Het Final Fantasy topic

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooo is da zo ? als k da wist…want ben daar alvaker op vast gelopen.. ghe ghe en ik denknen dat het alleen voor een wijzertje was waar je zelf bent….

maargoed.. een deur als je naar bende bent gegaan met da plateau ? en waar ongeveer dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Er zit een soort van kapje overgeen.. gewoon helemaal doorlopen naar onder... en dan in het midden en een beetje naar rechts (je ziet het rode driehoekje vanzelf ;) )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 13 January 2003 @ 22:04:
[...]

Ow wat goed! Man.. pff.. waar haal je de tijd en geld vandaan :)
Tijd :? Geld: werken lullo! Je nuttig maken voor de maatschappij! (en je eigen portemonnee)
Is er ook zoiets van FF8, aangezien daar ook een kaartspel in zat? Ik zit zelf al een poosje te azen op een beeldje van Cloud op een motor.. ding is alleen ONTZETTEND aan de prijs :| (278 euro...)
[afbeelding]
Ik heb deze wel maar dan gewoon de kleine plastic variant, die jij laat zien is wel HEEL mooi ja...maar die zul je niet vaak tegenkomen. Zag gisteren nog een beeldje van Sephiroth, 14" groot...#324,- OOPS :/
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 08:51:
Ik ga denk toch zo'n materia kopen ,gewoon een must have :)
Is er ook Cactuar materia?
Ja wie is hier nu de Final Fantasy VII expert! Dat moet je toch weten! (ik heb hem nog nooit gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 13:22:
[...]

Ja wie is hier nu de Final Fantasy VII expert! Dat moet je toch weten! (ik heb hem nog nooit gezien)
Er moest een :+ achter :)
Ik weet ook wel dat er geen Cactuar materia is :)
Zit er echt aan te denken om er een te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 13:22:
[...]

Tijd :? Geld: werken lullo! Je nuttig maken voor de maatschappij! (en je eigen portemonnee)
* Creepy werkt... heeft een fulltime baan... heb het geld er ook wel voor.. maar heb ik het geld er ook voor over! ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 14 januari 2003 @ 13:56:
[...]

* Creepy werkt... heeft een fulltime baan... heb het geld er ook wel voor.. maar heb ik het geld er ook voor over! ;)
Je bent verzamelaar of je bent het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 13:58:
[...]
Je bent verzamelaar of je bent het niet :)
Daar heb je zeker gelijk in! (ik ben dus geen echte verzamelaar :/ Anders had ik Cloud op de motor al lang in huis gehad..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:20
Oeh >:) die is niet eens zo heel duur (nog).
En ik had me nog wel voorgenomen eerst weer zo'n 5000 euro te gaan sparen voordat ik weer iets op ebay zou gaan kopen.
Damn the choices you make. My fingers are itching to place a bid >:)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Wat wel stoer zou zijn is dat ze nu allemaal wapens gaan maken die gebruikt werden in final fantasy series. Ik zie mezelf al zo voor me met zo'n dikke gunblade over straat wandelen en kleine kindertjes bang maken }) :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Marruk schreef op 14 January 2003 @ 21:17:
Wat wel stoer zou zijn is dat ze nu allemaal wapens gaan maken die gebruikt werden in final fantasy series. Ik zie mezelf al zo voor me met zo'n dikke gunblade over straat wandelen en kleine kindertjes bang maken }) :)
Ja dat zwaard dat tidus als 1e krijgt van auron in zanarkand. Die rode. Die wil ik :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Niet echt FF related, maar wel Square related. Spelen jullie ook weleens andere Square games eigenlijk? (Op FF na dan.)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
GolbeZeromus schreef op 14 January 2003 @ 21:23:
Niet echt FF related, maar wel Square related. Spelen jullie ook weleens andere Square games eigenlijk? (Op FF na dan.)
RPG's van square wel. Maar die 'the bouncher' shit bijv. niet.
Kingdom Hearts heb ik overgens ook nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 14 januari 2003 @ 21:23:
Vagrant Story :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Kheb een paar weken terug Kingdom Hearts gekocht. Best lachen spel :) jammer dat het zich niet zo goed laat besturen als mario bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
GolbeZeromus schreef op 14 januari 2003 @ 21:23:
Kheb hier nog Kingdom Hearts liggen en Ehrgeiz.
Verder heb ik (nog) geen games van Square.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Xenogears , kindom hearts , Tobal I + II , saga frontier I + II. Legend of mana , final fantasy tactics.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrono trigger :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met FFVI ,best leuk dat oude :)
Ik hoop trouwens op een Crono Trigger release op psx .kan ik hem is op een console spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 22:00:
Ik ben nu bezig met FFVI ,best leuk dat oude :)
Ik hoop trouwens op een Crono Trigger release op psx .kan ik hem is op een console spelen :)
*kuch* Final Fantasy Chronicles *kuch*

Afbeeldingslocatie: http://www.rpgamer.com/games/ff/ffc/packaging/ffcbox.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 22:07:
[...]

