op een Marantz 7300.
En dan hopelijk over 2/3 jaar misschien wel een beamer op mijn zolder
Echt een top kamer kwa schermwand dit.
Bij mij zal ik nog moeten gaan klote.
Is er eigenlijk ook een regel kwa bovenkant scherm en de hoogste van de beamer?
BV, mijn situatie, op een zolder.
Het scherm komt dan op 1,60m hoogte te hangen terwijl de beamer op 1,90 m hoogte komt. Is dat erg?
w00t
Heb 3 monitoren staan hoorRobbie007 schreef op 25 november 2002 @ 17:25:
Hoppa en nog 2 monitoren erbij, waarom ook niet hehBV, mijn situatie, op een zolder.
[afbeelding]
En geld teveel heb ik absoluut niet, inversteer gewoon veel geld in mijn hobby, omdat ik daar veel lol aan beleef.
Maar om even over jouw mogelijke opstelling te hebben, ik kan er niets zinnigs over zeggen, de ene projector is heel erg veelzijdig (zoals die ik nu heb).. terwijl ik mijn vorige projectoren op geen enkele manier hoog op kon hangen zonder vervorming in het beeld. En zelfs als ik hem dan heel laag ophing, kreeg ik alsnog vervorming in het beeld.. dus het volgende krijg je dan /.....\ of.. \..../ dat is irritant, en dat kan je dan wel weer digitaal bijstellen bij de meeste nieuwe projectoren, maar dan verlies je resolutie.
Het is dus zaak om heel goed te kijken naar de mogelijkheden van een projector in jou ruimte voordat je tot aanschaf overgaat.
Als je veel wilt leren over projectoren en andere dingen op HT gebied, zou ik je aanraden om eens te gaan kijken op het AVS-forum, www.avsforum.com , dit is een amerikaans forum met heel erg veel info.
De prijzen zijn al behoorlijk gedaald vergeleken met "vroeger". Ik betaalde 2000 euro voor een nieuwe projector, terwijl je dat een paar jaar geleden echt wel kon vergeten. Ik denk dat de prijzen nog wel wat gaan dalen, maar niet heel erg veel, ik denk wel dat ze steeds betere projectoren voor thuis gaan maken, en dat je over een paar jaar echt weer iets veel beters koopt voor die 2000 euro.
OMFG een Supertech TV!!!!! 
Jaja !! het object waar ik het meeste trost op ben binnen mijn setup, mijn Superpech tv !
Ik weet niet wat al die mensen hier toch met beamers hebben, ik zeg niet dat het geen mooi beeld kan geven hoor, maar de echte HT-freaks hebben toch iets meer met crt's. Welke overigens niet duurder hoeven te zijn dan een beamer. Maar goed, een (goede) crt is ongeveer voor 3000 euro op de 2e handse markt te koop denk ik. En voor een beetje beamer met goede lichtsterkte (!!!) ben je wel iets meer kwijt.
En ja het is maar net hoeveel geld je in je hobby wil steken he en hoeveel hobbies je hebt
.
En ja het is maar net hoeveel geld je in je hobby wil steken he en hoeveel hobbies je hebt
Anoniem: 62814
Daar heeft ie vast wel iets of iemand voorAnoniem: 51195 schreef op 25 November 2002 @ 21:23:
hangt je scherm niet aan de hoge kant?
heb je geen nekpijn na een filmpje?
als je echt een bioscoopje wilt maken, gooi dan dat bed weg, en zet een paar luie stoelen ervoor in de plaats
zon bed is gewoon zonde voor zo veel pracht
zon bed is gewoon zonde voor zo veel pracht
Maarja een mens moet ook slapen. En een bed is daar toch wel ideaal voor.
Anoniem: 43744
Mod break: om verdere flames te voorkomen heb ik deze post even geedit.
[ Voor 91% gewijzigd door Jag op 26-11-2002 00:25 ]
WOW mega vette autoCAD tekeningRobbie007 schreef op 25 november 2002 @ 17:25:
[afbeelding]
Nee zonder dolle, heel mooi spulletje ben er zeer jaloers op en terecht
Als iemand mij in zo'n stinkhok (wat jij dus impliceert) zou pleuren met wat hij erin heeft staan, dan kom ik never nooit meer eruitAnoniem: 43744 schreef op 25 november 2002 @ 22:54:
Is er dan niemand die hierbij denkt;
"Jezus wat een sneu patsertje, wel laten zien wat je hebt maar te beroerd om te vertellen wat het kost, terwijl je dat maar al te graag zou willen?"
Volgens mij kan je beter investeren in fatsoenlijke woonkamer, maar HEY, als je de rest van je leven in een studentenkamer wilt wonen is dat jouw goed recht natuurlijk.
Je geeft zelf al toe dat het puur om de pats gaat; alle afstandsbedieningen even fotograferen omdat het zo stoer staat. Hoe oud ben je eigenlijk? Dacht dat dat meer iets voor eind-basisschool was; "kijk mij eens 6 afstandsbedieningen hebben!"....
Vindt die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool, maar JEZUS, wat een klein stinkhok.....
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 62814 op 25-11-2002 23:04 ]
Anoniem: 43744 schreef op 25 november 2002 @ 22:54:
Is er dan niemand die hierbij denkt;
"Jezus wat een sneu patsertje, wel laten zien wat je hebt maar te beroerd om te vertellen wat het kost, terwijl je dat maar al te graag zou willen?"
Volgens mij kan je beter investeren in fatsoenlijke woonkamer, maar HEY, als je de rest van je leven in een studentenkamer wilt wonen is dat jouw goed recht natuurlijk.