*kuch* Final Fantasy Chronicles *kuch*

[afbeelding]
Die is nooit binnen europa uitgebracht geloof ik :'(

Als er een europeze release komt van die CT versie ga ik em meteen halen (Chrono Trigger was mijn allereerste RPG die ik gespeeld had. Ik zocht een spel van DBZ, maar ik had perongeluk de verkeerde gedownload aangezien ct ook op die site stond omdat de character artist van CT het zelfde is als DBZ. (kan je ook wel zien) :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 15 januari 2003 @ 22:21:
[...]

Die is nooit binnen europa uitgebracht geloof ik :'(

Als er een europeze release komt van die CT versie ga ik em meteen halen (Chrono Trigger was mijn allereerste RPG die ik gespeeld had. Ik zocht een spel van DBZ, maar ik had perongeluk de verkeerde gedownload aangezien ct ook op die site stond omdat de character artist van CT het zelfde is als DBZ. (kan je ook wel zien) :) )
Ik heb er ook een emu van ,hoorde zeer goede verhalen over.
Probeerde hem en zat tot 8 uur in de ochtend te spelen.
Heb hem alleen al een jaar niet meer gespeeld ,zit vast ergens met Robo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 22:24:
[...]

Ik heb er ook een emu van ,hoorde zeer goede verhalen over.
Probeerde hem en zat tot 8 uur in de ochtend te spelen.
Heb hem alleen al een jaar niet meer gespeeld ,zit vast ergens met Robo.
Ga gou verder spelen. CT is echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er behoorlijk van dat ik op het moment geen geld heb om dingen te kopen wil namelijk hierop bieden maar het gaat nu niet , niet genoeg geld :(

http://cgi.ebay.com/ws/eB...3106035938&category=16462

Maar tegen de tijd dat de volgende auction afgelopen is , dan is me salaris gestord dus kan ik weer wat kopen >:)
http://cgi.ebay.com/ws/eB...3000896064&category=11056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 14 January 2003 @ 14:20:
[...]

Daar heb je zeker gelijk in! (ik ben dus geen echte verzamelaar :/ Anders had ik Cloud op de motor al lang in huis gehad..)
Deze bedoel je ? })

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Dcp_2901.JPG

(sorry voor het verneuken van de layout :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 01:01:
[...]

Deze bedoel je ? })

[afbeelding]

Grrrrrr!!!!!!!!! :(

(maar stiekum bedoel ik: wow! :9~ )
Mag ik vragen wat jij ervoor hebt betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Deze bedoel je ? })

LIEV :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cactuar's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeehj in FF VII....

ik ben nu bij de gold saucer geweest en zit nu in de desert prison ofzo...
hoe kom ik daar uit ? > en als je eenmaal de dessert ingaat > kom je er dan nog uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 14:36:
eeehj in FF VII....

ik ben nu bij de gold saucer geweest en zit nu in de desert prison ofzo...
hoe kom ik daar uit ? > en als je eenmaal de dessert ingaat > kom je er dan nog uit ?
Rechtsonder van het gebied gaan, daar kom je Barret tegen, en dan naar links boven gaan.Daar ligt een mannetje dood, de woestijn in lopen en eerste afslag rechts.Als het goed is kom je op een auto kerkhof.....en daar gaat het verhaal weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtsonder wel dat huisje in gaan ;)
Wat vind je van FFVII?
Wordt nog veel leuker ,het leuke moet nog beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:01:
[...]

Rechtsonder van het gebied gaan, daar kom je Barret tegen, en dan naar links boven gaan.Daar ligt een mannetje dood, de woestijn in lopen en eerste afslag rechts.Als het goed is kom je op een auto kerkhof.....en daar gaat het verhaal weer verder :)
woestijn inlopen moest je niet zo'n hekje door?Als je de woestijn in loopt en dan eerste rechts had je nog steeds een kans dat je niet bij je doel uitkwam endezelfde weg terugvolgen werk niet en dan moet je wachten op die zigeuner op z'n karretje.Maar idd wel een autokerkhof...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yay! M'n Tetra-master pakketje is binnen!! B)

Kwijl :9~ effe mee jongens :D

Clickable!

Complete pakket
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/tetramaster_tn.jpg

Het spel zelf
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/tetra_gametn.jpg

Heroes (ranking kaarten)
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/tetra_heroestn.jpg

Wat leuke kaarten (good guys)
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/tetra_ggtn.jpg

Meer leuke kaarten (bad boys)
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/tetra_bgtn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 21:30:

Clickable!

Complete pakket
[afbeelding]

Het spel zelf
[afbeelding]

Heroes (ranking kaarten)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ok :9~
Maar ik ben blij dat je er zo blij mee bent :) Ik zou het beschouwen als 'leuk extraatje' maar ja, jij bent de überverzamelaar ;)

(haalt niet weg dat ik stiekem een klein beetje jaloers ben :) )

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 21:30:

Clickable!

Complete pakket
[afbeelding]

Het spel zelf
[afbeelding]

Heroes (ranking kaarten)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wanneer organiseer je een kaart avond? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 15:02:
Rechtsonder wel dat huisje in gaan ;)
Wat vind je van FFVII?
Wordt nog veel leuker ,het leuke moet nog beginnen :)
LOVE IT!!... ik heb het nooit gespeeld, maar nu ik het speel > geweldig.. ik heb btw FFVIII er nu bij.... ben nu al een Seed :d lol (en ben in een vage droom ofzo)
mare... echt raar omte wete dat ik dit nooit heb gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Daarstraks was er bij GAMMO op V8 Een filmpje te zien van Final Fantasy X-2. Ze lieten ingame grafics zien, het leek nog steeds erg veel op een RPG ipv een soort Tomb Riader achtig spelletje. Meer tweakers het toevallig gezien?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook wel leuk om te downloaden voor wie een erg snelle pc heeft. Een benchmark tool van squaresoft die bij de japanse windows versie van final fantasy XI zit. Hij is te downloaden van de japanse playonline site.

http://www.playonline.com/ff11win/wina2.html

druk op de ' i agree' button beneden de pagina om t te downloaden. let op dat het wel in het japans is. ook de installer, maar iemand die een beetje bekend is met installers lukt t wel. Ik kreeg trouwens (lage) 1860 punten met een

Pentium-III 866 met een geforce 3

de benchmark geeft wel een indruk van het spel. nu nog ff wachten tot het spel in europa of in de verenigde staten verschijnt. laat mij weten hoeveel punten jullie kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

FastBunny schreef op 18 January 2003 @ 21:21:
Daarstraks was er bij GAMMO op V8 Een filmpje te zien van Final Fantasy X-2. Ze lieten ingame grafics zien, het leek nog steeds erg veel op een RPG ipv een soort Tomb Riader achtig spelletje. Meer tweakers het toevallig gezien?
Ja.. als je ff zoekt in dit draadje is precies hetzelfde filmpje ook te downloaden (met dank aan MrRudi). Ook op ps2.ign.com is dat filmpje te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 19 januari 2003 @ 17:23:
[...]

Ja.. als je ff zoekt in dit draadje is precies hetzelfde filmpje ook te downloaden (met dank aan MrRudi). Ook op ps2.ign.com is dat filmpje te vinden.
De mirror die ik zelf ff gehost had bestaat niet meer, maar als je die posts vind in dit topic staan er ook links bij naar Ruliweb, die toen het intussen wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik las net in de sp!ts van vandaag dat er in FFX-2 geen random encounters meer waren :'(
Het stond er een beetje vaag geschreven, want eerst hadden ze het over het 'aloude bekende random-encounter' en een paar regels later over dat je nu met je geweren de vijanden al lopend kunt 'doden'

Trouwens naar aanleiding van dat Tetra Master pakket. Bestaat er ook een compleet Triple Triad pakket, aangezien ik dat leuker vind (FFVIII vind ik de beste titel die er is), want ik heb het nog nooit op ebay gezien.

[ Voor 32% gewijzigd door Jan_V op 24-01-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

__00__ schreef op 24 January 2003 @ 10:18:
Ik las net in de sp!ts van vandaag dat er in FFX-2 geen random encounters meer waren :'(
Het stond er een beetje vaag geschreven, want eerst hadden ze het over het 'aloude bekende random-encounter' en een paar regels later over dat je nu met je geweren de vijanden al lopend kunt 'doden'

Trouwens naar aanleiding van dat Tetra Master pakket. Bestaat er ook een compleet Triple Triad pakket, aangezien ik dat leuker vind (FFVIII vind ik de beste titel die er is), want ik heb het nog nooit op ebay gezien.
Ik weet niet of je wel eens Grandia 2 hebt gespeeld, maar die heeft ook geen random encounters. En eerlijk gezegd vind ik dat perfect. Ook het vechtsusteem was om te smullen. :9

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triple Triad is idd leuker :)
Heb ik ook flink wat achter gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

Ff een vraagje, hoe krijg je nou andere overdrives met Kimahri, ik heb nog steeds die 2 die hij in het begin heeft, seed cannon en jump ofzow...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bl!kje schreef op 24 januari 2003 @ 14:15:
Ff een vraagje, hoe krijg je nou andere overdrives met Kimahri, ik heb nog steeds die 2 die hij in het begin heeft, seed cannon en jump ofzow...
Door Lancet te gebruiken op een enemy..dit wordt tijdens het eerste gevecht in het bos van Kilika Island uitgelegd :/ (beter opletten makker!)