Je geeft zelf al toe dat het puur om de pats gaat; alle afstandsbedieningen even fotograferen omdat het zo stoer staat. Hoe oud ben je eigenlijk? Dacht dat dat meer iets voor eind-basisschool was; "kijk mij eens 6 afstandsbedieningen hebben!"....
Vindt die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool, maar JEZUS, wat een klein stinkhok.....
Check mail voor deze flame.
Anoniem: 43744 schreef op 25 November 2002 @ 22:54:
Mod break: om verdere flames te voorkomen heb ik deze post even geedit.
Dankje, het is maar om een beeld te geven, zal us kijken of ergens autocad te vinden isSmirnoff schreef op 25 November 2002 @ 22:58:
[...]
WOW mega vette autoCAD tekening
Nee zonder dolle, heel mooi spulletje ben er zeer jaloers op en terecht
tbusquet bedankt nog voor je reactie dat forum is echt goed.
De Z1 is echt een topding voor weinig geld, overal hebben ze het erover.
[ Voor 6% gewijzigd door FireStarter op 26-11-2002 07:18 ]
w00t
Jag kun je die quote niet weghalen ? Tis al erg genoeg en zo nog erger...
Mthalen,
Nouja zeg,
1. Het stinkt niet in mijn kamer.
2. Ik ben 22
3. Ik heb er express bijgezet dat ik GEEN prijzen vermeld, en ik heb hier ook geen behoefte aan, als mensen willen weten wat iets kost dan kunnen ze contact met me opnemen, maar dan ook alleen als ze ergens interesse in hebben, of als ik ze adviezen over aanschaf kan geven. Ik pats niet met mijn spullen, ik ben er trost op, en vind het leuk om te laten zien, of om andere mensen ideeen te geven over de hobbie die mij veel tijd kost en waar ik heel erg veel plezier aan beleef. As we speak ben ik dan ook een soort van FAQ aan het schrijven voor mensen die ook met projectie willen beginnen en waar ik mijn eigen ervaringen in probeer uit te leggen.
4. Woonruimte kost ontzettend veel geld waar ik woon, deze kamer kost me al een hoop geld per maand. En ik ben lange tijd opzoek gegaan naar andere woonruimte, maar ik ben niet bereid om 700 euro per maand te betalen aan iets wat maar een klein beetje groter is dan wat ik nu heb. Bovendien ben ik van mening dat ik nu nog in staat ben om de dingen te kopen die ik graag wil hebben juist omdat ik nog niet zoveel vaste lasten heb. Over een paar jaar is dat misschien niet meer mogelijk voor mij.
5. Ik vind jou onzetend kinderachtig reageren, gelukkig zijn er zat mensen hier op GoT die WEL leuk kunnen reageren, en het leuk vinden om te komen kijken of wat dan ook. Trouwens, ik vind je ook laf, want ik heb sterk het vermoeden dat je niet onder je eigen account post, maar onder een clone-account. En als dat al niet het geval is, dan vraag ik me toch sterk af waar je denkt dat je het over hebt met 9 posts op je naam !
Nouja zeg,
2. Ik ben 22
3. Ik heb er express bijgezet dat ik GEEN prijzen vermeld, en ik heb hier ook geen behoefte aan, als mensen willen weten wat iets kost dan kunnen ze contact met me opnemen, maar dan ook alleen als ze ergens interesse in hebben, of als ik ze adviezen over aanschaf kan geven. Ik pats niet met mijn spullen, ik ben er trost op, en vind het leuk om te laten zien, of om andere mensen ideeen te geven over de hobbie die mij veel tijd kost en waar ik heel erg veel plezier aan beleef. As we speak ben ik dan ook een soort van FAQ aan het schrijven voor mensen die ook met projectie willen beginnen en waar ik mijn eigen ervaringen in probeer uit te leggen.
4. Woonruimte kost ontzettend veel geld waar ik woon, deze kamer kost me al een hoop geld per maand. En ik ben lange tijd opzoek gegaan naar andere woonruimte, maar ik ben niet bereid om 700 euro per maand te betalen aan iets wat maar een klein beetje groter is dan wat ik nu heb. Bovendien ben ik van mening dat ik nu nog in staat ben om de dingen te kopen die ik graag wil hebben juist omdat ik nog niet zoveel vaste lasten heb. Over een paar jaar is dat misschien niet meer mogelijk voor mij.
5. Ik vind jou onzetend kinderachtig reageren, gelukkig zijn er zat mensen hier op GoT die WEL leuk kunnen reageren, en het leuk vinden om te komen kijken of wat dan ook. Trouwens, ik vind je ook laf, want ik heb sterk het vermoeden dat je niet onder je eigen account post, maar onder een clone-account. En als dat al niet het geval is, dan vraag ik me toch sterk af waar je denkt dat je het over hebt met 9 posts op je naam !
You go get himtbusquet schreef op 26 november 2002 @ 11:51:
Nouja zeg,
2. Ik ben 22
Zo, is het weer goed
Precies, dat heb ik in een vorige post ook gezegdtbusquet schreef op 26 November 2002 @ 12:43:
[...]
Zo, is het weer goedIk ga er voor de rest geen woorden aan vuil maken, maar wilde het wel even recht zetten. Ik houd juist helemaal niet van patsen. Maar ik ben wel onzettend weg van HT en alles wat daarbij komt kijken. Ik zie het niet als patsen als ik ontzettend blij ben met iets waar ik hard voor gewerkt heb. Ik ben niet iemand die dat soort dingen van mijn ouders krijgt, en bovendien ben ik volledig onafhankelijk, ik verdien mijn eigen geld, en krijg niets van mijn ouders of wat dan ook.