Hij kan behoorlijk wat overdrives leren op die manier, waaronder Nova (en die's erg cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik mis nog 1 van kimahri's overdrive's
Zal dan wel nova zijn, want daar heb ik nog nooit van gehoord/gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
__00__ schreef op 24 januari 2003 @ 19:08:
Nova kun je alleen krijgen van Omega Weapon, dus moet je die sidequest spelen en lancet gebruiken om Omega Weapon, das de tweede boss die je daar tegenkomt, de eerste is Ultima Weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Aha, nou ja ik ben nog net in de Omega Dungeon en die monsters hakken mij de pan in eigenlijk.
Dus ik moet eerst nog maar ff levelen. 1 gevecht daar gaat nog net met m'n goede char's, maar dan moet er niet nog een komen. Ook moet ik nog de ultimate weapons van auron, tidus, wakka, lulu en kimahri zien te activeren :'( maar die minigames zijn niet zo heel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Kheb net even alle FFVIII FMV's geript, maar toen kwam ik wel enkele verassingen tegen.
Er waren namelijk heel veel filmpjes die ik nog nooit had gezien.
Bijvoorbeeld dat de Balamb Garden wordt geraakt door de rakketten (ipv dat hij wegvliegt)
Ook zijn er dus 2 einde's in dit spel lijkt het, tenmiste die ene heb ik nog nooit gezien (bad ending denk ik).

Maar ik vraag me dus af hoe je deze filmpjes kunt krijgen in de game, want die raketten zullen nooit je Garden raken volgens mij, aangezien die filmpjes worden geladen wanneer jij er aan toe bent en er dus geen tijdlimiet aan zit.

Ook die bad ending snap ik niet helemaal, want als je verliest bij het laatste gevecht ben je volgens mij gewoon game over en dus niks nog een filmpje, of vergis ik mij hier in?

Wel leuk dat rippen, want nu kom je tenminste nog ergens achter :P zodra ik FFIX terug heb ga ik die ook maar ff rippen, evenals 4,5,6 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
__00__ schreef op 24 januari 2003 @ 19:08:
www.playonline.com <-- daar hoort de hele lijst te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 27 januari 2003 @ 12:59:
Kheb net even alle FFVIII FMV's geript, maar toen kwam ik wel enkele verassingen tegen.
Er waren namelijk heel veel filmpjes die ik nog nooit had gezien.
Bijvoorbeeld dat de Balamb Garden wordt geraakt door de rakketten (ipv dat hij wegvliegt)
Ook zijn er dus 2 einde's in dit spel lijkt het, tenmiste die ene heb ik nog nooit gezien (bad ending denk ik).

Maar ik vraag me dus af hoe je deze filmpjes kunt krijgen in de game, want die raketten zullen nooit je Garden raken volgens mij, aangezien die filmpjes worden geladen wanneer jij er aan toe bent en er dus geen tijdlimiet aan zit.

Ook die bad ending snap ik niet helemaal, want als je verliest bij het laatste gevecht ben je volgens mij gewoon game over en dus niks nog een filmpje, of vergis ik mij hier in?

Wel leuk dat rippen, want nu kom je tenminste nog ergens achter :P zodra ik FFIX terug heb ga ik die ook maar ff rippen, evenals 4,5,6 >:)
Hoe heb je die filmpjes van je playstation cdtjes afgehaald dan :? ik wil namelijk ook wel wat filmpjes uit ffx en nog wat andere halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 13:06:
[...]

Hoe heb je die filmpjes van je playstation cdtjes afgehaald dan :? ik wil namelijk ook wel wat filmpjes uit ffx en nog wat andere halen
Ik heb alle filmpies van FFVIII, FFIX, FFX en de intro van FFXI en een zooi van FFVII, plus de nieuwe filmpjes van FFVI. Die heb ik niet geript maar gewoon op internet gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Met PSMPlay kun je filmpjes van PSX-spellen rippen, voor de PS2 weet ik het niet..

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Elander d'r was zo'n progsel... PSMplay of iets in die richting, op Google vind je wel wat je zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi , Abeker , Sonicboo... err Vash bedankt :) , denk dat ik eerst even toch alles via internet ga halen zoals Rudi al zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

[nutteloze informatie]
Yeah.. ik heb sinds het weekend FF 7,8,9 en 10 (8 nieuwe gekocht, mooi afgeprijs.. 7 net overgenomen van een collega ;) )
[/nutteloze informatie]

Hoe zijn trouwens de rereleases van FF (4,5,6) op de PSX? Zijn die de moeite waard om te kopen en te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Zitten nieuwe filmpjes bij, dus is zeker leuk die rereleases.

Ik had het idd met PSMplay geript, aangezien ik dan zelf kan regelen wat de kwaliteit wordt van zo'n filmpje. Op inet zijn meestal niet van zo'n goede kwaliteit is mijn ervaring (kazaa al helemaal niet)
PS2 kun je er niet mee rippen is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ook wel op verzoek animated icons maken als je die van een speciale scene wilt hebben...zoals deze twee:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/zell.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/odin.gif

[edit]
voor mezelf ook maar even een nieuwe gemaakt om verwarring met ker_plunk verder te voorkomen :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een ander.
Ik wil er eentje van Aeris's Final Wish :)
En eentje dat Cloud de Black Materia aan Sephiroth geeft en de Weapon's worden gewaakt...
Please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Creepy schreef op 27 January 2003 @ 15:25:
[nutteloze informatie]
Yeah.. ik heb sinds het weekend FF 7,8,9 en 10 (8 nieuwe gekocht, mooi afgeprijs.. 7 net overgenomen van een collega ;) )
[/nutteloze informatie]

Hoe zijn trouwens de rereleases van FF (4,5,6) op de PSX? Zijn die de moeite waard om te kopen en te spelen?
Die rerelease dingen vind ik het slechtste wat square op de markt heeft gezet. Die filmpjes zijn misschien wel een leuke toevoeging, maar het past gewoon niet bij het spel. Die spellen moet je spelen in de glorie dat ze gemaakt zijn. Alle 'fimpjes' dus in de engine zelf. Verder gaat het heel erg langzaam, ik heb alleen nog maar FF6, maar het laden tussen gebieden en battles duurt gewoon veel te lang, dat had niet gehoeven. Verder duurt het saven ook erg lang, maar daar valt nog mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 27 January 2003 @ 18:17:
[...]

Die rerelease dingen vind ik het slechtste wat square op de markt heeft gezet. Die filmpjes zijn misschien wel een leuke toevoeging, maar het past gewoon niet bij het spel. Die spellen moet je spelen in de glorie dat ze gemaakt zijn. Alle 'fimpjes' dus in de engine zelf. Verder gaat het heel erg langzaam, ik heb alleen nog maar FF6, maar het laden tussen gebieden en battles duurt gewoon veel te lang, dat had niet gehoeven. Verder duurt het saven ook erg lang, maar daar valt nog mee te leven.
Dat lange laden valt bij 4 en 5 wel mee heb ik het idee, het is mij nog niet storend opgevallen tenminste. Maar goed, ik vind het wel ideaal dat ze ze opnieuw uitbrengen, kan ik ze ook eens in het Engels spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 6 vind ik het wel extreem traag ja, en dan te bedenken dat ik zoiets op een 128-bits machine speel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Hmm.. 4,5 en 6 toch ook maar eens gaan halen... is de verzameling weer wat completer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Je nieuwe icon is flex ruud _/-\o_

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 13:01:
pff, ik ben recent weer begonnen met FF5 op de snes :)

wat vinden jullie nou eigenlijk de leukste van deel 1 t/m 5?
Final Fantasy V natuurlijk - Pirateneiland.
Final Fantasy IV was wel goed (Palom en Parom), maar dat einde............
Eigenljk vind ik de vechtstijl van Final Fantasy III beter als van IV met dat zijaanzicht, da's spectaculairder.

Ik kan me niet voorstellen dat je Final Fantasy VII minder goed vindt als deze...
Final Fantasy VIII vind ik eigenlijk net zo goed als VII, maar bij VIII duurt het langer voordat je echt betrokken wordt in de gameplay, want ik deel VII ben je de Cloud, en dit deel was gewoon zwaar revolutionair voor de PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 20:48:
[...]

Final Fantasy VIII vind ik eigenlijk net zo goed als VII, maar bij VIII duurt het langer voordat je echt betrokken wordt in de gameplay, want ik deel VII ben je de Cloud, en dit deel was gewoon zwaar revolutionair voor de PS.
Door de gebeurtenissen raak je meer betrokken bij de cars, FFVII heeft een meer emotionele lading en dat is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 20:48:
[...]

Final Fantasy V natuurlijk - Pirateneiland.
Final Fantasy IV was wel goed (Palom en Parom), maar dat einde............
Eigenljk vind ik de vechtstijl van Final Fantasy III beter als van IV met dat zijaanzicht, da's spectaculairder.

Ik kan me niet voorstellen dat je Final Fantasy VII minder goed vindt als deze...
Dat einde...??? Ik neem dat negatief op... Mag ik vragen waarom, omdat ik het namelijk een geweldig einde vond. Het duurde een kwartier ongeveer. Ik vond het schitterend in ieder geval.

Edit: Ik kan nu aan een US SNES versie komen van FF3. Met alles erbij. Kaart, boekje, doosje. Kost alleen wel 65EUR... Zit nog even te tewijfelen... :|

[ Voor 9% gewijzigd door GZ op 27-01-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
GolbeZeromus schreef op 27 January 2003 @ 20:52:
[...]

Dat einde...??? Ik neem dat negatief op... Mag ik vragen waarom, omdat ik het namelijk een geweldig einde vond. Het duurde een kwartier ongeveer. Ik vond het schitterend in ieder geval.

Edit: Ik kan nu aan een US SNES versie komen van FF3. Met alles erbij. Kaart, boekje, doosje. Kost alleen wel 65EUR... Zit nog even te tewijfelen... :|
Das erg goedkoop. Als alles erbij zit moet je het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
en anders heb je natuurlijk wel gehoord van doorverkoop ;)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

[...]

Deze bedoel je ? })

[afbeelding]

patser ;)

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/~nawa/bla6.JPG

op het kaartje met het serialnumber staat btw No. 0893

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 27 January 2003 @ 20:52:
[...]

hmm is de US SNES versie van FF3 niet eigenlijk FF6 of was dat alleen de Europese FF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Laatst online: 11-09 00:44
NaWA schreef op 29 januari 2003 @ 03:21:
[...]

patser ;)

(Plaatje)

op het kaartje met het serialnumber staat btw No. 0893
Is dat Bahamut daarboven ?!?!

Laat zien!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf deze:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/varuna.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 11:36:
[...]

hmm is de US SNES versie van FF3 niet eigenlijk FF6 of was dat alleen de Europese FF3?
Ehm, ja en nee. De US FF3 is inderdaad de JAP FF6. Maar een Europese FF bestaat niet. Square is pas begonnen met PAL games hier uitbrengen bij FF7. Daarvoor is er nooit een FF op de EU markt uitgekomen. Met uitzondering van Mystic Quest dan, als je dat al een FF kan noemen.

Volgens mij zijn Secret of Mana, Secret of Evermore en FF MQ de enige spellen van Square die hier op de markt voor de SNES zijn uitgekomen.

Maar desalnittemin ga ik toch maar die US FF3 kopen :9. Ik zal wel een piccie uppen als ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 29 January 2003 @ 19:02:
[...]

Ehm, ja en nee. De US FF3 is inderdaad de JAP FF6. Maar een Europese FF bestaat niet. Square is pas begonnen met PAL games hier uitbrengen bij FF7. Daarvoor is er nooit een FF op de EU markt uitgekomen. Met uitzondering van Mystic Quest dan, als je dat al een FF kan noemen.

Volgens mij zijn Secret of Mana, Secret of Evermore en FF MQ de enige spellen van Square die hier op de markt voor de SNES zijn uitgekomen.

Maar desalnittemin ga ik toch maar die US FF3 kopen :9. Ik zal wel een piccie uppen als ik hem heb.
Ah ok dat kan, ik heb FF2 en FF3 hier wel eens in de winkel gezien maar dat waren dan US Imports :) Maar goed, zo'n nep nummering heb ik toch nooit gewild, ik heb gewoon 4, 5 en 6. En die Varuna (foto hierboven) heb ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 19:30:
[...]

Ah ok dat kan, ik heb FF2 en FF3 hier wel eens in de winkel gezien maar dat waren dan US Imports :) Maar goed, zo'n nep nummering heb ik toch nooit gewild, ik heb gewoon 4, 5 en 6. En die Varuna (foto hierboven) heb ik ook!
Um MrRudi, in je icon zit een auron, en op het laatst het logo van X-2.... betekent dat dat auron weer terug komt of heb je die er gewoon ingezet ? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 29 januari 2003 @ 19:33:
[...]

Um MrRudi, in je icon zit een auron, en op het laatst het logo van X-2.... betekent dat dat auron weer terug komt of heb je die er gewoon ingezet ? :Y)
Seymour zit ook in het icoon :P

Nee dus, maar aan het begin van de FFX-2 trailer krijg je even een flashback naar FFX, en die heb ik letterlijk zo overgenomen...vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik ben maar weer eens begonnen met FFVIII. Binnenkort ga ik van alle FF games een strategyguide kopen, maar tot die tijd doe ik het even zonder.
Dus dan nu alvast maar 2 vraagjes:
- Die boekjes van de Timber Maniacs geloof ik. Zijn die belangrijk? Gebeurt er iets als je ze allemaal hebt gelezen?
- In een gedownloade scene uit een GF summon zag ik Boko the Chocobo, maar wanneer kun je hem 'vangen' kan dat in het begin door iets te doen (net zoals in FFVII) of pas wanneer je in het eerste chocobo forest komt of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 30 januari 2003 @ 19:35:
Ik ben maar weer eens begonnen met FFVIII. Binnenkort ga ik van alle FF games een strategyguide kopen, maar tot die tijd doe ik het even zonder.
Dus dan nu alvast maar 2 vraagjes:
- Die boekjes van de Timber Maniacs geloof ik. Zijn die belangrijk? Gebeurt er iets als je ze allemaal hebt gelezen?
- In een gedownloade scene uit een GF summon zag ik Boko the Chocobo, maar wanneer kun je hem 'vangen' kan dat in het begin door iets te doen (net zoals in FFVII) of pas wanneer je in het eerste chocobo forest komt of zo?
Kan me Boko niet herrineren ,is iig geen GF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 19:50:
[...]

Kan me Boko niet herrineren ,is iig geen GF.
Is dat niet zo'n heel erg random event bij die chocobo GF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 30 januari 2003 @ 19:56:
[...]

Is dat niet zo'n heel erg random event bij die chocobo GF?
Je hebt geen Chocobo GF, wel een Chocobo Summon met heeel soms fat chocobo, maar das bij VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Boko the Chocobo is de Chocobo van Bartz uit FF5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik ben sinds Final Fantasy 7 op de PSX al fan de hele serie en heb ze allemaal vanaf FF 7 tot FF X....... en nu heb ik ze alle 4 op eigen kracht uitgespeeld 8) :z , maar heb natuurlijk niet alle secrets enz... gevonden dus dacht ik; laat ik de Official strategy Guides van de spellen maar eens aanschaffen......

Maar nu komt het......... Van FF 8, FF 9 en FF X ben ik van elk 2 verschillende boeken tegengekomen (verschillende omslagen en dus ook verschillende ISBN nummers... volgens mij de Europese edities en de Amerikaanse edities)
De spellen heb gewoon allemaal in Nederland gekocht dus dat is de Europese versie (als er al verschil inzet .... )

Dus mijn vraag is welke edities moet ik nu kopen........ er zit bv. in de Am. versie van FFX veel meer bladzijden dan in de Eur. versie.......

Dus wie kan mij een goed advies geven....... _/-\o_

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
PlainStupid schreef op 30 januari 2003 @ 21:13:
Ik ben sinds Final Fantasy 7 op de PSX al fan de hele serie en heb ze allemaal vanaf FF 7 tot FF X....... en nu heb ik ze alle 4 op eigen kracht uitgespeeld 8) :z , maar heb natuurlijk niet alle secrets enz... gevonden dus dacht ik; laat ik de Official strategy Guides van de spellen maar eens aanschaffen......

Maar nu komt het......... Van FF 8, FF 9 en FF X ben ik van elk 2 verschillende boeken tegengekomen (verschillende omslagen en dus ook verschillende ISBN nummers... volgens mij de Europese edities en de Amerikaanse edities)
De spellen heb gewoon allemaal in Nederland gekocht dus dat is de Europese versie (als er al verschil inzet .... )

Dus mijn vraag is welke edities moet ik nu kopen........ er zit bv. in de Am. versie van FFX veel meer bladzijden dan in de Eur. versie.......

Dus wie kan mij een goed advies geven....... _/-\o_
De europese natuurlijk B)
Dit omdat bepaalde monsters een ander bepaald aantal hit points heeft dan in de amerikaanse omdat dit beter zou zijn voor de balans. Ik geloof dat de meeste moeilijker gemaakt zijn omdat deze in de amerikaanse die een eitje waren. Ik heb er eentje van piggyback.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Lees trouwens ook eens de strip op www.finalfantasyexcursions.com

Kwam niet meer bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Marruk schreef op 30 januari 2003 @ 21:16:
[...]

De europese natuurlijk B)
Dit omdat bepaalde monsters een ander bepaald aantal hit points heeft dan in de amerikaanse omdat dit beter zou zijn voor de balans. Ik geloof dat de meeste moeilijker gemaakt zijn omdat deze in de amerikaanse die een eitje waren. Ik heb er eentje van piggyback.
Is dat allen met de Guide van FFX het geval of met de eerdere delen........, want van de OFF. STR. Guide van FF7 kan ik alleen de USA edition vinden..........?

Nog een vraag: ......... is het de UK edition die ik moet hebben of is er voor het "vaste" land weer een andere versie............. :?

Begint ingewikkeld te worden........... 8)7

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

PlainStupid schreef op 30 januari 2003 @ 23:07:
[...]

Nog een vraag: ......... is het de UK edition die ik moet hebben of is er voor het "vaste" land weer een andere versie............. :?

Begint ingewikkeld te worden........... 8)7
Heel Europa heeft dezelfde versie... (hoogstens een iets andere taal (frans, spaans, duits). Dus de UK versie zal dezelfde zijn als degene die hier in NL te koop is, dus kan je zonder problemen de UK edition halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piggyback verzorgt altijd voor Square de officele strategy guide, heb de meeste in Utrecht gekocht bij Games&zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van piggyback zijn erg goed vind ik (ook mooi met plaatjes etc) die andere zullen van brady games zijn , ook erg goed maar ik vind persoonlijk de piggyback beter werken (heb ze alle 2 gekocht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Ik heb de FF7 en FF8 guide van BradyGames (door David Cassady), en dat zijn uitstekende boeken! ik heb nog de zwart/wit-editie, de nieuwe druk is volgens mij volledig in kleur. Desalniettemin zijn het prima guides.
FF9 heb ik ook van Brady maar die zuigt ontzettend hard, omdat alles naar een website wordt verwezen waar dezelfde guide staat, alleen dan uitgebreider. Afzetterij dus.
FFX heb ik van Piggyback. Dit is ook een prima guide, hoewel het in dit ding af en toe lastig kan zijn als je een specifiek item zoekt (onderwerpen staan nogal door elkaar heen). Minder overzichtelijk dus maar wel compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehhe ja, dat is ook een van de job-spheres die je kan vinden :D

[edit]
Dat filmpie roelt trouwens! Ik voel weer een nieuw icoon aankomen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vash schreef op 31 januari 2003 @ 12:11:
Ik heb de FF7 en FF8 guide van BradyGames (door David Cassady), en dat zijn uitstekende boeken! ik heb nog de zwart/wit-editie, de nieuwe druk is volgens mij volledig in kleur. Desalniettemin zijn het prima guides.
FF9 heb ik ook van Brady maar die zuigt ontzettend hard, omdat alles naar een website wordt verwezen waar dezelfde guide staat, alleen dan uitgebreider. Afzetterij dus.
FFX heb ik van Piggyback. Dit is ook een prima guide, hoewel het in dit ding af en toe lastig kan zijn als je een specifiek item zoekt (onderwerpen staan nogal door elkaar heen). Minder overzichtelijk dus maar wel compleet.
idd ik heb ook de ff7 en ff8 en die ff7 is mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! damn zo goed uitgewerkt. En bij die 9 werd die wel lui steeds dingen als ga naar die en die site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFVII official guide is van Brady, heb hem zelf ook.Staat alles in :)
Die van IX is idd erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm als iemand dit filmpie tegenkomt als AVI of MPEG moet ie even een schreeuw geven! WMV zuigt...die kan je niet bewerken

[edit]
En hier nog wat meer nieuw materiaal...

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/ffx2/hemookweer.jpg
Onze Chocobotrainer...hoe heette ie ook weer...Clasko ofzoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/ffx2/bekende.jpg
Nog een oude bekende, aanvoerdster van de Mi'hen Crusaders in FFX

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/ffx2/hallo.jpg
Nog zo'n schaars gekleed grietje!

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/ffx2/nooj.jpg
Nog vreemder haar dan Seymour

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/ffx2/nooj2.jpg
Hey, wacht op mij!

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/ffx2/noojcamp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/ffx2/celciusslaap.jpg
Slaapplekkies aan boord van de Celcius

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/ffx2/newrender.jpg
Onze heldinnen in alternatieve pakkies :9~

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Rikku heeft wel een heel sexy pakje aan

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 16:02:
[...]

idd ik heb ook de ff7 en ff8 en die ff7 is mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! damn zo goed uitgewerkt. En bij die 9 werd die wel lui steeds dingen als ga naar die en die site :(
Dus als ik het hier zo lees:
FFVII: Strategy guide van Brady en Piggyback beide goed
FFVIII: Strategy guide van Brady en Piggyback beide goed
FFIX: Strategy guide van Brady zuigt en die van Piggyback ?goed?
FFX: Maakt ook niets uit welke

Ik zag ze afgelopen week nog bij bol.com, dus dan ga ik daar ff wat guides bestellen, maar ik geloof dat ze alleen maar van brady games hebben, dus koop ik die van FFIX niet daar.
Zijn er bij FFIV, FFV, FFVI ook secrets of zo, zodat een strat. guide wel leuk/nuttig kan zijn? Volgens mij zijn die verhalen iets minder uitgerust met secrets en zo, maar ik heb ze dus ook nog niet echt gespeeld (nou ja als rom, maar dat telt niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

Toch jammer dat ze telkens dezelfde kleren aanhouden, was wel strak geweest als je telkens andere kleren aan kon trekken (in een nieuwe FF gaat dat toch gebeuren? Als je beter wordt dat je dan nieuwe kleren aan krijgt?)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bl!kje schreef op 01 februari 2003 @ 10:36:
Toch jammer dat ze telkens dezelfde kleren aanhouden, was wel strak geweest als je telkens andere kleren aan kon trekken (in een nieuwe FF gaat dat toch gebeuren? Als je beter wordt dat je dan nieuwe kleren aan krijgt?)
FFX-2 heeft een dress-up systeem ja, door van kleren te wisselen 'verandert' de klasse van je karakter, bijvoorbeeld van Thief naar Black Mage of van White Mage naar Warrior.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.